|
|
|
|
|
|
|
TVN wyda więcej na jesienną ramówkę i marketing. Miszczak: to odroczona inwestycja, młodych widzów łapiemy na innych nośnikach
- Bardzo często telewizje sprawdzają temat realizując odcinek pilotowy. W Polsce trudno jest zrealizować tę koncepcję, w związku z tym lepiej wejść z krótszą serią. Jeśli widownia ją kupi to zrobimy dłuższą, jeśli nie kupi - przejdziemy do innego tematu - opisuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dyrektor programowy TVN Edward Miszczak, który tłumaczy wprowadzenie jesienią dwóch krótszych seriali do jednego pasma.
więcej
|
Producent ,,Jaka to melodia?" ze spadkiem wpływów, ma umowę z TVP na dwie kolejne serie ,,Blondynki"
Firma Media Corporation, producent m.in. teleturnieju „Jaka to melodia?” i serialu „Blondynka”, zanotowała w ub.r. 11,88 mln zł wpływów netto ze sprzedaży, 10 proc. mniej niż rok wcześniej, oraz 492,9 tys. zł zysku netto (wobec 332,2 tys. zł zysku w 2016 roku).
więcej
|
,,Następny proszę!", ,,Lombard. Życie pod zastaw 3" jesienią w TV Puls. ,,Kolorowo, dynamicznie i wyraziście"
W jesiennej ramówce Telewizji Puls pojawi się nowy rozrywkowy show „Następny proszę!”. Widzowie zobaczą również nowe odcinki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” oraz premierowe emisje w telewizji naziemnej zagranicznych filmów. - Ponownie dostarczymy naszym widzom pozytywnych emocji oraz stworzymy wiele okazji do relaksu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
TVP zleca audyt produkcji ,,Jaka to melodia?". Robert Janowski: cały czas nadzorowała castingi
Biuro spraw korporacyjnych Telewizji Polskiej poleciło przeprowadzenie audytu produkcji teleturnieju „Jaka to melodia?” pod kątem równych szans wszystkich uczestników. - Przecież TVP (razem z MC) była współproducentem programu - nazwiska i wybór zawodników odbywał się z udziałem pracowników Telewizji!!! Niezależnie od tego nabór był zgodny z regulaminem, a TVP miała obowiązek nadzoru przeprowadzanych castingów - podkreślił Robert Janowski. Dodał, że do emisji pozostało jeszcze 10 odcinków z jego udziałem.
więcej
|
Gwiazdy TVN chcą dać widzom ,,Więcej" w spocie wizerunkowym (wideo)
W jesiennym spocie wizerunkowym TVN występuje 20 gwiazd stacji, które chcą pokazać widzom jeszcze więcej niż do tej pory.
więcej
|
,,Elektryczni" nowym programem Fokus TV. Tauron partnerem strategicznym (wideo)
Fokus TV na jesień tego roku szykuje nową oryginalna produkcję „Elektryczni”, która pokaże kulisy pracy elektromonterów i energetyków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie można ją oglądać w czwartki o godz. 22.00, począwszy od 6 września. Partnerem strategicznym projektu jest firma Tauron.
więcej
|
Dzienniki telewizyjne oglądane przez starszych widzów, zwłaszcza serwisy TVP (profil widza)
Pięć głównych serwisów informacyjnych najchętniej oglądają osoby starsze. Względnie dużą część widowni stanowią emeryci oraz osoby o stosunkowo niskich dochodach. Zwłaszcza jest to widoczne w przypadku audycji TVP: „Wiadomości”, „Teleexpressu” i „Panoramy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
MiniMini+ zmienia identyfikację wizualną. ,,Stacja wciąż chce zaskakiwać swoich widzów"
Kanał MiniMini+ z okazji zbliżających się 15. urodzin wprowadził zmiany do swojej identyfikacji wizualnej. Obok kojarzonej ze stacją Rybki MiniMini pojawią się dwie nowe postacie: Delfin oraz Ośmiornica.
więcej
|
,,Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego po ponad 2 latach w Jedynce przeniesione do TVP Info
W poniedziałek 27 sierpnia br. do Telewizji Polskiej wraca program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”, ale do TVP Info, a nie na antenę główną TVP1. Talk-show będzie emitowany po zakończeniu skróconego wydania „Minęła 20”.
więcej
|
,,The Voice of Poland 9" od 1 września w TVP2 (zobacz spot)
Od 1 września TVP2 rozpocznie emisję dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie pokazywany w soboty o godz. 20.05. Publiczny nadawca właśnie udostępnił spot promujący nowe odcinki programu.
więcej
|
Wyroki ws. Piotra Najsztuba i Moniki Janowskiej kontra ,,Super Express" opisane w ,,Wiadomościach" jako patologie sądowe
W ostatnich dniach w materiałach „Wiadomości” o potrzebie reformy systemu sądowniczego poinformowano m.in. o wyroku dla Piotra Najsztuba za spowodowanie wypadku samochodowego i wyroku w procesie Moniki Janowskiej z „Super Expressem”. Ten drugi określono jako jeden z „przykładów absurdów i patologii w polskim wymiarze sprawiedliwości”.
więcej
|
Spada widownia wieloletnich seriali. ,,Rynek staje się bardzo rozdrobniony"
Podczas tegorocznej wiosny w porównaniu do wiosny 2015 roku wiele wieloletnich seriali zanotowało duże spadki widowni w grupie komercyjnej 16-49. - Napływ nowych produkcji powoduje, że rynek seriali staje się bardzo rozdrobniony. Ciężko utrzymać „wiekowym” formatom swoją widownie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Bakalarczyk, ekspert telewizyjny w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Edyta Górniak rezygnuje z udziału w ,,The Voice Kids 2", powodem choroba jej matki
Edyta Górniak nie wystąpi w roli jurorki drugiej edycji show TVP2 „The Voice Kids". Jak poinformowała piosenkarka, powodem rezygnacji z udziału w programie jest choroba matki. Zastąpi ją Cleo.
więcej
|
Ewa Bugała ma prowadzić ,,W pełnym świetle" w TVP Info, nowy program zamiast ,,Bez retuszu"
Od początku września w TVP Info w niedziele będzie emitowany nowy program „W pełnym świetle”, który ma prowadzić Ewa Bugała. Natomiast „Bez retuszu” zostanie zastąpione przez nowy cykl o roboczym tytule „Konfrontacja”.
więcej
|
,,Najsłynniejsze konflikty gwiazd" w CBS Reality
Od 8 września 2018 roku CBS Reality rozpocznie emisję nowego programu „Najsłynniejsze konflikty gwiazd”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Sobala: nie uzasadniono mojego zawieszenia, o odwołanie Staniszewskiego wnioskowałem na prośbę Rogoyskiego i Czabańskiego
Zawieszony prezes Polskiego Radia Jacek Sobala podkreśla, że rada nadzorcza firmy nie uzasadniła tej decyzji. - Najgorsze jest to, że to wszystko razem tak cholernie szkodzi pozytywnej zmianie w mediach publicznych. Szkoda - ocenia.
więcej
|
|
Radio ZET liderem w Rzeszowie w I półroczu. Eska awansowała na podium
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w pierwszym półroczu 2018 roku było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Wnet złożyło wniosek do KRRiT o koncesję w Warszawie i Krakowie. Skowroński: to będzie stacja autorska
W piątek, 10 sierpnia br. mija termin składania wniosków na częstotliwości w Warszawie (87,8 MHz) i Krakowie (95,2 MHz). W konkursie koncesyjnym weźmie udział Radio Wnet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To nie będzie jeszcze jedno radio, podobne do tych, które znamy. Wprawdzie będzie to radio komercyjne - będzie miało reklamy, ale będzie radiem autorskim - zapowiada w rozmowie z nami Krzysztof Skowroński, redaktor naczelny Radia Wnet.
więcej
|
|
|
|
Aflofarm po ugodzie sądowej zapłaci Mindshare za reklamy w telewizji sprzed 3 lat
Dom mediowy Mindshare Polska (należy do GroupM) zawarł ugodę mediacyjną z firmą farmaceutyczną Aflofarm Farmacja Polska, producent leków OTC i suplementów diety (należą do niej takie marki, jak Herbapect, Neosine, Desmoxan, Lipomal, Stymen). Pabianicka spółka zobowiązała się w niej do spłaty zaległości za zakupiony przez agencję czas reklamowy w telewizji jesienią 2015 roku.
więcej
|
Gwiazdy TVN chcą dać widzom ,,Więcej" w spocie wizerunkowym (wideo)
W jesiennym spocie wizerunkowym TVN występuje 20 gwiazd stacji, które chcą pokazać widzom jeszcze więcej niż do tej pory.
więcej
|
Rosyjska sieć dyskontów Mere rezygnuje z wejścia do Polski
Spółka Svetofor, która planowała jeszcze w tym roku otworzyć w Polsce kilka swoich dyskontów pod marką Mere, zrezygnowała z działalności na naszym rynku.
więcej
|
Apella ze wzrostem wpływów i dwa razy większym zyskiem, 347 tys. zł na dywidendę
Agencja marketingowa Apella w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów o 18,3 proc. do 47,76 mln zł. Miała też 1,47 mln zł zysku netto, ponad dwa razy więcej niż w 2016 roku. W firmie pracuje 90 osób.
więcej
|
Bohaterowie nowej reklamy IKEA śpiewają operę Verdiego (wideo)
Sieć szwedzkich sklepów IKEA rozpoczęła w USA kampanię promującą nowy katalog marki na 2019 rok. Jej kreację przygotowały agencje Acne i IKEA Creative Hub.
więcej
|
Tomaszów Mazowiecki odpiera upały "mroźną" reklamą miasta
Letnią falę upałów - przechodzącą przez Polskę - wykorzystały władze Tomaszowa Mazowieckiego. Miasto promuje swoje atrakcje jako "idealne na upały".
więcej
|
Mondelez dzieli globalny budżet mediowy między Mindshare, Wavemaker i Spark Foundry
Mondelez International, producent słodyczy i właściciel takich marek, jak Milka, Oreo sfinalizował przetarg na globalną obsługę mediową. Zdecydował się wybrać do współpracy należące do GroupM agencje Mindshare i Wavemaker oraz Spark Foundry (Publicis Media).
więcej
|
Łukasz Gwiazda zarządza działem strategii i mediów w TalentMedia
Łukasz Gwiazda awansował w sieci partnerskiej TalentMedia i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i mediów.
więcej
|
Ad Craft będzie przez dwa lata obsługiwać PKP Intercity w social media
Agencja Ad Craft wygrała przetarg spółki PKP Intercity na jej obsługę w mediach społecznościowych. W finale pokonała agencje K2 i 19 Południk.
więcej
|
Revlon kończy współpracę z Grey, stawia na Red House
Firma kosmetyczna Revlon postanowiła nie przedłużać obowiązującego do czerwca br. kontraktu z agencją reklamową Grey. Teraz jej globalną obsługą reklamową zajmować się będzie Red House.
więcej
|
Piwo Noteckie w nowej odsłonie
Regionalny Browar Czarnków zmienia opakowania piwa Noteckie. Za rebranding odpowiada agencja Ostecx.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora nie planuje zwolnień. Inwestycje w gastronomie i kina, 330 tys. w internecie ,,GW"
W minionym półroczu grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych netto o 8,1 proc. do 536,3 mln zł oraz 9,9 mln zł zysku netto (wobec 5,4 mln zł straty rok wcześniej). Przychody z biletów w kinach Helios zmalały o 6,3 proc., ze sprzedaży wydawnictw - o 3,8 proc., natomiast z usług reklamowych - wzrosły o 1,8 proc. W rozmowie z nami prezes Agory Bartosz Hojka stwierdza jednak, że spółka konsekwentnie będzie stawiała na rozwój w obszarze rozrywki, gastronomii oraz internetu.
więcej
|
Apella ze wzrostem wpływów i dwa razy większym zyskiem, 347 tys. zł na dywidendę
Agencja marketingowa Apella w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów o 18,3 proc. do 47,76 mln zł. Miała też 1,47 mln zł zysku netto, ponad dwa razy więcej niż w 2016 roku. W firmie pracuje 90 osób.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Głos Wielkopolski" liderami sprzedaży e-wydań w I półroczu
W pierwszym półroczu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Głos Wielkopolski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród pism motoryzacyjnych, tylko ,,Classic Auto" na plusie
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w maju br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w biurze reklamy Time
Andrzej Tuzinowski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w biurze reklamy prasy i internetu spółki Time. Odpowiada m.in. za nadzór nad zespołami sprzedażowymi, które pracują dla magazynów i serwisów internetowych grupy.
więcej
|
News Corp notuje wyższe przychody i stratę 1,4 mld dolarów, rośnie liczba cyfrowych subskrybentów
W zakończonym roku finansowym 2017/2018 należący do Ruperta Murdocha koncern News Corp zanotował wzrost przychodów o 11 procent, spółka wykazała jednak stratę na poziomie 1,4 mld dolarów. Kluczowe tytuły prasowe News Corp wykazały wzrost płatnych cyfrowych subskrypcji.
więcej
|
Wpływy Heliosa w dół o 18 proc., a ,,Gazety Wyborczej" - o 10 proc. Zyskały AMS, Yieldbird i Grupa Radiowa Agory
W drugim kwartale br. wpływy sprzedażowe sieci kin Helios zmalały w skali roku o 18,2 proc., a „Gazety Wyborczej” - o 10,6 proc. Agora osiągnęła natomiast wzrosty przychodów z reklam zewnętrznych (zajmuje się tym spółka AMS), internetowych (głównie dzięki rozwojowi spółki Yieldbird) i radiowej.
więcej
|
Agora ze spadkiem wpływów o 8 proc. Mniej z kin Helios, druku i ,,Gazety Wyborczej" - więcej z AMS, radia i internetu
W minionym półroczu grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych netto o 8,1 proc. do 536,3 mln zł oraz 9,9 mln zł zysku netto (wobec 5,4 mln zł straty rok wcześniej). Przychody z biletów w kinach Helios zmalały o 6,3 proc., ze sprzedaży wydawnictw - o 3,8 proc., natomiast z usług reklamowych - wzrosły o 1,8 proc.
więcej
|
|
|
Grupa OLX ze wzrostem wpływów o 60 proc. i 139 mln zł zysku. Dwa razy więcej z ogłoszeń wyróżnionych i reklam bannerowych
W minionym roku obrotowym Grupa OLX, wydawca serwisów ogłoszeniowych OLX.pl, otoMoto.pl i otoDom.pl, osiągnął 487,8 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (po wzroście o 60,4 proc. w skali roku) oraz 138,87 mln zł zysku netto (wobec 68,56 mln zł rok wcześniej). Ponad jedna trzecia wpływów pochodziła z prowizji za wystawianie ogłoszeń, natomiast o ponad 100 proc. wzrosły przychody z opłat za wyróżnienia i reklam bannerowych.
więcej
|
Wolters Kluwer Polska uruchomił darmowy serwis Prawo.pl, szefową Ewa Usowicz
Wydawnictwo Wolters Kluwer uruchomiło witrynę informacyjną Prawo.pl połączoną z jego bazą prawną LEX. Wszystkie treści w serwisie będą darmowe. Jego szefową jest Ewa Usowicz.
więcej
|
Spotify testuje pomijanie reklam przez użytkowników, chce docierać do nich ze spersonalizowanym przekazem
Serwis Spotify rozpoczął w Australii testowanie rozwiązania pozwalającego użytkownikom korzystającym z darmowej wersji na pomijanie reklam pojawiających się na ich kontach. Reklamodawcy nie płacą za pominięte przez internautów spoty audio i wideo, a Spotify wyjaśnia że chce docierać do odbiorców tylko z tymi reklamami, które ich interesują.
więcej
|
Zara chce usprawnić e-commerce. Będzie wydawać paczki w sklepach stacjonarnych
Sieć sklepów Zara stawia na nowe rozwiązania w zakresie e-commerce: chce, by do końca roku wprowadzono system wydawania zamówień online nie z magazynów, a bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych. To miałoby wpłynąć na szybkość dostarczania przesyłek.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Partner of Promotion za 61,5 tys. zł prowizji zajmie się marketingiem sportowym dla Enei
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg spółki Enea w zakresie świadczenia usług marketingu sponsoringowego. Swoją ofertę wyceniła na ponad 2 mln zł, z czego jej prowizja została ustalona na 61,5 tys. zł.
więcej
|
Dziesięć statuetek Stevie Awards dla projektów z Polski
W międzynarodowym konkursie biznesowym Stevie Awards, agencje i firmy z Polski wyróżniono łącznie dziesięcioma statuetkami - jednym złotem, czterema srebrami i pięcioma brązami.
więcej
|
Grayling Poland z 10,4 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku w ub.r.
W ub.r. agencja public relations Grayling Poland zanotowała 10,42 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście w skali roku o 15,5 proc.) oraz 1,75 mln zł zysku netto (wobec 1,34 mln zł zysku w 2016 roku).
więcej
|
Joanna Zaskurska za Marcina Kowalczyka na czele agencji ComPress
Joanna Zaskurska objęła stanowisko prezes zarządu agencji public relations ComPress. Zastąpiła Marcina Kowalczyka, który złożył rezygnację z funkcji.
więcej
|
Robert Posłajko odpowiedzialny za komunikację i marketing w Axence
Robert Posłajko objął nowo utworzone stanowisko PR & marketing managera w firmie Axence, tworzącej oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT.
więcej
|
Krzysztof Zajdel: z Grupy Azoty do Made in PR
Do zespołu Made in PR dołączył Krzysztof Zajdel, obejmując stanowisko senior account managera. Poprzednio pracował w Grupie Azoty.
więcej
|
Higher Media dla Mobilis
Do grona klientów agencji public relations Higher Media dołączył Mobilis, niezależny operator komunikacji miejskiej w Polsce. Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia br.
więcej
|
|
|