|
|
|
|
|
|
|
,,Drogi wolności", ,,Bake Off Junior" i cykl o historii z bohaterami ,,Korony królów" nowościami TVP1 i TVP2
Wśród jesiennych nowości TVP1 i TVP2 znajdą się serial „Drogi wolności”, dziecięce reality „Bake Off Junior” i cykl „Korona królów - Taka historia”. Pojawi się odświeżony teleturniej „Jaka to melodia?” z Norbim w roli prowadzącego i kontynuowane będą sprawdzone formaty takie jak „Rolnik szuka żony” czy „Dziewczyny ze Lwowa”. Pojawiają się także Liga Mistrzów i mecze siatkówki oraz kolejne premiery w Teatrze Telewizji.
więcej
|
Polsat Rodzina, Polsat Games i Smart Dom. Trzy nowe kanały Polsatu wystartują pod koniec roku
Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały tematyczne: Polsat Rodzina, Polsat Games i SmartDom. - Kanały uruchomimy zapewne w IV kwartale - zapowiedział wczoraj Maciej Stec, członek zarządu spółki Cyfrowy Polsat.
więcej
|
Grupa Polsat z mniejszym wzrostem wpływów reklamowych wskutek mundialu. Kupiła 45 proc. udziałów nadawcy TV Okazje
W minionym kwartale Grupa Polsat osiągnęła 321 mln zł wpływów z reklamy i sponsoringu telewizyjnego, 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. W maju Cyfrowy Polsat kupił 45,1 proc. udziałów nadawcy kanału telesprzedażowego TV Okazje, a w czerwcu przejął spółkę Netshare Media Group zajmującą się reklamą internetową.
więcej
|
Nowe programy Popek, Bugały i Adamczyka w jesiennej ramówce TVP Info
Kanał TVP Info w jesiennej ramówce pokaże cztery nowe programy, w tym poranny magazyn „Wstaje dzień” prowadzony przez Annę Popek, „W pełnym świetle” Ewy Bugały oraz „Strefa starcia” Michała Adamczyka. Widzowie na antenie tej stacji zobaczą również m.in. „Warto rozmawiać”, „Minęła 20”, „Studio Polska” i „Woronicza 17”.
więcej
|
Beata Grabarczyk z Polsatu na rzecznika prasowego Emitela
Beata Grabarczyk - do niedawna szefowa anteny Polsat News 2, która po 16 latach pracy rozstała się z Telewizją Polsat, została rzecznikiem prasowym Emitela - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska uruchomi serwis z informacjami z regionów. Szefem Grzegorz Kuczyński
Telewizja Polska uruchomi portal internetowy Regiony.tvp.pl z informacjami ze swoich ośrodków regionalnych. Serwis ma pomóc w uporządkowaniu newsów z wszystkich regionalnych anten TVP.
więcej
|
,,Jaka to melodia?" z Norbim. W soboty będą rywalizować drużyny, w niedziele - celebryci
Od września teleturniej „Jaka to melodia?” w TVP1 będzie emitowana w nowej odsłonie: z Norbim jako gospodarzem oraz nową scenografią i oprawą graficzną. W niedzielnych wydaniach w programie będą rywalizowali celebryci.
więcej
|
Kino Polska TV z 9 proc. wzrostu wpływów, zysk wywindowała wyższa wycena Stopklatki
W minionym półroczu Grupa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 9 proc. w skali roku do 64,4 mln zł. Zysk netto firmy zwiększył się w skali roku z 6,23 do 35,53 mln zł, co czego przyczyniło się głównie podwyższenie o 26,91 mln zł wyceny posiadanego dotychczas udziału Stopklatki.
więcej
|
"Ślepnąc od świateł" jesienią w HBO i HBO GO (zwiastun)
HBO pokaże jesienią ośmioodcinkowy serial "Ślepnąc od świateł", na podstawie powieści Jakuba Żulczyka. W głównej roli zobaczymy debiutującego Kamila Nożyńskiego. Za reżyserię odpowiada Krzysztof Skonieczny.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec serialu "Teoria wielkiego podrywu"
Nadchodzący 12. sezon "Teorii wielkiego podrywu" będzie pożegnaniem z bohaterami serialu, którego autorem jest Chuck Lorre.
więcej
|
Wystartowała kampania promująca ,,Wyprawę na dno" National Geographic
National Geographic rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą serię „Wyprawa na dno”, która zadebiutuje w sobotę, 26 sierpnia br. Działania promocyjne obejmują wszystkie media oraz działania niestandardowe.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z 4,9 mld zł wpływów i 523 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale więcej sprzedanych usług
W minionym półroczu grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 4,95 mld zł przychodów ze sprzedaży i 523,6 mln zł zysku netto. Firma miała sprzedanych 16,7 mln jednostkowych usług (2,6 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,72 mln abonentów (po spadku o 1,6 proc. w skali roku).
więcej
|
Prokuratura umorzyła śledztwo ws. źródeł informacji Wojciecha Bojanowskiego o śmierci Igora Stachowiaka
Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła śledztwo dotyczące źródeł informacji reportera TVN24 Wojciecha Bojanowskiego na temat okoliczności śmierci Igora Stachowiaka na wrocławskim komisariacie. Doniesienie w tej sprawie złożył dolnośląski związek zawodowy policjantów.
więcej
|
TVP1 i TVP Polonia pokażą widowisko NBP ,,Wolność we krwi"
W sobotę, 25 sierpnia 2018 roku TVP1 i TVP Polonia pokażą zorganizowane przez Narodowy Bank Polski widowisko „Wolność we krwi”.
więcej
|
Ipla z Sci Fi transmitują e-sportowy turniej Universal Open Rocket League
Użytkownicy serwisu Ipla uzyskali dostęp do transmisji z turnieju e-sportowego Universal Open Rocket League. Materiały dostępne są w dedykowanej sekcji kanału Sci-Fi.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku
Z początkiem września funkcję dyrektora marketingu i PR Idea Banku obejmie Beata Nanasik, ostatnio związana z Bankiem Pekao SA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej stanowisko to zajmował Sławomir Gąsiorowski, obecnie prezes Trader.com.
więcej
|
Netto stawia na nowy koncept sklepu. Na początek w Gdańsku
W gdańskim centrum handlowym Madison zostanie otwarty pierwszy w Polsce sklep Netto w nowej formule. Duńska sieć nie podaje dokładnego terminu, wiadomo tylko, że będzie to jesień.
więcej
|
A+E Networks w przetargu wybiera dom mediowy Media People
Media People wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego A+E Networks Poland, nadawcy kanałów History, Lifetime oraz Crime+Investigation.
więcej
|
Google stworzyło reklamę fikcyjnej marki pizzy, aby testować strategię dla reklam na YouTube
Unskippable Labs, zespół Google wymyślił fikcyjną markę pizzy Doctor Fork i promował ją 33 reklamami m.in. na YouTube, by pokazać marketerom, że niesłusznie unikają niektórych form promocji.
więcej
|
K2 Media obsłuży budżet mediowy kampanii Pracuj.pl
Dom mediowy K2 Media wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego najnowszej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj).
więcej
|
IPN prowadzi konkurs na scenariusz filmu ,,Niezwyciężeni. Bojownicy Niepodległości"
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu rozpoczął konkurs na realizację filmu animowanego pod roboczym tytułem „Niezwyciężeni. Bojownicy Niepodległości”. Wyda na to blisko 1 mln zł.
więcej
|
OS3 zajmie się obsługą reklamową Amolu
Takeda Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną preparatu Amol. Zlecenie zdobyła agencja OS3.
więcej
|
Serena Williams w roli mamy reklamuje Chase
Tenisistka Serena Williams została twarzą amerykańskiego banku Chase. W spocie reklamowym promującym kampanię #ThisMama wystąpiła ze swoją córeczką Olympią.
więcej
|
Rafał Szczepaniak: z LiquidThread do Better Story Studio
Rafał Szczepaniak objął stanowisko art directora w studiu animacji i postprodukcji Better Story Studio (należącym do domu produkcyjnego Foszer Sawicki). Ostatnio związany był z LiquidThread (Publicis Media).
więcej
|
Rafał Knap odpowiedzialny za cyfrową transformację marek w 180heartbeats + Jung v Matt
Rafał Knap dołączył do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt, na stanowisko digital transformation directora. Przeszedł z AdComms Media & Marketing Group, gdzie odpowiadał za obszar digitalu.
więcej
|
POT będzie promować Polskę za granicą jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych
Polska Organizacja Turystyczna planuje internetową kampanię promującą Polskę jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych w takich obszarach, jak usługi medyczne, uzdrowiskowe, spa&wellness. Szuka agencji, która ją przygotuje i przeprowadzi.
więcej
|
Dua Lipa w koncertowej kampanii Jaguara Pace (wideo)
Rusza międzynarodowa kampania reklamowa modeli samochodów Jaguar Pace. Akcja jest oparta na koncertach piosenkarki Dua Lipy.
więcej
|
,,Tworzymy meblowe historie" w kampanii mebli Forte
Producent mebli Forte prowadzi w internecie kampanię pod hasłem „Tworzymy meblowe historie”. Marketer nie podaje, z jakimi podmiotami współpracował przy działaniach.
więcej
|
Recevent tworzy dział Wyklejanie Tablic, na czele Katarzyna Półtorak
Specjalizująca się w reklamie zewnętrznej agencja Recevent reorganizuje strukturę i tworzy dział Wyklejamy Tablice. Na jego czele stanęła Katarzyna Półtorak.
więcej
|
Social Media London zaczyna współpracę z Grupą VIVE
Agencja Social Media London Style, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna obsługę Grupy VIVE. Agencja będzie pracować dla powiązanych ze sobą spółek wchodzących w skład tej grupy, m.in. VIVE Textile Recycling, VIVE Transport, VIVE Logistic Services, VIVE Profit Center, VIVE Management, VIVE Properties, VIVE Biznes i VIVE Innovation.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Orange ze światłowodem 1 Gb/s, systemem Smart Wi-Fi i internetem bez wielomiesięcznej umowy. ,,Odpowiedź na wymagania użytkowników i rozwój internetu"
Orange Polska wprowadził kilka nowości w swojej ofercie internetowej. Użytkownikom sieci światłowodowej zaoferował opcję prędkości do 1 Gb/s, wprowadził też do sprzedaży system Smart Wi-Fi do poprawy jakości domowej sieci oraz ofertę dostępu do internetu bez konieczności podpisywania tak zwanej „lojalki”. - Internet 1 Gb/s ma spełnić nie tylko oczekiwania użytkowników, ale sprostać też wymaganiom rozwijającego się internetu. Smart Wi-Fi z kolei podniesie znacząco jakość połączeń bezprzewodowych z których korzysta wielu domowników - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Stankiewicz, dyrektor marketingu rynku konsumenckiego w Orange Polska.
więcej
|
Telewizja Polska uruchomi serwis z informacjami z regionów. Szefem Grzegorz Kuczyński
Telewizja Polska uruchomi portal internetowy Regiony.tvp.pl z informacjami ze swoich ośrodków regionalnych. Serwis ma pomóc w uporządkowaniu newsów z wszystkich regionalnych anten TVP.
więcej
|
Grupa Pracuj z 237 mln zł wpływów. 43,5 mln zł zysku i 140 mln zł długów
W ub.r. Grupa Pracuj, właściciel serwisów i rozwiązań do rekrutacji pracowników, zanotowała 237,09 mln zł przychodów sprzedażowych i 43,47 mln zł zysku netto. Firma zatrudnia 439 osób, a jej zadłużenie długoterminowe na koniec ub.r. wynosiło 139,65 mln zł.
więcej
|
Portal Chillizet.pl z nowym layoutem
Portal internetowy Chillizet.pl (Eurozet) zyskał nowy layout i projekt funkcjonalny. Serwis skupi się obecnie na tematyce lifestylowo-kulturalnej.
więcej
|
Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. Dostanie za to 5 mln zł
Merlin Group popisała z Krypto Jam umowę dotyczącą uruchomienia w jej sklepach internetowych Merlin.pl, Topmall.ua i CDP.pl programu lojalnościowego mLoyalty opartego na technologii blockchain. Otrzyma za to od Krypto Jam 5 mln zł.
więcej
|
Google stworzyło reklamę fikcyjnej marki pizzy, aby testować strategię dla reklam na YouTube
Unskippable Labs, zespół Google wymyślił fikcyjną markę pizzy Doctor Fork i promował ją 33 reklamami m.in. na YouTube, by pokazać marketerom, że niesłusznie unikają niektórych form promocji.
więcej
|
Pięć nowych programów rozrywkowych w bibliotece Netflixa
Platforma Netflix ogłosiła, że w tym roku zadebiutuje na niej pięć nowych programów rozrywkowych z gatunku reality tv. Będą to "The Final Table", "Death by Magic", "Sunderland Till I Die which", "Flinch" i "Derren Brown: Sacrifice" .
więcej
|
Premierowe odcinki "Rojsta" w piątki zamiast w niedziele
Platforma Showmax podjęła decyzję o przesunięciu premier nowych odcinków serialu "Rojst" z niedziel na piątki. Odcinek drugi zostanie zatem udostępniony 24 sierpnia.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|