|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska znów emituje obligacje na 300 mln zł, w pierwszej połowie br. miała 132 mln zł zysku
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zgodziło się na wznowienie przez Telewizją Polską emisji obligacji o wartości 300 mln zł. Poprzednią dwa lata temu kupił Bank Gospodarstwa Krajowego. - Działanie te są konieczne, gdyż nie powstał dotąd nowy przewidywalny mechanizm finansowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Świat" i ,,24 godziny" znikają z TVN24 BiS. Od września równoległa emisja ,,Kropki nad i"
Stacja TVN24 BiS rezygnuje z magazynu publicystycznego „Świat” i wieczornego programu „24 godziny”. W jego miejsce od września widzowie obejrzą serwis informacyjny. Natomiast wieczorem „Kropka nad i” Moniki Olejnik będzie emitowana równolegle z TVN24.
więcej
|
Cztery nowe programy jesienią w Food Network. ,,Wspaniały i prężnie rozwijający się kanał"
Kanał HGTV w jesiennej ramówce pokaże cztery nowe programy: „Kuchnia dla odważnych”, „Patenciary”, „Sztuka mięsa” oraz „Makłowicz w Polsce”. - Mamy nadzieję, że już niedługo osiągniemy wyniki oglądalności na poziomie około 0,5 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Polsat News 2 zmieni się Polsat Newsplus2. Ma nadawać z dwugodzinnym opóźnieniem do Polsat News
Telewizja Polsat zmieni kanał Polsat News 2 w Polsat Newsplus 2. Nowa stacja będzie nadawać program z dwugodzinnym opóźnieniem względem Polsat News.
więcej
|
Andrzej Seweryn rosyjskim szpiegiem w serialu Canal+ ,,Nielegalni". Obejrzyj kolejny teaser (wideo)
Stacja Canal+ opublikowała kolejny teaser planowanego na jesień serialu „Nielegalni”. W materiale występuje aktor Andrzej Seweryn, który wciela się w postać Hansa Jorgensena, pracującego dla rosyjskiego SWZ.
więcej
|
Mielewski i Lepa uruchomili ,,Prawdę Siatki" na YouTubie, ,,Prawda Futbolu" Kołtonia ma już 45 tys. subskrybentów
Dziennikarze Polsat Sport Jerzy Mielewski i Marcin Lepa zaczęli tworzyć kanał youtube’owy „Prawda Siatki”. Roman Kołtoń, wicenaczelny Polsatsport.pl, od marca br. prowadzi kanał „Prawda Futbolu”, mający już 45 tys. subskrybentów.
więcej
|
Polsat Sport dzięki sublicencji od TVP pokaże na żywo mecze polskich piłkarzy w Lidze Narodów i towarzyskie
W Polsat Sport mecze piłkarskiej reprezentacji Polski w Lidze Narodów będą pokazywane na żywo, a nie jak wcześniej zapowiadano z opóźnieniem. W ramach porozumienia z Telewizją Polską kanał będzie też transmitował spotkania towarzyskie naszej drużyny. - To był jeden z warunków uzyskania sublicencji do Ligi Mistrzów i mistrzostw świata w siatkówce - mówi prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
,,Agrobiznes" i ,,Agropogoda" także w porannym paśmie TVP Info
Od 27 sierpnia w porannym paśmie TVP Info będą emitowane skrócona wersja „Agrobiznesu” i „Agropogoda”. Programy nadal będzie też można oglądać w TVP1.
więcej
|
Gwiazdy jesiennych nowości, reality-show i ,,Pytania na śniadanie" w spotach wizerunkowych TVP (zobacz wszystkie)
Z okazji startu jesiennej ramówki Telewizja Polska zrealizowała kilka spotów wizerunkowych pod hasłem „Bądźmy razem jesienią”, w których występują m.in. aktorzy seriali „Drogi wolności” i „M jak miłość”, gwiazdy programów rozrywkowych „Bake Off Junior”, „Rolnik szuka żony” czy „The Voice of Poland” oraz prowadzący „Pytania na śniadanie”. Nadawca publiczny przygotował także materiały promujące kanały tematyczne. Wszystkie spoty emitowane są na antenach TVP.
więcej
|
Spektakle o Chopinie, o prymasie Hlondzie i ks. Popiełuszko w nowym sezonie Teatru TV
W poniedziałek, 10 września 2018 roku telewizyjna Jedynka zainauguruje kolejny sezon Teatru Telewizji. W najbliższych miesiącach stacja pokaże spektakle wyłącznie na podstawie tekstów polskich autorów, w tym m.in. o Fryderyku Chopinie, Edwardzie Bernardzie Raczyńskim, prymasie Auguście Hlondzie, Tadeuszu Reytanie i ks. Jerzym Popiełuszko.
więcej
|
Polsat liderem w DVB-T w I półroczu. Rosną kanały z MUX-8 i TV Puls
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w pierwszym półroczu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły cztery kanały nadające na MUX-8 oraz TV Puls, a najwięcej straciło Polo TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przez 10 lat Telewizja Polska wzięła 290 mln zł kredytów bankowych i zapłaciła 7,9 mln zł odsetek
W ciągu ostatnich 10 lat Telewizja Polska zasięgnął kredyty na sumę 290 mln zł, wszystkie w latach 2010-2014. Z tytułu odsetek zapłaciła 7,9 mln zł.
więcej
|
Powstał nowy generator pasków TVP. ,,Parodia tępej propagandy"
W lipcu br. została uruchomiona strona internetowa Pasek-tvp.pl, która umożliwiała wygenerowanie własnej, prześmiewczej wersji paska z głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Strona cieszyła się dużym zainteresowaniem internautów, jednak kilka dni po jej uruchomieniu została zamknięta. W sieci pojawił się natomiast nowy generator pasków, dostępny pod adresem Pasek-tvpis.pl.
więcej
|
W ,,24 godzinach" Jarosław Kret nie zapowiada prognozy pogody w wydaniach, które współprowadzi Beata Tadla (wideo)
W wydaniach „24 godzin” w Nowa TV, które współprowadzi Beata Tadla, zrezygnowano z krótkich rozmów z Jarosławem Kretem zapowiadających prognozę pogody. Przy innych konfiguracjach prezenterów takie rozmowy nadal są. To reakcja na niechęć okazywaną Kretowi w programie przez Tadlę w marcu br.
więcej
|
Viacom zmodyfikuje ramówkę MTV Polska. ,,Będzie bardziej zbliżona do MTV Europe"
Polski oddział Viacom International Media Network we wrześniu częściowo zmodyfikuje ramówkę kanału MTV Polska, która będzie bardziej zbliżona do MTV Europe. - Jak każda modyfikacja ramówki MTV Polska, również i ta wiąże się z chęcią jak najlepszego dopasowania treści programowych do oczekiwań naszych widzów - mówi Denis Pluskota, PR Manager z polskiego oddziału Viacom International Media Networks.
więcej
|
Multimedia Polska z nową promocją na internet stacjonarny
Multimedia Polska przygotowała nową promocję internetu stacjonarnego, w której dostęp do sieci można mieć za 6 lub 12 zł.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamil Grosicki chce rozwijać swoją markę TruboGrosik, myśli o giełdzie
Spółka TurboProjekt, posiadająca prawa do wizerunku piłkarza Kamila Grosickiego, podpisała list intencyjny z MBF Group. Dotyczy rozwoju marki TurboGrosik oraz wsparcia przy wejściu na giełdę.
więcej
|
Katalog IKEA na 2019 rok z aranżacjami całych domów. 5,3 mln drukowanych egz.
IKEA rozpoczyna dystrybucję swojego nowego katalogu, w którym wprowadzono nowy układ treści, oparty na pokazywaniu aranżacji całych domów. W Polsce rozesłanych zostanie 5,26 mln egz. katalogu.
więcej
|
Czytanie dzieciom do snu reklamuje ,,Gang Słodziaków" w Biedronce (wideo)
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kampanię reklamową startującej właśnie promocji „Gang Słodziaków”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Duda Polska i MEC.
więcej
|
Krzysztof Ibisz ujawnia swój wiek w reklamach Vision Express (wideo)
Ruszyła nowa odsłona promocji salonów optycznych Vision Express pod hasłem „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem prezentera Telewizji Polsat Krzysztofa Ibisza przygotowana przez firmy marketingowe Walk i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
Procter & Gamble chce zastrzec skróty LOL i WTF jako własne znaki towarowe
Koncern Procter & Gamble złożył wnioski o zastrzeżenie jako znaki towarowe popularnych skrótów stosowanych w internecie i mediach społecznościowych. Na liście są LOL, WTF, NBD oraz FML. Według przypuszczeń firma zamierza oznaczyć skrótami nowe produkty kierowane do klientów z pokolenia millenialsów.
więcej
|
Codemedia z 1 proc. wzrostem przychodów w 2017 roku i znacznie mniejszą stratą
Dom mediowy Codemedia zamknął rok 2017 wpływami z tytuły świadczonych usług w kwocie 49,7 mln zł, co oznacza 1,5 proc. wzrost w porównaniu do roku 2016. Mimo że koszty działalności wzrosły o 3,2 proc., spółce udało się zmniejszyć stratę z 5 mln zł do 1,49 mln zł.
więcej
|
Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki reklamują Pokolenia w Play jako top ofertę (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem modelki Joanny Krupy i dziennikarza Kuby Wojewódzkiego reklamująca Pokolenia, nową ofertę abonamentową sieci telekomunikacyjnej Play. Za obsługę reklamową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Plej i MediaCom.
więcej
|
Olga Borys i Wojciech Majchrzak rozmawiają z sąsiadką w kampanii Aegon (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aegon z udziałem Olgi Borys i Wojciecha Majchrzaka. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Cut the Mustard, Prime Time i Wavemaker.
więcej
|
Gwiazdy jesiennych nowości, reality-show i ,,Pytania na śniadanie" w spotach wizerunkowych TVP (zobacz wszystkie)
Z okazji startu jesiennej ramówki Telewizja Polska zrealizowała kilka spotów wizerunkowych pod hasłem „Bądźmy razem jesienią”, w których występują m.in. aktorzy seriali „Drogi wolności” i „M jak miłość”, gwiazdy programów rozrywkowych „Bake Off Junior”, „Rolnik szuka żony” czy „The Voice of Poland” oraz prowadzący „Pytania na śniadanie”. Nadawca publiczny przygotował także materiały promujące kanały tematyczne. Wszystkie spoty emitowane są na antenach TVP.
więcej
|
Grandes Kochonos obsługuje reklamowo sklep eObuwie.pl
Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg na obsługę reklamową sklepu internetowego eObuwie.pl (należącego do CCC).
więcej
|
Antonio Lucio nowym dyrektorem ds. marketingu Facebooka
Z początkiem września br. stanowisko dyrektora ds. marketingu Facebooka obejmie Antonio Lucio, dotychczasowy globalny szef marketingu firmy HP. Zastąpi na nim Gary'ego Briggsa.
więcej
|
Bank Pekao SA wybiera agencję reklamową, zlecenia broni McCann Worldgroup
Bank Pekao SA rozpoczął przetarg, w którym wyłoni agencję do obsługi kreatywnej. Obecnie dla marketera w tym zakresie pracuje McCann Worldgroup.
więcej
|
PiS odpowiada na billboardy PO - podkreśla, że ,,odebrał złodziejom miliony i dał je dzieciom"
Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało plakat z hasłem „PiS odebrał złodziejom miliony i dał je dzieciom”. To odpowiedź na billboardy Platformy Obywatelskiej sprzed tygodnia zarzucające PiS-owi, że „wziął miliony”.
więcej
|
Danonki przed nowym rokiem szkolnym z kampanią ,,Idealne do plecaka"
Danonki (Danone) - pod hasłem „Idealne do plecaka” - promują saszetki z bohaterem marki, nawiązujące do szkolnych aktywności.
więcej
|
Wojciech Mrugalski: z Kompanii Piwowarskiej do State Street
Wojciech Mrugalski, który poprzednio przez 19 lat pracował w Kompanii Piwowarskiej, przeszedł do firmy finansowej State Street. Odpowiada w niej za marketing i komunikację.
więcej
|
UOKiK dłużej będzie analizował przejęcie Cinema 3D przez właściciela Multikina
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeprowadzi badanie rynku przed podjęciem decyzji co do kupna Cinema 3D przez Vue International, właściciela sieci Multikino.
więcej
|
Mars, Apple, Omnicom i Jung von Matt na czele tegorocznego raportu Cannes Global Creativity
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions opublikowali coroczny, tegoroczny ranking marek i agencji Global Creativity Report 2018. W poszczególnych kategoriach królują m.in. Mars, BBDO Worldwide, Jung von Matt.
więcej
|
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny szuka agencji do kampanii o przetępczości ubezpieczeniowej
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny planuje na początku przyszłego roku przeprowadzić kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą przestępczości ubezpieczeniowej. Rozpoczął poszukiwania agencji, która ją przygotuje i przeprowadzi.
więcej
|
Nicole Richie organizuje gotycki pogrzeb paletce cieni Urban Decay
Amerykańska piosenkarka i aktorka Nicole Richie wystąpiła w reklamie marki kosmetycznej Urban Decay (marki należącej do koncernu L’Oréal). W mrocznym spocie żegna symbolicznie paletę cieni do powiek Naked Palette.
więcej
|
Hertz Polska reklamuje usługę wypożyczenia Mercedesa klasy A
Pod hasłem "My wypożyczymy Ci samochód. Reszta należy do Ciebie" trwa kampania reklamowa Hertz Polska, firmy zajmującej się wynajmem samochodów. Akcja promuje opcję wypożyczenia nowego mercedesa Klasy A.
więcej
|
Nowy Adres promuje swoje targi mieszkań
Pod hasłem "Otwórz się na mieszkanie w swoim mieście” wystartowała kampania reklamowa spółki Nowy Adres - organizatora Targów Mieszkań i Domów. Akcję przygotowały dział wewnętrzny marketera, Peppermint i agencja reklamowa Hey You.
więcej
|
,,#OpinieJuroraEffie" - druga edycja projektu TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Od poniedziałku 27 sierpnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą prowadzić wspólnie cykl „#OpinieJuroraEffie”, w którym członkowie jury Effie Awards skomentują komunikację marketingową.
więcej
|
1,6 mld zł na reklamę telewizyjną w lipcu. Wyemitowano 2,81 mln spotów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Procter & Gamble.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Wprost" opisuje uzasadnienie wyroku potwierdzające rzetelność tekstów o molestowaniu przez Kamila Durczoka
W nowym numerze „Wprost” opisano fragmenty uzasadnienia wyroku sądowego, w którym sąd oddalił pozew Kamila Durczoka dotyczący artykułów zarzucających mu molestowanie podwładnych w „Faktach” TVN. Według uzasadnienia Durczok proponował seks kilku pracownicom TVN, a przeprowadzone przez niego badanie wykrywaczem kłamstw nie jest ważne.
więcej
|
Media Service Zawada ze wzrostem wpływów do 43,7 mln zł i 2,1 mln zł zysku
W ub.r. firma Media Service Zawada, wydająca czasopisma i książki dla dzieci, zanotowała 43,7 mln zł wpływów sprzedażowych (4,5 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 2,11 mln zł zysku netto (wobec 2,26 mln zł w 2016 roku).
więcej
|
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I półroczu. ,,Parkiet" najbardziej w dół
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" na czele pism popularnonaukowych, a ,,W Sieci Historii" - historycznych (dane za maj)
W maju br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Super Express" na pierwszej stronie przeprasza byłego posła Ruchu Palikota i SLD za ,,sfotografowaną niemoc" w hotelu sejmowym
Na pierwszej stronie piątkowego wydania „Super Expressu” (ZPR Media) znalazły się przeprosiny skierowane do Adama Kępińskiego, byłego posła Ruchu Palikota i SLD. Chodzi o publikację w 2014 roku zdjęcia rozebranego parlamentarzysty w hotelu sejmowym.
więcej
|
|
|
Pomorska.pl przed Dziennikzachodni.pl na czele serwisów regionalnych, mocno w górę Dziennikbaltycki.pl i Gazetakrakowska.pl (TOP20)
Wśród serwisów o tematyce regionalnej najwięcej użytkowników miały w lipcu Pomorska.pl i Dziennikzachodni.pl, najwięcej odsłon zanotowało Trojmiasto.pl, a najdłużej przeciętny użytkownik korzystał z warszawskiego działu TVN24.pl. W skali roku największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły Dziennikbaltycki.pl i Gazetakrakowska.pl.
więcej
|
Firma Ewy Chodakowskiej z 21,9 mln zł wpływów i 12,8 mln zł zysku. Rozwija sprzedaż internetową i turystykę fitnessową
Spółka Bebio, zajmująca się sprzedażą produktów i usług oraz organizacją eventów opartych na wizerunku trenerki fitness Ewy Chodakowskiej, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 35 proc. do 21,9 mln zł oraz 12,8 mln zł zysku (wobec 8,52 mln zł w 2016 roku). Zysk wypłacono udziałowcom spółki: Chodakowskiej i jej mężowi Eleftheriosowi Kavoukisowi - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mielewski i Lepa uruchomili ,,Prawdę Siatki" na YouTubie, ,,Prawda Futbolu" Kołtonia ma już 45 tys. subskrybentów
Dziennikarze Polsat Sport Jerzy Mielewski i Marcin Lepa zaczęli tworzyć kanał youtube’owy „Prawda Siatki”. Roman Kołtoń, wicenaczelny Polsatsport.pl, od marca br. prowadzi kanał „Prawda Futbolu”, mający już 45 tys. subskrybentów.
więcej
|
Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na Youtube
Serwis YouTube zapowiedział, że udostępni wszystkim twórcom należącym do jego programu partnerskiego możliwość emitowania reklam wideo, których nie będzie można pominąć. Firma tłumaczy, że niepomijalne spoty są wyżej opłacane przez reklamodawców, a ich wprowadzenie przyniesie właścicielom kanałów wyższe przychody.
więcej
|
Pierwszy Pendolino z internetem Wi-Fi pojawi się do końca 2018 roku
PKP Intercity i Alstom podpiszą umowę przewidującą montaż w polskich pociągach Pendolino infrastruktury pozwalającej na korzystanie przez podróżnych z internetu za pośrednictwem Wi-Fi. Według planów pierwszy skład Pendolino z dostępem do sieci pojawi się do końca 2018 roku.
więcej
|
CCC w minionym półroczu z 400 mln zł z e-commerce, w przyszłym roku chce mieć 1,5 mld zł
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa CCC zanotowała 400,3 mln zł wpływów ze sprzedaży internetowej, wobec 259,9 mln zł rok wcześniej. Prezes firmy Dariusz Miłek zapowiedział, że w przyszłym roku te przychody mogą sięgnąć 1,5 mld zł.
więcej
|
Antonio Lucio nowym dyrektorem ds. marketingu Facebooka
Z początkiem września br. stanowisko dyrektora ds. marketingu Facebooka obejmie Antonio Lucio, dotychczasowy globalny szef marketingu firmy HP. Zastąpi na nim Gary'ego Briggsa.
więcej
|
Maciej Orłoś stawia na karierę w internecie. ,,Z telewizji nie rezygnuję, rozmowy trwają"
Maciej Orłoś, po rozstaniu najpierw z Telewizją Polską, a następnie z Telewizją WP rozwija swoją działalność w internecie. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada, jak idą prace nad jego kanałem na YouTubie i Facebooku, który wystartuje we wrześniu. Zdradza, kiedy i czy powróci do telewizji.
więcej
|
Grzegorz Łaguna z Superstacji współpracuje z Wirtualną Polską
Dziennikarz Superstacji Grzegorz Łaguna zaczął współpracę z Wirtualną Polską. Jego teksty będą publikowane przede wszystkim w serwisie WP Opinie.
więcej
|
IPN zgłosił do prokuratury przeróbkę zwiastuna gry ze słowami ,,polskie obozy koncentracyjne" (wideo)
Prezes Instytutu Pamięci Narodowej skierował do prokuratury zawiadomienie o możliwości znieważenia polskiego narodu i promowania faszyzmu w klipie internetowym o grze „The cost of freedom”. W materiale padają słowa: „polskie obozy koncentracyjne, gdzie jest honor tego wielkiego polskiego narodu, gdzie jest wasz honor, wy polskie psy”.
więcej
|
Internet Rzeczy (IoT) dostarcza kibicom nową jakość doświadczeń sportowych
Internet Rzeczy (IoT) i technologie na stadionach są dla kibiców gwarantem spersonalizowanej obsługi w czasie rzeczywistym. A to przekłada się na intensywność wrażeń ze sportowych aren - wynika z raportu Deloitte.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|