|
|
|
|
|
|
|
Bogdan Rymanowski będzie twarzą ,,Wydarzeń". Zaczyna od października
W październiku br. dziennikarz Bogdan Rymanowski rozpocznie pracę w Telewizji Polsat. Będzie gospodarzem głównego wydania „Wydarzeń” oraz poprowadzi program publicystyczny „Wydarzenia i opinie” - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP wybrała audytora do kontroli telemetrii Nielsena. Odpowiada za to Sadren
Telewizja Polska wybrała Biuro Audytorskie Sadren do przeprowadzenia audytu badania telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement. Powierzyła jej to zadanie bez przetargu, który miał poprzedzać rozpoczęty dwa miesiące temu dialog techniczny. - Zamierzamy zwrócić się do audytora i TVP z prośbą o dostarczenie informacji, które pozwolą nam na podjęcie właściwych decyzji odnośnie realizacji audytu. W szczególności będziemy prosić o przekazanie danych o potwierdzonym doświadczeniu firmy Sadren w zakresie badania telemetrii i pomiarów oglądalności - przekazał serwisowi Wirtualnemedia.pl NAM.
więcej
|
Polsat stawia na taniec i śpiew. Cztery nowości w jesiennej ramówce
Telewizja Polsat w jesiennej ramówce pokaże cztery nowości. Dwa duże widowiska rozrywkowe „World of Dance” i „Śpiewajmy razem. All Together Now” oraz reality-show „Lepiej późno niż wcale” i kryminalny serial „Ślad”.
więcej
|
Polsat News od października z nową scenografią. Dorota Gawryluk: jesteśmy rzetelni i obiektywni jak zawsze
- Wyróżniamy się rzetelnością, obiektywizmem i równym traktowaniem naszych gości. Jesteśmy życzliwi, ale zadajemy trudne pytania. Widzimy po oglądalności Polsat News, że widzowie doceniają nas za rzetelność oraz dynamiczne rozmowy. Jesienią te wartości będą nam przyświecać - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, szefowa szefową pionu informacji i publicystyki.
więcej
|
,,Znaki" od 10 października w AXN (zobacz oficjalny zwiastun)
Od 10 października 2018 roku AXN rozpocznie emisję nowego serialu oryginalnego „Znaki”, do którego niedawno zakończyły się zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako pierwsi publikujemy oficjalny zwiastun polskiej produkcji.
więcej
|
Vectra szykuje się do kupna Multimedia Polska, pyta UOKiK o zgodę
Sieć kablowa Vectra podpisała porozumienie z większościowymi akcjonariuszami Multimedia Polska dotyczące kupna 100 proc. akcji tej spółki. Na transakcję musi się zgodzić prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Tomasz Smokowski przechodzi do Polsatu, będzie komentował m.in. Ligę Mistrzów
Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski od września będzie pracował w redakcji sportowej Telewizji Polsat, m.in. przy meczach Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Poprzednio przez 23 lat był związany z Canal+.
więcej
|
Reporter ,,Wiadomości" Paweł Szot odchodzi z Telewizji Polskiej
Paweł Szot zdecydował się odejść z Telewizji Polskiej. Przez ostatnie trzy lata pracował w redakcji „Wiadomości”, a przedtem był reporterem TVP Info.
więcej
|
Polsat liderem tygodnia, TVP1 z najgorszą oglądalnością w historii w 16-49
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: transmisja z Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej, „Fakty” oraz koncert Przebój lata RMF FM i Polsatu 2018. Wśród stacji liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Okropne historie" w Da Vinci (wideo)
Od 3 września 2018 roku Da Vinci rozpocznie emisję nowego serialu „Okropne historie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska zaczyna przetarg na sprzęt komputerowy
Telewizja Polska ogłosiła kolejny przetarg na zakup nowego sprzętu komputerowego. Szuka w nim dostawcy m.in. monitorów LCD, drukarek, kopiarek, stacji graficznych.
więcej
|
Serial ,,Przyjaciele z Wonderland" w Stopklatka TV (wideo)
Od 3 września 2018 roku Stopklatka TV rozpocznie emisję nowego serialu „Przyjaciele z Wonderland”. Będzie to premierowa emisja tej produkcji w Polsce.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Sobala nie jest już prezesem Polskiego Radia, Rada Mediów Narodowych odwołała go głosami posłów PiS
Rada Mediów Narodowych zdecydowała o ostatecznym odwołaniu Jacka Sobali z funkcji prezesa Polskiego Radia. Trzy tygodnie temu Sobala został zawieszony na tym stanowisku przez radę nadzorczą spółki, jako powody podano „naruszenie ładu korporacyjnego spółki i zasady kolegialności w pracach organów spółki”.
więcej
|
|
Beata Lubecka zadebiutuje 3 września w ,,Gościu Radia ZET"
Od 3 września br. poranne wywiady polityczne w Radiu ZET będzie prowadziła Beata Lubecka, poprzednio związana z Telewizją Polsat. W rozgłośni zastąpi Konrada Piaseckiego, który odszedł do TVN24.
więcej
|
|
Beata Pawlikowska w Radiu Kolor. Rusza jesienna ramówka
Od 2 września startuje jesienna ramówka Radia Kolor. Na antenie zagoszczą nowe programy oraz powrócą znane słuchaczom audycje.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. TOK FM tuż za podium
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Elka, Eurozet oraz Grupa Radiowa Agory zainteresowane częstotliwością 99,8 MHz w Wolsztynie
Trzech nadawców złożyło wniosek w postępowaniu koncesyjnym ogłoszonym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji na nadawanie w województwie wielkopolskim, w Wolsztynie na częstotliwości 99,8 MHz.
więcej
|
|
Sześciu nadawców zainteresowanych częstotliwością 94,5 MHz w Skarżysku-Kamiennej
Diecezja Radomska, Mazowsze FM, International Communication, Radio Eska, Eurozet i Radio Rekord FM są zainteresowane nadawaniem w Skarżysku-Kamiennej, w województwie świętokrzyskim na częstotliwości 94,5 MHz.
więcej
|
|
Trzech nadawców zainteresowanych nadawaniem w Głuchołazach na 105,2 MHz
Firma MEC Solutions, UAVAV z siedzibą w Warszawie, oraz Elżbieta Prudło z Częstochowy są zainteresowani nadawaniem w województwie opolskim na częstotliwości 105,2 MHz. Wniosek złożony przez podmioty dotyczy uruchomienia rozgłośni w Głuchołazach.
więcej
|
|
Pięciu nadawców zainteresowanych nadawaniem w Opocznie na 97,8 MHz
Radio Parada z siedzibą w Łodzi, Mazowsze FM, International Communication, Radio Rekord FM, Eurozet wzięły udział w postępowaniu koncesyjnym, organizowanym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji na częstotliwość 97,8 MHz w Opocznie w województwie łódzkim.
więcej
|
|
|
|
180heartbeats + Jung von Matt ze wzrostem wpływów i 27 proc. 1,1 mln zł zysku
Agencja 180heartbeats + Jung von Matt w ub.r. zanotowała 21,08 mln zł przychodów ze sprzedaży (o 26,6 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,07 mln zł zysku netto (wobec 1,27 mln zł rok wcześniej).
więcej
|
Kobieta idzie na kurs prawa jazdy w reklamie PKO BP (wideo)
W najnowszym spocie reklamowym banku PKO BP promowana jest pożyczka gotówkowa przez aplikację IKO.
więcej
|
Ikea w nowej strategii marketingowej stawia na innowacje produktowe, odchodzi od pokazywania wnętrz (wideo)
Szwedzka firma IKEA rozpoczyna emisję nowej serii reklam, które powstały w oparciu o zmienioną strategię marketingową. Skupiając się wokół swojej "magicznej" niebieskiej torby, spoty zostały zaprojektowane tak, by pokazywać, jak każdy z produktów dostępnych w sklepach tej sieci może poprawić codzienne życie właścicieli domów.
więcej
|
TVN Media brokerem reklamowym E-Sportu
Przez najbliższe trzy lata TVN będzie zajmować się sprzedażą oferty reklamowej kanału telewizyjnego E-Sport, nadawanego przez spółkę Astro.
więcej
|
Cape Morris wygrywa przetarg marki Tefal
Grupa SEB rozstrzygnęła przetarg na obsługę kategorii odkurzaczy marki Tefal. Zlecenie obrobiła agencja Cape Morris.
więcej
|
Bezgluten ma nowe logo i opakowania produktów
Marka produktów bezglutenowych i niskobiałkowych Bezgluten zmienia logo i opakowania. Projekty przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Sery Serenada po rebrandingu
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wprowadziła nowe opakowania serów Serenada. Za rebranding odpowiada agencja Heads Advertising.
więcej
|
Marki Vobro w nowej odsłonie
Vobro zmieniła identyfikację wizualną firmy oraz jej marek produktowych - Frutti di Mare, Dellisimo, Cherry Roses oraz Choco Crispo. Projekt przeprowadziła agencja SaltPepper Brand Design.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Artur Dmochowski ambasadorem Polski w Czarnogórze
Artur Dmochowski, poprzednio prezes Polskiej Agencji Prasowej, został powołany przez ministra spraw zagranicznych Jacka Czaputowicza na stanowisko ambasadora RP w Czarnogórze.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Dobry Tydzień" stracił najwięcej
W pierwszym półroczu 2018 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy numer ,,Time'a" z tonącym Donaldem Trumpem na okładce
Wrześniowy numer amerykańskiego tygodnika „Time” pojawi się z okładką przedstawiającą zatopiony gabinet owalny oraz unoszącego się w wodzie prezydenta Donalda Trumpa. Obraz nawiązuje do treści tego wydania, w którym zostanie opublikowanych kilka materiałów na temat ostatnich skandali z udziałem Trumpa. To trzecia okładka z serii przedstawiającej prezydenta USA w tej samej stylistyce.
więcej
|
,,Newsweek Polska" z Mateuszem Morawieckim nawiązał do okładek ,,Time'a" z Donaldem Trumpem
Okładka nowego numeru „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) z premierem Mateuszem Morawieckim nawiązuje do serii okładek tygodnika „Time” obrazujących kłopoty prezydenta USA Donalda Trumpa.
więcej
|
|
|
Onet.pl liderem w informacjach i publicystyce. TVN24.pl przed Gazeta.pl
W kategorii informacji i publicystyki Onet.pl ma więcej użytkowników od WP.pl, natomiast notuje mniej odsłon oraz krótszy średni czas korzystania przez internautów. W tej ostatniej statystyce zdecydowanym liderem jest TVN24.pl, który wyraźnie wyprzedza Gazeta.pl, natomiast pod względem zasięgu ustępuje Interii.
więcej
|
Michał Jośko: z Marquard Media Polska do Grupy naTemat
Michał Jośko we wrześniu zacznie pracę jako szef sekcji lifestylowej w Grupie naTemat. Poprzednio przez 16 lat był związany z Marquard Media Polska.
więcej
|
Wi-fi do końca br. pojawi się w pociągach Pendolino. PKP Intercity zapłaci 31,7 mln zł
Spółka PKP Intercity podpisała z producentem pociągów Pendolino umowę na zainstalowanie w nich routerów wi-fi i serwisowanie urządzeń przez pięć lat. Zapłaci za to 31,7 mln zł.
więcej
|
Najmłodsi Brytyjczycy odwracają się od Facebooka
W tym roku Snapchat zyska w Wielkiej Brytanii ponad 350 tys. nowych użytkowników w wieku 18-24 lata. Łącznie z aplikacji z żółtym duszkiem korzystać będzie 5 mln młodych Brytyjczyków - o pół miliona więcej niż z Facebooka.
więcej
|
Do 2020 roku Facebook będzie korzystał wyłącznie z energii odnawialnej
Facebook zapowiedział, że w nadchodzących latach będzie w coraz większym stopniu korzystał z odnawialnych źródeł energii. Według deklaracji w 2020 roku firma oprze się wyłącznie na zasilaniu prądem ekologicznym, zmniejszy też emisję gazów cieplarnianych o 75 procent.
więcej
|
Plotek.pl rusza z interaktywnym programem ,,Tamagoczi" na YouTube
W środę, 29 sierpnia br. na kanale Plotek.pl na YouTube zadebiutuje nowy program z udziałem gwiazd - „Tamagoczi”. Internauci mogą w nim zdecydować za pomocą ankiety na Instagramie, jakie zadania będą mieć do wykonania celebryci. Program poprowadzi Olek Sikora.
więcej
|
Nowe informacje o serialach "The Crown", "Nawiedzonym domu na wzgórzu" i "Berlińskich psach" Netflixa
Platforma Netflix ujawniła nowe informacje i zdjęcia z planów produkcji seriali "Nawiedzony dom na wzgórzu", "The Crown" i "Berlińskie psy".
więcej
|
Dawid Podsiadło z "Małomiasteczkowy" hitem lata
Serwis Spotify podsumowuje lato na światowej muzycznej scenie. Na szczycie globalnej listy hitów lata 2018 znaleźli się Drake, Maroon 5 oraz Cardi B a w Polsce niepodzielnym królem został Dawid Podsiadło z przebojem "Małomiasteczkowy".
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
TVP wybrała audytora do kontroli telemetrii Nielsena. Odpowiada za to Sadren
Telewizja Polska wybrała Biuro Audytorskie Sadren do przeprowadzenia audytu badania telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement. Powierzyła jej to zadanie bez przetargu, który miał poprzedzać rozpoczęty dwa miesiące temu dialog techniczny. - Zamierzamy zwrócić się do audytora i TVP z prośbą o dostarczenie informacji, które pozwolą nam na podjęcie właściwych decyzji odnośnie realizacji audytu. W szczególności będziemy prosić o przekazanie danych o potwierdzonym doświadczeniu firmy Sadren w zakresie badania telemetrii i pomiarów oglądalności - przekazał serwisowi Wirtualnemedia.pl NAM.
więcej
|
|
|