|
|
|
|
|
|
|
Ofensywny Polsat, zachowawczy TVN i TVP bez rewolucji - bezpieczna jesień w telewizji (opinie)
Wprowadzając jesienne ramówki najwięcej zaryzykował Polsat, decydując się na dwa zupełnie nowe programy rozrywkowe. Oferta programowa TVN jest zachowawcza, bo bazuje na pozycjach, które od lat generują wysokie oglądalności. Najmniej rewolucyjna jest Telewizja Polska, która skupiła się odbudowie pasm. I chociaż jesienne ramówki nie zaskakują, to zdaniem ekspertów z domów mediowych będą windować ceny komunikacji w głównych stacjach. Wszyscy nadawcy będą naciskać na preferowany przez nich zakup cennikowy, którego znaczenie rośnie w każdym roku, a udział przekracza już połowę wydatków.
więcej
|
Wakacyjne odcinki ,,Na Wspólnej" oglądało 1,84 mln widzów. TVN liderem
Serial „Na Wspólnej” w wakacje br. gromadził średnio 1,84 mln widzów, o 40 tys. oglądających więcej niż przed rokiem. TVN w paśmie emisji produkcji był liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Rafał Wojda gospodarzem ,,Wstajesz i wiesz" w TVN24
Rafał Wojda dołączył do prowadzących pasmo „Wstajesz i wiesz” w TVN24. Z Grupą TVN jest związany od 11 lat, w ostatnich latach zajmował się przede wszystkim TVN24 BiS.
więcej
|
Gwiazdy TVN Style zamknięte w telewizorze promują jesienną ramówkę (spot wizerunkowy)
Stacja TVN Style rozpoczęła emisję jesiennego spotu wizerunkowego, w którym występują m.in. Agata Młynarska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Ula Chincz.
więcej
|
TTV w spocie wizerunkowym pyta ,,Jaka jest twoja historia?" (wideo)
W spocie wizerunkowym promującym jesienną ramówkę TTV wystąpili m.in. Malwina Wędzikowska, Przemysław Kossakowski i ekipa z „Gogglebox. Przed telewizorem”.
więcej
|
Rafał Potocki: z Telewizji Republika do TVP Info
Do zespołu redakcyjnego TVP Info dołączył reporter Rafał Potocki. Poprzednio pracował w Telewizji Republika, a wcześniej w mediach lokalnych w Ełku.
więcej
|
Jacek Kurski z Pierścieniem ,,Inki". Abp Głódź: otworzył pan oczy wielu Polakom
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski został uhonorowany Pierścieniem „Inki” za krzewienie pamięci o żołnierzach wyklętych. - Panie prezesie, faktem jest, że dzięki tej prezesurze otworzył pan oczy wielu Polakom i przywrócił pamięć o „Ince”, Szendzielarzu, żołnierzach wyklętych - uzasadnił metropolita gdański arcybiskup Sławoj Leszek Głódź.
więcej
|
,,Wstaje dzień" śledzi 153 tys. widzów w TVP Info
Pierwsze cztery wydania porannego magazynu TVP Info „Wstaje dzień” oglądało średnio 153 tys. osób. Program prowadzi Anna Popek.
więcej
|
Metro z codziennym serwisem informacyjnym i nową oprawą od 1 września (wideo)
W sobotę, 1 września 2018 roku na antenie kanału Metro pojawił się nowy program informacyjny „Metro 18.00”. Kanał zyskał również nową kolorystykę oprawy graficznej.
więcej
|
,,Wstydliwe kompleksy gwiazd" nowym programem TLC
Od 23 września 2018 roku TLC rozpocznie emisję nowego programu „Wstydliwe kompleksy gwiazd”.
więcej
|
TVP rozpoczyna emisję nowych odcinków ,,Korony królów", ,,Leśniczówki", ,,Klanu" i ,,M jak miłość"
W poniedziałek, 3 września 2018 roku Telewizja Polska rozpoczyna emisję nowych odcinków swoich codziennych seriali: „Korona królów”, „Leśniczówka”, „Klan” i „M jak miłość”.
