Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 5 Września 2018
 
 
 
KRRiT: Telemetria Polska ma pomóc rynkowi reklamy
 
Nowe badania konsumpcji mediów przygotowywane przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji są niezbędne; dadzą wszystkim mediom w Polsce lepszą możliwość dotarcia do konsumenta, skorzystają na nich także reklamodawcy - mówili przedstawiciele KRRiT podczas jednego z paneli Forum Ekonomicznego w Krynicy. Pierwsze, wstępne wyniki pojawią się w pierwszym kwartale 2019 roku. więcej
 
 
Marcin Walter tymczasowo naczelnym ,,Faktu", bez zwolnień za tekst o śmierci syna Leszka Millera
 
Po rezygnacji Roberta Felusia z funkcji redaktora naczelnego „Faktu” tymczasowo te obowiązki przejął Marcin Walter, poprzednio zastępca naczelnego gazety. Ringier Axel Springer Polska nie planuje dalszych działań personalnych w związku z publikacją o śmierci syna Leszka Millera. więcej
 
 
,,Fakty" liderem, ,,Wydarzenia" Polsatu na głównej antenie przyciągają więcej widzów niż przed rokiem. ,,Nie angażujemy się w polityczne boje"
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu br. na głównych antenach były „Fakty”. Z czwartego na drugie miejsce awansowały „Wydarzenia”, które po raz drugi w historii wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości” w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.  - Od lat mówimy, że chcemy budować rzetelny i wiarygodny przekaz, bez pouczania i angażowania się w polityczne boje. To przynosi efekty - komentuje Dorota Gawryluk, szefowa pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat. Uwzględniając emisję także z kanałów informacyjnych na czele znalazły się „Fakty” przed „Teleexpressem”. więcej
 
 
Anna Popek jako spikerka live zapowiada program TVP1 i TVP2. ,,Nowoczesna forma telewizji" (wideo)
 
Telewizja Polska wprowadziła na anteny Jedynki i Dwójki spikerkę, która pojawia się na żywo na ekranie tuż po zakończeniu najpopularniejszych pozycji i zapowiada kolejne programy. Na spikerkę live awansowała Anna Popek. - To nowoczesna forma, stosowana w minimalnym zakresie. Ale przyszłość telewizji polega na kontakcie na żywo z widzem - przekonuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Scholz&Friends Warszawa: pająk z reklam Netii nie jest kopią Lucas the Spider, inpiracja to nie plagiat
 
- Znamy i podziwiamy Lucasa, a naszym zamiarem nigdy nie było kopiowanie tej postaci. Ostateczny efekt prac jest rezultatem wielu inspiracji a przede wszystkim naszą autorską, abstrakcyjną propozycją - komentuje Anna Koszur z agencji Scholz&Friends Warszawa, która przygotowała nową kampanię reklamową Netii z animowanym pająkiem w roli głównej. Według ekspertów z branży reklamowej trudno mówić o plagiacie. Argumentują, że mowa o jednej ikonie, która nawet jeśli wzorowana jest na istniejącej postaci, to już bardziej na zasadzie bliskiej inspiracji, niż dosłownego kopiowania. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat liderem, najgorszy w historii wynik TVP1. Festiwal weselnych przebojów hitem sierpnia więcej
 
Robert Feluś zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego ,,Faktu", powodem tekst o śmierci syna Leszka Millera więcej
 
Ruch wnioskuje o przyspieszone postępowanie układowe, chce się dogadać z największymi wydawcami i bankiem więcej
 
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Sales Manager Filmweb
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Account Manager Multi Channel Network
Office Manager Opus Film
Business Intelligence Developer TVN
Specjalista ds. Reklamy Winicjatywa.pl & Ferment
Konsultant ds. Sprzedaży Projektów Agencyjnych TVN
Big Data Engineer TVN
Menedżer wydawniczy gazety codziennej Fakt Onet-Ringier Axel Springer
Kierownik Produkcji GPD
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Junior Strategy Planner Melting Pot
e-Commerce Manager SuperGrosz
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Redaktor Działu Konsumenckiego, Fakt24.pl Onet-Ringier Axel Springer
Brand Manager marki Newsweek Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Fakty" liderem, ,,Wydarzenia" Polsatu na głównej antenie przyciągają więcej widzów niż przed rokiem. ,,Nie angażujemy się w polityczne boje"

