|
|
|
|
|
|
|
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
Firma Nielsen Audience Measurement, zajmująca się badaniem oglądalności telewizji, w ub.r. zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 5,9 proc. do 23,87 mln zł oraz 518,8 tys. zł zysku netto (wobec 625,2 tys. zł rok wcześniej). Spółka tłumaczy, że przychody zmalały, bo część klientów przejęły inne podmioty z Grupy Nielsen.
więcej
|
,,Oko za oko" od 3 października w Czwórce. Emisja w środy i czwartki o 21.00 (wideo)
Od 3 października 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego serialu „Oko za oko” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie emitowana w środy i czwartki o godz. 21.00.
więcej
|
,,Jaka to melodia?" z Norbim od 1 września w TVP1. Emisja przez 7 dni w tygodniu
W sobotę, 1 września 2018 roku telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję teleturnieju „Jaka to melodia?”, który będzie pokazywany w nowej odsłonie. Program będzie można oglądać od poniedziałku do soboty godz. 17.30 oraz w niedziele 18.30.
więcej
|
TVP ABC zdecydowanym liderem w 4-12. Puls 2 wyżej od Polsatu i TVN
Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lipcu br. była stacja TVP ABC - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Malwina Wędzikowska w kampanii reklamowej TTV
Wystartowała kampania reklamowa telewizji TTV, promująca dwie nowe produkcje - „Ostatnia szansa” i „Rinke. Na krawędzi”. Twarzą kampanii jest prowadząca Malwina Wędzikowska.
więcej
|
Co TVP3 pokaże jesienią? ,,Jesteś u siebie" hasłem stacji
Jesienią br. TVP3 pokazywać będzie kolejne odcinki sztandarowych codziennych programów informacyjnych „Co niesie dzień” i „Dziennik Regionów” oraz interwencyjnego magazynu „Telekurier”. Lokalne tematy w ogólnopolskim kontekście prezentowane będą w audycjach publicystycznych „Echa Dnia” i „Głos Regionów”. Hasło stacji brzmi „Jesteś u siebie”.
więcej
|
Powstanie drugi sezon ,,Deep State"
Firma Fox Networks Group poinformowała, że rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu szpiegowskiego „Deep State”. Ujawniono także skład obsady produkcji.
więcej
|
Donald Trump chce zwolnienia szefa CNN
W jednym z ostatnich tweetów, prezydent USA Donald Trump zaatakował szefa stacji CNN, Jeffa Zuckera. Stwierdził, by zwolnić wydawcę z pracy.
więcej
|
Ekipa TVP3 Wrocław podczas wywiadu zaatakowana przez pijanego mężczyznę
W środę po południu ekipa TVP3 Wrocław nagrywająca wywiad w Parku Klecińskim została pobita przez pijanego mężczyznę. Sprawca został zatrzymany przez policję.
więcej
|
,,Simpsonowie 29" w FOX Comedy
Od 1 września 2018 roku FOX Comedy rozpocznie emisję 29. sezonu kultowego serialu „Simpsonowie”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu
Agencja Hash.fm, realizująca kampanie marketingowe z twórcami internetowymi, w ub.r. zanotowała 3,82 mln zł wpływów sprzedażowych, o 34,9 proc. więcej niż w 2016 roku. Natomiast wynik netto spółki pogorszył się z 323,7 tys. zł zysku do 11,7 tys. zł straty.
więcej
|
,,Sprawdzam sprzęty" - gospodyni domu w reklamach Lidla (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła cykl reklam pod hasłem „Sprawdzam sprzęty z Lidla”. Promowane są w nim urządzenia AGD i wyposażenia domu dostępne w tych sklepach.
więcej
|
Rodzinne wesele z Dorotą Wellman w kampanii T-Mobile (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa T-Mobile, promująca ofertę dla rodzin. W reklamach po raz kolejny wystąpiła prezenterka Dorota Wellman.
więcej
|
Agencja Warszawa zajmie się obsługą Wola Parku, Portu Łódź i Parku Handlowego Matarnia
Agencja Warszawa wygrała przetarg spółki IKEA Centres i zajmie się obsługą reklamową trzech należących do niej centrów handlowych: warszawskiego Wola Parku, Portu Łódź oraz Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku.
więcej
|
Marcin Komarzewski: z Edipresse Polska do agencji 2 Koma 7
Marcin Komarzewski, który przez 11 ostatnich lat związany był z wydawnictwem Edipresse Polska z początkiem września obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji 2 Koma 7.
więcej
|
O.S.T.R. na ludowo promuje polską linię czołgów w "World of Tanks"
W grze „World of Tanks” pojawiły się polskie czołgi i mapy. Z tej okazji, raper O.S.T.R. z zespołem Żywiołak przygotowali utwór i teledysk "Polska siła".
więcej
|
10 firm zainteresowanych obsługą eventów Energa SA
10 agencji odpowiedziało na przetarg spółki Energa dotyczący jej obsługi eventowej przez najbliższe trzy lata. Są wśród nich m.in. New Look Advertising, Apella, Allegro i Red&Events.
więcej
|
,,Wielki Festiwal Książki" w Biedronce
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) organizuje akcję „Wielki Festiwal Książki” promującą czytelnictwo. W jej ramach od czwartku do niedzieli klienci, którzy zdecydują się na zakup trzech dowolnych książek, otrzymają rabat o wartości najtańszej z nich.
więcej
|
Lidl będzie miał za 200 mln zł nowe centrum logistyczne w Stargardzie
Sieć dyskontów Lidl Polska we współpracy z firma Erbud wybuduje nowe centrum dystrybucyjne. Będzie zlokalizowane w Stargardzie i ma kosztować 200 mln zł.
więcej
|
,,Graj w Lotto i wygrywaj" w loterii promującej Lotto i Lotto Plus
Totalizator Sportowym rozpoczął loterię promocyjną „Graj w Lotto i wygrywaj!, wspierającą gry losowe Lotto i Lotto Plus.
więcej
|
Automatyczny system reklamy w serwisach z Grupy OLX
W serwisach Otomoto i Otodom (Grupa OLX) wprowadzono automatyczny system kupowania reklam.
więcej
|
LV BET sponsorem koszykarzy Śląska Wrocław
Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie została oficjalnym klubu koszykarskiego Śląsk Wrocław. Umowa będzie obowiązywała do czerwca przyszłego roku.
więcej
|
Społeczność homoseksualna niedocenianą grupą konsumencką. Duża siła nabywcza i chętnie inwestuje w wygląd i zdrowie
Członkowie społeczności LGBT stanowią 10 proc. polskich konsumentów. To zamożna grupa, mająca dużą siłę nabywczą i chętnie inwestująca w siebie. Kobiety LGBT+ najwięcej pieniędzy wydają na zdrową, naturalną żywność, mężczyźni natomiast chętnie kupują produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Społeczność nieheteronormatywna jest bardziej aktywna fizycznie i towarzysko – jej członkowie trenują kilka razy w tygodniu, często też spędzają wieczory w klubach i kawiarniach. Osoby LGBT+ wciąż stanowią jednak niedocenianą grupę konsumencką.
więcej
|
Ronaldo globalnym ambasadorem Grupy Santander (wideo)
Ronaldo Nazário, były brazylijski piłkarz został międzynarodowym ambasadorem Grupy Santander. Będzie twarzą marki w ramach sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA. Ruszyła też kampania pod hasłem „Football Can” („Moc futbolu”), która informuje dlaczego Grupa Santander wspiera piłkę nożną.
więcej
|
Małgorzata Różycka strategiem w Up&More
Do zespołu agencji Up&More dołączyła Małgorzata Różycka, obejmując stanowisko strategy managera.
więcej
|
Monte z kampanią na 20-lecie
Pod hasłem "20 lat Montęło!" startuje kampania z okazji jubileuszu marki deserów mlecznych Monte (Zott). Akcję prowadzą agencja GoldenSubmarine i dom mediowy Carat.
więcej
|
Szwajcarska firma SanSwiss klientem agencji Wills Integrated
Szwajcarski producent kabin prysznicowych i brodzików, firma SanSwiss (należy do Ronal Group) rozpoczyna współpracę z agencją Wills Integrated.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
ZPR Media chce upadłości Ruchu, Time chce przeprowadzić postępowanie sanacyjne
Spółka ZPR Media, wydawca m.in. „Super Expressu” złożyła wniosek do sądu o upadłość dystrybutora prasy firmy Ruch, a Time o postępowanie sanacyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Sieć od kilkunastu miesięcy zmaga się z potężnymi problemami finansowymi.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej, ogranicza współpracę z Ruchem
W ramach rozszerzenia współpracy ze spółką Garmond Press „Gazeta Wyborcza” od piątku będzie dostępna we wszystkich placówkach Poczty Polskiej. Agora ogranicza współpracę z przeżywającym duże problemy Ruchem, stawiając na innych kolporterów.
więcej
|
Wydawca ,,Tygodnika Angora" z wpływami wyższymi o 9,9 mln zł i 1,1,mln zł zysku
Wydawnictwo Westa-Druk, wydające „Tygodnik Angora”, w ub.r. osiągnęły wzrost wpływów sprzedażowych o 37,1 proc. do 36,46 mln zł. Zysk firmy wyniósł 1,13 mln zł, wobec 1,26 mln zł rok wcześniej.
więcej
|
,,Kocie Sprawy" po 17 latach zniknęły z rynku
Firma Elawet zawiesiła wydawanie miesięcznika „Kocie Sprawy”. Tytuł był obecny na rynku przez 17 lat, nadal działają jego serwis internetowy i profile w social media.
więcej
|
Rafał Mandes dyrektorem digital i wideo w Infor Biznes
Rafał Mandes objął stanowisko dyrektora digital i wideo w Grupie Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
Szymon Tomasik rozstał się z ,,Przeglądem Sportowym"
Dziennikarz Szymon Tomasik po 13 latach pracy pożegnał się z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
|
,,Onet Rano": Jarosław Kuźniar redaktorem naczelnym, Michał Wojak business managerem
Jarosław Kuźniar objął funkcję redaktora naczelnego grupy programów „Onet Rano”, a Michał Wojak został ich business managerem. Obaj pracują przy tych programach od dwóch lat.
więcej
|
Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu
Agencja Hash.fm, realizująca kampanie marketingowe z twórcami internetowymi, w ub.r. zanotowała 3,82 mln zł wpływów sprzedażowych, o 34,9 proc. więcej niż w 2016 roku. Natomiast wynik netto spółki pogorszył się z 323,7 tys. zł zysku do 11,7 tys. zł straty.
więcej
|
Eobuwie.pl otworzył sklep stacjonarny w Poznaniu. Zamiast butów na półkach tablety
Serwis internetowy eobuwie.pl - należący do Grupy CCC - otworzył pierwszy w Poznaniu sklep stacjonarny. Klienci placówki w Centrum Handlowym Posnania nie zobaczą butów na półkach. Będą je zamawiać dzięki sklepowym tabletom lub własnym urządzeniom mobilnym.
więcej
|
Bank BZ WBK korzysta z chatbotów do rekrutacji pracowników
Bank Zachodni WBK będzie pierwszym w Polsce bankiem wykorzystującym chatboty oraz uczenie maszynowe w oparciu o dane, do rekrutacji pracowników. System porozmawia z kandydatem przez Messengera, aby dopasować do niego jak najlepszą ofertę pracy.
więcej
|
Piotr Grabarczyk nadal współpracuje z WP
Dziennikarz showbiznesowy i bloger Piotr Grabarczyk, po rozstaniu z Wirtualną Polską nadal przygotowuje relacje wideo dla redakcji. - Nie wróciłem do WP - zastrzega jednak.
więcej
|
Automatyczny system reklamy w serwisach z Grupy OLX
W serwisach Otomoto i Otodom (Grupa OLX) wprowadzono automatyczny system kupowania reklam.
więcej
|
Vern? Myers zajmie się w Netflixie strategią różnorodności kulturowej
Vern? Myers dołączyła do zespołu Netflixa na nowo utworzone stanowisko wiceprezes ds. integracji strategii. Jej głównym zadaniem będzie wsparcie firmy na światowych rynkach pod kątem rozwoju różnorodności kulturowej.
więcej
|
Śląscy politycy aktywni w social mediach. Prezydent Rybnika postuje najchętniej
54 proc. prezydentów miast na Śląsku prowadzi swoją stronę internetową, 79 proc. ma oficjalny profil na Facebooku, 92 proc. posiada jakikolwiek profil w tym serwisie - pokazują badania dra Krystiana Dudka z Instytutu Publico.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
Firma Nielsen Audience Measurement, zajmująca się badaniem oglądalności telewizji, w ub.r. zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 5,9 proc. do 23,87 mln zł oraz 518,8 tys. zł zysku netto (wobec 625,2 tys. zł rok wcześniej). Spółka tłumaczy, że przychody zmalały, bo część klientów przejęły inne podmioty z Grupy Nielsen.
więcej
|
Społeczność homoseksualna niedocenianą grupą konsumencką. Duża siła nabywcza i chętnie inwestuje w wygląd i zdrowie
Członkowie społeczności LGBT stanowią 10 proc. polskich konsumentów. To zamożna grupa, mająca dużą siłę nabywczą i chętnie inwestująca w siebie. Kobiety LGBT+ najwięcej pieniędzy wydają na zdrową, naturalną żywność, mężczyźni natomiast chętnie kupują produkty do pielęgnacji twarzy i ciała. Społeczność nieheteronormatywna jest bardziej aktywna fizycznie i towarzysko – jej członkowie trenują kilka razy w tygodniu, często też spędzają wieczory w klubach i kawiarniach. Osoby LGBT+ wciąż stanowią jednak niedocenianą grupę konsumencką.
więcej
|
|
|