więcej
|
Marek Szymaniak pożegnał się z TVN24pl
Dziennikarz Marek Szymaniak po ponad pięciu latach pracy odszedł z redakcji internetowej TVN24 i TVN24 BiS. Wcześniej był związany z Polska Press Grupą.
więcej
|
TVP Info rozpoczyna emisję ,,W pełnym świetle" Ewy Bugały. ,,Brakowało takiej pozycji w ramówce"
W niedzielę 2 września br. stacja TVP Info rozpocznie emisję autorskiego programu Ewy Bugały pt. „W pełnym świetle”, w którym dziennikarka będzie rozmawiać z politykami, ekspertami i samorządowcami. - Program nie jest przygotowywany na okres wyborczy. Jest to pozycja, której brakowało w naszej ramówce - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, szef TAI.
więcej
|
Polsat liderem w DVB-T, TVP Info najbardziej w dół
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lipcu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał WP, a najwięcej straciło TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 startuje z emisją kolejnej edycji ,,The Voice of Poland" (wideo)
W sobotę, 1 września 2018 roku TVP2 rozpocznie emisję dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie można oglądać w soboty o godz. 20.05.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności, TVN24 na czele stacji tematycznych (top 150 stacji)
W lipcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TTV promuje program ,,Rinke. Na krawędzi"
Trwa kampania reklamowa telewizji TTV, w której promowana jest nowa produkcja - reality-show „Rinke. Na krawędzi”.
więcej
|
HBO przestaje pokazywać programy dla dorosłych
Zarząd HBO poinformował, że stacja rezygnuje z emitowania programów i seriali erotycznych.
więcej
|
,,Rezydenci" nowym serialem FOX (wideo)
Od 4 września 2018 roku FOX rozpocznie emisję nowego serialu „Rezydenci”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Kędzierski przechodzi z Rock Radia do newonce.radio
Od października Piotr Kędzierski będzie dyrektorem kreatywnym i gospodarzem porannych audycji w internetowej stacji newonce.radio. Poprzednio przez 10 lat był związany z Rock Radiem i Roxy FM.
więcej
|
|
Ruszył pilotaż lokalnego multipleksu DAB+ w Warszawie
W Warszawie uruchomiono lokalny, pilotażowy multipleks radia cyfrowego w technologii DAB+. Docelowo, na MUX znajdą się stołeczni nadawcy lokalni, m.in. Radio Kolor czy Muzo.fm oraz nadawcy ogólnokrajowi: Radio Maryja, Radiojazz.fm. Za obsługę transmisji odpowiada operator radiodyfuzyjny BCAST.
więcej
|
|
Ewelina Pacyna: z RMF FM do ,,Popołudnia z Radiem ZET"
Ewelina Pacyna dołączyła do zespołu prowadzących Radia ZET (Eurozet) i poprowadzi weekendowe wydania „Popołudnia z Radiem ZET”.
więcej
|
|
Cezary Gurjew i Tomasz Gorazdowski skomentują w Polskim Radiu Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn
W dniach 9-30 września br. w Bułgarii i we Włoszech odbędą się Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2018, które Polskie Radio będzie transmitować na swoich antenach.
więcej
|
|
Polskieradio24.pl - nowy portal informacyjny Polskiego Radia
Polskie Radio uruchomiło portal informacyjny Polskieradio24.pl, który łączy w sobie treści newsowe, publicystyczne oraz kulturalne. W serwisie publikowane są także materiały wideo.
więcej
|
|
Rock Radio ze studiem plenerowym w Hard Rock Cafe
W jesiennej ramówce Rock Radio rozpocznie współpracę z Hard Rock Cafe w Warszawie, z którego będzie nadawać program „Przystanek Klasyka Rocka”. W nadchodzącym czasie stacja będzie prowadzić również konkurs „100 solówek, które zmieniły rocka”, a poranną audycję „Powstanie Rock Radia” poprowadzi Łukasz Ciechański.
więcej
|
|
,,Przedwiośnie" w radiowej Trójce
Od 3 września Program 3 Polskiego Radia rozpocznie lekturę nowej adaptacji „Przedwiośnia”. W obsadzie znajdują się Wiesław Komasa oraz młodzi aktorzy - Jaśmina Polak i Bartosz Bielenia.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Kielcach. RMF MAXXX awansowało na podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od lutego do lipca br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
RMF Classic organizuje plebiscyt na filmowy przebój 15-lecia
W sobotę, 27 października w RMF Classic słuchacze będą mieli szansę zapoznać się z setką najpopularniejszych filmowych piosenek, które będą puszczane na antenie stacji przez cały dzień. Rozgłośnia w ten sposób chce uczcić 15-tą rocznicę rozpoczęcia nadawania programu.
więcej
|
|
Radio Dla Ciebie z kampanią reklamową ,,Gramy Dla Ciebie!"
Radio dla Ciebie z początkiem września startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Gramy dla Ciebie!”. Ma ona zwiększyć rozpoznawalność oraz wzmocnić pozycję rozgłośni na rynku radiowym.
więcej
|
|
|
|
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w Polsce zwiększyły się w skali roku o 9,2 proc. do 4,66 mld zł. To najwyższy wzrost o 10 lat. Procentowo nakłady reklamowe w internecie i radiu poszły w górę bardziej niż w telewizji - wynika z danych Starcomu.
więcej
|
Ofensywny Polsat, zachowawczy TVN i TVP bez rewolucji - bezpieczna jesień w telewizji (opinie)
Wprowadzając jesienne ramówki najwięcej zaryzykował Polsat, decydując się na dwa zupełnie nowe programy rozrywkowe. Oferta programowa TVN jest zachowawcza, bo bazuje na pozycjach, które od lat generują wysokie oglądalności. Najmniej rewolucyjna jest Telewizja Polska, która skupiła się odbudowie pasm. I chociaż jesienne ramówki nie zaskakują, to zdaniem ekspertów z domów mediowych będą windować ceny komunikacji w głównych stacjach. Wszyscy nadawcy będą naciskać na preferowany przez nich zakup cennikowy, którego znaczenie rośnie w każdym roku, a udział przekracza już połowę wydatków.
więcej
|
Publicis Poland mimo spadku wpływów o 6 proc. zwiększyła w ub.r. zysk o 55,9 proc.
Należąca do Grupy Publicis agencja reklamowa Publicis miała w ub.r. 38,95 mln zł przychodów, czyli 6 proc. mniej niż rok wcześniej. Mimo to udało się jej zwiększyć zysk netto o 55,9 proc., do 2,37 mln zł. Wzrost ten tłumaczy rosnącym wynagrodzeniom za świadczone przez nią usługi.
więcej
|
Słodziaki w Biedronce powtórzą sukces Świeżaków, bo akcja jest prosta i dobrze skonstruowana (opinie)
„Gang Świeżaków”, który teraz wraca w sklepach Biedronki w postaci Słodziaków zdobył tak duże uznanie klientów, bo akcja ta jest dobrze zaprojektowana i przeprowadzona: sieć handlowa jest duża, akcja jest widoczna w miejscach sprzedaży, działa element nowości. Oparta jest na prostych emocjach – chęci posiadania. Pośrednio wywiera wpływ na dzieci, wśród których panuje już moda na pluszaki z Biedronki, a to właśnie najmłodsi są inicjatorami określonych zachowań zakupowych. Prosty mechanizm zyskał ogromne poparcie w postaci psychologii i emocji - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mark Read za Martina Sorrella nowym szefem WPP
Od 4 września Mark Read obejmie funkcję CEO holdingu reklamowego WPP. Poprzednio stanowisko to zajmował Martin Sorrell, który w kwietniu br. postanowił odejść z firmy.
więcej
|
Marki własne - w stronę rosnących oczekiwań klientów
W Polsce i w Europie rośnie udział w sprzedaży marek własnych (private labels). Sieci handlowe w pogoni za trendami konsumenckimi, swoją ofertę personalizują dzięki markom własnym, które dawno już przestały być utożsamiane z towarami drugiej kategorii. Są teraz wyznacznikiem jakości i wyróżnikiem oferty sklepu.
