|
|
|
|
|
|
|
Joanna Racewicz poprowadzi poranek w Polsacie i Polsat News
W październiku br. Joanna Racewicz rozpocznie pracę w Telewizji Polsat i dołączy do grona prowadzących „Nowy dzień” w Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Jacoń po 5 latach rozstaje się z Radiem Gdańsk. ,,Próbowano wstrzymać audycję o Miecugowie"
Po blisko pięciu latach dziennikarz Piotr Jacoń zakończył współpracę z Radiem Gdańsk, w którym prowadził program „Gdynia Główna Osobista” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Powodem decyzji jest próba wstrzymania emisji mojej audycji. Powiedziano mi, że za dużo było w niej o Grzegorzu Miecugowie i „Szkle Kontaktowym” - tłumaczy nam Jacoń.
więcej
|
TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny
- Telewizja Polska była poddawana presji ze strony podmiotów zewnętrznych przy wyborze audytora Nielsena. Brak bezstronności Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy oraz z góry przyjęte założenie o nieomylności AGB Nielsen uniemożliwiły TVP współpracę z tą organizacją przy jego wyborze - wyjaśnia Telewizja Polska decyzję o wskazaniu bez przetargu Biura Audytorskiego Sadren.
więcej
|
TVP musi oddać ZUS miliony za wyrzucenie pracowników do Leasing Team. Braun: ścisła kontrola opłacania składek
Telewizja Polska pozostaje pracodawcą osób przeniesionych latem 2014 r. do firmy Leasing Team i musi odprowadzić zaległe składki do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wynika z wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie. - W czasie, gdy byłem prezesem ściśle kontrolowaliśmy prawidłowe opłacanie przez LT składek ZUS - powiedział Wirtualnemedia.pl ówczesny prezes TVP Juliusz Braun.
więcej
|
,,Ex na plaży Polska 4" od 17 września w MTV Polska (wideo)
Od 17 września 2018 roku MTV Polska rozpocznie emisję czwartego sezonu reality-show „Ex na plaży Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako pierwsi prezentujemy listę uczestników oraz oficjalny zwiastun produkcji.
więcej
|
Maciej Wróbel odszedł z Nowa TV, będzie kandydował na burmistrza Giżycka
Maciej Wróbel ogłosił, że w najbliższych wyborach samorządowych będzie kandydował na stanowisko burmistrza Giżycka. Dotychczas pracował jako dziennikarz - ostatnio w Nowa TV, a wcześniej w Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Całe szczęście" nowym filmem TVN i Next Film. Roma Gąsiorowska i Piotr Adamczyk w głównych rolach
W sierpniu wystartowały zdjęcia do nowej komedii romantycznej „Całe szczęście”, która jest produkowana przez TVN i Next Film. Reżyserem filmu jest Tomasz Konecki, a w rolach głównych występują Roma Gąsiorowska i Piotr Adamczyk. Premiera zaplanowana została na 8 marca 2019 roku.
więcej
|
,,Świat według..." od 3 września w Travel Channel
W poniedziałek, 3 września 2018 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego programu „Świat według…” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netprof i Atende chcą zmodernizować sieć produkcyjną Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Spółki Netprof i Atende odpowiedziały na ogłoszony przez Telewizję Polską przetarg dotyczący modernizacji sieci produkcyjnej Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Nadawca przeznaczy na ten cel blisko 0,5 mln zł.
więcej
|
Nowy sezon PGNiG Superligi w nSport+. Sławomir Szmal ekspertem
Od 31 sierpnia 2018 roku nSport+ pokazywać będzie nowy sezon PGNiG Superligi. Do grona ekspertów nc+ dołączył Sławomir Szmal.
więcej
|
Serial fantasy ,,Księga czarownic" w HBO GO i HBO
W sobotę, 15 września 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego serialu fantasy „Księga czarownic”. Produkcja od 23 października br. będzie emitowana również w linearnym HBO.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)
W nowej kampanii reklamowej samochodów hybrydowych marki Toyota wspólnie z Włodzimierzem Zientarskim występuje Roman Młodkowski. Spoty są utrzymane w konwencji programu motoryzacyjnego.
więcej
|
Dom mediowy Havas Media zwiększył w ub.r. przychody o 5 proc., do 335,22 mln zł, a zysk netto - o 122 proc., do 11,03 mln zł
Należący do Havas Media Group dom mediowy Havas Media zakończył 2017 rok przychodami w wysokości 335,22 mln zł, które były wyższe względem roku 2016 o 5 proc. Zysk netto agencji wzrósł w skali roku o 122 proc., do 11,03 mln zł.
więcej
|
37,6 mln zł wpływów i 444 tys. zł straty Mediacapu w br. 54 proc. więcej z TalentMedia, Opinie.pl i Plastream
W minionym półroczu holding marketingowo-badawczy Mediacap (należą do niego Scholz&Friends Warszawa, The Digitals, EmLab, TalentMedia, Plastream, Opinie.pl i IQS) zanotował 37,6 mln zł wpływów sprzedażowych i 444 tys. zł straty netto, a w samym drugim kwartale - 21,18 mln zł wpływów i 253 tys. zł zysku netto.
więcej
|
,,Niech żyje to, co między nami" - IKEA reklamuje nowy katalog (wideo)
IKEA rozpoczęła kampanię reklamującą swój nowy katalog. Akcja jest zmienioną odsłoną cyklu pod hasłem „Niech żyje dom!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają spółki marketingowe Saatchi&Saatchi IS, VML Poland, Tank, Sputnik i Wavemaker.
