Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 4 Września 2018
 
 
 
Robert Feluś zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego ,,Faktu", powodem tekst o śmierci syna Leszka Millera
 
Ringier Axel Springer Polska poinformował, że w poniedziałek Robert Feluś zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego „Faktu”. Powodem jest mocno krytykowany artykuł o śmierci syna Leszka Millera.   więcej
 
 
Kabaret Literacki i Teatr Sensacji wróci do TVP. Rozwój Teatru Telewizji dla dzieci
 
Dziewięć premier teatralnych zobaczymy do końca roku w Teatrze Telewizji w TVP 1. W kolejnym TVP zapowiada powrót Teatru Sensacji oraz Kabaretu Literackiego I rozwój Teatru Telewizji dla dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polsat liderem, najgorszy w historii wynik TVP1. Festiwal weselnych przebojów hitem sierpnia
 
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w sierpniu br. był Polsat, a wśród głównych stacji TVP1 zanotowała najniższą oglądalność w historii. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się Festiwal Weselnych Przebojów, relacja z Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej oraz serial „M jak miłość” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Igor Janke partnerem w agencji R4S, zajmie się rozwojem zagranicznym
 
Igor Janke zaczął pracę jako partner w agencji public relations R4S - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio był związany z agencją Bridge, jest też założycielem think tanku Instytut Wolności, a wcześniej przez wiele lat pracował jako dziennikarz. więcej
 
 
Pająk z głosem Czesława Mozila i ,,Nie ma jak w sieci" reklamują Netię (wideo)
 
Netia rozpoczyna nowy cykl reklamowy, przygotowany przez agencję Scholz&Friends Warszawa. Bohaterem reklam, pod hasłem „Netia - Nie ma jak w sieci”, jest animowany pająk, któremu głosu użyczył piosenkarz Czesław Mozil. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ruch wnioskuje o przyspieszone postępowanie układowe, chce się dogadać z największymi wydawcami i bankiem więcej
 
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji więcej
 
Ofensywny Polsat, zachowawczy TVN i TVP bez rewolucji - bezpieczna jesień w telewizji (opinie) więcej
 
Słodziaki w Biedronce powtórzą sukces Świeżaków, bo akcja jest prosta i dobrze skonstruowana (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Sales Manager Filmweb
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Account Manager Multi Channel Network
Office Manager Opus Film
Business Intelligence Developer TVN
Specjalista ds. Reklamy Winicjatywa.pl & Ferment
Konsultant ds. Sprzedaży Projektów Agencyjnych TVN
Big Data Engineer TVN
Menedżer wydawniczy gazety codziennej Fakt Onet-Ringier Axel Springer
Kierownik Produkcji GPD
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Junior Strategy Planner Melting Pot
e-Commerce Manager SuperGrosz
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Redaktor Działu Konsumenckiego, Fakt24.pl Onet-Ringier Axel Springer
Brand Manager marki Newsweek Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kabaret Literacki i Teatr Sensacji wróci do TVP. Rozwój Teatru Telewizji dla dzieci

Dziewięć premier teatralnych zobaczymy do końca roku w Teatrze Telewizji w TVP 1. W kolejnym TVP zapowiada powrót Teatru Sensacji oraz Kabaretu Literackiego I rozwój Teatru Telewizji dla dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat liderem, najgorszy w historii wynik TVP1. Festiwal weselnych przebojów hitem sierpnia

Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w sierpniu br. był Polsat, a wśród głównych stacji TVP1 zanotowała najniższą oglądalność w historii. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się Festiwal Weselnych Przebojów, relacja z Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej oraz serial „M jak miłość” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

2 mln widzów debiutu ,,Dróg wolności" w TVP1

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek nowego serialu „Drogi wolności” oglądało średnio 2,01 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. więcej

4fun Media tworzy dział internetowy, Mateusz Górecki, Karolina Eljaszak i Katarzyna Zielonka

4fun Media po przejęciu serwisu naEkranie.pl uruchamia dział internetowy. Będzie nim kierował Mateusz Górecki, za content oraz performance mediów internetowych odpowiada Karolina Eljaszak (poprzednio w Grupie ZPR Media), a funkcję dyrektora sprzedaży objęła Katarzyna Zielonka (poprzednio w Grupie naTemat) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TTV w konkursie chce poznać historie widzów. Nagroda główna to 10 tys. zł

Wystartował konkurs dla widzów TTV pod hasłem „A jaka jest Twoja historia?”. Dla zwycięzców przygotowano nagrody pieniężne w tym 10 tys. zł oraz spotkania z gwiazdami stacji. więcej

Agnieszka Chylińska i Marcin Prokop skomentują ,,Mam talent" w Playerze, wraca ,,Ameryka Express. Domówka"

Użytkownicy platformy Player (Grupa TVN Discovery) otrzymają dostęp do audycji z kulisami i dodatkowymi materiałami o programach TVN „Top Model”, „Mam Talent!” i „Ameryka Express”. więcej

341 tys. widzów pierwszego wydania ,,W pełnym świetle" Ewy Bugały w TVP Info

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP Info pierwsze wydanie nowego programu „W pełnym świetle” oglądało średnio 341 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. więcej

,,Dr Miami - król skalpela" od 6 września na antenie TLC

W czwartek 6 września br. stacja TLC rozpocznie emisję nowego reality-show „Dr Miami - król skalpela”. więcej

Telewizja WTK rozpoczęła nadawanie w HD i zyskała nową scenografię newsroomu

W poniedziałek 3 września 2018 roku Telewizja WTK rozpoczęła nadawanie w formacie HD. Nową scenografię zyskał również newsroom kanału. więcej

Tomasz Smokowski zaczyna pracę w Polsacie. Marian Kmita: najlepsza redakcja sportowa przyciąga najlepszych

Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski dołączył do redakcji sportowej Telewizji Polsat. Będzie pracował przy obsłudze różnych rozgrywek piłkarskich, które transmituje ten nadawca. więcej

1,4 i 1,8 mln widzów pierwszych odcinków ,,Jaka to melodia?" z udziałem Norbiego

Pokazany w sobotę wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego oglądało średnio 1,38 mln widzów. Następnego dnia program śledziło 1,77 mln osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. więcej

Mirosław Rogalski prowadzącym ,,Alarm!" w TVP1

Jako gospodarz programu reporterskiego „Alarm!” w TVP1 zadebiutował Mirosław Rogalski. Od minionego weekendu „Alarm!” jest pokazywany także w soboty. więcej

MiniMini+ organizuje piknik sportowy ,,Zostań gwiazdą futbolu" dla dzieci

W niedzielę 9 września br. na boisku sportowym „Agrykola” w Warszawie odbędzie się Mecz Finałowy akcji „Zostań gwiazdą futbolu” zorganizowanej przez kanał MiniMini+. Wstęp na imprezę jest bezpłatny. więcej

,,Koło fortuny" od poniedziałku do piątku pół godziny wcześniej

Od września teleturniej „Koło fortuny” w TVP2 od poniedziałku do piątku będzie pokazywany o godz. 16:00, pół godziny wcześniej niż poprzednio. Nie zmienia się natomiast pora jego emisji w soboty i niedziele. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agnieszka Michajłow zrezygnowała z wywiadów politycznych w Radiu Gdańsk. ,,Ostatnio z mojego punktu widzenia były niemożliwe"

Dziennikarka Radia Gdańsk Agnieszka Michajłow wyjaśniła, dlaczego zrezygnowała z prowadzenia porannego cyklu wywiadów „Rozmowa kontrolowana”. - Starałam się być zadziorna, bywałam złośliwa, zawsze chciałam być obiektywna i byłam uczciwa. Chcąc być taką nadal, biorąc pod uwagę różne okoliczności zewnętrzne i wewnętrzne zdecydowałam, że dalej już nie chcę i nie mogę rozmawiać z politykami w Radiu Gdańsk - stwierdziła. więcej

 
Artur Andrus jesienią w RMF Classic

Wielki Plebiscyt na filmowy przebój 15- lecia, nowe konkursy i programy muzyczne oraz weekendowe rozmowy Artura Andrusa – to nowości jesiennej ramówki RMF Classic. więcej

 
Weekendowe nowości w jesiennej ramówce RMF FM

Wraz ze startem jesiennej ramówki w RMF FM, stacja przygotowała nowe programy, które pojawią się w weekendy: „Tego jeszcze nie grali”, „Kawałek weekendu” oraz „Rockandrollowa historia świata”. więcej

 
Radio Jura nowym liderem w Częstochowie

Nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało Radio Jura. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Pająk z głosem Czesława Mozila i ,,Nie ma jak w sieci" reklamują Netię (wideo)

Netia rozpoczyna nowy cykl reklamowy, przygotowany przez agencję Scholz&Friends Warszawa. Bohaterem reklam, pod hasłem „Netia - Nie ma jak w sieci”, jest animowany pająk, któremu głosu użyczył piosenkarz Czesław Mozil. więcej

Agencja Warszawa zwiększyła zysk netto o 152 proc., przy wzroście przychodów o 37,8 proc.

Na koniec 2017 roku Agencja Warszawa miała 27,3 mln zł przychodów ze sprzedaży. Wzrosły względem roku 2016 o 37,8 proc. Agencji udało się wypracować zysk netto w kwocie 581,95 tys. Zł, który był wyższy niż rok wcześniej o 152,4 proc. więcej

Tomasz Smokowski będzie promował Zakłady Bukmacherskie eToto

Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski dołączył do grona ekspertów firmy Zakłady Bukmacherskie eToto. więcej

Mark Read, CEO WPP: będziemy promować kulturę, która będzie przyciągać najlepszych i najzdolniejszych

Mark Read, nowy CEO holdingu reklamowego WPP przedstawił 140 tys. jej pracownikom własną wizję rozwoju firmy. - Przechodzimy okres zmian strukturalnych, a nie strukturalnego upadku - podkreślił. Poprzednio stanowisko to zajmował Martin Sorrell, który w kwietniu br. postanowił odejść z firmy. więcej

Quad/Graphics Europe kupił agencję Peppermint

Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint Warszawa została przejęta przez międzynarodowy koncern marketingowy Quad/Graphics Europe. Będzie działała pod swoją dotychczasową nazwą, a w kierownictwie firmy pozostanie Bartek Cymer. więcej

Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów

Chiński gigant e-commerce Alibaba wybrał dom mediowy MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów. Agencja pokonała w przetargu Publicis Media, Dentsu Aegis i Wavemaker. więcej

,,Ciuchy mówią wszystko!" w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca jesienno-zimową ofertę odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję, realizowaną pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko!”, producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi GPD Agency i Bomaye. więcej

Sylwia Gruchała i Olga Kalicka kolejnymi ambasadorkami akcji "10 dowodów" o alkoholizmie kobiet

Ruszyła kolejna, edukacyjna odsłona akcji społecznej "Alkohol kobiety traktuje gorzej", znana także pod nazwą "10 dowodów". Do Anny Dereszowskiej dołączyły kolejne ambasadorki - sportsmenka Sylwia Gruchała i aktorka Olga Kalicka. Organizatorem akcji jest samorząd województwa wielkopolskiego. więcej

Artegence przejmuje od K2 obsługę Pepsi w digitalu

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę w internecie marki Pepsi (PepsiCo). Tym samym, marketer kończy w tym zakresie współpracę z K2. więcej

Dawid Podsiadło na puszkach Red Bulla

Red Bull nawiązał współpracę z piosenkarzem Dawidem Podsiadłą. Wizerunek artysty pojawi się w specjalnie stworzonej digitalowej grze oraz limitowanej serii puszek napoju. więcej

Milka w kampanii zachęca do okazywania życzliwości na drogach i w komunikacji miejskiej (wideo)

Firma Mondelez Polska rozpoczęła kampanię marki czekolad Milka pod hasłem „Kieruj się delikatnością” . Zachęca w niej do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. W akcję zaangażowano Roberta Chilimończyka, kierowcę warszawskiego autobusu znanego jako Wesoły Kierowca. Projekt realizują  AdValue, Carat, Liquid Thread, Sarigato oraz Big Picture. więcej

Renata Hendel na czele działu sprzedaży Gazeta.pl. Wojciech Siulkowski dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Z początkiem września Agora reorganizuje strukturę sprzedaży portalu Gazeta.pl. W związku ze zmianami utworzono nowe stanowisko dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl, które objęła Renata Hendel. Wojciech Siulkowski został natomiast dyrektorem sprzedaży agencyjnej. więcej

Bosch przekonuje, że zmywarka to oszczędność czasu, który można poświęcić rodzinie

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Bosch, promująca zmywarki producenta. więcej

Agnieszka Radwańska w reklamie dewelopera Profbud

Tenisistka Agnieszka Radwańska została twarzą kampanii wizerunkowej „Tu jest mój dom” warszawskiego dewelopera Profbud. Działania przygotowały Quattro por Quattro i Sputnik Studio. więcej

Michał Łucki odpowiada za ofertę technologiczną VML

Do zespołu agencji VML Poland dołączył Michał Łucki, który objął stanowisko technology directora. więcej

Małgorzata Kożuchowska w jesiennej kampanii Bonarka City Center

Ruszyła kampania reklamowa krakowskiego centrum handlowego Bonarka City Center, z udziałem ambasadorki obiektu Małgorzaty Kożuchowskiej. więcej

Cinkciarz.pl sponsorem czeskiej reprezentacji piłkarskiej

Spółka Cinkciarz.pl podpisała wieloletnią umowę z Czeskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której została oficjalnym sponsorem tamtejszej drużyny oraz partnerem w zakresie oferowanych przez siebie usług finansowych. więcej

Purina Felix rusza z drugą edycją konkursu ,,Wszechkoty"

Ruszyła druga edycja ogólnopolskiego konkursu „Wszechkoty” marki Purina Felix, należącej do Nestle Polska. Akcję przygotowała agencja Unique One, a kampanię promocyjną McCann Worldgroup i Wavemaker. więcej

,,Dziecko przyniosło coś z przedszkola..." w reklamie Ibuprom Forte (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna marki Ibuprom dla dzieci Forte(produkowanego przez USP Zdrowie). Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B. więcej

Greenpoint z nową strategią marketingową od VanLeif

Agencja VanLeif zajmuje się obsługą strategiczno-kreatywną sieci sklepów Greenpoint. więcej

Katarzyna Zuzan?ska i Tomasz Mostowski w CIA Content Impact Agency

Do zespołu agencji CIA Content Impact Agency dołączyli Katarzyna Zuzan?ska i Tomasz Mostowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zuzańska przez 14 lat pracowała w TVN. więcej

Krajanie promują region łódzki

Na początku września ruszyła kampania społeczna „Dumni z łódzkiego”, w której występują mieszkańcy regionu. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski w Łodzi. więcej

Rusza sprzedaż karnetów na Open'er Festival 2019

Open’er Festival 2019 Powered by Orange obędzie się w Gdyni w dniach 3-6 lipca. Ruszyła sprzedaż pierwszych karnetów Open'er Fan Tix. Ceny zaczynają się od 439 złotych. więcej

Elton John w reklamie Snickersa. "Don't Go Breaking My Heart"

Elton John śpiewa "Don't Go Breaking My Heart" w nowej reklamie Snickersa. więcej

Miss Sporty nowym klientem They.pl

Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła obsługę kreatywną marki kosmetyków kolorowych Miss Sporty. więcej

Semilac i Yes ze wspólną kampanią promocyjną

Marka lakierów hybrydowych Semilac (Nesperta) ruszyła z nową kamapnią, w ramach które wzajemnie promuje się z biżuteryjnym brandem Yes. więcej

Żarłaki Konspolu na billboardach w największych miastach Polski

Firma Konspol jesienną kampanię Żarłaków adresuje do mam, jako decydentek zakupowych. Działania przypominające o linii produktów obejmujące największe miasta w Polsce potrwają dwa tygodnie. więcej

Agencje z Group One obsługują w internecie sklepy Born2Be, Renee i Multu

Do grona klientów domu mediowego Value Media oraz agencji ecommerce Salestube (obie z Group One) dołączyła Aza Group. Należą do niej sklepy internetowe Born2Be, Renee oraz Multu. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Robert Feluś zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego ,,Faktu", powodem tekst o śmierci syna Leszka Millera

Ringier Axel Springer Polska poinformował, że w poniedziałek Robert Feluś zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego „Faktu”. Powodem jest mocno krytykowany artykuł o śmierci syna Leszka Millera.   więcej

,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu

W pierwszym półroczu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska

Z początkiem września Jakub Wilczak objął funkcję dyrektora ds. programmatic & data w Edipresse Polska. Wcześniej pracował m.in. w Ströer Digital Media, Ad!Vice i Ad.necie. więcej

Jolanta Liżewska-Zyzek dyrektorem operacyjnym wydawnictwa Harde

Jolanta Liżewska-Zyzek została dyrektorem operacyjnym Harde. Odpowiada za planowanie i realizację strategii rozwoju wydawnictwa, pozyskiwanie projektów książkowych oraz działania promocyjne. więcej

Zmiany w biurze reklamy ,,Gazety Wyborczej". Dorota Adamczyk-Mroczek i Anna Jakubik na czele działów

W warszawskim biurze reklamy „Gazety Wyborczej” (Agora) wyodrębniono dział rozwoju produktu, którego szefową została Dorota Adamczyk-Mroczek. Natomiast Anna Jakubik zaczęła zarządzać działem odpowiadającym za rozwój projektów specjalnych. więcej

Leszek Miller pozywa ,,Fakt" za tekst o śmierci jego syna. ,,Rażące naruszenie dóbr osobistych moich i mojej najbliższej rodziny"

Były premier Leszek Miller zapowiedział pozew przeciw wydawcy i redaktorowi naczelnemu „Faktu”. Powodem jest publikacja o samobójczej śmierci syna Millera, która według polityka rażąco naruszyła dobra osobiste jego i jego najbliższej rodziny. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Jakdojade wprowadza płatności przez Google Pay, oferuje w promocji bilety za pół ceny

Serwis Jakdojade wprowadził możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej za pomocą platformy Google Pay. Nowa funkcja jest na razie dostępna dla użytkowników w kilku miastach Polski, a w ramach promocji nabywcy biletów korzystający z nowego sposobu płatności mogą je kupić z 50-procentową zniżką. więcej

Twitter testuje grupowanie wątków i wskaźnik obecności użytkowników na platformie

Twitter rozpoczął próby nowych rozwiązań, które mają wprowadzić więcej możliwości bieżącej konwersacji na platformie. Serwis testuje funkcję grupowania poszczególnych dyskusji w osobne wątki, chce także oznaczać bieżącą obecność lub nieobecność użytkowników na Twitterze. To ostatnie rozwiązanie wywołało wiele wątpliwości wśród użytkowników serwisu. więcej

Renata Hendel na czele działu sprzedaży Gazeta.pl. Wojciech Siulkowski dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Z początkiem września Agora reorganizuje strukturę sprzedaży portalu Gazeta.pl. W związku ze zmianami utworzono nowe stanowisko dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl, które objęła Renata Hendel. Wojciech Siulkowski został natomiast dyrektorem sprzedaży agencyjnej. więcej

BBC, Sky, ITV i British Telecom chcą rządowej kontroli nad mediami społecznościowymi

Najwięksi brytyjscy nadawcy i operatorzy telekomunikacyjni opublikowali list otwarty, w którym apelują do tamtejszego rządu o większą kontrolę nad koncernami technologicznymi i serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook czy Twitter. Zdaniem mediów internetowe platformy są źródłem dezinformacji i mają negatywny wpływ na młodzież. Pod apelem podpisali się m.in. szefowie BBC, Sky, ITV oraz British Telecom. więcej

Agnieszka Chylińska i Marcin Prokop skomentują ,,Mam talent" w Playerze, wraca ,,Ameryka Express. Domówka"

