|
|
|
|
|
|
|
TVP Info dzieli poranek na bloki i wprowadza lifestylowe ,,Wstaje dzień". ,,Połączenie newsów z silną osobowością telewizyjną"
Z początkiem tego tygodnia TVP Info rozpoczęła emisję w paśmie porannym nowego programu „Wstaje dzień”, w którym prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca Anna Popek porusza także tematy lifestylowe. - Naszym celem było zbudowanie anteny od rana, podzielenie pasma porannego na wyraźne bloki, aby jak najwięcej widzów znalazło coś dla siebie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
więcej
|
Ataki na dziennikarzy TVN: europosła PiS i księdza. ,,Działanie naganne moralnie, ale także karalne"
W ciągu ostatnich kilku dni doszło do kolejnych incydentów, w trakcie których dziennikarzom utrudniano lub uniemożliwiano pracę. Na sytuację agresji wobec dziennikarzy zwrócił uwagę Press Club, który przypomina, że utrudnianie lub uniemożliwianie dziennikarzom pracy jest karalne.
więcej
|
TVP zaprzecza, że Anna Popek i inni nowy prezenterzy poprowadzą ,,Wiadomości"
Telewizja Polska wydała oświadczenie, w którym dementuje informacje o planowanym powiększeniu zespołu „Wiadomości” TVP1 o dziennikarkę Annę Popek. Ale na jesień szykowane są duże zmiany w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,M jak miłość" z nową czołówką od 3 września (wideo)
Od 3 września telewizyjna Dwójka będzie pokazywać nowe odcinki „M jak miłość”, które będzie można oglądać w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55. Serial zyska nową czołówkę.
więcej
|
TVP Sport bezkonkurencyjny wśród kanałów sportowych w lipcu
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport, który od czerwca dostępny jest w DVB-T. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Polsat Sport News HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO pokazuje fragmenty ostatniego sezonu "Gry o tron"
W najnowszym filmie promocyjnym, zapowiadającym serialową ofertę HBO na najbliższe miesiące, widzowie zobaczyli ujęcia z ostatniego sezonu "Gry o tron". Premierę serii zaplanowano na przyszły rok.
więcej
|
Film ,,Nowa twarz, nowe życie" w National Geographic
4 września 2018 roku National Geographic po raz pierwszy pokaże dokumentalny film „Nowa twarz, nowe życie”, który przedstawia historię przeszczepu twarzy u najmłodszej pacjentki w USA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO pokazało pierwszy zwiastun serialu "Detektyw 3"
Stacja HBO opublikowała pierwszą zapowiedź trzeciego sezonu serialu "Detektyw" (True Detective), którego premiera odbędzie się w styczniu przyszłego roku.
więcej
|
Serial ,,Z zimną krwią" w 13 Ulica (wideo)
Od 26 września 2018 roku 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Z zimną krwią”.
więcej
|
,,Jackie Chan ratuje planetę" w National Geographic
W sobotę, 1 września 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję dokumentalnego cyklu „Jackie Chan ratuje planetę”.
więcej
|
US Open na żywo w Eurosporcie i Eurosport Player
Od poniedziałku, 27 sierpnia 2018 roku trwa turniej US Open. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju oglądać można w Eurosporcie i Eurosport Player.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Havas Warsaw z zyskiem 1,95 mln zł przy 15,6 mln zł przychodów
Agencja reklamowa Havas Warsaw w 2017 roku, po raz pierwszy od czterech lat, wypracowała zysk. Uzyskana kwota 1,95 mln zł pozwoliła pokryć straty z lat 2014-2016. przychody spółki wzrosły w ub.r. względem roku 2016 o 49,7 proc.
więcej
|
,,Nawet 365 przesyłek za 49 zł" w reklamach Allegro Smart! (wideo)
Allegro rozpoczęło kampanię reklamującą nową usługę Allegro Smart! z rocznym lub półrocznym pakietem dostaw. Akcję wspólnie z działem marketingu firmy przygotowały spółki 23Heroes, F25 i Starcom.
więcej
|
Robert Kubica rozdaje autografy na stacji Lotos, promując olej silnikowy Quazar Dynamic
Ruszyła druga odsłona telewizyjnej kampanii oleju silnikowego Lotos Quazar Dynamic z udziałem kierowcy F1, Roberta Kubicy. Akcję przygotowały FCB Bridge2Fun, Tank i Platige Image.
więcej
|
Krępujące wzdęcia w reklamie środka Espumisan (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa środka na wzdęcia Espumisan (należącego do Berlin-Chemie). Akcję przygotowała agencja Opus B.
więcej
|
Dom mediowy Roberta Lewandowskiego odpowiada za komunikację sklepów Go Sport
Pod hasłem "Żyjmy sportem!” trwa kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Go Sport. Działania przygotowały firmy z Group One - agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy RL Media (którego współudziałowcem jest Robert Lewandowski).
więcej
|
,,Odblaski - dziecko bezpieczne na drodze" w akcji edukacyjnej PZU (wideo)
PZU zaczęło kolejną kampanię społeczną mającą na celu ograniczenie wypadków z udziałem uczniów. W ramach akcji, prowadzonej pod hasłem „Odblaski - dziecko bezpieczne na drodze”, ubezpieczyciel rozda uczniom szkół podstawowych z klas I-III, 6 miliona odblasków z wbudowaną migającą lampką.
więcej
|
"To wyjdzie za drogo". Największe bariery w realizacji kampanii medialnych (raport)
Pieniądze i brak przekonania o skuteczności to największe bariery firm przed podejmowaniem działań reklamowych w mediach - wynika z badania PRO Media House.
więcej
|
Anja Rubik, Robert Biedroń, Hubert Urbański i inni w akcji ,,Tu pijesz bez słomki" (wideo)
Rozpoczętą akcją pod hasłem „Tu pijesz bez słomki” jej organizatorzy – Noizz.pl, Areta Szpura, fundacja Lonely Whale i agencja VML Poland- chcą zwrócić uwagę na szkodliwy wpływ plastikowych słomek na środowisko oraz zniechęcić do ich używania.
więcej
|
Plejada gwiazd polskiego filmu w kampanii antywojennej "Make Films Not War"
Ruszyła kampania społeczna "Make Films Not War", wyrażająca sprzeciw wobec działań zbrojnych w Syrii. Projekt wspierają Agata Kulesza, Marysia Sadowska, Bartek Konopka, Magdalena Popławska, Dawid Ogrodnik, Michał Żurawski, Bodo Kox, Aleksandra Popławska, Jan Holoubek, Radek Ładczuk oraz Ewa Błaszczyk.
więcej
|
Eti reklamuje batony Wanted hasłem "Obudź w sobie buntownika"
Turecki producent słodyczy Eti wprowadza na polski rynek batony czekoladowe Wanted. Launch promuje kampania reklamowa pod hasłem "Obudź w sobie buntownika".
więcej
|
Rodzinny dramat po upadku z drabiny w spocie z kampanii ,,Zacznij myśleć" (wideo)
Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia prowadzi kampanię społeczną „Zacznij myśleć” przestrzegającą przed niebezpiecznymi sytuacjami podczas prac na wsi. Drugi spot z kampanii pokazuje tragiczne konsekwencje upadku z drabiny.
więcej
|
Billie Jean King w reklamie Adidasa ma zachęcić młode dziewczyny, by nie rezygnowały ze sportu (wideo)
Legendarna tenisistka Billie Jean King ma pomóc Adidasowi przekonać młode dziewczyny, by nie rezygnowały z uprawiania sportu. Marketer rozpoczął w USA kampanię pod hasłem „Here To Create Change”.
więcej
|
Natalia Babczyńska: z Kompanii Piwowarskiej do Unilevera
Natalia Babczyńska dołączyła do działu marketingu firmy Unilever Polska (właściciel m.in. takich marek, jak Dove, Axe, Rama, Lipton).
więcej
|
Aktywny bobas w reklamie Bebiko Junior (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej marki Bebiko Junior „Wielkie potrzeby małych brzuszków". Za akcję odpowiadają Havas, Easy Hell, Syzygy, VML, Mediacom, K2 Media i Alert Media Communications.
więcej
|
Bosch zwraca wartość podatku VAT za odkurzacze
Producent sprzętu AGD Bosch wystartował z promocją, w ramach której za zakupione odkurzacze zwraca klientom ich wartość podatku VAT. Akcja trwa do końca października.
więcej
|
Kawy Davidoff w nowych opakowaniach
Marka kawy Davidoff (Tchibo Polska) zyskała nowy design opakowań.
więcej
|
Tydzień promocji w Multi Multi, wygrane o 50 procent większe
Totalizator Sportowy rozpoczyna promocję w grze Multi Multi. Do 2 września wygrane przy typowaniu 6 liczb zostaną zwiększone o 50 proc.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Magazyn Women's Health z projektem ,,Naga prawda o nagości" o akceptacji kobiecości
Magazyn Women’s Health przeprowadził międzynarodowe badanie w 15 krajach na temat stosunku kobiet do ich własnego ciała. Z tej okazji powstała sesja zdjęciowa pokazująca nagie Polki, które przeszły długą drogę - od kompleksów, do akceptacji własnej nagości.
więcej
|
,,Lego Nexo Knights" wyprzedziło ,,Lego Ninjago". Tylko ,,Movie Star Planet" na plusie
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Nexo Knights”, które wyprzedziło „Lego Ninjago”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Movie Star Planet”, a najbardziej stracił „Kaczor Donald” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Allegro Smart! ma zachęcić do częstszych i droższych zakupów. Tania i szybka dostawa ważniejsza od niskich cen z AliExpress?
Allegro poprzez usługę Allegro Smart! chce zarówno zachęcić użytkowników do częstszych zakupów na tej platformie, jak i doprowadzić do wzrostu jednorazowo wydawanych kwot. - Jest to produkt adresowany do bardzo szerokiego grona klientów - podkreśla Grzegorz Czapski, dyrektor ds. rozwoju firmy. Allegro premiuje w ten sposób dużych, profesjonalnych sprzedawców i szybką dostawę. Dla wielu klientów to walory ważniejsze od niskich cen produktów oferowanych chociażby na AliExpress - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trojmiasto.pl ze wzrostem wpływów do 12,6 mln zł i zysku do 722 tys. zł, szykuje nową wersję serwisu ogłoszeniowego
W ub.r. wydawca serwisu Trojmiasto.pl zanotował 12,58 mln zł przychodów sprzedażowych (7,4 proc. więcej niż w 2016 roku) oraz 721,6 tys. zł zysku netto (wobec 526,3 tys. zł rok wcześniej). Spółka dla redakcji kupiła m.in. drona, dwie kamery GoPro i rower elektryczny.
więcej
|
Wonga.com z kłopotami finansowymi, firmie grozi bankructwo. ,,Sytuacja w Polsce jest stabilna"
Brytyjska firma Wonga.com działająca na rynku pożyczek krótkoterminowych znalazła się w finansowych tarapatach z powodu roszczeń finansowych byłych klientów. Wynajęto firmę, która w razie niewypłacalności Wonga.com ma zająć się procesem jej upadłości. Jednak polskie biuro kredytodawcy stara się uspokajać nastroje. - Sytuacja w Wonga.com w Polsce jest stabilna. Ubiegły rok zakończyliśmy zyskiem w wysokości 6 mln zł - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Eliza Więcław z lokalnego oddziału firmy.
więcej
|
Jedna trzecia polskich internautów przyznaje się do piractwa w sieci
32 proc. internautów w Polsce przyznało, że pobiera muzykę lub filmy bez uiszczenia opłaty - wynika z badania IRCenter. Jednocześnie, z roku na rok spada zainteresowanie stronami z torrentami.
więcej
|
,,Nawet 365 przesyłek za 49 zł" w reklamach Allegro Smart! (wideo)
Allegro rozpoczęło kampanię reklamującą nową usługę Allegro Smart! z rocznym lub półrocznym pakietem dostaw. Akcję wspólnie z działem marketingu firmy przygotowały spółki 23Heroes, F25 i Starcom.
więcej
|
Diane Lane, Greg Kinnear i Cody Fern wystąpią w ,,House of Cards"
Szósty, ostatni sezon serialu „House of Cards” w Netflixie zostanie udostępniony 2 listopada br. W obsadzie produkcji znajdą się Diane Lane, Greg Kinnear i Cody Fern.
więcej
|
"Tydzień Znanych Marek" na AliExpress
Platforma e-commerce AliExpress rusza z akcją promocyjną "Tydzień Znanych Marek", której partnerem jest PayU. Wyprzedaż potrwa do końca sierpnia.
więcej
|
Anja Rubik, Robert Biedroń, Hubert Urbański i inni w akcji ,,Tu pijesz bez słomki" (wideo)
Rozpoczętą akcją pod hasłem „Tu pijesz bez słomki” jej organizatorzy – Noizz.pl, Areta Szpura, fundacja Lonely Whale i agencja VML Poland- chcą zwrócić uwagę na szkodliwy wpływ plastikowych słomek na środowisko oraz zniechęcić do ich używania.
więcej
|
R22 przejmie trzy firmy hostingowe. Chce być liderem rynku w Rumunii
R22, notowany na GPW holding spółek technologicznych, przejmuje rumuński Gazduire Web SRL i ustalił warunki inwestycji w dwa kolejne podmioty. Dzięki temu firma ma zdobyć pozycję lidera w branży hostingu i domen w tym kraju, osiągając ponad 15 proc. udziałów w rynku.
więcej
|
Allegro wprowadza pakiet Allegro Smart!: za 49 zł dostawy przez rok zakupów o wartości minimum 40 zł
Platforma Allegro udostępnia usługę Allegro Smart!, w ramach której użytkownicy przez rok będą mogli korzystać z pakietu 365 wysyłek kupionych tam produktów za minimum 40 zł. Cena usługi to 49 zł za rok, a 39 zł za 6 miesięcy.
więcej
|
Unilever podpisał umowę z JD.com, by zwiększyć zasięg działania w Chinach
Unilever podpisał umowę o współpracy logistycznej z chińskim gigantem handlu elektronicznego JD.com, aby dzięki temu zwiększyć zasięg w Chinach.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Bestia" i ,,Mania. Historia pracownicy fabryki papierosów" w 4K na 43. FPFF
|
Diane Lane, Greg Kinnear i Cody Fern wystąpią w ,,House of Cards"
|
HBO pokazuje fragmenty ostatniego sezonu "Gry o tron"
|
Borys Szyc jako Marszałek Piłsudski w filmie ,,Piłsudski"
|
HBO pokazało pierwszy zwiastun serialu "Detektyw 3"
|
Opóźniony ósmy sezon serialu "Gra o tron"
|
"Fundacja" - nowy serial Apple
|
Trzeci sezon serialu "Zabójcza broń". Seann William Scott skacze z pędzącego samochodu
|
W listopadzie premiera filmu "Bohemian Rhapsody"
|
Emma Watson zagra w filmie "Małe kobietki"
|
Serial ,,Z zimną krwią" w 13 Ulica (wideo)
|
|
|