|
|
|
|
|
|
|
Oddziały regionalne Telewizji Polskiej z 25,6 mln zł straty w pierwszej połowie br., tylko jeden na plusie
W pierwszej połowie br. 16 oddziałów regionalnych Telewizji Polskiej zanotowało łącznie 25,65 mln zł straty netto, a w całym ub.r. - 79,03 mln zł straty. W minionym półroczu niewielki zysk osiągnęła tylko TVP Gorzów Wielkopolski.
więcej
|
1,99 mln widzów ,,Pułapki". Powstanie drugi sezon
Nowy serial „Pułapka” oglądało średnio 1,99 mln widzów. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 13,71 mln zł.
więcej
|
Prace nad nowym studiem ,,Wiadomości" na finiszu. Trwają testy technologii
Od połowy lipca trwa remont studia „Wiadomości” TVP1 oraz TVP Info. Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej poinformował, że prace powoli dobiegają końca i wkrótce należy spodziewać się programów informacyjnych Telewizji Polskiej w nowej odsłonie. Zapowiada, że widzowie będą zaskoczeni.
więcej
|
,,Miasto kobiet" wróci do TVN Style. ,,Jest potrzeba zderzania różnych punktów widzenia"
W 2019 roku TVN Style postawi silniej na cykle poradnikowe dla kobiet oraz programy typu talk-show. Po 3 latach na antenę może wrócić „Miasto kobiet” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Widzimy potrzebę zderzania różnych myśli i punktów widzenia - tłumaczy nam Małgorzata Łupina, wicedyrektor programowa ds. kanałów tematycznych w TVN Discovery.
więcej
|
TTV pokaże polską wersję reality ,,Orzeł czy reszka". 10 twarzy stacji zwiedza Turcję (wideo)
W sobotę 27 października br. stacja TTV rozpocznie emisję reality-show „Orzeł czy reszka”, w którym 10 bohaterów znanych z różnych produkcji stacji wyruszy w podróż i zwiedzi Turcję, a los zdecyduje, ile pieniędzy otrzymają na przeżycie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bartosz Dajnowski przeszedł z Onetu do ,,Dzień dobry TVN"
Do redakcji „Dzień dobry TVN” dołączył Bartosz Dajnowski. Poprzednio przez 8 lat pracował w Onecie, a wcześniej m.in. w TVP Kraków.
więcej
|
,,Sierocki na sobotę" gromadzi 583 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Prowadzony przez Marka Sierockiego nowy program „Sierocki na sobotę” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 583 tys. widzów. Produkcja daje TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
TVN promuje na antenie głównej lokalne produkcje Discovery Channel
Stacja TVN emituje na antenie oddzielny blok autopromocyjny Discovery Channel, w którym promowane są dwie polskie premiery kanału - „Zawodowcy” i „Nietypowe transporty”.
więcej
|
TVN nowym liderem. Seriale TVP2 i mecz Polska-Włochy hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz mecze reprezentacji Polski w Ligi Europy z Włochami i Portugalią. Wśród stacji nowym liderem został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix i BBC pokażą serial "Dracula"
Na platformę Netflix trafi trzyczęściowy serial "Dracula", wyprodukowany przez BBC One. Za tytuł odpowiadają twórcy serialowego "Sherlocka". Data premiery na razie nie jest znana.
więcej
|
Monster Energy Nascar Cup Series przez kolejne 4 lata w Motowizji
Motowizja przedłużyła prawa do transmisji wyścigów Monster Energy Nascar Cup Series. Zmagania kierowców i ich zespołów stacja będzie transmitować na żywo przez kolejne cztery lata.
więcej
|
Hustler i Private TV podwyższone do HD w ofercie Toya
Sieć Toya dołączyła do oferty kanały Hustler i Private TV w jakości HD oraz dodała cztery stacje muzyczne - iConcerts, C Music, Loud i Juicebox.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zenith miał w ub.r. 8,64 mln zł zysku przy 467,41 mln zł przychodów
Dom mediowy Zenith (należy do Publicis Media) zanotował w ub.r. wzrost zysku netto do 8,64 mln zł z 2,41 mln zł rok wcześniej. Udało się to osiągnąć przy jednoczesnym spadku przychodów rok do roku z 477,07 mln zł do 467,41 mln zł.
więcej
|
,,BOOBlabla" na Messengerze i żel do każdej piersi w akcji Fundacji Rak'n'Roll (wideo)
Fundacja Rak’n’Roll rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą kobiety do badania USG piersi. Elementami akcji - w którą zaangażowały się m.in. aktorki, prezenterki i twórczynie internetowe - są bot „BOOBlabla” na Messengerze oraz żel do każdego kształtu piersi.
więcej
|
Jaś Dąbrowski przepyta obcokrajowców w kampanii Ptasiego Mleczka
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Ptasiego Mleczka (produkowanego przez Lotte Wedel) pokazującej, jak różne osoby jedzą te słodycze. W akcji weźmie udział youtuber Jaś Dąbrowski (autor kanału JDabrowsky).
więcej
|
Wonga.com zawiesza współpracę z Affiliate44. ,,Chcemy polubownie zakończyć rozmowy"
Na początku października 2018 roku firmy pożyczkowe Vivus i Zaplo zerwały współpracę z siecią afiliacyjną Affiliate44. Powodem były wykryte nieprawidłowości dotyczące naliczania opłat przez firmy należące do sieci. Teraz do byłych klientów dołączył serwis pożyczkowy Wonga.com, który na razie zawiesił dalszą współpracę z Affiliate44. - Zawiesiliśmy ją do czasu wyjaśnienia sprawy związanej z cookie stuffingiem - informuje.
więcej
|
Sarsa dołącza do grona ambasadorów Huawei
Do grona influencerów promujących markę Huawei dołączyła wokalistka i kompozytorka Marta Markiewicz, występująca pod pseudonimem Sarsa.
więcej
|
Fortuna reklamuje się jako sponsor 1 ligi piłkarskiej (wideo)
Ruszyła kampania reklamo firmy bukmacherskiej Fortuna podkreślająca, że jest ona sponsorem tytularnym 1 ligi piłki nożnej. Akcję przygotowały firmy marketingowe The Digitals, Videlec i Media People.
więcej
|
Gong wygrywa przetarg na obsługę digitalową ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki w internecie. Zlecenie zdobyła agencja kreatywna Gong (Group One).
więcej
|
Justyna Górecka-Siupik: z FoodCare do Homla
Justyna Górecka-Siupik objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Homla, działającej w kategorii sklepów home decor - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała jako dyrektor marketingu międzynarodowego w FoodCare.
więcej
|
Agencje Hart i Viewfinder łączą się w Hart&Viewfinder. Na czele Monika Kubatek i Maciej Strzeszewski
Agencje Hart oraz Viewfinder zajmujące się reprezentowaniem twórców filmowych połączyły siły tworząc jeden podmiot o nazwie Hart&Viewfinder. Zespół składa się z pracowników obu byłych firm, a kierują nim Monika Kubatek, założycielka Hart i Maciej Strzeszewski, twórca agencji Viewfinder.
więcej
|
Joanna Jędrzejczyk i Artur ,,Kornik" Sowiński w kampanii przeciw hejtowi "Pogromcy Złośliwości"
Pod hasłem "Pogromcy Złośliwości" ruszyła wspólna kampania sieci klubów fitness CityFit i fundacji Cancer Fighters, mająca na celu wzrost świadomości społecznej dotyczącej hejtu oraz aktywności fizycznej jako ważnego elementu profilaktyki przeciwnowotworowej. W akację włączyli się zawodnicy MMA - Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński.
więcej
|
Kosmos w nowej kampanii Danonków (wideo)
Danone Polska wprowadził do sprzedaży markę Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały magnesy. W nowej kampanii przygotowanej przez agencje Y&R, VML, Mediacom i K2 wykorzystano aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.
więcej
|
Cukierki Goplana Toffino promowane jako "gwiazdy wśród słodyczy"
Colian rozpoczął kampanię reklamową cukierków Goplana Toffino. Akcję pod hasłem "Gwiazda wśród słodyczy" przygotowały Red8, Initiative oraz Pure Play.
więcej
|
,,Douglas Pro" - nowa koncepcja sklepu premium marki Douglas
Sieć perfumerii Douglas otworzyła w Hamburgu pierwszy, pilotażowy sklep pod nazwą „Douglas Pro”. To nowy koncept sklepu premium, który ma podnieść poziom produktów tej marki na wyższy poziom, łącząc zagadnienia piękna i zdrowia.
więcej
|
Rusza kampania ,,Nie skreślaj życia tak prędko" (wideo)
Do 9 grudnia potrwa nowa kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przestrzegająca przed nadmierną prędkością na drogach. Celem działań realizowanych w tym roku pod hasłem „Nie skreślaj życia tak prędko” jest poprawa bezpieczeństwa na drogach.
więcej
|
Škoda ujawniła nazwę nowego kompaktowego modelu
Scala - tak będzie nazywał się nowy kompaktowy model marki Škoda. Nazwa ta wywodzi się z łacińskiego słowa "scala" oznaczającego "schody".
więcej
|
Przemysław Woźniak awansował w Spicy Mobile
Przemysław Woźniak awansował na stanowisko business development managera w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile. Zastąpił Paulinę Janczurę, która odeszła z firmy.
więcej
|
Nivea z konkursem ,,Kup dla siebie, wygraj dla domu"
Ruszyła kampania wspierająca konkurs marki Nivea „Kup dla siebie, wygraj dla domu”. Akcję realizuje agencja GoldenSubmarine.
więcej
|
Remington przekonuje ,,Bądź sobą po swojemu"
Pod hasłem „Bądź sobą po swojemu” trwa kampania reklamowa produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów Remington.
więcej
|
Papaya Films otwiera roster twórców Radicals
W domu produkcyjnym Papaya Films otwarto nowy roster twórców Radicals. Tworzą go reżyserzy, animatorzy, operatorzy i realizatorzy zdjęć, związani ze studiem na wyłączność.
więcej
|
TNT z nową kampanią wizerunkową (wideo)
W poniedziałek, 15 października br. ruszyła kampania wizerunkowa TNT pod hasłem „Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT”.
więcej
|
Piotr Ciechowicz odpowiada w LifeTube za nowy projekt technologiczny
Do zespołu sieci partnerskiej i agencji influencer marketingu LifeTube dołączył Piotr Ciechowicz. Jako project manager odpowiadać będzie za testowany obecnie projekt ekosystemu i aplikacji, które umożliwią mniejszym kanałom monetyzowanie treści.
więcej
|
Social Tigers wypromuje marki Polski Cukier i Dworski w social media
Agencja Social Tigers wygrała przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski (produkowanych przez Krajową Spółkę Cukrową) w mediach społecznościowych. Będzie dla nich pracować przez rok.
więcej
|
Kosmetyki Farmona w social mediach ze wsparciem agencji CreativeHarder
Agencja CreativeHarder rozpoczęła współpracę z Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prezes Kolportera: Rynek dystrybucji prasy nie jest zagrożony
Trwające od kilku miesięcy kłopoty Ruchu sprawiły, że wydawcy prasy narzekali na problemy z dystrybucją prasy. Natomiast Grzegorz Fibakiewicz, prezes konkurencyjnego dla Ruchu - Kolportera uważa, że rynek dystrybucji prasy nie znajduje się w kryzysie. - Wręcz przeciwnie, w mojej ocenie ma się bardzo dobrze - przekazał Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w lipcu. Wszystkie tytuły na minusie
W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski o podaniu dalej wpisu obrażającego Magdalenę Ogórek: to nie oznacza akceptacji
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski w weekend podał dalej na Twitterze obraźliwy wpis na temat publicystki TVP Info Magdaleny Ogórek. - Często podaję rzeczy, z którymi się nie zgadzam lub mnie oburzają (np. wpisy p. Pawłowicz) Uważam, że daje to obraz stanu debaty publicznej - tłumaczy Czuchnowski. W poniedziałkowej „GW” krytykuje Grzegorza Schetynę za słowa o „PiS-owskiej szarańczy”.
więcej
|
|
|
RadioMaryja.pl, Deon.pl Gloria.tv mocno w górę, strona Świadków Jehowy przyciąga najbardziej (TOP10 serwisów o religii)
Wśród serwisów o tematyce religijnej zdecydowanie największy zasięg ma Deon.pl, natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez internautów osiąga JW.org skupiających Świadków Jehowy. W skali roku duże wzrosty zanotowały RadioMaryja.pl, Deon.pl Gloria.tv, a znaczące spadki - Opoka.org.pl, Aleteia.org i Niedziela.pl.
więcej
|
Właściciel Answear.com ze wzrostem wpływów o 71 proc. i 8,8 mln zł straty. W br. ma osiągnąć rentowność
W ub.r. firma WearCo, właściciel odzieżowego sklepu internetowego Answear.com, zanotował wzrost wpływów o 71 proc. do 146,09 mln zł przychodów oraz 8,85 mln zł straty netto (wobec 11,76 mln zł rok wcześniej). Firma liczy na dalsze duże wzrosty wpływów w kolejnych latach, w br. ma już osiągnąć zysk sprzedażowy.
więcej
|
Wonga.com zawiesza współpracę z Affiliate44. ,,Chcemy polubownie zakończyć rozmowy"
Na początku października 2018 roku firmy pożyczkowe Vivus i Zaplo zerwały współpracę z siecią afiliacyjną Affiliate44. Powodem były wykryte nieprawidłowości dotyczące naliczania opłat przez firmy należące do sieci. Teraz do byłych klientów dołączył serwis pożyczkowy Wonga.com, który na razie zawiesił dalszą współpracę z Affiliate44. - Zawiesiliśmy ją do czasu wyjaśnienia sprawy związanej z cookie stuffingiem - informuje.
więcej
|
Apple przejmuje Asaii, platformę do wyszukiwania muzycznych talentów
Koncern Apple kupił Asaii, platformę przeznaczoną do wyszukiwania w internecie najbardziej obiecujących zespołów i wykonawców muzycznych. Według nieoficjalnych informacji kwota transakcji nie przekroczyła 100 mln dolarów. Apple prawdopodobnie wykorzysta rozwiązania opracowane przez Asaii na potrzeby swojego serwisu Apple Music.
więcej
|
Google i Orange położą podmorski kabel światłowodowy pomiędzy Francją i USA
Koncern Orange i Google planują wspólną inwestycję polegającą na przeprowadzeniu po dnie Atlantyku światłowodowego kabla przesyłającego dane pomiędzy Francją a Stanami Zjednoczonymi. Inforstrada zapewniająca przepustowość na poziomie 30 Tb/s ma być uruchomiona w 2020 r.
więcej
|
Onet zaczyna emisję programu ,,Prosto w szczenę" Wojciecha Szczęsnego i Łukasza Wiśniowskiego
We wtorek, 16 października o godz. 18.00, w serwisie Onet rusza nowy program „Prosto w szczenę”, autorstwa bramkarza piłkarskiej reprezentacji Polski Wojciecha Szczęsnego i dziennikarza Łukasza Wiśniowskiego.
więcej
|
Maciej Stuhr otworzył kanał na YouTube
Aktor Maciej Stuhr ruszył z autorskim kanałem na YouTube. Pierwszym materiałem na "Maciej Stuhr to kanał" jest krótkometrażowy film "Milczenie polskich owiec", z udziałem studentów warszawskiej Akademii Teatralnej.
więcej
|
Onet wybiera w plebiscycie sportową Legendę Stulecia
Ruszył plebiscyt Onetu Legendy Stulecia, w którym użytkownicy wybierają najważniejsze wydarzenia w historii polskiego sportu. Akcja stanowi część kampanii 100 lat Polsko, przygotowanej na 100-lecie odzyskania przez nasz kraj niepodległości.
więcej
|
Netflix i BBC pokażą serial "Dracula"
Na platformę Netflix trafi trzyczęściowy serial "Dracula", wyprodukowany przez BBC One. Za tytuł odpowiadają twórcy serialowego "Sherlocka". Data premiery na razie nie jest znana.
więcej
|
Messenger pozwoli użytkownikom na cofanie wysłanych wiadomości
Facebook pracuje nad wprowadzeniem w komunikatorze Messenger funkcji Unsend, która pozwoli użytkownikom na cofanie wysłanych omyłkowo wiadomości - wynika z nieoficjalnych informacji. Opcja umożliwi skasowanie treści zarówno po stronie nadawcy, jak i odbiorcy.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|