|
|
|
|
|
|
|
OFBOR, uważa że Sadren nie ma doświadczenia, by przeprowadzić audyt Nielsena
Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wyraził swoje zaniepokojenie w sprawie wyboru przez TVP firmy Sadren do przeprowadzenia audytu panelu telemetrycznego AGB Nielsen. - Proces wyłaniania, jak i sama wskazana kandydatura audytora budzą głęboką troskę o jakość końcowego efektu jego pracy - stwierdziła organizacja.
więcej
|
Orange Polska zarzuca UPC ,,fibersztuczki" w reklamach internetu 1 Gb/s. ,,Chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie"
Orange Polska uważa, że operator kablowy UPC Polska w swoich reklamach internetu o prędkości 1 Gb/s sugeruje usługę światłowodową w technologii FTTH (Fiber to the Home), której nie jest w stanie zaoferować. - Rozumiem, że Orange chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie, ale na szczęście czasy wyłączności się skończyły - odpowiada rzecznik UPC.
więcej
|
,,Drogi wolności" mają o 760 tys. widzów mniej niż ,,Dziewczyny ze Lwowa" rok temu
Nowy historyczny serial „Drogi wolności” ogląda średnio 1,92 mln osób, o 760 tys. tys. widzów mniej niż drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" zyskał widzów. TVP1 nokautuje konkurencję w 4+
Piąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,17 mln osób. W porównaniu do czwartej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 40 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest nadal zdecydowanym liderem rynku w 4+, ale w 16-49 minimalnie przegrywa z TVN.
więcej
|
,,The Voice of Poland 9" śledzi 1,63 mln widzów. TVP2 liderem rynku
Dziewiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,63 mln osób. W porównaniu do ósmej serii widownia show minimalnie spadła, ale wzrosły rynkowe udziały. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 i 16-59.
więcej
|
1,75 mln widzów ,,W rytmie serca 3". Polsat stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,75 mln widzów, o 540 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Produkcja daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
CMWP SDP apeluje do rady programowej TVP Poznań, by nie wyolbrzymiała obraźliwych słów w ,,Teleskopie" o Marszu Równości
We wtorek rada programowa TVP Poznań zajmie się materiałem z programu „Teleskop”, w którym pokazano wulgarne wpisy o poparciu Marszu Równości przez prezydenta miasta. Centrum Monitoringu Wolności Prasy przestrzega przed „nadawaniem ich jednorazowemu, przypadkowemu użyciu nadmiernej rangi i znaczenia”. Natomiast KOD planuje pikietę przed siedzibą TVP Poznań.
więcej
|
TVN nowym liderem oglądalności. Seriale TVP2 i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: seriale „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem w został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Debiut ,,World of Dance - Polska" miał 1,7 mln widzów, a ,,Lepiej późno niż wcale" - 1,3 mln
Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego tanecznego widowiska „World of Dance - Polska” oglądało średnio 1,66 mln widzów. Z kolei debiut „Lepiej późno niż wcale” zainteresował 1,31 mln osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
,,The Hot Zone" nowym serialem National Geographic
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu kanału National Geographic „The Hot Zone”.
więcej
|
,,Dziewczyny ze Lwowa" w nowym paśmie straciły 1,16 mln widzów
Trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,52 mln widzów, o 1,16 mln osób mniej niż pokazywany rok temu drugi sezon produkcji w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stars ze wzrostem przychodów z 2,7 do 3,37 mln zł i spadkiem zysku z 442,5 do 392,2 tys. zł
Zajmująca się audytem mediów firma Stars miała w ub.r. 3,37 mln zł przychodów. Mimo wzrostu wpływów sprzedażowych o 25 proc., zysk firmy spadł do 392,2 tys. zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Spółka nie wyklucza nawiązania współpracy z inwestorem branżowym.
więcej
|
Czart, S4, Havas Warsaw, Fabryka Idei, Hand Made i Unlimited walczą o obsługę reklamową Tauronu
Do ogłoszonego przez Tauron Sprzedaż przetargu dotyczącego kompleksowej obsługi reklamowej zgłosiło się sześć agencji: Czart, S4, Havas Warsaw, Fabryka Idei i Unlimited.
więcej
|
Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie
Grupa Netsprint przejęła działającą od czterech lat firmę Way To Grow, która specjalizuje się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programatycznym.
więcej
|
,,Kler" z plakatem Andrzeja Pągowskiego. ,,Korciło mnie, by graficznie skomentować jego dzieła"
Artystyczny plakat filmu „Kler” Wojtka Smarzowskiego został przygotowany przez znanego grafika Andrzeja Pągowskiego. Film będzie pokazywany podczas 43. FPFF w Gdyni.
więcej
|
Maciej Zakościelny opowiada o stole społecznościowym w spocie wódki Wyborowa od Mistrza (wideo)
W nowym spocie wódki Wyborowa od Mistrza (produkowanej przez Pernod Ricard) występuje aktor Maciej Zakościelny.
więcej
|
Coca-Cola planuje wprowadzić napój zawierający marihuanę
Koncern Coca-Cola rozważa wprowadzenie do oferty napoju zawierającego marihuanę. Ma w tym celu prowadzić rozmowy z firmą Aurora Cannabis.
więcej
|
,,Teraz nic Cię nie powstrzyma" w nowych reklamach sklepów Jula (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa szwedzkiej sieci sklepów Jula oparta na nowej koncepcji kreatywnej pod hasłem „Teraz nic Cię nie powstrzyma”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Garbergs, Media Plus i Performance Media.
więcej
|
Pepsi reklamowana w puszkach i butelkach z sześciu dawnych dekad (wideo)
Do sprzedaży trafiły puszki i butelki Pepsi z oprawą nawiązującą do opakowań tego napoju z sześciu poprzednich dekad. Wspiera to kampania reklamowa nawiązująca też do tegorocznej edycji „Wyzwania smaku”.
więcej
|
Carrefour prezentuje akt pierwszy kampanii "Act for Food" - Zdrowa Półka (wideo)
Ruszyła kolejna, lokalna odsłona kampanii reklamowej Carrefour, prezentująca założenia nowej platformy komunikacyjnej sieci "Act for Food". Tym razem reklamowana jest oferta z segmentu Zdrowa Półka.
więcej
|
Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa i Katarzyna Bigos w kampanii ,,Be More Human" Reeboka
W polskiej odsłonie globalnej kampanii reklamowej marki Reebok pod hasłem „Be More Human” występują zawodniczka UFC Joanna Jędrzejczyk, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa oraz trenerka Katarzyna Bigos.
więcej
|
,,Manifest Your Style" w kampanii kolekcji Answear x O.ESU (wideo)
Internetowy sklep odzieżowy Answear.com zaczął kolejną kampanię pod hasłem „Manifest Your Style” reklamującą kolekcję Answear x O.ESU. Działania są prowadzone w internecie i prasie.
więcej
|
Siemens zachęca, by "uczynić swój dzień jeszcze bardziej niezwykłym"
Rozpoczęła się nowa kampania marki Siemens (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), która reklamuje urządzenia kuchenne do zabudowy.
więcej
|
McCann Worldgroup: Karolina Szaniawska przyszła ze Snapstars, Agnieszka Nowak-Dadas awansowała
Do zespołu agencji reklamowej McCann Worldgroup dołączyła Karolina Szaniawska obejmując stanowisko influencer managera. Agnieszka Nowak-Dadas - po roku pracy w jej strukturze - awansowała na art directora.
więcej
|
Justyna Borczyńska i Kamil Wiśniewski w dziale obsługi klienta Plej
Do zespołu client service agencji Plej dołączyło dwoje account managerów - Justyna Borczyńska i Kamil Wiśniewski.
więcej
|
Szymon Majewski w warsztacie reklamuje 6 miesięcy za darmo w Plusie dla Firm (wideo)
W nowej kampanii sieci Plus z udziałem Szymona Majewskiego reklamowana jest promocja obejmująca 6 miesięcy za darmo w taryfie Plus dla Firm. Działania reklamowa przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum.
więcej
|
Za małe zakupy zapłacisz kartą Visa (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa, w której Visa promuje płatności bezgotówkowe za niewielkie zakupy. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS oraz Starcom.
więcej
|
POT planuje akcję promocyjną ,,Reveal Poland to your friends"
Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała jeszcze na ten rok akcję promocyjną pod hasłem „Reveal Poland to your friends”, która ma aktywować w social mediach Polaków mieszkających za granicą.
więcej
|
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjmuje zgłoszenia do konkursu dla młodych pracowników branży kreatywnej, Young Creatives Eurobest. Zapisy trwają do 2 października.
więcej
|
Miś jako pułkownik Sanders w nowej reklamie KFC (wideo)
W najnowszej reklamie KFC w rolę pułkownika Sandersa, założyciela restauracji zamiast znanego aktora wcielił się mały, „miodowy” miś. W ten sposób sieć fast food promuje nowe sosy w swojej ofercie.
więcej
|
Klinika medycyny estetycznej Holistic Clinic z kampanią dla kobiet
Pod hasłem „Stay Young. Jestem tym jak wyglądam, jak się czuję, jak myślę” ruszyła kampania reklamowa warszawskiej kliniki medycyny estetycznej Holistic Clinic. Przygotowały ją Sugarfree Communications i They.pl.
więcej
|
Koncept Martini - Caff? Torino gości w Warszawie
Od połowy września, przez cztery tygodnie, w warszawskim Regina Barze marka Martini realizuje projekt Pop-up Caffè Torino. Wsparcie komunikacyjne zapewniają Big Picture i Hash.fm.
więcej
|
Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie
Nutricia rozpoczęła kampanię mleka modyfikowanego Bebilon Profutura 2. Prowadzą ją Havas Warsaw, VLM, Syzygy, MediaCom i Alert Media Communications.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sąd nie pozwala właścicielowi Gremi Media przejść z rynku głównego GPW na NewConnect bez wezwania do sprzedaży akcji
Sąd Okręgowy w Krakowie, unieważniając uchwałę akcjonariuszy kontrolowanej przez Grzegorza Hajdarowicza spółki KCI o przejście z głównego rynku warszawskiej giełdy na NewConnect, uzasadniło, że Hajdarowicz musi ogłosić wezwanie do sprzedaży akcji. Do KCI należy 80 proc. akcji Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”.
więcej
|
Joanna Mroczkowska za Hannę Wolską redaktor naczelną ,,Cosmopolitan"
Joanna Mroczkowska została redaktor naczelną miesięcznika „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Zastąpiła na tym stanowisku Hannę Wolską, która po 15 latach pracy odeszła z wydawnictwa.
więcej
|
Krzysztof Pacewicz dołączył do zespołu ,,Gazety Wyborczej" i ,,Wysokich Obcasów"
Do redakcji „Gazety Wyborczej” oraz „Wysokich Obcasów” dołączył Krzysztof Pacewicz. Wcześniej pracował dla portalu OKO.press.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I półroczu
W segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym półroczu br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Za 190 mln dol. Marc Benioff i jego żona kupują magazyn ,,Time"
Marc Benioff, współzałożyciel i prezes koncernu Salesforce oraz jego żona Lynne Benioff kupią od wydawnictwa Meredith tygodnik „Time”. Kwotę transakcji ustalono na 190 mln dolarów. Według zapowiedzi małżeństwo Benioff nie zamierza na razie przejmować kierowania magazynem ani ingerować w jego politykę wydawniczą.
więcej
|
|
|
Orange Polska zarzuca UPC ,,fibersztuczki" w reklamach internetu 1 Gb/s. ,,Chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie"
Orange Polska uważa, że operator kablowy UPC Polska w swoich reklamach internetu o prędkości 1 Gb/s sugeruje usługę światłowodową w technologii FTTH (Fiber to the Home), której nie jest w stanie zaoferować. - Rozumiem, że Orange chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie, ale na szczęście czasy wyłączności się skończyły - odpowiada rzecznik UPC.
więcej
|
Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie
Grupa Netsprint przejęła działającą od czterech lat firmę Way To Grow, która specjalizuje się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programatycznym.
więcej
|
Polska Wikipedia przekracza próg 1,3 miliona haseł w swojej bazie
Fundacja Wikimedia Polska poinformowała, że liczba haseł w bazie polskiej wersji Wikipedii przekroczyła liczbę 1,3 miliona. Przełomowym artykułem został biogram włoskiej łyżwiarki figurowej Barbary Fusar-Poli autorstwa wikipedystki o pseudonimie DariaPolonia.
więcej
|
Pracownicy Amazona podejrzewani o sprzedaż danych użytkowników, firma rozpoczęła śledztwo
Koncern Amazon rozpoczął dochodzenie po podejrzeniach o to, że pracownicy firmy sprzedawali zewnętrznym podmiotom dane użytkowników, w zamian za pieniądze oferowali także inne nielegalne usługi związane z funkcjonowaniem serwisu. Proceder brania łapówek ma dotyczyć w głównej mierze chińskiej wersji Amazona.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
OFBOR, uważa że Sadren nie ma doświadczenia, by przeprowadzić audyt Nielsena
Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wyraził swoje zaniepokojenie w sprawie wyboru przez TVP firmy Sadren do przeprowadzenia audytu panelu telemetrycznego AGB Nielsen. - Proces wyłaniania, jak i sama wskazana kandydatura audytora budzą głęboką troskę o jakość końcowego efektu jego pracy - stwierdziła organizacja.
więcej
|
|
|