|
|
|
|
|
|
|
TVP, Polsat, TVN wspólnie z exit poll od Ipsos. Kurski: powinniśmy je mieć na zasadach ekskluzywności
W tegorocznych wyborach samorządowych badanie exit poll zaprezentują wspólnie Telewizja Polska, Polsat i TVN. Sondaże zrealizuje pracownia Ipsos. - Szukaliśmy na rynku oferty, aby zaprezentować własne, ale nie ma takiej. Telewizja publiczna powinna mieć exit poll na zasadach ekskluzywności - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Chyłka - Zaginięcie" nowym serialem Player.pl z Magdaleną Cielecką. ,,Testujemy różnego typu modele dystrybucji i monetyzacji kontentu"
Wystartowały zdjęcia do nowego siedmioodcinkowego serialu „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza, a wyreżyseruje go Łukasz Palkowski. Premiera została zaplanowana na połowę listopada na platformie Player.pl. - Mamy unikalną możliwość testowania różnego typu modeli dystrybucji i monetyzacji kontentu - komentuje Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.
więcej
|
,,Ameryka Express" hitem TVN. Ma 310 tys. widzów więcej niż ,,Azja Express"
Reality-show „Ameryka Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,53 mln osób, o 310 tys. widzów więcej niż pokazywany rok temu początek „Azji Express”. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.
więcej
|
Serial ,,Leśniczówka" ogląda 1,13 mln widzów. TVP1 przegrywa z konkurencją
Drugi sezon „Leśniczówki” w pierwszych trzech tygodniach emisji oglądało średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje ostatnie miejsce w rynku głównych stacji telewizyjnych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Bujakiewicz i Leszek Lichota w ,,Drunk History - Pół litra historii 2"
W drugim sezonie serialu „Drunk History - Pół litra historii” wystąpią m.in. Katarzyna Bujakiewicz i Leszek Lichota - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję w Comedy Central będzie można oglądać jeszcze w jesiennej ramówce tego roku.
więcej
|
3,4 mln widzów ,,Na dobre i na złe". TVP2 zdecydowanym liderem
Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 3,44 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
,,Świat według Kiepskich" stracił 330 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją
Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,06 mln widzów, o 330 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje ostatnie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.
więcej
|
,,All Together Now" ma o 280 tys. widzów mniej niż ,,Supermodelka Plus Size"
Nowy muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadzi średnio 1,26 mln widzów, o 280 tys. osób mniej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miała „Supermodelka Plus Size”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku.
więcej
|
Kinga Dębska wyreżyseruje dla TVN 6-odcinkowy miniserial o przeszczepach
We wtorek 25 września br. startują zdjęcia do kolejnego serialu TVN, który opowie historię dawców przeszczepów. Produkcja liczy 6 odcinków, a wyreżyseruje je Kinga Dębska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,9 mln widzów ,,Na sygnale". TVP2 liderem rynku
Nowe odcinki serialu „Na sygnale” ogląda średnio 1,95 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 nominacji do Effie Awards 2018. Najwięcej dla Wavemaker, Mediacomu, Starcomu i Saatchi&Saatchi IS
W tegorocznej edycji konkursu SAR Effie Awards Poland przyznano 68 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymały Wavemaker, Mediacom i Starcom, wśród agencji reklamowych - Saatchi&Saatchi IS, a wśród klientów - IKEA.
więcej
|
E.Leclerc wycofa słomki, plastikowe sztućce i talerze. Stawia na sklepy przy stacjach beznynowych
Grupa E.Leclerc do 2020 roku wycofa ze wszystkich swoich sklepów w Polsce plastikowe słomki, jednorazowe artykuły i patyczki do uszu marki własnej. Firma będzie też inwestować w poszerzanie asortymentu zdrowej żywności. W tym roku grupa otworzy nowy sklep, a planach ma kolejne - przy stacjach benzynowych.
więcej
|
Media Data Mind w miejsce PHD i Easy Media w Grupie OMD
Z początkiem października br. w Grupie OMD rozpocznie działalność nowy dom mediowy Media Data Mind. Ma zastąpić dotychczasowe agencje PHD i Easymedia. Jego szefową została Anna Nazar.
więcej
|
Jaka jest współczesna Polka? Ogarniaczka, siłaczka, księżniczka? (badanie)
Ogarniaczki Rzeczywistości, Bokserki Losu, Dziarskie Dziewuchy, Domowe Królowe i E-Księżniczki. W większości konserwatystki hołdujące tradycjom - taki obraz współczesnych Polek wyłania się z badania IQS i we współpracy z wydawnictwem Ringier Axel Springer.
więcej
|
Fundacja Mamy i Taty szuka agencji, która zrealizuje dla niej społeczną kampanię pod hasłem ,,Ratuj Rodzinę"
Fundacja Mamy i Taty jeszcze w tym roku chce przeprowadzić ogólnopolską społeczną kampanię pod hasłem „Ratuj Rodzinę” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Działania te mają uświadomić społeczeństwo i media o skali rozwodów, zagrożeniach dla dzieci związanych z rozpadem związku oraz możliwościach ratowania rodziny w obliczu kryzysu.
więcej
|
Michelle Obama nową kampanią z udziałem gwiazd chce zachęcać młodzież do edukacji (wideo)
Była pierwsza dama USA, Michelle Obama rozpoczyna w ramach inicjatywy Reach Higher kampanię, której głównym elementem jest spot „Worth It”. Występujące w niej gwiazdy przekonują młodzież, by pokonała swoje wewnętrzne lęki i nie kończyła edukacji na szkole średniej.
więcej
|
Piotr Bombol nowym prezesem Gameset, odchodzi Maciej Skrzypczak
Nowym prezesem agencji marketingu gamingowego Gameset został Piotr Bombol, dotychczasowy strategy director & partner. Dotychczasowy CEO Maciej Skrzypczak opuszcza firmę. Łukasz Turkowski, media director & partner, wszedł do zarządu na stanowisko wiceprezesa.
więcej
|
Agencja DSK zrealizuje dla resortu infrastruktury dwie kampanie społeczne
Ministerstwo Infrastruktury wybrało agencję reklamową DSK do realizacji dwóch kampanii społecznych dotyczących respektowania obowiązujących przepisów ruchu drogowego.
więcej
|
Jarosław Bieniuk dołącza do Barbary Kurdej-Szatan w nowej kampanii New Balance (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii „Dołącz do Rodziny New Balance”. W spocie promującym model NB 574 - obok Barbary Kurdej-Szatan - wystąpił Jarosław Bieniuk, były piłkarz.
więcej
|
H2O Creative przygotuje kampanię społeczną dla Fundacji DKMS
Fundacja DKMS rozpoczęła współpracę z agencją H2O Creative powierzając jej przygotowanie nowej kampanii społecznej, której start zaplanowano na I kwartał 2019 roku.
więcej
|
Koncept i Ślizex chcą postawić nowe wiaty przystankowe w Gdańsku
Dwie oferty wpłynęły w odpowiedzi na przetarg dyrekcji rozbudowy Miasta Gdańska dotyczący zaprojektowania i montażu nowych wiat przystankowych w Gdańsku. Miasto wyda na nie maksymalnie 513,73 tys. zł.
więcej
|
Suzuki Motor Poland odświeża wygląd salonów. Autorem Communication Unlimited
Agencja Communication Unlimited przygotowała nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży Suzuki Motor Poland.
więcej
|
Łukasz Tomasz Kołtunowicz w OTO Film
Łukasz Tomasz Kołtunowicz dołączył do teamu producenckiego OTO Film jako producent. Poprzednio pracował w domu produkcyjnym Foszer Sawicki.
więcej
|
Vileda po raz pierwszy reklamuje suszarki Infinity
Ruszyła pierwsza zintegrowana kampania marketingowa suszarek na pranie marki Infinity (należącej do firmy Vileda).
więcej
|
Właściciel marki 4F chce kupi Simple
Spółka Gino Rossi podpisała list intencyjny ze spółką OTCF, właścicielem marki odzieży sportowej 4F dotyczący sprzedaży 100 proc. akcji Simple Creative Products. OTCF zapłaci spółce 1 mln zł zaliczki na poczet zakupu akcji.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ruch wznowił regularne dostawy prasy
Ruch zawarł nowe umowy z największymi wydawcami prasy i wznowił regularne dostawy pism do swoich kiosków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak podała spółka, chce dostosować nakłady tytułów do „poziomu normalnej sprzedaży”.
więcej
|
Kurs Agory ostro w dół, ale DM mBanku zachęca do kupca akcji. ,,Okazja inwestycyjna"
DM mBanku, w raporcie z 14 września, obniżył cenę docelową akcji Agory do 15,4 zł z 18,4 zł wcześniej. Utrzymano rekomendację "kupuj".
więcej
|
Leszek Miller domaga się od wydawcy ,,Faktu" przeprosin przez sześć dni i 1,5 mln zł zadośćuczynienia
Były premier Leszek Miller w pozwie przeciw Ringier Axel Springer Polska, wydawcy „Faktu”, domaga się przeprosin na pierwszej stronie tabloidu przez sześć dni oraz 1,5 mln zł zadośćuczynienia. Powodem jest publikacja o śmierci syna polityka.
więcej
|
Zmarła Krystyna Grzybowska, publicystka ,,Sieci" i ,,Gazety Polskiej"
W wieku 77 lat zmarła dziennikarka Krystyna Grzybowska, w ostatnich latach związana m.in. z tygodnikami „Sieci” i „Gazeta Polska” oraz serwisem wPolityce.pl.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w lipcu, ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lipcu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem uplasowało się „Życie Podkarpackie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wysokieobcasy.pl w nowej wersji z newsletterem, sondażami i ,,tekstami wszech czasów"
Serwis internetowy dodatku „Wysokie Obcasy” do „Gazety Wyborczej” (Agora) został udostępniony w nowej wersji. Pojawiły się w niej nowe treści (m.in. cykl „Teksty wszech czasów” i sondaż „Liczymy się z Polkami”) oraz dodatkowe funkcjonalności (m.in. newsletter).
więcej
|
|
|
,,Chyłka - Zaginięcie" nowym serialem Player.pl z Magdaleną Cielecką. ,,Testujemy różnego typu modele dystrybucji i monetyzacji kontentu"
Wystartowały zdjęcia do nowego siedmioodcinkowego serialu „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza, a wyreżyseruje go Łukasz Palkowski. Premiera została zaplanowana na połowę listopada na platformie Player.pl. - Mamy unikalną możliwość testowania różnego typu modeli dystrybucji i monetyzacji kontentu - komentuje Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.
więcej
|
KE stawia ultimatum Facebookowi i grozi sankcjami
Věra Jourová, europejska komisarz do spraw sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia płci skrytykowała Facebooka za zbyt powolne wprowadzanie zmian dotyczących traktowania użytkowników oraz pełnego informowania ich o sposobie działania serwisu. Przedstawicielka Komisji Europejskiej zagroziła, że jeśli Facebook będzie się nadal ociągał spotkają go unijne restrykcje.
więcej
|
Pod naciskiem Komisji Europejskiej Airbnb zmieni informacje o swoich usługach
Platforma Airbnb zapowiedziała, że zgodnie z żądaniami Komisji Europejskiej będzie we wszystkich lokalnych wersjach swojego serwisu przedstawiać w jasny sposób koszty związane z wynajęciem prezentowanych nieruchomości. Użytkownicy otrzymają też odpowiednie narzędzia pozwalające na dochodzenie ich praw związanych ze świadczonymi przez Airbnb usługami.
więcej
|
Karolina Wierzbińska na czele nowego portalu o zdrowym stylu życia od Spark and Mortar
W spółce Spark and Mortar (Grupa USP) utworzono zespół, który zajmie się tworzeniem treści o zdrowym stylu życia. Pokieruje nim Karolina Wierzbińska.
więcej
|
Na przesyłkę Ebaya z Chin poczekamy nieco ponad dwa tygodnie
Platforma aukcyjna Ebay wprowadza usprawnienie sprzedaży SpeedPak, dzięki której przesyłka z Chin dotrze do klienta w ciągu 15-18 dni roboczych.
więcej
|
Burza po tekście Onetu o ks. Jacku Stryczku. Spór o autoryzację, zarząd stowarzyszenia przeprasza, kuria chce wyjaśnień
Na Onecie opublikowano reportaż zarzucający ks. Jackowi Stryczkowi, szefowi Stowarzyszenia „Wiosna” organizującego „Szlachetną Paczkę”, złe traktowanie podwładnych. Duchowny twierdzi, że jest jedynie wymagający, a dziennikarzowi tekstu zarzucił nieprawidłowości przy autoryzacji wywiadu. Krakowska kuria przyznała, że zarzuty są bardzo poważne i poprosiła ks. Stryczka o wyjaśnienia.
więcej
|
BuzzFeed redukuje segment podcastów aby postawić na treści wideo
Serwis BuzzFeed postanowił znacznie zredukować zespół przygotowujący dla platformy podcasty, czyli audycje typu audio – wynika z nieoficjalnych informacji. Firma zamierza zainwestować w większym stopniu w produkcje wideo na potrzeby serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter.
więcej
|
Płatny serwis ESPN+ po pół roku od uruchomienia osiągnął liczbę miliona płatnych subskrybentów
Koncern Disney ujawnił, że należący do niego sportowy serwis streamingowy ESPN+ osiągnął liczbę miliona subskrybentów płacących abonament za dostęp do treści. Wynik jest zaskoczeniem dla branży biorąc pod uwagę że został on osiągnięty po sześciu miesiącach funkcjonowania ESPN+.
więcej
|
,,Tygodnik Solidarność" przeprasza za pomylenie Piotra Najsztuba z Frogiem w tekście o zatrzymaniu za jazdę wbrew zakazowi
Warszawska policja omyłkowo podała, że w środę wieczorem zatrzymano Piotra N. za złamanie sądowego zakazu prowadzenia pojazdów. Serwis „Tygodnika Solidarność” błędnie poinformował, że chodzi o Piotra Najsztuba. Tekst szybko usunięto, a redakcja przeprosiła. W rzeczywistości policjanci zatrzymali Roberta Piotra N.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|