|
|
|
|
|
|
|
Grażyna Torbicka dołączy do TVN? Edward Miszczak: Jesteśmy w rozmowach
Grażyna Torbicka poprowadzi event Telewizji TVN podczas festiwalu filmowego w Gdyni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy też w rozmowach na temat innych projektów - mówi nam Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Węgierska telewizja publiczna pokaże ,,Koronę królów" i inne produkcje TVP
Węgierska telewizja publiczna MTVA rozpocznie emisję polskich produkcji, w tym seriali „Korona królów” i „Mała Moskwa” oraz filmów „Jutro idziemy do kina” i „Komornik”.
więcej
|
TVP2 wyprzedziła TVP1, TVN nowym liderem w 16-49. ,,M jak miłość" i mecz Włochy-Polska hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, mecz Włochy-Polska oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP2 wyprzedziła TVP1. W grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych, TVN Turbo liderem w 16-49
W sierpniu br. bezkonkurencyjnym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał Discovery Historia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Izabela Janachowska pomoże kobietom z nadwagą. ,,Panny młode ponad miarę" od 2 października w TLC
We wtorek 2 października br. stacja TLC rozpocznie emisję nowego reality ślubnego pt. „Panny młode ponad miarę”. Program poprowadzi Izabela Janachowska.
więcej
|
,,Pułapka" hitem TVN. 2,6 mln widzów pierwszego odcinka
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Pułapka” oglądało średnio 2,56 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Les Moonves, szef CBS odchodzi po oskarżeniach o molestowanie pracownic
Leslie Moonves, prezes i dyrektor wykonawczy stacji CBS odchodzi z firmy. Niedawno został oskarżony o to, że dopuścił się kilkudziesięciu przypadków molestowania pracownic koncernu. Stacja i Moonves przeznaczą 20 mln dolarów na wsparcie organizacji kobiecych, a do zakończenia śledztwa Moonves nie otrzyma 100 mln dolarów dodatkowej odprawy związanej z wcześniejszym rozwiązaniem kontraktu.
więcej
|
,,Znaki", ,,S.W.A.T. - jednostka specjalna" i ,,Okup 2" w październiku w AXN
1 października br. stacja AXN rozpocznie emisję serialu sensacyjnego „S.W.A.T. - jednostka specjalna”. Dziesięć dni później premierę będzie miała polska produkcja „Znaki”. Widzowie AXN obejrzą także drugi sezon serialu „Okup” i program o esporcie „Heads Up Daily”.
więcej
|
Drugi sezon ,,Magicznych magiimieczy" od 17 września w Cartoon Network
Od 17 września 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję drugiego sezonu „Magicznych magiimieczy”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Santander Bank Polska koszty rebrandingu rozłoży na 2 lata. Stawia na bezpieczeństwo i innowacyjność
Wczoraj wystartowała właściwa odsłona kampanii informującej o zmianie nazwy BZ WBK na Santander Bank Polska. Działania rebrandingowe bank reklamuje hasłem „Bank jaki chcesz”, a wartości, na które ma stawiać to bezpieczeństwo i innowacyjność. - Koszty związane z rebrandingiem BZ WBK na Santander Bank Polska będą rozłożone na dwa lata. Bank podtrzymuje swoją politykę dywidendową i chce wypłacać dywidendę co roku - poinformował Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.
więcej
|
Grandes Kochonos z 13,8 mln zł wpływów i 2,39 mln zysku. Mniej z ATL, więcej z digitalu
Łączne przychody agencji Grandes Kochonos wyniosły na koniec ub.r. 13,85 mln zł, a zysk netto -2,39 mln zł. Spadły przychody z tytułu usług w zakresie reklamy ATL, a wzrosły te z projektów digital. Władze agencji zapowiadają redukcję kosztów, m.in. poprzez rozwiązanie niektórych umów o współpracę.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa zaprasza do Polski setkę znanych osobistości, w ramach akcji "100 x 100"
"100 x 100" to nowa kampania Polskiej Fundacji Narodowej, w ramach której do naszego kraju zostanie zaproszonych stu znanych gości z zagranicy - artystów, aktorów, sportowców, intelektualistów, przedsiębiorców oraz liderów opinii. Pierwszym z nich jest Mika Hakkinen, były fiński kierowca wyścigowy.
więcej
|
Atelier Szeski Paweł Miszewski autorem nowego logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
Urząd Metropolitarny Górnośląsko-Zagłebiowskiej Metropolii obejmującej 41 miast i gmin na terenie Śląska zakończył konkurs na nowe logo wybierając w nim projekt zgłoszony przez Atelier Szeski Paweł Miszewski.
więcej
|
Objawy przeziębienia intruzami domowymi w reklamie Polopiryny Complex (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa preparatu Polopiryna Complex (produkowanego przez Polpharmę) na przeziębienie i grypę. W spocie objawy choroby i stan zapalny są symbolizowane przez intruzów domowych.
więcej
|
Szef-zrzęda powraca w kampanii Pracuj.pl (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj), realizowana pod hasłem "Szef i reszta". Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa, K2 Media, Prime Time i dział wewnętrzny Pracuj.pl.
więcej
|
Beata Pawłowska awansowała w Oriflame na dyrektor regionu Europa Centralna
Od początku września Beata Pawłowska awansowała w Oriflame na dyrektor regionu europejskiego dla kolejnych rynków - Słowacji oraz Czech. Obecnie jest dyrektor zarządzającą Oriflame Poland.
więcej
|
Elton John bohaterem świątecznych reklam John Lewis
Elton John ma pojawić się w tegorocznej świątecznej bożonarodzeniowej reklamie sieci John Lewis. Zarobi na tym 5 mln funtów.
więcej
|
Coca-Cola kampanią zachęca do wyrzucania butelek po napoju do kosza (wideo)
Koncern Coca-Cola rozpoczyna kampanię pod hasłem „I am 100% recycable. Thanks for recycling that coke”, którą chce zachęcić konsumentów do odpowiedniego postępowania z pustymi butelkami po napoju. Autorem kampanii jest agencja McCann Europe.
więcej
|
Nike angażuje kontrowersyjnego sportowca do kampanii na 30-lecie claimu "Just Do It"
Twarzą kampanii Nike, świętującej 30 lat istnienia sloganu "Just Do It", został futbolista Colin Kaepernick. Wielu Amerykanom nie spodobało się to tak bardzo, że na znak protestu palili produkty marki. Tymczasem, Nike zanotowało kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży.
więcej
|
Atak robotów w reklamie Total Quartz
Ruszyła kampania reklamowa olejów silnikowych Total Quartz z formułą Age Resistance Technology.
więcej
|
PKP Intercity szuka firmy, która będzie kupować dla niej reklamy full back
Spółka PKP Intercity zaprasza firmy do składania ofert na zakup powierzchni reklamowych typu full back w wybranych miastach.
więcej
|
Marcin Mioduski: z Grey Group Poland do BBDO Warszawa
We wrześniu do zespołu agencji reklamowej BBDO Warszawa dołączył Marcin Mioduski. Jako senior art director będzie pracował w teamie Rafała Pniewskiego.
więcej
|
Natasza Urbańska ambasadorką marki butów Caprice
Natasza Urbańska została nową ambasadorką marki butów Caprice. Pojawi się w kampanii promującej nową kolekcję jesień-zima 2018/2019.
więcej
|
Empik chce pobić rekord Polski w czytaniu książek
W ramach obchodów swojego 70-lecia na rynku, Empik rusza z niestandardową akcją marketingową. Sieć chce pobić rekord Polski w nieprzerwanym czytaniu książek na głos. W tym celu, z Warszawy wyruszy bus z pracownikami firmy, wspieranymi przez rodzimych pisarzy: Witolda Szabłowskiego, Magdalenę Witkiewicz, Ryszarda Ćwirleja, Wojciecha Chmielarza oraz Łukasza Orbitowskiego.
więcej
|
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike
Towary zamówione przez internet w firmie Nike w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) będą dostarczane w opakowaniach zaprojektowanych przez polski oddział agencji 180heartbeats+ Jung v Matt.
więcej
|
Vertigo Propoerty Group nowym klientem Up&More
Do grona klientów agencji interaktywnej Up&More dołączyła agencja nieruchomości komercyjnych Vertigo Propoerty Group, specjalizująca się w wynajmie powierzchni biurowych. Współpraca została nawiązana dzięki działaniom new businessowym agencji.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Polityka" nie przedłużyła umowy z Rafałem Wosiem. Dziennikarz chciał dalej pracować w tygodniku
Tygodnik „Polityka” podkreśla, że nie zwolnił Rafała Wosia, tylko nie przedłużył umowy z nim wygasającej z końcem września - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zaproponowaliśmy inną umowę, o współpracy, która pozwoliłaby mu na większą autorską swobodę. Jednocześnie redakcja nie czułaby się już w obowiązku tłumaczyć wielu czytelnikom „Polityki” zasadniczych sprzeczności występujących między głównym przekazem pisma a opiniami jednego z jego autorów - tłumaczy Mariusz Janicki, zastępca redaktora naczelnego. - Gdyby to ode mnie zależało, to ta przygoda by jeszcze trwała. Dalej chciałem pracować w „Polityce” - zaznacza Rafał Woś.
więcej
|
Ruch rozpoczął negocjacje z wydawcami objętymi przyspieszonym postępowaniem układowym
Dystrybutor prasy Ruch rozpoczął negocjacje z wydawcami objętymi układem częściowym. Dotyczy to tylko tych wierzycieli, wobec których wierzytelności wynoszą co najmniej milion złotych. W ubiegłym tygodniu długoterminowe umowy ze spółką rozwiązała Agora oraz Grupa ZPR Media. Od poniedziałku sprzedaż „Super Expressu” w kioskach Ruchu została zawieszona.
więcej
|
Monika Krokiewicz i Aleksandra Lorkowska zarządzają pismami luksusowymi i poradnikowymi w Bauerze, odchodzi Izabela Pajor
Od początku października segmentem pism luksusowych i poradnikowych w Wydawnictwie Bauer będzie zarządzała członek zarządu firmy Monika Krokiewicz, a jej zastępczynią będzie Aleksandra Lorkowska. Z wydawnictwem żegna się natomiast Izabela Pajor.
więcej
|
Michał Karnowski zarzuca Santander Bank Polska brak reklam z prawicowej prasie. PZU dołącza odblaski tylko do ,,Sieci"
W poniedziałek na pierwszej stronie opiniotwórczych dzienników ogólnopolskich ukazały się specjalne reklamy Santander Bank Polska. - Precyzyjnie odcedzono całą prasę konserwatywną. Taki mamy system medialny i bankowy - ocenił Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii i publicysta „Sieci”. Do nowego numeru tego tygodnika dołączono za to odblaski od PZU dla dzieci.
więcej
|
Leszek Miller chce od ,,Faktu" przeprosin na pierwszej stronie i zadośćuczynienia, napisał do prezesa Axel Springer
Były premier Leszek Miller zapowiedział, że z powodu publikacji „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) o śmierci jego syna będzie domagał się przeprosin na pierwszej stronie i zadośćuczynienia materialnego. Napisał w tej sprawie list do Mathiasa Doepfnera, szefa Axel Springer. - Najbardziej zdumiewa mnie to, że tak jak dochodzą do mnie różne sygnały, ta okładka się bardzo spodobała w zespole „Faktu”. Czyli wnoszę, że to zostało zrobione z premedytacją, żeby sprawić ból - stwierdził Miller.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I półroczu. Wszystkie tytułu na minusie
W pierwszym półroczu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera znalazł się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Elle Decoration" świętuje 18-lecie w Polsce. Urodzinowy numer dwumiesięcznika
W środę 12 września br. w sprzedaży ukaże się październikowo-listopadowe wydanie magazynu „Elle Decoration” (Burda Media Polska). Będzie to jubileuszowy numer z okazji 18-lecia obecności tytułu na polskim rynku.
więcej
|
Rafał Woś żegna się z ,,Polityką". ,,Szukam nowej uczciwej pracy"
Dziennikarz ekonomiczny Rafał Woś po trzech latach pracy żegna się z tygodnikiem „Polityka”. Niedawno pismo był krytykowane za felieton Wosia dla Gazeta.pl.
więcej
|
,,Twoje miasto, twój wybór" - wydanie specjalne ,,Polityki" na wybory samorządowe
Od 12 września br. w kioskach pojawi się publikacja „Twoje miasto, twój wybór”, autorstwa redakcji „Polityki”. Została przygotowana w związku z nadchodzącymi wyborami samorządowymi.
więcej
|
|
|
WP i Facebook przyciągają bardziej niż Google. W górę Edipresse - w dół TVN, Messenger i Instagram (Gemius/PBI z sierpnia)
Google i Facebook są niezmiennie zdecydowanymi liderami pod względem zasięgu i liczby odsłon w polskim internecie, natomiast dłuższy średni czas korzystania przez internautów notuje Wirtualna Polska. W sierpniu znacząco zmalały zasięgi Grupy TVN, Grupy Interia, Messengera i Instagrama, natomiast duże wzrosty osiągnęły Grupa Edipresse.pl i Cyfrowy Polsat.
więcej
|
Katarzyna Szypulska szefem produkcji wideo w Ringier Axel Springer Polska
Katarzyna Szypulska objęła stanowisko szefa produkcji wideo w Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio była szefem produkcji w Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
Weszlo.com wprowadza obowiązek oglądania reklam lub ich brak za 8 zł miesięcznie
Sportowy serwis Weszlo.com planuje nowy sposób monetyzacji treści w serwisie. Według zapowiedzi użytkownicy chcący korzystać za darmo z publikowanych materiałów będą musieli wchodzić w interakcje z reklamami, do wyboru będzie też wykupienie miesięcznej subskrypcji w wysokości 8 złotych.
więcej
|
Krystyna Janda pisze felietony dla Onetu. ,,Uważam, że Polska się wali"
Krystyna Janda dołączyła do grona felietonistów publikujących na łamach Onet.pl. Aktorka będzie zamieszczać swoje teksty głównie w serwisie Onet Kobieta, a w swoim pierwszym felietonie pisze na temat roli prawdy we współczesnej Polsce.
więcej
|
Wirtualna Polska szykuje jedno duże i kilka mniejszy przejęć, chce mieć 75 proc. wpływów z e-commerce
Wirtualna Polska Holding jest obecnie w kilku procesach akwizycyjnych, w tym jednym o dużej wartości. - Liczę, że jeszcze w tym roku będziemy w stanie się czymś pochwalić - zapowiedział prezes firmy Jacek Świderski. Docelowo e-commerce ma stanowić 75 proc. wpływów spółki.
więcej
|
Portal Noizz wydaje książkę kucharską
„Street Food. Żarcie z ulicy" to tytuł książki kucharskiej serwisu Noizz.pl, która 19 września trafi do sprzedaży, w nakładzie 10 tys. egzemplarzy.
więcej
|
eurobank odświeża wygląd swojego serwisu internetowego
eurobank uruchomił swój serwis internetowy w nowej wersji. Użytkownicy mogą korzystać m.in. z uproszczonej nawigacji i filtrów ułatwiających dotarcie do poszukiwanych produktów.
więcej
|
Aktorka z "Pułapki" i "Rojstu" będzie szkolić adeptów sztuki filmowej
Marianna Kowalewska, aktorka znana z seriali takich jak "Pułapka", "Rojst" i "Barwy Szczęścia", została ambasadorką Vendo.tv, platformy do przeprowadzania castingów online.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|