|
|
|
|
|
|
|
Festiwal w Opolu przez kolejne trzy lata w TVP. Nadawca porozumiał się z władzami miasta
Telewizja Polska i Miasto Opole podpisały porozumienie o współpracy i wspólnej organizacji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej przez kolejne trzy lata. Oznacza to, że Festiwal Opolski będzie obecny na antenach TVP co najmniej do 2021 roku. - Umowa gwarantuje kontynuację tradycji, która na stałe wpisała się w rytm najważniejszych i najbliższych sercu Polaków wydarzeń muzycznych - tłumaczy Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Polsat zaprzecza, że można wykupić obecność gości w programach Polsat News
W drugiej połowie ub.r. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego podpisało dwie umowy, w ramach których jego wybrane projekty były projekty były omawiane na antenie Polsat News i w serwisie internetowym stacji. Resort zapłacił za to 271,5 tys. zł.
więcej
|
Drugi sezon ,,Leśniczówki" ogląda 1,13 mln widzów
Pierwsze cztery odcinki drugiego sezonu „Leśniczówki” oglądało średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
13,13 mln zł wyda TVP na 137 nowych samochodów
Łącznie 23 oferty wpłynęły w dwóch przetargach Telewizji Polskiej na zakup nowych samochodów. Nadawca chce wydać w sumie 13,13 mln zł na 137 aut typu bus, furgon i kombi.
więcej
|
TVN Media ma specjalny cennik wyborczy, najdroższy spot kosztuje 35 tys. zł
TVN Media opublikowało specjalny cennik dla reklam wyborczych. W TVN najwięcej kosztują spoty wyborcze emitowane przy „Kuchennych Rewolucjach”, „Top Model” i niedzielnych „Faktach”.
więcej
|
Nielsen rozważa sprzedaż firmy, wynajął banki inwestycyjne do wysondowania rynku
Szefostwo Nielsen Holdings rozważa sprzedaż części lub całości spółki zewnętrznym podmiotom. Firma wynajęła banki JPMorgan Chase & Co oraz Guggenheim Securities LLC aby wysondowały rynek pod kątem ewentualnego zainteresowania zakupem. W grę wchodzą różne opcje, od sprzedaży działów analizujących segment e-commerce oraz dostarczających dane ratingowe, aż po całość firmy.
więcej
|
,,Piłka z góry" nowym programem w Canal+ Sport, prowadzącą Daria Kabała-Malarz (wideo)
W niedzielę o godz. 10:00 Canal+ Sport pokaże pierwszy odcinek programu publicystycznego „Piłka z góry”. Będzie go prowadziła Daria Kabała-Malarz. Natomiast od środy stacja będzie emitować serial dokumentalny „Witaj w klubie” Krzysztofa Marciniaka.
więcej
|
Programy Discovery trafią na Hulu
Koncern Discovery podpisał długoterminową umowę z serwisem streamingowym Hulu. Dzięki porozumieniu, programy telewizyjne amerykańskiego holdingu trafią do biblioteki Hulu.
więcej
|
,,Wielka rewolucja Magdy Gessler" nowym programem Food Network
16 września 2018 roku Food Network pokaże program „Wielka rewolucja Magdy Gessler”.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Absentia" w 2019 roku w AXN
W 2019 roku roku stacja AXN pokaże drugi sezon kryminalnego serialu „Absentia” ze Staną Katic w roli głównej.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eska wyprzedziła Jedynkę. Rekordowo niska słuchalność Trójki
W okresie od czerwca do sierpnia br. na pozycji zdecydowanego lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Jedynkę. Rekordowo niską słuchalność zanotowała Trójka - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmiany w ramówce Polskiego Radia Dzieciom
Rozgłośnia Polskiego Radia Dzieciom wraz ze startem jesiennej ramówki przygotowała nowe programy dla najmłodszych słuchaczy. W audycjach jako prowadzący pojawią się m.in. Joszko Broda, Agata Steczkowska czy Mariusz Totoszko.
więcej
|
|
|
|
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. ,,Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media"
W ub.r. firma Facebook Poland zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 19 proc. do 30,69 mln zł oraz 2,85 mln zł zysku netto (wobec 1,11 mln zł zysku rok wcześniej) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Według ekspertów Facebook (razem z Instagramem i Messengerem) ma 90-95 proc. udziału w polskim rynki marketingu w social media wartym ponad 400 mln zł.
więcej
|
,,FIFA 19": Szpakowski i Laskowski komentatorami, Smokowski z wywiadami promocyjnymi
W polskiej wersji piłkarskiej gry wideo „FIFA 19” (jej producentem jest Electronic Arts) komentatorami będą dziennikarze Telewizji Polskiej Dariusz Szpakowski i Jacek Laskowski. Natomiast Tomasz Smokowski z Polsatu jest gospodarzem cyklu wywiadów promujących grę.
więcej
|
TVN Media ma specjalny cennik wyborczy, najdroższy spot kosztuje 35 tys. zł
TVN Media opublikowało specjalny cennik dla reklam wyborczych. W TVN najwięcej kosztują spoty wyborcze emitowane przy „Kuchennych Rewolucjach”, „Top Model” i niedzielnych „Faktach”.
więcej
|
Biedronka ceniona za niskie ceny i promocje, Tesco i Kaufland za bogaty asortyment
Biedronka oferuje najlepsze ceny i promocje, na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej jest wybrać się do Auchan, Lidla poleca innym najwięcej klientów, a Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii - wynika z badania monitora sieci handlowych ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Agencja GoldenSubmarine miała w ub.r. 2,73 mln zł zysku przy 20,29 mln zł przychodów
Agencja GoldenSubmarine zamknęła ub.r. zyskiem netto w kwocie 2,73 mln zł, który w większości zostanie podzielony między jej wspólników. Firma zwiększyła przychody o ponad 22 proc., do 20,29 mln zł. W tym roku chce skupić się m.in. na rozwój działu social media i wideo.
więcej
|
Napój energetyczny Carabao wchodzi do sprzedaży w Polsce. ,,Get game ready!" w reklamach
Firma Procabo wprowadza do sprzedaży w Polsce napój energetyczny Carabao obecny w ponad 30 krajach na całym świecie. Napój będzie dostępny w trzech wersjach smakowych, obecnie trwa rozszerzanie jego dystrybucji.
więcej
|
Cut the Mustard przez kolejny rok będzie obsługiwać piwo Lech
Kompania Piwowarska przedłużyła bez przetargu dotychczasową współpracę z agencją Cut the Mustard na obsługę marki piwa Lech. Agencja pracuje dla niej kompleksowo od ub.r.
więcej
|
Artegence wygrała przetarg na relaunch platformy Budogram
Firma Wienerberger wybrała w przetargu agencję Artegence, która zajmie się relaunchem platformy Budogram, skupiającej społeczność budujących domy. Projekt zaplanowano na ten i kolejny rok.
więcej
|
Danuta Stenka reklamuje szkła progresywne Varilux (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa szkół progresywnych Varilux (produkowanych przez spółkę Essilor Polonia) z udziałem aktorki Danuty Stenki.
więcej
|
Grażyna Wolszczak i Daria Ładocha promują darmowe badania cytologiczne i mammograficzne (wideo)
Trwa kampania promująca darmowe badania cytologiczne i mammograficzne w Wielkopolsce. W akcji, realizowanej pod hasłem „Twój przepis na zdrowy styl życia”, występują aktorka Grażyna Wolszczak i blogerka Daria Ładocha.
więcej
|
Coca-Cola podpisuje 3,5 letni kontrakt reklamowy z Premier League
Koncern Coca-Cola zawarł reklamową umowę z brytyjską Premier League. W ramach kontraktu producent napojów będzie promował kilka różnych swoich marek podczas meczów ligi angielskiej oraz na internetowych platformach prowadzonych przez Premier League. Dzięki umowie Coca-Cola chce poszerzyć grono odbiorców jej produktów w zróżnicowanej demograficznie grupie brytyjskich kibiców.
więcej
|
Mel Edwards nową prezes agencji Wunderman
Holding reklamowy WPP powołał na stanowisko globalnej prezes agencji digitalowej Wunderman Mel Edwards. Zastąpiła Marka Reada, który objął kierownictwo nad całą grupą WPP.
więcej
|
YouTube wprowadza do serwisu wertykalne reklamy wideo
Serwis YouTube udostępnił możliwość zamieszczania reklam dostosowanych do wyświetlania w formacie pionowym. W założeniach nowa orientacja spotów ma stanowić właściwe uzupełnienie reklam wyświetlanych poziomo i zwiększać zaangażowanie odbiorców przekazu reklamowego.
więcej
|
Mix Box - nowa promocja oferty mix w Plusie z filmowym gadżetem "Hotel Transylwania 3"
Plus uruchomił nową promocję Mix Box, w której klienci oferty mix mogą kupić smartfony w obniżonych cenach i otrzymać filmowy gadżet. Wspiera to kampania w telewizji, kinach i internecie, przygotowana przez firmy Scholz & Friends, TFP i Vizeum.
więcej
|
Oleofarm z konkursem ,,Zasmakuj w Olejach Świata"
Oleofarm wybrał w przetargu agencję Unique One do organizacji ogólnopolskiego konkursu marki Oleje Świata.
więcej
|
Samsung promuje telewizory QLED 8K w przestrzeni miejskiej
W ramach kampanii „Perfect Reality” Samsunga, mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli zobaczyć nietypowe reklamy w przestrzeni miejskiej. Przygotowano je na z okazji premiery telewizorów QLED 8K.
więcej
|
Ridley Scott po 15 latach znowu nakręci reklamę
Ridley Scott wyreżyseruje serię spotów reklamowych francuskiej marki alkoholowej Hennessy. Będzie to powrót słynnego filmowca do branży marketingowej po 15-letniej przerwie.
więcej
|
Nairobia zdobywa w przetargu obsługę projektu marki Purina Felix
Agencja Nairobia wygrała przetarg na projekt dla marki pokarmów dla kotów Purina Felix (Nestle Polska). W ramach działań, zrealizuje akcję samplingową w drogeriach Rossmann.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
5 września rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marquard Media Polska chce zarabiać na eventach i usługach pozareklamowych (wywiad)
Chcemy stać się firmą mediową nowej generacji, odejść od tradycyjnej roli wydawcy skupiającego się na prasie i tworzeniu serwisów internetowych, na rzecz modelu opierającego się na tworzeniu bardziej angażujących treści, skupiających wokół siebie mikrospołeczności i wchodzących w dialog z czytelnikami. Przeprowadzane przez nas zmiany mają skrócić dystans między mediami a odbiorcą. Tworzymy nowe narzędzia, które wpisują się w ten model działania. Dysponujemy markami o dużej rozpoznawalności i o długich tradycjach wydawniczych, dlatego na tym etapie będziemy się skupiać na wykorzystaniu ich potencjału oraz podkreślaniu ich wartości. Inspirujemy się tym jak działają inne branże oraz analizujemy potrzeby potencjalnych partnerów biznesowych, którzy aktualnie szukają rozwiązań polegających na czymś więcej niż tradycyjna reklama. My chcemy im to dać - deklarują Bijan Khezri (CEO Grup Marquard Media) i Andrzej Fudała (nowy COO/ CFO Marquard Media Polska).
więcej
|
Rafał Hirsch współpracownikiem ,,Dziennika Gazety Prawnej"
W najbliższy poniedziałek dziennikarz ekonomiczny Rafał Hirsch zacznie stałą współpracę z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes). Wcześniej pracował w Next.gazeta.pl i Grupie TVN.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Show" i ,,Twój Styl" ze zniżkami na zakupy w październikowym wydaniu
W październikowym wydaniu magazynu „Twój Styl” oraz „Show” czytelnicy znajdą kupony zniżkowe na zakupy, w związku z akcją „Stylowe Zakupy”. Wydarzenie organizowane jest w ostatni weekend września.
więcej
|
|
|
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. ,,Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media"
W ub.r. firma Facebook Poland zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 19 proc. do 30,69 mln zł oraz 2,85 mln zł zysku netto (wobec 1,11 mln zł zysku rok wcześniej) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Według ekspertów Facebook (razem z Instagramem i Messengerem) ma 90-95 proc. udziału w polskim rynki marketingu w social media wartym ponad 400 mln zł.
więcej
|
Mikołaj Kunica będzie szefem obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce
W najbliższym czasie do Wirtualnej Polski dołączy Mikołaj Kunica i obejmie nowo utworzone stanowisko szefa działu biznes i finanse, zajmie się stroną produktową WP. Będzie podlegał Katarzynie Szpor - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fakt.pl przed Wyborcza.pl - w górę SE.pl, Rp.pl i Polskatimes.pl (serwisy dzienników)
Portal Fakt.pl jest liderem zasięgowym wśród witryn dzienników ogólnopolskich, notuje też więcej odsłon niż Wyborcza.pl i SE.pl razem. Ten ostatni serwis, podobnie jak Rp.pl i Polskatimes.pl, osiągnął w skali roku duże wzrosty odwiedzalności.
więcej
|
Agencja GoldenSubmarine miała w ub.r. 2,73 mln zł zysku przy 20,29 mln zł przychodów
Agencja GoldenSubmarine zamknęła ub.r. zyskiem netto w kwocie 2,73 mln zł, który w większości zostanie podzielony między jej wspólników. Firma zwiększyła przychody o ponad 22 proc., do 20,29 mln zł. W tym roku chce skupić się m.in. na rozwój działu social media i wideo.
więcej
|
Facebook zapowiada walkę ze zmanipulowanymi zdjęciami i filmami wideo
Facebook zapowiedział, że w ramach walki z fake newsami i dezinformacją w serwisie będzie rozpoznawał, usuwał i ukrywał w Newsfeedzie wprowadzające użytkowników w błąd fotografie oraz materiały wideo. Rozwiązanie zostanie zastosowane w pierwszej kolejności w 17 krajach - Polski nie ma na tej liście z powodu braku certyfikowanych organizacji fact-checkerskich.
więcej
|
Połowa kupujących online robi zakupy za granicą
Segment e-commerce z roku na rok rośnie na znaczeniu. Klienci coraz częściej przekonują się do robienia zakupów przez internet. Ponad połowa natomiast składa zamówienia online w zagranicznych sklepach. Najczęściej kupują ubrania i buty, elektronikę oraz zabawki i akcesoria hobbystyczne.
więcej
|
Programy Discovery trafią na Hulu
Koncern Discovery podpisał długoterminową umowę z serwisem streamingowym Hulu. Dzięki porozumieniu, programy telewizyjne amerykańskiego holdingu trafią do biblioteki Hulu.
więcej
|
Michał Gwiazdowski general managerem w Brainly
Michał Gwiazdowski, który przez kilka lat związany był z Agorą, został general managerem w Brainly, polskiej platformie peer-to-peer learning - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
YouTube wprowadza do serwisu wertykalne reklamy wideo
Serwis YouTube udostępnił możliwość zamieszczania reklam dostosowanych do wyświetlania w formacie pionowym. W założeniach nowa orientacja spotów ma stanowić właściwe uzupełnienie reklam wyświetlanych poziomo i zwiększać zaangażowanie odbiorców przekazu reklamowego.
więcej
|
Kanały Orłosia, Sekielskiego, Gizy, Rucińskiego i Cezika w Video Brothers
Współpracę z siecią partnerską Video Brothers zaczęły w ostatnim okresie kanały dziennikarzy Macieja Orłosia i Tomasza Sekielskiego, komików Rafała Paczesia, Łukasza „Lotka” Lodkowskiego, Kacpra Rucińskiego, Adama Bendlera, Katarzyny Piaseckiej, Grzegorza Dolniaka, Olki Szczęśniak, Mateusza Sochy i Abelarda Gizy, twórcy internetowego Cezika, grup Nocny Kochanek i Letni Chamski Podryw oraz muzyka Tomka Lipińskiego.
więcej
|
Tomasz Sekielski zebrał ponad 200 tys. zł na dokument o pedofilii w Kościele
Dziennikarz i producent filmowy Tomasz Sekielski, który od kilku miesięcy pracuje nad filmem dokumentalnym o pedofilii w polskim Kościele zebrał na ten cel już ponad 200 tys. zł. Docelowo produkcja ma kosztować ok. 450 tys. zł. Premiera przewidziana jest na marzec 2019 roku.
więcej
|
Węglarczyk o propozycji z Kancelarii Prezydenta dla dziennikarza Onetu: Pałac chciał mieć profesjonalistę
Tygodnik „Polityka” podał w bieżącym wydaniu, że Kancelaria Prezydenta RP brała pod uwagę obsadzenie na stanowisku rzecznika Andrzeja Gajcego, dziennikarza Onetu. - Byłby świetnym rzecznikiem, ale jego odejście z zawodu byłoby wielką stratą dla dziennikarstwa - komentuje te doniesienia Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu.
więcej
|
Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?
Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nielsen rozważa sprzedaż firmy, wynajął banki inwestycyjne do wysondowania rynku
Szefostwo Nielsen Holdings rozważa sprzedaż części lub całości spółki zewnętrznym podmiotom. Firma wynajęła banki JPMorgan Chase & Co oraz Guggenheim Securities LLC aby wysondowały rynek pod kątem ewentualnego zainteresowania zakupem. W grę wchodzą różne opcje, od sprzedaży działów analizujących segment e-commerce oraz dostarczających dane ratingowe, aż po całość firmy.
więcej
|
|
|