|
|
|
|
|
|
|
,,Rozmowa Piaseckiego" nowym programem TVN24. Emisja od 3 września
Od 3 września 2018 roku TVN24 będzie emitować nowy program Konrada Piaseckiego pt. „Rozmowa Piaseckiego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Były dziennikarz Radia ZET będzie też gospodarzem „Kawy na ławę”.
więcej
|
Bez ,,Komisarza Alexa" w jesiennej ramówce
Telewizyjna Jedynka w jesiennej ramówce nie pokaże kolejnej serii „Komisarza Alexa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że publiczny nadawca jest zainteresowany kontynuacją projektu, ale chciałby go realizować samodzielnie.
więcej
|
Jarosław Olechowski na stałe dyrektorem TAI, będzie nowy szef ,,Wiadomości"
Jarosław Olechowski został powołany na stanowisko dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Olechowski pełni te obowiązki od stycznia br. W najbliższym czasie przestanie być za to szefem „Wiadomości”, zastąpi go nowa osoba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,Kuchennych rewolucji" i ,,Naszego nowego domu" przy 39,1 mln zł wpływów miał 5,7 mln zł zysku
Firma Constantin Entertainment Polska, producent m.in. programów „Kuchenne rewolucje” i „Nasz nowy dom”, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 13,6 proc. do 39,15 mln zł oraz 5,69 mln zł zysku netto (wobec 5,73 mln zł rok wcześniej).
więcej
|
,,Przyjaciółki 12" od 6 września w Polsacie. Emisja w dotychczasowym paśmie (wideo)
Od 6 września 2018 roku Polsat rozpocznie emisję dwunastego sezonu serialu „Przyjaciółki”. Produkcja będzie emitowana w dotychczasowym paśmie, czyli w czwartki o godz. 21.10. Do obsady dołączą: Olgierd Łukaszewicz, Dominika Ostałowska, Katarzyna Ucherska, Paweł Ciołkosz i Tadeusz Huk.
więcej
|
Telewizja Polska pozwie ,,Newsweek" i autora tekstu o ,,tajemnicach TVP". Kurski: Tomasz Lis to damski bokser
Telewizja Polska podejmie kroki prawne wobec tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska), dziennikarza Wojciecha Cieślę oraz redaktora naczelnego Tomasza Lisa za artykuł o spadającej oglądalności oraz sterowaniu TVP przez żonę prezesa Kurskiego. - „Newsweek” to szczujnia, a Lis to damski bokser - napisał na Twitterze Jacek Kurski.
więcej
|
Polsat liderem tygodnia, Festiwal weselnych przebojów ratingowym hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: transmisja drugiego dnia Festiwalu weselnych przebojów, relacja jednej z części koncertu TVN Top of the Top Festival oraz teleturniej „Milionerzy”. Wśród stacji liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style na czele kanałów lifestylowych w lipcu, HGTV awansowało na podium
W lipcu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Watchmen" - nowy serial HBO. Za projekt odpowiada Damon Lindelof
Stacja HBO oficjalnie zamówiła serial "Watchmen", nad którym pracować będzie Damon Lindelof ("Pozostawieni").
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K2 Internet nie porozumiała się z inwestorem. Chce mieć więcej klientów z zagranicy
Grupa K2 zakończyła rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Nie zdecydowała się na sprzedaż swoich aktywów, uznając złożone jej oferty za niesatysfakcjonujące. Chce rozwijać się organicznie, zapowiada nowe projekty mające uzupełnić zakres jej usług oraz wzrost wpływów z zagranicy.
więcej
|
Biedronka w akcji ,,Gang Słodziaków" będzie przyznawać maskotki za zakupy
W poniedziałek 27 sierpnia br. ma ruszyć nowa akcja lojalnościowa w sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) pod hasłem „Gang Słodziaków”. W ostatnich latach firma zrealizowała dwie edycje analogicznej promocji „Gang Świeżaków”.
więcej
|
"To praca dla przygłupów". Kierowcy ciężarówek walczą z hejtem na swój temat
Firma spedycyjna Adar przygotowała film obrazujący zjawisko hejtu na kierowców ciężarówek w Polsce. W spocie użyto wulgarnych, autentycznych wypowiedzi oceniające osoby wykonujące ten zawód. Film przygotowało studio KLN.
więcej
|
Chipsy Doritos pojawiły się w Polsce, są reklamowane pod hasłem ,,#for the bold" (wideo)
Koncern PepsiCo wprowadza do sprzedaży w Polsce słynną markę chipsów Doritos. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „#for the bold”, za którą odpowiadają firmy marketingowe Goodby, Silverstein & Partners, VML Poland, Brave Agency i Questia.
więcej
|
Julia Wieniawa zamiast Margaret w reklamach butów Deichmann (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów z butami i torebkami Deichmann z udziałem aktorki i piosenkarki Julii Wieniawy. Poprzednio markę promowała piosenkarka Margaret.
więcej
|
Grześki wracają do szkoły z hasłem "Dziecku odmówisz?"
