|
|
|
|
|
|
|
,,Pułapka" nowym serialem TVN z Agatą Kuleszą. ,,Uruchomimy wyobraźnię widzów"
Od 9 września 2018 roku TVN rozpocznie emisję nowego autorskiego serialu „Pułapka”, który będzie pokazywany w niedziele o godz. 21.30. - To co wyróżnia nasz serial to format, filmowi twórcy oraz wyjątkowa obsada. Wciągamy widzów w skondensowaną, mocną historię - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Bielecka, producentka projektu.
więcej
|
Macademian Girl oznacza marki na zdjęciach z ,,Pytania na śniadanie". TVP: nie narusza zapisów kontraktu
Blogerka modowa Tamara Gonzalez Perea, lepiej znana jako Macademian Girl, po tym jak dołączyła do grona prowadzących „Pytania na śniadanie”, zamieściła na Instagramie kilka zdjęć z planu programu. Przy wizerunku blogerki oznaczono marki modowe i kosmetyczne. - Tamara Gonzalez Perea nie narusza zapisów kontraktu z Telewizją Polską. Jest popularną blogerką modową, jej aktywność w mediach społecznościowych jest związana z jej stałym zajęciem - tłumaczy TVP.
więcej
|
Sylwia Dekiert, Agata Konarska i Grzegorz Miśtal kolejnymi spikerami TVP1 i TVP2 (wideo)
W oprawie Jedynki i Dwójki pojawiły się zapowiedzi pozycji programowych, które - oprócz Anny Popek - przedstawiają także Sylwia Dekiert, Agata Konarska i Grzegorz Miśtal. - To kultowa formuła, jej powrót w nowej odsłonie z ulubionymi twarzami widzów TVP przyniesie widzom satysfakcję i radość - przekonuje Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Filmy fabularne ,,Selekcja" i ,,Selekcja: Odwrócony" w Czwórce (wideo)
Trwają zdjęcia do dwóch filmów telewizyjnych twórców „Policjantek i policjantów” oraz „Sprawiedliwych - Wydziału Kryminalnego", które Czwórka pokaże w dwie ostatnie niedziele września o godz. 20.00.
więcej
|
Małgorzata Mikulska-Rembek wydawcą magazynu TVN ,,Uwaga!"
Od 10 września Małgorzata Mikulska-Rembek będzie wydawcą magazynu TVN „Uwaga!”. Ostatnio pracowała w Telewizji Polsat.
więcej
|
Łukasz Kubot i Marcelo Melo zagrają o finał US Open. Transmisja meczu w Eurosporcie
W czwartek, 6 września 2018 roku Polsko-brazylijska para Łukasz Kubot i Marcelo Melo zagra w czwartek o awans do finału ostatniego w tym roku turnieju Wielkiego Szlema. Sportowe wydarzenie na żywo pokażą Eurosport 1 i Eurosport Player.
więcej
|
Przeniesiono prokuratora, który podjął śledztwo ws. tweeta Cezarego Gmyza obrażającego prezes Sądu Najwyższego
Prokurator Piotr Skiba, który podjął z urzędu śledztwo w sprawie wulgarnego wpisu twitterowego Cezarego Gmyza o prof. Małgorzacie Gersdorf, został przeniesiony z prokuratury w Warszawie do Grodzicka Mazowieckiego - dowiedziała się „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
Finałowy sezon ,,Ostatni okręt" od 20 lutego w TNT
Od 10 września 2018 roku TNT rozpocznie emisję piątego i zarazem ostatniego sezonu serialu „Ostatni okręt” - dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl.
więcej
|
,,Pojedynki stulecia" - nowy program w TVP Kultura
W czwartek 6 września br. stacja TVP Kultura rozpocznie emisję nowego cyklu „Pojedynki stulecia”, w którym będą się ścierać życiorysy, dzieła, postawy, pomysły na Polskę i świat najwybitniejszych pisarzy XX wieku.
więcej
|
Red Carpet TV z koncesją od KRRiT na nadawanie satelitarne
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozszerzyła koncesję Red Carpet TV na nadawanie satelitarne za pośrednictwem satelity Hot Bird II. Od września kanał znalazł się w ofercie platformy nc+.
więcej
|
TVK Winogrady nadaje w jakości 4K
Winogradzka Telewizja Kablowa rozpoczęła nadawanie kanału lokalnego TVK Winogrady w jakości 4K.
więcej
|
Sci-Fi w tę niedzielę rozpocznie emisję nowego serialu ,,The Outpost" (wideo)
Od niedzieli, 9 września 2018 roku Sci-Fi pokazywać będzie nowy serial „The Outpost”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Czabański: konieczny jest nowy system finansowania mediów publicznych. Obecny niesprawiedliwy
To na pewno jest czas na zmiany i to dość radykalne zmiany; konieczny jest radykalny, nowy system finansowania mediów publicznych - mówił w środę przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański podczas XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju. Wiceminister kultury Paweł Lewandowski ocenił natomiast, że zmiany sposobu finansowania powinny nastąpić jak najszybciej.
więcej
|
|
,,Gość Radia ZET" na wybory samorządowe z Onet.pl. Prowadzącymi Joanna Komolka, Łukasz Konarski, Kamil Dziubka, Jonasz Jasnorzewski
Z okazji zbliżających się wyborów samorządowych Radio ZET oraz Onet będą wspólnie przygotowywać i realizować weekendowe audycje z cyklu „Gość Radia ZET”. Na program złożą się rozmowy z samorządowcami i kandydatami do lokalnych władz wzbogacone materiałami reporterskimi i rozmowami z mieszkańcami odwiedzanych miejscowości. Wydania specjalne „Gościa Radia ZET” poprowadzą na zmianę Joanna Komolka, Łukasz Konarski, Kamil Dziubka i Jonasz Jasnorzewski.
więcej
|
|
Justyna Dżbik i Kamil Nosel rozmawiają ze słuchaczami w ,,Wieczorze z Radiem ZET"
W wieczornym paśmie Radia ZET (Eurozet) pojawiła się audycja, którą prowadzą Justyna Dżbik i Kamil Nosel.
więcej
|
|
Chris Evans przechodzi z BBC do Virgin Radio
Chris Evans, popularny prezenter radiowy prowadzący poranny program na antenie stacji Radio 2 należącej do BBC zapowiedział swoje odejście. Od nowego roku Evans poprowadzi poranne pasmo w stacji Virgin Radio UK. Prezenter jest jedną z najlepiej zarabiających gwiazd BBC z ubiegłoroczną pensją w wysokości 1,66 mln funtów.
więcej
|
|
Robert Janowski wydaje płytę "Najpiękniejsze melodie"
W piątek, 8 września nakładem Wydawnictwa Agora ukaże się płyta Roberta Janowskiego "Najpiękniejsze melodie". Krążek promuje singiel "Zakochani są wśród nas".
więcej
|
|
Radio Szczecin liderem słuchalności, Trójka wypadła z podium
Liderem rynku radiowego w Szczecinie było Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
BZ WBK po zmianie na Santander Bank Polska nadal z hasłem ,,Bank jaki chcesz"
Ruszyła teaserowa część kampanii reklamującej rebranding Banku Zachodniego WBK na Santander Bank Polska. Hasłem głównym banku pozostanie slogan „Bank jaki chcesz”.
więcej
|
Wiktor Zborowski i inni aktorzy czytają ,,Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc" (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła w internecie w ramach akcji Gang Słodziaków emisję cyklu wieczorynek, w których znani polscy aktorzy czytają bajki o losach Słodziaków. Pierwszą opowieść czyta Wiktor Zborowski. Biedronka chce w ten sposób zachęcić rodziców do czytania dzieciom na głos.
więcej
|
Ryanair uruchomi w przyszłym roku 17 nowych tras na lato. Chce inwestować w Modlin
Linie lotnicze Ryanair zaprezentowały rozkład lotów z Polski na lato 2019. Dwa dodatkowe samoloty będą umieszczone w bazach w Modlinie i Krakowie. Łącznie przewoźnik zapowiada 17 nowych połączeń. Chce również inwestować w port lotniczy w Modlinie.
więcej
|
Enea szuka agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów
Spółka Enea SA, dostawca Enea rozpoczęła przetarg na wybór agencji wspierającej ją w obszarze marketingu sponsoringowego oraz działań eventowych. Umowę ze zwycięzcą zawrze na dwa lata
więcej
|
Babcia przekonuje, że jak serek wiejski, to tylko z Piątnicy (wideo)
OSM Piątnica wystartowała z nową kampanią reklamową pod hasłem "Z Piątnicy, no bo skąd!". Akcję przygotowała agencja Plej, we współpracy z Melting Pot, Oto Film i FiveMedia.
więcej
|
PepsiCo zwiększy udział materiałów z recyklingu w opakowaniach
PepsiCo zadeklarował, że do roku 2030 opakowania wytwarzanych przez koncern produktów będą w 50 procentach wytwarzane z materiału pochodzącego z recyklingu (rPET). Dotyczy to butelek produkowanych przez firmę na terenie Unii Europejskiej, w zakładach własnych i franczyzowych.
więcej
|
Robert Sowa gospodarzem nowej edycji programu ,,Doradca Smaku"
Firma Prymat, producent m.in. przypraw rozpoczęła emisję 9. edycji kulinarnego mini programu „Doradca Smaku” na antenie TVN. W rolę jego gospodarza wcieli się tym razem kucharz Robert Sowa, od lat będący ambasadorem marki Prymat.
więcej
|
,,Nagrody na jesienny sezon od Nestlé" w sklepach Kaufland
W sklepach sieci Kaufland ruszyła loteria „Nagrody na jesienny sezon od Nestlé”. Przygotowała ją w całości agencja Unique One, która zdobyła zlecenie w przetargu.
więcej
|
Valkea tworzy jednostkę Valkea for Kids zajmującą się family marketingiem
Agencja marketingu zintegrowanego Valkea uruchamia projekt z obszaru family marketingu pod nazwą „Valkea for Kids”.
więcej
|
Grzegorz Kita kupił 25 proc. udziałów w Fitfot.pl
Założyciel i prezes grupy Sport Management Polska Grzegorz Kita kupił 25 proc. udziałów w FitFot.pl - serwisie fotografii sportowej umożliwiającym marketerom i organizatorom wydarzeń udostępnianie konsumentom zdjęć z organizowanych imprez.
więcej
|
David Coulthard w nowej globalnej kampanii Heinekena (wideo)
Producent piwa Heineken rozpoczyna globalną kampanię reklamową. Pierwszy z cyklu trzech spotów „Perfect Man” nawiązuje do partnerstwa marki z Formułą 1.
więcej
|
Artur Wyrzykowski wycofał się z zarządzania studiem Artcore
Studio Artcore zmienia strukturę zarządzania. Z firmą żegna się jej właściciel Artur Wyrzykowski, który postanowił skupić się na produkowaniu i reżyserowaniu filmów fabularnych. Studiem kierują teraz trzy jego wspólniczki - Magda Jampolska-Domańska, Marta Kobylańska i Weronika Pacewicz.
więcej
|
,,Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz" w reklamach Staropolanki (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa wód mineralnych Staropolanka (produkowanej przez Polską Grupę Uzdrowisk). Akcja jest realizowana pod hasłem „Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz!”.
więcej
|
Krzysztof Bogdalik w zespole Red8 Advertising
Krzysztof Bogdalik objął stanowisko senior strategic plannera w agencji Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska). Przez ostatnie pół roku był senior plannerem w Kalicińscy.com.
więcej
|
"Karuzela okazji" na 24. urodziny sklepów Makro
Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała akcję specjalną „Karuzela okazji”, na którą składają się promocje i loteria.
więcej
|
Adam Kręgielewski w dziale strategii Labcon
Do zespołu agencji contentowej Labcon (Group One) dołączył Adam Kręgielewski, obejmując stanowisko digital strategist.
więcej
|
Magdalena Stawinoga i Dariusz Wichowski w Cape Morris
Do zespołu agencji Cape Morris dołączył copywriter Dariusz Wichowski. Z kolei account manager Magdalena Stawinoga wróciła do zespołu po niespełna dwóch latach przerwy.
więcej
|
Zuzanna Motaska poprowadzi w Insignii działania dla Bosch Home
Do zespołu agencji Insignia dołączyła Zuzanna Motaska. Objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home.
więcej
|
Katarzyna Warnke nawołuje: "Love Over Hate!"
Ruszyła kampania "Love Over Hate!", zachęcająca do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką akcji organizowanej przez markę Absolut została aktorka Katarzyna Warnke.
więcej
|
Volkswagen Bank Polska kampanią promuję Lokatę Max Biznes
Rozpoczęła się kampania reklamowa Lokaty Max Biznes 2,5% na Nowe Środki w Volkswagen Bank Polska. Działania obejmują m.in. social media oraz wybrane portale. Potrwają do początku grudnia br.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do 87 tys. egz., ,,Gazety Polskiej Codziennie" do 14 tys.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lipcu br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nadzorca sądowy zabezpieczy majątek Ruchu, połączono wnioski o upadłość i sanację
X wydział gospodarczy Sądu Rejonowego w Warszawie połączył wnioski upadłość i postępowanie sanacyjne w Ruchu. Wyznaczono też nadzorcę sądowego spółki. Do sądu nie trafił natomiast jeszcze wniosek Ruchu o przyspieszone postępowanie układowe.
więcej
|
Jolanta Marcinkowska-Bierzońska dyrektor artystyczną ,,Wysokich Obcasów" i ,,WO Extra". Odchodzi Anna Dyakowska
Do Grupy Agora dołączyła Jolanta Marcinkowska-Bierzońska, która objęła stanowisko dyrektora artystycznego tygodnika „Wysokie Obcasy” i miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”. Do działu mody w „WO Extra” dołączyła Kamila Wagner.
więcej
|
,,Vogue Polska": Łukasz Modelski odchodzi, Bartosz Gorzejewski i Adam Kaczyński szefami
Łukasz Modelski i Visteria zakończyli trwającą ponad rok współpracę dotyczącą polskiej edycji „Vogue’a”. Natomiast Bartosz Gorzejewski objął w firmie funkcję szefa rozwoju produktu Vogue.pl, a Adam Kaczyński - szefa produkcji.
więcej
|
Agnieszka Prokopowicz PR managerem w Burda Media Polska
Agnieszka Prokopowicz objęła stanowisko PR managera i odpowiada za komunikację w wydawnictwie Burda Media Polska.
więcej
|
Egmont Polska wprowadza na rynek czasopismo dla dziewczynek ,,Vampirina"
W czwartek, 6 września w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik dla dziewczynek „Vampirina”. Wydaje go Wydawnictwo Egmont Polska.
więcej
|
,,Super Express" jeszcze raz przeprasza Marcina Matkowskiego, bo poprzednie przeprosiny były zakryte i małą czcionką
Na pierwszej stronie „Super Expressu” (ZPR Media) ponownie zamieszczono przeprosiny skierowane do tenisisty Marcina Matkowskiego. Poprzednio przeprosiny zapisano małą czcionką na drugiej z podwójnej pierwszej strony, a sąd uznał to za nienależyte wykonanie wyroku.
więcej
|
|
|
Allegro Smart! przez tydzień aktywowało ponad 100 tys. użytkowników
Przez pierwszy tydzień od startu usługę Allegro Smart!, obejmującą dostawy produktów w modelu abonamentowym, aktywowało ponad 100 tys. użytkowników Allegro.pl. W ramach nowej opcji kupiono ponad 850 tys. produktów.
więcej
|
Polskie startupy działają w modelu B2B, połowa założycieli mieszkała za granicą, a 50 proc. młodych firm jest finansowana z własnej kieszeni ich twórców
Według raportu „Polskie startupy 2018” przygotowanego przez fundację Startup Poland ponad polowa szefów i założycieli młodych polskich firm to osoby powyżej 30 lat, przeważają te z wykształceniem technicznym. Najwięcej startupów wciąż działa w Warszawie, a większość zatrudnia od jednego do 10 pracowników.
więcej
|
Pudelek.pl musi przepraszać Janinę Drzewiecką przez 7 dni i zapłacić jej 150 tys. zł
Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że wydawca serwisu Pudelek.pl ma publikować przez 7 dni przeprosiny dla Janiny Drzewieckiej i zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia. Powód? W serii tekstów z 2013 roku sugerowano, że Drzewiecka i Monika Janowska są winne kradzieży w sklepie w USA.
więcej
|
,,Gość Radia ZET" na wybory samorządowe z Onet.pl. Prowadzącymi Joanna Komolka, Łukasz Konarski, Kamil Dziubka, Jonasz Jasnorzewski
Z okazji zbliżających się wyborów samorządowych Radio ZET oraz Onet będą wspólnie przygotowywać i realizować weekendowe audycje z cyklu „Gość Radia ZET”. Na program złożą się rozmowy z samorządowcami i kandydatami do lokalnych władz wzbogacone materiałami reporterskimi i rozmowami z mieszkańcami odwiedzanych miejscowości. Wydania specjalne „Gościa Radia ZET” poprowadzą na zmianę Joanna Komolka, Łukasz Konarski, Kamil Dziubka i Jonasz Jasnorzewski.
więcej
|
Claire odwiedza grób Franka Underwooda w zwiastunie ostatniego sezonu "House of Cards" (wideo)
Do sieci trafił nowy spot zapowiadający ostatni sezon „House of Cards” Netflixa. Widać na nim Claire jako wdowę, odwiedzającą grób nieżyjącego męża.
więcej
|
Instagram szykuje osobną aplikację zakupową dla użytkowników serwisu
Należący do Facebooka Instagram przygotowuje mobilną aplikację pozwalającą na łatwe dokonywanie zakupów od marek obecnych w serwisie. Platforma nosi roboczą nazwę IG Shopping i ma stworzyć firmom dodatkową możliwość dotarcia do potencjalnych klientów.
więcej
|
21st Century Fox inwestuje 100 mln dolarów w społecznościową platformę Caffeine
Koncern 21st Century Fox zainwestuje 100 mln dolarów w rozwój społecznościowego serwisu Caffeine zamieszczającego materiały związane z grami komputerowymi, rozrywką oraz twórczością artystyczną. W ramach umowy ma m.in. powstać spółka Caffeine Studios zajmująca się tworzeniem treści na potrzeby platformy.
więcej
|
CDA.pl z aplikacjami na iOS i Android TV
Platforma CDA.pl została uruchomiona w formie aplikacji na systemy operacyjne iOS i Android TV. Jest też dostępna jej aplikacja na Androida.
więcej
|
Mariusz Szczygieł w reportażowej akcji Wirtualnej Polski na stulecie niepodległości
Wirtualna Polska z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę rusza z akcją specjalną „Polska Pro100”. Do współpracy nad projektem zaproszono Mariusza Szczygła, który wybierze do akcji 10 reportaży.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Wilkowicz Sam na Sam" na Sport.pl
Od 6 września br. na Sport.pl będzie można oglądać pierwszy odcinek trzeciego sezonu programu Pawła Wilkowicza.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|