Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 23 Sierpnia 2018
 
 
 
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki więcej
 
Producent ,,Projektu Lady" i ,,Iron Majdan" ze spadkiem wpływów o 23 proc. i 530 tys. zł straty więcej
 
Dom mediowy UM ze spadkiem wpływów o 29 proc. i 1,37 mln zł straty więcej
 
,,Sieci" z największym spadkiem w I półroczu, ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Przegląd" ze wzrostami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Redaktor Działu Konsumenckiego, Fakt24.pl Onet-Ringier Axel Springer
Dziennikarz, Fakt Onet-Ringier Axel Springer
Brand Manager marki Newsweek Ringier Axel Springer Media
Sales and Project Manager Burda International Poland
Digital Sales Director Burda International Poland
Trade Marketing Manager Marine Harvest
Traffic Specialist Zenith
Production Manager Platige Image S.A.
Postproduction Manager Smakjam
Web Designer LiquidThread
(Młodszy) Specjalista ds. Koordynacji Ramówek / Materiałów Reklamowych TVN
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
UI Designer TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
REKLAMA
 
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
INTERNET
 
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj