|
|
|
|
|
|
|
Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa
Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rósł rocznie średnio w tempie 3,5 proc., w 2022 roku osiągnie wartość 13,4 mld dol., w stosunku do 10,6 mld na koniec 2018 roku. Najszybszy rozwój czeka platformy OTT (serwisy streamingowe) oraz segment reklamy w internecie. Globalnie najszybciej rosnącym sektorem rozrywki będzie wirtualna rzeczywistość.
więcej
|
26 października premiera książki ,,Nieautoryzowana autobiografia Kuby Wojewódzkiego". Kosztuje od 36 do 50 zł
Dziennikarz i showman Kuba Wojewódzki wydał autobiografię, której premiera będzie miała miejsce 26 października br. - Człowiek-kameleon, właściciel ego widocznego z kosmosu, genialny publicysta, człowiek instytucja, ojciec chrzestny i grabarz wielu karier - pisze o sobie Wojewódzki. Prace na książką trwały sześć lat.
więcej
|
Wieczór wyborczy w TVN24. Prowadzącą Anita Werner, w transmisję zaangażowani czołowi dziennikarze stacji
W niedzielę ,21 października odbędzie się pierwsza tura wyborów samorządowych. Polacy będą mogli głosować na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Transmisję z przebiegu wyborów oraz wieczoru wyborczego szykuje również TVN24. Poprowadzi go Anita Werner, jednak program tego dnia przygotują czołowi dziennikarze stacji - m.in. Justyna Pochanke, Monika Olejnik, Konrad Piasecki czy Igor Sokołowski.
więcej
|
TVP Info hasłem ,,Wiesz więcej" edukuje widzów o wyborach samorządowych
Stacja TVP Info emituje na antenie materiał autopromocyjny z hasłem „Wiesz więcej”, w którym edukuje widzów na temat kart do głosowania w wyborach samorządowych, które odbędą się 21 października.
więcej
|
,,Drunk History - Pół litra historii 2" od 5 listopada w Comedy Central. Emisja 4 razy w tygodniu (wideo)
Od 5 listopada Comedy Central rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Drunk History - Pół litra historii”, którego premierowe odcinki będą pokazywany cztery razy w tygodniu.
więcej
|
Serial ,,Opowieść podręcznej" w Stopklatka TV (wideo)
Od 7 listopada 2018 roku Stopklatka TV rozpocznie emisję nowego serialu „Opowieść podręcznej”. Będzie to premierowa emisja tej produkcji w telewizji ogólnopolskiej.
więcej
|
Polsat Games i Polsat Rodzina w ofercie UPC Polska
Od 16 października 2018 roku w ofercie UPC Polska dostępne są dwa nowe kanały Telewizji Polsat: Polsat Games i Polsat Rodzina.
więcej
|
Fiona McKinnon general managerem T1 w Turner International. Krane Jeffery senior commercial directorem
Fiona McKinnon awansowała na stanowisko general managera T1, czyli działu reklamy cyfrowej Turner International. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, senior commercial director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora otwiera studio kreacji i produkcji filmowej Skylark Films
Agora otworzyła studio Skylark Films, które ma łączyć kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Kieruje nim Arthur Czernik. - Agora obecnie stawia na usługi premium i rozwój atrakcyjnej, nowoczesnej oferty reklamowej, a nowe studio kreacji i produkcji filmowej jak najbardziej wpisuje się w tę strategię - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Czernik.
więcej
|
Carat Polska ze wzrostem wpływów o 16,6 proc. i 4,7 mln zł zysku
W ub.r. dom mediowy Carat Polska (wchodzący w skład holdingu Dentsu Aegis Network Polska) osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 16,6 proc. do 248 mln zł oraz 4,74 mln zł zysku netto (wobec 199,5 tys. zł straty netto w 2016 roku).
więcej
|
,,Godni pomagania" - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)
Polski Czerwony Krzyż rozpoczął właściwy etap kampanii pod hasłem „Godni pomagania” zachęcającą do wsparcia walki z ubóstwem wśród dzieci. W spocie i grafikach promujących akcję występują znane osoby, m.in. dziennikarze Małgorzata Ohme i Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
Zdrożeją reklamy w radiowej Trójce
Średnio o 9,5 proc. wzrosną ceny reklam w Programie III Polskiego Radia od 5 listopada. - Ceny dostosowujemy do popytu na bloki reklamowe na rynku - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Karol Skorupski, szef Agencji Reklamy Polskiego Radia.
więcej
|
Schetyna, Lubnauer i Trzaskowski ,,śpiewają" w nowym spocie PiS, Koalicja Obywatelska krytykuje Morawieckiego (wideo)
Nowy spot Prawa i Sprawiedliwości pokazuje, jak nazwę tej partii wypowiadają politycy Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej. Natomiast Koalicja Obywatelska w ostatnich reklamach krytykuje słowa Mateusza Morawieckiego z podsłuchanej rozmowy.
więcej
|
Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca smartfony Nokia 5.1 i Nokia 3.1 na polskim rynku. Przygotowały ją firmy marketingowe Addapter, Tango Production, Rio de Post oraz Juice.
więcej
|
Żabka Polska stawia na Spacecamp w social mediach
Właściciel sieci sklepów Żabka Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę komunikacji w social mediach. Zadanie powierzono agencji digitalowej Spacecamp (która należy do platformy Brand New Galaxy).
więcej
|
Piekarz i architekt w nowej kampanii PZU promującej ofertę dla przedsiębiorców (wideo)
Grupa PZU w rozpoczętej właśnie kampanii, której bohaterami są piekarz i architekt promuje kompleksową ofertę ubezpieczeniową dla firm.
więcej
|
Agencje WORD Media, Studio Produkcja i Webair zajmą się kampanią o czystym powietrzu
Ministerstwo Środowiska rozstrzygnęło przetarg na realizację cross-mediowej kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat poprawy jakości powietrza. Wybrało ofertę agencji WORD Media, Studio Produkcja i Webair, wycenioną na 1,25 mln zł.
więcej
|
Osoby z niepełnosprawnościami i nadwagą reklamują River Island
Marka odzieżowa River Island do udziału w kampanii kolekcji jesień-zima 2018/2019 zaprosiła modelki i modeli z niepełnosprawnościami, rzadkimi chorobami lub nadwagą.
więcej
|
Szef poucza "białe kołnierzyki" w nowym spocie Pracuj.pl
Grupa Pracuj rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Tym razem znany z poprzednich kreacji Szef przybywa do pracowników biurowych z ważną lekcją.
więcej
|
Zuza Jaroszewska, Olga Szymkowiak i Łukasz Pietrowski nowymi pracownikami Mosqi.to
Do zespołu agencji kreatywnej Mosqi.to dołączyli Zuza Jaroszewska (dział kreacji), Olga Szymkowiak i Łukasz Pietrowski (client service).
więcej
|
Nowoczesna kobieta reklamuje Flegaminę (wideo)
Do 2020 roku potrwa rozpoczęta właśnie kampania syropu na kaszel Flegamina, produkowanego przez Teva Pharmaceuticals Polska. Za jej realizację odpowiada Grupa Eskadra.
więcej
|
Probiotyk Lactostad reklamowany w telewizji
Trwa kampania sponsorska probiotyku Lactostad (Stada Poland). Promocję przygotował i realizuje dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Właściciele kart Alior Banku zatankują taniej na stacjach Lotosu
Sieć paliwowa Lotos we współpracy z Alior Bankiem wprowadzają kartę kredytową Mastercard Business Lotos dla przedsiębiorców. Jej właściciele w ramach promocji „Tanie tankowanie”, mogą zyskać do 20 groszy zniżki na litrze paliwa oraz skorzystać z dodatkowych rabatów.
więcej
|
Katarzyna Lis na czele marketingu Inteliwise
Katarzyna Lis objęła stanowisko kierownika ds. marketingu w firmie Inteliwise, dostawcy oprogramowania i usług chmurowych opartych o sztuczną inteligencję.
więcej
|
Łaciate daje wygrać "górę siana" w nowej loterii
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa, właściciel marki Łaciate, rozpoczyna loterię, w której pula nagród wynosi 400 tys. złotych.
więcej
|
W agencji Whites powstał dział kreatywny. Szefem Marcin Pabian
Agencja marketingowa Whites wyodrębniła nowy dział kreatywny. Na jego czele stanął Marcin Pabian.
więcej
|
Kucharek będzie reklamowany przy ,,Kuchennych Rewolucjach" i ,,Doradcy Smaku"
Firma Prymat, producent przypraw rozpoczyna w telewizji kampanię marki przypraw uniwersalnych Kucharek. Spoty ją promujące będą emitowane w TVN przy programach „Kuchenne Rewolucje” i „Doradca Smaku”. Marka pojawi się też na antenie Polsatu i TV4 przy „Sekretach polskiej kuchni”.
więcej
|
Influencerki promują aplikację seep
Grupa sześciu influencerek promuje aplikację lifestylową seep w kampanii „Twoja wyjątkowość jest kobietą”.
więcej
|
Monika Klonowska w agencji El Padre
Monika Klonowska dołączyła do zespołu agencji eventowo-ambientowej El Padre, obejmując stanowisko senior project managera.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa
Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rósł rocznie średnio w tempie 3,5 proc., w 2022 roku osiągnie wartość 13,4 mld dol., w stosunku do 10,6 mld na koniec 2018 roku. Najszybszy rozwój czeka platformy OTT (serwisy streamingowe) oraz segment reklamy w internecie. Globalnie najszybciej rosnącym sektorem rozrywki będzie wirtualna rzeczywistość.
więcej
|
CDA ma 129 tys. subskrybentów sekcji Premium. 18,5 mln zł wpływów w br.
Spółka CDA (poprzednio CwMedia), wydawca serwisu CDA.pl, w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała - według wstępnych, szacunkowych danych - ok. 18,5 mln zł wpływów. Z płatnej oferty CDA Premium we wrześniu korzystało 129 tys. użytkowników.
więcej
|
SE.pl na czele witryn dzienników, mocno w górę także serwisy ,,Przeglądu Sportowego" i ,,Parkietu"
We wrześniu br. SE.pl awansował na pozycję lidera zasięgowego wśród serwisów dzienników ogólnopolskich. Najwięcej odsłon notuje witryna „Faktu”, a na najdłużej przyciągnęły internautów serwisy „Przeglądu Sportowego” i „Pulsu Biznesu”.
więcej
|
Ponad 4 mln Polaków odczuwa lęk przed odłączeniem od internetu
16 proc. polskich internautów, czyli ponad 4 mln osób, przejawia objawy tzw. syndromu FOMO - czyli lęku przed odłączeniem od Internetu i mediów społecznościowych - wynika z badania, którego wyniki przedstawiono we wtorek w Warszawie.
więcej
|
Fundusz Innovation Nest inwestuje 630 tys. euro w portugalski startup Infraspeak
Krakowski fundusz Innovation Nest zainwestował 630 tys. euro w Infraspeak, portugalski startup, który oferuje platformę do zarządzania obiektami hotelowymi. Jego przedstawiciele spodziewają się, że przy wyjściu z inwestycji wartość Infraspeak osiągnie 250 mln euro.
więcej
|
Skaner stóp 3D w eobuwie.pl. Ma pomóc wybrać buty
Należący do spółki CCC sklep internetowy eobuwie.pl wprowadza do oferty skaner stóp 3D. Dzięki usłudze esize.me klient ma mieć możliwość zakupu odpowiedniego obuwia w internecie. W sklepach stacjonarnych sieci i centrach handlowych ustawione zostaną specjalne skanery stóp.
więcej
|
Winamp powróci jako wielofunkcyjny odtwarzacz muzyczny
Firma Radionomy, obecny właściciel popularnego w przeszłości programu Winamp zapowiedziała na 2019 rok jego nową wersję oznaczoną numerem 6. Aplikacja ma zostać przystosowana do obecnych wymagań użytkowników, będzie dostępna w mobilnej wersji i zaoferuje korzystanie z różnych źródeł muzyki, w tym z serwisów streamingowych.
więcej
|
Nowy program Wirtualnej Polski, ,,Nino o biznesie"
Od połowy października wystartował nowy program Wirtualnej Polski oraz portalu Money.pl – „Nino o biznesie”. Prowadząca Nino Dżikija do kolejnych odcinków będzie zapraszać ludzi ze świata biznesu, motoryzacji czy nowych technologii.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.
materiał partnerski
więcej
|
|
|