|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat kupuje od spółki Zygmunta Solorz akcje Netii za 338,7 mln zł
We wtorek 2 października Cyfrowy Polsat przejmie od spółki Karswell Limited należącej do Zygmunt Solorza, większościowego akcjonariusza Cyfrowego Polsatu, 58,71 mln akcji Netii, płacąc za nie 338,75 mln zł, plus 4,13 mln zł wynagrodzenia za okres przejściowy. Po przeprowadzeniu transakcji Cyfrowy Polsat będzie miał 65,98 proc. akcji Netii.
więcej
|
Bogdan Rymanowski poprowadzi ,,Wydarzenia" od 1 października
W poniedziałek 1 października br. Bogdan Rymanowski zadebiutuje na antenie Telewizji Polsat i po raz pierwszy poprowadzi główne wydanie „Wydarzeń”. Dziennikarz objął stanowisko szefa wydawców Polsat News.
więcej
|
1,5 mln widzów ,,Jednego z dziesięciu". TVP1 stacją trzeciego wyboru
Pokazywany w TVP1 teleturniej „Jeden z dziesięciu” na początku nowego sezonu śledzi średnio 1,48 mln widzów. W porównaniu do odcinków pokazywanych w TVP2 w analogicznym okresie rok wcześniej program gromadzi mniej widzów, ale ma wyższe rynkowe udziały. Jedynka w czasie emisji audycji Sznuka jest trzecia w rynku telewizyjnym.
więcej
|
1,22 mln widzów ,,Pierwszej miłości". Polsat liderem rynku
Jesienne odcinki serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 1,22 mln widzów. Obyczajowa produkcja Polsatu jest liderem rynku telewizyjnego, a w grupie komercyjnej 16-49 ma dużą przewagę nad konkurencją.
więcej
|
,,Gogglebox" hitem TTV. Program zyskał 158 tys. widzów
Jesienne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 601 tys. widzów, o 158 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,To je Borowicz. Podróże ze smakiem" nowym programem TVP2. Emisja od 29 września
Od 29 września 2018 roku telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję nowego programu „To je Borowicz. Podróże ze smakiem”, w którym posiłki przygotowywać będzie Adam Borowicz.
więcej
|
Show ,,36,6" ogląda 708 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon programu „36,6” gromadzi średnio 708 tys. widzów, o 85 tys. osób mniej niż druga edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Za 11,6 mld funtów Comcast będzie jedynym właścicielem sieci Sky
21st Century Fox zdecydował się sprzedać swój pakiet 39 procent akcji w sieci telewizyjnej Sky za kwotę 11,6 mld funtów. Nabywcą jest Comcast, który wcześniej wygrał z Foxem wyścig o zakup 61 proc. udziałów europejskiego nadawcy. Transakcja oznacza, że amerykański koncern stanie się jedynym właścicielem Sky.
więcej
|
,,Garaż Dudy" od 7 października w TVN Turbo (wideo)
W niedzielę, 7 października 2018 roku TVN Turbo rozpocznie emisję nowego programu „Garaż Dudy”.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w sierpniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info po zarzucie cenzury zamieściło cały wywiad z rzecznikiem szefa policji
Na portalu TVP.info zapis środowego wydania „Minęła 8” zamieszczono bez ostatnich trzech wywiadów w programie, m.in. z insp. Mariuszem Ciarką, rzecznikiem komendanta głównego policji. NSZZ Policjantów zarzucił stacji cenzurę. Po południu na portalu pojawiło się nagranie całej rozmowy z Ciarką.
więcej
|
,,Zawodowiec-Amator", ,,Piękno!", ,,Polskie Dziary" i ,,Urlop Polaka" jesiennymi nowościami ATM Rozrywka
Od października 2018 roku ATM Rozrywka rozpocznie emisję czterech nowych programów: „Zawodowiec-Amator”, „Piękno!”, „Polskie Dziary” i „Urlop Polaka”.
więcej
|
UPC Polska z internetem o prędkości 1 Gb/s dla małych i średnich firm
UPC Polska wprowadził na rynek dostęp do interneru o prędkości 1 Gb/s z prędkością wysyłania danych do 50 Mb/s. Usługa jest dostępna dla małych i średnich firm.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski na czele Publicis Groupe Polska
W ramach wdrażanego globalnego modelu Power of One w Publicis Groupe powołano zespół liderów, którzy będą kierowali koncernem w Polsce. Stanowiska co-CEOs objęli Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski.
więcej
|
Siemens, odpowiadając na apel Filipa Chajzera o wsparcie fundacji, pokazał moc błyskawicznego marketingu
Producent sprzętu Siemens Home błyskawicznie reagując na apel Filipa Chajzera o wsparcie Fundacji Rodzin Adopcyjnych zyskał pozytywny rozgłos i pokazał, jak ważne jest śledzenie na bieżąco treści w social media - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu społecznościowego. Firma zapewnia, że sytuacja nie została wcześniej zaaranżowana.
więcej
|
WPP łączy agencje Y&R i VML w VMLY&R
Grupa WPP ogłosiła wczoraj utworzenie - globalnie - nowej agencji brand experience VMLY&R, która powstaje z połączenia dotychczas działających: Y&R i VML. Ma dostarczać klientom nowoczesną, w pełni zintegrowaną cyfrową ofertę kreatywną na globalną skalę. Na jej czele staje Jon Cook.
więcej
|
Dunkin' Donuts zmienia nazwę na Dunkin'
Sieć Dunkin' Donuts zmienia logo i z nazwy usuwa słowo „Donuts”. Autorem projektu jest agencja Jones Knowles Ritchie. Nowa nazwa ma sugerować, że marka koncentruje się na serwowaniu kawy.
więcej
|
Agencja Gong miała 804,4 tys. zł zysku przy 14,64 mln zł przychodów
Agencja Gong (należy do Group One) zamknęła 2017 rok zyskiem netto w kwocie 804,4 tys. zł. Zysk spółki spadł mimo wzrostu przychodów z 14,27 mln zł w 2016 roku do 14,64 mln zł w 2017 roku.
więcej
|
Aflofarm dalej tnie wydatki na reklamę, mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa(Top 10)
Wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach wzrosły w ośmiu pierwszych miesiącach br. o 7,6 proc., do 19,65 mld zł. Największy reklamodawca, czyli Aflofarm Farmacja Polska nadal je redukuje, podobnie jak Unilever Polska. Największy wzrost budżetów notują Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa.
więcej
|
Krystyna Janda i Piotr Polk zachęcają w kampanii UNICEF, by część majątku przekazać potrzebującym (wideo)
UNICEF Polska rozpoczął kampanię pod hasłem „Ponadczasowi - Pomoc łączy pokolenia”, która ma zwrócić uwagę na znaczenie spisywania testamentów i skorzystania z możliwości przekazania części majątku potrzebującym. Przekonują do tego m.in. Krystyna Janda i Piotr Polk.
więcej
|
ClickAd Interactive, Media Group i konsorcjum Effective Media Solutions walczą o obsługę 15 mln budżetu Ministerstwa Sprawiedliwości
O obsługę zleconej przez Ministerstwo Sprawiedliwości kampanii dotyczącej praw pokrzywdzonych walczą trzy agencje: ClickAd Interactive, Media Group i Effective Media Solutions. Budżet, o który konkurują wynosi 15 mln zł.
więcej
|
Cheetos promuje chrupki w kształcie wąsów
Agencja VML oraz dom mediowy OMD odpowiadają za nową kampanię reklamową imitowanej edycji paczek Cheetos Mustache z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ.
więcej
|
Gong zdobywa obsługę Tyskiego w internecie
Agencja kreatywna Gong (Group One) wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej na obsługę marki piwa Tyskie w digitalu. Umowę podpisano na 16 miesięcy, a współpraca ma charakter stały.
więcej
|
Zielone herbaty Big-Active "idealnym dopełnieniem poranka" (wideo)
Ruszyła kampania zielonych herbat Big-Active (Herbapol-Lublin). Marketer współpracuje przy tej okazji z agencjami Change Serviceplan, studiem Oto Film i grupą Dentsu Aegis Network Poland.
więcej
|
Agata Rychlik na stanowisku creative group head w Leo Burnett
Agata Rychlik, dotychczasowa senior copywriter awansowała na nowo utworzone stanowisko creative group head w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, należącej do Publicis Groupe.
