Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 19 Września 2018
 
 
 
Wojciech Szczęsny z nowym programem w jesiennej ramówce Onetu. ,,Rozważamy wprowadzenie płatnych treści wideo"
 
Onet zaprezentował nową ramówkę programów wideo, które będzie nadawał w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowym. Wśród nowości znalazły się programy „Prosto w Szczenę” Wojciecha Szczęsnego i Łukasza Wiśniowskiego, „Misja esport” oraz cykl wywiadów „Jedno zdanie” Małgorzaty Ohme. - Obecnie około 80 proc. oferty wideo pozostaje niezmienne, 20 proc. to obszar w którym eksperymentujemy. Rozważamy też wprowadzenie płatnych treści premium - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu. więcej
 
 
Nowe programy i nowi prowadzący od października w Polsat News
 
W nowej ramówce Polsatu News, która wystartuje 1 października, pojawią się nowi prowadzący i 9 nowych programów: „W rytmie dnia”, „Godziny szczytu”, „Biznes”, „Obraz dnia”, „Polityka na ostro”, „Przegląd Rzeczpospolitej”, „Polsat Doku w Polsat News”, „Dzień na świecie” i „Cztery strony prasy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Pułapka" doczeka się kontynuacji? Trwają prace nad scenariuszem 2. sezonu
 
Stacja TVN rozważa realizację drugiej odsłony serialu kryminalnego „Pułapka” z Agatą Kuleszą. Decyzja o kontynuacji jeszcze nie zapadła, ale ruszyły prace nad scenariuszami odcinków drugiego sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Małgorzata Golińska szefową obszaru lifestyle i zdrowie w WP. Mikołaj Kunica w pionie wydawniczym
 
Małgorzata Golińska przechodzi do Wirtualnej Polski, gdzie obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru lifestyle i zdrowie. Wcześniej pracowała m.in. w Kino Polska TV i ZPR Media. Redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie została Paulina Gumowska, a dyrektorem zarządzającym i redaktorem naczelnym obszaru biznes - Mikołaj Kunica. więcej
 
 
Blockchain i sztuczna inteligencja wśród "5 innowacji IBM na 5 lat". Wpłyną na rzeczywistość
 
Firma IBM zaprezentowała swoją listę 5-in-5. Obejmuje ona pięć innowacji, które według specjalistów mogą istotnie wpłynąć na rzeczywistość. Wśród nich znalazła się m.in. technologia blockchain czy sztuczna inteligencja. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nielsen rozmawia z Sadren ws. zleconego przez TVP audytu badania oglądalności. "Duże wątpliwości" więcej
 
O 46 proc. wzrosły wpływy firmy Wojciecha Cejrowskiego. 15 proc. z dziennikarstwa - 54 proc. ze sprzedaży herbaty i naczyń więcej
 
Żabka zapowiada ,,sklepy jutra" z inteligentnymi półkami i kasami rozpoznającymi produkty więcej
 
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. ,,Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Redaktor PMPG Polskie Media
Redaktor Serwisu eskainfo.pl Grupa ZPR Media
(Junior) Big Data Engineer TVN
Account Manager Isobar Poland Group
Performance Planner Performics
Product Manager Wydawnictwo Bauer
SEO Specialist Performics
Marketing Specialist/Brand Manager (maternity cover) Fox Networks Group Poland
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Zarządzania Prawami Online i Przeciwdziałania Piractwu TVN
Specjalista ds. dystrybucji kolekcji Burda International Poland
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Sales Manager Filmweb
Account Manager Multi Channel Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowe programy i nowi prowadzący od października w Polsat News

W nowej ramówce Polsatu News, która wystartuje 1 października, pojawią się nowi prowadzący i 9 nowych programów: „W rytmie dnia”, „Godziny szczytu”, „Biznes”, „Obraz dnia”, „Polityka na ostro”, „Przegląd Rzeczpospolitej”, „Polsat Doku w Polsat News”, „Dzień na świecie” i „Cztery strony prasy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Pułapka" doczeka się kontynuacji? Trwają prace nad scenariuszem 2. sezonu

Stacja TVN rozważa realizację drugiej odsłony serialu kryminalnego „Pułapka” z Agatą Kuleszą. Decyzja o kontynuacji jeszcze nie zapadła, ale ruszyły prace nad scenariuszami odcinków drugiego sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Top model" zyskał 250 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49

Siódmą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,60 mln widzów, o 250 tys. więcej niż gromadziła emitowana dwa lata temu szósta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49. więcej

376 tys. widzów śledzi ,,W pełnym świetle" Ewy Bugały. TVP Info liderem

Pierwsze trzy wydania nowego programu Ewy Bugały „W pełnym świetle” oglądało średnio 376 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych. więcej

Cyfrowy Polsat z nowymi dekoderami Evobox HD i Evobox Lite

W ofercie Cyfrowego Polsatu pojawiły się Evobox HD i Evobox Lite - nowe dekodery do odbioru cyfrowej telewizji satelitarnej. Są to urządzenia HD z rodziny dekoderów Evobox z intuicyjną obsługą oraz łatwym dostępem do serwisów multimedialnych - Cyfrowy Polsat GO i HBO GO. więcej

47 skarg na ,,Studio Polska" w TVP Info o Paradzie Równości, ale KRRiT nie dopatrzyła się nieprawidłowości

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 47 skarg na wydanie programu „Studio Polska” w TVP Info, w którym rozmawiano o Paradzie Równości. Zaproszeni do studia goście określali osoby homoseksualne m.in. słowami: „zboczeńcy”, „zezwierzęcenie człowieka” czy „rzesza nieszczęśliwych ludzi”. Mimo tego KRRiT nie dopatrzyła się nieprawidłowości. więcej

,,Ślub od pierwszego wejrzenia" zyskał 210 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzeci sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” ogląda średnio 1,05 mln osób, o 210 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji show jest drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49. więcej

135 tys. widzów ,,Wstaje dzień". TVP Info przegrywa z TVN24

Pierwsze piętnaście wydań porannego magazynu TVP Info „Wstaje dzień” oglądało średnio 135 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki newsowej stacji Telewizji Polskiej. Audycja w swoim paśmie zajmuje drugie miejsce wśród stacji newsowych, przegrywając z TVN24. więcej

,,Lombard. Życie pod zastaw 3" hitem TV Puls. Serial zyskał 350 tys. widzów

Trzeci sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 599 tys. osób. W porównaniu do początku pierwszej edycji produkcji, emitowanej jesienią ub.r., widownia wzrosła o 349 tys. osób. więcej

TVP wyciąga konsekwencje za emisję w TVP ABC odcinka programu Wojciecha Cejrowskiego z opisem afrodyzjaków

W niedzielę wieczorem w TVP ABC pokazano odcinek cykli „Boso przez świat”, w którym Wojciech Cejrowski opowiadał m.in. o afrodyzjakach. Telewizja Polska informuje, że wyciągnięto konsekwencje wobec osoby odpowiedzialnej za emisję tego odcinka. więcej

,,Kuchenne Rewolucje", ,,Ameryka Express", ,,Diagnoza" i ,,Pod powierzchnią" najdroższe w cenniku TVN na październik

Ponad 80 tys. zł zapłacą w październiku za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją reklam w blokach przy takich produkcjach na antenie TVN, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Ameryka Express” oraz serialach „Diagnoza” i „Pod powierzchnią”. więcej

Zespół Bednarek kolejną gwiazdą ,,MTV Unplugged"

17 października br. w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie na zaproszenie MTV Polska wystąpi Kamil Bednarek wraz ze swoim zespołem. Pełny zapis koncertu emitowany będzie na antenach MTV Polska i MTV Music. więcej

Krzysztof Giczewski i Magdalena Puszczyńska dołączyli do BBC Studios

Stanowisko tv & digital sales managera w strukturze polskiego oddziału BBC Studios objął Krzysztof Giczewski, a jako sales executive dołączyła Magdalena Puszczyńska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Laureaci Emmy 2018: ,,Gra o tron" najlepszym serialem dramatycznym, Netflix zremisował z HBO

Rozdano statuetki na 70. jubileuszowej ceremonii wręczono Emmy Award. Najlepszym serialem okazała się „Gra o tron”. więcej

Bez skarg do KRRiT na animację w ,,Minęła 20" w TVP Info, w której część dziennikarzy dopatrzyła się Żyda

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie zgłoszono żadnych skarg na animację Barbary Pieli pokazaną w czwartkowym wydaniu „Minęła 20” w TVP Info. Według niektórych dziennikarzy w animacji znalazła się postać symbolizująca Żydów, autorka temu zaprzeczała. więcej

TVP przejęła od Polsatu koncert ,,Roztańczony PGE Narodowy" (wideo)

W sobotę, 22 września 2018 roku odbędzie się kolejna edycja koncertu „Roztańczony PGE Narodowy”, w którym wystąpią m.in.: Sławomir i Zenon Martyniuk. Widowisko na żywo będzie transmitować telewizyjna Dwójka. W poprzednich latach wydarzenie pokazywała Telewizja Polsat. więcej

Polsat rozpoczyna emisję serialu ,,Ślad". Okil Khamidov: Produkcja opowiada o pracownikach fikcyjnej służby specjalnego CWŚ

We wtorek, 18 września Polsat rozpocznie emisję nowego serialu kryminalnego „Ślad”. - Serial opowiada o pracownikach fikcyjnej służby specjalnego CWŚ utworzonego przez rząd w ramach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych do walki z przestępczością - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Okil Khamidov, producent i reżyser formatu. więcej

Producent ,,Familiady" zainwestował 990 tys. zł w biuro nieruchomości

Spółka Astro, produkująca teleturniej „Familiada” i nadająca kanał E-Sport, kupiła za 990 tys. zł 25,86 proc. udziałów biura nieruchomości Powszechna Agencja Handlowa - Kraków. więcej

Startuje faza grupowa Ligi Mistrzów UEFA. Gdzie oglądać?

Dzisiaj startują rozgrywki grupowe nowego sezonu Ligi Mistrzów UEFA. Wszystkie mecze na żywo będzie można oglądać w Grupie Polsat, który na ten cel uruchomił dwa nowe kanały oraz cztery serwisy telewizyjne, a także nowe studio za kilkanaście mln zł. Pojedyncze spotkania w ramach sublicencji pokaże Telewizja Polska. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agnieszka Stępień po 21 latach odchodzi z radiowej Trójki i dziennikarstwa

Z radiową Trójką żegna się dziennikarka i wydawczyni Agnieszka Stępień. W stacji z krótką przerwą pracowała przez 21 lat. więcej

 
Radio TOK FM z codziennymi podkastami w internecie

W serwisie internetowym Radia TOK FM (Agora) od poniedziałku do piątku publikowane będą nowe podkasty. Tematyka - nowe technologie, psychologia, wychowanie dzieci, miasta, historia i bieżące wydarzenia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Blockchain i sztuczna inteligencja wśród "5 innowacji IBM na 5 lat". Wpłyną na rzeczywistość

Firma IBM zaprezentowała swoją listę 5-in-5. Obejmuje ona pięć innowacji, które według specjalistów mogą istotnie wpłynąć na rzeczywistość. Wśród nich znalazła się m.in. technologia blockchain czy sztuczna inteligencja. więcej

Joanna Krupa i Ewa Chodakowska reklamują pomadki Kiss Kit w perfumeriach Douglas (wideo)

Do sprzedaży w perfumeriach Douglas wprowadzono pomadki i konturówki Kiss Kit. Ambasadorkami marketingowymi produktów są modelka Joanna Krupa i trenerka fitness Ewa Chodakowska. więcej

Mirosław Sudoł za Pawła Kuczmę szefem Amnet Polska

Mirosław Sudoł objął stanowisko head of programmatic w agencji Amnet Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpił Pawła Kuczmę, który odszedł z firmy w czerwcu br. więcej

Warszawa ma umowę z AMS SA na 2,4 mln zł dot. informacji na wiatach przystankowych

Władze Warszawy zawarły umowę z firmą reklamy zewnętrznej AMS SA dotyczącą prowadzenia działań informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu wynosi 2,4 mln zł, a zamówienie zostało udzielone spółce w trybie z wolnej ręki. więcej

STS z serwisem i spotami o szkodliwości pornografii dla dzieci (wideo)

Stowarzyszenie Twoja Sprawa uruchomiło serwis oPornografii.pl zwracający uwagę dla szkodliwość dostępu dzieci do pornografii. Wspiera to kampania przygotowała przez firmy marketingowe Telescope i Papaya Films. więcej

Do sprzedaży trafiły puszki Coca-Coli nawiązujące do wzornictwa koszulek polskich piłkarzy (wideo)

Koncern Coca-Cola wprowadził do sprzedaży w wybranych sklepach na terenie Polski limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru. Ich design nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w telewizji i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży. więcej

,,Kuchenne Rewolucje", ,,Ameryka Express", ,,Diagnoza" i ,,Pod powierzchnią" najdroższe w cenniku TVN na październik

Ponad 80 tys. zł zapłacą w październiku za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją reklam w blokach przy takich produkcjach na antenie TVN, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Ameryka Express” oraz serialach „Diagnoza” i „Pod powierzchnią”. więcej

Joanna Kulig i Jeanne Damas tańczą w nowej odsłonie kampanii Reserved

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej, promującej najnowszą kolekcję marki Reserved (LPP). Głównymi bohaterkami spotu "Call for Dance" zostały aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas. więcej

Krzysztof Jankowski za Marię Katarzynę Grzywaczewską szefem departamentu zarządzania marką w T-Mobile Polska

Od początku października Krzysztof Jankowski będzie dyrektorem departamentu zarządzania marką w T-Mobile Polska. Zastąpi na tym stanowisku Marię Katarzynę Grzywaczewską, która po trzech latach pracy zdecydowała się odejść z firmy. więcej

Eliud Kipchoge i nowy rekord świata w maratonie w nowym klipie Nike ,,Just Do It" (wideo)

Firma Nike w nowym spocie z serii „Just Do It − „Fastest Ever” pokazała Eliuda Kipchoge, który podczas niedzielnego maratonu w Berlinie ustanowił nowy rekord świata na królewskim dystansie. Reklama autorstwa agencji Wieden+Kennedy Portland ma być wyrazem uznania dla determinacji sportowca. więcej

Kacper Zdunek: z Foszer Sawicki do własnej agencji ClickInStory

Na rynku rozpoczęła działalność ClickInStory, agencja specjalizująca się influencer, digital oraz content marketingu. Jej twórcą oraz prezesem jest Kacper Zdunek, wcześniej pracujący w domu produkcyjnym Foszer Sawicki. więcej

Odważne, ambitne, wolne kobiety w reklamie #born2beTrue

Ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2Be (AZAGroup). Działania prowadzone są na rynku polskim i ukraińskim. więcej

Fresh Forward - nowy koncept Subwaya

Subway prowadzi pilotaż nowego konceptu Fresh Forward. Pierwsza restauracja w nowym wystroju prowadzona jest w Gdyni na stacji paliw Lukoil przy ulicy Morskiej 290. więcej

Włoska muzyka w kampanii kawy Segafredo Zanetti

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti. Akcję prowadzi agencja S4 i dom mediowy Pro Media House. więcej

Oshee rezygnuje z oleju palmowego w swoich batonach

Producent napojów i żywności funkcjonalnej Oshee całkowicie wyeliminowało olej palmowy ze wszystkich batonów w swoim portfolio. Zastąpił go olej kokosowy i canola. więcej

Carrefour zachęca Polaków: ,,Odkryj Francji Czar"

Sieć marketów Carrefour Polska organizuje akcję handlową pod hasłem „Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci sieci będą mogli skorzystać z dedykowanych promocji na francuskie marki i produkty. To efekt partnerstwa Carrefoura i French Touch - największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. więcej

Allianz ubezpieczycielem Igrzysk Olimpijskich

Od 2021 roku Allianz dołącza do programu "Światowy partner olimpijski" Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. więcej

DevaGroup przejmuje RoiExperts

Dwie agencje SEM DevaGroup i RoiExperts, zawarły umowę o partnerstwie. W założeniu wygaszana będzie marka RoiExperts, od której nowy partner przejmuje klientów i częściowo zespół.  więcej

Jakub Przygoński ambasadorem marki Dunlop

Kierowca rajdowy i motocyklista Jakub Przygoński został ambasadorem brytyjskiej marki opon Dunlop w Polsce. Firma świętuje także 130. rocznicę istnienia na rynku. więcej

Deloitte przez kolejne dwa lata partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej

Polski Związek Piłki Siatkowej przedłużył do końca 2020 roku umowę o współpracy z Deloitte. Firma doradcza wspiera polskich zawodników od sześciu lat. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Mathias Döpfner - szef Axel Springer - w zarządzie Netflix

Mathias Döpfner, CEO wydawnictwa Axel Springer SE (wydawcy m.in. „Bilda”, „Business Insidera”, „Faktu”) wszedł do zarządu Netflixa. więcej

PMPG ze spadkiem wpływów o 10 proc. Mniej z ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", rozwiązano rezerwę na odszkodowanie dla Durczoka

W pierwszej połowie br. PMPG Polskie Media (wydawca m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 10 proc. do 22,9 mln zł oraz 4,53 mln zł zysku netto (wobec 1,59 mln zł rok wcześniej). Firma zarobiła mniej ze sprzedaży prasy i reklam, natomiast rozwiązała 1,57 mln zł rezerw związanych z procesami sądowymi (m.in. z Kamilem Durczokiem). więcej

Sylwia Niemczyk-Opońska nowym zastępcą redaktor naczelnej magazynu ,,Uroda życia"

Sylwia Niemczyk-Opońska objęła stanowisko zastępcy redaktor naczelnej magazynu „Uroda życia", wydawanego przez Edipresse Polska. To nowa funkcja w wydawnictwie związana ze zmianą struktury. więcej

,,Świat Wiedzy" i ,,Newsweek Historia" liderami w I półroczu

W pierwszym półroczu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował magazyn „Newsweek Historia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wojciech Szczęsny z nowym programem w jesiennej ramówce Onetu. ,,Rozważamy wprowadzenie płatnych treści wideo"

Onet zaprezentował nową ramówkę programów wideo, które będzie nadawał w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowym. Wśród nowości znalazły się programy „Prosto w Szczenę” Wojciecha Szczęsnego i Łukasza Wiśniowskiego, „Misja esport” oraz cykl wywiadów „Jedno zdanie” Małgorzaty Ohme. - Obecnie około 80 proc. oferty wideo pozostaje niezmienne, 20 proc. to obszar w którym eksperymentujemy. Rozważamy też wprowadzenie płatnych treści premium - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu. więcej

Małgorzata Golińska szefową obszaru lifestyle i zdrowie w WP. Mikołaj Kunica w pionie wydawniczym

Małgorzata Golińska przechodzi do Wirtualnej Polski, gdzie obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru lifestyle i zdrowie. Wcześniej pracowała m.in. w Kino Polska TV i ZPR Media. Redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie została Paulina Gumowska, a dyrektorem zarządzającym i redaktorem naczelnym obszaru biznes - Mikołaj Kunica. więcej

Mathias Döpfner - szef Axel Springer - w zarządzie Netflix

Mathias Döpfner, CEO wydawnictwa Axel Springer SE (wydawcy m.in. „Bilda”, „Business Insidera”, „Faktu”) wszedł do zarządu Netflixa. więcej

Każdy może sprawdzić szybkość internetu w sieci stacjonarnej

Urząd Komunikacji Elektronicznej uruchomił do testów darmową aplikację na komputery stacjonarne, która stanowi element mechanizmu monitorowania jakości dostępu do internetu. Dzięki niej konsumenci mogą za darmo sprawdzić jakość świadczonych im usług. Docelowo aplikacja ma dawać podstawę do reklamowania jakości usług. więcej

Radio TOK FM z codziennymi podkastami w internecie

W serwisie internetowym Radia TOK FM (Agora) od poniedziałku do piątku publikowane będą nowe podkasty. Tematyka - nowe technologie, psychologia, wychowanie dzieci, miasta, historia i bieżące wydarzenia. więcej

TripAdvisor wprowadzi nową wersję platformy, zaoferuje Travel feed i funkcje społecznościowe

Internetowa platforma turystyczna TripAdvisor zapowiedziała wprowadzenie nowej wersji serwisu. Zostaną w niej zastosowane elementy pochodzące z mediów społecznościowych, a główną przestrzenią dla użytkownika będzie Travel feed ze spersonalizowanymi informacjami i rekomendacjami. więcej

Twitter wprowadza zmiany. Przywraca chronologię na osi czasu

“Nigdy nie przegap ważnych tweetów od obserwowanych osób” – tak reklamuje nadchodzące zmiany Twitter. Powinny one ucieszyć większość użytkowników serwisu. więcej

T-Mobile dzięki infrastrukturze firmy Nexera dotrze do 450 tysięcy nowych użytkowników

T-Mobile Polska podpisał umowę ze spółką Nexera oferującą światłowodowe sieci dostępowe do internetu. W ramach porozumienia i wykorzystaniu łączy budowanych przez Nexerę do 2020 roku T-Mobile uzyska dostęp do 450 tysięcy nowych użytkowników.   więcej

Klienci PKO BP częściej logują się za pośrednictwem aplikacji niż przez serwis internetowy

W sierpniu br. liczba logowań do aplikacji IKO PKO Banku Polskiego sięgnęła 44 milionów i przekroczyła liczbę wejść do serwisu transakcyjnego iPKO. To oznacza, że klienci coraz częściej używają aplikacji mobilnej jako podstawowego narzędzia do zarządzania finansami osobistymi i kontaktu z bankiem. więcej

Instagram wprowadzi opcję zakupów w sekcji Odkrywaj

Serwis Instagram zapowiedział wprowadzenie do sekcji Odkrywaj nowego przycisku, który pozwoli użytkownikom na dokonywanie wygodnych zakupów. Ponadto marki będą miały możliwość zamieszczania opcji zakupu w materiałach publikowanych na platformie Stories. więcej

Krzysztof Gonciarz ze swoim kolektywem organizuje nietypowy event w Warszawie

Na początku października odbędzie się GonKon - pierwszy event kolektywu Tofu Media Twórcy (należącego do Krzysztofa Gonciarza i Kasi Mecinski). więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Blockchain i sztuczna inteligencja wśród "5 innowacji IBM na 5 lat". Wpłyną na rzeczywistość

Firma IBM zaprezentowała swoją listę 5-in-5. Obejmuje ona pięć innowacji, które według specjalistów mogą istotnie wpłynąć na rzeczywistość. Wśród nich znalazła się m.in. technologia blockchain czy sztuczna inteligencja. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krzysztof Łapiński po odejściu z Kancelarii Prezydenta założył agencję PR Timing

Krzysztof Łapiński założył agencję public relations Timing. Od maja ubiegłego roku był sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP odpowiedzialnym za kontakty z mediami. Na początku września zrezygnował ze stanowiska. więcej

Platinium Cast przejmuje od Garden of Words obsługę komunikacyjną Pasaży Tesco

Platinium Cast rozpoczęła współpracę projektową z należącą do Tesco, ogólnopolską siecią centrów handlowych Pasaż Tesco. więcej

Weber Shandwick tworzy X Practice. Model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniach

W agencji Weber Shandwick powstał zespół X Practice, w którym pracować będą specjaliści z różnych dziedzin. Filarami działania jednostki mają być innowacje i nowe technologie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Blockchain i sztuczna inteligencja wśród "5 innowacji IBM na 5 lat". Wpłyną na rzeczywistość
Poczta Polska wycofuje telegramy, ostatnio korzystali z nich głównie windykatorzy
Krzysztof Jankowski za Marię Katarzynę Grzywaczewską szefem departamentu zarządzania marką w T-Mobile Polska
Do 2022 roku większość nowych aut Ferrari będzie hybrydami
Każdy może sprawdzić szybkość internetu w sieci stacjonarnej
T-Mobile dzięki infrastrukturze firmy Nexera dotrze do 450 tysięcy nowych użytkowników
Daniel Walczuk nowym dyrektorem finansowym T-Systems, odchodzi Alexander Bartz
Philips 328P6VUBREB - 32-calowy monitor 4K z ekranem HDR i złączem USB-C za 2659 zł
Czytniki e-booków Boox wracają do Polski. Ceny od 499 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Blockchain i sztuczna inteligencja wśród "5 innowacji IBM na 5 lat". Wpłyną na rzeczywistość
Do 2022 roku większość nowych aut Ferrari będzie hybrydami
CCC będzie sprzedawać buty i torby Gino Rossi, zajmie się też ich marketingiem
Klienci PKO BP częściej logują się za pośrednictwem aplikacji niż przez serwis internetowy
Oshee rezygnuje z oleju palmowego w swoich batonach
Bezrobocie już nie spadnie. Rząd chce ściągać pracowników z Filipin
Zarobki Polaków w Unii Europejskiej najwyższe w historii
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Laureaci Emmy 2018: ,,Gra o tron" najlepszym serialem dramatycznym, Netflix zremisował z HBO
43. FPFF: Jagoda Szelc, Olga Chajdas i Wojciech Solarz z filmami w Konkursie Inne Spojrzenie (wideo)
Angelina Jolie w filmie "The Kept"
"Apostle" - nowy film Netfliksa. Michael Sheen torturuje w imię Boga
19 października premiera filmu "Dziewczyna w sieci pająka"
Anthony Mackie i Jamie Dornan w filmie "Synchronic". Sanitariusze z Nowego Orleanu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj