|
|
|
|
|
|
|
TVN ma 10 nowych projektów serialowych, m.in. serial o przeszczepach i sitcom ,,Polska 2050"
Na kolejne sezony ramówkowe stacja TVN szykuje cztery zupełnie nowe seriale i miniserie, m.in. opowieść o przeszczepach, sitcom futurystyczny oraz serial z Małgorzatą Kożuchowską. Projekty są na razie rozwijane przez scenarzystów. - Mamy tak naprawdę 10 projektów, ale one są na różnym etapie developmentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Grupy TVN Discovery.
więcej
|
,,Jaka to melodia?" z Norbim na razie ma mniej widzów niż z Janowskim
Pierwsze sześć wydań „Jaka to melodia?” z Norbim jako prowadzącym oglądało średnio 1,35 mln osób. Teleturniej notuje mniejszą widownię i niższe udziały w rynku niż gdy prowadził go Robert Janowski.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Telewizja Republika najbardziej w dół
Najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w sierpniu 2018 roku był TVN24 - wynika z raportu opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. Największy wzrost odnotował TVN24 BiS, a największą stratę - Telewizja Republika.
więcej
|
FremantleMedia Polska ze wzrostem wpływów do 42,5 mln zł i zysku do 2,7 mln zł
W ub.r. firma produkcyjna FremantleMedia Polska osiągnęła 42,46 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 40,97 mln zł rok wcześniej) i 2,71 mln zł zysku netto (w 2016 roku zysk wyniósł 2,21 mln zł). Spółka produkowała programy „Mam talent”, „Idol”, „Mali giganci” i „Pierwszy raz za granicą” oraz serialu „Na Wspólnej”.
więcej
|
Prokurator od śledztwa w sprawie wpisu Gmyza o prezes SN przeniesiony do Grodziska tylko na 2 miesiące
Prokuratura Okręgowa w Warszawie zapewnia, że prok. Piotr Skiba, który w lipcu podjął śledztwo w sprawie wulgarnego wpisu twitterowego Cezarego Gmyza o prof. Małgorzacie Gersdorf, został oddelegowany do Grodziska Mazowieckiego tylko na dwa miesiące, żeby zrównoważyć tamtejsze braki kadrowe.
więcej
|
Kino Polska TV za 7,1 mln zł dokupiło 9 proc. akcji Stopklatki
Kino Polska TV przejęło 1,01 mln akcji stanowiących 9,08 proc. kapitału spółki Stopklatka, wydając na nie 7,1 mln zł. W efekcie ma już 91,72 proc. akcji Stopklatki.
więcej
|
Rośnie liczba spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Jesienne nowości Polsatu debiutują w Ipli, niektóre dostępne przedpremierowo
We wrześniu w Ipli debiutują cztery produkcje, które debiutują w jesiennej ramówce Telewizji Polsat. Platforma pokaże również nowe odcinki znanym widzom programów i seriali, a część z nich w ramach pakietu „Ipla ekstra premiery” użytkownicy mogą oglądać przedpremierowo.
więcej
|
TVN rozpoczyna emisję ,,Pułapki". Edward Miszczak: budżet filmowy
W niedzielę o godz. 21.30 TVN pokazała pierwszy odcinek nowego autorskiego serialu „Pułapka”. - Z jednej strony robimy serial, który przypomina produkcje oferowane przez płatne witryny, a z drugiej będziemy go dystrybuować w telewizji. To dla nas nowy kierunek rozwoju, będziemy go kontynuować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Robert Janowski negocjuje prowadzenie programu z dwiema stacjami
Dziennikarz i prezenter Robert Janowski ma już nowe propozycje prowadzenia telewizyjnego programu. Obecnie negocjuje warunki współpracy z dwiema stacjami telewizyjnymi. Ze względu na start jesiennych ramówek nie uda się mu jednak poprowadzić go w tym roku. W telewizji pojawi się na wiosnę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Geniusz" o Albercie Einsteinie w TVP Kultura
W poniedziałek 10 września br. stacja TVP Kultura rozpocznie emisję serialu „Geniusz” o życiu Alberta Einsteina.
więcej
|
Polsat Film pokaże serial ,,Anno Domini - Biblii ciąg dalszy"
W poniedziałek, 10 września Polsat film pokaże dwa pierwsze odcinki nowego serialu „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”.
więcej
|
TVP2 pokaże Festiwal Muzyki Tanecznej
7 i 8 września 2018 roku odbywać się będzie Festiwal Muzyki Tanecznej, w którym wystąpią polskie i światowe gwiazdy muzyki tanecznej. Muzyczne wydarzenia na żywo będzie transmitować TVP2.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Burza po słowach dyrektor marketingu Reserved o "starych dobry czasach, kiedy kobieta była kobietą"
Od kilku dni w internecie krytykowana jest wypowiedź Moniki Kapłan, dyrektor marketingu Reserved (LPP), która o kampanii z Joanną Kulig i Jeanne Damas powiedziała "Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię". Zdaniem ekspertów, wypowiedź jest niefortunna i ryzykowna, z uwagi na dzisiejszy kontekst społeczno-kulturowy komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet.
więcej
|
Łukasz Nowicki, bezpieczeństwo i płomień w kampanii reklamującej Santander Bank Polska (wideo)
Startuje właściwa odsłona kampanii reklamującej zmianę nazwy BZ WBK na Santander Bank Polska. W reklamach występuje prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki, nie zmienia się hasło główne banku: „Bank jaki chcesz”.
więcej
|
"Wyprzedaż pieniędzy" z wampirami reklamuje eurobank
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej eurobanku, wykorzystująca postaci trójki wampirów. Reklama telewizyjna promuje ofertę pożyczki gotówkowej. Kampanię przygotowały Leo Burnett, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
Orange reklamuje internet stacjonarny Orange Światłowód z prędkością do 1 Gb/s (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca wprowadzony niedawno do oferty Orange Polska internet stacjonarny Orange Światłowód z prędkością do 1 Gb/s. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett, Studio Tyrka, Orka, Lunapark i Initiative Media.
więcej
|
Program lojalnościowy Family Karta w Cinema City
Sieć kin Cinema City uruchomiła program Family Karta. Jego uczestnicy będą mogli korzystać ze zniżek w kinach tej sieci. Partnerem programu została marka słodyczy Kinder Niespodzianka (Ferrero Polska).
więcej
|
,,Act For Food" w kampanii żywności w Carrefour (wideo)
Carrefour Polska zaczyna polską odsłonę międzynarodowej kampanii „Act For Food”. Podkreśla ona zmiany wprowadzone w tej sieci hipermarketów w celu poprawy jakości żywności.
więcej
|
Wojciech Zdanowicz dołącza do zarządu AMS
Do zarządu firmy reklamy out-of-home AMS (Agora) dołączył Wojciech Zdanowicz, który kieruje jej warszawskim oddziałem.
więcej
|
Zofia Kamińska i Zuzanna Fuksiewicz tworzą impresariat Gifted
Na rynku rozpoczął działalność niezależny impresariat Gifted, skupiający polskich i zagranicznych artystów z branży fabularnej, reklamowej i nowych mediów. Jego założycielkami są Zofia Kamińska i Zuzanna Fuksiewicz.
więcej
|
Agnieszka Więdłocha twarzą akcji "Zmieniamy Łódzkie"
Aktorka Agnieszka Więdłocha została twarzą kampanii województwa łódzkiego, realizowaną pod hasłem „Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europejskimi”. Za działania odpowiada Aplan Media z Łodzi.
więcej
|
"Królowie stawiają Ty rządzisz" w kampanii Crunchips
Pod hasłem "Królowie stawiają Ty rządzisz" ruszyła kampania wspierająca loterię marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World).
więcej
|
Lidl w reklamach podkreśla, że zamawia do zagranicznych sklepów polską żywność (wideo)
Lidl Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której podkreśla, że współpracujący z firmą polscy producenci żywności zaopatrują sklepy Lidl także w wielu innych krajach. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Z Lidlem produkty z Polski w Europie”.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan w kampanii ,,Dołącz do rodziny New Balance" (wideo)
Barbara Kurdej-Szatan i jej mąż Rafał Szatan są bohaterami kampanii „Dołącz do Rodziny New Balance” promującej odzież oraz obuwie marki New Balance na sezon jesień-zima 2018. Autorem kampanii jest agencja WebTalk.
więcej
|
Santander Consumer Bank Polska zmienia logo, by odróżnić się od Santander Bank Polska
Santander Consumer Bank Polska wprowadza logo w nowym kolorze. Chce w ten sposób odróżnić się od Santander Bank Polska (do 8 września br. Bank Zachodni WBK).
więcej
|
Orlen wprowadza na swoich stacjach ofertę dla wegan i wegetarian
Koncern paliwowy PKN Orlen rozszerza ofertę gastronomiczną na stacjach o linię produktów dedykowaną dla wegan i wegetarian. Nowe produkty przygotowane będą na bazie polskich produktów.
więcej
|
Rośnie liczba spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Jacek Spychała dyrektorem marketingu w Surge Cloud
Jacek Spychała objął stanowisko dyrektora marketingu w Surge Cloud, firmie zajmującej się optymalizacją zatowarowania sklepu poprzez rozwiązania inteligentnej półki. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym w IdPR (Grupa Afekt).
więcej
|
Anna Siwińska: z Easy Hell do Papaya Films
Anna Siwińska zasiliła szeregi Papaya Films. Będzie odpowiadać za produkcje reklamowe.
więcej
|
Młodzi influencerzy promują szkolny konkurs Lego
Marka klocków Lego przygotowała konkurs, który promuje dziecięca youtuberka z kanału "Hejka tu Lenka" oraz Stasio Janiszewski, tworzący treści na TikTok.
więcej
|
ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej i Personal PR wypromują Fundusze Europejskie w województwie pomorskim
Władze województwa pomorskiego wybrały konsorcjum agencji ClickAd Interactive, Fabryki Komunikacji Społecznej oraz Personal PR do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich w tym roku. Jej budżet wynosi 864 tys. zł.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sąd otworzył przyspieszone postępowanie układowe wobec Ruchu
Sąd Rejonowy w Warszawie przychylił się do wniosku zarządu spółki Ruch o przyspieszone postępowanie układowe. Natomiast zarządy ZPR Media i Time, wchodzących w skład Grupy ZPR Media, wypowiedziały długoterminowe umowy na dystrybucję prasy, zawarte z kolporterem.
więcej
|
Kluby ,,Gazety Polskiej": kryzys Ruchu to efekt fatalnej prywatyzacji, państwo powinno dystrybuować prasę
Podczas swojego nadzwyczajnego zjazdu Kluby „Gazety Polskiej” oceniły, że bardzo trudna sytuacja Ruchu wynika z fatalnej prywatyzacji tej firmy i zaniechań wielu instytucji państwowych. - Obecna sytuacja szczególnie zagraża polskim wydawnictwom. Państwo powinno przyjąć role operatora sprzedaży przynajmniej do czasu unormowania sytuacji - stwierdzono w uchwale.
więcej
|
Agora wybiera biuro Projekt Praga do wykonania renowacji siedziby
Agora rozstrzygnęła konkurs na plan rewitalizacji swojej warszawskiej siedziby, mieszczącej się przy ulicy Czerskiej 8/10. Spośród pięciu zgłoszonych prac wybrano ten autorstwa biura Projekt Praga.
więcej
|
Kamil Durczok o dziennikarstwie: Jesteśmy świadkami zupełnego upadku obyczajów
- Rynek medialny w Polsce przypomina obraz bitwy pod Grunwaldem. Walczymy na różne narzędzia, najmniej w tym wszystkim jest niestety dziennikarstwa. Rzetelnego, misyjnego - stwierdził Kamil Durczok podczas XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju.
więcej
|
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w I półroczu. ,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowana
W pierwszym półroczu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Dobre Rady” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Bojanowski: Ochrona źródła to fundament dziennikarstwa śledczego
O kondycji dziennikarstwa śledczego i wyzwaniach związanych z pracą dziennikarza tropiącego nieprawidłowości władzy rozmawiano podczas XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju. - Ochrona źródła to fundament dziennikarstwa śledczego. Jeśli dziennikarze nie będą w stanie chronić źródła, to poziom zaufania społecznego będzie żaden - stwierdził Wojciech Bojanowski, reporter TVN 24.
więcej
|
Marcin Dobski szefem biura prasowego partii Wolność Janusza Korwin-Mikkego
Po odejściu z dziennikarstwa Marcin Dobski został szefem biura prasowego partii Wolność. Liderem ugrupowania jest Janusz Korwin-Mikke.
więcej
|
Grupa ZPR Media wypowiedziała umowy z Ruchem. ,,Powodem jego rosnące zadłużenie"
Spółki ZPR Media i Time, wydające „Super Express” i kilka magazynów, wypowiedziały Ruchowi długoterminowe umowy na dystrybucję prasy. Tłumaczą to rosnącym zadłużeniem dystrybutora zarówno wobec nich, jak też innych wydawców.
więcej
|
|
|
Maciej Sojka (Showmax): Vega robi filmy kontrowersyjne, a ja mam dosyć sztampy
Z Maciejem Sojką, dyrektorem zarządzającym Showmax, rozmawiamy o rozwoju platformy i rynku wideo w Polsce. Pytamy też o współpracę z polskimi twórcami, w tym z Patrykiem Vegą. - Uważam, że Patryk robi filmy kontrowersyjne, ale poruszające ważne tematy. Ja mam dosyć rzeczy, które są sztampowe. Mam dosyć oglądania tego samego. To jak jedzenie kolejnego ciastka, kiedy jest się sytym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sojka.
więcej
|
Dziennikarze WP przepytają kandydatów w wyborach. Rusza ,,Wyborczy grill"
W poniedziałek 10 września br. Wirtualna Polska rozpocznie emisję nowego programu „Wyborczy grill”, w którym politycy i kandydaci w wyborach zostaną przepytani przez Marka Kacprzaka, Michała Wróblewskiego i Jakuba Jankowskiego.
więcej
|
1 na 4 Amerykanów skasowało aplikację FB z telefonu
W ciągu ostatniego roku 54 procent użytkowników Facebooka w USA zmieniło w serwisie ustawienia zwiększając swoją prywatność, a 42 procent przerwało korzystanie z platformy przynajmniej na kilka tygodni - wynika z danych Pew Research Center. Z kolei ponad jedna czwarta użytkowników odinstalowała aplikację Facebooka z telefonu.
więcej
|
Jack Ma zrezygnuje z kierowania Alibaba Group, zajmie się działalnością charytatywną
Jack Ma, współzałożyciel i obecny szef koncernu Alibaba Group zapowiedział rezygnację ze stanowiska i przejście na emeryturę. Menedżer z majątkiem wartym ponad 36 mld dolarów zamierza zająć się działalnością edukacyjną i dobroczynną. Proces jego odchodzenia z firmy zostanie rozłożony na etapy zgodnie z opracowanym planem sukcesji zakładającym pokoleniową zmianę w kierownictwie spółki.
więcej
|
Money.pl przeprasza za tekst o majątku ojca Tadeusza Rydzyka
W piątek, 7 września portal Money.pl przeprosił za tekst o majątku ojca Tadeusza Rydzyka. Stało się to w wyniku przegranego procesu.
więcej
|
Twitter wprowadza transmisje audio w serwisie i na platformie Periscope
Twitter udostępnił użytkownikom swojego serwisu oraz platformy Periscope możliwość prowadzenia transmisji audio. Opcja pozwala na przekazywanie relacji z wykorzystaniem dźwięku i przy wyłączonym obrazie, na razie jest dostępna jedynie dla użytkowników smartfonów z systemem iOS.
więcej
|
Orange z najszybszym internetem do oglądania Netflixa
Orange Światłowód znalazł się na czele lipcowego rankingu Netflixa, który obejmuje polskich dostawców internetu pod względem szybkości łącza w "prime time" w aplikacji platformy.
więcej
|
Heidi Klum i Tim Gunn opuszczają ,,Project Runway", by stworzyć projekt dla Amazon Prime Video
Heidi Klum i Tim Gunn nie pojawią się już w programie „Project Runway”, gdy ten wróci na antenę po 11 sezonach emisji na LifeTime. Duet opracuje i wyprodukuje nową serię tv o modzie dla kanału Amazon Prime Video.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nowy rzecznik Andrzeja Dudy wycofał się z wpisu o komunistycznych przodkach dziennikarzy. Węglarczyk: brakuje "przepraszam" za pomówienia
Błażej Spychalski, nowy sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP odpowiadający za kontakty z mediami, wytłumaczył podanie dalej 6 lat temu wpisu zarzucającego znanym dziennikarzom, że ich rodzice i dziadkowie działali w służbach komunistycznych. - Dziś nie zrobiłbym RT tego wpisu. Szanuje wszystkich dziennikarzy, wiem jak trudny i wymagający jest to zawód i jestem otwarty na współpracę z każdym bez wyjątku - zaznaczył Spychalski.
więcej
|
38PR&Content Communication ze spadkiem zysku do 448 tys. zł i przychodów o 5,1 proc.
Agencja 38PR&Content Communications miała na koniec 2017 roku 14,81 mln zł przychodów wobec 15,6 mln zł rok wcześniej. Jej zysk netto spadł z 1,34 mln zł w 2016 roku do 447,9 tys. zł w ub.r.
więcej
|
Michał Olbrychowski odszedł z Deloitte Polska, został szefem Cohn & Wolfe
Michał Olbrychowski objął funkcję szefa agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn & Wolfe Poland wchodzącej w skład Grey Group Poland. Ostatnio kierował jednostką Deloitte Communications (Deloitte Polska).
więcej
|
Marcin Dobski szefem biura prasowego partii Wolność Janusza Korwin-Mikkego
Po odejściu z dziennikarstwa Marcin Dobski został szefem biura prasowego partii Wolność. Liderem ugrupowania jest Janusz Korwin-Mikke.
więcej
|
Błażej Spychalski, Paweł Mucha i Krzysztof Szczerski będą reprezentować Andrzeja Dudę w mediach
Oprócz Błażeja Spychalskiego powołanego w piątek na sekretarza stanu w Kancelarii Prezydenta, Andrzeja Dudę w mediach reprezentować będą również Paweł Mucha i Krzysztof Szczerski. - Wracam do pewnego modelu, który był przyjęty przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego, chcę się na tym modelu wzorować ponieważ widziałem jego funkcjonowanie z bliska i kto wie, czy nie jest on modelem lepszym - powiedział Duda.
więcej
|
|
|