|
|
|
|
|
|
|
,,Ameryka Express" od 5 września w TVN. ,,Jeden z najdroższych projektów"
W środę, 5 września br. TVN rozpocznie emisję reality-show „Ameryka Express”. - Dwie pierwsze edycje tego projektu realizowaliśmy w Azji, a przy trzeciej zdecydowaliśmy się na Amerykę. Po pierwsze w Azji pokazaliśmy już wiele miejsc. A po drugie to widz potrzebuje odświeżenia programu, chce zobaczyć nowe krajobrazy, nowe kultury oraz nowych ludzi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Więch, producentka projektu.
więcej
|
TVP dzięki sublicencji od Polsatu będzie pokazywać jeden mecz z kolejki i skróty Ligi Mistrzów
Telewizja Polska porozumiała się z Telewizją Polsat co do sublicencji na transmisje piłkarskiej Ligi Mistrzów. Przez najbliższe trzy sezony publiczny nadawca będzie transmitował jeden mecz z każdego tygodnia rozgrywek oraz skróty wszystkich meczów.
więcej
|
4fun Media kupiła 51 proc. udziałów naEkranie.pl za 2,48 mln zł i powołała Mateusza Góreckiego do zarządu
Grupa 4fun Media zawarła umowę kupna od swojego głównego akcjonariusza Nova Group Cyprus 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl. Wartość transakcji to 2,48 mln zł. Prezes naEkranie.pl Mateusz Górecki został powołany do zarządu 4fun Media.
więcej
|
TVP nie pokaże ostatnich odcinków ,,Jaka to melodia?" z Robertem Janowskim, z programem żegna się część muzyków
W TVP1 nie zostanie wyemitowanych ostatnie 10 odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” zrealizowane z Robertem Janowskim jako gospodarzem - poinformował prezenter. Z programem rozstaje się część wokalistów i muzyków, zostaną natomiast m.in. Lena Zuchniak i Marek Kaliszuk.
więcej
|
UPC Polska podnosi prędkość internetu do 1 Gb/s
UPC Polska jako pierwszy ogólnopolski operator oferuje konsumentom światłowodowy internet o prędkości 1Gb/s. Oferta będzie dostępna na początek dla klientów w Warszawie.
więcej
|
,,Piękny wiek" - akcja telewizji History na 100-lecie odzyskania niepodległej (wideo)
W czwartek 23 sierpnia br. wystartuje kampania „Piękny wiek” telewizji History (A+E Networks) z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Projekt pokazuje stuletnich Polaków.
więcej
|
,,Randka z nieznajomym" jesienią w Polsat Cafe
Jesienią stacja Polsat Cafe pokaże nowy program „Randka z nieznajomym”, w którym uczestnicy będą oceniać się tylko po cechach charakteru.
więcej
|
Sąd: Telewizja ZDF nie musi przepraszać za ,,polskie obozy zagłady", ma prawo do swobody wypowiedzi
Niemiecki trybunał sprawiedliwości w Karlsruhe uznał, że stacja telewizyjna ZDF nie musi ponownie przepraszać za użycie na antenie określenia „polskie obozy zagłady”. W uzasadnieniu wyroku stwierdzono, że niemieckie media mają prawo do korzystania ze swobody wypowiedzi, a niemiecki nadawca wcześniej dwukrotnie przeprosił za użycie niefortunnego sformułowania.
więcej
|
Siódmy sezon ,,Złomowiska PL" od 29 sierpnia w Discovery Channel (wideo)
Od 29 sierpnia br. Discovery Channel będzie emitować siódmy sezon „Złomowiska PL”. Produkcja będzie pokazywana w środy o godz. 21.00.
więcej
|
Kanał Metro w dwóch kolejnych pakietach UPC Polska
Należący do Grupy TVN Discovery Polska kanał Metro został właśnie włączony do dwóch kolejnych pakietów telewizyjnych UPC.
więcej
|
BBC Studios nawiązuje współpracę z niezależnym studiem ze Szkocji
BBC Studius nawiązało partnerstwo z Freedom Scripted Entertainment, studiem produkcji programów rozrywkowych. Założył je w zeszłym roku Mike Ellen, były producent w BBC Studios.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie agencje Grupy Walk ze wzrostem wpływów. Walk PR z największym zyskiem
Należące do Grupy Walk agencje zakończyły 2017 rok wzrostem przychodów. Walk Creative zwiększyła je o 41,1 proc., Walk Digital - o 27,1 proc., Walk Events o 30,1 proc., a Walk PR – o 46,1 proc. Największe wpływy miała Walk Events, zaś najwyższy zysk wypracowała agencja Walk PR.
więcej
|
,,Gang Słodziaków" w Biedronce potrwa do połowy listopada, maskotki i książka także w regularnej sprzedaży
Jeronimo Martins Polska potwierdziło, że w najbliższy poniedziałek w sklepach Biedronka ruszy promocja „Gang Słodziaków”, w której za zakupy będzie można zdobywać pluszaki zwierząt i książkę o ich przygodach. Akcja potrwa do połowy listopada.
więcej
|
H2O Creative przejmuje od MullenLowe i OS3 międzynarodową obsługę reklamową CCC w sieci
Agencja H2O Creative wygrała przetarg na obsługę internetową marki obuwniczej CCC na wszystkich rynkach, na których funkcjonuje. Tym samym marketer kończy dotychczasową współpracę w tym zakresie z agencjami MullenLowe i OS3.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół Aflofarm, Unilever i Volkswagen (Top10)
W ciągu siedmiu miesięcy br. wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach wzrosły w porównaniu z rokiem ub. o blisko 8 proc. Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net zwiększyły nakłady na promocję o ponad 60 proc. Budżety ograniczyli Aflofarm Farmacja Polska, Unilever Polska i Volkswagen Group Polska.
więcej
|
Frugo promowane teledyskiem Young Stars (wideo)
Firma FoodCare nawiązała współpracę z zespołem Young Stars, który specjalnie dla marki Frugo stworzył piosenkę #możesz. Marketer wyprodukował do niej teledysk - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Business Consulting, Effective Media Solution, Infinity Media i Media Group walczą o 20 mln zł zlecenia od Urzędu Transportu Kolejowego
Cztery oferty wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszony przez Urząd Transportu Kolejowego przetarg na realizację społecznej kampanii w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Przeznaczy na nią blisko 20 mln zł.
więcej
|
Orlen szuka czterech agencji eventowych, czeka na oferty
Grupa kapitałowa Orlen zaprasza agencje do składania ofert w związku z planowanym nawiązaniem współpracy z firmą, która zajmie się na jej zlecenie realizacją eventów, takich jak konferencje, targi, gale czy jubileusze.
więcej
|
Agnieszka Sosnowska szefową Biura Podróży Reklamy. Robert Sosnowski chce uruchomić nowe spółki
Agnieszka Sosnowska będzie nowym CEO i partnerem w agencji marketingu internetowego Biura Podróży Reklamy. Zastąpi na tym stanowisku Roberta Sosnowskiego, który jako partner zamierza uruchomić nowe firmy wokół agencji.
więcej
|
"Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White
Ruszyła digitalowa kampania wizerunkowa Tchibo Black&White. Akcję przygotowała agencja Plej, ze wsparciem Melting Pot i Shootme.
więcej
|
Media People zdobywa w przetargu obsługę budżetów mediowych trzech centrów handlowych
Dom mediowy Media People wygrał przetarg na obsługę mediową Domu Mody Klif w Warszawie, Galerii Klif w Gdynii oraz Centrum Handlowego Turawa Park w Opolu. Obiektami zarządza BNP Paribas Real Estate.
więcej
|
Producent Devil Energy Drink ma przeprosić i zapłacić 60 tys. zł za reklamę ,,Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach"
Sąd Okręgowy w Legnicy orzekł, że firma Waterius produkująca napój Devil Energy Drink ma opublikować przeprosiny i zapłacić 60 tys. zł na rzecz jednej z fundacji. Powodem jest naruszenie dobrych obyczajów w reklamie internetowej z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach”. Firmą pozwało Stowarzyszenia Twoja Sprawa.
więcej
|
Radosław Dzieliński: z MullenLowe MediaHub do Mindshare
Do zespołu domu mediowego Mindshare (WPP/GroupM) dołączył Radosław Dzieliński, który w pionie exchange objął nowo utworzone stanowisko - tv trading managera. Odpowiada za przygotowywanie i realizację telewizyjnych strategii handlowych dla klientów agencji. Wcześniej związany był z Optimum Media (OMD) oraz MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Multikino z Colian: "Pufa dla Malucha", "Urodzinki", kampania i mobilna aplikacja
Sieć kin Multikino (Vue International) i firma Colian, producent żelków Akuku, przygotowały niespodziankę dla dzieci w postaci "Pufy dla Malucha". Colian prowadzi jednocześnie kampanię promocyjną w Multikinie.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sąd oddalił pozwy, w których RASP z Tomaszem Lisem i AWR Wprost zarzucali sobie kopiowanie koncepcji ,,Newsweeka" i ,,Wprost"
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozwy wzajemne, które złożyli Ringier Axel Springer Polska z Tomaszem Lisem oraz AWR Wprost. Wydawcy zarzucili sobie skopiowanie rozwiązań z tygodników „Wprost” i „Newsweek Polska”, domagali się odszkodowań w wysokości ok. 10 mln zł.
więcej
|
Egmont Polska ze spadkiem wpływów o 3,2 proc. i wzrostem zysku do 5,6 mln zł
W ub.r. wydawnictwo Egmont Polska, specjalizujące się w czasopismach i książkach dla dzieci i młodzieży, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 3,2 proc. do 133,85 mln zł. Jednocześnie jego koszty spadły o 3 proc. do 127,36 mln zł, a zysk netto poszedł w górę z 4,96 do 5,61 mln zł.
więcej
|
,,CD-Action" tańszy o 8 zł - pierwszy raz zamiast płyty zdrapka z kodem do gier na Steamie
Magazyn „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) o grach komputerowych po raz pierwszy w swojej historii pojawi się w sprzedaży bez płyty. Na czytelników będzie czekać zdrapka z kodem do pobrania gier na platformie Steam. Wydawca na razie testuje nowe rozwiązanie.
więcej
|
Łukasz Piela prezesem e-Kiosku, Piotr Łysek za Marię Wysocką w radzie nadzorczej
Łukasz Piela został powołany na stanowisko prezesa spółki e-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media). Zastąpi w tej funkcji Piotr Łyska, który przechodzi do rady nadzorczej firmy w miejsce odwołanej Marii Wysockiej.
więcej
|
Karolina Tyniec-Margańska odpowiada za komunikację Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej
Karolina Tyniec-Margańska objęła stanowisko group director communication & public affairs w Ringier Axel Springer Media AG. Zastąpiła Alexandrę Delvenakiotis, która w kwietniu 2018 r. odeszła z firmy. Funkcję będzie łączyć z obowiązkami dyrektor komunikacji korporacyjnej w Polsce.
więcej
|
Marcin Dobski odchodzi z ,,Wprost"
Dziennikarz Marcin Dobski po czterech miesiącach pracy rozstał się z tygodnikiem „Wprost” (PMPG Polskie Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie
W segmencie miesięczników podróżniczych w maju br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „National Geographic Polska”, który utrzymał pozycję lidera - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Netflix: Nie zamierzamy wprowadzać w Polsce planu Ultra, testujemy wiele różnych rozwiązań
Niektórzy polscy użytkownicy Netflixa zauważyli na swoich kontach dodatkowy plan miesięcznych opłat o nazwie Ultra. Taryfa kosztująca 70 złotych miałaby oferować dodatkowe treści i materiały zza kulis własnych produkcji serwisu. Przedstawiciele Netflixa w Polsce w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl zaprzeczyli jakoby istniał projekt wprowadzenia nowego planu Ultra, a widoczna u niektórych nowa pozycja w cenniku jest "tylko jednym z wielu ograniczonych testów".
więcej
|
UPC Polska podnosi prędkość internetu do 1 Gb/s
UPC Polska jako pierwszy ogólnopolski operator oferuje konsumentom światłowodowy internet o prędkości 1Gb/s. Oferta będzie dostępna na początek dla klientów w Warszawie.
więcej
|
Co na wrzesień szykuje Netflix? (lista premier)
Platforma Netflix zaprezentowała listę wrześniowych premier seriali, filmów, dokumentów, anime czy treści dla dzieci. Z nowymi sezonami wracają m.in. "Atypowy", "Telefonistki", "BoJack Horseman" czy "Marvel: Iron Fist".
więcej
|
Facebook pozbywa się kilku tysięcy opcji targetowania, by uniknąć dyskryminacji
Z Facebooka jesienią zniknie do 5 tys. opcji targetowania treści. Reklamodawcy nie będą mogli ograniczać przekazów użytkownikom zainteresowanym m.in. buddyzmem, Paschą czy kulturą islamską. Wszystko po to, by uniknąć dyskryminacji grup etnicznych czy religijnych.
więcej
|
Grupa naTemat poszerza ofertę, będzie łączyć funkcję wydawcy i agencji 360 stopni
Grupa naTemat chce kompleksowo realizować ofertę biznesową poprzez wdrażanie strategii od idei po produkcję, montaż i dystrybucję. Wydawca chce działać na zasadzie agencji 360.
więcej
|
Po irańskim ataku dezinformacyjnym Facebook i Twitter likwidują ponad 900 fałszywych kont
Zajmująca się bezpieczeństwem w internecie firma FireEye odkryła skoordynowaną akcję szerzenia dezinformacji w serwisach społecznościowych. Trop prowadził do Iranu, skąd kontrolowano kilkaset kont udających media newsowe i publikujące fake newsy korzystne dla irańskiej polityki. W reakcji na ustalenia FireEye Facebook i Twitter usunęły ponad 900 fałszywych profili.
więcej
|
Sieć Aldi wprowadza w Polsce nową stronę internetową wzorowaną na niemieckiej
Sieć sklepów spożywczych Aldi odświeżyła stronę internetową aldi.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci mają szybko odnaleźć informacje o aktualnych promocjach, okazjach cenowych i polecanych produktach. Według zapowiedzi nowa strona to także łatwiejszy dostęp do indywidualnej listy zakupów i szeregu praktycznych informacji dla użytkowników.
więcej
|
Nieoficjalny kanał Patryka Jakiego usunięty z YouTube'a z powodu naruszenia praw autorskich
Z YouTube’a usunięty został nieoficjalny kanał Patryka Jakiego, wiceministra sprawiedliwości i kandydata Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy. Powodem jest naruszenie praw autorski. Jaki podkreśla, że kanał prowadzili jego fani.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wszystkie agencje Grupy Walk ze wzrostem wpływów. Walk PR z największym zyskiem
Należące do Grupy Walk agencje zakończyły 2017 rok wzrostem przychodów. Walk Creative zwiększyła je o 41,1 proc., Walk Digital - o 27,1 proc., Walk Events o 30,1 proc., a Walk PR – o 46,1 proc. Największe wpływy miała Walk Events, zaś najwyższy zysk wypracowała agencja Walk PR.
więcej
|
Karolina Tyniec-Margańska odpowiada za komunikację Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej
Karolina Tyniec-Margańska objęła stanowisko group director communication & public affairs w Ringier Axel Springer Media AG. Zastąpiła Alexandrę Delvenakiotis, która w kwietniu 2018 r. odeszła z firmy. Funkcję będzie łączyć z obowiązkami dyrektor komunikacji korporacyjnej w Polsce.
więcej
|
Galaktus PR wypromuje studio People Can Fly
Do grona klientów Galaktus PR dołączył People Can Fly, niezależny producent gier. O wyborze agencji zadecydowała złożona oferta.
więcej
|
|
|