|
|
|
|
|
|
|
Kabaret Literacki i Teatr Sensacji wróci do TVP. Rozwój Teatru Telewizji dla dzieci
Dziewięć premier teatralnych zobaczymy do końca roku w Teatrze Telewizji w TVP 1. W kolejnym TVP zapowiada powrót Teatru Sensacji oraz Kabaretu Literackiego I rozwój Teatru Telewizji dla dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem, najgorszy w historii wynik TVP1. Festiwal weselnych przebojów hitem sierpnia
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w sierpniu br. był Polsat, a wśród głównych stacji TVP1 zanotowała najniższą oglądalność w historii. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się Festiwal Weselnych Przebojów, relacja z Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej oraz serial „M jak miłość” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2 mln widzów debiutu ,,Dróg wolności" w TVP1
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek nowego serialu „Drogi wolności” oglądało średnio 2,01 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
4fun Media tworzy dział internetowy, Mateusz Górecki, Karolina Eljaszak i Katarzyna Zielonka
4fun Media po przejęciu serwisu naEkranie.pl uruchamia dział internetowy. Będzie nim kierował Mateusz Górecki, za content oraz performance mediów internetowych odpowiada Karolina Eljaszak (poprzednio w Grupie ZPR Media), a funkcję dyrektora sprzedaży objęła Katarzyna Zielonka (poprzednio w Grupie naTemat) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TTV w konkursie chce poznać historie widzów. Nagroda główna to 10 tys. zł
Wystartował konkurs dla widzów TTV pod hasłem „A jaka jest Twoja historia?”. Dla zwycięzców przygotowano nagrody pieniężne w tym 10 tys. zł oraz spotkania z gwiazdami stacji.
więcej
|
Agnieszka Chylińska i Marcin Prokop skomentują ,,Mam talent" w Playerze, wraca ,,Ameryka Express. Domówka"
Użytkownicy platformy Player (Grupa TVN Discovery) otrzymają dostęp do audycji z kulisami i dodatkowymi materiałami o programach TVN „Top Model”, „Mam Talent!” i „Ameryka Express”.
więcej
|
341 tys. widzów pierwszego wydania ,,W pełnym świetle" Ewy Bugały w TVP Info
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP Info pierwsze wydanie nowego programu „W pełnym świetle” oglądało średnio 341 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
,,Dr Miami - król skalpela" od 6 września na antenie TLC
W czwartek 6 września br. stacja TLC rozpocznie emisję nowego reality-show „Dr Miami - król skalpela”.
więcej
|
Telewizja WTK rozpoczęła nadawanie w HD i zyskała nową scenografię newsroomu
W poniedziałek 3 września 2018 roku Telewizja WTK rozpoczęła nadawanie w formacie HD. Nową scenografię zyskał również newsroom kanału.
więcej
|
Tomasz Smokowski zaczyna pracę w Polsacie. Marian Kmita: najlepsza redakcja sportowa przyciąga najlepszych
Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski dołączył do redakcji sportowej Telewizji Polsat. Będzie pracował przy obsłudze różnych rozgrywek piłkarskich, które transmituje ten nadawca.
więcej
|
1,4 i 1,8 mln widzów pierwszych odcinków ,,Jaka to melodia?" z udziałem Norbiego
Pokazany w sobotę wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego oglądało średnio 1,38 mln widzów. Następnego dnia program śledziło 1,77 mln osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
Mirosław Rogalski prowadzącym ,,Alarm!" w TVP1
Jako gospodarz programu reporterskiego „Alarm!” w TVP1 zadebiutował Mirosław Rogalski. Od minionego weekendu „Alarm!” jest pokazywany także w soboty.
więcej
|
MiniMini+ organizuje piknik sportowy ,,Zostań gwiazdą futbolu" dla dzieci
W niedzielę 9 września br. na boisku sportowym „Agrykola” w Warszawie odbędzie się Mecz Finałowy akcji „Zostań gwiazdą futbolu” zorganizowanej przez kanał MiniMini+. Wstęp na imprezę jest bezpłatny.
więcej
|
,,Koło fortuny" od poniedziałku do piątku pół godziny wcześniej
Od września teleturniej „Koło fortuny” w TVP2 od poniedziałku do piątku będzie pokazywany o godz. 16:00, pół godziny wcześniej niż poprzednio. Nie zmienia się natomiast pora jego emisji w soboty i niedziele.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agnieszka Michajłow zrezygnowała z wywiadów politycznych w Radiu Gdańsk. ,,Ostatnio z mojego punktu widzenia były niemożliwe"
Dziennikarka Radia Gdańsk Agnieszka Michajłow wyjaśniła, dlaczego zrezygnowała z prowadzenia porannego cyklu wywiadów „Rozmowa kontrolowana”. - Starałam się być zadziorna, bywałam złośliwa, zawsze chciałam być obiektywna i byłam uczciwa. Chcąc być taką nadal, biorąc pod uwagę różne okoliczności zewnętrzne i wewnętrzne zdecydowałam, że dalej już nie chcę i nie mogę rozmawiać z politykami w Radiu Gdańsk - stwierdziła.
więcej
|
|
Artur Andrus jesienią w RMF Classic
Wielki Plebiscyt na filmowy przebój 15- lecia, nowe konkursy i programy muzyczne oraz weekendowe rozmowy Artura Andrusa – to nowości jesiennej ramówki RMF Classic.
więcej
|
|
Weekendowe nowości w jesiennej ramówce RMF FM
Wraz ze startem jesiennej ramówki w RMF FM, stacja przygotowała nowe programy, które pojawią się w weekendy: „Tego jeszcze nie grali”, „Kawałek weekendu” oraz „Rockandrollowa historia świata”.
więcej
|
|
Radio Jura nowym liderem w Częstochowie
Nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało Radio Jura. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Pająk z głosem Czesława Mozila i ,,Nie ma jak w sieci" reklamują Netię (wideo)
Netia rozpoczyna nowy cykl reklamowy, przygotowany przez agencję Scholz&Friends Warszawa. Bohaterem reklam, pod hasłem „Netia - Nie ma jak w sieci”, jest animowany pająk, któremu głosu użyczył piosenkarz Czesław Mozil.
więcej
|
Agencja Warszawa zwiększyła zysk netto o 152 proc., przy wzroście przychodów o 37,8 proc.
Na koniec 2017 roku Agencja Warszawa miała 27,3 mln zł przychodów ze sprzedaży. Wzrosły względem roku 2016 o 37,8 proc. Agencji udało się wypracować zysk netto w kwocie 581,95 tys. Zł, który był wyższy niż rok wcześniej o 152,4 proc.
więcej
|
Tomasz Smokowski będzie promował Zakłady Bukmacherskie eToto
Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski dołączył do grona ekspertów firmy Zakłady Bukmacherskie eToto.
więcej
|
Mark Read, CEO WPP: będziemy promować kulturę, która będzie przyciągać najlepszych i najzdolniejszych
Mark Read, nowy CEO holdingu reklamowego WPP przedstawił 140 tys. jej pracownikom własną wizję rozwoju firmy. - Przechodzimy okres zmian strukturalnych, a nie strukturalnego upadku - podkreślił. Poprzednio stanowisko to zajmował Martin Sorrell, który w kwietniu br. postanowił odejść z firmy.
więcej
|
Quad/Graphics Europe kupił agencję Peppermint
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint Warszawa została przejęta przez międzynarodowy koncern marketingowy Quad/Graphics Europe. Będzie działała pod swoją dotychczasową nazwą, a w kierownictwie firmy pozostanie Bartek Cymer.
więcej
|
Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów
Chiński gigant e-commerce Alibaba wybrał dom mediowy MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów. Agencja pokonała w przetargu Publicis Media, Dentsu Aegis i Wavemaker.
więcej
|
,,Ciuchy mówią wszystko!" w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca jesienno-zimową ofertę odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję, realizowaną pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko!”, producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi GPD Agency i Bomaye.
więcej
|
Sylwia Gruchała i Olga Kalicka kolejnymi ambasadorkami akcji "10 dowodów" o alkoholizmie kobiet
Ruszyła kolejna, edukacyjna odsłona akcji społecznej "Alkohol kobiety traktuje gorzej", znana także pod nazwą "10 dowodów". Do Anny Dereszowskiej dołączyły kolejne ambasadorki - sportsmenka Sylwia Gruchała i aktorka Olga Kalicka. Organizatorem akcji jest samorząd województwa wielkopolskiego.
więcej
|
Artegence przejmuje od K2 obsługę Pepsi w digitalu
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę w internecie marki Pepsi (PepsiCo). Tym samym, marketer kończy w tym zakresie współpracę z K2.
więcej
|
Dawid Podsiadło na puszkach Red Bulla
Red Bull nawiązał współpracę z piosenkarzem Dawidem Podsiadłą. Wizerunek artysty pojawi się w specjalnie stworzonej digitalowej grze oraz limitowanej serii puszek napoju.
więcej
|
Milka w kampanii zachęca do okazywania życzliwości na drogach i w komunikacji miejskiej (wideo)
Firma Mondelez Polska rozpoczęła kampanię marki czekolad Milka pod hasłem „Kieruj się delikatnością” . Zachęca w niej do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. W akcję zaangażowano Roberta Chilimończyka, kierowcę warszawskiego autobusu znanego jako Wesoły Kierowca. Projekt realizują AdValue, Carat, Liquid Thread, Sarigato oraz Big Picture.
więcej
|
Renata Hendel na czele działu sprzedaży Gazeta.pl. Wojciech Siulkowski dyrektorem sprzedaży agencyjnej
Z początkiem września Agora reorganizuje strukturę sprzedaży portalu Gazeta.pl. W związku ze zmianami utworzono nowe stanowisko dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl, które objęła Renata Hendel. Wojciech Siulkowski został natomiast dyrektorem sprzedaży agencyjnej.
więcej
|
Bosch przekonuje, że zmywarka to oszczędność czasu, który można poświęcić rodzinie
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Bosch, promująca zmywarki producenta.
więcej
|
Agnieszka Radwańska w reklamie dewelopera Profbud
Tenisistka Agnieszka Radwańska została twarzą kampanii wizerunkowej „Tu jest mój dom” warszawskiego dewelopera Profbud. Działania przygotowały Quattro por Quattro i Sputnik Studio.
więcej
|
Michał Łucki odpowiada za ofertę technologiczną VML
Do zespołu agencji VML Poland dołączył Michał Łucki, który objął stanowisko technology directora.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska w jesiennej kampanii Bonarka City Center
Ruszyła kampania reklamowa krakowskiego centrum handlowego Bonarka City Center, z udziałem ambasadorki obiektu Małgorzaty Kożuchowskiej.
więcej
|
Cinkciarz.pl sponsorem czeskiej reprezentacji piłkarskiej
Spółka Cinkciarz.pl podpisała wieloletnią umowę z Czeskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której została oficjalnym sponsorem tamtejszej drużyny oraz partnerem w zakresie oferowanych przez siebie usług finansowych.
więcej
|
Purina Felix rusza z drugą edycją konkursu ,,Wszechkoty"
Ruszyła druga edycja ogólnopolskiego konkursu „Wszechkoty” marki Purina Felix, należącej do Nestle Polska. Akcję przygotowała agencja Unique One, a kampanię promocyjną McCann Worldgroup i Wavemaker.
więcej
|
,,Dziecko przyniosło coś z przedszkola..." w reklamie Ibuprom Forte (wideo)
Ruszyła kampania telewizyjna marki Ibuprom dla dzieci Forte(produkowanego przez USP Zdrowie). Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
więcej
|
Greenpoint z nową strategią marketingową od VanLeif
Agencja VanLeif zajmuje się obsługą strategiczno-kreatywną sieci sklepów Greenpoint.
więcej
|
Katarzyna Zuzan?ska i Tomasz Mostowski w CIA Content Impact Agency
Do zespołu agencji CIA Content Impact Agency dołączyli Katarzyna Zuzan?ska i Tomasz Mostowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zuzańska przez 14 lat pracowała w TVN.
więcej
|
Krajanie promują region łódzki
Na początku września ruszyła kampania społeczna „Dumni z łódzkiego”, w której występują mieszkańcy regionu. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski w Łodzi.
więcej
|
Rusza sprzedaż karnetów na Open'er Festival 2019
Open’er Festival 2019 Powered by Orange obędzie się w Gdyni w dniach 3-6 lipca. Ruszyła sprzedaż pierwszych karnetów Open'er Fan Tix. Ceny zaczynają się od 439 złotych.
więcej
|
Elton John w reklamie Snickersa. "Don't Go Breaking My Heart"
Elton John śpiewa "Don't Go Breaking My Heart" w nowej reklamie Snickersa.
więcej
|
Miss Sporty nowym klientem They.pl
Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła obsługę kreatywną marki kosmetyków kolorowych Miss Sporty.
więcej
|
Semilac i Yes ze wspólną kampanią promocyjną
Marka lakierów hybrydowych Semilac (Nesperta) ruszyła z nową kamapnią, w ramach które wzajemnie promuje się z biżuteryjnym brandem Yes.
więcej
|
Żarłaki Konspolu na billboardach w największych miastach Polski
Firma Konspol jesienną kampanię Żarłaków adresuje do mam, jako decydentek zakupowych. Działania przypominające o linii produktów obejmujące największe miasta w Polsce potrwają dwa tygodnie.
więcej
|
Agencje z Group One obsługują w internecie sklepy Born2Be, Renee i Multu
Do grona klientów domu mediowego Value Media oraz agencji ecommerce Salestube (obie z Group One) dołączyła Aza Group. Należą do niej sklepy internetowe Born2Be, Renee oraz Multu.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Robert Feluś zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego ,,Faktu", powodem tekst o śmierci syna Leszka Millera
Ringier Axel Springer Polska poinformował, że w poniedziałek Robert Feluś zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego „Faktu”. Powodem jest mocno krytykowany artykuł o śmierci syna Leszka Millera.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
W pierwszym półroczu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska
Z początkiem września Jakub Wilczak objął funkcję dyrektora ds. programmatic & data w Edipresse Polska. Wcześniej pracował m.in. w Ströer Digital Media, Ad!Vice i Ad.necie.
więcej
|
Jolanta Liżewska-Zyzek dyrektorem operacyjnym wydawnictwa Harde
Jolanta Liżewska-Zyzek została dyrektorem operacyjnym Harde. Odpowiada za planowanie i realizację strategii rozwoju wydawnictwa, pozyskiwanie projektów książkowych oraz działania promocyjne.
więcej
|
Zmiany w biurze reklamy ,,Gazety Wyborczej". Dorota Adamczyk-Mroczek i Anna Jakubik na czele działów
W warszawskim biurze reklamy „Gazety Wyborczej” (Agora) wyodrębniono dział rozwoju produktu, którego szefową została Dorota Adamczyk-Mroczek. Natomiast Anna Jakubik zaczęła zarządzać działem odpowiadającym za rozwój projektów specjalnych.
więcej
|
Leszek Miller pozywa ,,Fakt" za tekst o śmierci jego syna. ,,Rażące naruszenie dóbr osobistych moich i mojej najbliższej rodziny"
Były premier Leszek Miller zapowiedział pozew przeciw wydawcy i redaktorowi naczelnemu „Faktu”. Powodem jest publikacja o samobójczej śmierci syna Millera, która według polityka rażąco naruszyła dobra osobiste jego i jego najbliższej rodziny.
więcej
|
|
|
Jakdojade wprowadza płatności przez Google Pay, oferuje w promocji bilety za pół ceny
Serwis Jakdojade wprowadził możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej za pomocą platformy Google Pay. Nowa funkcja jest na razie dostępna dla użytkowników w kilku miastach Polski, a w ramach promocji nabywcy biletów korzystający z nowego sposobu płatności mogą je kupić z 50-procentową zniżką.
więcej
|
Twitter testuje grupowanie wątków i wskaźnik obecności użytkowników na platformie
Twitter rozpoczął próby nowych rozwiązań, które mają wprowadzić więcej możliwości bieżącej konwersacji na platformie. Serwis testuje funkcję grupowania poszczególnych dyskusji w osobne wątki, chce także oznaczać bieżącą obecność lub nieobecność użytkowników na Twitterze. To ostatnie rozwiązanie wywołało wiele wątpliwości wśród użytkowników serwisu.
więcej
|
Renata Hendel na czele działu sprzedaży Gazeta.pl. Wojciech Siulkowski dyrektorem sprzedaży agencyjnej
Z początkiem września Agora reorganizuje strukturę sprzedaży portalu Gazeta.pl. W związku ze zmianami utworzono nowe stanowisko dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl, które objęła Renata Hendel. Wojciech Siulkowski został natomiast dyrektorem sprzedaży agencyjnej.
więcej
|
BBC, Sky, ITV i British Telecom chcą rządowej kontroli nad mediami społecznościowymi
Najwięksi brytyjscy nadawcy i operatorzy telekomunikacyjni opublikowali list otwarty, w którym apelują do tamtejszego rządu o większą kontrolę nad koncernami technologicznymi i serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook czy Twitter. Zdaniem mediów internetowe platformy są źródłem dezinformacji i mają negatywny wpływ na młodzież. Pod apelem podpisali się m.in. szefowie BBC, Sky, ITV oraz British Telecom.
więcej
|
Agnieszka Chylińska i Marcin Prokop skomentują ,,Mam talent" w Playerze, wraca ,,Ameryka Express. Domówka"
Użytkownicy platformy Player (Grupa TVN Discovery) otrzymają dostęp do audycji z kulisami i dodatkowymi materiałami o programach TVN „Top Model”, „Mam Talent!” i „Ameryka Express”.
więcej
|
Merlin Group sprzedała ATP FIZAN obligacje za 5 mln zł na spłatę pożyczki i rozwój
Merlin Group wyemitowała trzyletnie obligacje o wartości 5 mln zł, które kupił ATP Fundusz Inwestycyjny Aktywów Niepublicznych. Część środków przeznaczyła na spłacenie temu funduszowi 2 mln zł pożyczki wziętej pod koniec lipca.
więcej
|
Poczta Polska dostarczy zakupy z Allegro pod wskazany adres za 9,90 złotych
Poczta Polska i Allegro rozszerzają współpracę w projekcie Allegro Dostawa. Nowa oferta pozwala sprzedawcom na dostarczanie przez Pocztę Polskę towarów zakupionych na Allegro pod wskazany przez kupującego konkretny adres. Cena za dostarczenie jednej przesyłki wynosi 9,90 zł.
więcej
|
PKO BP oferuje firmom internetowego asystenta oraz możliwość zakładania e-sklepów
PKO Bank Polski wprowadził w bankowości elektronicznej nowe usługi dla klientów firmowych. Jest to asystent firmowy, zapewniający pełną kontrolę finansów firmy przez całą dobę dzięki bankowości online oraz e-sklep umożliwiający założenie sklepu internetowego za pomocą serwisu transakcyjnego iPKO.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|