więcej
|
Cinkciarz.pl partnerem piłkarskiej reprezentacji Walii, będą go reklamować Gareth Bale i Ryan Giggs
Spółka Cinkciarz.pl została oficjalnym partnerem reprezentacji Walii w piłce nożnej. W ramach współpracy będzie mogła w reklamach wykorzystywać wizerunek trenera tej drużyny (obecnie jest nim Ryan Giggs) oraz jej zawodników (na czele z Garethem Bale’em i Aaronem Ramseyem).
więcej
|
Move TV wchodzi na rynek bułgarski. Następne mogą być Czechy
Platforma video out of home Move TV, która posiada ekrany w sieciach i klubach fitness, rozpocze?ła testowanie oferty w Bułgarii. Kolejnym rynkiem, rozważanym przez firmę są Czechy.
więcej
|
Bartłomiej Firlet i Hubert Urbański w kampanii ,,Picie to nie sport" (wideo)
Pod hasłem „Picie to nie sport” wystartowała kampania przestrzegająca przed skutkami nieodpowiedzialnego picia alkoholu. W akcję Stowarzyszenia Komisja Klubowa, Stowarzyszenia Program Stacja i miasta stołecznego Warszawa zaangażowali się Bartłomiej Firlet i Hubert Urbański.
więcej
|
Nestle za 7,15 mld dolarów nabyło wieczyste prawa do sprzedaży kawy Starbucks
Koncern Nestle który jest właścicielem takich marek, jak Kit Kat, Winiary zawarł umowę licencyjną z siecią kawiarni Starbucks, na mocy której nabył wieczyste prawa do sprzedaży jej kaw i herbat. Wartość transakcji wynosi 7,15 mld dolarów.
więcej
|
Katarzyna Garbaciak zarządza usługą EmailLabs
Katarzyna Garbaciak objęła nowo utworzone stanowisko managing directora w EmailLabs, usłudze należącej do spółki Vercom.
więcej
|
Agencja reklamowa Dsk przygotuje kampanię Planetarium Centrum Nauki Kopernik
Agencja reklamowa Dsk przygotuje i przeprowadzi jesienną kampanię promocyjną Planetarium Centrum Nauki Kopernik. Budżet dwutygodniowych działań wyceniono na ponad 132 tys. zł.
więcej
|
Lotto sponsorem tytularnym Superpucharu Polski
Należąca do Totalizatora Sportowego marka Lotto została sponsorem tytularnym koszykarskiego Superpucharu Polski. O tytuł im. Adama Wójcika zawalczą w tym roku Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.
więcej
|
Kazar nowym klientem agencji z Group One
Do grona klientów Value Media i SalesTube (obie należą do Group One), dołącza polska marka modowa Kazar.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marquard rezygnuje z ,,Hot Mody" i ,,Shape", Bijan Khezri prezesem za Zsuzsannę Ohidi
Marquard Media Polska wprowadza nowy model operacyjny, skupiają się na rozwoju swoich najsilniejszych marek prasowych i internetowych. Jednocześnie kończy wydawać miesięczniki „Hot Moda” i „Shape”. Nowym prezesem firmy został Bijan Khezri, zastępując Zsuzsannę Ohidi.
więcej
|
Agora umorzyła skupione akcje, jej kapitał zakładowy zmalał o 1,08 mln zł
W Krajowym Rejestrze Sądowym zarejestrowano umorzenie przez Agorę 1,08 mln zł akcji, które spółka skupiła jesienią ub.r. W związku z tym odpowiednio zmieniono statut firmy.
więcej
|
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w maju (top 110)
W maju br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Elle", ,,InStyle" i ,,Glamour" z kuponami rabatowymi w związku z akcją ,,Szaleństwo zakupów"
Na czytelników magazynów „Elle”, „InStyle” oraz „Glamour” w październikowym numerze czekają kupony rabatowe ze zniżkami na zakupy. Dostępne są w specjalnym dodatku do październikowych wydań, w związku z kolejną edycją wydarzenia „Szaleństwo zakupów”.
więcej
|
|
|
Joanna Sosnowska szefową działu Wyborcza.Tech
Dziennikarka technologiczna Joanna Sosnowska dołączyła do redakcji portalu Wyborcza.pl (Agora) i objęła stanowisko szefowej działu Tech - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.Zastąpiła Jakuba Wątora, który odchodzi z serwisu.
więcej
|
Robert Lewandowski zainwestował w narzędzie Samurai Labs do wykrywania mowy nienawiści w sieci
Robert Lewandowski wspólnie z biznesmenem Dawidem Urbanem zainwestowali w polski startup Samurai Labs przygotowujący narzędzie do automatycznego wykrywania mowy nienawiści w internecie.
więcej
|
Facebook Watch dostępny globalnie
Facebook udostępnił platformę Facebook Watch na całym świecie. Do tej pory działała jedynie na terenie USA.
więcej
|
Paryż walczy z Airbnb. Wysokie kary dla właścicieli mieszkań
Airbnb, platforma do krótkookresowego wynajmu mieszkań - głównie dla turystów - działa niemal na całym świecie. Nie wszystkim się to podoba, m.in. w Hiszpanii czy Niemczech postanowiono uregulować kwestię „okazyjnych” lokatorów. Kolejnym miastem, które idzie na wojnę z Airbnb jest Paryż.
więcej
|
eBay uruchamia w Polsce program partnerski
Od środy, 29 sierpnia polscy klienci mogą korzystać z programu partnerskiego portalu aukcyjnego eBay.
więcej
|
Donald Trump kontra Google, Facebook i Twitter. "Uważajcie, co robicie"
Prezydent USA Donald Trump ostrzegł we wtorek firmy internetowe i media społecznościowe Google, Facebook i Twitter, by "uważały na to, co robią". Wcześniej tego dnia Trump oskarżył Google'a, że ukrywa informacje na jego temat przygotowane przez "uczciwe media".
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|