więcej
|
Japońska rodzina je polskie parówki w reklamie Tarczyńskiego
Pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie” ruszyła kampania marki Tarczyński, promująca parówki z szynki oraz parówki z fileta z kurczaka. Akcję przygotowały Red8 i Havas Media.
więcej
|
Coca-Cola za 3,9 mld funtów kupi sieć kawiarni Costa Coffee
Brytyjska firma Whitbread poinformowała, że koncern Coca-Cola przejmie za kwotę 3,9 mld funtów sieć kawiarni Costa Coffee. Transakcja ma być sfinalizowana w przyszłym roku.
więcej
|
Rusza loteria Śliwki Nałęczowskiej, do wygrania Fiat 500
Wystartowała loteria konsumencka marki Śliwka Nałęczowska (należącej do firmy Solidarność). Zabawa trwa do końca listopada.
więcej
|
Najlepsze sportsmenki w pierwszej w historii kampanii Nike w Meksyku dedykowanej kobietom (wideo)
Oddział firmy Nike w Meksyku rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię dedykowaną kobietom. Marka zaangażowała do niej najlepsze sportsmenki, a działania pod hasłem „Together Unstoppable” powstały we współpracy z agencją Wieden+Kennedy.
więcej
|
,,Bądź w formie przez cały rok" w reklamie Rutinoscorbinu (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa środka na przeziębienie Rutinoscorbin (produkuje go GlaxoSmithKline Consumer Healthcare). Akcja jest realizowana pod hasłem „Bądź w formie przez cały rok”.
więcej
|
Zakaz handlu w niedzielę - Yanosik i Biedronka przetestowali innowacyjne rozwiązanie
Yanosik i Biedronka na terenie całego kraju przeprowadzili testy innowacyjnego rozwiązania, które może odmienić handlową rzeczywistość w Polsce. Kierowcy korzystający z aplikacji Yanosik w trybie nawigacji byli lepiej poinformowani o lokalizacji sklepów sieci Biedronka oraz dowiedzieli się w jakich godzinach mijane placówki były dostępne dla klientów. Takie rozwiązanie może pomóc odnaleźć się kierowcom w obecnym chaosie związanym z zakazem handlu w niedziele. W jaki sposób?
więcej
|
KFC da 11 tys. dolarów rodzicom, którzy nazwą swoje dziecko Harland
Sieć restauracji KFC rozpoczyna akcję mającą spopularyzować imię Harland, które nosił założyciel tej firmy, pułkownik Sanders.
więcej
|
Modelka plus-size Wiktoria Kula reklamuje chrzanowskie centrum handlowe
Centrum handlowe MAX w Chrzanowie ruszyło z kampanią wizerunkową promują obiekt. W reklamach wystąpiła Wiktoria Kula – modelka plus size znana z programu "Supermodelka Plus Size" w Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Polska jest jedna" - Mateusz Morawiecki w spocie wyborczym PiS (wideo)
Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało wizerunkowy spot przed wyborami samorządowymi. Głównym bohaterem reklamy, pod hasłem „Polska jest jedna”, jest premier Mateusz Morawiecki.
więcej
|
Grupa K2 z 50,6 mln zł wpływów i 512 tys. zł zysku, najbardziej rentowne Oktawave
W minionym półroczu Grupa K2 zanotowała 50,63 mln zł przychodów ze sprzedaży (5,1 proc. więcej niż rok wcześniej) i 512 tys. zł zysku netto (wobec 45 tys. zł zysku w pierwszej połowie ub.r.). Wśród pionów firmy zdecydowanie najwyższy zysk EBITDA osiągnął segment infrastrukturalny obejmujący spółkę Oktawave.
więcej
|
Desperados Nocturno z digitalową aktywacją ,,Bo chcemy poczuć więcej"
W ramach kampanii „Bo chcemy poczuć więcej” Desperados Nocturno (Grupa Żywiec) uruchomiono chatbot, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzykę.
więcej
|
Wypadek na wakacjach po drinku? To ubezpieczenie nadal będzie działać!
Końcówka sierpnia i wrzesień to czas, gdy wielu z nas jedzie na wakacje. W turystycznych miejscowościach tłok jest zdecydowanie mniejszy, a i ceny stają się bardziej przyjazne. I właśnie dlatego na wypoczynek wybieramy czas po sezonie. Wszystkim urlopowiczom naprzeciw wychodzą ubezpieczyciele. Firma LINK4 zdecydowała, że będzie pokrywać wakacyjne szkody nawet wówczas, gdy ubezpieczony był pod wpływem alkoholu.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ruch wnioskuje o przyspieszone postępowanie układowe, chce się dogadać z największymi wydawcami i bankiem
Zarząd Ruchu złożył w piątek do sądu wniosek o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego. Chce, żeby układ objął wydawców, wobec których spółka ma zobowiązania przekraczające 1 mln zł. Na układ musi się zgodzić kredytujący firmę Alior Bank.
więcej
|
Andrzej Lange, Michał Wielgus i Adam Barwaniec: z ,,Super Expressu" do Polskiej Agencji Prasowej
Do redakcji fotograficznej w Polskiej Agencji Prasowej dołączą w najbliższym czasie Andrzej Lange, Michał Wielgus i Adam Barwaniec, poprzednio związani z „Super Expressem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Garmond Press z 2,7 mln zł zysku. Wpływy wzrosły dzięki sprzedaży książek
W ub.r. spółka Garmond Press, zajmująca się przede wszystkim kolportażem prasy, osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 1,3 proc. do 250,67 mln zł, głównie dzięki wzrostowi sprzedaży książek. Wynik netto firmy poprawił się z 457,6 tys. zł straty do 2,71 mln zł zysku.
więcej
|
Łukasz Górka szefem dystrybucji w Edipresse Polska, Piotr Lech odchodzi
Od początku października dyrektorem dystrybucji w Edipresse Polska będzie Łukasz Górka. Zastąpi na tym stanowisku Piotra Lecha, który odchodzi z firmy i branży mediowej.
więcej
|
Press Club Polska: tytuł w ,,Fakcie" o śmierci syna Leszka Millera to nie dziennikarstwo, tylko żerowanie na ludzkiej tragedii
- To skrajnie zawstydzające żerowanie na ludzkiej tragedii. Nie ma słów, którymi można dostatecznie dosadnie określić to postępowanie - tak Rada Press Club Polska ocenia pierwszą stronę weekendowego dodatku „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), na której samobójczą śmierć syna Leszka Millera opisano w tytule: „Ojciec wybrał politykę, a syn sznur”.
więcej
|
Igor Zalewski felietonistą ,,Super Expressu", będzie pisał do poniedziałkowych numerów
Publicysta Igor Zalewski zaczyna współpracę z „Super Expressem” (ZPR Media). Felietony Zalewskiego będą publikowane w każdy poniedziałek.
więcej
|
Debiutuje nowy magazyn ,,Rzęsy". Redaktorem naczelnym Rafał Skórski
We wrześniu na rynku zadebiutuje nowe czasopismo „Rzęsy”, poświęcone tematyce pielęgnacji i stylizacji rzęs. Wydawcą i redaktorem naczelnym magazynu jest Rafał Skórski.
więcej
|
Stanisław Skarżyński żegna się z ,,Gazetą Wyborczą"
Po nieco ponad roku pracy z „Gazetą Wyborczą” (Agora) rozstaje się Stanisław Skarżyński. Był w dzienniku redaktorem prowadzącym działu „Osiem dziewięć”.
więcej
|
Dziennikarze oburzeni tytułem w ,,Fakcie" o śmierci syna Leszka Millera. Robert Feluś przeprasza
Na pierwszej stronie weekendowego dodatku „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) samobójczą śmierć syna Leszka Millera opisano w tytule: „Ojciec wybrał politykę, a syn sznur”. Skrytykowało to wielu dziennikarzy. - Wszystkich, którzy czują się urażeni tytułem do tekstu o życiu Leszka Millera juniora, przepraszam - napisał Robert Feluś, redaktor naczelny „Faktu”.
więcej
|
Media newsowe w USA ze spadkami odbiorców, najbardziej na minusie lokalne stacje TV
W 2017 roku wszystkie media newsowe w USA - z wyjątkiem radia - zanotowały odpływ widzów i czytelników. Najwięcej, 15 procent widzów straciły poranne programy informacyjne w lokalnych stacjach telewizyjnych. Spadają też przychody reklamowe wydawców newsowych, tylko kablówki zanotowały w tym segmencie wzrost o 10 procent.
więcej
|
Julia Potocka p.o. sekretarza redakcji portalu Przekroj.pl
Julia Potocka dołączyła do zespołu wydawnictwa „Przekrój”. Od lipca pełni obowiązki sekretarza redakcji portalu Przekroj.pl, tymczasowo zastępując Katarzynę Tyszkiewicz-Borawska, która formalnie nadal pozostaje sekretarzem redakcji strony.
więcej
|
|
|
Wojciech Kamieniecki odwołany z funkcji dyrektora NASK
Wojciech Kamienicki nie jest już dyrektorem Naukowej Akademickiej Sieci Komputerowej. Jego obowiązki tymczasowo przejął Krzysztof Silicki, którego do pełnienia funkcji wyznaczył minister cyfryzacji Marek Zagórski.
więcej
|
Polacy kupujący na AliExpress muszą płacić VAT
Ministerstwo Finansów ostrzega, że wszyscy ci, którzy kupują na AliExpress, a wartość ich zamówienia przekroczy 22 euro, będą musieli płacić podatek VAT.
więcej
|
Blisko 2,5 tys. skarg na łamanie RODO
W ciągu pierwszych trzech miesięcy stosowania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), do prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) wpłynęło 2,4 tys. skarg na jego łamanie. To prawie tyle, ile w całym ubiegłym roku, kiedy wniesiono ich 2 950.
więcej
|
Google kupowało od Mastercard dane użytkowników kart kredytowych
Firma Mastercard miała sprzedawać Google dane posiadaczy kart kredytowych o dokonywanych przez nich transakcjach – podał Bloomberg. Dzięki nim reklamodawcy mogli sprawdzać, jak prowadzone przez nich działania promocyjne wpływają na sprzedaż w normalnych, tradycyjnych sklepach.
więcej
|
Ströer Digital Media wypowiada umowę na obsługę serwisów Digital Avenue
Sieć reklamowa Ströer Digital Media wypowiedziała umowę dotyczącą obsługi stron Digital Avenue: Styl.fm, Zaradnakobieta.pl, Fotosik.pl i Dziecko.fm. Nie porozumiała się z wydawcą co do jej wynagrodzenia.
więcej
|
Akcja ,,Internet jest dla ludzi" chce zablokować nowe prawo autorskie w Unii Europejskiej
Na 12 września 2018 roku wyznaczono termin powtórnej debaty i głosowania w Parlamencie Europejskim nad nowym prawem autorskim, które według wielu środowisk ograniczy wolność w internecie. W akcji „Internet jest dla ludzi” fundacja Centrum Cyfrowe chce powstrzymać wprowadzenie w UE nowych przepisów i proponuje internautom wysyłanie do europosłów e-maili z apelem o głosowanie przeciwko prawu autorskiemu. - Nowe regulacje mogą spowodować, że cały internet stanie się czyjąś „własnością”, a poruszanie się w nim będzie trudnym wyzwaniem - przestrzega Aleksander Tarkowski, prezes Centrum Cyfrowego.
więcej
|
Grupa K2 z 50,6 mln zł wpływów i 512 tys. zł zysku, najbardziej rentowne Oktawave
W minionym półroczu Grupa K2 zanotowała 50,63 mln zł przychodów ze sprzedaży (5,1 proc. więcej niż rok wcześniej) i 512 tys. zł zysku netto (wobec 45 tys. zł zysku w pierwszej połowie ub.r.). Wśród pionów firmy zdecydowanie najwyższy zysk EBITDA osiągnął segment infrastrukturalny obejmujący spółkę Oktawave.
więcej
|
Tomasz Smokowski wraca do ,,Misji Futbol" w Onecie
Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski od początku września znów będzie stałym gościem programu „Misja Futbol” w Onecie. Zniknął z niego na 9 miesięcy, kiedy obowiązywał go zakaz konkurencji po odejściu z Canal+.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|