|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska organizuje festiwal muzyki disco w Kielcach
Telewizja Polska zorganizuje Festiwal Muzyki Tanecznej w amfiteatrze Kadzielnia w Kielcach. Na widzów będą czekać występy polskich i zagranicznych gwiazd.
więcej
|
Skargi do KRRiT na materiał TVP o Paradzie Równości. ,,Skrajnie nieobiektywny, nawołujący do nienawiści"
W sobotę 11 sierpnia br. ulicami Poznania przeszedł Marsz Równości. Dzień wcześniej, reporterka Anna Molska w programie „Teleskop” w TVP Poznań stwierdziła m.in., że „Marsz Równości to swoista promocja zaburzeń tożsamości płciowej”. Jak wynika z informacji Wirtualnemedia.pl do KRRiT wpłynęły skargi w sprawie wyemitowanego materiału.
więcej
|
Szefowa TVN Turbo o ramówce kanału: będziemy poruszać tematy bliskie mężczyznom (spot wizerunkowy)
Jesienią br. TVN Turbo pokaże 5 nowych programów i 20 kontynuacji. - Liczymy, że tak różnorodna oferta, którą przygotowaliśmy z myślą o widzach, przypadnie im do gustu i pozwoli pobić kolejne rekordy oglądalności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Hołowińska, szefowa TVN Turbo. Nadawca zaprezentował właśnie najnowszy spot wizerunkowy.
więcej
|
Maciej Orłoś: Życie poza Telewizją Polską istnieje
„Jaka to melodia?” po przerwie wakacyjnej ma pojawić się w nieco zmienione formule. Wieloletni prowadzący Robert Janowski zapowiedział, że w takim razie nie wystąpi w nowych odcinkach serii. Sprawę komentuje Maciej Orłoś, który sam po około 20 latach pracy odszedł z publicznej telewizji. - Życie poza Telewizją Polską istnieje - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Orange Polska sprzeda Telewizji Polskiej smartfony i tablety za ponad 374 tys. zł
Firma Orange Polska wygrała przetarg Telewizji Polskiej dotyczący zakupu 500 smartfonów i 15 tabletów. Pokonała w nim T-Mobile Polska i spółkę Toya Systemy Komputerowe.
więcej
|
Stopklatka z 13 mln zł wpływów i 1,7 mln zł straty. Zwiększyła wydatki na pensje, a zmniejszyła na treści
W minionym półroczu Stopklatka zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 4 proc. do 12,96 mln zł oraz 1,7 mln zł straty netto (wobec 1,03 mln zł straty rok wcześniej). Firma znacząco zwiększyła wydatki na pensje i inne świadczenia pracownicze, a zmniejszyła nakłady na treści.
więcej
|
TVP1 przenosi ,,Leśniczówkę" do prime-time. Drugi sezon zadebiutuje 3 września
Telewizja Polska zmienia pasmo emisji „Leśniczówki” oraz zwiększy liczbę emitowanych odcinków w tygodniu z dwóch do trzech. Drugi sezon telenoweli będzie można oglądać od poniedziałku do środy o godz. 20.30, począwszy od 3 września tego roku.
więcej
|
4fun.tv negocjuje kupno sklepu Mustache.pl za maksymalnie 480 tys. zł
Należąca do grupy kapitałowej 4fun Media spółka 4fun.tv ustaliła wstępne warunki kupna aktywów firmy Mustache Warsaw, przede wszystkim sklepu internetowego Mustache.pl. Cena ma wynieść maksymalnie 480 tys. zł.
więcej
|
Dorota Szelągowska awansuje na antenę główną TVN, ,,Domowe rewolucje 3" zamiast Mateusza Gesslera
Od niedzieli 7 października br. stacje TVN i HGTV będą emitować równolegle premierowe odcinki trzeciej serii „Domowych rewolucji”. Po raz pierwszy program Doroty Szelągowskiej trafi premierowo na antenę główną TVN.
więcej
|
Dzień Zabawy Nickelodeon z koncertem Dawida Kwiatkowskiego
W sobotę 25 sierpnia br. stacja Nickelodeon po raz szósty zorganizuje w Warszawie Dzień Zabawy Nickelodeon - wydarzenie dla rodzin z dziećmi.
więcej
|
Słynny brazylijski siatkarz Giba ekspertem Polsatu Sport
Do eksperckiego zespołu Polsatu Sport dołączy Gilberto de Godoy Filho (znany pod pseudonimem Giba) - słynny brazylijski siatkarz, który w 2014 roku zakończył swoją karierę sportową.
więcej
|
Na pasku w TVP Info grób zamiast pomnika Piłsudskiego. Olechowski: wyciągnąłem surowe konsekwencje
W relacji TVP Info z obchodów Święta Wojska Polskiego błędnie napisano o grobie zamiast o pomniku Józefa Piłsudskiego. - Wobec osoby odpowiedzialnej za zredagowanie błędnej informacji wyciągnąłem surowe konsekwencje służbowe - poinformował Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Prezydent Poznania bojkotuje TVP z powodu materiału o Marszu Równości. ,,To zaprzeczenie dziennikarstwa"
Prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak zapowiedział, że w czasie kampanii przed wyborami samorządowymi nie będzie przyjmował zaproszeń do programów Telewizji Polskiej. To reakcja na materiał TVP Poznań, w którym zacytowano wulgarne wpisy o Marszu Równości.
więcej
|
TVN24 i TTV na czele stacji tematycznych w lipcu, TVP Sport w czołówce (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w lipcu 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Kraśko o programie ,,Wracajcie, skąd przyszliście": po trzech tygodniach podróży szlakiem uchodźców myślę nieco inaczej niż wcześniej
Nowy program Piotra Kraśki zadebiutuje na antenie TVN jesienią, ale już dziś budzi jednak ogromne kontrowersje. Krytycy zarzucają dziennikarzowi żerowanie na ludzkiej tragedii. Kraśko zapewnia jednak, że celem jego nowego projektu jest uwrażliwienie Polaków na dramat wojny i uchodźstwa. Jego zdaniem osobiste zetknięcie się z ofiarami konfliktu w Syrii, choć traumatyczne, pozwoliło uczestnikom reality show w pełni zrozumieć rozmiar wojennych tragedii.
więcej
|
National Geographic partnerem toruńskiego festiwalu świateł Bella Skyway Festival
National Geographic już po raz trzeci został partnerem toruńskiego festiwalu świateł Bella Skyway Festival, który w tym roku odbywa się w dniach od 21 do 26 sierpnia. Organizatorami wydarzenia są Miasto Toruń i Toruńska Agenda Kulturalna.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aflofarm wydał na reklamę 209 mln zł w 2017 roku. Więcej na radio niż telewizję
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, która jest największym polskim reklamodawcą w mediach - wg danych Kantar Media - w ub.r. wydała na marketing 209,42 mln zł. To o 4,2 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
Jeronimo Martins przejmuje Optimum Mark i prawa do znaku towarowego Biedronka
Spółki Jeronimo Martins i Optimum Mark zawarły porozumienie, na mocy którego dojdzie do ich połączenia. Tym samym Jeronimo Martins zostanie właścicielem praw do znaków towarowych Biedronka, Kraina Wędlin i Polaris.
więcej
|
Brasil i Havas Media zajmą się obsługą marketingową drogerii Douglas Polska
Sieć drogerii Douglas zakończyła przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w których zwyciężył dom mediowy Havas Media oraz agencja reklamowa Brasil. Obsługą social mediów zajmie się należąca do Havas Media Group agencja Socialyse.
więcej
|
Sprzedaż Piotra i Pawła zmieni rynek sklepów spożywczych premium. Klienci coraz częściej wybierają dyskonty
Przedłużająca się transakcja sprzedaży sieci marketów Piotr i Paweł i kłopoty ze spłatą zaległych faktur - tak obecnie ma wyglądać sytuacja poznańskiej spółki. Wcześniej jej władze informowały, że termin finalizacji transakcji będzie ogłoszony w lipcu. Nic takiego nie miało jednak miejsca. Jak ta transakcja wpłynie na rynek produktów premium? O to spytaliśmy ekspertów.
więcej
|
Liam Neeson w spocie PFN mówi o Bitwie Warszawskiej (wideo)
Polska Fundacja Narodowa z okazji 98. rocznicy Bitwy Warszawskiej przygotowała spot, w którym o przebiegu i znaczeniu tego starcia mówi aktor Liam Neeson.
więcej
|
Ministerstwo Sprawiedliwości daje 15 mln zł na kampanię o prawach pokrzywdzonych, w przetargu szuka agencji
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje ogólnopolską kampanię informacyjną na temat działalności i zadań realizowanych przez Fundusz Sprawiedliwości ukierunkowany na pomoc pokrzywdzonym i świadkom oraz przeciwdziałanie przestępczości i pomoc postpenitencjarną. Na działania, które zostaną zrealizowane jeszcze w tym roku, chce przeznaczyć 15 mln zł.
więcej
|
Carlsberg wprowadza izotoniczne piwo bezalkoholowe Birell
Carlsberg Polska poszerzył swoją ofertę o nowe bezalkoholowe piwo o właściwościach izotonicznych - Birell. Nowość dostępna jest w wybranych sklepach, a jej wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa. Przygotowały ją firmy Noble Graphics i Initiative.
więcej
|
Mindshare z 1 proc. wzrostem wpływów i o 55 proc. mniejszą stratą, nowi klienci dali 49,2 mln zł przychodów
Dom mediowy Mindshare Polska (GroupM) zwiększył przychody w 2017 roku o 1,1 proc., do 411,13 mln zł. Spółka znacząco zmniejszyła stratę netto - o 55 proc., do 2,09 mln zł. Rozszerzenie współpracy z Sanofi i pozyskanie do obsługi Castoramy, Ferratum i 21st Century Fox zasiliło spółkę przychodami w wysokości 49,2 mln zł. O 92,5 proc. spadły przychody agencji z tytułu prowizji.
więcej
|
4F promuje nową kolekcję
W nowej kampanii promującej kolekcję AW18, marka motywuje do podejmowania codziennego wysiłku i czerpania satysfakcji ze zwycięstwa. Za koncept komunikacji nowej kolekcji odpowiada zespół marki 4F. Zdjęcia wykonał Paweł Fabjański. Wideo wyprodukował dom Papaya Films.
więcej
|
Mocno zmalały wpływy Optizen Labs, spółka nadal ze stratą
W drugim kwartale br. firma Optizen Labs, zajmująca się usługami cyfryzacji dla wydawców i firm marketingowych, zanotowała 241 tys. zł wpływów sprzedażowych (wobec 459 tys. zł rok wcześniej) i 41 tys. zł straty netto (rok wcześniej miała 13 tys. zł straty).
więcej
|
Starcom i OMD w finale przetargu mediowego McDonald's
Starcom (Publicis Media) i OMD (Omnicom Media Group) znalazły się w finale przetargu na globalną obsługę mediową sieci McDonald's.
więcej
|
Coca-Cola kupiła udziały w BodyArmor, marce należącej m.in. do Kobe Bryanta
Koncern Coca-Cola kupił mniejszościowy pakiet udziałów w BodyArmor, firmie produkującej napoje o tej samej nazwie. Jednym z jej największych udziałowców jest były koszykarz NBA Kobe Bryant. Firma chce w ten sposób zwiększyć przewagę nad konkurencyjną, należącą do PepsiCo marką Gatorade.
więcej
|
Orlen uruchomi w Warszawie stację CPN
Jesienią br. w Warszawie zostanie uruchomiona stacja paliwowa pod dawną marką CPN. Według nieoficjalnych ustaleń Orlen chce w ten sposób zabezpieczyć prawa do logo CPN.
więcej
|
W reklamie Pepsi logo marki zmienia się w dyscypliny sportowe
Agencja Sancho BBDO w Kolumbii przygotowała dla marki Pepsi kreacje, w których logo marki zmienia w różne dyscypliny sportowe. W ten sposób promuje Pepsi Light.
więcej
|
PARP szuka domu mediowego do obsługi w prasie i internecie
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi przetarg na zakup powierzchni reklamowych w prasie oraz w serwisach internetowych. Z wybraną firmą będzie pracować do końca czerwca przyszłego roku.
więcej
|
Artur Kowalski na czele marketingu i innowacji w Open Finance i Home Broker
Artur Kowalski objął stanowisko dyrektora marketingu i innowacji w spółkach Open Finance i Home Broker.
więcej
|
Seksualne odniesienia i Wilno jako ,,punkt G" Europy w kampanii promującej stolicę Litwy
Hasłem „Wilno punktem G Europy” promowana jest w trwającej właśnie kampanii stolica Litwy. Budzące kontrowersje działania i erotyczno-turystyczna metafora ma przyciągnąć do metropolii turystów.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
"Rzeczpospolita" i Onet najbardziej opiniotwórczymy mediami. W czołówce Wirtualnemedia.pl
W lipcu br. media najczęściej powoływały się na informacje dziennika "Rzeczpospolita" - pokazują dane Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Onet i TVN24. W czołówce najczęściej cytowanych portali są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The New York Times" i ponad 200 gazet w USA opublikuje artykuły o atakach Donalda Trumpa na wolne media
W czwartek ponad 200 dzienników w USA w skoordynowanej akcji opublikuje na czołówkach artykuły dotyczące ataków Donalda Trumpa na amerykańskie media, które prezydent Stanów Zjednoczonych notorycznie nazywa źródłem fake newsów. W akcji uczestniczą największe amerykańskie gazety, wśród nich „The New York Times”, „The Boston Globe” oraz „Miami Herald”.
więcej
|
Gremi Media ze wzrostem wpływów gotówkowych i trzy razy wyższym zyskiem, zapłaci 12 mln zł za wynajem biura
W minionym kwartale grupa kapitałowa Gremi Media (do której należą m.in. „Rzeczpospolita” i „Parkiet”) zanotowała wzrost wpływów o 8 proc. do 27,28 mln zł oraz 3,96 mln zł zysku netto (wobec 876 tys. zł zysku rok wcześniej). Firma zawarła nową umowę wynajmu biura przy ul. Prostej w Warszawie - przez 5 lat i 8 miesięcy zapłaci za to ok. 12 mln zł.
więcej
|
Szef ,,Financial Times" odda 510 tys. funtów po oskarżeniach o zbyt wysokie zarobki
John Ridding, dyrektor wykonawczy The Financial Times Ltd., firmy wydającej dziennik „Financial Times” obiecał oddać 510 tys. funtów ze swojej ostatniej rocznej pensji w wysokości 2,6 mln funtów. To reakcja na oskarżenia ze strony pracowników i związków zawodowych o to, że zarobki Riddinga rosną zbyt szybko i są 100-krotnie wyższe niż pensje pracujących w gazecie stażystów.
więcej
|
,,Wyborcza Classic. Kora" - Kora bohaterką specjalnego wydania ,,Gazety Wyborczej"
W czwartek, 16 sierpnia ukaże się "Wyborcza Classic. Kora" - specjalny magazyn przygotowany przez redakcję „Gazety Wyborczej” zawierający artykuły opisujące życie artystki. O Korze opowiadają m.in. Mariusz Szczygieł, Magdalena Środa, Sylwia Chutnik, Hanna Bakuła, Tomasz Raczek czy Jerzy Owsiak.
więcej
|
Mocno zmalały wpływy Optizen Labs, spółka nadal ze stratą
W drugim kwartale br. firma Optizen Labs, zajmująca się usługami cyfryzacji dla wydawców i firm marketingowych, zanotowała 241 tys. zł wpływów sprzedażowych (wobec 459 tys. zł rok wcześniej) i 41 tys. zł straty netto (rok wcześniej miała 13 tys. zł straty).
więcej
|
Kwartalne wpływy e-Kiosku wzrosły do 2,68 mln zł, a zysk do 372 tys. zł
W drugim kwartale br. spółka e-Kiosk, właściciel platform e-Kiosk.pl i Nexto.pl z e-prasą i e-bookami, zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 21,8 proc. w skali roku do 2,68 mln zł oraz 372 tys. zł zysku netto (wobec 15 tys. zł zysku rok wcześniej). Natomiast w całym minionym półroczu wyniki firmy zmalały.
więcej
|
|
|
Showmax pokaże serial "Rojst" Jana Holoubka. ,,Mroczne tajemnice małego miasta"
Małe miasto w zachodniej Polsce. W połowie lat 80. w lesie znaleziono trupa. Sprawcę zbrodni próbują ustalić dziennikarze "Kuriera Wieczornego" - Witold Wanycz (Andrzej Seweryn) i Piotr Zarzycki (Dawid Ogrodnik). Tak przedstawia się fabuła serialu "Rojst", który 19 sierpnia zadebiutuje na Showmaxie. Reżyserem i współscenarzystą "Rojsta" jest Jan Holoubek.
więcej
|
Merlin Group: 19,5 mln zł wpływów i 8,7 mln zł straty w I połowie br., 31,3 mln zł kredytów i obligacji do spłaty
W minionym półroczu Merlin Group, właściciel sklepów internetowych Merlin.pl, Topmall.ua i CDP.pl, zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych w skali roku o 29,8 proc. do 19,54 mln zł oraz 8,69 mln zł straty netto (wobec 5,82 mln zł straty rok wcześniej). W samym drugim kwartale br. miała 9,53 mln zł przychodów i 5,19 mln zł straty.
więcej
|
Spór o finanse w Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. "Miej honor i podaj się do dymisji. Maszynka do zarabiania pieniędzy"
W liście otwartym do prezesa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców niedawno odwołany wiceprezes ZPP Tomasz Pruszczyński wzywa szefa organizacji Cezarego Kaźmierczaka do podania się do dymisji. Zarzuca mu m.in. uczynienie ze związku „maszynki do robienia pieniędzy”, nepotyzm i brak transparentności finansowej.
więcej
|
"Rzeczpospolita" i Onet najbardziej opiniotwórczymy mediami. W czołówce Wirtualnemedia.pl
W lipcu br. media najczęściej powoływały się na informacje dziennika "Rzeczpospolita" - pokazują dane Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Onet i TVN24. W czołówce najczęściej cytowanych portali są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Campbell Brown, dyrektor ds. mediów w Facebooku: Marka Zuckerberga nie obchodzą wydawcy
Podczas spotkania z przedstawicielami australijskich mediów Campbell Brown, dyrektor Facebooka ds. partnerstwa z wydawcami stwierdziła, że Marka Zuckerberga nie obchodzą wydawcy, a Facebook nie jest zainteresowany kłopotami mediów z ruchem i udostępnieniami generowanymi przez serwis - donosi dziennik „The Australian”. Brown zaprzeczyła doniesieniom gazety twierdząc, że jej słowa nie zostały dokładnie zrozumiane i przekazane.
więcej
|
4fun.tv negocjuje kupno sklepu Mustache.pl za maksymalnie 480 tys. zł
Należąca do grupy kapitałowej 4fun Media spółka 4fun.tv ustaliła wstępne warunki kupna aktywów firmy Mustache Warsaw, przede wszystkim sklepu internetowego Mustache.pl. Cena ma wynieść maksymalnie 480 tys. zł.
więcej
|
Facebook przejmuje platformę Vidpresso aby dodawać interaktywne elementy do transmisji na żywo
Facebook przejął zespół prowadzący platformę o nazwie Vidpresso. Kwota transakcji nie jest znana. Vidpresso będzie nadal prowadzić swój serwis, a opracowana przez firmę technologia pozwoli Facebookowi dodawać do transmisji live dodatkowe elementy w postaci komentarzy, ankiet czy pytań od widzów.
więcej
|
Vloger Dariusz Matecki wspierający kampanię Patryka Jakiego był współpracownikiem Ministerstwa Sprawiedliwości
Prawicowy vloger Dariusz Matecki - o którym zrobiło się głośno za sprawą zaangażowania w kampanię kandydata PiS-u, Patryka Jakiego na stanowisko prezydenta Warszawy - pracował do maja br. w Ministerstwie Sprawiedliwości. W czasie wspierania wiceministra miał przebywać na urlopie, tłumaczy, że nie podlegał pod resorty nadzorowane przez Jakiego.
więcej
|
Facebook pokaże w Indiach za darmo trzy sezony hiszpańskiej ligi piłkarskiej
Facebook zawarł z hiszpańską ligą futbolową umowę, w ramach której pokaże swoim użytkownikom na subkontynencie indyjskim najbliższe trzy sezony rozgrywek La Liga. Transmisje będą dostępne za darmo, w przyszłości mogą pojawić się przy nich reklamy.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|