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu br. na głównych antenach były „Fakty”. Z czwartego na drugie miejsce awansowały „Wydarzenia”, które po raz drugi w historii wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości” w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.  - Od lat mówimy, że chcemy budować rzetelny i wiarygodny przekaz, bez pouczania i angażowania się w polityczne boje. To przynosi efekty - komentuje Dorota Gawryluk, szefowa pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat. Uwzględniając emisję także z kanałów informacyjnych na czele znalazły się „Fakty” przed „Teleexpressem”. więcej

Anna Popek jako spikerka live zapowiada program TVP1 i TVP2. ,,Nowoczesna forma telewizji" (wideo)

Telewizja Polska wprowadziła na anteny Jedynki i Dwójki spikerkę, która pojawia się na żywo na ekranie tuż po zakończeniu najpopularniejszych pozycji i zapowiada kolejne programy. Na spikerkę live awansowała Anna Popek. - To nowoczesna forma, stosowana w minimalnym zakresie. Ale przyszłość telewizji polega na kontakcie na żywo z widzem - przekonuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Biedroń i Olejnik spierają się w ,,Kropce nad i" o molestowania w TVN. Durczok: to ferowanie wyroków

Monika Olejnik i jej gość Robert Biedroń starli się we wczorajszym wydaniu „Kropki nad i” na temat molestowania, do którego miało dość w TVN. Polityk odnosił się w ten sposób do pytań dziennikarki o wykorzystywane seksualnie dzieci w słupskim ośrodku kultury. - To nie są podobne sytuacje - odpowiedziała Olejnik. - Biedroń feruje wyroki zanim robi to sąd - napisał na Twitterze Kamil Durczok. więcej

Łukasz Wiśniowski w Eleven Sports, będzie komentował ligę hiszpańską i włoską

Łukasz Wiśniowski zaczyna współpracę z Eleven Sports. Będzie komentował mecze piłkarskiej ligi hiszpańskiej i włoskiej oraz występował w studiu. Poprzednio pracował w Polskim Związku Piłki Nożnej, a wcześniej m.in. w Orange Sport. więcej

,,Następny proszę!" od 30 września w TV Puls. Gościnnie wystąpią gwiazdy

Od 30 września 2018 roku Telewizja Puls rozpocznie emisję nowego programu „Następny proszę!”, który będzie pokazywany w niedziele o godz. 19.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W show gościnnie wystąpią m.in.: Tomasz Oświeciński, Elżbieta Romanowska, Tomasz Barański. więcej

Polsat liderem tygodnia. ,,Rolnik szuka żony" ratingowym hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: reality-show „Rolnik szuka żony”, „M jak miłość” i „Fakty”. Wśród stacji liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Orły sportu" nowym programem Sylwii Dekiert w TVP1

TVP1 zaczęła emisję cyklu „Orły sportu”, w którym Sylwia Dekiert rozmawia ze znanymi polskimi sportowcami i ich bliskimi. Program jest emitowany we wtorki o godz. 21:00. więcej

5 serwisów informacyjnych i cykl o pracy strażaków w jesiennej ramówce TVP3 Opole

Właśnie ruszyła jesienna ramówka TVP3 Opole. Stacja zwiększyła czas nadawania i zyskała możliwość produkcji w jakości HD. W ofercie kanału znajduje się m.in. pięć serwisów informacyjnych w dni powszednie, wydarzenia sportowe oraz serial dokumentalny o pracy strażaków. więcej

Canal+ Sport pokaże turniej Montreux Volley Masters z udziałem polskich siatkarek

W środę, 5 września 2018 roku polskie siatkarki rozpoczną walkę w prestiżowym turnieju towarzyskim Montreux Volley Masters. Wybrane mecze sportowej imprezy (w tym wszystkie spotkania naszej reprezentacji) będzie można oglądać w Canal+ Sport. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT: Telemetria Polska ma pomóc rynkowi reklamy

Nowe badania konsumpcji mediów przygotowywane przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji są niezbędne; dadzą wszystkim mediom w Polsce lepszą możliwość dotarcia do konsumenta, skorzystają na nich także reklamodawcy - mówili przedstawiciele KRRiT podczas jednego z paneli Forum Ekonomicznego w Krynicy. Pierwsze, wstępne wyniki pojawią się w pierwszym kwartale 2019 roku. więcej

 
Rekord FM traci w Radomiu, ale nadal zdecydowanym liderem. Eska wyprzedziła Radio ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od lutego do lipca br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Scholz&Friends Warszawa: pająk z reklam Netii nie jest kopią Lucas the Spider, inpiracja to nie plagiat

- Znamy i podziwiamy Lucasa, a naszym zamiarem nigdy nie było kopiowanie tej postaci. Ostateczny efekt prac jest rezultatem wielu inspiracji a przede wszystkim naszą autorską, abstrakcyjną propozycją - komentuje Anna Koszur z agencji Scholz&Friends Warszawa, która przygotowała nową kampanię reklamową Netii z animowanym pająkiem w roli głównej. Według ekspertów z branży reklamowej trudno mówić o plagiacie. Argumentują, że mowa o jednej ikonie, która nawet jeśli wzorowana jest na istniejącej postaci, to już bardziej na zasadzie bliskiej inspiracji, niż dosłownego kopiowania. więcej

Kaufland wycofuje ze swoich sklepów wszystkie marki Unilevera

Centrala sieci sklepów Kaufland zdecydowała o wycofaniu ze wszystkich swoich marketów, również w Polsce towarów produkowanych przez koncern Unilever (jest właścicielem takich marek, jak Dove, Axe, Rexona, Domestos, Lipton, Knorr). Zarząd firmy uzasadnia tę decyzję „drastyczną podwyżką cen wprowadzoną przez Unilevera". więcej

Enea SA szuka agencji wspierającej w zakresie usług ATL i BTL

Spółka Enea SA rozpoczęła przetarg na wybór agencji wspierającej ją w obszarze ATL i BTL. Będzie z nią pracować przez dwa lata na podstawie tzw. umów ramowych. więcej

Joanna Kulig w musicalowej kampanii Reserved (wideo)

Aktorka Joanna Kulig została twarzą jesienno-zimowej kolekcji marki Reserved (LPP). W kampanii występuje razem z francuską influencerką Jeanne Damas. więcej

Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca

Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec 0,0 proc. Odpowiadają za nią 2012 Agency, Opus Film, VML, Starcom i Hope. więcej

,,Daj prawo kulturze" - polscy muzycy apelują o przyjęcie dyrektywy ws. praw autorskich na rynku cyfrowym (wideo)

Związek Producentów Audio-Video rozpoczął akcję z udziałem ponad 50 zrzeszonych w nim twórców muzycznych. W kampanii, realizowanej pod hasłem „Daj prawo kulturze”, apelują do polskich europosłów o poparcie dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. więcej

Kazar przekonuje, że kobiety i mężczyźni ,,Zasługują na to, co najlepsze... Zawsze!"

Pod hasłem „Zasługujesz na to, co najlepsze... Zawsze!" wystartowała kampania wizerunkowa marki Kazar na sezon jesień/zima 2018/2019. To pierwsza duża kampania reklamowa marki, w której udział biorą modelka i influencerka Aleksandra Kowal (Szindy) oraz Chris Elson, brytyjski model. więcej

Helios w ramach "Superwtorków" oferuje bilety za 14 złotych

Od wtorku 4 września w kinach sieci Helios (należących do Agory) ruszyła promocja "Superwtorki". Tego dnia bilety na wszystkie seanse będą kosztować 14 zł. więcej

Piwo Pilsweizer zmienia się w Pilsvar, żeby zyskać ochronę patentową

Browar Pilsweizer rozpoczął rebranding swoich produktów. W ramach procesu marka piwa Pilsweizer zostanie zastąpiona przez Pilsvar. więcej

Katarzyna Sokołowska w Nowym Jorku reklamuje Apart

W najnowszej reklamie marki biżuterii wystąpiła Katarzyna Sokołowska, reżyserka pokazów mody, związana z TVN. Spot promuje tegoroczną jesienną kolekcję brandu. więcej

Magdalena Pułtorak-Gadomska kieruje działem sprzedaży w Royal Ad

Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko head of agency sales w sieci reklamowej Royal Ad. więcej

IKEA w Kanadzie pokazuje skutki zmian klimatycznych (wideo)

Szwedzka sieć sklepów IKEA przeprowadziła w Kanadzie akcję, którą chciała uświadomić swoim klientom skutki zmian klimatycznych. Nagrany z eksperymentu film zamieściła w sieci. więcej

Marcin Klimkowicz dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

Z początkiem września funkcję dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. Będzie raportować do Bartosza Ciołkowskiego, dyrektora generalnego polskiego oddziału firmy. więcej

Renault świętuje 120 lat Easy Life w kampanii agencji Publicis (wideo)

Koncern motoryzacyjny Renault w związku z jubileuszem 120-lecia istnienia rozpoczął kampanię wizerunkową, w której z jednej strony prezentuje dokonania marki, a z drugiej zwraca uwagę na innowacyjne rozwiązania i urodzinową ofertę samochodów. Przygotowały ją agencje Publicis Poland, Publicis Conseil i Publicis DWL. więcej

Dzieci śpiewają ,,Bohemian Rapsody" w nowej reklamie John Lewis i Waitrose (wideo)

Sieci handlowe John Lewis i Waitrose rozpoczęły pierwszą po rebrandingu wspólną kampanię reklamową. Spot pokazuje szkolne przedstawienie, a występujący w nim uczniowe wykonują cover utworu „Bohemian Rapsody” zespołu Queen. Autorem kreacji jest agencja Adam&Eve DDB. więcej

PizzaPortal z kolejną odsłoną promocji ,,Jesz i masz"

Od początku września trwa kolejna odsłona loterii PizzaPortal.pl pod hasłem „Jesz i masz". Do wygrania ponad 3500 nagród, z których główną jest samochód – Fiat 500. więcej

Enea Centrum chce zatrudnić firmę do produkcji animowanych filmów wideo

Spółka Enea Centrum szuka w przetargu firmy, która zajmie się opracowaniem scenariuszy i produkcją animowanych filmów wideo wspierających obsługę klienta. więcej

4Frame odpowiada za kampanię dot. obchodów setnej rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego

Agencja 4Frame wygrała przetarg władz woj. wielkopolskiego na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej obchodów 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Pokonała w nim siedem konkurencyjnych agencji. więcej

Kampania ,,Mówią na mieście" przekonuje do obniżania rachunków za prąd z platformą MAM i innogy Polska

W ramach kampanii „Mówią na mieście" twórcy przekonują do korzystania z platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM. Akcja jest realizowana wspólnie ze sprzedawcą energii elektrycznej innogy Polska. więcej

Centrum handlowe Posnania rusza z jesienną loterią

Do końca września trwa loteria poznańskiego centrum handlowego Posnania. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Marcin Walter tymczasowo naczelnym ,,Faktu", bez zwolnień za tekst o śmierci syna Leszka Millera

Po rezygnacji Roberta Felusia z funkcji redaktora naczelnego „Faktu” tymczasowo te obowiązki przejął Marcin Walter, poprzednio zastępca naczelnego gazety. Ringier Axel Springer Polska nie planuje dalszych działań personalnych w związku z publikacją o śmierci syna Leszka Millera. więcej

Szef Amazona w Polsce sugeruje ,,Gazecie Wyborczej" pozew po krytycznych tekstach Adriany Rozwadowskiej

Rodrigo Zapata, dyrektor generalny Amazona w Polsce, skierował do redakcji „Gazety Wyborczej” pismo, w którym wyliczył swoje zastrzeżenia do artykułów Adriany Rozwadowskiej o tym koncernie. - Dotychczasowe publikacje red. Adriany Rozwadowskiej naruszają dobra osobiste Amazon. Uprzejmie prosimy o zaprzestanie tych działań. W przeciwnym razie zmuszeni przekazać tę sprawę prawnikom i dochodzić swoich praw na drodze sądowej - zapowiedział Zapata. więcej

Jerzy Janczak na czele dystrybucji w Marquard Media Polska

Funkcję dyrektora dystrybucji w wydawnictwie Marquard Media Polska objął Jerzy Janczak. Wcześniej pracował m.in. w Burda International Polska, Ruchu i Marquard Sport Media. więcej

Marcin Dobski porzuca dziennikarstwo. ,,Słabe pieniądze, brak etatu"

Dziennikarz Marcin Dobski ogłosił, że rozpoczyna pracę w nowym miejscu, ale niezwiązanym z dziennikarstwem. - Słabe pieniądze, brak etatu, stałej umowy, wsparcia przy trudnych tematach - wylicza. więcej

,,GPC" i TV Republika usprawiedliwiają spoliczkowanie działaczki KOD-u. Dorota Kania: przemoc stosują Obywatele RP i KOD

W „Gazecie Polskiej Codziennie” i na portalu Telewizji Republika ukazały się teksty usprawiedliwiające spoliczkowanie działaczki KOD przez pracownicę Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego. Według części dziennikarzy publikacje pochwalają przemoc. - To nie jest usprawiedliwianie przemocy, przemoc stosują Obywatele RP i KOD - tłumaczy Dorota Kania. więcej

Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I półroczu, ,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet w pierwszym półroczu br. zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Tina”. Pozycję najchętniej kupowanego tytułu zajęła „Przyjaciółka”, która utrzymała - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dziennikarze o odejściu Roberta Felusia z ,,Faktu": zapłacił za błąd podwładnych, schadenfreude w TVP

Robert Feluś zrobił słusznie, rezygnując z funkcji redaktora naczelnego „Faktu”. Wziął w ten sposób odpowiedzialność za błąd osób z redakcji, które przygotowały skandaliczną publikację o śmierci syna Leszka Millera - komentują dziennikarze. Satysfakcji z odejścia Felusia nie ukrywali niektórzy publicyści z Telewizji Polskiej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Borys Szyc i Jarosław Kuźniar otwierają internetowy teatr TheMuBa. Bilety od 19,90 zł

Aktor Borys Szyc uruchamia własny teatr w internecie. Na platformie TheMuBa (theatre music ballet) pokazywane będą na żywo spektakle teatralne, koncerty i przedstawienia baletowe. Ceny biletów rozpoczynają się od 19,90 zł. więcej

Henry Cavill zagra Geralta w serialu Netflixa ,,Wiedźmin"

W serialu Netflixa „The Witcher” („Wiedźmin”) - na podstawie książek Andrzeja Sapkowskiego o wiedźminie Geralcie - w tytułową rolę wcieli się Henry Cavill. Aktor jest znany m.in. z ostatnich filmów o Supermanie. Reżyserami serii będą Alik Sakharov, Charlotte Brändström i Alex Garcia Lopez więcej

Wirtualna Polska zapłaciła 33,4 mln zł za resztę udziałów Domodi

Wirtualna Polska Holding za 33,4 mln zł kupiła pozostałe 14 proc. udziałów spółki Domodi (należą do niej serwisy sprzedażowe Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl), stając się jej jedynym właścicielem. więcej

Od grudnia 2018 roku platformy VoD z 30-toma procentami europejskich filmów

Komisja Europejska zapowiada wprowadzenie w grudniu 2018 roku nowego prawa, które wymusi na Netfliksie, Amazonie i innych serwisach VoD by przynajmniej 30 procent ich oferty stanowiły europejskie produkcje filmowe. Poszczególne kraje członkowskie będą mogły zwiększyć ten limit do 40 procent i zażądać od platform streamingowych dodatkowych opłat na wsparcie lokalnej kinematografii. więcej

Chrome 69 oferuje nowy wygląd, łatwiejsze wyszukiwanie informacji oraz generowanie bezpiecznych haseł

Google udostępnił kolejną wersję przeglądarki Chrome oznaczoną numerem 69. Wśród nowości w tej odsłonie programu pojawił się zmieniony wygląd okna i ikon, wyszukiwanie informacji bez konieczności uruchamiania nowej karty oraz mechanizm generujący automatycznie nowe bezpieczne hasła logowania do internetowych serwisów i usług. więcej

Amazon drugą firmą w historii giełdy z kapitalizacją biliona dolarów

We wtorek akcje Amazona na Wall Street osiągnęły cenę, która na pewien czas podniosła kapitalizację spółki do poziomu biliona dolarów. Koncern założony przez Jeffa Bezosa jest drugą po Apple firmą w historii amerykańskiej giełdy która przekroczyła tę granicę. więcej

Weszło z witryną o futbolu dzieci i młodzieży

W ramach serwisu sportowego Weszło.com uruchomiono witrynę Junior.Weszło.com dotyczącą piłki nożnej dziecięcej i młodzieżowej. Partnerem strony jest marka Tymbark (należąca do Maspexu Wadowice). więcej

Jakub Wątor kieruje działem WP Technologie

Do zespołu Wirtualnej Polski dołączył Jakub Wątor, który objął stanowisko szefa sekcji Technologie. Poprzednio pracował w Wyborczej.Tech. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Przychody agencji Publicon wzrosły o ponad 70 proc., a zysk niemal sześciokrotnie

Agencja public relations Publicon miała w 2017 roku 5,72 mln zł przychodów. Jej wpływy sprzedażowe względem roku 2016 wzrosły o 70,7 proc., a zysk zwiększył się o blisko 590 proc. więcej

Platinium Cast wspiera komunikacyjnie Nespresso Polska

Firma Nespresso Polska - zajmująca się produkcją i sprzedażą kawy porcjowanej oraz ekspresów i akcesoriów - wybrała do obsługi public relations agencję Platinium Cast. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Szef MKOL: Esport nie wejdzie do programu Igrzysk Olimpijskich
IFA 2018: Sharp zapowiada nowe smartfony - B10, Aquos C10 oraz Aquos D10
Samsung zmienia strategię, nowinki technologiczne zadebiutują w tańszych smartfonach
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Netii
Oppo szykuje się do wejścia na polski rynek
 
 
 
GOSPODARKA
 
Piwo Pilsweizer zmienia się w Pilsvar, żeby zyskać ochronę patentową
Amazon drugą firmą w historii giełdy z kapitalizacją biliona dolarów
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Netii
Polacy narzekają na rosnące koszty życia
Grupa LPP miała 206,1 mln zł w II kw. wobec 173,3 mln zł rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne wzrosną do 590 mln zł
Program Karta Dużej Rodziny coraz większy. Od 2019 roku więcej osób będzie mogło skorzystać ze zniżek
Mieszkanie na wynajem dało zarobić 10 razy więcej niż lokata
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Henry Cavill zagra Geralta w serialu Netflixa ,,Wiedźmin"
,,Daj prawo kulturze" - polscy muzycy apelują o przyjęcie dyrektywy ws. praw autorskich na rynku cyfrowym (wideo)
Helios w ramach "Superwtorków" oferuje bilety za 14 złotych
Wojciech Mecwaldowski w komedii "Juliusz" przeklina na dzieci (wideo)
Bruce Willis w filmie "McClane". "Die Hard 6" jednocześnie prequelem i sequelem
Michał Szpak pokazał "Rainbow"
Robin Wright w filmie "Wonder Woman 1984"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj