Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 10 Września 2018
 
 
 
TVN ma 10 nowych projektów serialowych, m.in. serial o przeszczepach i sitcom ,,Polska 2050"
 
Na kolejne sezony ramówkowe stacja TVN szykuje cztery zupełnie nowe seriale i miniserie, m.in. opowieść o przeszczepach, sitcom futurystyczny oraz serial z Małgorzatą Kożuchowską. Projekty są na razie rozwijane przez scenarzystów. - Mamy tak naprawdę 10 projektów, ale one są na różnym etapie developmentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Grupy TVN Discovery. więcej
 
 
Maciej Sojka (Showmax): Vega robi filmy kontrowersyjne, a ja mam dosyć sztampy
 
Z Maciejem Sojką, dyrektorem zarządzającym Showmax, rozmawiamy o rozwoju platformy i rynku wideo w Polsce. Pytamy też o współpracę z polskimi twórcami, w tym z Patrykiem Vegą. - Uważam, że Patryk robi filmy kontrowersyjne, ale poruszające ważne tematy. Ja mam dosyć rzeczy, które są sztampowe. Mam dosyć oglądania tego samego. To jak jedzenie kolejnego ciastka, kiedy jest się sytym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sojka. więcej
 
 
Sąd otworzył przyspieszone postępowanie układowe wobec Ruchu
 
Sąd Rejonowy w Warszawie przychylił się do wniosku zarządu spółki Ruch o przyspieszone postępowanie układowe. Natomiast zarządy ZPR Media i Time, wchodzących w skład Grupy ZPR Media, wypowiedziały długoterminowe umowy na dystrybucję prasy, zawarte z kolporterem. więcej
 
 
Burza po słowach dyrektor marketingu Reserved o "starych dobry czasach, kiedy kobieta była kobietą"
 
Od kilku dni w internecie krytykowana jest wypowiedź Moniki Kapłan, dyrektor marketingu Reserved (LPP), która o kampanii z Joanną Kulig i Jeanne Damas powiedziała "Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię". Zdaniem ekspertów, wypowiedź jest niefortunna i ryzykowna, z uwagi na dzisiejszy kontekst społeczno-kulturowy komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. więcej
 
 
,,Jaka to melodia?" z Norbim na razie ma mniej widzów niż z Janowskim
 
Pierwsze sześć wydań „Jaka to melodia?” z Norbim jako prowadzącym oglądało średnio 1,35 mln osób. Teleturniej notuje mniejszą widownię i niższe udziały w rynku niż gdy prowadził go Robert Janowski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kamil Durczok o dziennikarstwie: Jesteśmy świadkami zupełnego upadku obyczajów więcej
 
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do 87 tys. egz., ,,Gazety Polskiej Codziennie" do 14 tys. więcej
 
Scholz&Friends Warszawa: pająk z reklam Netii nie jest kopią Lucas the Spider, inspiracja to nie plagiat więcej
 
KRRiT: Telemetria Polska ma pomóc rynkowi reklamy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Zarządzania Prawami Online i Przeciwdziałania Piractwu TVN
Specjalista ds. dystrybucji kolekcji Burda International Poland
Big Data Engineer TVN
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Sales Manager Filmweb
Account Manager Multi Channel Network
Office Manager Opus Film
Business Intelligence Developer TVN
Specjalista ds. Reklamy Winicjatywa.pl & Ferment
Konsultant ds. Sprzedaży Projektów Agencyjnych TVN
Menedżer wydawniczy gazety codziennej Fakt Onet-Ringier Axel Springer
Kierownik Produkcji GPD
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Junior Strategy Planner Melting Pot
e-Commerce Manager SuperGrosz
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN ma 10 nowych projektów serialowych, m.in. serial o przeszczepach i sitcom ,,Polska 2050"

Na kolejne sezony ramówkowe stacja TVN szykuje cztery zupełnie nowe seriale i miniserie, m.in. opowieść o przeszczepach, sitcom futurystyczny oraz serial z Małgorzatą Kożuchowską. Projekty są na razie rozwijane przez scenarzystów. - Mamy tak naprawdę 10 projektów, ale one są na różnym etapie developmentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Grupy TVN Discovery. więcej

