Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 14 Września 2018
 
 
 
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. ,,Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media"
 
W ub.r. firma Facebook Poland zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 19 proc. do 30,69 mln zł oraz 2,85 mln zł zysku netto (wobec 1,11 mln zł zysku rok wcześniej) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Według ekspertów Facebook (razem z Instagramem i Messengerem) ma 90-95 proc. udziału w polskim rynki marketingu w social media wartym ponad 400 mln zł. więcej
 
 
Eska wyprzedziła Jedynkę. Rekordowo niska słuchalność Trójki
 
W okresie od czerwca do sierpnia br. na pozycji zdecydowanego lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Jedynkę. Rekordowo niską słuchalność zanotowała Trójka - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Festiwal w Opolu przez kolejne trzy lata w TVP. Nadawca porozumiał się z władzami miasta
 
Telewizja Polska i Miasto Opole podpisały porozumienie o współpracy i wspólnej organizacji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej przez kolejne trzy lata. Oznacza to, że Festiwal Opolski będzie obecny na antenach TVP co najmniej do 2021 roku. - Umowa gwarantuje kontynuację tradycji, która na stałe wpisała się w rytm najważniejszych i najbliższych sercu Polaków wydarzeń muzycznych - tłumaczy Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej
 
 
Polscy operatorzy szykują wprowadzenie standardu eSIM. ,,To przykład powrotu do przyszłości"
 
Koncern Apple wprowadził w nowych modelach iPhone’ów obsługę standardu eSIM nie wymagającego od użytkownika stosowania tradycyjnej karty SIM. Orange, T-Mobile, Plus i Play potwierdzają że przygotowują się do wprowadzenia u siebie usług opartych na eSIM. - To standard stosowany już z powodzeniem do komunikacji pomiędzy różnymi urządzeniami, dla zwykłych użytkowników oznacza wiele korzyści. Można się dziwić dlaczego operatorzy trzymają się tak długo tradycyjnych kart SIM - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Kulisiewicz, analityk rynku komunikacji elektronicznej. więcej
 
 
Mikołaj Kunica będzie szefem obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce
 
W najbliższym czasie do Wirtualnej Polski dołączy Mikołaj Kunica i obejmie nowo utworzone stanowisko szefa działu biznes i finanse, zajmie się stroną produktową WP. Będzie podlegał Katarzynie Szpor - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Super Express" krytykuje zarządzanie Ruchem, ,,Polityka" zmienia prenumeratę, Totalizator Sportowy wstrzymuje sprzedaż w punktach Ruchu więcej
 
Carrefour stawia na produkty ekologiczne i omnichannel. Będzie wspierać polskich rolników więcej
 
Strony główne: WP.pl minimalnie przed Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła o2.pl, TVN24 przyciąga na najdłużej więcej
 
WP i Facebook przyciągają bardziej niż Google. W górę Edipresse - w dół TVN, Messenger i Instagram (Gemius/PBI z sierpnia) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Performance Planner Performics
Product Manager Wydawnictwo Bauer
SEO Specialist Performics
Marketing Specialist/Brand Manager (maternity cover) Fox Networks Group Poland
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Zarządzania Prawami Online i Przeciwdziałania Piractwu TVN
Specjalista ds. dystrybucji kolekcji Burda International Poland
Big Data Engineer TVN
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Sales Manager Filmweb
Account Manager Multi Channel Network
Office Manager Opus Film
Business Intelligence Developer TVN
Specjalista ds. Reklamy Winicjatywa.pl & Ferment
Konsultant ds. Sprzedaży Projektów Agencyjnych TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Festiwal w Opolu przez kolejne trzy lata w TVP. Nadawca porozumiał się z władzami miasta

Telewizja Polska i Miasto Opole podpisały porozumienie o współpracy i wspólnej organizacji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej przez kolejne trzy lata. Oznacza to, że Festiwal Opolski będzie obecny na antenach TVP co najmniej do 2021 roku. - Umowa gwarantuje kontynuację tradycji, która na stałe wpisała się w rytm najważniejszych i najbliższych sercu Polaków wydarzeń muzycznych - tłumaczy Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej

Polsat zaprzecza, że można wykupić obecność gości w programach Polsat News

W drugiej połowie ub.r. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego podpisało dwie umowy, w ramach których jego wybrane projekty były projekty były omawiane na antenie Polsat News i w serwisie internetowym stacji. Resort zapłacił za to 271,5 tys. zł. więcej

Drugi sezon ,,Leśniczówki" ogląda 1,13 mln widzów

Pierwsze cztery odcinki drugiego sezonu „Leśniczówki” oglądało średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

13,13 mln zł wyda TVP na 137 nowych samochodów

Łącznie 23 oferty wpłynęły w dwóch przetargach Telewizji Polskiej na zakup nowych samochodów. Nadawca chce wydać w sumie 13,13 mln zł na 137 aut typu bus, furgon i kombi. więcej

TVN Media ma specjalny cennik wyborczy, najdroższy spot kosztuje 35 tys. zł

TVN Media opublikowało specjalny cennik dla reklam wyborczych. W TVN najwięcej kosztują spoty wyborcze emitowane przy „Kuchennych Rewolucjach”, „Top Model” i niedzielnych „Faktach”. więcej

Nielsen rozważa sprzedaż firmy, wynajął banki inwestycyjne do wysondowania rynku

Szefostwo Nielsen Holdings rozważa sprzedaż części lub całości spółki zewnętrznym podmiotom. Firma wynajęła banki JPMorgan Chase & Co oraz Guggenheim Securities LLC aby wysondowały rynek pod kątem ewentualnego zainteresowania zakupem. W grę wchodzą różne opcje, od sprzedaży działów analizujących segment e-commerce oraz dostarczających dane ratingowe, aż po całość firmy. więcej

,,Piłka z góry" nowym programem w Canal+ Sport, prowadzącą Daria Kabała-Malarz (wideo)

W niedzielę o godz. 10:00 Canal+ Sport pokaże pierwszy odcinek programu publicystycznego „Piłka z góry”. Będzie go prowadziła Daria Kabała-Malarz. Natomiast od środy stacja będzie emitować serial dokumentalny „Witaj w klubie” Krzysztofa Marciniaka. więcej

Programy Discovery trafią na Hulu

Koncern Discovery podpisał długoterminową umowę z serwisem streamingowym Hulu. Dzięki porozumieniu, programy telewizyjne amerykańskiego holdingu trafią do biblioteki Hulu. więcej

,,Wielka rewolucja Magdy Gessler" nowym programem Food Network

16 września 2018 roku Food Network pokaże program „Wielka rewolucja Magdy Gessler”. więcej

Drugi sezon serialu ,,Absentia" w 2019 roku w AXN

W 2019 roku roku stacja AXN pokaże drugi sezon kryminalnego serialu „Absentia” ze Staną Katic w roli głównej. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Eska wyprzedziła Jedynkę. Rekordowo niska słuchalność Trójki

W okresie od czerwca do sierpnia br. na pozycji zdecydowanego lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Jedynkę. Rekordowo niską słuchalność zanotowała Trójka - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmiany w ramówce Polskiego Radia Dzieciom

Rozgłośnia Polskiego Radia Dzieciom wraz ze startem jesiennej ramówki przygotowała nowe programy dla najmłodszych słuchaczy. W audycjach jako prowadzący pojawią się m.in. Joszko Broda, Agata Steczkowska czy Mariusz Totoszko. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. ,,Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media"

W ub.r. firma Facebook Poland zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 19 proc. do 30,69 mln zł oraz 2,85 mln zł zysku netto (wobec 1,11 mln zł zysku rok wcześniej) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Według ekspertów Facebook (razem z Instagramem i Messengerem) ma 90-95 proc. udziału w polskim rynki marketingu w social media wartym ponad 400 mln zł. więcej

,,FIFA 19": Szpakowski i Laskowski komentatorami, Smokowski z wywiadami promocyjnymi

W polskiej wersji piłkarskiej gry wideo „FIFA 19” (jej producentem jest Electronic Arts) komentatorami będą dziennikarze Telewizji Polskiej Dariusz Szpakowski i Jacek Laskowski. Natomiast Tomasz Smokowski z Polsatu jest gospodarzem cyklu wywiadów promujących grę. więcej

TVN Media ma specjalny cennik wyborczy, najdroższy spot kosztuje 35 tys. zł

TVN Media opublikowało specjalny cennik dla reklam wyborczych. W TVN najwięcej kosztują spoty wyborcze emitowane przy „Kuchennych Rewolucjach”, „Top Model” i niedzielnych „Faktach”. więcej

Biedronka ceniona za niskie ceny i promocje, Tesco i Kaufland za bogaty asortyment

Biedronka oferuje najlepsze ceny i promocje, na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej jest wybrać się do Auchan, Lidla poleca innym najwięcej klientów, a Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii - wynika z badania monitora sieci handlowych ARC Rynek i Opinia. więcej

Agencja GoldenSubmarine miała w ub.r. 2,73 mln zł zysku przy 20,29 mln zł przychodów

Agencja GoldenSubmarine zamknęła ub.r. zyskiem netto w kwocie 2,73 mln zł, który w większości zostanie podzielony między jej wspólników. Firma zwiększyła przychody o ponad 22 proc., do 20,29 mln zł. W tym roku chce skupić się m.in. na rozwój działu social media i wideo. więcej

Napój energetyczny Carabao wchodzi do sprzedaży w Polsce. ,,Get game ready!" w reklamach

Firma Procabo wprowadza do sprzedaży w Polsce napój energetyczny Carabao obecny w ponad 30 krajach na całym świecie. Napój będzie dostępny w trzech wersjach smakowych, obecnie trwa rozszerzanie jego dystrybucji. więcej

Cut the Mustard przez kolejny rok będzie obsługiwać piwo Lech

Kompania Piwowarska przedłużyła bez przetargu dotychczasową współpracę z agencją Cut the Mustard na obsługę marki piwa Lech. Agencja pracuje dla niej kompleksowo od ub.r. więcej

Artegence wygrała przetarg na relaunch platformy Budogram

Firma Wienerberger wybrała w przetargu agencję Artegence, która zajmie się relaunchem platformy Budogram, skupiającej społeczność budujących domy. Projekt zaplanowano na ten i kolejny rok. więcej

Danuta Stenka reklamuje szkła progresywne Varilux (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa szkół progresywnych Varilux (produkowanych przez spółkę Essilor Polonia) z udziałem aktorki Danuty Stenki. więcej

Grażyna Wolszczak i Daria Ładocha promują darmowe badania cytologiczne i mammograficzne (wideo)

Trwa kampania promująca darmowe badania cytologiczne i mammograficzne w Wielkopolsce. W akcji, realizowanej pod hasłem „Twój przepis na zdrowy styl życia”, występują aktorka Grażyna Wolszczak i blogerka Daria Ładocha. więcej

Coca-Cola podpisuje 3,5 letni kontrakt reklamowy z Premier League

Koncern Coca-Cola zawarł reklamową umowę z brytyjską Premier League. W ramach kontraktu producent napojów będzie promował kilka różnych swoich marek podczas meczów ligi angielskiej oraz na internetowych platformach prowadzonych przez Premier League. Dzięki umowie Coca-Cola chce poszerzyć grono odbiorców jej produktów w zróżnicowanej demograficznie grupie brytyjskich kibiców. więcej

Mel Edwards nową prezes agencji Wunderman

Holding reklamowy WPP powołał na stanowisko globalnej prezes agencji digitalowej Wunderman Mel Edwards. Zastąpiła Marka Reada, który objął kierownictwo nad całą grupą WPP. więcej

YouTube wprowadza do serwisu wertykalne reklamy wideo

Serwis YouTube udostępnił możliwość zamieszczania reklam dostosowanych do wyświetlania w formacie pionowym. W założeniach nowa orientacja spotów ma stanowić właściwe uzupełnienie reklam wyświetlanych poziomo i zwiększać zaangażowanie odbiorców przekazu reklamowego. więcej

Mix Box - nowa promocja oferty mix w Plusie z filmowym gadżetem "Hotel Transylwania 3"

Plus uruchomił nową promocję Mix Box, w której klienci oferty mix mogą kupić smartfony w obniżonych cenach i otrzymać filmowy gadżet. Wspiera to kampania w telewizji, kinach i internecie, przygotowana przez firmy Scholz & Friends, TFP i Vizeum. więcej

Oleofarm z konkursem ,,Zasmakuj w Olejach Świata"

Oleofarm wybrał w przetargu agencję Unique One do organizacji ogólnopolskiego konkursu marki Oleje Świata. więcej

Samsung promuje telewizory QLED 8K w przestrzeni miejskiej

W ramach kampanii „Perfect Reality” Samsunga, mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli zobaczyć nietypowe reklamy w przestrzeni miejskiej. Przygotowano je na z okazji premiery telewizorów QLED 8K. więcej

Ridley Scott po 15 latach znowu nakręci reklamę

Ridley Scott wyreżyseruje serię spotów reklamowych francuskiej marki alkoholowej Hennessy. Będzie to powrót słynnego filmowca do branży marketingowej po 15-letniej przerwie. więcej

Nairobia zdobywa w przetargu obsługę projektu marki Purina Felix

Agencja Nairobia wygrała przetarg na projekt dla marki pokarmów dla kotów Purina Felix (Nestle Polska). W ramach działań, zrealizuje akcję samplingową w drogeriach Rossmann. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

5 września rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Marquard Media Polska chce zarabiać na eventach i usługach pozareklamowych (wywiad)

Chcemy stać się firmą mediową nowej generacji, odejść od tradycyjnej roli wydawcy skupiającego się na prasie i tworzeniu serwisów internetowych, na rzecz modelu opierającego się na tworzeniu bardziej angażujących treści, skupiających wokół siebie mikrospołeczności i wchodzących w dialog z czytelnikami.  Przeprowadzane przez nas zmiany mają skrócić dystans między mediami a odbiorcą. Tworzymy nowe narzędzia, które wpisują się w ten model działania. Dysponujemy markami o dużej rozpoznawalności i o długich tradycjach wydawniczych, dlatego na tym etapie będziemy się skupiać na wykorzystaniu ich potencjału oraz podkreślaniu ich wartości.  Inspirujemy się tym jak działają inne branże oraz analizujemy potrzeby potencjalnych partnerów biznesowych, którzy aktualnie szukają rozwiązań polegających na czymś więcej niż tradycyjna reklama. My chcemy im to dać - deklarują Bijan Khezri (CEO Grup Marquard Media) i Andrzej Fudała (nowy COO/ CFO Marquard Media Polska). więcej

Rafał Hirsch współpracownikiem ,,Dziennika Gazety Prawnej"

W najbliższy poniedziałek dziennikarz ekonomiczny Rafał Hirsch zacznie stałą współpracę z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes). Wcześniej pracował w Next.gazeta.pl i Grupie TVN. więcej

,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Show" i ,,Twój Styl" ze zniżkami na zakupy w październikowym wydaniu

W październikowym wydaniu magazynu „Twój Styl” oraz „Show” czytelnicy znajdą kupony zniżkowe na zakupy, w związku z akcją „Stylowe Zakupy”. Wydarzenie organizowane jest w ostatni weekend września. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. ,,Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media"

W ub.r. firma Facebook Poland zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 19 proc. do 30,69 mln zł oraz 2,85 mln zł zysku netto (wobec 1,11 mln zł zysku rok wcześniej) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Według ekspertów Facebook (razem z Instagramem i Messengerem) ma 90-95 proc. udziału w polskim rynki marketingu w social media wartym ponad 400 mln zł. więcej

Mikołaj Kunica będzie szefem obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce

W najbliższym czasie do Wirtualnej Polski dołączy Mikołaj Kunica i obejmie nowo utworzone stanowisko szefa działu biznes i finanse, zajmie się stroną produktową WP. Będzie podlegał Katarzynie Szpor - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Fakt.pl przed Wyborcza.pl - w górę SE.pl, Rp.pl i Polskatimes.pl (serwisy dzienników)

Portal Fakt.pl jest liderem zasięgowym wśród witryn dzienników ogólnopolskich, notuje też więcej odsłon niż Wyborcza.pl i SE.pl razem. Ten ostatni serwis, podobnie jak Rp.pl i Polskatimes.pl, osiągnął w skali roku duże wzrosty odwiedzalności. więcej

Agencja GoldenSubmarine miała w ub.r. 2,73 mln zł zysku przy 20,29 mln zł przychodów

Agencja GoldenSubmarine zamknęła ub.r. zyskiem netto w kwocie 2,73 mln zł, który w większości zostanie podzielony między jej wspólników. Firma zwiększyła przychody o ponad 22 proc., do 20,29 mln zł. W tym roku chce skupić się m.in. na rozwój działu social media i wideo. więcej

Facebook zapowiada walkę ze zmanipulowanymi zdjęciami i filmami wideo

Facebook zapowiedział, że w ramach walki z fake newsami i dezinformacją w serwisie będzie rozpoznawał, usuwał i ukrywał w Newsfeedzie  wprowadzające użytkowników w błąd fotografie oraz materiały wideo. Rozwiązanie zostanie zastosowane w pierwszej kolejności w 17 krajach - Polski nie ma na tej liście z powodu braku certyfikowanych organizacji fact-checkerskich. więcej

Połowa kupujących online robi zakupy za granicą

Segment e-commerce z roku na rok rośnie na znaczeniu. Klienci coraz częściej przekonują się do robienia zakupów przez internet. Ponad połowa natomiast składa zamówienia online w zagranicznych sklepach. Najczęściej kupują ubrania i buty, elektronikę oraz zabawki i akcesoria hobbystyczne. więcej

Programy Discovery trafią na Hulu

Koncern Discovery podpisał długoterminową umowę z serwisem streamingowym Hulu. Dzięki porozumieniu, programy telewizyjne amerykańskiego holdingu trafią do biblioteki Hulu. więcej

Michał Gwiazdowski general managerem w Brainly

Michał Gwiazdowski, który przez kilka lat związany był z Agorą, został general managerem w Brainly, polskiej platformie peer-to-peer learning - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

YouTube wprowadza do serwisu wertykalne reklamy wideo

Serwis YouTube udostępnił możliwość zamieszczania reklam dostosowanych do wyświetlania w formacie pionowym. W założeniach nowa orientacja spotów ma stanowić właściwe uzupełnienie reklam wyświetlanych poziomo i zwiększać zaangażowanie odbiorców przekazu reklamowego. więcej

Kanały Orłosia, Sekielskiego, Gizy, Rucińskiego i Cezika w Video Brothers

Współpracę z siecią partnerską Video Brothers zaczęły w ostatnim okresie kanały dziennikarzy Macieja Orłosia i Tomasza Sekielskiego, komików Rafała Paczesia, Łukasza „Lotka” Lodkowskiego, Kacpra Rucińskiego, Adama Bendlera, Katarzyny Piaseckiej, Grzegorza Dolniaka, Olki Szczęśniak, Mateusza Sochy i Abelarda Gizy, twórcy internetowego Cezika, grup Nocny Kochanek i Letni Chamski Podryw oraz muzyka Tomka Lipińskiego. więcej

Tomasz Sekielski zebrał ponad 200 tys. zł na dokument o pedofilii w Kościele

Dziennikarz i producent filmowy Tomasz Sekielski, który od kilku miesięcy pracuje nad filmem dokumentalnym o pedofilii w polskim Kościele zebrał na ten cel już ponad 200 tys. zł. Docelowo produkcja ma kosztować ok. 450 tys. zł. Premiera przewidziana jest na marzec 2019 roku. więcej

Węglarczyk o propozycji z Kancelarii Prezydenta dla dziennikarza Onetu: Pałac chciał mieć profesjonalistę

Tygodnik „Polityka” podał w bieżącym wydaniu, że Kancelaria Prezydenta RP brała pod uwagę obsadzenie na stanowisku rzecznika Andrzeja Gajcego, dziennikarza Onetu. - Byłby świetnym rzecznikiem, ale jego odejście z zawodu byłoby wielką stratą dla dziennikarstwa - komentuje te doniesienia Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen rozważa sprzedaż firmy, wynajął banki inwestycyjne do wysondowania rynku

Szefostwo Nielsen Holdings rozważa sprzedaż części lub całości spółki zewnętrznym podmiotom. Firma wynajęła banki JPMorgan Chase & Co oraz Guggenheim Securities LLC aby wysondowały rynek pod kątem ewentualnego zainteresowania zakupem. W grę wchodzą różne opcje, od sprzedaży działów analizujących segment e-commerce oraz dostarczających dane ratingowe, aż po całość firmy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
9 agencji w przetargu na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia

W odpowiedzi na przetarg dotyczący obsługi public relations Instytutu Żywności i Żywienia wpłynęło 9 ofert. Wśród agencji, które je złożyły są m.in. Profile, Partner of Promotion, Genesis PR i Projekt PR. więcej

292 zgłoszenia do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy

Związek Firm Public Relations zakończył przyjmowanie zgłoszeń do branżowego konkursu Złote Spinacze 2018. Łącznie napłynęły 292 zgłoszenia - najwięcej spośród wszystkich dotychczasowych edycji. więcej

Adam Bodziak odpowiada za komunikację Result Media

Adam Bodziak prowadzi dział PR i marketingu w agencji Result Media. Przez ostatnich sześć lat prowadził własną agencję public relations Green Light. więcej

Węglarczyk o propozycji z Kancelarii Prezydenta dla dziennikarza Onetu: Pałac chciał mieć profesjonalistę

Tygodnik „Polityka” podał w bieżącym wydaniu, że Kancelaria Prezydenta RP brała pod uwagę obsadzenie na stanowisku rzecznika Andrzeja Gajcego, dziennikarza Onetu. - Byłby świetnym rzecznikiem, ale jego odejście z zawodu byłoby wielką stratą dla dziennikarstwa - komentuje te doniesienia Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu. więcej

Maciej Trojanowicz i Marta Gac w zespole Whisky Media

Maciej Trojanowicz objął stanowisko new media strategist, a Marta Gac business development manager w agencji Whisky Media. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polscy operatorzy szykują wprowadzenie standardu eSIM. ,,To przykład powrotu do przyszłości"
Lexus wprowadza auto bez bocznych lusterek
Mix Box - nowa promocja oferty mix w Plusie z filmowym gadżetem "Hotel Transylwania 3"
Samsung promuje telewizory QLED 8K w przestrzeni miejskiej
Allview rusza z przedsprzedażą smartfona Soul X5 (wideo)
Aplikacja do nawigacji Sygic będzie zintegrowana z Apple CarPlay
Od 17 września można pobrać iOS 12 na iPhone'y i iPady
Vivid Games podpisało umowę z chilijskim deweloperem Bekho Team
 
 
 
GOSPODARKA
 
Biedronka ceniona za niskie ceny i promocje, Tesco i Kaufland za bogaty asortyment
Lexus wprowadza auto bez bocznych lusterek
Połowa kupujących online robi zakupy za granicą
Niższa rentowność inwestycji w mieszkanie na wynajem
Inflacja na razie w naszym kraju nie ustępuje
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Chilling Adventures of Sabrina" w Netflixie (wideo)
Ridley Scott po 15 latach znowu nakręci reklamę
Lakeith Stanfield handluje diamentami z Adamem Sandlerem w filmie "Uncut Gems"
Chris Brancato i Paul Eckstein odpowiadają za serial "Godfather of Harlem"
Amazon prezentuje serial "The Romanoffs". Za projekt odpowiada Matthew Weiner
Lenny Kravitz wraca do Polski
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj