|
|
|
|
|
|
|
,,Śpiewajmy razem. All Together Now" to popowa biesiada dla widzów Polsatu, show ważniejsze jest niż konkurs talentów (opinie)
Nowy program Polsatu „Śpiewajmy razem” wyróżnia się jednak na tle gatunku. Przede wszystkim postawiono tu bardziej na show niż konkurs i talent. To popowa biesiada z zaledwie szczyptą rywalizacji dla widza Polsatu. Setka jurorów, wspólne śpiewanie i zabawa - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Start zdjęć do "Misz-masz czyli Kogel-mogel 3" w połowie września
Zdjęcia do filmu "Misz-masz czyli Kogel-mogel 3" ruszą w połowie września - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego reżyserem będzie Kordian Piwowarski. Premiera najprawdopodobniej na początku przyszłego roku.
więcej
|
TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w sierpniu. Rosną TVP Sport i TVP ABC, tracą TVP Info i TVP Rozrywka (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w sierpniu 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paweł Szot przeszedł z TVP1 do TVN24. Będzie przygotowywał relacje z zagranicy
Paweł Szot dołączył do redakcji TVN24, będzie zajmował się w niej m.in. tematyką zagraniczną. Poprzednio był reporterem „Wiadomości” TVP.
więcej
|
Polsat Games wystartuje 1 października. W ofercie Ultraliga
Od 1 października rusza Polsat Games - nowy kanał tematyczny Grupy Polsat. Od pierwszego dnia będzie transmitował rozgrywki Ultraliga League of Legends. Szefem stacji został Bartosz Pawlik.
więcej
|
KRRiT buduje nową telemetrię mediów, WP wiąże z tym duże nadzieje
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podała, że ma już dostęp do danych z dekoderów z miliona gospodarstw domowych, co pozwoli lepiej badać oglądalność telewizyjną i słuchalność radia oraz uwzględnić w analizach sposób korzystania z internetu. Zadowolenia z zapowiedzi nowego badana telemetrycznego mediów nie kryje Wirtualna Polska.
więcej
|
Adam Giza zastąpi Annę Popek w roli gospodarza ,,Wstaje dzień"
W piątek, 7 września poranny magazyn TVP Info „Wstaje dzień” po raz pierwszy poprowadzi Adam Giza - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz będzie się pojawiać w niektórych wydaniach audycji - wówczas będzie on zastępować Annę Popek.
więcej
|
Grzegorz Łakomski i Jan Kunert w portalu Tvn24.pl
Od września br. Grzegorz Łakomski i Jan Kunert dołączyli do redakcji portalu Tvn24.pl (Grupa TVN Discovery).
więcej
|
TVP1 rozpoczyna emisję edukacyjno-rozrywkowego cyklu ,,Korona królów - taka historia..."
W piątek, 7 września 2018 roku telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję cotygodniowego edukacyjno-rozrywkowego cyklu „Korona królów - taka historia...”, który jest kulisami historycznej telenoweli „Korona królów”.
więcej
|
Debiut ,,All Together Now" miał 1,4 mln widzów, a ,,Ameryki Express" - 1,6 mln
Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Z kolei debiut „Ameryki Express” w TVN zainteresował 1,57 mln osób. Obie produkcje miały dobre wyniki w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
Telewizja Polsat i TVP pokażą mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn
Od 9 do 30 września 2018 roku w Bułgarii i Włoszech odbywać się będą mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn. Wszystkie mecze Polaków pokażą Super Polsat i sportowe kanału Polsatu Sport. W ramach sublicencji pojedynki naszej reprezentacji pokaże również TVP.
więcej
|
,,Jednostka 19", nowy sezon ,,Skazanego na śmierć" oraz kolejne odcinki ,,Chirurgów 6" w Super Polsacie (wideo)
W jesiennej ramówce 2018 roku Super Polsat pokaże trzy seriale zagraniczne: nową produkcję „Jednostka 19”, kolejny sezon sezon „Skazanego na śmierć”, a także nowe odcinki 6 sezonu „Chirurgów”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lis, Paciorek, Mietczyński, Jurczewski i Hucz odeszli z LifeTube'a do kolektywu Krzysztofa Gonciarza
W obrębie firmy producenckiej Tofu Media, której współtwórcą jest Krzysztof Gonciarz, powstał kolektyw digital influencerów. Na początek w skład Tofu Media Twórcy weszli Paulina Lis (Lisie Piekło), Karol Paciorek (Imponderabilia), Mietek Mietczyński (Mietczyński) oraz Jan Jurczewski i Marek Hucz (Grupa Filmowa Darwin). Ostatnio byli związani z siecią partnerską LifeTube.
więcej
|
Radosław Kotarski na Kanale Elbląskim reklamuje Konto 360? w Banku Millennium (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania z udziałem Radosława Kotarskiego promująca Konto 360? w Banku Millennium. Obsługą marketingową banku zajmują się firmy marketingowe Change Serviceplan, Isobar Poland i Initiative Media.
więcej
|
Kasia Moś śpiewająco reklamuje OC i AC w Link4 ,,do 500 zł taniej" (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Link4 z udziałem piosenkarki Kasi Moś i zespołu The Chance. W reklama promowane są polisy OC i AC.
więcej
|
Aviva pierwszy raz w telewizji reklamuje ubezpieczenia mieszkania i domu (wideo)
Startuje pierwsza telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych oferowanych przez Avivę. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Y&R Warsaw, Papaya Films i Blue449.
więcej
|
Burberry rezygnuje z utylizacji niesprzedanych ubrań, nie będzie też używać futer
Firma odzieżowa Burberry rezygnuje z utylizowania niesprzedanych ubrań. Niszczono wszystko to, co nie zostało sprzedane, jednak po fali krytyki marka wycofuje się z tych praktyk. Zapowiada też, że nie będzie już stosować naturalnych futer.
więcej
|
Artur Pęksyk kieruje marketingiem i sprzedażą w Porta KMI Poland
Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora pionu sprzedaży i marketingu, utworzonego w Porta KMI Poland. Wspierać go będzie Jacek Woźniak w nowej funkcji dyrektora sprzedaży.
więcej
|
,,Dream Crazy" - LeBron James, Serena Williams z początkującymi i niepełnosprawnymi sportowcami w spocie Nike (wideo)
W ramach wizerunkowej kampanii Nike pod hasłem „Just Do It” udostępniono spot „Dream Crazy”, w którym słynni sportowcy promujący tę markę występują razem z zawodnikami początkującymi i niepełnosprawnymi.
więcej
|
Jeżyki w świecie kosmicznych, czekoladowych doznań (wideo)
Pod hasłem "Gwiazda wśród słodyczy" ruszyła kampania reklamowa ciastek Goplana Jeżyki (Colian). Działania przygotowały Red8, Pure Play i Initiative.
więcej
|
"Zyskaj radość z bycia swoim własnym szefem" w kampanii mBanku dla przyszłych przedsiębiorców
W nowej kampanii mBanku, marka przekonuje przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w jej placówkach oraz na stronie internetowej. Akcję przygotowała VML Poland, Flota Filmowa i Mindshare.
więcej
|
Carlsberg wprowadza globalny rebranding flagowej marki
Firma Carlsberg przeprowadziła globalny rebranding swojej flagowej marki piwa Carlsberg. Zmiany są kosmetyczne i mają podkreślić tradycję „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”
więcej
|
Agencja H2O Creative rozpoczyna strategiczną obsługę marki Fresco
Agencja H2O Creative rozpoczęła współpracę z firmą Ambra. Odpowiada za stworzenie strategii oraz wdrożenie platformy obejmującej komunikację marketingową i działania ambientowe oraz promocję w punktach sprzedaży marki win Fresco.
więcej
|
Katarzyna Kazior: z Frisco.pl do Żabka Polska
Katarzyna Kazior objęła stanowisko chief digital officera w Żabka Polska. Poprzednio pracowała jako CEO we Frisco.pl.
więcej
|
,,Sukces należy do ambitnych" w nowej kampanii Hyundaia Tucson (wideo)
Wystartowała kampania koncernu Hyundai Motor Poland, która promuje odświeżony model Hyundai Tucson. Za jej realizację odpowiadają agencje Opus B i Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
Totalizator Sportowy szuka firmy do testowania portalu i aplikacji mobilnej iLotto
Totalizator Sportowy pracuje nad uruchomieniem portalu i aplikacji iLotto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka aktualnie szuka firmy, która przeprowadzi ich testy.
więcej
|
Rosyjska Domino's Pizza odwołała "loterię tatuażową"
Domino’s Pizza w Rosji odwołała nietypową loterię konsumencką. Klienci mieli za zadanie zrobić sobie tatuaż z logo firmy i opublikować jego zdjęcie w sieci. Śmiałkowie mieli w nagrodę dostawać sto sztuk pizzy rocznie przez sto lat.
więcej
|
Grupa Sare z 22,7 mln zł wpływów i 1,56 mln zł zysku. Mniej z e-mailingów, zmalała strata Salelifter
W minionym półroczu zajmująca się marketingiem internetowym Grupa Sare zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 1 proc. do 22,68 mln zł oraz 1,56 mln zł zysku netto (wobec 1,79 mln zł rok wcześniej). Coraz mniej firma zarabia z kampanii mailingowych, zysk zapewniają jej spółki Inis i Mr Target.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora rozwiązała umowy z Ruchem. Dystrybuował dla niej poniżej 30 proc. nakładów ,,Gazety Wyborczej" i magazynów
Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”, rozwiązała ze skutkiem natychmiastowym wieloletnie umowy z Ruchem na dystrybucję jej tytułów prasowych w kioskach i prenumeracie. Spółka podała, że w ten sposób kolportowanych było poniżej 30 proc. łącznych nakładów jej tytułów prasowych.
więcej
|
PMPG Polskie Media odpisuje 480 tys. zł za nieopłacone reklamy. Chodzi o GetBack?
Zarząd PMPG Polskie Media, wydawcy tygodników „Do Rzeczy” i „Wprost”, dokonał odpisu na kwotę 479,7 tys. zł należności za usługi reklamowe dla jednego z kontrahentów. Mniej więcej tyle wynoszą zobowiązania, jakie wobec wydawcy ma mocno zadłużona firma windykacyjna GetBack.
więcej
|
,,Tygodnik Solidarność" rozstał się z wicenaczelnym Maciejem Chudkiewiczem
Maciej Chudkiewicz po prawie 10 latach skończył pracę w „Tygodniku Solidarność”, w którym ostatnio pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego. - To nie ja podjąłem tę decyzję - mówi Chudkiewicz.
więcej
|
,,Twój Styl" najchętniej kupowany w pierwszym półroczu. Tylko ,,Zwierciadło" na plusie
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciło „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Zyskało tylko „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w lipcu, ,,Echo Dnia" najbardziej w dół
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Lubuska”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Infor Biznes też ma problem z Ruchem, zachęca czytelników do kupowania ,,Dziennika Gazety Prawnej" gdzie indziej
Zarząd Infor Biznes na pierwszej stronie „Dziennika Gazety Prawnej” ostrzegł czytelników, że w najbliższych dniach tytuł może być trudno dostępny w kioskach Ruchu i prenumeracie realizowanej przez tę firmę. Wydawca informuje, w których innych punktach sprzedaży można kupić „DGP”.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska z 250 mln zł wpływów i 27,7 mln zł zysku. W internecie 80 mln zł zysku EBITDA, Telewizja WP z 4,4 mln zł straty
W minionym półroczu Wirtualna Polska Holding osiągnęła 250,05 mln zł przychodów ze sprzedaży i 27,73 mln zł zysku netto. W segmencie internetowym miała 243,13 mln zł wpływów i 80,37 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP zanotowała 6,92 mln zł przychodów i 4,4 mln zł skorygowanej straty EBITDA.
więcej
|
Creamfinance Poland pozywa swojego byłego prezesa Adama Dąbrowskiego ws. nieuczciwej konkurencji. ,,Odpowiem pozwem o zniesławienie"
Spółka Creamfinance Poland, właściciel platform pożyczkowych Lendon, Extraportfel oraz Efino złożyła w sądzie pozew przeciwko byłemu prezesowi Adamowi Dąbrowskiemu. Firma oskarża go o czyny nieuczciwej konkurencji polegające na próbach przejęcia kluczowych pracowników Creamfinance do pracy w konkurencyjnej platformie Funeda założonej i kierowanej przez Dąbrowskiego. - Nie dopuściłem się żadnych niedozwolonych działań, a oskarżenie to efekt rozżalenia byłych kolegów moim odejściem. Jeśli Creamfinance będzie rozpowszechniać nieprawdziwe informacje na mój temat zlożę pozew o naruszenie dóbr osobistych - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl obecny prezes Funedy.
więcej
|
Lis, Paciorek, Mietczyński, Jurczewski i Hucz odeszli z LifeTube'a do kolektywu Krzysztofa Gonciarza
W obrębie firmy producenckiej Tofu Media, której współtwórcą jest Krzysztof Gonciarz, powstał kolektyw digital influencerów. Na początek w skład Tofu Media Twórcy weszli Paulina Lis (Lisie Piekło), Karol Paciorek (Imponderabilia), Mietek Mietczyński (Mietczyński) oraz Jan Jurczewski i Marek Hucz (Grupa Filmowa Darwin). Ostatnio byli związani z siecią partnerską LifeTube.
więcej
|
Po tekście Business Insidera o stracie licencji Trigon zapowiada pozew o kilkaset mln zł, a Altus zawiadamia prokuraturę
Business Insider Polska (należący do Grupy Onet-RAS Polska) w środę podał, że Komisja Nadzoru Finansowego w październiku może odebrać licencje Trigon TFI i Altus TFI, które współpracowały z GetBackiem. Informację szybko sprecyzował rzecznik KNF. Trigon zapowiedział pozwanie portalu, a Altus złożył zawiadomienie do prokuratury.
więcej
|
"Narcos: Meksyk" od 16 listopada na Netfliksie
Platforma Netflix podała datę premiery czwartego sezonu serialu "Narcos". Nowa seria, której akcja przeniesie się do Meksyku, będzie dostępna na platformie od 16 listopada.
więcej
|
Akcje Snapchata tanieją poniżej 10 dolarów, najgorszy wynik od giełdowego debiutu
W czwartek ceny akcji spółki Snap, właściciela serwisu Snapchat spadły poniżej granicy 10 dolarów za sztukę. To najgorszy wynik firmy od momentu jej debiutu na giełdzie, zdaniem analityków przyczyną jest odpływ użytkowników ze Snapchata.
więcej
|
KRRiT buduje nową telemetrię mediów, WP wiąże z tym duże nadzieje
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podała, że ma już dostęp do danych z dekoderów z miliona gospodarstw domowych, co pozwoli lepiej badać oglądalność telewizyjną i słuchalność radia oraz uwzględnić w analizach sposób korzystania z internetu. Zadowolenia z zapowiedzi nowego badana telemetrycznego mediów nie kryje Wirtualna Polska.
więcej
|
Za 1,4 mld dolarów Facebook zbuduje w Singapurze azjatyckie centrum przetwarzania danych
Koncern Facebook podjął decyzję o budowie swojego pierwszego azjatyckiego centrum przetwarzania danych. Obiekt zostanie uruchomiony w Singapurze za kwotę 1,4 mld dolarów. Będzie miał powierzchnię 17 hektarów i ma zapewnić zatrudnienie kilku tysiącom osób.
więcej
|
Grupa eSky w pierwszej połowie 2018 roku wypracowała ponad 650 mln zł przychodu
Przychody Grupy eSky, zajmującej się turystyką online, w pierwszym półroczu tego roku wyniosły ponad 650 mln zł. Firma rozpoczęła proces poszukiwania inwestora finansowego.
więcej
|
Producentka ,,Wiedźmina" potwierdza: serial pojawi się na Netfliksie w 2019 roku
Serial „Wiedźmin” („The Witcher”) pojawi się na Netflixie w przyszłym roku - poinformowała showrunnerka serii Lauren S. Hissrich. Wcześniej zapowiadano, że będzie to w 2019 lub 2020 roku.
więcej
|
Facebook i Twitter będą walczyć z manipulacjami. Sheryl Sandberg i Jack Dorsey w Kongresie
Podczas przesłuchań w Kongresie USA Sheryl Sandberg, dyrektor ds. operacyjnych Facebooka oraz Jack Dorsey, szef Twittera bronili swoich firm przed zarzutami o dopuszczenie do manipulowania opinią publiczną ze strony rosyjskich trolli. Obiecali że będą skutecznie zwalczać ataki na tle politycznym na obywateli USA przed zbliżającymi się wyborami, a szef Twittera przed komisją energii i handlu zapowiedział opublikowanie raportu transparentności na temat łamania praw obywatelskich na Twitterze.
więcej
|
Serwis dlahandlu.pl z odświeżoną stroną i nowymi kategoriami
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości udostępniło odświeżoną wersję serwisu dlahandlu.pl. Na stronie znalazły się nowe kategorie tematyczne, a także materiały publicystyczne i analityczne związane z polskim rynkiem handlu detalicznego.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|