więcej
|
Pozytywka zamiast pudełka - McDonald's reklamuje kultowe kanapki w Portugalii
Muzyka klasyczna w roli głównej kampanii portugalskiego oddziału McDonald's. Koncern w muzycznym stylu pożegnał z tamtejszego rynku linię produktów Maestro.
więcej
|
Grupa Cersanit wybiera w przetargu Cube Group
Agencja Cube Group wygrała przetarg Grupy Cersanit na promocję marek Opoczno oraz Cersanit w digitalu. Umowa ma charakter długoterminowy.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Szef Garmond Press chce komisji śledczej do prywatyzacji Ruchu. ,,500 plus dla kioskarza to fantasmagoria"
Na wczorajszym posiedzeniu Komisji Kultury i Środków Przekazu poruszano sytuację na rynku kolportażu prasy. Oprócz posłów zaproszono na spotkanie przedstawicieli Ministerstwa Kultury, Izby Wydawców Prasy oraz wydawców. Jerzy Szmid, prezes Garmond Press ostro podsumował sytuację Ruchu, a o propozycji „500 Plus dla kioskarzy” właściciela ZPR Media, Zbigniewa Benbenka powiedział: - To fantasmagoria.
więcej
|
W prasie na reklamach państwowych najwięcej zarabiają ,,Sieci", mocno w dół ,,Fakt" i ,,Gazeta Wyborcza" (analiza)
Wśród tytułów prasowych, które w tym roku najwięcej zarobiły na reklamach spółek z udziałem Skarbu Państwa i ministerstw są tygodnik „Sieci”, „Super Express” i „Gazeta Polska”. Instytucje te najmocniej zredukowały wydatki w „Fakcie” „Gazecie Wyborczej” i „Polityce” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PAP kupuje Przedsiębiorstwo Wydawnicze ,,Rzeczpospolita"
PAP jeszcze w tym roku przejmie Przedsiębiorstwo Wydawnicze „Rzeczpospolita” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy: ,,Kler" jest obrzydliwy i de facto antypolski, zbojkotujmy go w obronie kapłanów
Zarząd główny Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy wydał „apel w obronie godności służby kapłańskiej”, w którym mocno skrytykował film „Kler” Wojciecha Smarzowskiego. - Apelujemy do ludzi sumienia, wszystkich, którzy każdej niedzieli wyznają publicznie swoją wiarę: zbojkotujmy ten upokarzający katolików film. Brońmy naszych kapłanów przed odzieraniem ich z godności, poniewieraniem wartości ich posługi - wzywa organizacja.
więcej
|
Robert Mazurek wraca do ,,Plusa Minusa" z dwoma cyklami felietonów
Publicysta Robert Mazurek po prawie roczne przerwie wznawia współpracę z „Plusem Minusem”, weekendowym wydaniem „Rzeczpospolitej” (Gremi Media). Będzie co tydzień pisał dwa felietony.
więcej
|
,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Movie Star Planet" zyskał najwięcej
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Movie Star Planet”, a na czele spadków znalazł się „Cartoon Network Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Radosław Sikorski prawomocnie wygrał z wydawcą Fakt.pl. "Przeprosiny przez 7 dni"
Sąd Apelacyjny w Warszawie, po ponownym rozpatrzeniu pozwu Radosław Sikorski kontra Ringier Axel Springer Polska w sprawie antysemickich komentarzy w portalu Fakt.pl, uznał, że wpisy internautów naruszają dobra osobiste polityka, a wydawca wiedział o komentarzach i mógł je usunąć. - „Fakt” będzie przepraszał przez 7 dni. Sprawa trwała 7 lat - komentuje Roman Giertych, pełnomocnik Sikorskiego.
więcej
|
Policja na podstawie billingów rzecznika CBA badała kontakty Piotra Nisztora, jest podejrzenie nielegalnej inwigilacji
Biuro spraw wewnętrznych policji na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Szczecinie prowadzi czynności w sprawie nielegalnej inwigilacji w 2014 roku 30 osób, które zna dziennikarz Piotr Nisztor. Odpowiedzialny za to policjant miał pobrać numery telefonów tych osób z bilingów Jacka Dobrzyńskiego, ówczesnego rzecznika prasowego CBA.
więcej
|
|
|
Siemens, odpowiadając na apel Filipa Chajzera o wsparcie fundacji, pokazał moc błyskawicznego marketingu
Producent sprzętu Siemens Home błyskawicznie reagując na apel Filipa Chajzera o wsparcie Fundacji Rodzin Adopcyjnych zyskał pozytywny rozgłos i pokazał, jak ważne jest śledzenie na bieżąco treści w social media - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu społecznościowego. Firma zapewnia, że sytuacja nie została wcześniej zaaranżowana.
więcej
|
Sąd apelacyjny oddalił pozew Rafała Ziemkiewicza przeciw Pudelkowi. ,,Skarga kasacyjna jest wielce prawdopodobna"
Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił wyrok pierwszej instancji, orzekając, że wydawca serwisu Pudelek.pl nie musi przepraszać Rafała Ziemkiewicza i płacić mu 10 tys. zł zadośćuczynienia za artykuł komentujący jego wpisy twitterowe dotyczące kobiet. - Będę dążył do kasacji tego wyroku, bo uważam go za kuriozalny. Takich orzeczeń, które wyglądają na załatwianie porachunków z tzw. prawicowymi dziennikarzami, już się trochę zabrało. Wydaje mi się, że moja sprawa wpisuje się w ten ciąg - komentuje Ziemkiewicz.
więcej
|
Facebook wprowadza reklamy w sekcji Stories
Facebook zapowiedział wprowadzenie reklam w sekcjach Stories funkcjonujących w głównym serwisie oraz w komunikatorze Messenger. Firma przekonuje, że dzięki temu marki uzyskają możliwość szerszej komunikacji z użytkownikami oraz precyzyjnego targetowania swojego przekazu. Ze Stories na Facebooku korzysta codziennie ponad 300 milionów internautów.
więcej
|
Paweł Wilkowicz redaktorem naczelnym Sport.pl
Od października br. Paweł Wilkowicz będzie kierował redakcją Sport.pl - serwisu sportowego z grupy Gazeta.pl. Zastąpił na tym stanowisku Bartosza Raja, który pozostaje w redakcji Gazeta.pl.
więcej
|
Hubstyle odpisuje 4,8 mln zł wskutek niższych wyników e-sklepu Sugarfree.pl
Firma Hubstyle zdecydowała o utworzeniu odpisów niepieniężnych w łącznej kwocie 6,56 mln zł, z czego 4,82 mln zł dotyczy należącej do niej spółki zarządzającej sklepem internetowym z sukienkami Sugarfree.pl.
więcej
|
Radosław Sikorski prawomocnie wygrał z wydawcą Fakt.pl. "Przeprosiny przez 7 dni"
Sąd Apelacyjny w Warszawie, po ponownym rozpatrzeniu pozwu Radosław Sikorski kontra Ringier Axel Springer Polska w sprawie antysemickich komentarzy w portalu Fakt.pl, uznał, że wpisy internautów naruszają dobra osobiste polityka, a wydawca wiedział o komentarzach i mógł je usunąć. - „Fakt” będzie przepraszał przez 7 dni. Sprawa trwała 7 lat - komentuje Roman Giertych, pełnomocnik Sikorskiego.
więcej
|
Wydawca Pudelka musi przeprosić Piotra Woźniaka-Staraka za artykuł sugerujący zażyłość ze znajomą
Wydawca portalu lifestylowego Pudelek.pl (Wirtualna Polska) przegrał w drugiej instancji proces o naruszenie dóbr osobistych biznesmena i producenta Piotra Woźniaka-Staraka. Warszawski sąd nakazał emisję przeprosin przez 7 dni oraz zadośćuczynienie finansowe na cel charytatywny.
więcej
|
Październikowy rozkład jazy Netflixa [lista]
W październiku na platformie Netflix zadebiutuje m.in. kolejny sezon serialu ze stajni Marvela, dokument o feministkach czy nowa wersja przygód czarownicy Sabriny. W serwisie pojawi się łącznie 57 nowych tytułów - zarówno nowości, jak i znanych już widzom produkcji.
więcej
|
XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
materiał partnerski
więcej
|
|
|