,,Jaka to melodia?" z Norbim na razie ma mniej widzów niż z Janowskim

Pierwsze sześć wydań „Jaka to melodia?” z Norbim jako prowadzącym oglądało średnio 1,35 mln osób. Teleturniej notuje mniejszą widownię i niższe udziały w rynku niż gdy prowadził go Robert Janowski. więcej

TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Telewizja Republika najbardziej w dół

Najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w sierpniu 2018 roku był TVN24 - wynika z raportu opracowanego przez Wirtualnemedia.pl. Największy wzrost odnotował TVN24 BiS, a największą stratę - Telewizja Republika. więcej

FremantleMedia Polska ze wzrostem wpływów do 42,5 mln zł i zysku do 2,7 mln zł

W ub.r. firma produkcyjna FremantleMedia Polska osiągnęła 42,46 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 40,97 mln zł rok wcześniej) i 2,71 mln zł zysku netto (w 2016 roku zysk wyniósł 2,21 mln zł). Spółka produkowała programy „Mam talent”, „Idol”, „Mali giganci” i „Pierwszy raz za granicą” oraz serialu „Na Wspólnej”. więcej

Prokurator od śledztwa w sprawie wpisu Gmyza o prezes SN przeniesiony do Grodziska tylko na 2 miesiące

Prokuratura Okręgowa w Warszawie zapewnia, że prok. Piotr Skiba, który w lipcu podjął śledztwo w sprawie wulgarnego wpisu twitterowego Cezarego Gmyza o prof. Małgorzacie Gersdorf, został oddelegowany do Grodziska Mazowieckiego tylko na dwa miesiące, żeby zrównoważyć tamtejsze braki kadrowe. więcej

Kino Polska TV za 7,1 mln zł dokupiło 9 proc. akcji Stopklatki

Kino Polska TV przejęło 1,01 mln akcji stanowiących 9,08 proc. kapitału spółki Stopklatka, wydając na nie 7,1 mln zł. W efekcie ma już 91,72 proc. akcji Stopklatki. więcej

Rośnie liczba spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Jesienne nowości Polsatu debiutują w Ipli, niektóre dostępne przedpremierowo

We wrześniu w Ipli debiutują cztery produkcje, które debiutują w jesiennej ramówce Telewizji Polsat. Platforma pokaże również nowe odcinki znanym widzom programów i seriali, a część z nich w ramach pakietu „Ipla ekstra premiery” użytkownicy mogą oglądać przedpremierowo. więcej

TVN rozpoczyna emisję ,,Pułapki". Edward Miszczak: budżet filmowy

W  niedzielę o godz. 21.30 TVN pokazała pierwszy odcinek nowego autorskiego serialu „Pułapka”. - Z jednej strony robimy serial, który przypomina produkcje oferowane przez płatne witryny, a z drugiej będziemy go dystrybuować w telewizji. To dla nas nowy kierunek rozwoju, będziemy go kontynuować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Robert Janowski negocjuje prowadzenie programu z dwiema stacjami

Dziennikarz i prezenter Robert Janowski ma już nowe propozycje prowadzenia telewizyjnego programu. Obecnie negocjuje warunki współpracy z dwiema stacjami telewizyjnymi. Ze względu na start jesiennych ramówek nie uda się mu jednak poprowadzić go w tym roku. W telewizji pojawi się na wiosnę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Serial ,,Geniusz" o Albercie Einsteinie w TVP Kultura

W poniedziałek 10 września br. stacja TVP Kultura rozpocznie emisję serialu „Geniusz” o życiu Alberta Einsteina. więcej

Polsat Film pokaże serial ,,Anno Domini - Biblii ciąg dalszy"

W poniedziałek, 10 września Polsat film pokaże dwa pierwsze odcinki nowego serialu „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”. więcej

TVP2 pokaże Festiwal Muzyki Tanecznej

7 i 8 września 2018 roku odbywać się będzie Festiwal Muzyki Tanecznej, w którym wystąpią polskie i światowe gwiazdy muzyki tanecznej. Muzyczne wydarzenia na żywo będzie transmitować TVP2. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Eska i RMF MAXXX z największym udziałem młodych słuchaczy. Jedynka i Radio Maryja najpopularniejsze wśród osób starszych