Ruszyła kampania reklamowa, promująca ofertę marki Grześki (Colian). Działania pod hasłem "Grześki & paczka Jazda do szkoły" przygotowały Just, Initiative, Pure Play i First Line Polska.
więcej
|
Zuzanna Bijoch w jesienno-zimowej kampanii butów Wojas (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca jesienno-zimową kolekcję butów Wojas. Bohaterką reklam jest modelka Zuzanna Bijoch.
więcej
|
Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon, będąca odsłoną platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Amica w reklamach promuje swoje nowe logo i hasło ,,for living" (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sprzętu AGD Amica prezentująca nowe logo tej marki i hasło „Amica for living”. Akcję przygotowały i realizują firmy Change Serviceplan i Value Media.
więcej
|
PepsiCo kupuje za 3,2 mld dolarów firmę SodaStream
Firma PepsiCo zawarła porozumienie na mocy którego kupi za 3,2 mld dolarów izraelską firmę SodaStream - producenta syropów, koncentratów spożywczych oraz syfonów do przygotowywania napojów gazowanych.
więcej
|
Chuck Norris superbohaterem w reklamie Toyoty Tacoma
Toyota zaangażowała do nowej reklamy kultowego amerykańskiego aktora Chucka Norrisa. Tytułowy "Strażnik Teksasu" promuje pickupa Tacoma.
więcej
|
Heineken wprowadził w USA napój ze składnikiem marihuany
Koncern Heineken wprowadził do sprzedaży w Kalifornii bezalkoholowy napój Lagunitas Hi-Fi Hops. Zawiera THC, czyli główny psychoaktywny składnik marihuany.
więcej
|
Terminale płatnicze za darmo przez 14 miesięcy w promocji ING Banku Śląskiego
Ruszyła promocja z terminalami płatniczymi dostępna dla użytkowników kont firmowych w ING Banku Śląskim. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Brain i Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
Agencja Czart wypromuje markę eSky
Agencja reklamowa Czart zajmie się promocją oferty firmy turystycznej eSky w internecie.
więcej
|
Królewskie z promocją "Ustrzel hat-tricka z królem"
Pod hasłem „Ustrzel hat-tricka z Królem” ruszyła promocja piwa Królewskie. Do zdobycia jedno, dwa lub trzy piwa oraz vouchery na zakupy w FanStore Legii Warszawa (marka jest sponsorem klubu).
więcej
|
Tauron z kampanią informacyjno-edukacyjną na temat nieuczciwej akwizycji
Koncern energetyczny Tauron we wrześniu rozpocznie kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma chronić starszych klientów przed nieuczciwymi praktykami sprzedażowymi na rynku energii. Firma chce też zwiększać ich wiedzę na temat praw przysługujących im przy zawieraniu umów.
więcej
|
Polsat News na nośnikach Ströer w Warszawskim Metrze
Ruszyła współpraca Telewizji Polsat i Ströer Media w Warszawskim Metrze. Dzięki niej pasażerowie od 3 tygodni mogą oglądać najświeższe wydarzenia przygotowywane dla nich na bieżąco przez redakcję Polsat News, na prawie 2000 ekranów LCD umieszczonych w wagonach pociągów.
więcej
|
Wrażenia z jazdy Hansa Zimmera w reklamie ,,Scoring the drive" marki Range Rover (wideo)
W poniedziałek rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki samochodów Range Rover. Do akcji „Scoring the drive” zaangażowano Hansa Zimmera, wielokrotnie nagradzanego kompozytora, autora muzyki do takich filmów, jak „Incepcja” czy „Król Lew”.
więcej
|
Loteria konsumencka wspiera tegoroczną edycję Red Bull 111 MegaWatt
Producent napojów energetycznych Red Bull prowadzi loterię konsumencką, którą wspiera tegoroczną, 5. edycję zawodów Red Bull 111 MegaWatt. Za kampanię ją promującą odpowiadają agencje Bimers i Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
United Airlines ruszyły z globalnym przetargiem na obsługę mediową i obsługę w internecie
Linie lotnicze United Airlines prowadzą przegląd dotycząc globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów oraz w zakresie obsługi w internecie. Nie ma on wpływu na obsługę kreatywną.
więcej
|
Optegra z kampanią ,,Przejdź na sokoli wzrok"
Pod hasłem „Wkurzają cię okulary? - Przejdź na sokoli wzrok” ruszyła kampania sieci klinik chirurgii okulistycznej Optegra. Akcję przygotowały agencje Brave Brain i BWPR.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Sieci" z największym spadkiem w I półroczu, ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Przegląd" ze wzrostami
W pierwszym półroczu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sprzedaż ,,Sieci" spadła o 42 proc., ,,Gazeta Polska" o 31 proc. w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w czerwcu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
K2 Internet nie porozumiała się z inwestorem. Chce mieć więcej klientów z zagranicy
Grupa K2 zakończyła rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Nie zdecydowała się na sprzedaż swoich aktywów, uznając złożone jej oferty za niesatysfakcjonujące. Chce rozwijać się organicznie, zapowiada nowe projekty mające uzupełnić zakres jej usług oraz wzrost wpływów z zagranicy.
więcej
|
Wpływy Fotka.pl zmalały o 15 proc., zysk wzrósł do 3,6 mln zł. Społeczności.pl z 5,7 mln zł wpływów i 185 tys. zł straty
W ub.r. spółka Fotka.pl, do której należy serwis społecznościowy Fotka.com, zanotowała 3,31 mln zł wpływów sprzedażowych, 15,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast zysk netto firmy wzrósł w skali roku z 1,42 do 3,61 mln zł. - Zwiększa się procentowy odsetek przychodów z usług płatnych - komentuje prezes i udziałowiec spółki Rafał Agnieszczak.
więcej
|
ZPP: Odwołanie Tomasza Pruszczyńskiego to przemyślana i odpowiedzialna decyzja. "W związku zostanie przeprowadzony audyt"
Związek Przedsiębiorców i Pracodawców w odpowiedzi na list otwarty odwołanego wiceprezesa Tomasza Pruszczyńskiego dotyczący nieprawidłowości w finansach ZPP zarzuca mu brak zaangażowania w funkcjonowanie organizacji oraz stawianie zarządowi nieprawdziwych zarzutów. - Oświadczenie jest nie na temat i pomija główny wątek finansów ZPP oraz wystawianych przez członków zarządu faktur. Według moich informacji w związku zostanie przeprowadzony audyt - ujawnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl były wiceprezes związku.
więcej
|
Unia Europejska zmusi Facebooka i Twittera do usuwania terrorystycznych treści w ciągu godziny od oznaczenia
Komisja Europejska przygotowuje projekt przepisów, które obciążą serwisy społecznościowe odpowiedzialnością za treści pojawiające się na tych platformach. YouTube, Facebook czy Twitter zostaną też pod groźbą wysokich kar zmuszone do usuwania materiałów o charakterze terrorystycznym i ekstremistycznym w ciągu godziny od ich oflagowania.
więcej
|
Polska traci w globalnym rankingu prędkości internetu ze średnią 46,7 Mb/s w sieciach stacjonarnych i 25,3 Mb/s w mobile
Polska jest na 54. miejscu w rankingu prędkości internetu mobilnego oraz na 35. pozycji w wypadku sieci stacjonarnych - wynika z lipcowego zestawienia Speedtest.net opublikowanego przez firmę Ookla. To oznacza spadek o 2 miejsca w rankingu stacjonarnym i o 3 pozycje w segmencie internetu mobilnego.
więcej
|
Google pozwany za zbieranie danych lokalizacyjnych użytkowników bez ich zgody
Do sądu w San Francisco wpłynął pozew skierowany przeciwko Google. Jeden z użytkowników oskarża w nim koncern o zbieranie oraz udostępnianie firmom zewnętrznym historii dotyczących lokalizacji właścicieli smartfonów nawet wtedy, gdy w systemie jest wyłączona odpowiedzialna za to funkcja.
więcej
|
6-sekundowe niepomijalne reklamy na Cda.pl
Serwis Cda.pl wprowadza nowy format reklamowy Super Short. To 6-sekundowe spoty przed właściwym materiałem, których użytkownik nie może pominąć.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|