|
|
|
|
|
|
|
Rinke Rooyens pomoże bezdomnym w programie ,,Rinke. Na krawędzi". Emisja od 2 września w TTV (wideo)
W niedzielę 2 września br. telewizja TTV rozpocznie emisję nowego programu „Rinke. Na krawędzi”, w którym reżyser i producent telewizyjny Rinke Rooyens będzie pomagał bezdomnym i osobom z chorobą alkoholową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Wójcik poprowadzi ,,Następny proszę!" w TV Puls (wideo)
Nowy program Telewizji Puls „Następny proszę!” poprowadzi Marcin Wójcik, pomysłodawca i założyciel kabaretu Ani Mru-Mru - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera projektu odbędzie się we wrześniu.
więcej
|
Nowe studio ,,Wiadomości" i TVP Info. ,,Prace wchodzą w decydującą fazę"
Od miesiąca trwa remont studia „Wiadomości” oraz TVP Info. Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej informuje, że „prace wchodzą w decydującą fazę”. - Wyposażamy studio w nowy sprzęt i w nowe rozwiązania, to będzie duża niespodzianka dla widzów - mówi.
więcej
|
,,World of Dance" zadebiutuje w Polsacie 7 września. Emisja w piątkowym prime-time
Nowe taneczne widowisko „World of Dance” na antenie Polsatu będzie można oglądać w piątki po godz. 20.00, począwszy od 7 września - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nasz nowy dom 11" w jesiennej ramówce Polsatu. Emisja w dotychczasowym pasmie
W czwartek, 6 września br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowej edycji programu „Nasz nowy dom”, który będzie pokazywany w czwartki po godz. 20.00, czyli w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Sukces projektu tkwi w jego prostocie oraz skupianiu się na pomocy innym ludziom - komentuje nam Maciej Myszka, producent reality-show.
więcej
|
TVP i Polsat pokażą mecze 3. rundy eliminacji do Ligi Europy
9 oraz 16 sierpnia 2018 roku odbędą się eliminacyjne mecze 3. rundy do Ligi Europy, w których zagrają trzy polskie drużyny: Legia Warszawa, Jagiellonia Białystok oraz Lech Poznań. Spotkania w naszym kraju będą emitowane na kanałach Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat.
więcej
|
Maksymilian Maszenda przeszedł z ,,Panoramy" do ,,Wiadomości"
Reporter Maksymilian Maszenda dołączył do redakcji „Wiadomości” TVP. Poprzednio przez ponad 10 lat pracował w „Panoramie”.
więcej
|
Studiotech Poland za 10,18 mln zł zmodernizuje dla Telewizji Polskiej studio S6
Firma Studiotech Poland z Warszawy wygrała przetarg Telewizji Polskiej na kompleksową modernizację Studia S6 wraz z modernizacją technologii studia wirtualnego. Jej oferta z ceną 10,18 mln zł zdobyła maksymalną liczbę 100 pkt.
więcej
|
Vectra przygotowała ofertę internetu dla studentów
W ofercie dla studentów operator Vectra przygotował usługę internetu stacjonarnego o prędkości do 600 Mb oraz pakiet danych internetu mobilnego - 20 GB.
więcej
|
BBC planuje kampanię na temat opłat licencyjnych, budżet 2,5 mln funtów
BBC ogłosiło przetarg na kampanię informacyjną na temat opłat licencyjnych za jej treści. Do realizacji zlecenia wybierze sześć agencji public relations. Budżet projektu wynosi 2,5 mln funtów.
więcej
|
Serial ,,Specjalistki" w 13 Ulica
Od 21 września 2018 roku 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Specjalistki”.
więcej
|
,,Atomówki 3" w Cartoon Network. Jednej z postaci głosu użyczy Patricia Kazadi
Od 20 sierpnia 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję trzeciego sezonu „Atomówek”.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio 24 z nowymi częstotliwościami
Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję o rezerwacji kolejnych częstotliwości dla Polskiego Radia 24. Tym razem chodzi o nadajniki w Białej Podlaskiej i Bielsku Białej.
więcej
|
|
Jerzy Owsiak zarzuca radiowej Trójce przemilczenie Pol'and'Rock Festivalu i zachęca jej dziennikarzy do odejścia
Szef Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak ocenił, że w radiowej Trójce kompletnie przemilczano niedawny Pol'and'Rock Festival, podobnie jak ostatnie finały WOŚP. Owsiak dwa lata temu zerwał współpracę z Trójką, a radiowym patronem medialnym festiwalu jest obecnie Antyradio.
więcej
|
|
Magdalena Uchaniuk-Gadowska prowadzącą ,,Salon polityczny Trójki"
Magdalena Uchaniuk-Gadowska dołączyła do grona gospodarzy cyklu wywiadów „Salon polityczny Trójki”. Z rozgłośnią współpracuje od marca br.
więcej
|
|
Wojciech Mann na pogrzebie Kory: ,,Żyła w czasach parodii demokracji"
Rodzina, przyjaciele, fani, ludzie kultury i sztuki pożegnali w środę artystkę Korę Jackowską z zespołu Maanam. Jedną z osób, która wygłosiła pożegnalne przemówienie był dziennikarz radiowy Wojciech Mann. Stwierdził on, Kora żyła w okresie rożnych faz naszego kraju. - Komunizmu, "komunizmu z ludzką twarzą", Solidarności, Stanu Wojennego, demokracji, a wreszcie parodii demokracji.
więcej
|
|
Radio Gra liderem w Toruniu w I półroczu. Duży spadek TOK FM i Jedynki
Liderem rynku radiowego w Toruniu w pierwszym półroczu br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Agencja Bardzo z większymi przychodami i zyskiem w 2017 roku, zatrudnia tylko 2 osoby
Agencja reklamowa Bardzo zwiększyła w ub.r. przychody o 9 proc., do 10,07 mln zł. Jej zysk netto był wyższy od wyniku na koniec 2016 roku o 57 proc. Na etacie pracują w niej tylko dwie osoby, których wynagrodzenia w 2017 roku wzrosły do 184,08 tys. zł. O 85 proc. spadły z kolei w ub.r. koszty związane z wypłatą wynagrodzeń z tytułów umów cywilno-prawnych.
więcej
|
Indigo Nails zaskarżyło reklamę lakierów Semilac, Komisja Etyki Reklamy przyznała firmie rację
Telewizyjna reklama lakierów do paznokci marki Semilac firmy Nesperta przez to, że zawiera mogące budzić wątpliwości sformułowanie „Nr 1 w Polsce", wprowadza w błąd – orzekła Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę złożoną przez firmę Indigo Nails. W jej ocenie uzasadniony jest zarzut, że przekaz jest nieczytelny.
więcej
|
Mars konsoliduje globalną obsługę mediową w MediaCom
Koncern Mars, właściciel takich marek jak Mars, Snickers, Wrigley czy Pedigree, zakończył przetarg na globalną obsługę mediową. Zgodnie z zapowiedziami skonsolidował obsługę w jednej agencji, decydując się na współpracę z należącą do GroupM siecią MediaCom.
więcej
|
Kaufland reklamuje napój Crazy Wolf zmienioną bajką o Czerwonym Kapturku (wideo)
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła kampanię reklamową dostępnego w niej na wyłączność napoju energetycznego Crazy Wolf. Spot pokazuje zmienioną wersję bajki o wilku i Czerwonym Kapturku.
więcej
|
Mediacap ze wzrostem wpływów o 16 proc. i zysku EBITDA o 9 proc.
Według własnych szacunków holding marketingowo-badawczy Mediacap w drugim kwartale br. osiągnął 21 mln zł wpływów sprzedażowych (o 16 proc. więcej niż rok wcześniej) i wzrost zysku EBITDA o 9 proc. Przychody TalentMedia w skali roku zwiększyły się o 57 proc.
więcej
|
Anglik Harry London reklamuje pierwszą pożyczkę w LendOn.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu pożyczek gotówkowych LendOn.pl (należącego do firmy Creamfinance Poland), której głównym bohaterem jest Anglik Harry London.
więcej
|
Hyundai reklamuje nowy model Santa Fe
Ruszyła kampania reklamowa nowego SUV-a Hyundai Santa Fe. Działania przygotowały Opus B i Havas Media.
więcej
|
,,Prawdziwa moc pełnych ziaren zbóż" w reklamach Bakomy 7 Zbóż (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa jogurtów Bakoma 7 Zbóż pod hasłem „Prawdziwa moc pełnych ziaren zbóż”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Upside i UM.
więcej
|
GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie
Instytut GfK wprowadza do oferty nowe badanie potencjału reklamy telewizyjnej i internetowej. Narzędzie AdFIT zbada emocjonalny i behawioralny odbiór komunikatów reklamowych.
więcej
|
Luiza Jaworska-Nogal i Krzysztof Goryński w zespole One Eleven
Marketingowa pracownia koncepcyjna One Eleven zatrudniła dwoje nowych strategów - Luizę Jaworską-Nogal i Krzysztofa Goryńskiego.
więcej
|
Klienci Lidla w Niemczech będą mogli wynająć Mazdy do przewozu zakupów
Sieć sklepów Lidl w Niemczech wprowadzi we wrześniu dla swoich klientów ofertę wynajmu samochodu w celu przewiezienia zakupów. 15 minut jazdy ma kosztować 1 euro.
więcej
|
Cape Morris rozbudowuje zespół
Do zespołu agencji reklamowej Cape Morris dołączyli senior copywriter Katarzyna Wolska, account manager Krzysztof Żukowski oraz strateg Michał Szczepański.
więcej
|
Podkarpacie rusza z kampanią promocji gospodarczej pod hasłem ,,Podkarpackie. Wyższy poziom inwestycji" (wideo)
Województwo podkarpackie pod hasłem „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” rozpoczęło pierwszą kampanię promocji gospodarczej regionu. W jej ramach promowane będą takie specjalizacje, jak lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia. Za realizację działań odpowiadają agencje Fleishman Hillard i Mastermind Media.
więcej
|
Dziecięce, wakacyjne podróże w reklamie Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Ruszyła kampania promująca Bałtowski Kompleks Turystyczny. Działania przygotowała agencja Dziadek do Orzechów i dom produkcyjny Film Produkcja.
więcej
|
Wunderman przejmuje Gorilla Group
Agencja Wunderman przejęła Gorilla Group, która zapewnia kompleksowe rozwiązania i usługi w zakresie handlu opartego na doświadczeniach.
więcej
|
W aglomeracjach ulokowano ponad połowę powierzchni handlowej w Polsce
56 proc. z łącznej powierzchni handlowej w Polsce znajduje się na terenie ośmiu aglomeracji - warszawskiej, krakowskiej, łódzkiej, poznańskiej, wrocławskiej, szczecińskiej, trójmiejskiej i Konurbacji Śląskiej.
więcej
|
Weronika Sołtysiak: z Grey do Leo Burnett
Weronika Sołtysiak dołączyła do zespołu agencji reklamowej Leo Burnett i objęła stanowisko planning managera. Przez ostatnie dwa lata - jako senior strategic planner w agencji Grey - odpowiadała za komunikację IKEA Polska.
więcej
|
Jakub Zientek: z Isobar Poland do Codemedia
Jakub Zientek dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia, gdzie objął stanowisko social media & content deputy directora. Poprzednio był związany z Isobar Poland.
więcej
|
Mediaplus Warsaw zrealizuje dla POT kampanię promującą Polskę
Agencja Mediaplus Warsaw (należy do Grupy Serviceplan) wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację odsłonowej kampanii zasięgowej promującej Polskę jako destynację turystyczną. Pokonała w nim dom mediowy MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawcy ,,Nie" i ,,Faktów i Mitów" ze spadkami wpływów i stratami. ,,Nie" sprzedaje się w 26 tys. egz., ma tylko 3,5 tys. zł z reklam
W ub.r. wydająca tygodnik „Nie” spółka Urma zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 10 proc. do 3,85 mln zł, a wydająca „Fakty i Mity” Błaja News - o 27,1 proc. do 3,56 mln zł. „Nie” sprzedawało się średnio w ok. 26 tys. egz., a w całym roku zarobiło jedynie 3,5 tys. zł z reklam.
więcej
|
Prokurator chce surowszego wyroku dla Piotra Najsztuba. Zbigniew Ziobro: wpływowy dziennikarz nie jest świętą krową
Prokuratura złoży sprzeciw od wyroku Sądu Rejonowego w Piasecznie, który skazał dziennikarza Piotra Najsztuba na 6 tys. zł grzywny i 10 tys. zł nawiązki za potrącenie staruszki. - Wypadki się zdarzają, ale Polacy oczekują, że prawo będzie równe dla wszystkich bez względu na to, czy sprawca to osoba znana czy nie. Wpływowy dziennikarz, który zresztą lubi moralizować, nie jest świętą krową - komentuje Zbigniew Ziobro, prokurator generalny i minister sprawiedliwości.
więcej
|
,,The New York Times" ze stabilnymi przychodami i mniejszym zyskiem. Ma 2,9 mln cyfrowych prenumeratorów
Dziennik „The New York Times” w II kwartale 2018 roku zanotował wzrost przychodów o 2 proc. rok do roku, przy spadku wpływów reklamowych o 10 procent. W ciągu trzech miesięcy liczba cyfrowych subskrybentów gazety wzrosła o 109 tysięcy, do 2,9 miliona.
więcej
|
Amerykańskie firmy tną wydatki na reklamy w magazynach, 417 mln dolarów strat u wydawców
W 2017 roku reklamodawcy w USA zmniejszyli swoje wydatki na reklamy w drukowanych magazynach do 6,1 mld dolarów - wynika z danych Association of Magazine Media. W konsekwencji przychody reklamowe wydawców spadły o 6,4 procent. Wśród firm które najbardziej obcięły budżety są Pfizer, Johnson & Johnson oraz Unilever.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym. Duży wzrost ,,Claudii"
W maju br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Dobre Rady”. Zyskała tylko „Claudia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Ze zwiastuna "Kleru" usunięto ujęcie z nagą Joanną Kulig. Film wrócił na YouTube (wideo)
Po jednodniowej przerwie, na YouTube ponownie można oglądać oficjalny zwiastun filmu "Kler" Wojciecha Smarzowskiego. Kino Świat przywróciło materiał, z którego wycięto jednak fragment sceny łóżkowej z rozebraną Joanną Kulig.
więcej
|
Facebook wprowadza gry w AR do Messengera
Facebook udostępnił użytkownikom Messengera gry wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).
więcej
|
Facebook: platforma Workplace za darmo dla polskich organizacji pozarządowych
Facebook wprowadził bezpłatny dostęp do platformy Workplace dla organizacji trzeciego sektora i instytucji edukacyjnych w Polsce. To element globalnego programu Workplace for Good.
więcej
|
Tinder ma zwiększyć przychody w tym roku przychody do ponad 800 mln dolarów
Aplikacja randkowa Tinder ma wygenerować w tym roku ponad 800 mln dolarów przychodów - zapowiedział Gary Swidler, dyrektor finansowy Match Group, właściciela marki. To dwa razy więcej niż w 2016 roku.
więcej
|
Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.
Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Olaf Krynicki przewodniczącym jury XVI edycji Złotych Spinaczy
Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji oraz rzecznik prasowy Samsung Polska, został przewodniczącym jury konkursu branży public relations Złote Spinacze.
więcej
|
Partner of Promotion, Publicon, Lions Public Relations i 2mgroup Komunikacja Biznesowa chcą pracować dla Ministerstwa Finansów
Cztery agencje złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Finansów na opracowania strategii działań informacyjno-promocyjnych Platformy Usług Elektronicznych Celno-Skarbowych (PUESC). O zlecenie resortu walczą Partner of Promotion, Publicon, Lions Public Relations i 2mgroup Komunikacja Biznesowa.
więcej
|
BBC planuje kampanię na temat opłat licencyjnych, budżet 2,5 mln funtów
BBC ogłosiło przetarg na kampanię informacyjną na temat opłat licencyjnych za jej treści. Do realizacji zlecenia wybierze sześć agencji public relations. Budżet projektu wynosi 2,5 mln funtów.
więcej
|
iPublicity wypromuje Festiwal Filmowy Hommage ? Kieślowski
Do grona klientów agencji public relations iPublicity dołączyła Fundacja Sztuki Współczesnej In Situ, organizator Festiwalu Filmowego Hommage à Kieślowski.
więcej
|
|
|