Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 11 Września 2018
 
 
 
,,Polityka" nie przedłużyła umowy z Rafałem Wosiem. Dziennikarz chciał dalej pracować w tygodniku
 
Tygodnik „Polityka” podkreśla, że nie zwolnił Rafała Wosia, tylko nie przedłużył umowy z nim wygasającej z końcem września - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zaproponowaliśmy inną umowę, o współpracy, która pozwoliłaby mu na większą autorską swobodę. Jednocześnie redakcja nie czułaby się już w obowiązku tłumaczyć wielu czytelnikom „Polityki” zasadniczych sprzeczności występujących między głównym przekazem pisma a opiniami jednego z jego autorów - tłumaczy Mariusz Janicki, zastępca redaktora naczelnego. - Gdyby to ode mnie zależało, to ta przygoda by jeszcze trwała. Dalej chciałem pracować w „Polityce” - zaznacza Rafał Woś. więcej
 
 
WP i Facebook przyciągają bardziej niż Google. W górę Edipresse - w dół TVN, Messenger i Instagram (Gemius/PBI z sierpnia)
 
Google i Facebook są niezmiennie zdecydowanymi liderami pod względem zasięgu i liczby odsłon w polskim internecie, natomiast dłuższy średni czas korzystania przez internautów notuje Wirtualna Polska. W sierpniu znacząco zmalały zasięgi Grupy TVN, Grupy Interia, Messengera i Instagrama, natomiast duże wzrosty osiągnęły Grupa Edipresse.pl i Cyfrowy Polsat. więcej
 
 
Grażyna Torbicka dołączy do TVN? Edward Miszczak: Jesteśmy w rozmowach
 
Grażyna Torbicka poprowadzi event Telewizji TVN podczas festiwalu filmowego w Gdyni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy też w rozmowach na temat innych projektów - mówi nam Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej
 
 
Santander Bank Polska koszty rebrandingu rozłoży na 2 lata. Stawia na bezpieczeństwo i innowacyjność
 
Wczoraj wystartowała właściwa odsłona kampanii informującej o zmianie nazwy BZ WBK na Santander Bank Polska. Działania rebrandingowe bank reklamuje hasłem „Bank jaki chcesz”, a wartości, na które ma stawiać to bezpieczeństwo i innowacyjność.  - Koszty związane z rebrandingiem BZ WBK na Santander Bank Polska będą rozłożone na dwa lata. Bank podtrzymuje swoją politykę dywidendową i chce wypłacać dywidendę co roku - poinformował Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska. więcej
 
 
Ruch rozpoczął negocjacje z wydawcami objętymi przyspieszonym postępowaniem układowym
 
Dystrybutor prasy Ruch rozpoczął negocjacje z wydawcami objętymi układem częściowym. Dotyczy to tylko tych wierzycieli, wobec których wierzytelności wynoszą co najmniej milion złotych. W ubiegłym tygodniu długoterminowe umowy ze spółką rozwiązała Agora oraz Grupa ZPR Media. Od poniedziałku sprzedaż „Super Expressu” w kioskach Ruchu została zawieszona. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN ma 10 nowych projektów serialowych, m.in. serial o przeszczepach i sitcom ,,Polska 2050" więcej
 
Burza po słowach dyrektor marketingu Reserved o "starych dobrych czasach, kiedy kobieta była kobietą" więcej
 
Kamil Durczok o dziennikarstwie: Jesteśmy świadkami zupełnego upadku obyczajów więcej
 
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do 87 tys. egz., ,,Gazety Polskiej Codziennie" do 14 tys. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Zarządzania Prawami Online i Przeciwdziałania Piractwu TVN
Specjalista ds. dystrybucji kolekcji Burda International Poland
Big Data Engineer TVN
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Sales Manager Filmweb
Account Manager Multi Channel Network
Office Manager Opus Film
Business Intelligence Developer TVN
Specjalista ds. Reklamy Winicjatywa.pl & Ferment
Konsultant ds. Sprzedaży Projektów Agencyjnych TVN
Menedżer wydawniczy gazety codziennej Fakt Onet-Ringier Axel Springer
Kierownik Produkcji GPD
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Junior Strategy Planner Melting Pot
e-Commerce Manager SuperGrosz
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Grażyna Torbicka dołączy do TVN? Edward Miszczak: Jesteśmy w rozmowach

Grażyna Torbicka poprowadzi event Telewizji TVN podczas festiwalu filmowego w Gdyni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy też w rozmowach na temat innych projektów - mówi nam Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Węgierska telewizja publiczna pokaże ,,Koronę królów" i inne produkcje TVP

Węgierska telewizja publiczna MTVA rozpocznie emisję polskich produkcji, w tym seriali „Korona królów” i „Mała Moskwa” oraz filmów „Jutro idziemy do kina” i „Komornik”. więcej

TVP2 wyprzedziła TVP1, TVN nowym liderem w 16-49. ,,M jak miłość" i mecz Włochy-Polska hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, mecz Włochy-Polska oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP2 wyprzedziła TVP1. W grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych, TVN Turbo liderem w 16-49

W sierpniu br. bezkonkurencyjnym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał Discovery Historia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.   więcej

Izabela Janachowska pomoże kobietom z nadwagą. ,,Panny młode ponad miarę" od 2 października w TLC

We wtorek 2 października br. stacja TLC rozpocznie emisję nowego reality ślubnego pt. „Panny młode ponad miarę”. Program poprowadzi Izabela Janachowska. więcej

,,Pułapka" hitem TVN. 2,6 mln widzów pierwszego odcinka

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Pułapka” oglądało średnio 2,56 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Les Moonves, szef CBS odchodzi po oskarżeniach o molestowanie pracownic

Leslie Moonves, prezes i dyrektor wykonawczy stacji CBS odchodzi z firmy. Niedawno został oskarżony o to, że dopuścił się kilkudziesięciu przypadków molestowania pracownic koncernu. Stacja i Moonves przeznaczą 20 mln dolarów na wsparcie organizacji kobiecych, a do zakończenia śledztwa Moonves nie otrzyma 100 mln dolarów dodatkowej odprawy związanej z wcześniejszym rozwiązaniem kontraktu.   więcej

,,Znaki", ,,S.W.A.T. - jednostka specjalna" i ,,Okup 2" w październiku w AXN

1 października br. stacja AXN rozpocznie emisję serialu sensacyjnego „S.W.A.T. - jednostka specjalna”. Dziesięć dni później premierę będzie miała polska produkcja „Znaki”. Widzowie AXN obejrzą także drugi sezon serialu „Okup” i program o esporcie „Heads Up Daily”. więcej

Drugi sezon ,,Magicznych magiimieczy" od 17 września w Cartoon Network

Od 17 września 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję drugiego sezonu „Magicznych magiimieczy”. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Janusz Majewski z ,,Diamentem Trójki 2018"

Redakcja Programu III Polskiego Radia wręczyła reżyserowi Januszowi Majewskiemu „Diament Trójki”. Uroczysta gala „Talentów Trójki 2018” odbyła się w Studiu Muzycznym Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej. więcej

 
RMF FM liderem w Rzeszowie. Eska awansowała na podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od lutego do lipca 2018 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Santander Bank Polska koszty rebrandingu rozłoży na 2 lata. Stawia na bezpieczeństwo i innowacyjność

Wczoraj wystartowała właściwa odsłona kampanii informującej o zmianie nazwy BZ WBK na Santander Bank Polska. Działania rebrandingowe bank reklamuje hasłem „Bank jaki chcesz”, a wartości, na które ma stawiać to bezpieczeństwo i innowacyjność.  - Koszty związane z rebrandingiem BZ WBK na Santander Bank Polska będą rozłożone na dwa lata. Bank podtrzymuje swoją politykę dywidendową i chce wypłacać dywidendę co roku - poinformował Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska. więcej

Grandes Kochonos z 13,8 mln zł wpływów i 2,39 mln zysku. Mniej z ATL, więcej z digitalu

Łączne przychody agencji Grandes Kochonos wyniosły na koniec ub.r. 13,85 mln zł, a zysk netto -2,39 mln zł. Spadły przychody z tytułu usług w zakresie reklamy ATL, a wzrosły te z projektów digital. Władze agencji zapowiadają redukcję kosztów, m.in. poprzez rozwiązanie niektórych umów o współpracę. więcej

Polska Fundacja Narodowa zaprasza do Polski setkę znanych osobistości, w ramach akcji "100 x 100"

"100 x 100" to nowa kampania Polskiej Fundacji Narodowej, w ramach której do naszego kraju zostanie zaproszonych stu znanych gości z zagranicy - artystów, aktorów, sportowców, intelektualistów, przedsiębiorców oraz liderów opinii. Pierwszym z nich jest Mika Hakkinen, były fiński kierowca wyścigowy. więcej

Atelier Szeski Paweł Miszewski autorem nowego logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Urząd Metropolitarny Górnośląsko-Zagłebiowskiej Metropolii obejmującej 41 miast i gmin na terenie Śląska zakończył konkurs na nowe logo wybierając w nim projekt zgłoszony przez Atelier Szeski Paweł Miszewski. więcej

Objawy przeziębienia intruzami domowymi w reklamie Polopiryny Complex (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa preparatu Polopiryna Complex (produkowanego przez Polpharmę) na przeziębienie i grypę. W spocie objawy choroby i stan zapalny są symbolizowane przez intruzów domowych. więcej

Szef-zrzęda powraca w kampanii Pracuj.pl (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj), realizowana pod hasłem "Szef i reszta". Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa, K2 Media, Prime Time i dział wewnętrzny Pracuj.pl. więcej

Beata Pawłowska awansowała w Oriflame na dyrektor regionu Europa Centralna

Od początku września Beata Pawłowska awansowała w Oriflame na dyrektor regionu europejskiego dla kolejnych rynków - Słowacji oraz Czech. Obecnie jest dyrektor zarządzającą Oriflame Poland. więcej

Elton John bohaterem świątecznych reklam John Lewis

Elton John ma pojawić się w tegorocznej świątecznej bożonarodzeniowej reklamie sieci John Lewis. Zarobi na tym 5 mln funtów. więcej

Coca-Cola kampanią zachęca do wyrzucania butelek po napoju do kosza (wideo)

Koncern Coca-Cola rozpoczyna kampanię pod hasłem „I am 100% recycable. Thanks for recycling that coke”, którą chce zachęcić konsumentów do odpowiedniego postępowania z pustymi butelkami po napoju. Autorem kampanii jest agencja McCann Europe. więcej

Nike angażuje kontrowersyjnego sportowca do kampanii na 30-lecie claimu "Just Do It"

Twarzą kampanii Nike, świętującej 30 lat istnienia sloganu "Just Do It", został futbolista Colin Kaepernick. Wielu Amerykanom nie spodobało się to tak bardzo, że na znak protestu palili produkty marki. Tymczasem, Nike zanotowało kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży. więcej

Atak robotów w reklamie Total Quartz

Ruszyła kampania reklamowa olejów silnikowych Total Quartz z formułą Age Resistance Technology. więcej

PKP Intercity szuka firmy, która będzie kupować dla niej reklamy full back

Spółka PKP Intercity zaprasza firmy do składania ofert na zakup powierzchni reklamowych typu full back w wybranych miastach. więcej

Marcin Mioduski: z Grey Group Poland do BBDO Warszawa

We wrześniu do zespołu agencji reklamowej BBDO Warszawa dołączył Marcin Mioduski. Jako senior art director będzie pracował w teamie Rafała Pniewskiego. więcej

Natasza Urbańska ambasadorką marki butów Caprice

Natasza Urbańska została nową ambasadorką marki butów Caprice. Pojawi się w kampanii promującej nową kolekcję jesień-zima 2018/2019. więcej

Empik chce pobić rekord Polski w czytaniu książek

W ramach obchodów swojego 70-lecia na rynku, Empik rusza z niestandardową akcją marketingową. Sieć chce pobić rekord Polski w nieprzerwanym czytaniu książek na głos. W tym celu, z Warszawy wyruszy bus z pracownikami firmy, wspieranymi przez rodzimych pisarzy: Witolda Szabłowskiego, Magdalenę Witkiewicz, Ryszarda Ćwirleja, Wojciecha Chmielarza oraz Łukasza Orbitowskiego. więcej

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike

Towary zamówione przez internet w firmie Nike w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) będą dostarczane w opakowaniach zaprojektowanych przez polski oddział agencji 180heartbeats+ Jung v Matt. więcej

Vertigo Propoerty Group nowym klientem Up&More

Do grona klientów agencji interaktywnej Up&More dołączyła agencja nieruchomości komercyjnych Vertigo Propoerty Group, specjalizująca się w wynajmie powierzchni biurowych. Współpraca została nawiązana dzięki działaniom new businessowym agencji. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Polityka" nie przedłużyła umowy z Rafałem Wosiem. Dziennikarz chciał dalej pracować w tygodniku

Tygodnik „Polityka” podkreśla, że nie zwolnił Rafała Wosia, tylko nie przedłużył umowy z nim wygasającej z końcem września - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zaproponowaliśmy inną umowę, o współpracy, która pozwoliłaby mu na większą autorską swobodę. Jednocześnie redakcja nie czułaby się już w obowiązku tłumaczyć wielu czytelnikom „Polityki” zasadniczych sprzeczności występujących między głównym przekazem pisma a opiniami jednego z jego autorów - tłumaczy Mariusz Janicki, zastępca redaktora naczelnego. - Gdyby to ode mnie zależało, to ta przygoda by jeszcze trwała. Dalej chciałem pracować w „Polityce” - zaznacza Rafał Woś. więcej

Ruch rozpoczął negocjacje z wydawcami objętymi przyspieszonym postępowaniem układowym

Dystrybutor prasy Ruch rozpoczął negocjacje z wydawcami objętymi układem częściowym. Dotyczy to tylko tych wierzycieli, wobec których wierzytelności wynoszą co najmniej milion złotych. W ubiegłym tygodniu długoterminowe umowy ze spółką rozwiązała Agora oraz Grupa ZPR Media. Od poniedziałku sprzedaż „Super Expressu” w kioskach Ruchu została zawieszona. więcej

Monika Krokiewicz i Aleksandra Lorkowska zarządzają pismami luksusowymi i poradnikowymi w Bauerze, odchodzi Izabela Pajor

Od początku października segmentem pism luksusowych i poradnikowych w Wydawnictwie Bauer będzie zarządzała członek zarządu firmy Monika Krokiewicz, a jej zastępczynią będzie Aleksandra Lorkowska. Z wydawnictwem żegna się natomiast Izabela Pajor. więcej

Michał Karnowski zarzuca Santander Bank Polska brak reklam z prawicowej prasie. PZU dołącza odblaski tylko do ,,Sieci"

W poniedziałek na pierwszej stronie opiniotwórczych dzienników ogólnopolskich ukazały się specjalne reklamy Santander Bank Polska. - Precyzyjnie odcedzono całą prasę konserwatywną. Taki mamy system medialny i bankowy - ocenił Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii i publicysta „Sieci”. Do nowego numeru tego tygodnika dołączono za to odblaski od PZU dla dzieci. więcej

Leszek Miller chce od ,,Faktu" przeprosin na pierwszej stronie i zadośćuczynienia, napisał do prezesa Axel Springer

Były premier Leszek Miller zapowiedział, że z powodu publikacji „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) o śmierci jego syna będzie domagał się przeprosin na pierwszej stronie i zadośćuczynienia materialnego. Napisał w tej sprawie list do Mathiasa Doepfnera, szefa Axel Springer. - Najbardziej zdumiewa mnie to, że tak jak dochodzą do mnie różne sygnały, ta okładka się bardzo spodobała w zespole „Faktu”. Czyli wnoszę, że to zostało zrobione z premedytacją, żeby sprawić ból - stwierdził Miller. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I półroczu. Wszystkie tytułu na minusie

W pierwszym półroczu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera znalazł się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Elle Decoration" świętuje 18-lecie w Polsce. Urodzinowy numer dwumiesięcznika

W środę 12 września br. w sprzedaży ukaże się październikowo-listopadowe wydanie magazynu „Elle Decoration” (Burda Media Polska). Będzie to jubileuszowy numer z okazji 18-lecia obecności tytułu na polskim rynku. więcej

Rafał Woś żegna się z ,,Polityką". ,,Szukam nowej uczciwej pracy"

Dziennikarz ekonomiczny Rafał Woś po trzech latach pracy żegna się z tygodnikiem „Polityka”. Niedawno pismo był krytykowane za felieton Wosia dla Gazeta.pl. więcej

,,Twoje miasto, twój wybór" - wydanie specjalne ,,Polityki" na wybory samorządowe

Od 12 września br. w kioskach pojawi się publikacja „Twoje miasto, twój wybór”, autorstwa redakcji „Polityki”. Została przygotowana w związku z nadchodzącymi wyborami samorządowymi. więcej

 
 
 
INTERNET
 
WP i Facebook przyciągają bardziej niż Google. W górę Edipresse - w dół TVN, Messenger i Instagram (Gemius/PBI z sierpnia)

Google i Facebook są niezmiennie zdecydowanymi liderami pod względem zasięgu i liczby odsłon w polskim internecie, natomiast dłuższy średni czas korzystania przez internautów notuje Wirtualna Polska. W sierpniu znacząco zmalały zasięgi Grupy TVN, Grupy Interia, Messengera i Instagrama, natomiast duże wzrosty osiągnęły Grupa Edipresse.pl i Cyfrowy Polsat. więcej

Katarzyna Szypulska szefem produkcji wideo w Ringier Axel Springer Polska

Katarzyna Szypulska objęła stanowisko szefa produkcji wideo w Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio była szefem produkcji w Constantin Entertainment Polska. więcej

Weszlo.com wprowadza obowiązek oglądania reklam lub ich brak za 8 zł miesięcznie

Sportowy serwis Weszlo.com planuje nowy sposób monetyzacji treści w serwisie. Według zapowiedzi użytkownicy chcący korzystać za darmo z publikowanych materiałów będą musieli wchodzić w interakcje z reklamami, do wyboru będzie też wykupienie miesięcznej subskrypcji w wysokości 8 złotych. więcej

Krystyna Janda pisze felietony dla Onetu. ,,Uważam, że Polska się wali"

Krystyna Janda dołączyła do grona felietonistów publikujących na łamach Onet.pl. Aktorka będzie zamieszczać swoje teksty głównie w serwisie Onet Kobieta, a w swoim pierwszym felietonie pisze na temat roli prawdy we współczesnej Polsce. więcej

Wirtualna Polska szykuje jedno duże i kilka mniejszy przejęć, chce mieć 75 proc. wpływów z e-commerce

Wirtualna Polska Holding jest obecnie w kilku procesach akwizycyjnych, w tym jednym o dużej wartości. - Liczę, że jeszcze w tym roku będziemy w stanie się czymś pochwalić - zapowiedział prezes firmy Jacek Świderski. Docelowo e-commerce ma stanowić 75 proc. wpływów spółki. więcej

Portal Noizz wydaje książkę kucharską

„Street Food. Żarcie z ulicy" to tytuł książki kucharskiej serwisu Noizz.pl, która 19 września trafi do sprzedaży, w nakładzie 10 tys. egzemplarzy. więcej

eurobank odświeża wygląd swojego serwisu internetowego

eurobank uruchomił swój serwis internetowy w nowej wersji. Użytkownicy mogą korzystać m.in. z uproszczonej nawigacji i filtrów ułatwiających dotarcie do poszukiwanych produktów. więcej

Aktorka z "Pułapki" i "Rojstu" będzie szkolić adeptów sztuki filmowej

Marianna Kowalewska, aktorka znana z seriali takich jak "Pułapka", "Rojst" i "Barwy Szczęścia", została ambasadorką Vendo.tv,  platformy do przeprowadzania castingów online. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co czwarty Polak chciałby oddać w wyborach parlamentarnych nieważny głos

23 proc. Polaków oddałoby w wyborach parlamentarnych nieważny głos. 27 proc. zagłosowałoby na PiS, 14 proc. na PO, a 8 proc. na partię Kukiz'15 - wynika z najnowszego badania. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Wyborowa nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies

Agencja Hill+Knowlton Strategies rozpoczyna współpracę z marką wódek Wyborowa. Klienta pozyskano w przetargu. więcej

Emilia Miksa odpowiada za komunikację w Aliganza Fashion Agency

Emilia Miksa z początkiem września powróciła z urlopu macierzyńskiego do Aliganza Fashion Agency, gdzie objęła nowe stanowisko communication managera. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
12 września premiera nowych iPhone'ów, iPadów Pro ze złączem USB-C i zegarków z czytnikiem EKG
Orange Polska podpisała umowę z Nexerą w sprawie szybkiego internetu w 4 miastach
BGŻ BNP Paribas wprowadza podpis elektroniczny do zawierania umów kredytowych
6 na 10 Polaków korzysta z aplikacji programów lojalnościowych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Santander Bank Polska koszty rebrandingu rozłoży na 2 lata. Stawia na bezpieczeństwo i innowacyjność
Płaca minimalna wzrośnie do 2250 zł w 2019 roku
Credit Agricole: mniejszy wzrost PKB Polski w tym i w 2019 roku
Agnieszka Dejneka zarządza Grupą Progres
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Węgierska telewizja publiczna pokaże ,,Koronę królów" i inne produkcje TVP
"Zakonnica" podbija kina
,,Szkoła dla elity" nowym serialem Netflixa (wideo)
Złoty Lew w Wenecji dla Alfonso Cuarona za film "Roma". Sukces Netfliksa
Ryan Michelle Bathe zagra w serialu "Zmowa pierwszych żon"
Matthias Schoenaerts i Coline Firth w filmie ,,Kursk"
Robert Pattinson i Mia Wasikowska w filmie "The Devil All the Time" składają zwierzęta w ofierze
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj