Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Sierpnia 2018
 
 
 
,,Młody Piłsudski" nowym serialem TVP1. Premiera 11 listopada
 
Telewizja Polska pracuje nad nowym cotygodniowym serialem historycznym o roboczym tytule „Młody Piłsudski”. Pilot produkcji zostanie pokazany 11 listopada 2018 roku, w setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. Regularna emisja została zaplanowana na 2019 rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
 
W ub.r. Marquard Media Polska zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 22,5 proc. do 38,5 mln zł. Strata netto firmy wzrosła z 8,15 do 10,58 mln zł. Wydawnictwo obniżyło wycenę swojej spółki zależnej Papilot z 6,63 do 1,05 mln zł. więcej
 
 
Kłopoty MP&Silva bez wpływu na finanse Ekstraklasy, nowy przetarg telewizyjny na dwa lub cztery lata
 
Kryzys agencji MP&Silva pośredniczącej w sprzedaży praw do transmisji rozgrywek sportowych nie ma wpływu na Ekstraklasę SA. - Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że pieniądze z praw telewizyjnych od polskich nadawców wpływają bezpośrednio do nas, a pieniądze z praw międzynarodowych mamy w pełni zabezpieczone za zeszły sezon i w znaczącej części także za obecny - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy. Spółka w najbliższym przetargu chce sprzedać prawa do transmisji tych rozgrywek na dwa lub cztery sezony. więcej
 
 
Filmweb dominuje wśród serwisów o filmach i serialach. W dół sekcje WP, TVN.pl i naEkranie.pl
 
W polskim internecie zdecydowanie najpopularniejszą stroną o filmach i serialach jest Filmweb.pl, dominujący zwłaszcza pod względem liczby odsłon. W skali roku spore spadki zanotowały dział filmowy WP.pl, strony serialu i programów na TVN.pl i naEkranie.pl, natomiast bardzo dużo zyskała sekcja Cinema na Eska.pl. więcej
 
 
,,Śpiewajmy razem. All Together Now" od 5 września w Polsacie
 
Nowy talent-show „Śpiewajmy razem. All Together Now” Telewizja Polsat będzie pokazywać w środy o godz. 20.30, począwszy od 5 września 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rekordowe wzrosty RMF FM, Eski i Antyradia. Ostro w dół Jedynka i Trójka więcej
 
Aflofarm wydał na reklamę 209 mln zł w 2017 roku. Więcej na radio niż telewizję więcej
 
Telewizja Polska organizuje festiwal muzyki disco w Kielcach więcej
 
Gremi Media ze wzrostem wpływów gotówkowych i trzy razy wyższym zyskiem, zapłaci 12 mln zł za wynajem biura więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Media Planner-Buyer Grupa RMF
Redaktor działu męskiego Elle.pl Burda International Poland
Redaktor eCommerce Elle.pl Burda International Poland
Motion Designer 2d / 3D Grupa ZPR Media
KOLAUDANT ANTENOWY Telewizja Polsat
Account Executive LiquidThread
Junior Content Designer LiquidThread
Młodszy Konsultant ds. Transformacji Cyfrowej Publicis Media
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Eventów Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz - specjalizacja technologie Wirtualnemedia.pl
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Operator Kamery Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Młody Piłsudski" nowym serialem TVP1. Premiera 11 listopada

Telewizja Polska pracuje nad nowym cotygodniowym serialem historycznym o roboczym tytule „Młody Piłsudski”. Pilot produkcji zostanie pokazany 11 listopada 2018 roku, w setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. Regularna emisja została zaplanowana na 2019 rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kłopoty MP&Silva bez wpływu na finanse Ekstraklasy, nowy przetarg telewizyjny na dwa lub cztery lata

Kryzys agencji MP&Silva pośredniczącej w sprzedaży praw do transmisji rozgrywek sportowych nie ma wpływu na Ekstraklasę SA. - Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że pieniądze z praw telewizyjnych od polskich nadawców wpływają bezpośrednio do nas, a pieniądze z praw międzynarodowych mamy w pełni zabezpieczone za zeszły sezon i w znaczącej części także za obecny - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy. Spółka w najbliższym przetargu chce sprzedać prawa do transmisji tych rozgrywek na dwa lub cztery sezony. więcej

,,Śpiewajmy razem. All Together Now" od 5 września w Polsacie

Nowy talent-show „Śpiewajmy razem. All Together Now” Telewizja Polsat będzie pokazywać w środy o godz. 20.30, począwszy od 5 września 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

4Fun Kids nowym kanałem 4Fun Media. Wniosek trafił do KRRiT

Spółka 4Fun Media złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o uruchomienie nowej stacji 4Fun Kids. więcej

,,Policjantki i policjanci 9" oraz ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 5" od 3 września w Czwórce (wideo)

Od 3 września 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję dziewiątego sezonu „Policjantek i policjantów” oraz piątej serii „Sprawiedliwych - Wydziału Kryminalnego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oba seriale będą emitowane w dotychczasowych pasma emisji. więcej

Producent ,,Familiady" z 940 tys. zł wpływów i 92,2 tys. zł straty w II kwartale br.

Spółka Astro, producent teleturnieju „Familiada” i nadawca kanału E-Sport, w minionym kwartale zanotowała 939,9 tys. zł wpływów sprzedażowych i 92,2 tys. zł straty netto, a w całej pierwszej połowie br. - 1,54 mln zł wpływów i 174,6 tys. zł straty. więcej

Eleven Sports na Facebooku przeprowadzi transmisję pierwszego meczu nowego sezonu Bundesligi

W piątek, 24 sierpnia Eleven Sports przeprowadzi transmisję meczu otwarcia nowego sezonu Bundesligi na swoim polskim fanpage'u na Facebooku. Relacja ze spotkania inaugurującego nowy sezon Bundesligi będzie drugą tego typu wspólną inicjatywą stacji oraz Bundesliga International GmbH, oddziału Deutsche Fußball Liga. więcej

Rzecznik Praw Obywatelskich pyta prezesa TVP Jacka Kurskiego o istnienie ,,czarnej listy"

- Czy w TVP jest czarna lista dziennikarzy, polityków i ekspertów? - zapytał Rzecznik Praw Obywatelskich w liście otwartym do prezesa TVP Jacka Kurskiego. O możliwości istnienia takiej listy donosiły media oraz niektórzy dziennikarze. Wobec tego Adam Bodnar poprosił szefa publicznej telewizji o wyjaśnienia. więcej

Mecze reprezentacji piłkarskiej i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku TVP na wrzesień

Zainteresowani reklamą w TVP marketerzy zapłacą we wrześniu najwięcej za spoty przy transmisjach rozgrywek piłkarskich: spotkaniu Polaków z Włochami w ramach Ligi Narodów i towarzyskim meczu polskiej reprezentacji z Irlandią oraz przy serialu „M jak miłość”. więcej

Konrad Gaca nie żyje. Promował w mediach walkę z otyłością

W wieku 42 lat zmarł Konrad Gaca, trener osobisty i specjalista ds. żywienia, specjalizujący się w walce z otyłością. Gaca współpracował z mediami, m.in. Polsatem, Telewizją Polską i „Claudią”. więcej

,,Amanpour", ,,The Lead" oraz ,,First Move" nowymi programami CNN International

We wrześniu br. w CNN International dla regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki pojawi nowa ramówka, w której nowymi programami będą: „Amanpour”, audycja Jake’a Tapper’a „The Lead” oraz „First Move” z prowadzącą Julią Chatterley. Oprócz debiutanckich produkcji, stacja wprowadzi również zmiany godzin emisji swoich już wcześniej emitowanych programów wieczornych. więcej

Martyna Wojciechowska z dziesiątym sezonem ,,Kobieta na krańcu świata". ,,Czuję, że wpływam na życie kobiet w Polsce"

Podróżniczka Martyna Wojciechowska przekonuje, że kraniec świata może mieć wiele znaczeń, dlatego podejmuje każde trudne wyzwanie i pokazuje historie, obok których nie można przejść obojętnie. Jej program ma już dziesięć lat, a to oznacza ponad osiemdziesiąt odcinków, siedemdziesiąt odwiedzonych krajów i pół tysiąca dni w drodze. W jubileuszowym sezonie programu „Kobieta na krańcu świata” prowadząca zaprosi widzów do najdalej na północ wysuniętej osady ludzkiej na Spitsbergenie, Salwadoru i Czadu. więcej

,,Rodzinka w opałach" w Romance TV

W sobotę, 8 września 2018 roku Romance TV rozpocznie emisję nowego serialu „Rodzinka w opałach”. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Eurozet chce uruchomić Otoradio w Warszawie i Krakowie

Minął termin składania wniosków w konkursie organizowanym przez KRRiT na częstotliwości w Warszawie (87,8 MHz) i Krakowie (95,2 MHz). Zainteresowane koncesją są Radio Wnet i spółka Eurozet - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Lidl chce wejść w segment premium, otworzy pierwszy w Polsce sklep ,,Lidl of the future"

Sieć sklepów dyskontowych Lidl Polska planuje uruchomić w Szczecinie nowy koncept sklepu w segmencie premium, tzw. „Lidl of the future” („Lidl przyszłości”). Placówka ma ruszyć w przyszłym roku. więcej

Wpływy RTB House wzrosły z 72,5 do 122,6 mln zł, trzy czwarte z zagranicy

W ub.r. firma RTB House zajmująca się technologią do marketingu internetowego, osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 69,2 proc. do 122,66 mln zł oraz 3,82 mln zł zysku netto (wobec 1,57 mln zł rok wcześniej) Trzy czwarte przychodów spółki pochodzi od klientów zagranicznych. więcej

Małgorzata Rozenek-Majdan nową ambasadorką Avon

Małgorzata Rozenek-Majdan została ambasadorką marki kosmetycznej Avon. Promuje brand wraz z aktorką Małgorzatą Kożuchowską. więcej

Mecze reprezentacji piłkarskiej i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku TVP na wrzesień

Zainteresowani reklamą w TVP marketerzy zapłacą we wrześniu najwięcej za spoty przy transmisjach rozgrywek piłkarskich: spotkaniu Polaków z Włochami w ramach Ligi Narodów i towarzyskim meczu polskiej reprezentacji z Irlandią oraz przy serialu „M jak miłość”. więcej

Ruszył pierwszy salon Reserved w Izraelu. Tłumy klientów i promocja na darmowe bilety lotnicze

W czerwcu br. spółka LPP ogłosiła, że w swojej strategii będzie stawiać na ekspansję na rynki zagraniczne. Zgodnie z zapowiedziami, w czwartek ruszył pierwszy salon jej flagowej marki - Reserved w Izraelu. Na otwarciu pojawiły się tłumy klientów. Wiadomo, że w tym roku brand pojawi się także w Kazachstanie i Słowenii. więcej

Bielenda zatrudnia do kampanii ambasadorkę wybraną w konkursie

Marka kosmetyczna Bielenda rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem laureatki konkursu #ambasadorkaBielenda2018, Aleksandrą Seweryn. Wystąpi m.in. w spocie telewizyjnym, będącym kontynuacją wrześniowej kampanii z Małgorzatą Foremniak.  Akcję przygotowały dział marketingu Bielenda oraz Great Story Community. więcej

Kaja Dobrzańska i Adrianna Hochmańska w zespole Agencji 2012

Kaja Dobrzańska i Adrianna Hochmańska dołączyły - jako team kreatywny - do Agencji 2012. Przeszły z JWT Lemon Sky. więcej

Wirtualna Polska, ClickAd Interactive i Faceaddicted chcą zająć się obsługą reklamową portalu PAP

Wirtualna Polska i agencje ClickAd Interactive oraz Faceaddicted złożyły oferty w przetargu Polskiej Agencji Prasowej na obsługę reklamową i marketingową jej anglojęzycznego portalu informacyjnego. Walczą o 947 tys. zł budżetu. więcej

Łukasz Skotnicki strategy directorem w agencji S4

Łukasz Skotnicki awansował na stanowisko strategy directora w agencji reklamowej S4 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Marka Rifle wraca na polski rynek

Marka jeansów Rifle znów będzie dostępna w Polsce. Wyłącznym jej przedstawicielem na naszym rynku została agencja fashion GPoland. więcej

Kanał youtube'owy Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym koszykarzy AZS UMCS Lublin

Kanał youtube’owy Uwaga! Naukowy Bełkot został sponsorem tytularnym drużyny koszykarzy AZS UMCS Lublin grającej w drugiej lidze. Autor kanału Dawid Myśliwiec tłumaczy, że chce w ten sposób wesprzeć zespół, w którym wcześniej grał. więcej

Joanna Woźniak za Zofię Kamińską na czele Nest Warsaw

Joanna Woźniak została dyrektor zarządzającą Nest Warsaw (należącym do Platige Image). Zastąpiła Zofię Kamińską, która rozstała się z firmą. więcej

Medytacja z relaksacyjną reklamą Harleya -Davidsona (wideo)

Marka motocykli Harley-Davidson w akcji „Harley Guided Meditation” wykorzystała dwuminutowy film relaksacyjny. Pracowała przy nim z agencją 303 MullenLowe Sydney i Sonar Music. więcej

ProVeg w kampanii zachęca do spróbowania mleka roślinnego

ProVeg International, organizacja działająca w obszarze świadomości żywieniowej rozpoczyna kampanię społeczną promującą etyczne, zdrowie i przyjazne dla środowiska alternatywy dla mleka zwierzęcego. W akcję zaangażowano blogerów, wśród nich są m.in. Weganon, Savory or Sweet, Michał Gniłka, Atelier Smaku oraz Aga ma smaka – żyj i jedz zdrowo.   więcej

Agencja Dziadek do orzechów przygotuje komunikację marki Kopalnia Soli ,,Wieliczka"

Do grona klientów agencji Dziadek do orzechów dołącza Kopalnia Soli „Wieliczka”. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł

W ub.r. Marquard Media Polska zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 22,5 proc. do 38,5 mln zł. Strata netto firmy wzrosła z 8,15 do 10,58 mln zł. Wydawnictwo obniżyło wycenę swojej spółki zależnej Papilot z 6,63 do 1,05 mln zł. więcej

Donald Trump: Fake newsowe media to opozycyjna partia polityczna. Senat USA: Wolna prasa nie jest wrogiem społeczeństwa

Po zbiorowej akcji amerykańskiej prasy krytykującej Donalda Trumpa za nieuzasadnione ataki na media prezydent USA zabrał głos twierdząc, że nikt bardziej niż on nie pragnie w Stanach Zjednoczonych wolności słowa i wolnej prasy. Jednocześnie zaatakował tytuły biorące udział w akcji nazywając je nową opozycyjną partią polityczną i po raz kolejny oskarżając o szerzenie fake newsów, które „ranią ludzi”. Tymczasem Senat USA jednogłośnie przyjął rezolucję potwierdzającą, że wolne media nie są wrogiem amerykańskiego społeczeństwa i stanowią jeden z filarów demokracji. więcej

RPO pyta prezesa PAP Wojciecha Surmacza o cenzurę i o usunięcie depeszy o NBP

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się z prośbą o zajęcie stanowiska przez prezesa PAP Wojciecha Surmacza w sprawie usunięcia depeszy, w której prezes NBP krytykował projekt ustawy o pracowniczych planach kapitałowych. Jej autorem był Aleksander Pudłowski, który w związku z sytuacją odszedł z agencji. więcej

Marcin Komarzewski po 11 latach rozstaje się z Edipresse Polska

Z końcem sierpnia z Edipresse Polska żegna się Marcin Komarzewski. Z firmą był związany przez 11 lat, ostatnio pełnił funkcję szefa promocji platformy people, glossy, style & beauty. więcej

,,Działkowiec" liderem w maju. Wszystkie tytuły na minusie

W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,National Geographic Polska" publikuje reportaż o pacjentce z całkowitym przeszczepem twarzy

Na okładce wrześniowego wydania magazynu „National Geographic Polska” (Burda Media) znalazła się Katie Stubblefield, najmłodsza w USA pacjentka po całkowitym przeszczepie twarzy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Filmweb dominuje wśród serwisów o filmach i serialach. W dół sekcje WP, TVN.pl i naEkranie.pl

W polskim internecie zdecydowanie najpopularniejszą stroną o filmach i serialach jest Filmweb.pl, dominujący zwłaszcza pod względem liczby odsłon. W skali roku spore spadki zanotowały dział filmowy WP.pl, strony serialu i programów na TVN.pl i naEkranie.pl, natomiast bardzo dużo zyskała sekcja Cinema na Eska.pl. więcej

Eleven Sports na Facebooku przeprowadzi transmisję pierwszego meczu nowego sezonu Bundesligi

W piątek, 24 sierpnia Eleven Sports przeprowadzi transmisję meczu otwarcia nowego sezonu Bundesligi na swoim polskim fanpage'u na Facebooku. Relacja ze spotkania inaugurującego nowy sezon Bundesligi będzie drugą tego typu wspólną inicjatywą stacji oraz Bundesliga International GmbH, oddziału Deutsche Fußball Liga. więcej

Inżynier Google chce zastąpić pliki cookies bezpiecznymi tokenami

Mike West, inżynier pracujący w Google nad rozwojem przeglądarki Chrome zaproponował wprowadzenie w internecie indywidualnych identyfikatorów przesyłających informacje o użytkownikach z wykorzystaniem szyfrowanego protokołu HTTPS. Zdaniem Westa takie rozwiązanie byłoby bezpieczniejsze od wykorzystywanych obecnie standardów i w przyszłości mogłoby zastąpić stosowane dzisiaj szeroko pliki cookies. więcej

Spadek optymizmu wśród detalistów przez zakaz handlu w niedziele. ,,Przyspieszenie penetracji e-commerce"

Wprowadzony w marcu br. zakaz handlu w niedziele, w sektorze detalicznym wywołał spadek nastrojów. Branża obawia się długoterminowych konsekwencji tej decyzji. Z drugiej strony, powinna doprowadzić do pewnych przetasowań w strukturze rynku, ponieważ handel internetowy, punkty usługowe i małe sklepy prawdopodobnie odbiorą kawałek tortu dużym super- i hipermarketom - prognozują analitycy Haitong Banku. więcej

Twitch będzie płacił znanym twórcom za transmisje w serwisie, chce osiągnąć miliard dolarów przychodów reklamowych

Należący do Amazona serwis Twitch chce nawiązać współpracę ze znanymi twórcami wideo oraz celebrytami i nakłonić ich do nadawania transmisji na żywo. Twitch kusi przyszłych partnerów honorariami w wysokości kilku milionów dolarów i zamierza podwoić roczne przychody reklamowe do poziomu miliarda dolarów.   więcej

Morizon.pl wprowadza opcję wzięcia kredytu hipotecznych przez internet

W serwisie ogłoszeń nieruchomościowych Morizon.pl (należącym do firmy MZN Property) wprowadzana jest platforma dystrybucji kredytów hipotecznych. więcej

Facebook będzie transmitował mecze Ligi Mistrzów w Ameryce Łacińskiej

Facebook podpisał umowę z UEFA przewidującą nadawanie w serwisie transmisji ze spotkań Ligi Mistrzów przez kolejne trzy lata. Wartości transakcji nie ujawniono, relacje będą dostępne jedynie dla użytkowników w Ameryce Łacińskiej. więcej

Powstanie trzeci sezon serialu Netflixa ,,Ania, nie Anna"

Netflix i CBC ogłosiły, że powstanie trzeci sezon serialu „Ania, nie Anna”. Produkcja nowego sezonu rozpocznie się tej zimy, a premiera nowych odcinków odbędzie się w 2019 roku. więcej

Maciej Kucharczyk: z TVN24 do Gazeta.pl

Do zespołu portalu Gazeta.pl (Agora) dołączył Maciej Kucharczyk, dziennikarz specjalizujący się w sprawach wojskowych i międzynarodowych. Dotychczas współpracował z TVN24. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rośnie konsumpcja dań gotowych, na stacjach hot-dogi popularniejsze niż zapiekanki i kanapki

Dania gotowe kupowane są we wszelkiego rodzaju punktach sprzedaży, takich jak m.in. dyskonty, hipermarkety, supermarkety, małe sklepy lokalne i sieciowe - wynika z badania Zymetrii. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Motorola P30 - "skandaliczny klon" iPhone'a X
OneDrive pozwala tworzyć automatyczne kopie zapasowe komputera
T-Mobile wydłuża ważności konta po doładowaniu karty i daje w bonusie do 111 GB internetu
Plus z ofertą darmowego abonamentu przez 6 miesięcy dla użytkowników przenoszących numer
Lenovo na plusie, w górę przychód
 
 
 
GOSPODARKA
 
Lidl chce wejść w segment premium, otworzy pierwszy w Polsce sklep ,,Lidl of the future"
Ruszył pierwszy salon Reserved w Izraelu. Tłumy klientów i promocja na darmowe bilety lotnicze
Marka Rifle wraca na polski rynek
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstanie trzeci sezon serialu Netflixa ,,Ania, nie Anna"
Martyna Wojciechowska z dziesiątym sezonem ,,Kobieta na krańcu świata". ,,Czuję, że wpływam na życie kobiet w Polsce"
Michał Szpak wydaje płytę "Dreamer"
We wrześniu premiera animacji "Mała Stopa" (wideo)
"Roma" Alfonso Cuaróna w grudniu na Netflixie (zwiastun)
Nowa wersja filmu "Zakochany kundel". Zagra Tessie Thompson
Tauron Nowa Muzyka Katowice 2019 na początku lata
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj