|
|
|
|
|
|
|
Komisja Etyki TVP: portal TVP.info naruszył zasady etyki dziennikarskiej
Komisja Etyki Telewizji Polskiej oceniła, że dwie publikacje na portalu TVP.info o lekarzu, który na swoim gabinecie zawiesił kartkę: „Nie obsługujemy pacjentów z PiS”, naruszyły zasady etyki dziennikarskiej obowiązujące w TVP. Powód? Przy tekstach zamieszczono zdjęcie lekarza, który nie ma z tą sprawą nic wspólnego.
więcej
|
Robert Stanilewicz po 17 latach rozstaje się z Grupą TVN. ,,Rozpoczynam własną drogę"
Robert Stanilewicz po 17 latach pracy odchodzi z Grupy TVN. Najpierw przez ponad 10 lat był związany z TVN24, a potem także z TVN CNBC i TVN24 BIS. To kolejna osoba żegnająca się z TVN24 BiS. - W tym momencie nie mam żadnych konkretnych planów, by pojawić się w jakimś tradycyjnym medium. Po prostu rezygnuję i rozpoczynam własną drogę - powiedział Robert Stanilewicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Games zaprezentował logo. Start pierwszego października
Telewizja Polsat zaprezentowała logo nowego kanału Polsat Games. Stacja ma wystartować w poniedziałek, 1 października.
więcej
|
Core PR, SM-PR i CreativeHarder z United Brands of Biznes chcą promować dla TVP digitalizację archiwalnych produkcji
Trzy oferty wpłynęły na ogłoszony przez Telewizję Polską przetarg na promocję projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Filmowej i Telewizyjnej z Archiwum TVP SA”. Nadawca na te działania przeznaczy 1,03 mln zł brutto.
więcej
|
,,Poczuj się jak Małgosia Rozenek" od 15 września w TVN Style
W sobotę, 15 września 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”, którego gospodynią będzie Małgorzata Rozenek-Majdan.
więcej
|
Tony Hall, szef BBC: Rezygnujemy z mniej popularnych treści, postawimy na sprawdzone serwisy i młodszych odbiorców
Tony Hall, dyrektor generalny BBC zapowiedział, że stacja przestanie produkować i publikować w internecie treści, które cieszą się niewielką popularnością wśród widzów i czytelników. Nadawca zamierza skupić się na rozwijaniu swoich sztandarowych serwisów, takich jak BBC News czy BBC Sport oraz platformy iPlayer, chce też przyciągnąć w większym niż dotąd stopniu młodych odbiorców, którzy za 4 lata mają stanowić 90 proc. użytkowników BBC w internecie.
więcej
|
TVN Style, HGTV i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych w sierpniu
W sierpniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT oddaliła skargę Kancelarii Prezydenta na brak materiału w ,,Wiadomościach" o planie referendum
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakończyła postępowanie po skardze Kancelarii Prezydenta RP na to, że w dniu ogłoszenia przez Andrzeja Dudy planu referendum dotyczącego konstytucji nie poinformowano o tym w „Wiadomościach”. Regulator przyjął wyjaśnienia TVP, że materiały o referendum pojawiły się tego dnia w innych programach.
więcej
|
,,Panorama opinii" nowym cyklem wywiadów po ,,Panoramie" w TVP Info
Od poniedziałku po głównym wydaniu „Panoramy” jest emitowany w TVP Info nowy cykl wywiadów „Panorama opinii”. Wcześniej w tym paśmie pokazywano „Po przecinku”.
więcej
|
Eutelsat uruchamia usługę Cirrus integrującą telewizję satelitarną z platformą internetową
Firma Eutelsat Communications uruchomiła usługę Cirrus - hybrydowe rozwiązanie w oparciu o satelitę i platformy OTT (over the top - telewizja w internecie), pozwalające nadawcom zaoferować elastyczną dystrybucję treści telewizyjnych na wielu ekranach.
więcej
|
Staruje nowy sezon Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Transmisje w Eleven Sports
W środę, 12 września 2018 roku rozpocznie się nowy sezon Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Sportowe wydarzenie na żywo będzie pokazywać Eleven Sports.
więcej
|
Serial ,,Wampiry: Dziedzictwo" w HBO GO
W piątek, 26 października 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego serialu „Wampiry: Dziedzictwo”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carrefour stawia na produkty ekologiczne i omnichannel. Będzie wspierać polskich rolników
Polski oddział Carrefour zaprezentował szczegóły globalnej inicjatywy "Act For Food", mającej na celu transformację oferty żywnościowej sieci. - Mamy XXI wiek, w społeczeństwie i sposobie konsumpcji zachodzą zmiany, na które trzeba reagować - mówił na spotkaniu prasowym Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska. Sieć podała także nowe informacje na temat modelu sprzedaży.
więcej
|
Koniec współpracy Roberta Lewandowskiego z Gillette
Marka Gillette (Procter & Gamble) zakończyła współpracę z Robertem Lewandowskim. Piłkarz współpracował z nią od 2011 roku.
więcej
|
Ikea przygotowała sequel kultowej reklamy sprzed 16 lat
"Lampa" to jedna z najbardziej znanych reklam Ikei, pochodząca z 2002 roku. Po wielu latach marka postanowiła wrócić do tej historii, by uczulić klientów na kwestię recyklingu swoich produktów.
więcej
|
Dacia w reklamach ,,otwiera zupełnie nowe możliwości". Publicis Poland przygotowała kampanię na 7 rynków europejskich
Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa samochodów Dacia realizowana pod hasłem „Dacia Way, I like it”. Akcja - przygotowana przez agencje Publicis Poland i Publicis DWL - jest realizowana w siedmiu europejskich krajach naszego regionu.
więcej
|
Zebra opowiada o kakao z Ghany w reklamie gorzkiej czekolady Wedel (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa słodyczy Wedel, w której występuje gadająca zebra z chłopcem na grzbiecie. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL i OMD.
więcej
|
,,Jeden dzień - wart całe życie" hasłem kampanii na temat samobójstw młodzieży
Fundacja Zobacz... Jestem! ruszyła z kampanią społeczną, poświęconą profilaktyce samobójstw wśród młodzieży. Akcję pod hasłem „Jeden dzień - wart całe życie" przygotowały agencje z grupy Havas, Dobro i Platige Image.
więcej
|
Maciej Musiał robi unboxing w reklamach Konta dla Młodych w PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania z udziałem Macieja Musiała reklamująca Konto dla Młodych oferowane przez PKO BP. W spotach Musiał wciela się w różne role, testując usługi dostępne w ramach tego rachunku.
więcej
|
Woda Żywiec Zdrój dla dzieci z wizerunkami bohaterów ,,Gwiezdnych Wojen"
Firma Żywiec Zdrój (należy do Grupy Danone) wprowadziła do sprzedaży specjalną serię niegazowanej wody Żywiec Zdrój dla dzieci z etykietami, na których umieszczono wizerunki bohaterów „Gwiezdnych Wojen”. Butelki będą promowane kampanią.
więcej
|
"Zakup, który się zwraca" w kampanii pralek Samsung QuickDrive
Ruszyła kampania reklamowa pralek Samsung Quickdrive, komunikująca nową promocję marki. Na klientów czeka do 600 zł zwrotu za zakupy.
więcej
|
Suzuki zamiast Kolportera sponsorem tytularnym stadionu Korony Kielce
Suzuki Motor Poland podpisało nową umowę sponsorską z klubem piłkarskim Korona Kielce. Teraz będzie też sponsorem tytularnym jego stadionu. Wartość kontraktu to kilka mln zł rocznie.
więcej
|
Carrefour kończy serię reklam z Napoleonem, stawia na ,,Act For Food" (wideo)
Sieć hipermarketów Carrefour po 2,5 roku zakończyła cykl kampanii reklamowych z Napoleonem (odgrywanym przez Jacka Braciaka). Teraz będzie reklamować żywność w ramach programu „Act For Food”.
więcej
|
Rebecca Messina pierwszym szefem ds. globalnego marketingu w Uberze
Rebecca Massina została pierwszym w historii firmy Uber dyrektorem ds. globalnego marketingu. Ma m.in.odpowiadać za poprawę nadszarpniętego wizerunku marki.
więcej
|
Przestrzeń wiodącą agencją marki Nałęczowianka
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg Nestle Water Polska na kompleksową obsługę marki wody Nałęczowianka. Zajmie się m.in. zmianami w jej strategii reklamowej.
więcej
|
Metropolia Poznań szuka agencji do kampanii promującej dbanie o czyste powietrze
Stowarzyszenie Metropolia Poznań planuje jeszcze w tym roku przeprowadzić kampanię edukacyjno-informacyjną dotyczącą jakości powietrza w mieście. Szuka firmy do jej realizacji.
więcej
|
Marcin Zaremba zajmie się rozwojem produktu w Synerise
Do zespołu spółki technologicznej Synerise dołączył Marcin Zaremba, obejmując stanowisko chief product officera. Dotychczas był odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem aplikacji iTaxi oraz PizzaPortal.pl.
więcej
|
Jarosław Wittstock wiceprezesem Lotosu ds. korporacyjnych
Rada nadzorcza koncernu paliwowego Lotos powołała Jarosława Wittstocka na stanowisko wiceprezesa ds. korporacyjnych. Ostatnio pracował w Grupie Energa.
więcej
|
Ruszył impresariat bluebird artists
Od września na rynku działa impresariat twórców świata reklamy i filmu, bluebird artists. Kieruje nim Natalia Starowieyska.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawnictwo Bauer ogranicza współpracę z Ruchem. ZPR Media czeka na 10 mln zł
Wydawnictwo Bauer znacząco zmniejszyło dystrybucję swoich czasopism we współpracy z Ruchem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydawca ostrzega swoich czytelników, że w wielu punktach sprzedaży może być trudno kupić jego magazyny. Tymczasem jak poinformowała Grupa ZPR Media kolporter Ruch zalega jej 10 mln zł.
więcej
|
,,Kocham szycie" - nowy miesięcznik Wydawnictwa Burda. ,,Uzupełnienie segmentu advisory & crafting"
Od 14 września br. w sprzedaży ukaże się premierowe wydanie miesięcznika „Kocham szycie”, skierowany do miłośników szycia i projektantów. Tytuł wprowadza na rynek Wydawnictwo Burda - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pismo jest uzupełnieniem naszego segmentu advisory&crafting - wyjaśnia Zuzanna Potocka, senior bussiness manager w Burda Media Polska.
więcej
|
Piotr Nisztor i Cezary Gmyz muszą przeprosić Jana Pińskiego za sugerowanie kupowania narkotyków
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że dziennikarze Piotr Nisztor i Cezary Gmyz mają przeprosić na Twitterze Jana Pińskiego za tweety z maja 2016 roku zawierające sugestie o kontaktach z dilerem narkotyków.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" przyzna nagrodę im. Krzysztofa Millera za materiał fotograficzny roku
„Gazeta Wyborcza” (Agora) ogłosiła konkurs na najlepszy materiał fotograficzny 2018 roku. Nagroda im. Krzysztofa Millera - słynnego fotoreportera przez lata związanego z "GW", ma być przyznawana „za odwagę patrzenia”.
więcej
|
,,Rzeczpospolita", ,,Parkiet", ,,DGP" i ,,Puls Biznesu" z pustymi pierwszymi stronami - apelują o przyjęcie dyrektywy o prawie autorskim
Wtorkowe wydania „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Pulsu Biznesu” i „Dziennika Gazety Prawnej” ukazały się z pustymi pierwszymi stronami oraz apelem o przyjęcie dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. - Anachroniczne przepisy sprzed lat preferują amerykańskich gigantów internetowych i rodzime firmy, których model biznesowy polega na bezpłatnym korzystaniu z naszych treści. Nie mając efektywnych instrumentów walki o ochronę swych praw, musimy redukować liczbę kolumn naszych gazet i zwalniać dziennikarzy - tłumaczy Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” i dyrektor Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym półroczu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Maciej Orłoś rusza z autorskim kanałem na YouTube. ,,Nie traktuje tego biznesowo"
Dziennikarz Maciej Orłoś wystartuje 17 września o godzinie 17.00 ze swoim autorskim kanałem na YouTubie. Do tej pory publikował już filmy w social mediach, ale do swojej działalności w internecie chce podejść profesjonalnie. - YouTube traktuję bardzo poważnie, rośnie w siłę, mogą być na nim bardzo duże zasięgi. Przede wszystkim ta platformą daje jednak pewną wolność twórczą, która w telewizji często z różnych względów jest ograniczana - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Orłoś.
więcej
|
Strony główne: WP.pl minimalnie przed Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła o2.pl, TVN24. przyciąga na najdłużej
W sierpniu br. strona główna WP.pl zanotowała nieco więcej użytkowników i odsłon oraz krótszy czas korzystania przez odwiedzającego niż analogiczna witryna Onetu. Strona główna Gazeta.pl pod względem zasięgu wyprzedziła witrynę o2.pl, a zdecydowanie najdłużej internauci spędzili na stronie głównej TVN24.pl.
więcej
|
Pomiary widoczności reklam będą certyfikowane, IAB Europe wybrała audytorów
Organizacja IAB Europe wyłoniła trzech audytorów, którzy na europejskim rynku będą przyznawać certyfikaty firmom zajmującym się pomiarami widoczności reklam w internecie. - Od teraz również firmy europejskie, w tym polskie, będą mogły poddać się rzetelnej ocenie audytora według ogólnie przyjętych standardów i w rezultacie legitymizować wyniki swoich pomiarów odpowiednimi certyfikatami - zapowiada Piotr Kowalczyk, szef grupy roboczej Viewability IAB Polska.
więcej
|
Wyciek danych klientów Neo24.pl, sklep apeluje do użytkowników o zmianę haseł
Internetowy sklep Neo24.pl przyznał, że doszło do wycieku danych jego klientów. Platforma zapewnia, że w obce ręce nie dostały się żadne wrażliwe dane użytkowników dotyczące płatności, jednak firma apeluje o prewencyjną zmianę haseł dostępu do serwisu.
więcej
|
Gemius wchodzi na rynek wietnamski we współpracy z AMI CO
Firma Gemius, zajmująca się badaniami ruchu w internecie, zaczęła długofalowy projekt w Wietnamie. Realizuje go z tamtejszą spółką AMI CO.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|