|
|
|
|
|
|
|
,,Korepetycje z seksu" i ,,Śluby świata" kolejnymi produkcjami TLC Polska. Premiera wiosną 2019 roku
Telewizja TLC Polska pracuje nad kolejnymi lokalnymi produkcjami „Korepetycje z seksu” i „Śluby świata”, które na antenę trafią wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wiele naszych programów realizuje misję publiczną - wyjaśnia nam Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery.
więcej
|
Polsat najchętniej oglądany we wrześniu - w górę TVP2 i TVP1. TVN liderem w 16-49
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego we wrześniu br. był Polsat, a w grupie 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansował TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość” oraz transmisja z MŚ w siatkówce - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,4 mln widzów ,,World of Dance - Polska". Oglądalność spada z odcinka na odcinek
Nowe taneczne widowisko „World of Dance - Polska” gromadzi średnio 1,36 mln widzów, tyle samo ile w niemal tym samym paśmie rok temu miała „Wyspa przetrwania”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku.
więcej
|
ATM Grupa: dwie trzecie wpływów z produkcji telewizyjnej, 21,7 mln zł zysku w br.
W pierwszej połowie br. ATM Grupa zanotowała wzrost przychodów o 14,6 proc. do 103,58 mln zł oraz 21,69 mln zł zysku netto (trzy razy więcej niż rok wcześniej). 67,2 proc. wpływów firmy pochodziło z sektora produkcji telewizyjnej.
więcej
|
,,Lepiej późno niż wcale" traci widzów. Pierwszy zobaczyło 1,3 mln - ostatni 933 tys.
Nowy program „Lepiej późno niż wcale” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 1,11 mln widzów, a jego oglądalność spada z odcinka na odcinek. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jak na razie jest drugi w rynku.
więcej
|
RPO: z teleturniejów TVP nie można wykluczać osób z dysfunkcjami mowy
Zastępca Rzecznika Praw Obywatelskich ds. równego traktowania Sylwia Spurek napisała do Telewizji Polskiej w sprawie osób z niepełnosprawnością mowy, które mają skarżyć się na odmowę udziału w teleturniejach publicznego nadawcy.
więcej
|
TVP1 nowym liderem. 9,2 mln widzów meczu Brazylia-Polska
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość” oraz transmitowany w TVP1 finałowy meczu MŚ w siatkówce mężczyzn w którym Polska pokonała Brazylię. Łączna widownia tego spotkania na 5 antenach wyniosła 9,16 mln osób. Wśród stacji nowym liderem została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marta Szwakopf przeszła z nc+ do Turnera
Od października Marta Szwakopf objęła stanowisko dyrektora ad sales & brand solutions w środkowo-europejskim oddziale Turnera. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora kanałów tematycznych i reklamy platformy nc+.
więcej
|
TVP przez trzy lata będzie transmitować mecze reprezentacji Polski siatkarzy i siatkarek
Przez trzy lata Telewizja Polska będzie pokazywać mecze o punkty naszej reprezentacji siatkarzy i siatkarek. Publiczny nadawca uzyskał sublicencję od Telewizji Polsat, która ma prawa do transmisji najważniejszych rozgrywek drużyn narodowych przez 7 lat.
więcej
|
Paramount Channel HD z nową kampanią wizerunkową (wideo)
Od października br. ruszyła nowa kampania wizerunkowa „Filmy. Magia”, promująca stację Paramount Channel HD.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Potencjał marketingowy siatkówki nie jest wysoki. Przegrywa z piłką nożną
Chociaż polska reprezentacja siatkarska zdobyła drugi raz z rzędu mistrzostwo świata, to nie ma co liczyć na wzrost wartości marketingowej tej dyscypliny i jej czołowych zawodników. Nie będzie też masowego zainteresowania nią ze strony reklamodawców. Pieniądz idzie za widzem, a tych mecze siatkówki nie mają aż tak wielu, jak rozgrywki piłkarskie - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Za publikacje o "Klerze" w internecie producenci filmu musieliby zapłacić ponad 60 milionów złotych
Wartość ekwiwalentu reklamowego o filmie "Kler" we wrześniu to 61 milionów złotych - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Dane obejmują tylko publikacje w internecie i mediach społecznościowych.
więcej
|
,,Razem napędzamy Polskę" w reklamie Orlenu. Autorem muzyki Jan A.P. Kaczmarek
PKN Orlen rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Razem napędzamy Polskę”. Autorem muzyki do spotu jest laureat Oscara Jan A.P. Kaczmarek. Reklamy do akcji zostały przygotowane przez firmy marketingowe Grey Group Poland i Film Produkcja.
więcej
|
Biznesmen i kierowca autobusu promują podróże służbowe pociągami PKP Intercity (wideo)
Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Bohaterami nowych spotów, oprócz chłopca i jego ojca, są biznesmen oraz kierowca autobusu.
więcej
|
,,Oszczędzaj inwestując" w kampanii platformy inPZU (wideo)
TFI PZU uruchomiło platformę internetową inPZU umożliwiającą łatwy zakup produktów inwestycyjnych. - Wierzę, że dzięki temu inwestowanie i oszczędzanie stanie się w Polsce dużo bardziej powszechne, bo na takie rozwiązania będzie stać wielu Polaków - komentuje Paweł Surówka, prezes PZU.
więcej
|
Value Media zajmie się długofalową obsługą firmy Dawtona (wideo)
Należący do Group One dom mediowy Value Media - po wygranym przetargu - zajmie się długofalową obsługą firmy Dawtona z sektora przetwórstwa warzyw i owoców. Agencja odpowiada za obsługę nowej platformy komunikacji marki.
więcej
|
"Kler" w weekend obejrzało 935 tys. widzów. Film pobił rekord "50 twarzy Greya"
Od piątku do niedzieli film "Kler" Wojciecha Smarzowskiego obejrzało w kinach 935 tys. widzów. To najlepszy wynik w ciągu ostatnich 30 lat w polskich kinach.
więcej
|
Dorota Wellman z geodetami w lesie reklamuje nielimitowany internet w Magenta Biznes od T-Mobile (wideo)
W nowej kampanii oferty dla firm Magenta Biznes w T-Mobile Polska promowany jest nielimitowany internet mobilny. W reklamach dziennikarka Dorota Wellman występuje wspólnie z pracownikami firmy geodezyjnej.
więcej
|
Pracownicy Lidla w reklamach pod hasłem ,,Więcej na radość z życia" (wideo)
Lidl Polska rozpoczął nową kampanię pod hasłem „Więcej na radość z życia”, w której pokazuje jakim jest pracodawcą oraz jakie benefity mają jego pracownicy. Te działania wizerunkowe mają zachęcić do pracy w tej firmie.
więcej
|
Kamil Wójtowicz: z Gazeta.pl na szefa działu marketingu Fitness Catering
Od początku października Kamil Wójtowicz dołączył do zespołu firmy cateringowej Fitness Catering, na stanowisko dyrektora marketingu. Poprzednio był związany z portalem Gazeta.pl (Agora).
więcej
|
Marta Bartosik digital directorem w MediaCom Warszawa
Marta Bartosik została digital directorem w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z agencją związana jest od 4 lat.
więcej
|
Doniu przygotował piosenkę na start projektu ,,I love Poland" PFN
Polska Fundacja Narodowa zainaugurowała projekt „I love Poland”, który towarzyszyć będzie obchodom 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Do udziału w akcji zaproszono Dominika „Donia” Grabowskiego, który przygotował utwór „Od urodzenia w sercach Niepodległa”.
więcej
|
"Są suche, są kruche, są paluszki" w kampanii kabanosów Tarczyński
Marka Tarczyński od początku października prowadzi kampanią reklamową promującą swój nowy produkt - Kabanosy Exclusive Easy Paluszki. Działania pod hasłem "Są suche, są kruche, są paluszki" prowadzą Red8 i Havas Media.
więcej
|
Ekokurczak bez antybiotyków w reklamie SuperDrob (wideo)
Producent drobiu SuperDrob rozpoczął kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego. Telewizyjny spot podkreśla, że kurczaki są produkowane bez udziału antybiotyków.
więcej
|
Zmysłowe i apetyczne kadry promują Czekodżemy Łowicz (wideo)
Maspex rozpoczął jesienną odsłonę kampanii promującej Czekodżemy Łowicza. Towarzyszy jej konkurs pod hasłem „MMM...Tak jem Czekodżem”. Za realizację działań odpowiadają agencje Brasil, Czart i Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Syropy Paola na każdą okazję (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa syropów owocowych Paola, Za jej przygotowanie odpowiadają Hand Made i Havas Media.
więcej
|
Mrożona szkocka whisky inspirowana ,,Grą o tron"w ofercie marki Johnnie Walker
Johnnie Walker wprowadza do sprzedaży limitowaną wersję swojej marki pod nazwą White Walker. Jest ona inspirowana serialem „Gra o tron”, a przy jej wprowadzeniu firma współpracowała z HBO.
więcej
|
Agencja McCann wybrana do obsługi marek Opel i Vauxhall w Europie
Agencja reklamowa McCann wygrała przetarg na obsługę reklamową marek samochodowych Opel i Vauxhall w Europie. Pokonała w nim agencje Scholz&Friends, Publicis i Havas.
więcej
|
Dawtona promuje się hitem ,,Addio pomidory" Kabaretu Starszych Panów
Z hasłem „Addio pomidory” ruszyła akcja promocyjna marki przetworów z warzyw i owoców Dawtona. Kampanię, bazującą na wykorzystaniu piosenki „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów, przygotowały GPD Agency, Papaya Films, Cut the Mustard oraz Value Media (Group One).
więcej
|
Schulz brand friendly i 19°Południk tworzą nową agencję strategiczno-kreatywną
Agencja reklamowa Schulz brand friendly wspólnie z kolektywem 19°Południk inwestują w nową spółkę 19°Południk friendly connected. Zajmie się ona świadczeniem usług strategiczno-kreatywnych dla marek. Udziałowcy mają po 50 proc. akcji firmy. Na jej czele stanął Radosław Grzybowski.
więcej
|
Monica Bellucci międzynarodową ambasadorką kosmetyków Nivea
Włoska aktorka Monica Bellucci została międzynarodową ambasadorką marki kosmetycznej Nivea (Beiersdorf AG).
więcej
|
Gigantyczny kot, ogromne ciastko, niezwykle duże dziecko reklamują nowy iPhone XS (wideo)
Apple rozpoczął kampanię „Growth spurt” promującą nowy model iPhone XS. Ponadprzeciętnych rozmiarów zwierzęta, ludzie czy przedmioty mają podkreślać, że ten model ma największy w historii marki wyświetlacz.
więcej
|
Konrad Gładkowski w zespole Green Parrot
Konrad Gładkowski dołącza do zespołu Green Parrot jako chief product officer.
więcej
|
Gabriela Rzeszutek, Sylwester Ogonowski, Piotr Mirowski i Konrad Milha w agencji Up&More
Do zespołu agencji interaktywnej Up&More dołączyło czworo nowych pracowników. Dział social media wzmocni Gabriela Rzeszutek, SEM Sylwester Ogonowski i Piotr Mirowski. W zespole new business pracę zaczął Konrad Milha.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Piotr Mieśnik redaktorem naczelnym o2.pl
Piotr Mieśnik od października objął stanowisko redaktora naczelnego serwisu o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej był zastępcą szefa strony głównej WP.pl.
więcej
|
W nowym sezonie ,,Czarnego lustra" widzowie zdecydują o fabule i losach bohaterów
Netflix jest coraz bliżej wprowadzenia nowego sposobu angażowania widzów w produkowane przez siebie seriale i filmy. Chodzi o rozwiązanie, w którym odbiorcy będą decydować o przebiegu akcji, losach bohaterów i zakończeniu fabuły w poszczególnych serialach i filmach. Na pierwszy ogień pójdzie jeden z odcinków nowego sezonu serialu „Czarne lustro”.
więcej
|
Marcin Hajek odchodzi z Ringier Axel Springer Polska, zastąpił go Krzesimir Kotowski
Po prawie 11 latach pracy z Ringier Axel Springer Polska pożegnał się Marcin Hajek, który w ostatnim okresie pełnił funkcję dyrektora ds. gamigu. Zwolnione przez niego stanowisko objął Krzesimir Kotowski, poprzednio związany z Netią.
więcej
|
,,Oszczędzaj inwestując" w kampanii platformy inPZU (wideo)
TFI PZU uruchomiło platformę internetową inPZU umożliwiającą łatwy zakup produktów inwestycyjnych. - Wierzę, że dzięki temu inwestowanie i oszczędzanie stanie się w Polsce dużo bardziej powszechne, bo na takie rozwiązania będzie stać wielu Polaków - komentuje Paweł Surówka, prezes PZU.
więcej
|
Adam Mosseri pokieruje Instagramem, zastąpi odchodzącego Kevina Systroma
Adam Mosseri, bliski współpracownik Marka Zuckerberga został mianowany nowym szefem należącej do Facebooka platformy Instagram. Zastąpi na tym stanowisku Kevina Systroma, współtwórcę Instagrama który niedawno złożył rezygnację z kierowania serwisem.
więcej
|
WP.pl zmienia stronę główną: więcej wideo, bez kolumny interaktywnej i Telewizji WP
Portal WP.pl uruchomił nową odsłonę swojej strony głównej. Wyeksponowano na niej boks z treściami wideo, zrezygnowano natomiast z bocznej kolumny z krótkimi treściami. - Nowa strona główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych - podkreśla Tomasz Machała.
więcej
|
Michał Bachowski wesprze kreatywnie dział sprzedaży w redakcji Noizz
Michał Bachowski objął stanowisko creative content managera w redakcji serwisu lifestylowego Noizz.pl (Grupa Onet RAS-Polska). Będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie działu sprzedaży w przygotowaniu rozwiązań kreatywnych. Poprzednio był zastępcą redaktora naczelnego serwisu F5.
więcej
|
Internet na pokładach wszystkich samolotów Air France
Do końca tego roku przewoźnik lotniczy Air France udostępni sygnał wi-fi na 30 obsługiwanych trasach. Do roku 2020 bezprzewodowy internet będzie dostępny w całej flocie linii.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome na świecie przekroczył granice 60 proc., traci w Polsce
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - we wrześniu 2018 r. po raz pierwszy przekroczyła granicę 60 proc. udziału w globalnym rynku. W Polsce kontroluje jeszcze więcej, bo ponad 3/4 rynku, ale ostatnie dwa miesiące zakończyła spadkami.
więcej
|
,,Obrońca Stambułu" pierwszym tureckim serialem Netflixa (wideo)
Netflix zapowiedział swój pierwszy turecki serial oryginalny - „Obrońca Stambułu”. W roli głównej występuje Cagatay Ulusoy.
więcej
|
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|