|
|
|
|
|
|
|
TVP Poznań krytykowana za wulgaryzmy w materiale o Paradzie Równości, petycja przeciw językowi nienawiści
Na stronie Petycjeonline.com zbierane są podpisy pod apelem przeciwko „wulgarnemu językowi” w TVP Poznań. Jest to związane z materiałem „Teleskopu” o Paradzie Równości, w którym zacytowano obraźliwe komentarze z internetu.
więcej
|
ME w lekkiej atletyce wywindowały oglądalność TVP Sport
Transmisje z Mistrzostw Europy w lekkiej atletyce na antenie TVP1 oglądało średnio 1,36 mln widzów, TVP2 - 817 tys., TVP Sport - 578 tys., Eurosport 1 - 164 tys. a Eurosport 2 - 13 tys. Wpływy reklamowe wszystkich pięciu anten wokół sportowej imprezy wyniosły 3,29 mln zł. Największym zainteresowaniem cieszyła się relacja podczas której Adam Kszczot i sztafeta kobiet zdobyli złote medale.
więcej
|
Wśród reżyserów pracujących dla HBO biali mężczyźni są w mniejszości
Stacja HBO podała, że 57 procent zespołu pracujących dla niej reżyserów seriali i filmów to kobiety oraz mężczyźni o innym niż biały kolorze skóry. To jeden z efektów prowadzonej przez HBO kampanii Because of Her, stacja zapowiada w przyszłości podobne zróżnicowanie wśród scenarzystów tworzących dla nadawcy.
więcej
|
Kanał BBC HD zmieni się w BBC First. W ramówce seriale brytyjskie
26 października br. w Polsce zadebiutuje kanał BBC First, który zastąpi obecny dotąd BBC HD. W ofercie stacji znajdą się brytyjskie seriale, wzbogacone o napisy angielskie i polskie. - Widzowie BBC HD coraz chętniej oglądali seriale. Im więcej było ich w ofercie, tym lepsze wyniki osiągał kanał - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Koskowski, GM & VP BBC Studios w Polsce.
więcej
|
Polsat najchętniej oglądany, 4,4 proc. udziału TVP Sport. ,,Fakty" i ,,Milionerzy" wśród hitów tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik „Fakty”, teleturniej „Milionerzy” i serial „Na Wspólnej”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a z 17. na 5. miejsce awansował TVP Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Mamoń korespondentem TVP w Tbilisi
Telewizja Polska otworzyła placówkę w Tbilisi i wysłała do niej reportera Marcina Mamonia jako korespondenta.
więcej
|
Marcelina Zawadzka jednak nie poprowadzi ,,The Voice of Poland"
Marcelina Zawadzka postanowiła skupić się na pracy przy „Bake Off - Ale ciacho!” i „Pytaniu na śniadanie” i nie poprowadzi w TVP2 dziewiątej edycji „The Voice of Poland”.
więcej
|
Netia w promocji z darmowymi transmisjami Ligii Mistrzów do końca roku
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów ze światłowodowym dostępem do internetu i usługami telewizyjnymi, z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA bez opłat za abonament. Oferty są kierowane zarówno dla nowych, jak i obecnych użytkowników.
więcej
|
Stacje i serwisy Polsat Sport Premium będą w ofercie UPC Polska
UPC Polska włączy do swojej oferty dwa kanały i serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium, w których transmitowane będą rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. To kolejny po Cyfrowym Polsacie i nc+ duży operator, u którego będzie można oglądać Polsat Sport Premium.
więcej
|
Jacek Kurski o doniesieniach nt. startu w wyborach: zupełny nonsens, całkowicie poświęcam się pracy w TVP
Według nieoficjalnych informacji „Dziennika Gazety Prawnej” i „Wprost” prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski może wystartować w przyszłorocznych wyborach do Parlamentu Europejskiego. - Zupełny nonsens. Nie planuję żadnego startu w wyborach, w szczególności do europarlamentu - komentuje to Kurski.
więcej
|
Prezes stadniny pytany o aukcję Pride of Poland odepchnął i kopnął operatora TVN24
Maciej Grzechnik, prezes stadniny koni w Michałowie, odepchnął i kopnął operatora TVN24 próbującego nagrywać jego rozmowę z reporterem tej stacji na temat aukcji koni Pride of Poland - podano w TVN24.
więcej
|
Izabella Wiley z tytułem ,,Woman to Watch 2018"
Izabella Wiley została wyróżniona tytułem „Woman to Watch 2018” w kategorii „Programmer” przez Women in Cable Telecommunications.
więcej
|
HBO wchodzi z ofertą do krajów bałtyckich
Od 21 sierpnia 2018 roku seriale i filmy HBO staną się dostępne dla odbiorców na Łotwie, Litwie i w Estonii. To wynik współpracy pomiędzy HBO a lokalnymi operatorami telekomunikacyjnymi w krajach bałtyckich.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agnieszka Kosik szefową Facebooka w Polsce, Robert Bednarski dalej dyrektorem w Europie Środkowo-Wschodniej
Agnieszka Kosik zaczęła pracę jako szefowa Facebooka w Polsce. Poprzednio kierowała domem mediowym MediaCom Warszawa, a wcześniej pracowała m.in. w OMD Poland.
więcej
|
MediaCom Warszawa z mniejszymi wpływami po stracie obsługi Volkswagen Group Polska, zmalała strata
W 2017 roku przychody domu mediowego MediaCom Warszawa (należy do GroupM) spadły wobec roku 2016 o 18,4 proc., do 723,09 mln zł. Było to przede wszystkim skutkiem utraty obsługi mediowej koncernu samochodowego Volkswagen Group Polska, który jest importerem samochodów Skoda, Audi, Volkswagen. Mimo to spółce udało się znacząco zmniejszyć stratę netto, z 12,08 mln zł do 3,65 mln zł.
więcej
|
Robert Kubica wychodzi z kierowców w reklamach napoju Lotos Dynamic (wideo)
Grupa Lotos zaczęła kampanię reklamową napojów energetycznych Dynamic oraz olejów Lotos Quazar Dynamic. Bohaterem reklam jest kierowca wyścigowy Robert Kubica.
więcej
|
Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"
Sieć Dunkin' Donuts wycofuje się z Polski. Na naszym rynku działała ponad 2,5 roku. - Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna - informuje firma w oświadczeniu.
więcej
|
Jacek Braciak jako "seksistowska świnia" zapowiada kampanię "10 dowodów"
Ruszyła zapowiedź kampanii "10 dowodów" dotyczącej przemocy psychicznej wobec kobiet. W rolę oprawcy wciela się aktor Jacek Braciak.
więcej
|
Greenpeace chce wymusić na koncernach, by przestały używać oleju palmowego. W kampanii Emma Thompson
Brytyjska aktorka i scenarzystka Emma Thompson, ambasadorka Greenpeace'u, użyczyła głosu w nowym spocie organizacji, nawołującym do ocalenia lasów tropikalnych w Indonezji. Każdego roku są wycinane pod uprawy olejowca gwinejskiego, z którego uzyskuje się olej palmowy. Surowiec wykorzystują masowo wielkie koncerny.
więcej
|
ING Bank Śląski zachęca młodych, by "robili swoje"
Pod hasłem "Najlepiej robić swoje", wystartowała nowa, digitalowa kampania banku ING. Akcję przygotowały Gong i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
IPG Mediabrands reorganizuje struktury client service agencji mediowych Initiative i UM
W ramach grupy IPG Mediabrands wprowadzono nową strukturę zespołów współpracujących z klientami. Zmiany obejmują wszystkie teamy domów mediowych Initiative i UM. W nowej strukturze zespołami będą współkierowali managerowie z kompetencjami off- i online.
więcej
|
Bitwa na odtłuszczanie w kampanii Meglio (wideo)
Pod hasłem „Meglio znaczy najlepszy” wystartowała pierwsza polska kampania reklamowa marki chemii gospodarczej Meglio. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Today.
więcej
|
Samsung znów naśmiewa się w reklamach z Apple (wideo)
Amerykański oddział Samsunga przygotował kolejne dwie reklamy, w których humorystycznie odnosi się do funkcjonalności iPhone'a X firmy Apple, porównując go do swojego najnowszego flagowca Galaxy Note 9.
więcej
|
Hellen Mirren i Andie MacDowell w nowej reklamie L'Oreal Paris (wideo)
Film pokazujący humorystyczne podejście do problemu siwych odrostów włosów z rodziną Roots w roli głównej promuje nową serię kosmetyków do farbowania włosów „Magic Retouch” L'Oreal Paris. Występują w nim m.in. aktorki Helen Mirren i Andie MacDowell.
więcej
|
Michał Szaniecki za Tomasza Życkiego dyrektorem marki Seat w Volkswagen Group Polska
Od października br. Michał Szaniecki zostanie nowym dyrektorem marki Seat w Volkswagen Group Polska. Zastąpi na tym stanowiska Tomasza Życkiego.
więcej
|
Klienci Plusa kupią taniej bilety na mecze siatkarskich reprezentacji Polski
Klienci sieci Plus, w ramach promocji, kupią bilety na mecze polskich siatkarzy i siatkarek z 20-procentowym rabatem. Obowiązuje on na wszystkie mecze reprezentacyjne, rozgrywane do końca br.
więcej
|
LPP wybiera agencję Valkea do obsługi marki Cropp
Do grona klientów agencji Valkea dołączyła marka odzieżowa Cropp (należąca do LPP).
więcej
|
Moon Media Video powołuje zespół do obsługi twórców na TikTok
Agencja Moon Media Video wydzieliła osobny zespół, zajmujący się niestandardowymi formami promocji w aplikacji TikTok (poprzednio Musical.ly). Kieruje nim Piotr Skowronek.
więcej
|
Sylwia Dryka i Jędrzej Bieliński account managerami w Plej
Pracę w agencji Plej jako account manager zaczął Jędrzej Bieliński. Jednocześnie na to stanowisko w firmie awansowała Sylwia Dryka.
więcej
|
RiverWood marketing z dodatkowym działem obsługi klienta w Krakowie
Agencja marketingu zintegrowanego RiverWood marketing (Grupa RiverWood) otwiera oddział client service w Krakowie. Kieruje nim Beata Drozdowicz, senior account executive.
więcej
|
POT wybiera w przetargu agencję do produkcji filmu promującego Polskę
Polska Organizacja Turystyczna wybiera w przetargu firmę, która przygotuje koncepcję kreatywną, scenariusz oraz zajmie się produkcją filmu i folderu, które będą promować największe atrakcje turystyczne w Polsce, takie jak Bieszczadzki Park Narodowy, Dolinę Biebrzy czy Mazury.
więcej
|
Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska w agencji Kamikaze
Dział client service agencji interaktywnej Kamikaze wzmocniły trzy nowe osoby: Anna Plocek jako senior account executive oraz Paulina Morawska i Katarzyna Balińska – obie na stanowiskach account executive.
więcej
|
iProspect rozpoczyna obsługę firmy Electrolux
Firma Electrolux wybrała agencję performance marketingu iProspect, należącą do Dentsu Aegis Network do współpracy w ramach optymalizacji strony internetowej.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
W ub.r. grupa Edipresse Polska zanotowała spadek skonsolidowanych wpływów netto ze sprzedaży o 3,3 proc. do 163 mln zł oraz 7,45 mln zł zysku netto (wobec 2,35 mln z zysku rok wcześniej). Firma miała 114,4 mln zł przychodów ze sprzedaży prasy i reklam oraz 48,6 mln zł z innych źródeł (m.in. sprzedaży książek). Pracowało w niej 222 osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Paw Patrol. Psi Patrol" wrócił jako miesięcznik
Magazyn „Paw Patrol. Psi Patrol”, który wcześniej ukazywał się jako dwumiesięcznik - wrócił od 14 sierpnia jako miesięcznik. Tytuł ukazuje nakładem wydawnictwa Egmont Polska.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w maju, ,,Komputer Świat" na plusie
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”. Dwa z trzech tytułów odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format”. Zyskał tylko „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Agnieszka Kosik szefową Facebooka w Polsce, Robert Bednarski dalej dyrektorem w Europie Środkowo-Wschodniej
Agnieszka Kosik zaczęła pracę jako szefowa Facebooka w Polsce. Poprzednio kierowała domem mediowym MediaCom Warszawa, a wcześniej pracowała m.in. w OMD Poland.
więcej
|
Player.pl przyciąga na dłużej niż VoD.tvp.pl i Ipla.tv, mocno w górę WP Pilot i Netflix
Serwisem VoD z największym zasięgiem w polskim internecie jest niezmiennie VoD.pl wyprzedzający sekcję Premium Cda.pl. W lipcu użytkownicy najdłużej korzystali przeciętnie z Playera, który wyprzedza pod tym względem VoD.tvp.pl i Ipla.tv. W skali roku bardzo duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły WP Pilot i Netflix.
więcej
|
Inwestorzy.tv za 15,4 mln zł kupili Inwestycje.pl, firmy się połączą
Firma Inwestorzy.tv za 15,39 mln zł kupiła 97,75 proc. akcji spółki Inwestycje.pl, właściciela grupy serwisów internetowych o tematyce finansowej (m.in. KantorOnline.pl). Podmioty mają zostać połączone do końca przyszłego roku.
więcej
|
Dyrektor finansowy Netflixa po 14 latach odchodzi z firmy, zajmie się filantropią
David Wells, który od 14 lat pracował w ścisłym kierownictwie Netflixa, a od 2010 roku był jego dyrektorem finansowym, postanowił opuścić stanowisko i odejść z firmy. Wells zamierza poświęcić się działalności dobroczynnej, a swoje odejście odłoży do czasu znalezienia jego następcy.
więcej
|
,,Chilling Adventures of Sabrina" od 26 października w Netflixie
Od 26 października 2018 roku w Netflixie będzie można nowy serial „Chilling Adventures of Sabrina”. Serwis właśnie udostępnił zdjęcia z planu produkcji.
więcej
|
EkoPark wybiera Up&More do przebudowy serwisu internetowego
Agencja interaktywna Up&More zajmuje się przebudową serwisu internetowego dewelopera mieszkaniowego EkoPark.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|