W okresie od maja do lipca br. największy udział młodych słuchaczy (w wieku od 15 do 24 lat) spośród wszystkich ogólnopolskich stacji i sieci radiowych miały Eska i RMF MAXXX. Z kolei wśród osób starszych (60-75 lat) najpopularniejsze były Jedynka i Radio Maryja - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę

W połowie września br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi przetargi na pilotaż badania założycielskiego poświęconego pomiarowi tele- i audiometrycznemu mediów oraz drugi - na kontrolę tego badania. więcej

 
RMF FM nadal liderem słuchalności. Radio Olsztyn tuż za podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Burza po słowach dyrektor marketingu Reserved o "starych dobry czasach, kiedy kobieta była kobietą"

Od kilku dni w internecie krytykowana jest wypowiedź Moniki Kapłan, dyrektor marketingu Reserved (LPP), która o kampanii z Joanną Kulig i Jeanne Damas powiedziała "Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię". Zdaniem ekspertów, wypowiedź jest niefortunna i ryzykowna, z uwagi na dzisiejszy kontekst społeczno-kulturowy komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. więcej

Łukasz Nowicki, bezpieczeństwo i płomień w kampanii reklamującej Santander Bank Polska (wideo)

Startuje właściwa odsłona kampanii reklamującej zmianę nazwy BZ WBK na Santander Bank Polska. W reklamach występuje prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki, nie zmienia się hasło główne banku: „Bank jaki chcesz”. więcej

"Wyprzedaż pieniędzy" z wampirami reklamuje eurobank

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej eurobanku, wykorzystująca postaci trójki wampirów. Reklama telewizyjna promuje ofertę pożyczki gotówkowej. Kampanię przygotowały Leo Burnett, Propeller Film i Starcom. więcej

Orange reklamuje internet stacjonarny Orange Światłowód z prędkością do 1 Gb/s (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca wprowadzony niedawno do oferty Orange Polska internet stacjonarny Orange Światłowód z prędkością do 1 Gb/s. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett, Studio Tyrka, Orka, Lunapark i Initiative Media. więcej

Program lojalnościowy Family Karta w Cinema City

Sieć kin Cinema City uruchomiła program Family Karta. Jego uczestnicy będą mogli korzystać ze zniżek w kinach tej sieci. Partnerem programu została marka słodyczy Kinder Niespodzianka (Ferrero Polska). więcej

,,Act For Food" w kampanii żywności w Carrefour (wideo)

Carrefour Polska zaczyna polską odsłonę międzynarodowej kampanii „Act For Food”. Podkreśla ona zmiany wprowadzone w tej sieci hipermarketów w celu poprawy jakości żywności. więcej

Wojciech Zdanowicz dołącza do zarządu AMS

Do zarządu firmy reklamy out-of-home AMS (Agora) dołączył Wojciech Zdanowicz, który kieruje jej warszawskim oddziałem.  więcej

Zofia Kamińska i Zuzanna Fuksiewicz tworzą impresariat Gifted

Na rynku rozpoczął działalność niezależny impresariat Gifted, skupiający polskich i zagranicznych artystów z branży fabularnej, reklamowej i nowych mediów. Jego założycielkami są Zofia Kamińska i Zuzanna Fuksiewicz. więcej

Agnieszka Więdłocha twarzą akcji "Zmieniamy Łódzkie"

Aktorka Agnieszka Więdłocha została twarzą kampanii województwa łódzkiego, realizowaną pod hasłem „Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europejskimi”. Za działania odpowiada Aplan Media z Łodzi. więcej

"Królowie stawiają Ty rządzisz" w kampanii Crunchips

Pod hasłem "Królowie stawiają Ty rządzisz" ruszyła kampania wspierająca loterię marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World). więcej

Lidl w reklamach podkreśla, że zamawia do zagranicznych sklepów polską żywność (wideo)

Lidl Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której podkreśla, że współpracujący z firmą polscy producenci żywności zaopatrują sklepy Lidl także w wielu innych krajach. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Z Lidlem produkty z Polski w Europie”. więcej

Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan w kampanii ,,Dołącz do rodziny New Balance" (wideo)

Barbara Kurdej-Szatan i jej mąż Rafał Szatan są bohaterami kampanii „Dołącz do Rodziny New Balance” promującej odzież oraz obuwie marki New Balance na sezon jesień-zima 2018. Autorem kampanii jest agencja WebTalk. więcej

Santander Consumer Bank Polska zmienia logo, by odróżnić się od Santander Bank Polska

Santander Consumer Bank Polska wprowadza logo w nowym kolorze. Chce w ten sposób odróżnić się od Santander Bank Polska (do 8 września br. Bank Zachodni WBK). więcej

Orlen wprowadza na swoich stacjach ofertę dla wegan i wegetarian

Koncern paliwowy PKN Orlen rozszerza ofertę gastronomiczną na stacjach o linię produktów dedykowaną dla wegan i wegetarian. Nowe produkty przygotowane będą na bazie polskich produktów. więcej

Rośnie liczba spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Jacek Spychała dyrektorem marketingu w Surge Cloud

Jacek Spychała objął stanowisko dyrektora marketingu w Surge Cloud, firmie zajmującej się optymalizacją zatowarowania sklepu poprzez rozwiązania inteligentnej półki. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym w IdPR (Grupa Afekt). więcej

Anna Siwińska: z Easy Hell do Papaya Films

Anna Siwińska zasiliła szeregi Papaya Films. Będzie odpowiadać za produkcje reklamowe. więcej

Młodzi influencerzy promują szkolny konkurs Lego

Marka klocków Lego przygotowała konkurs, który promuje dziecięca youtuberka z kanału "Hejka tu Lenka" oraz Stasio Janiszewski, tworzący treści na TikTok. więcej

ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej i Personal PR wypromują Fundusze Europejskie w województwie pomorskim

Władze województwa pomorskiego wybrały konsorcjum agencji ClickAd Interactive, Fabryki Komunikacji Społecznej oraz Personal PR do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich w tym roku. Jej budżet wynosi 864 tys. zł. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Sąd otworzył przyspieszone postępowanie układowe wobec Ruchu

Sąd Rejonowy w Warszawie przychylił się do wniosku zarządu spółki Ruch o przyspieszone postępowanie układowe. Natomiast zarządy ZPR Media i Time, wchodzących w skład Grupy ZPR Media, wypowiedziały długoterminowe umowy na dystrybucję prasy, zawarte z kolporterem. więcej

Kluby ,,Gazety Polskiej": kryzys Ruchu to efekt fatalnej prywatyzacji, państwo powinno dystrybuować prasę

Podczas swojego nadzwyczajnego zjazdu Kluby „Gazety Polskiej” oceniły, że bardzo trudna sytuacja Ruchu wynika z fatalnej prywatyzacji tej firmy i zaniechań wielu instytucji państwowych. - Obecna sytuacja szczególnie zagraża polskim wydawnictwom. Państwo powinno przyjąć role operatora sprzedaży przynajmniej do czasu unormowania sytuacji - stwierdzono w uchwale. więcej

Agora wybiera biuro Projekt Praga do wykonania renowacji siedziby

Agora rozstrzygnęła konkurs na plan rewitalizacji swojej warszawskiej siedziby, mieszczącej się przy ulicy Czerskiej 8/10. Spośród pięciu zgłoszonych prac wybrano ten autorstwa biura Projekt Praga. więcej

Kamil Durczok o dziennikarstwie: Jesteśmy świadkami zupełnego upadku obyczajów

- Rynek medialny w Polsce przypomina obraz bitwy pod Grunwaldem. Walczymy na różne narzędzia, najmniej w tym wszystkim jest niestety dziennikarstwa. Rzetelnego, misyjnego - stwierdził Kamil Durczok podczas XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju. więcej

Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w I półroczu. ,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowana

W pierwszym półroczu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Dobre Rady” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wojciech Bojanowski: Ochrona źródła to fundament dziennikarstwa śledczego

O kondycji dziennikarstwa śledczego i wyzwaniach związanych z pracą dziennikarza tropiącego nieprawidłowości władzy rozmawiano podczas XXVIII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju. - Ochrona źródła to fundament dziennikarstwa śledczego. Jeśli dziennikarze nie będą w stanie chronić źródła, to poziom zaufania społecznego będzie żaden - stwierdził Wojciech Bojanowski, reporter TVN 24. więcej

Marcin Dobski szefem biura prasowego partii Wolność Janusza Korwin-Mikkego

Po odejściu z dziennikarstwa Marcin Dobski został szefem biura prasowego partii Wolność. Liderem ugrupowania jest Janusz Korwin-Mikke. więcej

Grupa ZPR Media wypowiedziała umowy z Ruchem. ,,Powodem jego rosnące zadłużenie"

Spółki ZPR Media i Time, wydające „Super Express” i kilka magazynów, wypowiedziały Ruchowi długoterminowe umowy na dystrybucję prasy. Tłumaczą to rosnącym zadłużeniem dystrybutora zarówno wobec nich, jak też innych wydawców. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Maciej Sojka (Showmax): Vega robi filmy kontrowersyjne, a ja mam dosyć sztampy

Z Maciejem Sojką, dyrektorem zarządzającym Showmax, rozmawiamy o rozwoju platformy i rynku wideo w Polsce. Pytamy też o współpracę z polskimi twórcami, w tym z Patrykiem Vegą. - Uważam, że Patryk robi filmy kontrowersyjne, ale poruszające ważne tematy. Ja mam dosyć rzeczy, które są sztampowe. Mam dosyć oglądania tego samego. To jak jedzenie kolejnego ciastka, kiedy jest się sytym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sojka. więcej

Dziennikarze WP przepytają kandydatów w wyborach. Rusza ,,Wyborczy grill"

W poniedziałek 10 września br. Wirtualna Polska rozpocznie emisję nowego programu „Wyborczy grill”, w którym politycy i kandydaci w wyborach zostaną przepytani przez Marka Kacprzaka, Michała Wróblewskiego i Jakuba Jankowskiego. więcej

1 na 4 Amerykanów skasowało aplikację FB z telefonu

W ciągu ostatniego roku 54 procent użytkowników Facebooka w USA zmieniło w serwisie ustawienia zwiększając swoją prywatność, a 42 procent przerwało korzystanie z platformy przynajmniej na kilka tygodni - wynika z danych Pew Research Center. Z kolei ponad jedna czwarta użytkowników odinstalowała aplikację Facebooka z telefonu. więcej

Jack Ma zrezygnuje z kierowania Alibaba Group, zajmie się działalnością charytatywną

Jack Ma, współzałożyciel i obecny szef koncernu Alibaba Group zapowiedział rezygnację ze stanowiska i przejście na emeryturę. Menedżer z majątkiem wartym ponad 36 mld dolarów zamierza zająć się działalnością edukacyjną i dobroczynną. Proces jego odchodzenia z firmy zostanie rozłożony na etapy zgodnie z opracowanym planem sukcesji zakładającym pokoleniową zmianę w kierownictwie spółki. więcej

Money.pl przeprasza za tekst o majątku ojca Tadeusza Rydzyka

W piątek, 7 września portal Money.pl przeprosił za tekst o majątku ojca Tadeusza Rydzyka. Stało się to w wyniku przegranego procesu. więcej

Twitter wprowadza transmisje audio w serwisie i na platformie Periscope

Twitter udostępnił użytkownikom swojego serwisu oraz platformy Periscope możliwość prowadzenia transmisji audio. Opcja pozwala na przekazywanie relacji z wykorzystaniem dźwięku i przy wyłączonym obrazie, na razie jest dostępna jedynie dla użytkowników smartfonów z systemem iOS. więcej

Orange z najszybszym internetem do oglądania Netflixa

Orange Światłowód znalazł się na czele lipcowego rankingu Netflixa, który obejmuje polskich dostawców internetu pod względem szybkości łącza w "prime time" w aplikacji platformy. więcej

Heidi Klum i Tim Gunn opuszczają ,,Project Runway", by stworzyć projekt dla Amazon Prime Video

Heidi Klum i Tim Gunn nie pojawią się już w programie „Project Runway”, gdy ten wróci na antenę po 11 sezonach emisji na LifeTime. Duet opracuje i wyprodukuje nową  serię tv o modzie dla kanału Amazon Prime Video. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę

W połowie września br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosi przetargi na pilotaż badania założycielskiego poświęconego pomiarowi tele- i audiometrycznemu mediów oraz drugi - na kontrolę tego badania. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Nowy rzecznik Andrzeja Dudy wycofał się z wpisu o komunistycznych przodkach dziennikarzy. Węglarczyk: brakuje "przepraszam" za pomówienia

Błażej Spychalski, nowy sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP odpowiadający za kontakty z mediami, wytłumaczył podanie dalej 6 lat temu wpisu zarzucającego znanym dziennikarzom, że ich rodzice i dziadkowie działali w służbach komunistycznych. - Dziś nie zrobiłbym RT tego wpisu. Szanuje wszystkich dziennikarzy, wiem jak trudny i wymagający jest to zawód i jestem otwarty na współpracę z każdym bez wyjątku - zaznaczył Spychalski. więcej

38PR&Content Communication ze spadkiem zysku do 448 tys. zł i przychodów o 5,1 proc.

Agencja 38PR&Content Communications miała na koniec 2017 roku 14,81 mln zł przychodów wobec 15,6 mln zł rok wcześniej. Jej zysk netto spadł z 1,34 mln zł w 2016 roku do 447,9 tys. zł w ub.r. więcej

Michał Olbrychowski odszedł z Deloitte Polska, został szefem Cohn & Wolfe

Michał Olbrychowski objął funkcję szefa agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn & Wolfe Poland wchodzącej w skład Grey Group Poland. Ostatnio kierował jednostką Deloitte Communications (Deloitte Polska). więcej

Marcin Dobski szefem biura prasowego partii Wolność Janusza Korwin-Mikkego

Po odejściu z dziennikarstwa Marcin Dobski został szefem biura prasowego partii Wolność. Liderem ugrupowania jest Janusz Korwin-Mikke. więcej

Błażej Spychalski, Paweł Mucha i Krzysztof Szczerski będą reprezentować Andrzeja Dudę w mediach

Oprócz Błażeja Spychalskiego powołanego w piątek na sekretarza stanu  w Kancelarii Prezydenta, Andrzeja Dudę w mediach reprezentować będą również Paweł Mucha i Krzysztof Szczerski. - Wracam do pewnego modelu, który był przyjęty przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego, chcę się na tym modelu wzorować ponieważ widziałem jego funkcjonowanie z bliska i kto wie, czy nie jest on modelem lepszym - powiedział Duda. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Elon Musk pali publicznie marihuanę, dyrektorzy Tesli odchodzą, a akcje spółki tanieją na giełdzie o ponad 6 procent
Mi Black Shark i iPad Pro najszybszymi urządzeniami sierpnia w rankingu AnTuTu
Kamera w nowej Nokii dostanie 5 obiektywów dla lepszej jakości zdjęć
Rusza przedsprzedaż smartfona Sony Xperia XZ3
Premier Mateusz Morawiecki o esporcie i sektorze gier: ,,Branża gier to perełka eksportowa"
 
 
 
GOSPODARKA
 
Elon Musk pali publicznie marihuanę, dyrektorzy Tesli odchodzą, a akcje spółki tanieją na giełdzie o ponad 6 procent
Orlen wprowadza na swoich stacjach ofertę dla wegan i wegetarian
Firmy boją się upominać o płatności z obawy przed utratą kontraktów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVN ma 10 nowych projektów serialowych, m.in. serial o przeszczepach i sitcom ,,Polska 2050"
Ellen DeGeneres wraca do stand-upu. Jej show trafi na Netflixa
Serial ,,Geniusz" o Albercie Einsteinie w TVP Kultura
Trzech kandydatów do Bonda. Bart Layton, S.J. Clarkson i Yann Demange
Zmarł Burt Reynolds
Penelope Cruz w filmie "Wasp Network" kubańskim szpiegiem
23 listopada premiera filmu "Sofia". Maha Alemi rodzi dziecko w Maroku
Siódemka nominowanych do Nagrody Nike 2018
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj