|
|
|
|
|
|
|
,,Lepiej późno niż wcale" od 14 września w Polsacie. "Wysokobudżetowa produkcja z ikonami popkultury"
W piątek, 14 września na antenie Polsatu zadebiutuje nowy program „Lepiej późno niż wcale”. - Wraz z dyrektor Niną Terentiew i producentem Telewizji Polsat - Maciejem Myszką świadomie podjęliśmy decyzję, że zaprosimy do udziału w nim ikony popkultury - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, producent projektu.
więcej
|
Drugi sezon ,,Korony królów" stracił widzów i zmniejszył rynkowe udziały
Pierwsze sześć odcinków drugiego sezonu „Korony królów” oglądało średnio 1,08 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wyraźny spadek oglądalności - zarówno widowni jak i rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
nc+ reklamuje ,,najwięcej najlepszej piłki" (wideo)
Platforma nc+ zaczęła kampanię reklamującą transmisje sportowe w kanałach z jej oferty. Akcję, realizowaną pod hasłem „Najwięcej najlepszej piłki w nc+”, przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.
więcej
|
92 tys. widzów ,,Wyprawy na dno" w National Geographic
Pierwszy trzy odcinki nowego cyklu „Wyprawa na dno” oglądało średnio 92 tys. widzów. Program kilkukrotnie podnosi wyniki swojego pasma względem okresu poprzedzającego.
więcej
|
TVP Seriale z najwyższą oglądalnością. Stopklatka TV i Polsat Film na podium
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło AMC, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netprof zmodernizuje sieć produkcyjną Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Firma Netprof wygrała przetarg Telewizji Polskiej na modernizację sieci produkcyjnej Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Jej ofertę wyceniono na 486 373,98 zł.
więcej
|
Inea promuje nową ofertę hasłem ,,Czas wyrównać rachunki"
Wystartowała kampania reklamowa Inei pod hasłem „Czas wyrównać rachunki”, promująca ofertę komórkową operatora. Za kreację i realizację wszystkich spotów odpowiadała firma Filmpoint.
więcej
|
Tini Sevak nowym szefem ds. widowni i danych w CNN International Commercial
Tini Sevak dołączyła do CNN, aby kierować międzynarodową strategią w obszarze danych, tworzyć nowe rozwiązania, które w przyszłości będą dostarczały informacji branży business intelligence oraz umożliwiać partnerom biznesowym zaawansowane narzędzie do realizacji insightów kampanii.
więcej
|
Wybrane mecze Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych w nc+
W środę, 12 września 2018 roku rozpoczął się nowy sezon Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Sportowe wydarzenie na żywo w naszym kraju oprócz Eleven Sports pokazuje również platforma nc+.
więcej
|
,,American Horror Story: Apokalipsa" w FOX
Od 13 września 2018 roku FOX rozpocznie emisję nowego serialu „American Horror Story: Apokalipsa”.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rock Radio z akcją ,,100 drzew na 100-lecie niepodległości"
Rock Radio w ramach akcji „100 drzew na 100-lecie niepodległości” włączy się w obchody setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Setka słuchaczy stacji posadzi drzewa w Warszawie, Poznaniu i Opolu.
więcej
|
|
Radiowa Trójka szuka muzycznych talentów w programie ,,Start NaGranie"
Debiutujący soliści i zespoły mogą zgłaszać się do nowego projektu radiowej Trójki „Start NaGranie”. 35 artystów, którzy zakwalifikują się do programu, weźmie udział w przesłuchaniach, a zwycięzca nagra i wyda płytę w Agencji Muzycznej Polskiego Radia.
więcej
|
|
Karol Gac będzie prowadził poniedziałkowe wydania porannego programu ,,Siódma 9"
Od 17 września Karol Gac - dziennikarz "Do Rzeczy" - poprowadzi poniedziałkowe wydania porannego programu „Siódma 9”. Audycja jest nadawana jednocześnie na antenach Radia Warszawa, Radia Nadzieja, Radia Głos i Radia Fiat oraz Katolickiego Radia Zamość.
więcej
|
|
|
|
Change Serviceplan miała w ub.r. 612,8 tys. zł zysku przy 19,41 mln zł przychodów
Należąca do Group One agencja reklamowa Change Serviceplan zwiększyła przychody w ub.r. do 19,41 mln zł z 17,81 mln zł rok wcześniej. Jej zysk netto wzrósł z kolei z 513 tys. zł w 2016 roku do 612,8 tys. zł w ub.r.
więcej
|
nc+ reklamuje ,,najwięcej najlepszej piłki" (wideo)
Platforma nc+ zaczęła kampanię reklamującą transmisje sportowe w kanałach z jej oferty. Akcję, realizowaną pod hasłem „Najwięcej najlepszej piłki w nc+”, przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.
więcej
|
PKP Intercity szuka agencji eventowej
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie dla niej usług eventowych. Z wybraną firmą będzie pracować na zasadzie obsługi ramowej.
więcej
|
Adam Dyba digital marketing strategy directorem w 4finance
Adam Dyba objął stanowisko digital marketing strategy directora w firmie pożyczkowej 4finance. Z firmą związany jest od ponad dwóch lat.
więcej
|
Platige Image ma umowę z Pixomondo z Los Angeles
Spółka Platige Image podpisała umowę z firmą Pixomondo z Los Angeles, zajmującą się efektami specjalnymi.
więcej
|
Jan Piotrowski head of programmatic buying w SalesTube
Jan Piotrowski awansował w agencji e-commerce performance SalesTube (należącej do Group One) na stanowisko head of programmatic buying.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa startuje z projektem żeglarskim ,,I love Poland" (wideo)
Pod hasłem „I love Poland” ruszył nowy projekt Polskiej Fundacji Narodowej. Organizacja kupiła jacht treningowy, który posłużyć ma szkoleniu adeptów żeglarstwa oraz w przyszłości startować ma w międzynarodowych regatach.
więcej
|
Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki w kampanii z okazji 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego
Od 15 września rusza kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy, którzy w najbliższych miesiącach będą aktywnie szerzyć wiedzę o Powstaniu Wielkopolskim wśród Polaków. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja 4Frame.
więcej
|
Aflofarm ma zgodę UOKiK na przejęcie Trec Nutriotion i RB3
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska dostała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie spółek Trec Nutrition i RB3, producentów i dystrybutorów odżywek i suplementów dla sportowców.
więcej
|
Zalando świętuje kampanią swoje dziesiąte urodziny
Z okazji 10-lecia istnienia na rynku, sklep internetowy Zalando przygotował specjalną kampanię promocyjną, we współpracy z kilkoma markami modowymi z segmentu premium.
więcej
|
Frosta kolejny raz "mówi jak jest" (wideo)
Marka produktów mrożonych Frosta wraca z kolejną odsłoną kampanii reklamowej "Mówimy jak jest". Przygotowały ją Heimat Hamburg, TBWA i Zenithoptimedia.
więcej
|
Ptasie Mleczko w dwóch nowych smakach
Marka E. Wedel wprowadza dwa warianty smakowe Ptasiego Mleczka - Caffe Latte i Peanut Butter.
więcej
|
Tchibo Cafissimo z jubileuszową kampanią
Pod hasłem "To, co dobre zaczyna się od Cafissimo" ruszyła kampania przygotowana z okazji 10-lecia istnienie marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku. Akcję przygotowały VML Poland i Initiative Media.
więcej
|
Inea promuje nową ofertę hasłem ,,Czas wyrównać rachunki"
Wystartowała kampania reklamowa Inei pod hasłem „Czas wyrównać rachunki”, promująca ofertę komórkową operatora. Za kreację i realizację wszystkich spotów odpowiadała firma Filmpoint.
więcej
|
FedEx Express oficjalnym sponsorem Ligi Europy UEFA przez kolejne trzy sezony
Firma kurierska FedEx Express,przedłużyła umowę sponsoringową z Ligą Europy UEFA o kolejne 3 lata - do 2021 roku. Tym samym kontynuuje rozpoczęta trzy lata temu współpracę z UEFA jako oficjalny sponsor największych rozgrywek piłkarskich w Europie.
więcej
|
Łukasz Dziedziński, Arkadiusz Leszko, Karolina Mann i Krzysztof Dębski w Chimney
Do zespołu Chimney w Polsce dołączyli Łukasz Dziedziński, Arkadiusz Leszko, Karolina Mann oraz Krzysztof Dębski. Wszyscy będą realizować projekty reklamowe oraz fabularne.
więcej
|
Makro Polska po raz siódmy głównym sponsorem ,,MasterChefa" w TVN
Sieć hurtowni Makro Polska została po raz siódmy głównym sponsorem polskiej edycji programu „MasterChef” w TVN.
Z jej produktów korzystają też uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ringier Axel Springer Polska konsoliduje spółki. Mark Dekan prezesem, Aleksander Kutela wiceprezesem
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami siedem spółek należących do Grupy Onet-RAS Polska zostało połączonych w jeden nowy podmiot prawny - Ringier Axel Springer Polska. Od września br. nową spółkę reprezentuje 5-osobowy zarząd na czele z Markiem Dekanem jako prezesem. Aleksander Kutela, dotychczasowy szef Onetu jest wiceprezesem.
więcej
|
Komisja sejmowa zajmie się rynkiem prasy
Sprawą dystrybutora prasy Ruchu, który od pewnego czasu boryka się z problemem płynności finansowej zajmie się komisja kultury i środków przekazu. Posiedzenie poświęcone relacjom spółki z wydawcami odbędzie się na początku października - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sprzedaż ,,Super Expressu" nie ucierpiała po zerwaniu umowy z Ruchem. Zasępa: spadki są kosmetyczne
Zerwanie umowy z Ruchem na razie nie wpłynęło negatywnie na wyniki sprzedażowe „Super Expressu” (ZPR Media). Poniedziałkowe wydanie dziennika sprzedało się w kioskach w 90 tys. egz., o kilka tys. mniej niż numery z wcześniejszych poniedziałków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Condé Nast przygotuje okładki swoich magazynów wykonane smartfonami Pixel 3 i Pixel 3 XL
Wydawnictwo Condé Nast planuje kampanię reklamową nadchodzących smartfonów Pixel 3 i Pixel 3 XL firmowanych przez Google. W ramach działań promujących te urządzenia zdjęcia do kilku okładek magazynów wydawanych przez Condé Nast zostaną zrobione wyłącznie za pomocą nowych smartfonów Google’a.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w I półroczu. ,,PC Format" stracił najwięcej
W pierwszym półroczu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Super Express" krytykuje zarządzanie Ruchem, ,,Polityka" zmienia prenumeratę, Totalizator Sportowy wstrzymuje sprzedaż w punktach Ruchu
Totalizator Sportowy wstrzymał sprzedaż swoich gier liczbowych w kioskach i salonach prasowych Ruchu. „Super Express” winą za kłopoty spółki kolporterskiej obarcza jej prezesa Igora Chalupca. Natomiast „Polityka” do tradycyjnej prenumeraty dodaje dostęp internetowy.
więcej
|
|
|
Chrabota: dzięki dyrektywie o prawie autorskim twórcy mają szansę przetrwać. PiS: to cenzura internetu
Wielu polskich wydawców pochwaliło przyjętą w środę dyrektywę o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym. - Pauperyzacja, czyli zniszczenie środowisk twórczych: dziennikarzy, pisarzy, muzyków, filmowców nikomu się nie opłaca, bo oznacza internetową pustkę, a pustka jest nieatrakcyjna. Dzięki Dyrektywie mamy szansę przetrwać - komentuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Za dyrektywą głosowali europosłowie PO, natomiast krytykują ją politycy PiS.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska konsoliduje spółki. Mark Dekan prezesem, Aleksander Kutela wiceprezesem
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami siedem spółek należących do Grupy Onet-RAS Polska zostało połączonych w jeden nowy podmiot prawny - Ringier Axel Springer Polska. Od września br. nową spółkę reprezentuje 5-osobowy zarząd na czele z Markiem Dekanem jako prezesem. Aleksander Kutela, dotychczasowy szef Onetu jest wiceprezesem.
więcej
|
271 startupów na świecie to jednorożce. ,,Decyduje wielkość rodzimego rynku" (pełna lista)
W sierpniu 2018 roku na globalnym rynku funkcjonowało 271 startupów z wyceną na poziomie miliarda dolarów i wyższej - wynika z analiz serwisu CBInsights. Najwięcej jednorożców działa w Stanach Zjednoczonych i Chinach, a największą wartość w wysokości 72 mld dol. posiada obecnie Uber. - To przede wszystkim wielkość rodzimego rynku determinuje szanse powodzenia firmy na zostanie jednorożcem, najgęściej obsadzone segmenty to e-commerce i marketplace - oceniają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl eksperci rynku startupów i VC.
więcej
|
Związek Cyfrowa Polska: wskutek dyrektywy o prawie autorskim skończy się wolność w internecie, jaką dziś znamy
Związek Cyfrowa Polska, zrzeszający importerów i producentów sprzętu elektrycznego i elektronicznego branży RTV i IT, skrytykował przyjętą przez Parlament Europejski dyrektywę o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym. - To czarny dzień dla polskiej branży cyfrowej, nowoczesnych technologii, rynku kreatywnego oraz najbardziej zainteresowanych, czyli samych internautów. Jeżeli dyrektywa nie zostanie odrzucona podczas głosowania na Radzie Europy, skończy się wolność w internecie, jaką dziś znamy - ocenia Michał Kanownik, prezes organizacji.
więcej
|
Zalando świętuje kampanią swoje dziesiąte urodziny
Z okazji 10-lecia istnienia na rynku, sklep internetowy Zalando przygotował specjalną kampanię promocyjną, we współpracy z kilkoma markami modowymi z segmentu premium.
więcej
|
Parlament Europejski przyjął dyrektywę ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym
Posłowie Parlamentu Europejskiego przyjęli projekt dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Niebawem ruszą negocjacje dotyczące wdrożenia jej w krajach członkowskich UE.
więcej
|
Profile Macademian Girl na Facebooku i Twitterze zaatakowane przez hakerów
W środę rano facebookowy fanpage i profil twitterowy blogerki modowej i prezenterki Tamary Gonzalez Perea, lepiej znanej jako Macademian Girl, został przejęte przez hakerów. Przestał też działać jej blog.
więcej
|
"Queen America" z Catherine Zetą-Jones. Premiera 21 listopada na Facebooku
Od 21 listopada zadebiutuje serial platformy Facebook Watch "Queen America" z Catherine Zetą-Jones w roli głównej.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Apple prezentuje iPhone'y Xr, Xs i Xs Max z ekranami 6,1, 5,8 i 6,5 cala. Ceny od 3729 do 7219 złotych
|
271 startupów na świecie to jednorożce. ,,Decyduje wielkość rodzimego rynku" (pełna lista)
|
Apple Watch 4 z większym ekranem i funkcją EKG od 1899 zł. ,,Zegarek, który uratuje życie"
|
Orange i Huawei testują w Gliwicach sieć 5G i osiągają prędkość 1,5 Gb/s
|
Huawei startuje z serwisem streamingowym we Włoszech i Hiszpanii
|
Condé Nast przygotuje okładki swoich magazynów wykonane smartfonami Pixel 3 i Pixel 3 XL
|
,,Smart Wrzesień" w LG
|
Komisja Europejska chce zlikwidować sezonową zmianę czasu, kraje unijne zdecydują o tym samodzielnie
|
|
|