|
|
|
|
|
|
|
,,Młody Piłsudski" nowym serialem TVP1. Premiera 11 listopada
Telewizja Polska pracuje nad nowym cotygodniowym serialem historycznym o roboczym tytule „Młody Piłsudski”. Pilot produkcji zostanie pokazany 11 listopada 2018 roku, w setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. Regularna emisja została zaplanowana na 2019 rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kłopoty MP&Silva bez wpływu na finanse Ekstraklasy, nowy przetarg telewizyjny na dwa lub cztery lata
Kryzys agencji MP&Silva pośredniczącej w sprzedaży praw do transmisji rozgrywek sportowych nie ma wpływu na Ekstraklasę SA. - Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że pieniądze z praw telewizyjnych od polskich nadawców wpływają bezpośrednio do nas, a pieniądze z praw międzynarodowych mamy w pełni zabezpieczone za zeszły sezon i w znaczącej części także za obecny - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy. Spółka w najbliższym przetargu chce sprzedać prawa do transmisji tych rozgrywek na dwa lub cztery sezony.
więcej
|
,,Śpiewajmy razem. All Together Now" od 5 września w Polsacie
Nowy talent-show „Śpiewajmy razem. All Together Now” Telewizja Polsat będzie pokazywać w środy o godz. 20.30, począwszy od 5 września 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
4Fun Kids nowym kanałem 4Fun Media. Wniosek trafił do KRRiT
Spółka 4Fun Media złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o uruchomienie nowej stacji 4Fun Kids.
więcej
|
,,Policjantki i policjanci 9" oraz ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 5" od 3 września w Czwórce (wideo)
Od 3 września 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję dziewiątego sezonu „Policjantek i policjantów” oraz piątej serii „Sprawiedliwych - Wydziału Kryminalnego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oba seriale będą emitowane w dotychczasowych pasma emisji.
więcej
|
Producent ,,Familiady" z 940 tys. zł wpływów i 92,2 tys. zł straty w II kwartale br.
Spółka Astro, producent teleturnieju „Familiada” i nadawca kanału E-Sport, w minionym kwartale zanotowała 939,9 tys. zł wpływów sprzedażowych i 92,2 tys. zł straty netto, a w całej pierwszej połowie br. - 1,54 mln zł wpływów i 174,6 tys. zł straty.
więcej
|
Eleven Sports na Facebooku przeprowadzi transmisję pierwszego meczu nowego sezonu Bundesligi
W piątek, 24 sierpnia Eleven Sports przeprowadzi transmisję meczu otwarcia nowego sezonu Bundesligi na swoim polskim fanpage'u na Facebooku. Relacja ze spotkania inaugurującego nowy sezon Bundesligi będzie drugą tego typu wspólną inicjatywą stacji oraz Bundesliga International GmbH, oddziału Deutsche Fußball Liga.
więcej
|
Rzecznik Praw Obywatelskich pyta prezesa TVP Jacka Kurskiego o istnienie ,,czarnej listy"
- Czy w TVP jest czarna lista dziennikarzy, polityków i ekspertów? - zapytał Rzecznik Praw Obywatelskich w liście otwartym do prezesa TVP Jacka Kurskiego. O możliwości istnienia takiej listy donosiły media oraz niektórzy dziennikarze. Wobec tego Adam Bodnar poprosił szefa publicznej telewizji o wyjaśnienia.
więcej
|
Mecze reprezentacji piłkarskiej i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku TVP na wrzesień
Zainteresowani reklamą w TVP marketerzy zapłacą we wrześniu najwięcej za spoty przy transmisjach rozgrywek piłkarskich: spotkaniu Polaków z Włochami w ramach Ligi Narodów i towarzyskim meczu polskiej reprezentacji z Irlandią oraz przy serialu „M jak miłość”.
więcej
|
Konrad Gaca nie żyje. Promował w mediach walkę z otyłością
W wieku 42 lat zmarł Konrad Gaca, trener osobisty i specjalista ds. żywienia, specjalizujący się w walce z otyłością. Gaca współpracował z mediami, m.in. Polsatem, Telewizją Polską i „Claudią”.
więcej
|
,,Amanpour", ,,The Lead" oraz ,,First Move" nowymi programami CNN International
We wrześniu br. w CNN International dla regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki pojawi nowa ramówka, w której nowymi programami będą: „Amanpour”, audycja Jake’a Tapper’a „The Lead” oraz „First Move” z prowadzącą Julią Chatterley. Oprócz debiutanckich produkcji, stacja wprowadzi również zmiany godzin emisji swoich już wcześniej emitowanych programów wieczornych.
więcej
|
Martyna Wojciechowska z dziesiątym sezonem ,,Kobieta na krańcu świata". ,,Czuję, że wpływam na życie kobiet w Polsce"
Podróżniczka Martyna Wojciechowska przekonuje, że kraniec świata może mieć wiele znaczeń, dlatego podejmuje każde trudne wyzwanie i pokazuje historie, obok których nie można przejść obojętnie. Jej program ma już dziesięć lat, a to oznacza ponad osiemdziesiąt odcinków, siedemdziesiąt odwiedzonych krajów i pół tysiąca dni w drodze. W jubileuszowym sezonie programu „Kobieta na krańcu świata” prowadząca zaprosi widzów do najdalej na północ wysuniętej osady ludzkiej na Spitsbergenie, Salwadoru i Czadu.
więcej
|
,,Rodzinka w opałach" w Romance TV
W sobotę, 8 września 2018 roku Romance TV rozpocznie emisję nowego serialu „Rodzinka w opałach”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lidl chce wejść w segment premium, otworzy pierwszy w Polsce sklep ,,Lidl of the future"
Sieć sklepów dyskontowych Lidl Polska planuje uruchomić w Szczecinie nowy koncept sklepu w segmencie premium, tzw. „Lidl of the future” („Lidl przyszłości”). Placówka ma ruszyć w przyszłym roku.
więcej
|
Wpływy RTB House wzrosły z 72,5 do 122,6 mln zł, trzy czwarte z zagranicy
W ub.r. firma RTB House zajmująca się technologią do marketingu internetowego, osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 69,2 proc. do 122,66 mln zł oraz 3,82 mln zł zysku netto (wobec 1,57 mln zł rok wcześniej) Trzy czwarte przychodów spółki pochodzi od klientów zagranicznych.
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan nową ambasadorką Avon
Małgorzata Rozenek-Majdan została ambasadorką marki kosmetycznej Avon. Promuje brand wraz z aktorką Małgorzatą Kożuchowską.
więcej
|
Mecze reprezentacji piłkarskiej i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku TVP na wrzesień
Zainteresowani reklamą w TVP marketerzy zapłacą we wrześniu najwięcej za spoty przy transmisjach rozgrywek piłkarskich: spotkaniu Polaków z Włochami w ramach Ligi Narodów i towarzyskim meczu polskiej reprezentacji z Irlandią oraz przy serialu „M jak miłość”.
więcej
|
Ruszył pierwszy salon Reserved w Izraelu. Tłumy klientów i promocja na darmowe bilety lotnicze
W czerwcu br. spółka LPP ogłosiła, że w swojej strategii będzie stawiać na ekspansję na rynki zagraniczne. Zgodnie z zapowiedziami, w czwartek ruszył pierwszy salon jej flagowej marki - Reserved w Izraelu. Na otwarciu pojawiły się tłumy klientów. Wiadomo, że w tym roku brand pojawi się także w Kazachstanie i Słowenii.
więcej
|
Bielenda zatrudnia do kampanii ambasadorkę wybraną w konkursie
Marka kosmetyczna Bielenda rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem laureatki konkursu #ambasadorkaBielenda2018, Aleksandrą Seweryn. Wystąpi m.in. w spocie telewizyjnym, będącym kontynuacją wrześniowej kampanii z Małgorzatą Foremniak. Akcję przygotowały dział marketingu Bielenda oraz Great Story Community.
więcej
|
Kaja Dobrzańska i Adrianna Hochmańska w zespole Agencji 2012
Kaja Dobrzańska i Adrianna Hochmańska dołączyły - jako team kreatywny - do Agencji 2012. Przeszły z JWT Lemon Sky.
więcej
|
Wirtualna Polska, ClickAd Interactive i Faceaddicted chcą zająć się obsługą reklamową portalu PAP
Wirtualna Polska i agencje ClickAd Interactive oraz Faceaddicted złożyły oferty w przetargu Polskiej Agencji Prasowej na obsługę reklamową i marketingową jej anglojęzycznego portalu informacyjnego. Walczą o 947 tys. zł budżetu.
więcej
|
Łukasz Skotnicki strategy directorem w agencji S4
Łukasz Skotnicki awansował na stanowisko strategy directora w agencji reklamowej S4 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marka Rifle wraca na polski rynek
Marka jeansów Rifle znów będzie dostępna w Polsce. Wyłącznym jej przedstawicielem na naszym rynku została agencja fashion GPoland.
więcej
|
Kanał youtube'owy Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym koszykarzy AZS UMCS Lublin
Kanał youtube’owy Uwaga! Naukowy Bełkot został sponsorem tytularnym drużyny koszykarzy AZS UMCS Lublin grającej w drugiej lidze. Autor kanału Dawid Myśliwiec tłumaczy, że chce w ten sposób wesprzeć zespół, w którym wcześniej grał.
więcej
|
Joanna Woźniak za Zofię Kamińską na czele Nest Warsaw
Joanna Woźniak została dyrektor zarządzającą Nest Warsaw (należącym do Platige Image). Zastąpiła Zofię Kamińską, która rozstała się z firmą.
więcej
|
Medytacja z relaksacyjną reklamą Harleya -Davidsona (wideo)
Marka motocykli Harley-Davidson w akcji „Harley Guided Meditation” wykorzystała dwuminutowy film relaksacyjny. Pracowała przy nim z agencją 303 MullenLowe Sydney i Sonar Music.
więcej
|
ProVeg w kampanii zachęca do spróbowania mleka roślinnego
ProVeg International, organizacja działająca w obszarze świadomości żywieniowej rozpoczyna kampanię społeczną promującą etyczne, zdrowie i przyjazne dla środowiska alternatywy dla mleka zwierzęcego. W akcję zaangażowano blogerów, wśród nich są m.in. Weganon, Savory or Sweet, Michał Gniłka, Atelier Smaku oraz Aga ma smaka – żyj i jedz zdrowo.
więcej
|
Agencja Dziadek do orzechów przygotuje komunikację marki Kopalnia Soli ,,Wieliczka"
Do grona klientów agencji Dziadek do orzechów dołącza Kopalnia Soli „Wieliczka”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
W ub.r. Marquard Media Polska zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 22,5 proc. do 38,5 mln zł. Strata netto firmy wzrosła z 8,15 do 10,58 mln zł. Wydawnictwo obniżyło wycenę swojej spółki zależnej Papilot z 6,63 do 1,05 mln zł.
więcej
|
Donald Trump: Fake newsowe media to opozycyjna partia polityczna. Senat USA: Wolna prasa nie jest wrogiem społeczeństwa
Po zbiorowej akcji amerykańskiej prasy krytykującej Donalda Trumpa za nieuzasadnione ataki na media prezydent USA zabrał głos twierdząc, że nikt bardziej niż on nie pragnie w Stanach Zjednoczonych wolności słowa i wolnej prasy. Jednocześnie zaatakował tytuły biorące udział w akcji nazywając je nową opozycyjną partią polityczną i po raz kolejny oskarżając o szerzenie fake newsów, które „ranią ludzi”. Tymczasem Senat USA jednogłośnie przyjął rezolucję potwierdzającą, że wolne media nie są wrogiem amerykańskiego społeczeństwa i stanowią jeden z filarów demokracji.
więcej
|
RPO pyta prezesa PAP Wojciecha Surmacza o cenzurę i o usunięcie depeszy o NBP
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się z prośbą o zajęcie stanowiska przez prezesa PAP Wojciecha Surmacza w sprawie usunięcia depeszy, w której prezes NBP krytykował projekt ustawy o pracowniczych planach kapitałowych. Jej autorem był Aleksander Pudłowski, który w związku z sytuacją odszedł z agencji.
więcej
|
Marcin Komarzewski po 11 latach rozstaje się z Edipresse Polska
Z końcem sierpnia z Edipresse Polska żegna się Marcin Komarzewski. Z firmą był związany przez 11 lat, ostatnio pełnił funkcję szefa promocji platformy people, glossy, style & beauty.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w maju. Wszystkie tytuły na minusie
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,National Geographic Polska" publikuje reportaż o pacjentce z całkowitym przeszczepem twarzy
Na okładce wrześniowego wydania magazynu „National Geographic Polska” (Burda Media) znalazła się Katie Stubblefield, najmłodsza w USA pacjentka po całkowitym przeszczepie twarzy.
więcej
|
|
|
Filmweb dominuje wśród serwisów o filmach i serialach. W dół sekcje WP, TVN.pl i naEkranie.pl
W polskim internecie zdecydowanie najpopularniejszą stroną o filmach i serialach jest Filmweb.pl, dominujący zwłaszcza pod względem liczby odsłon. W skali roku spore spadki zanotowały dział filmowy WP.pl, strony serialu i programów na TVN.pl i naEkranie.pl, natomiast bardzo dużo zyskała sekcja Cinema na Eska.pl.
więcej
|
Eleven Sports na Facebooku przeprowadzi transmisję pierwszego meczu nowego sezonu Bundesligi
W piątek, 24 sierpnia Eleven Sports przeprowadzi transmisję meczu otwarcia nowego sezonu Bundesligi na swoim polskim fanpage'u na Facebooku. Relacja ze spotkania inaugurującego nowy sezon Bundesligi będzie drugą tego typu wspólną inicjatywą stacji oraz Bundesliga International GmbH, oddziału Deutsche Fußball Liga.
więcej
|
Inżynier Google chce zastąpić pliki cookies bezpiecznymi tokenami
Mike West, inżynier pracujący w Google nad rozwojem przeglądarki Chrome zaproponował wprowadzenie w internecie indywidualnych identyfikatorów przesyłających informacje o użytkownikach z wykorzystaniem szyfrowanego protokołu HTTPS. Zdaniem Westa takie rozwiązanie byłoby bezpieczniejsze od wykorzystywanych obecnie standardów i w przyszłości mogłoby zastąpić stosowane dzisiaj szeroko pliki cookies.
więcej
|
Spadek optymizmu wśród detalistów przez zakaz handlu w niedziele. ,,Przyspieszenie penetracji e-commerce"
Wprowadzony w marcu br. zakaz handlu w niedziele, w sektorze detalicznym wywołał spadek nastrojów. Branża obawia się długoterminowych konsekwencji tej decyzji. Z drugiej strony, powinna doprowadzić do pewnych przetasowań w strukturze rynku, ponieważ handel internetowy, punkty usługowe i małe sklepy prawdopodobnie odbiorą kawałek tortu dużym super- i hipermarketom - prognozują analitycy Haitong Banku.
więcej
|
Twitch będzie płacił znanym twórcom za transmisje w serwisie, chce osiągnąć miliard dolarów przychodów reklamowych
Należący do Amazona serwis Twitch chce nawiązać współpracę ze znanymi twórcami wideo oraz celebrytami i nakłonić ich do nadawania transmisji na żywo. Twitch kusi przyszłych partnerów honorariami w wysokości kilku milionów dolarów i zamierza podwoić roczne przychody reklamowe do poziomu miliarda dolarów.
więcej
|
Morizon.pl wprowadza opcję wzięcia kredytu hipotecznych przez internet
W serwisie ogłoszeń nieruchomościowych Morizon.pl (należącym do firmy MZN Property) wprowadzana jest platforma dystrybucji kredytów hipotecznych.
więcej
|
Facebook będzie transmitował mecze Ligi Mistrzów w Ameryce Łacińskiej
Facebook podpisał umowę z UEFA przewidującą nadawanie w serwisie transmisji ze spotkań Ligi Mistrzów przez kolejne trzy lata. Wartości transakcji nie ujawniono, relacje będą dostępne jedynie dla użytkowników w Ameryce Łacińskiej.
więcej
|
Powstanie trzeci sezon serialu Netflixa ,,Ania, nie Anna"
Netflix i CBC ogłosiły, że powstanie trzeci sezon serialu „Ania, nie Anna”. Produkcja nowego sezonu rozpocznie się tej zimy, a premiera nowych odcinków odbędzie się w 2019 roku.
więcej
|
Maciej Kucharczyk: z TVN24 do Gazeta.pl
Do zespołu portalu Gazeta.pl (Agora) dołączył Maciej Kucharczyk, dziennikarz specjalizujący się w sprawach wojskowych i międzynarodowych. Dotychczas współpracował z TVN24.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|