|
|
|
|
|
|
|
,,Ja Cię kręcę" nowym programem Czwórki. Artur Andrus gospodarzem
Telewizyjna Czwórka szykuje nowy program rozrywkowy „Ja Cię kręcę”, którego gospodarzem będzie Artur Andrus. Właśnie trwają poszukiwania uczestników do tego projektu. Za produkcję odpowiada Medion Art Studio.
więcej
|
,,Wydarzenia i opinie" z Bogdanem Rymanowskim zyskały widzów
Pierwsze cztery wydania magazynu „Wydarzenia i opinie” poprowadzone przez Bogdana Rymanowskiego oglądało 227 tys. widzów. W porównaniu do wcześniejszych emisji program zyskał 101 tys. osób - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
,,Rozmowa Piaseckiego" i ,,Kawa na ławę" z Piaseckim ma więcej widzów niż z Rymanowskim. TVN24 wygrywa z konkurencją
We wrześniu br. „Rozmowę Piaseckiego” śledziło średnio 379 tys. widzów. Program ma o 20 tys. więcej widzów, niż pokazywany w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie analogiczny cykl „Jeden na jeden”, który prowadził Bogdan Rymanowski. Nowy program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Wicedyrektor TVP Polonia Filip Frąckowiak kandyduje z listy PiS na radnego w Warszawie
Filip Frąckowiak, zastępca dyrektora TVP Polonia, kandyduje z listy Prawa i Sprawiedliwości do Rady Warszawy. Na czas kampanii wyborczej wziął bezpłatny urlop.
więcej
|
Rośnie oglądalność ,,Septagonu" w Czwórce
Po pierwszych pięciu tygodniach emisji „Septagon” ogląda 538 tys. osób. Kryminalna produkcja notuje wyższe wyniki względem średnich długookresowych danych Czwórki oraz zyskuje widzów z tygodnia na tydzień.
więcej
|
,,Kler" obejrzało już 1,73 mln widzów, to rekordowo popularny film Smarzowskiego
W ciągu pierwszego tygodnia wyświetlania w kinach „Kler” obejrzało w polskich kinach 1,73 mln widzów. To obecnie drugi hit frekwencyjny w kinach, po „Kobietach mafii”.
więcej
|
,,Na pomoc" - nowy program interwencyjny Telewizji Republika. Prowadzącą Ilona Januszewska
Telewizja Republika przygotowuje nowy program interwencyjny „Na pomoc”. Jego prowadzącą będzie Ilona Januszewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezes TV Puls o przyszłości rynku telewizyjnego: Presję mogą odczuwać płatne tv
- Siła telewizji naziemnej w dalszym ciągu jest bardzo duża i taka jeszcze długo pozostanie. Obecnie presję mogą odczuwać telewizje płatne, gdyż w tym obszarze pojawiła się poważna konkurencja pod postacią platform internetowych, takich jak Netflix - uważa Dariusz Dąbski, prezes TV Puls w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystawa w TVP z okazji 80 lat telewizji w Polsce
Z okazji jubileuszu 80 lat od pierwszej próbnej, eksperymentalnej transmisji telewizyjnej TVP przygotowała wystawę przedstawiającą rozwój techniki telewizyjnej w Polsce. Wystawę można obejrzeć w siedzibie nadawcy przy ul. Woronicza 17.
więcej
|
Kino Polska TV dokupiło akcje Stopklatki za 4,7 mln zł, ma już 97,8 proc. jej kapitału
Na przełomie września i października Kino Polska TV przejęło 5,82 proc. akcji Stopklatki, wydając na to 4,72 mln zł. W efekcie ma walory stanowiące 97,76 proc. jej kapitału.
więcej
|
4fun Media zaczęła skup własnych akcji, wyda na to maksymalnie 1,38 mln zł
W minionym tygodniu 4fun Media (jednostka dominująca Grupy 4fun Media) wydała 8,3 tys. zł na swoje akcje. W ciągu 5 lat zamierza wydać na to maksymalnie 1,38 mln zł.
więcej
|
,,Zaskocz bliskich", ,,Nieoczekiwana zamiana" i ,,Randka z nieznajomym" jesiennymi nowościami Polsatu Cafe
W październiku Polsat Cafe rozpocznie emisję trzech nowych programów: „Zaskocz bliskich”, „Nieoczekiwana zamiana” i „Randka z nieznajomym”. Stacja pokaże również kontynuacje sprawdzonych produkcji.
więcej
|
Media i telekomunikacja w erze gigabitowej. Rusza 45. Międzynarodowa Konferencja PIKE
W poniedziałek 8 października br. w Łodzi startuje 45. Międzynarodowa Konferencja i Wystawa Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Przez trzy dni eksperci z branży medialnej i telekomunikacyjnej będą dyskutować o rynku w Polsce i Europie.
więcej
|
W TVP1 i TVP2 rusza emisja nieodpłatnych audycji wyborczych
W okresie od 6 do 19 października Telewizja Polska będzie pokazywać nieodpłatne audycje komitetów rywalizujących w zbliżających się wyborach samorządowych. Spoty będą pokazywać TVP1 i TVP2.
więcej
|
,,Polska z lotu ptaka" wspólnym cyklem Fokus TV i Polsat Doku
W sobotę, 6 października 2018 roku odbyła się premiera nowego cyklu „Polska z lotu ptaka”, który jest realizowany wspólnie przez Fokus TV i Polsat Doku.
więcej
|
TVP Info ujawniło nową podsłuchaną rozmowę. ,,Odwrócenie uwagi od innych taśm"
W czwartek TVP Info opublikowało fragmenty podsłuchanej ponad 5 lat temu rozmowy z udziałem m.in. Sławomira Nowaka. Niektórzy dziennikarze oceniają, że to próba odwrócenia uwagi od ujawnionego przez Onet nagrania rozmowy, w której uczestniczył Mateusz Morawiecki.
więcej
|
Dominik Strzelec poprowadzi ,,Polowanie na ogród" w HGTV
W niedzielę 7 października br. stacja HGTV rozpocznie emisję nowego programu „Polowanie na ogród”, który poprowadzi Dominik Strzelec.
więcej
|
,,Kawa na ławę" z Piaseckim ma więcej widzów niż z Rymanowskim. TVN24 wygrywa z konkurencją
We wrześniu br. „Kawa na ławę” prowadzona przez Konrada Piaseckiego śledzi średnio 746 tys. widzów. Magazyn względem września ub.r., kiedy prowadził go jeszcze Bogdan Rymanowski, zyskał 50 tys. oglądających. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Wnet wystartuje w połowie października. ,,Tworzenie radia jest dynamicznym procesem"
Radio Wnet, które wygrało konkurs koncesyjny na częstotliwości w Warszawie i w Krakowie, ma jeszcze w tym miesiącu rozpocząć nadawanie. - Do 16 października będziemy gotowi. To będzie wersja radia w budowie. Pełną sprawność techniczną osiągniemy po wybudowaniu studia, a to potrwa kilka miesięcy - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl szef i założyciel stacji Krzysztof Skowroński..
więcej
|
|
Dorota Warakomska nie wróci na antenę TOK FM. ,,Nie chcę przyczyniać się do ataków na stację"
Publicystka Dorota Warakomska, będąca jednocześnie prezesem Kongresu Kobiet, zakończyła współpracę z Radiem TOK FM (Grupa Radiowa Agory). - Nie chcę przyczyniać się do ataków kontrkandydatów na medium, w którego niezależność i misyjność wciąż chcę wierzyć, a więc nasze drogi się rozchodzą - uzasadniła.
więcej
|
|
Radiozet.pl wyprzedziło Eska.pl, najbardziej w górę Chillizet.pl, RMF.fm i Antyradio.pl (TOP15 serwisów radiowych)
Na pozycję lidera zasięgowego wśród witryn radiowych awansowało Radiozet.pl, wyprzedzając Eska.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Chillizet.pl, RMF.fm i Antyradio.pl. Na najdłużej przyciągają internautów Open.FM, Eskago.pl i Tuba.pl.
więcej
|
|
Rekord FM traci w Radomiu, ale nadal zdecydowanym liderem. Eska awansowała na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od marca do sierpnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio dla Ciebie ze streamingiem audycji ,,Trzeba marzyć"
Od 8 października Radio dla Ciebie będzie można nie tylko usłyszeć, ale również zobaczyć - stacja zaplanowała video streaming programu „Trzeba marzyć”.
więcej
|
|
|
|
Publicis Media przejmuje od MediaComu i PHD globalną obsługę mediową GSK, również w Polsce
Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline (GSK) rozstrzygając przetarg na globalną obsługę mediową zdecydowała się na wybór Publicis Media. Dotychczas współpracowała w tym zakresie z MediaCom(GroupM) i PHD (Omnicom Media Group). Zmieni się też agencja firmy w Polsce.
więcej
|
Energa za sponsoring Lechii Gdańsk zapłaci przez rok 5,5 mln zł
5,5 mln zł netto wart jest kontrakt sponsorski jaki firma Energa zawarła z Lechią Gdańsk. Dotyczy on sponsorowania tego klubu piłkarskiego w okresie od 30 sierpnia br. do 30 czerwca 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Papaya Films tworzy platformę Papaya.Rocks. Naczelnym Jonasz Tołopiło
Dom produkcyjny Papaya Films uruchomił serwis Papaya.Rocks, którego redaktorem naczelnym został Jonasz Tołopiło. - Od lat budujemy kompetencje w produkcji filmowej, także tej wykraczającej poza klasyczne 30-sekundowe spoty produkowane do telewizji. Platformą Papaya.Rocks podsumowujemy te doświadczenia - mówi Wirtualnemedia.pl executive producer Papaya Films, Kacper Sawicki.
więcej
|
Muzyka silnym wyróżnikiem komunikacji reklamowej LINK 4, Kasia Moś znakomita (opinie)
LINK 4 reklamuje polisy OC i AC muzycznym spotem z piosenkarką Kasią Moś i zespołem The Chance. Zdaniem ekspertów, kreacja wyróżnia się w blokach reklamowych, a artystka znakomicie wpisuje się w komunikację marki.
więcej
|
Rajstopy Adrian reklamowane jako ,,nr 1 na wszystkich listach"
Fabryka Rajstop Adrian rozpoczęła akcję reklamową nawiązującą do kampanii przed wyborami samorządowymi. Rajstopy tej marki są promowane jako „nr 1 na wszystkich listach”.
więcej
|
TalentMedia i Polsat Media rozwiązały umowę na wyłączność. TalentTube z 1,3 tys. influencerów
Zrzeszająca youtuberów sieć TalentMedia (należy do holdingu Mediacap) i biuro reklamy Polsat Media za porozumieniem stron rozwiązały umowę dotyczącą współpracy na wyłączność. TalentMedia zamierza teraz współpracować z różnymi brokerami bez zasady wyłączności.
więcej
|
Isobar Polska ze wzrostem wpływów o 46 proc. i 1,4 mln zł zysku
W ub.r. agencja reklamowa Isobar Polska (należąca do holdingu Dentsu Aegis Network Polska) osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 45,7 proc. do 27,93 mln zł. Natomiast wynik netto firmy poszedł w górę z 1,3 mln zł straty do 1,37 mln zł zysku.
więcej
|
Tłumaczenia hot doga na polski i zakupy mamuni koteczka w spotach Żabki (wideo)
W nowych reklamach sklepów Żabka promowane są hot dogi oraz karma dla psów i kotów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL i OMD Optimum Media.
więcej
|
,,Mogę" w reklamach Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa leków przeciw przeziębieniu i bólowi zatok Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (produkowanych przez USP Zdrowie).
więcej
|
Leo Burnett Warszawa przygotuje świąteczną kampanię Empiku
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Group) wygrała przetarg na przygotowanie kampanii bożonarodzeniowej dla sieci sklepów Empik. Jej start zaplanowano na połowę listopada br.
więcej
|
Tauron w nowej kampanii promuje platformę Mój Tauron (wideo)
Spółka Tauron Sprzedaż, dostawca m.in. prądu rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą platformę internetową Mój Tauron - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja S4.
więcej
|
Jakub Bierzyński współpracuje z Robertem Biedroniem. Czy może to zaszkodzić Grupie OMD?
Jakub Bierzyński, szef Grupy OMD Poland, która specjalizuje się w obsłudze mediowej reklamodawców przyznając publicznie, że doradza w zbliżających się wyborach Robertowi Biedroniowi postąpił słusznie. Polityk i jego program to produkt, który trzeba sprzedać, przekonując do niego jak największą liczbę osób. To nie oszustwo, a reklama, a nią powinni zajmować się eksperci od marketingu. Jeżeli to robią, powinni o tym głośno mówić, tak jak o poglądach, które mają, bo mieć powinni. Jeżeli agencja Bierzyńskiego z tego powodu jednych klientów straci, to innych może zyskać, bo jej szef zaimponuje im odwagą i zadaniem, jakiego się podjął.
więcej
|
Film Martina Stankiewicza dla marki IKEA hitem internetu
W ramach współpracy z marka IKEA, youtuber Martin Stankiewicz przygotował film w zabawny sposób opowiadający o poszukiwaniach regału. Materiał ma już prawie 2 mln wyświetleń na YouTube. - Dzięki świetnie opowiedzianej przez Martina historii i profesjonalnemu podejściu do realizacji nagrań mamy ponad 15 minutową wciągającą historię z mocnym brandingiem - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Bartosz Binczewski, digital marketing manager w IKEA Polska.
więcej
|
Burger King w nowej kampanii ostrzega, czym może skończyć się oddanie pustego głosu w wyborach
Sieć Burger King prowadzi w Brazylii kampanię pod hasłem „Blank Whopper”. Przewrotnie chce uświadomić Brazylijczykom, czym może skończyć oddanie w wyborach pustego lub nieważnego głosu.
więcej
|
Marketing kobiecy - dopiero trend, już standard czy walka ze stereotypami?
Kobiet nie ma na banknotach. Są mniejszością wśród patronów ulic i instytucji, posągów i wizerunków w przestrzeni publicznej. Grupy stanowiącej ponad 50 proc. populacji nie brakuje za to w większości grup zawodowych. Nie brakuje też w reklamie. A raport z badań Ernst&Young z 2012 sugeruje, że w 2028 r. kobiety będą kontrolować 75 proc. globalnych wydatków przeznaczanych na konsumpcję. O wizerunku kobiet w reklamach pisze Justyna Maras z Imagine.
więcej
|
Totolotek sponsorem koszykarzy Legii Warszawa i siatkarzy Skry Bełchatów
Zakłady bukmacherskie Totolotek nawiązał współpracę sponsorską z aktualnym mistrzem Polski w siatkówce, PGE Skrą Bełchatów. Przedłużył również sponsoring sekcji koszykówki Legii Warszawa.
więcej
|
Fundacja Viva! będzie walczyć o ustawowy zakaz chowu klatkowego zwierząt
9 października w 15 miastach w Polsce Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt - Viva! rozpoczyna uliczną akcję zbierania podpisów pod wnioskiem ustawodawczym zakazującym stosowania wszystkich rodzajów klatek w hodowli zwierząt gospodarskich.
więcej
|
Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prokuratura wszczęła śledztwo ws. kasy zapomogowo-pożyczkowej przy PAP. "Brakuje 200 tys. zł"
Kasa zapomogowo-pożyczkowa działająca przy Polskiej Agencji Prasowej miała stanowić podstawę oszczędności dla pracowników PAP. Od ubiegłego roku mają problem z wypłatą pieniędzy. Bezskutecznie próbowali uzyskać środki od skarbniczki kas i choć nadzorują je związki zawodowe w PAP - nie odzyskali należności. Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przywłaszczenia pieniędzy z kasy opiewa na kwotę ponad 200 tys. zł, prokuratura wszczęła już śledztwo w tej sprawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruch porozumiał się z bankiem ws. restrukturyzacji, szuka inwestora
Dystrybutor prasy Ruch poprzez firmę Lurena Investments B.V. podpisał umowę z Alior Bankiem, która zakłada dalsze prace nad programem restrukturyzacji spółki oraz znalezienie docelowego inwestora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawnictwo Zwierciadło: przychody zmalały o 13 proc. - 1,7 mln zł straty
W ub.r. Wydawnictwo Zwierciadło, publikujące miesięczniki „Zwierciadło” i „Sens” oraz książki, zanotowało 20,49 mln zł wpływów sprzedażowych (13,3 proc. niższe niż rok wcześniej) oraz 1,7 mln zł straty netto (wobec 1,53 mln zł straty w 2016 roku).
więcej
|
Marcin Wicha laureatem Nagrody Nike 2018 za ,,Rzeczy, których nie wyrzuciłem"
Zwycięzcą 22. edycji Nagrody Nike został Marcin Wicha - jury konkursu uznało jego esej „Rzeczy, których nie wyrzuciłem” za najlepszą książkę minionego roku. Wyróżnienie zostało wręczone podczas finałowej gali w niedzielę, 7 października br. w Warszawie.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w sierpniu wśród gazet lokalnych
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Lubuska”. Liderem wśród wzrostów był z kolei „Kurier Lubelski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Listopadowy ,,Vogue" poświęcony sztuce. Z dwiema okładkami do wyboru
Od 10 października będzie można kupić listopadowy numer magazynu „Vogue”, którego tematem przewodnim będzie sztuka. Na dwóch okładkach do wyboru w obiektywie Kacpra Kasprzyka została uwieczniona polska top modelka Anja Rubik.
więcej
|
Amerykanie ufają najbardziej ,,The Wall Street Journal", ABC i CBS. Na drugim biegunie skrajne polityczne serwisy internetowe
Spośród wszystkich mediów mieszkańcy USA darzą największym zaufaniem dziennik „The Wall Street Journal” oraz stacje telewizyjne ABC News i CBS News - wynika z badań firmy analitycznej Simmons Research. 13 procent ankietowanych nie wierzy w żadne źródła informacji, a wśród najmniej zaufanych są serwisy internetowe publikujące treści silnie nacechowane skrajnymi ideami, takie jak InfoWars czy Daily Caller.
więcej
|
Andrzej Duda: nie jest dobrze, kiedy absolutna większość mediów jest w rękach zagranicznych
Według prezydenta Andrzeja Dudy nowe przepisy dotyczące rynku mediów nie zostaną przyjęte w obecnej kadencji parlamentu. - Nie jest dobrą sytuacją, kiedy nagle się okazuje, że absolutna większość mediów znajduje się w rękach podmiotów z innego kraju - ocenił.
więcej
|
|
|
Showmax szykuje pierwszy polski serial o superbohaterze ze skrzydłami
Platforma internetowa Showmax rozwija w fazie developmentu projekt serialowy o polskim superbohaterze, któremu wyrosły skrzydła - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24.pl zdecydowanym liderem. W górę TVP.info i Polsatnews.pl, w dół Telewizjarepublika.pl (stacje informacyjne w sieci)
Wśród serwisów internetowych telewizyjnych stacji informacyjnych zdecydowanie najpopularniejsze jest TVN24.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły TVP.info i Polsatnews.pl, a spadek - Telewizjarepublika.pl. TVP.pl jest popularniejszy od TVN.pl.
więcej
|
Allegro promuje się darmową dostawą od InPostu w kategorii obuwia
Na Allegro ruszyła promocja, w ramach której przy wybranych ofertach w kategorii Obuwie można skorzystać z trzech darmowych opcji i zwrotu realizowanych przez InPost. Obejmuje ofert z ceną jednego produktu wynoszącą minimum 89 zł.
więcej
|
UODO: Pracodawca nie może korzystać przy rekrutacji z informacji na Facebooku
Niedopuszczalne jest gromadzenie przez pracodawców informacji zamieszczanych przez kandydatów do pracy w mediach społecznościowych - ocenia Urząd Ochrony Danych Osobowych. UODO nie dopuszcza też w świetle przepisów RODO takich działań ze strony firm jak zbieranie danych o kandydacie do pracy w miejscu jego poprzedniego zatrudnienia czy potwierdzanie w wyższej uczelni prawdziwości dyplomu przedstawionego przez rekrutowaną osobę.
więcej
|
W Zielonej Górze powstanie centrum logistyczne Eobuwie.pl
Firma W.P.I.P. z Poznania zrealizuje pierwszy etap budowy centrum logistycznego sklepu internetowego Eobuwie. Obiekt stanie w Lubuskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Zielonej Górze.
więcej
|
Radiozet.pl wyprzedziło Eska.pl, najbardziej w górę Chillizet.pl, RMF.fm i Antyradio.pl (TOP15 serwisów radiowych)
Na pozycję lidera zasięgowego wśród witryn radiowych awansowało Radiozet.pl, wyprzedzając Eska.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Chillizet.pl, RMF.fm i Antyradio.pl. Na najdłużej przyciągają internautów Open.FM, Eskago.pl i Tuba.pl.
więcej
|
Robert Stanilewicz dyrektorem rozwoju mediów w Analizy Online
Robert Stanilewicz zaczął pracę jako dyrektor rozwoju mediów w firmie Analizy Online (należą do niej serwisy Analizyonline.com, Analizy.pl i Kupfundusz.pl). Poprzednio przez 17 lat pracował w Grupie TVN.
więcej
|
Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?
Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Oskarżenie o gwałt to katastrofa wizerunkowa Cristiano Ronaldo. Czy odwrócą się od niego sponsorzy?
Gwałt, o który oskarżony został Cristiano Ronaldo to bardzo brutalne, wręcz drastyczne przestępstwo seksualne. Już na obecnym etapie - podejrzeń i zarzutów - jest to dla piłkarza i jego sponsorów gigantyczna katastrofa wizerunkowa. Jeżeli zarzuty zostaną udowodnione, to praktycznie oznacza to koniec tego zawodnika na rynku marketingowym, a także prawdopodobnie na rynku sportowym. Brutalne, seksualne przestępstwo wyrzuca tego typu osobę publiczną poza rynek reklamowy - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego.
więcej
|
,,Kler" przyciąga tłumy do kin nie tylko dlatego, że jest kontrowersyjny
Naładowane emocjami wypowiedzi przeciw "Klerowi" czy akcje typu zakaz miejski z Ostrołęki lub Ełku przyczyniają się do tego, że sale kinowe są pełne widzów. Jednak to nie promocja medialna zrobiła z tego filmu ważne wydarzenie, ale właśnie ważność tematu wywołała tak wielkie zainteresowanie mediów i wyjątkową siłę promocyjną. Mamy tu bowiem wszystko co w mediach "żre": konflikt, seks, pieniądze, władzę, powszechność kontaktu społecznego, odsłanianie kulis - sukces filmu „Kler” oceniają eksperci.
więcej
|
|
|