Użytkownicy platformy Player (Grupa TVN Discovery) otrzymają dostęp do audycji z kulisami i dodatkowymi materiałami o programach TVN „Top Model”, „Mam Talent!” i „Ameryka Express”. więcej

Merlin Group sprzedała ATP FIZAN obligacje za 5 mln zł na spłatę pożyczki i rozwój

Merlin Group wyemitowała trzyletnie obligacje o wartości 5 mln zł, które kupił ATP Fundusz Inwestycyjny Aktywów Niepublicznych. Część środków przeznaczyła na spłacenie temu funduszowi 2 mln zł pożyczki wziętej pod koniec lipca. więcej

Poczta Polska dostarczy zakupy z Allegro pod wskazany adres za 9,90 złotych

Poczta Polska i Allegro rozszerzają współpracę w projekcie Allegro Dostawa. Nowa oferta pozwala sprzedawcom na dostarczanie przez Pocztę Polskę towarów zakupionych na Allegro pod wskazany przez kupującego konkretny adres. Cena za dostarczenie jednej przesyłki wynosi 9,90 zł. więcej

PKO BP oferuje firmom internetowego asystenta oraz możliwość zakładania e-sklepów

PKO Bank Polski wprowadził w bankowości elektronicznej nowe usługi dla klientów firmowych. Jest to asystent firmowy, zapewniający pełną kontrolę finansów firmy przez całą dobę dzięki bankowości online oraz e-sklep umożliwiający założenie sklepu internetowego za pomocą serwisu transakcyjnego iPKO.   więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Igor Janke partnerem w agencji R4S, zajmie się rozwojem zagranicznym

Igor Janke zaczął pracę jako partner w agencji public relations R4S - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio był związany z agencją Bridge, jest też założycielem think tanku Instytut Wolności, a wcześniej przez wiele lat pracował jako dziennikarz. więcej

Krzysztof Łapiński rezygnuje z funkcji rzecznika Andrzeja Dudy

Po ponad roku pracy jako rzecznik sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP odpowiedzialny za kontakty z mediami Krzysztof Łapiński zrezygnował z tej funkcji. Uzasadnia, że chce podjąć nowe wyzwania. więcej

Ruszył przetarg na agencję PR do obsługi Centralnego Portu Komunikacyjnego

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” zaprasza agencje do składania ofert na obsługę public relations i public affairs na rzecz Centralnego Portu Komunikacyjnego. więcej

MK Media zmienia się w Ahava PR

Z przekształcenia dotychczas działającej MK Media powstała agencja Ahava PR. Założycielkami są Monika Anna Kern, dotychczas kierująca MK Media oraz Agnieszka Oleszczyk. więcej

Clear Communication Group zajmie się komunikacją Work Service

Firma Work Service - zajmująca się usługami human resources - rozpoczęła z początkiem września współpracę z Clear Communiaction Group. więcej

Paulina Rydzek: ze Stopklatki do Agory SA

Do działu komunikacji korporacyjnej Agory SA (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”) dołączyła Paulina Rydzek. Na stanowisku specjalisty ds. komunikacji będzie m.in.  wspierać zespół w realizacji działań PR dla mediów i marek z Grupy Agora. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Jakdojade wprowadza płatności przez Google Pay, oferuje w promocji bilety za pół ceny
IFA 2018: mPTech przedstawia smartfon Hammer Blade 2 Pro oraz nowe laptopy techBite
Paweł Krzymiński kieruje departamentem częstotliwości UKE
Polacy wymieniają telewizor średnio co sześć lat. Kupują coraz większe i droższe
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Szkoła dla elit" - nowy serial Netflixa. ,,Szalone imprezy, bogate dzieciaki, seks i narkotyki"
Rusza sprzedaż karnetów na Open'er Festival 2019
"7 uczuć" - nowy film Marka Koterskiego. Adam Woronowicz objaśnia teorię względności
Elton John w reklamie Snickersa. "Don't Go Breaking My Heart"
Hugh Jackman w filmie "The Front Runner" oskarżony o romans
Animacja "Hotel Transylwania 3" hitem Sony
Emmy Rossum odchodzi z serialu "Shameless"
Film "Bajecznie bogaci Azjaci" hitem
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj