|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" liderem, ,,Wydarzenia" Polsatu na głównej antenie przyciągają więcej widzów niż przed rokiem. ,,Nie angażujemy się w polityczne boje"
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu br. na głównych antenach były „Fakty”. Z czwartego na drugie miejsce awansowały „Wydarzenia”, które po raz drugi w historii wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości” w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - Od lat mówimy, że chcemy budować rzetelny i wiarygodny przekaz, bez pouczania i angażowania się w polityczne boje. To przynosi efekty - komentuje Dorota Gawryluk, szefowa pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat. Uwzględniając emisję także z kanałów informacyjnych na czele znalazły się „Fakty” przed „Teleexpressem”.
więcej
|
Anna Popek jako spikerka live zapowiada program TVP1 i TVP2. ,,Nowoczesna forma telewizji" (wideo)
Telewizja Polska wprowadziła na anteny Jedynki i Dwójki spikerkę, która pojawia się na żywo na ekranie tuż po zakończeniu najpopularniejszych pozycji i zapowiada kolejne programy. Na spikerkę live awansowała Anna Popek. - To nowoczesna forma, stosowana w minimalnym zakresie. Ale przyszłość telewizji polega na kontakcie na żywo z widzem - przekonuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Biedroń i Olejnik spierają się w ,,Kropce nad i" o molestowania w TVN. Durczok: to ferowanie wyroków
Monika Olejnik i jej gość Robert Biedroń starli się we wczorajszym wydaniu „Kropki nad i” na temat molestowania, do którego miało dość w TVN. Polityk odnosił się w ten sposób do pytań dziennikarki o wykorzystywane seksualnie dzieci w słupskim ośrodku kultury. - To nie są podobne sytuacje - odpowiedziała Olejnik. - Biedroń feruje wyroki zanim robi to sąd - napisał na Twitterze Kamil Durczok.
więcej
|
Łukasz Wiśniowski w Eleven Sports, będzie komentował ligę hiszpańską i włoską
Łukasz Wiśniowski zaczyna współpracę z Eleven Sports. Będzie komentował mecze piłkarskiej ligi hiszpańskiej i włoskiej oraz występował w studiu. Poprzednio pracował w Polskim Związku Piłki Nożnej, a wcześniej m.in. w Orange Sport.
więcej
|
,,Następny proszę!" od 30 września w TV Puls. Gościnnie wystąpią gwiazdy
Od 30 września 2018 roku Telewizja Puls rozpocznie emisję nowego programu „Następny proszę!”, który będzie pokazywany w niedziele o godz. 19.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W show gościnnie wystąpią m.in.: Tomasz Oświeciński, Elżbieta Romanowska, Tomasz Barański.
więcej
|
Polsat liderem tygodnia. ,,Rolnik szuka żony" ratingowym hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: reality-show „Rolnik szuka żony”, „M jak miłość” i „Fakty”. Wśród stacji liderem zarówno w 4+ jak i w 16-49 był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Orły sportu" nowym programem Sylwii Dekiert w TVP1
TVP1 zaczęła emisję cyklu „Orły sportu”, w którym Sylwia Dekiert rozmawia ze znanymi polskimi sportowcami i ich bliskimi. Program jest emitowany we wtorki o godz. 21:00.
więcej
|
5 serwisów informacyjnych i cykl o pracy strażaków w jesiennej ramówce TVP3 Opole
Właśnie ruszyła jesienna ramówka TVP3 Opole. Stacja zwiększyła czas nadawania i zyskała możliwość produkcji w jakości HD. W ofercie kanału znajduje się m.in. pięć serwisów informacyjnych w dni powszednie, wydarzenia sportowe oraz serial dokumentalny o pracy strażaków.
więcej
|
Canal+ Sport pokaże turniej Montreux Volley Masters z udziałem polskich siatkarek
W środę, 5 września 2018 roku polskie siatkarki rozpoczną walkę w prestiżowym turnieju towarzyskim Montreux Volley Masters. Wybrane mecze sportowej imprezy (w tym wszystkie spotkania naszej reprezentacji) będzie można oglądać w Canal+ Sport.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scholz&Friends Warszawa: pająk z reklam Netii nie jest kopią Lucas the Spider, inpiracja to nie plagiat
- Znamy i podziwiamy Lucasa, a naszym zamiarem nigdy nie było kopiowanie tej postaci. Ostateczny efekt prac jest rezultatem wielu inspiracji a przede wszystkim naszą autorską, abstrakcyjną propozycją - komentuje Anna Koszur z agencji Scholz&Friends Warszawa, która przygotowała nową kampanię reklamową Netii z animowanym pająkiem w roli głównej. Według ekspertów z branży reklamowej trudno mówić o plagiacie. Argumentują, że mowa o jednej ikonie, która nawet jeśli wzorowana jest na istniejącej postaci, to już bardziej na zasadzie bliskiej inspiracji, niż dosłownego kopiowania.
więcej
|
Kaufland wycofuje ze swoich sklepów wszystkie marki Unilevera
Centrala sieci sklepów Kaufland zdecydowała o wycofaniu ze wszystkich swoich marketów, również w Polsce towarów produkowanych przez koncern Unilever (jest właścicielem takich marek, jak Dove, Axe, Rexona, Domestos, Lipton, Knorr). Zarząd firmy uzasadnia tę decyzję „drastyczną podwyżką cen wprowadzoną przez Unilevera".
więcej
|
Enea SA szuka agencji wspierającej w zakresie usług ATL i BTL
Spółka Enea SA rozpoczęła przetarg na wybór agencji wspierającej ją w obszarze ATL i BTL. Będzie z nią pracować przez dwa lata na podstawie tzw. umów ramowych.
więcej
|
Joanna Kulig w musicalowej kampanii Reserved (wideo)
Aktorka Joanna Kulig została twarzą jesienno-zimowej kolekcji marki Reserved (LPP). W kampanii występuje razem z francuską influencerką Jeanne Damas.
więcej
|
Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca
Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec 0,0 proc. Odpowiadają za nią 2012 Agency, Opus Film, VML, Starcom i Hope.
więcej
|
,,Daj prawo kulturze" - polscy muzycy apelują o przyjęcie dyrektywy ws. praw autorskich na rynku cyfrowym (wideo)
Związek Producentów Audio-Video rozpoczął akcję z udziałem ponad 50 zrzeszonych w nim twórców muzycznych. W kampanii, realizowanej pod hasłem „Daj prawo kulturze”, apelują do polskich europosłów o poparcie dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym.
więcej
|
Kazar przekonuje, że kobiety i mężczyźni ,,Zasługują na to, co najlepsze... Zawsze!"
Pod hasłem „Zasługujesz na to, co najlepsze... Zawsze!" wystartowała kampania wizerunkowa marki Kazar na sezon jesień/zima 2018/2019. To pierwsza duża kampania reklamowa marki, w której udział biorą modelka i influencerka Aleksandra Kowal (Szindy) oraz Chris Elson, brytyjski model.
więcej
|
Helios w ramach "Superwtorków" oferuje bilety za 14 złotych
Od wtorku 4 września w kinach sieci Helios (należących do Agory) ruszyła promocja "Superwtorki". Tego dnia bilety na wszystkie seanse będą kosztować 14 zł.
więcej
|
Piwo Pilsweizer zmienia się w Pilsvar, żeby zyskać ochronę patentową
Browar Pilsweizer rozpoczął rebranding swoich produktów. W ramach procesu marka piwa Pilsweizer zostanie zastąpiona przez Pilsvar.
więcej
|
Katarzyna Sokołowska w Nowym Jorku reklamuje Apart
W najnowszej reklamie marki biżuterii wystąpiła Katarzyna Sokołowska, reżyserka pokazów mody, związana z TVN. Spot promuje tegoroczną jesienną kolekcję brandu.
więcej
|
Magdalena Pułtorak-Gadomska kieruje działem sprzedaży w Royal Ad
Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko head of agency sales w sieci reklamowej Royal Ad.
więcej
|
IKEA w Kanadzie pokazuje skutki zmian klimatycznych (wideo)
Szwedzka sieć sklepów IKEA przeprowadziła w Kanadzie akcję, którą chciała uświadomić swoim klientom skutki zmian klimatycznych. Nagrany z eksperymentu film zamieściła w sieci.
więcej
|
Marcin Klimkowicz dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard
Z początkiem września funkcję dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. Będzie raportować do Bartosza Ciołkowskiego, dyrektora generalnego polskiego oddziału firmy.
więcej
|
Renault świętuje 120 lat Easy Life w kampanii agencji Publicis (wideo)
Koncern motoryzacyjny Renault w związku z jubileuszem 120-lecia istnienia rozpoczął kampanię wizerunkową, w której z jednej strony prezentuje dokonania marki, a z drugiej zwraca uwagę na innowacyjne rozwiązania i urodzinową ofertę samochodów. Przygotowały ją agencje Publicis Poland, Publicis Conseil i Publicis DWL.
więcej
|
Dzieci śpiewają ,,Bohemian Rapsody" w nowej reklamie John Lewis i Waitrose (wideo)
Sieci handlowe John Lewis i Waitrose rozpoczęły pierwszą po rebrandingu wspólną kampanię reklamową. Spot pokazuje szkolne przedstawienie, a występujący w nim uczniowe wykonują cover utworu „Bohemian Rapsody” zespołu Queen. Autorem kreacji jest agencja Adam&Eve DDB.
więcej
|
PizzaPortal z kolejną odsłoną promocji ,,Jesz i masz"
Od początku września trwa kolejna odsłona loterii PizzaPortal.pl pod hasłem „Jesz i masz". Do wygrania ponad 3500 nagród, z których główną jest samochód – Fiat 500.
więcej
|
Enea Centrum chce zatrudnić firmę do produkcji animowanych filmów wideo
Spółka Enea Centrum szuka w przetargu firmy, która zajmie się opracowaniem scenariuszy i produkcją animowanych filmów wideo wspierających obsługę klienta.
więcej
|
4Frame odpowiada za kampanię dot. obchodów setnej rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego
Agencja 4Frame wygrała przetarg władz woj. wielkopolskiego na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej obchodów 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Pokonała w nim siedem konkurencyjnych agencji.
więcej
|
Kampania ,,Mówią na mieście" przekonuje do obniżania rachunków za prąd z platformą MAM i innogy Polska
W ramach kampanii „Mówią na mieście" twórcy przekonują do korzystania z platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM. Akcja jest realizowana wspólnie ze sprzedawcą energii elektrycznej innogy Polska.
więcej
|
Centrum handlowe Posnania rusza z jesienną loterią
Do końca września trwa loteria poznańskiego centrum handlowego Posnania.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marcin Walter tymczasowo naczelnym ,,Faktu", bez zwolnień za tekst o śmierci syna Leszka Millera
Po rezygnacji Roberta Felusia z funkcji redaktora naczelnego „Faktu” tymczasowo te obowiązki przejął Marcin Walter, poprzednio zastępca naczelnego gazety. Ringier Axel Springer Polska nie planuje dalszych działań personalnych w związku z publikacją o śmierci syna Leszka Millera.
więcej
|
Szef Amazona w Polsce sugeruje ,,Gazecie Wyborczej" pozew po krytycznych tekstach Adriany Rozwadowskiej
Rodrigo Zapata, dyrektor generalny Amazona w Polsce, skierował do redakcji „Gazety Wyborczej” pismo, w którym wyliczył swoje zastrzeżenia do artykułów Adriany Rozwadowskiej o tym koncernie. - Dotychczasowe publikacje red. Adriany Rozwadowskiej naruszają dobra osobiste Amazon. Uprzejmie prosimy o zaprzestanie tych działań. W przeciwnym razie zmuszeni przekazać tę sprawę prawnikom i dochodzić swoich praw na drodze sądowej - zapowiedział Zapata.
więcej
|
Jerzy Janczak na czele dystrybucji w Marquard Media Polska
Funkcję dyrektora dystrybucji w wydawnictwie Marquard Media Polska objął Jerzy Janczak. Wcześniej pracował m.in. w Burda International Polska, Ruchu i Marquard Sport Media.
więcej
|
Marcin Dobski porzuca dziennikarstwo. ,,Słabe pieniądze, brak etatu"
Dziennikarz Marcin Dobski ogłosił, że rozpoczyna pracę w nowym miejscu, ale niezwiązanym z dziennikarstwem. - Słabe pieniądze, brak etatu, stałej umowy, wsparcia przy trudnych tematach - wylicza.
więcej
|
,,GPC" i TV Republika usprawiedliwiają spoliczkowanie działaczki KOD-u. Dorota Kania: przemoc stosują Obywatele RP i KOD
W „Gazecie Polskiej Codziennie” i na portalu Telewizji Republika ukazały się teksty usprawiedliwiające spoliczkowanie działaczki KOD przez pracownicę Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego. Według części dziennikarzy publikacje pochwalają przemoc. - To nie jest usprawiedliwianie przemocy, przemoc stosują Obywatele RP i KOD - tłumaczy Dorota Kania.
więcej
|
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I półroczu, ,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet w pierwszym półroczu br. zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Tina”. Pozycję najchętniej kupowanego tytułu zajęła „Przyjaciółka”, która utrzymała - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze o odejściu Roberta Felusia z ,,Faktu": zapłacił za błąd podwładnych, schadenfreude w TVP
Robert Feluś zrobił słusznie, rezygnując z funkcji redaktora naczelnego „Faktu”. Wziął w ten sposób odpowiedzialność za błąd osób z redakcji, które przygotowały skandaliczną publikację o śmierci syna Leszka Millera - komentują dziennikarze. Satysfakcji z odejścia Felusia nie ukrywali niektórzy publicyści z Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
|
Borys Szyc i Jarosław Kuźniar otwierają internetowy teatr TheMuBa. Bilety od 19,90 zł
Aktor Borys Szyc uruchamia własny teatr w internecie. Na platformie TheMuBa (theatre music ballet) pokazywane będą na żywo spektakle teatralne, koncerty i przedstawienia baletowe. Ceny biletów rozpoczynają się od 19,90 zł.
więcej
|
Henry Cavill zagra Geralta w serialu Netflixa ,,Wiedźmin"
W serialu Netflixa „The Witcher” („Wiedźmin”) - na podstawie książek Andrzeja Sapkowskiego o wiedźminie Geralcie - w tytułową rolę wcieli się Henry Cavill. Aktor jest znany m.in. z ostatnich filmów o Supermanie. Reżyserami serii będą Alik Sakharov, Charlotte Brändström i Alex Garcia Lopez
więcej
|
Wirtualna Polska zapłaciła 33,4 mln zł za resztę udziałów Domodi
Wirtualna Polska Holding za 33,4 mln zł kupiła pozostałe 14 proc. udziałów spółki Domodi (należą do niej serwisy sprzedażowe Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl), stając się jej jedynym właścicielem.
więcej
|
Od grudnia 2018 roku platformy VoD z 30-toma procentami europejskich filmów
Komisja Europejska zapowiada wprowadzenie w grudniu 2018 roku nowego prawa, które wymusi na Netfliksie, Amazonie i innych serwisach VoD by przynajmniej 30 procent ich oferty stanowiły europejskie produkcje filmowe. Poszczególne kraje członkowskie będą mogły zwiększyć ten limit do 40 procent i zażądać od platform streamingowych dodatkowych opłat na wsparcie lokalnej kinematografii.
więcej
|
Chrome 69 oferuje nowy wygląd, łatwiejsze wyszukiwanie informacji oraz generowanie bezpiecznych haseł
Google udostępnił kolejną wersję przeglądarki Chrome oznaczoną numerem 69. Wśród nowości w tej odsłonie programu pojawił się zmieniony wygląd okna i ikon, wyszukiwanie informacji bez konieczności uruchamiania nowej karty oraz mechanizm generujący automatycznie nowe bezpieczne hasła logowania do internetowych serwisów i usług.
więcej
|
Amazon drugą firmą w historii giełdy z kapitalizacją biliona dolarów
We wtorek akcje Amazona na Wall Street osiągnęły cenę, która na pewien czas podniosła kapitalizację spółki do poziomu biliona dolarów. Koncern założony przez Jeffa Bezosa jest drugą po Apple firmą w historii amerykańskiej giełdy która przekroczyła tę granicę.
więcej
|
Weszło z witryną o futbolu dzieci i młodzieży
W ramach serwisu sportowego Weszło.com uruchomiono witrynę Junior.Weszło.com dotyczącą piłki nożnej dziecięcej i młodzieżowej. Partnerem strony jest marka Tymbark (należąca do Maspexu Wadowice).
więcej
|
Jakub Wątor kieruje działem WP Technologie
Do zespołu Wirtualnej Polski dołączył Jakub Wątor, który objął stanowisko szefa sekcji Technologie. Poprzednio pracował w Wyborczej.Tech.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|