|
|
|
|
|
|
|
Nowe programy i nowi prowadzący od października w Polsat News
W nowej ramówce Polsatu News, która wystartuje 1 października, pojawią się nowi prowadzący i 9 nowych programów: „W rytmie dnia”, „Godziny szczytu”, „Biznes”, „Obraz dnia”, „Polityka na ostro”, „Przegląd Rzeczpospolitej”, „Polsat Doku w Polsat News”, „Dzień na świecie” i „Cztery strony prasy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pułapka" doczeka się kontynuacji? Trwają prace nad scenariuszem 2. sezonu
Stacja TVN rozważa realizację drugiej odsłony serialu kryminalnego „Pułapka” z Agatą Kuleszą. Decyzja o kontynuacji jeszcze nie zapadła, ale ruszyły prace nad scenariuszami odcinków drugiego sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Top model" zyskał 250 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49
Siódmą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,60 mln widzów, o 250 tys. więcej niż gromadziła emitowana dwa lata temu szósta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49.
więcej
|
376 tys. widzów śledzi ,,W pełnym świetle" Ewy Bugały. TVP Info liderem
Pierwsze trzy wydania nowego programu Ewy Bugały „W pełnym świetle” oglądało średnio 376 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z nowymi dekoderami Evobox HD i Evobox Lite
W ofercie Cyfrowego Polsatu pojawiły się Evobox HD i Evobox Lite - nowe dekodery do odbioru cyfrowej telewizji satelitarnej. Są to urządzenia HD z rodziny dekoderów Evobox z intuicyjną obsługą oraz łatwym dostępem do serwisów multimedialnych - Cyfrowy Polsat GO i HBO GO.
więcej
|
47 skarg na ,,Studio Polska" w TVP Info o Paradzie Równości, ale KRRiT nie dopatrzyła się nieprawidłowości
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 47 skarg na wydanie programu „Studio Polska” w TVP Info, w którym rozmawiano o Paradzie Równości. Zaproszeni do studia goście określali osoby homoseksualne m.in. słowami: „zboczeńcy”, „zezwierzęcenie człowieka” czy „rzesza nieszczęśliwych ludzi”. Mimo tego KRRiT nie dopatrzyła się nieprawidłowości.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" zyskał 210 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Trzeci sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” ogląda średnio 1,05 mln osób, o 210 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji show jest drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49.
więcej
|
135 tys. widzów ,,Wstaje dzień". TVP Info przegrywa z TVN24
Pierwsze piętnaście wydań porannego magazynu TVP Info „Wstaje dzień” oglądało średnio 135 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki newsowej stacji Telewizji Polskiej. Audycja w swoim paśmie zajmuje drugie miejsce wśród stacji newsowych, przegrywając z TVN24.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw 3" hitem TV Puls. Serial zyskał 350 tys. widzów
Trzeci sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 599 tys. osób. W porównaniu do początku pierwszej edycji produkcji, emitowanej jesienią ub.r., widownia wzrosła o 349 tys. osób.
więcej
|
TVP wyciąga konsekwencje za emisję w TVP ABC odcinka programu Wojciecha Cejrowskiego z opisem afrodyzjaków
W niedzielę wieczorem w TVP ABC pokazano odcinek cykli „Boso przez świat”, w którym Wojciech Cejrowski opowiadał m.in. o afrodyzjakach. Telewizja Polska informuje, że wyciągnięto konsekwencje wobec osoby odpowiedzialnej za emisję tego odcinka.
więcej
|
,,Kuchenne Rewolucje", ,,Ameryka Express", ,,Diagnoza" i ,,Pod powierzchnią" najdroższe w cenniku TVN na październik
Ponad 80 tys. zł zapłacą w październiku za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją reklam w blokach przy takich produkcjach na antenie TVN, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Ameryka Express” oraz serialach „Diagnoza” i „Pod powierzchnią”.
więcej
|
Zespół Bednarek kolejną gwiazdą ,,MTV Unplugged"
17 października br. w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie na zaproszenie MTV Polska wystąpi Kamil Bednarek wraz ze swoim zespołem. Pełny zapis koncertu emitowany będzie na antenach MTV Polska i MTV Music.
więcej
|
Krzysztof Giczewski i Magdalena Puszczyńska dołączyli do BBC Studios
Stanowisko tv & digital sales managera w strukturze polskiego oddziału BBC Studios objął Krzysztof Giczewski, a jako sales executive dołączyła Magdalena Puszczyńska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Laureaci Emmy 2018: ,,Gra o tron" najlepszym serialem dramatycznym, Netflix zremisował z HBO
Rozdano statuetki na 70. jubileuszowej ceremonii wręczono Emmy Award. Najlepszym serialem okazała się „Gra o tron”.
więcej
|
Bez skarg do KRRiT na animację w ,,Minęła 20" w TVP Info, w której część dziennikarzy dopatrzyła się Żyda
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie zgłoszono żadnych skarg na animację Barbary Pieli pokazaną w czwartkowym wydaniu „Minęła 20” w TVP Info. Według niektórych dziennikarzy w animacji znalazła się postać symbolizująca Żydów, autorka temu zaprzeczała.
więcej
|
TVP przejęła od Polsatu koncert ,,Roztańczony PGE Narodowy" (wideo)
W sobotę, 22 września 2018 roku odbędzie się kolejna edycja koncertu „Roztańczony PGE Narodowy”, w którym wystąpią m.in.: Sławomir i Zenon Martyniuk. Widowisko na żywo będzie transmitować telewizyjna Dwójka. W poprzednich latach wydarzenie pokazywała Telewizja Polsat.
więcej
|
Polsat rozpoczyna emisję serialu ,,Ślad". Okil Khamidov: Produkcja opowiada o pracownikach fikcyjnej służby specjalnego CWŚ
We wtorek, 18 września Polsat rozpocznie emisję nowego serialu kryminalnego „Ślad”. - Serial opowiada o pracownikach fikcyjnej służby specjalnego CWŚ utworzonego przez rząd w ramach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych do walki z przestępczością - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Okil Khamidov, producent i reżyser formatu.
więcej
|
Producent ,,Familiady" zainwestował 990 tys. zł w biuro nieruchomości
Spółka Astro, produkująca teleturniej „Familiada” i nadająca kanał E-Sport, kupiła za 990 tys. zł 25,86 proc. udziałów biura nieruchomości Powszechna Agencja Handlowa - Kraków.
więcej
|
Startuje faza grupowa Ligi Mistrzów UEFA. Gdzie oglądać?
Dzisiaj startują rozgrywki grupowe nowego sezonu Ligi Mistrzów UEFA. Wszystkie mecze na żywo będzie można oglądać w Grupie Polsat, który na ten cel uruchomił dwa nowe kanały oraz cztery serwisy telewizyjne, a także nowe studio za kilkanaście mln zł. Pojedyncze spotkania w ramach sublicencji pokaże Telewizja Polska.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blockchain i sztuczna inteligencja wśród "5 innowacji IBM na 5 lat". Wpłyną na rzeczywistość
Firma IBM zaprezentowała swoją listę 5-in-5. Obejmuje ona pięć innowacji, które według specjalistów mogą istotnie wpłynąć na rzeczywistość. Wśród nich znalazła się m.in. technologia blockchain czy sztuczna inteligencja.
więcej
|
Joanna Krupa i Ewa Chodakowska reklamują pomadki Kiss Kit w perfumeriach Douglas (wideo)
Do sprzedaży w perfumeriach Douglas wprowadzono pomadki i konturówki Kiss Kit. Ambasadorkami marketingowymi produktów są modelka Joanna Krupa i trenerka fitness Ewa Chodakowska.
więcej
|
Mirosław Sudoł za Pawła Kuczmę szefem Amnet Polska
Mirosław Sudoł objął stanowisko head of programmatic w agencji Amnet Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpił Pawła Kuczmę, który odszedł z firmy w czerwcu br.
więcej
|
Warszawa ma umowę z AMS SA na 2,4 mln zł dot. informacji na wiatach przystankowych
Władze Warszawy zawarły umowę z firmą reklamy zewnętrznej AMS SA dotyczącą prowadzenia działań informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu wynosi 2,4 mln zł, a zamówienie zostało udzielone spółce w trybie z wolnej ręki.
więcej
|
STS z serwisem i spotami o szkodliwości pornografii dla dzieci (wideo)
Stowarzyszenie Twoja Sprawa uruchomiło serwis oPornografii.pl zwracający uwagę dla szkodliwość dostępu dzieci do pornografii. Wspiera to kampania przygotowała przez firmy marketingowe Telescope i Papaya Films.
więcej
|
Do sprzedaży trafiły puszki Coca-Coli nawiązujące do wzornictwa koszulek polskich piłkarzy (wideo)
Koncern Coca-Cola wprowadził do sprzedaży w wybranych sklepach na terenie Polski limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru. Ich design nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w telewizji i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży.
więcej
|
,,Kuchenne Rewolucje", ,,Ameryka Express", ,,Diagnoza" i ,,Pod powierzchnią" najdroższe w cenniku TVN na październik
Ponad 80 tys. zł zapłacą w październiku za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją reklam w blokach przy takich produkcjach na antenie TVN, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Ameryka Express” oraz serialach „Diagnoza” i „Pod powierzchnią”.
więcej
|
Joanna Kulig i Jeanne Damas tańczą w nowej odsłonie kampanii Reserved
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej, promującej najnowszą kolekcję marki Reserved (LPP). Głównymi bohaterkami spotu "Call for Dance" zostały aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.
więcej
|
Krzysztof Jankowski za Marię Katarzynę Grzywaczewską szefem departamentu zarządzania marką w T-Mobile Polska
Od początku października Krzysztof Jankowski będzie dyrektorem departamentu zarządzania marką w T-Mobile Polska. Zastąpi na tym stanowisku Marię Katarzynę Grzywaczewską, która po trzech latach pracy zdecydowała się odejść z firmy.
więcej
|
Eliud Kipchoge i nowy rekord świata w maratonie w nowym klipie Nike ,,Just Do It" (wideo)
Firma Nike w nowym spocie z serii „Just Do It − „Fastest Ever” pokazała Eliuda Kipchoge, który podczas niedzielnego maratonu w Berlinie ustanowił nowy rekord świata na królewskim dystansie. Reklama autorstwa agencji Wieden+Kennedy Portland ma być wyrazem uznania dla determinacji sportowca.
więcej
|
Kacper Zdunek: z Foszer Sawicki do własnej agencji ClickInStory
Na rynku rozpoczęła działalność ClickInStory, agencja specjalizująca się influencer, digital oraz content marketingu. Jej twórcą oraz prezesem jest Kacper Zdunek, wcześniej pracujący w domu produkcyjnym Foszer Sawicki.
więcej
|
Odważne, ambitne, wolne kobiety w reklamie #born2beTrue
Ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2Be (AZAGroup). Działania prowadzone są na rynku polskim i ukraińskim.
więcej
|
Fresh Forward - nowy koncept Subwaya
Subway prowadzi pilotaż nowego konceptu Fresh Forward. Pierwsza restauracja w nowym wystroju prowadzona jest w Gdyni na stacji paliw Lukoil przy ulicy Morskiej 290.
więcej
|
Włoska muzyka w kampanii kawy Segafredo Zanetti
Wystartowała ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti. Akcję prowadzi agencja S4 i dom mediowy Pro Media House.
więcej
|
Oshee rezygnuje z oleju palmowego w swoich batonach
Producent napojów i żywności funkcjonalnej Oshee całkowicie wyeliminowało olej palmowy ze wszystkich batonów w swoim portfolio. Zastąpił go olej kokosowy i canola.
więcej
|
Carrefour zachęca Polaków: ,,Odkryj Francji Czar"
Sieć marketów Carrefour Polska organizuje akcję handlową pod hasłem „Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci sieci będą mogli skorzystać z dedykowanych promocji na francuskie marki i produkty. To efekt partnerstwa Carrefoura i French Touch - największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski.
więcej
|
Allianz ubezpieczycielem Igrzysk Olimpijskich
Od 2021 roku Allianz dołącza do programu "Światowy partner olimpijski" Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.
więcej
|
DevaGroup przejmuje RoiExperts
Dwie agencje SEM DevaGroup i RoiExperts, zawarły umowę o partnerstwie. W założeniu wygaszana będzie marka RoiExperts, od której nowy partner przejmuje klientów i częściowo zespół.
więcej
|
Jakub Przygoński ambasadorem marki Dunlop
Kierowca rajdowy i motocyklista Jakub Przygoński został ambasadorem brytyjskiej marki opon Dunlop w Polsce. Firma świętuje także 130. rocznicę istnienia na rynku.
więcej
|
Deloitte przez kolejne dwa lata partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej
Polski Związek Piłki Siatkowej przedłużył do końca 2020 roku umowę o współpracy z Deloitte. Firma doradcza wspiera polskich zawodników od sześciu lat.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Mathias Döpfner - szef Axel Springer - w zarządzie Netflix
Mathias Döpfner, CEO wydawnictwa Axel Springer SE (wydawcy m.in. „Bilda”, „Business Insidera”, „Faktu”) wszedł do zarządu Netflixa.
więcej
|
PMPG ze spadkiem wpływów o 10 proc. Mniej z ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", rozwiązano rezerwę na odszkodowanie dla Durczoka
W pierwszej połowie br. PMPG Polskie Media (wydawca m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 10 proc. do 22,9 mln zł oraz 4,53 mln zł zysku netto (wobec 1,59 mln zł rok wcześniej). Firma zarobiła mniej ze sprzedaży prasy i reklam, natomiast rozwiązała 1,57 mln zł rezerw związanych z procesami sądowymi (m.in. z Kamilem Durczokiem).
więcej
|
Sylwia Niemczyk-Opońska nowym zastępcą redaktor naczelnej magazynu ,,Uroda życia"
Sylwia Niemczyk-Opońska objęła stanowisko zastępcy redaktor naczelnej magazynu „Uroda życia", wydawanego przez Edipresse Polska. To nowa funkcja w wydawnictwie związana ze zmianą struktury.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" i ,,Newsweek Historia" liderami w I półroczu
W pierwszym półroczu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował magazyn „Newsweek Historia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wojciech Szczęsny z nowym programem w jesiennej ramówce Onetu. ,,Rozważamy wprowadzenie płatnych treści wideo"
Onet zaprezentował nową ramówkę programów wideo, które będzie nadawał w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowym. Wśród nowości znalazły się programy „Prosto w Szczenę” Wojciecha Szczęsnego i Łukasza Wiśniowskiego, „Misja esport” oraz cykl wywiadów „Jedno zdanie” Małgorzaty Ohme. - Obecnie około 80 proc. oferty wideo pozostaje niezmienne, 20 proc. to obszar w którym eksperymentujemy. Rozważamy też wprowadzenie płatnych treści premium - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu.
więcej
|
Małgorzata Golińska szefową obszaru lifestyle i zdrowie w WP. Mikołaj Kunica w pionie wydawniczym
Małgorzata Golińska przechodzi do Wirtualnej Polski, gdzie obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru lifestyle i zdrowie. Wcześniej pracowała m.in. w Kino Polska TV i ZPR Media. Redaktor naczelną obszaru lifestyle i zdrowie została Paulina Gumowska, a dyrektorem zarządzającym i redaktorem naczelnym obszaru biznes - Mikołaj Kunica.
więcej
|
Mathias Döpfner - szef Axel Springer - w zarządzie Netflix
Mathias Döpfner, CEO wydawnictwa Axel Springer SE (wydawcy m.in. „Bilda”, „Business Insidera”, „Faktu”) wszedł do zarządu Netflixa.
więcej
|
Każdy może sprawdzić szybkość internetu w sieci stacjonarnej
Urząd Komunikacji Elektronicznej uruchomił do testów darmową aplikację na komputery stacjonarne, która stanowi element mechanizmu monitorowania jakości dostępu do internetu. Dzięki niej konsumenci mogą za darmo sprawdzić jakość świadczonych im usług. Docelowo aplikacja ma dawać podstawę do reklamowania jakości usług.
więcej
|
Radio TOK FM z codziennymi podkastami w internecie
W serwisie internetowym Radia TOK FM (Agora) od poniedziałku do piątku publikowane będą nowe podkasty. Tematyka - nowe technologie, psychologia, wychowanie dzieci, miasta, historia i bieżące wydarzenia.
więcej
|
TripAdvisor wprowadzi nową wersję platformy, zaoferuje Travel feed i funkcje społecznościowe
Internetowa platforma turystyczna TripAdvisor zapowiedziała wprowadzenie nowej wersji serwisu. Zostaną w niej zastosowane elementy pochodzące z mediów społecznościowych, a główną przestrzenią dla użytkownika będzie Travel feed ze spersonalizowanymi informacjami i rekomendacjami.
więcej
|
Twitter wprowadza zmiany. Przywraca chronologię na osi czasu
“Nigdy nie przegap ważnych tweetów od obserwowanych osób” – tak reklamuje nadchodzące zmiany Twitter. Powinny one ucieszyć większość użytkowników serwisu.
więcej
|
T-Mobile dzięki infrastrukturze firmy Nexera dotrze do 450 tysięcy nowych użytkowników
T-Mobile Polska podpisał umowę ze spółką Nexera oferującą światłowodowe sieci dostępowe do internetu. W ramach porozumienia i wykorzystaniu łączy budowanych przez Nexerę do 2020 roku T-Mobile uzyska dostęp do 450 tysięcy nowych użytkowników.
więcej
|
Klienci PKO BP częściej logują się za pośrednictwem aplikacji niż przez serwis internetowy
W sierpniu br. liczba logowań do aplikacji IKO PKO Banku Polskiego sięgnęła 44 milionów i przekroczyła liczbę wejść do serwisu transakcyjnego iPKO. To oznacza, że klienci coraz częściej używają aplikacji mobilnej jako podstawowego narzędzia do zarządzania finansami osobistymi i kontaktu z bankiem.
więcej
|
Instagram wprowadzi opcję zakupów w sekcji Odkrywaj
Serwis Instagram zapowiedział wprowadzenie do sekcji Odkrywaj nowego przycisku, który pozwoli użytkownikom na dokonywanie wygodnych zakupów. Ponadto marki będą miały możliwość zamieszczania opcji zakupu w materiałach publikowanych na platformie Stories.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz ze swoim kolektywem organizuje nietypowy event w Warszawie
Na początku października odbędzie się GonKon - pierwszy event kolektywu Tofu Media Twórcy (należącego do Krzysztofa Gonciarza i Kasi Mecinski).
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|