|
|
|
|
|
|
|
BBC Studios po rebrandingu BBC First nie wycofa seriali od nadawców i VOD
Od 26 października br. kanał BBC First zastąpi w Polsce BBC HD. W ofercie znajdą się brytyjskie seriale premium na wyłączność na polskim rynku, ale nadawca nie będzie wycofywać kontentu od nadawców telewizyjnych i platform VoD. - Pojawienie się BBC First nie wpłynie na dotychczasową politykę programowo-sprzedażową - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Koskowski, GM & VP BBC Studios w Polsce.
więcej
|
Polska gospodarka traci setki miliardów na nielegalnych treściach w internecie
Z nielegalnych źródeł w internecie korzysta nawet co drugi internauta w wieku 15-75 lat. Prognozowana całkowita wartość konsumpcji pirackich źródeł w sieci w latach 2017-2024 może wynieść ponad 30 mld złotych. O skali piractwa internetowego i walce z nim rozmawiano na konferencji International Content Protection Summit w Warszawie.
więcej
|
Serial ,,Nielegalni" w nc+ GO i Playerze przed premierą w Canal+. Pierwszy odcinek za darmo
W sobotę 20 października br. - dzień przed premierą w Canal+ - platforma nc+ udostępni dwa premierowe odcinki serialu „Nielegalni” w serwisach nc+ GO TV i nc+ GO oraz kolekcjach Canal+ VOD 4K i Canal+ VOD. Tego samego dnia w ramach tych samych usług abonenci otrzymają dostęp do trzeciego odcinka z ponad tygodniowym wyprzedzeniem. Przedpremierowo serial będzie udostępniany także w Player+.
więcej
|
Dziennikarka TVP Justyna Śliwowska żąda usunięcia swojego wizerunku ze spotu PiS o uchodźcach
Justyna Śliwowska, dziennikarka i prezenterka Telewizji Polskiej, domaga się, żeby jej wizerunek zniknął z ostatniego spotu wyborczego Prawa i Sprawiedliwości dotyczącego uchodźców. - Nigdy nie wyrażałam żadnej zgody na wykorzystywanie mojego wizerunku w materiałach prasowych jakiegokolwiek ugrupowania - poinformowała w czwartek dziennikarka.
więcej
|
TVP kupi busy od Renault Polska, furgony - od Budmat Auto, a samochody kombi - od MM Cars Wrocław
Telewizja Polska rozstrzygnęła przetargi na zakup 137 nowych aut. Busy kupi od Renault Polska, furgony – od Budmat Auto, a samochody kombi - od konsorcjum firm MM Cars Wrocław i MM Cars z Katowic.
więcej
|
Wieczór wyborczy w Polsat News ,,Polska Wybiera. 2018", prowadzący Dorota Gawryluk i Bogdan Rymanowski
Pierwsza tura tegorocznych wyborów samorządowych odbędzie się 21 października. Ich przebieg będą transmitować wszystkie stacje informacyjne w Polsce. Na antenie Polsatu i Polsat News będzie emitowany wieczór wyborczy „Polska Wybiera. 2018”. Poprowadzą go Dorota Gawryluk i Bogdan Rymanowski.
więcej
|
Telewizja Polska szuka ubezpieczyciela do trzyletniej obsługi
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na wybór firmy, która obejmie ubezpieczeniami zdrowotnymi pracowników publicznego nadawcy (również tych przyszłych) oraz członków ich rodzin. Z ubezpieczycielem będzie współpracować przez trzy lata od zawarcia umowy.
więcej
|
Agata Papis-Maniecka dyrektorem marketingu w Kino Polska TV
Agata Papis-Maniecka objęła funkcję dyrektor marketingu Kino Polska TV. Zastąpiła Sławomira Jurka, który odszedł z firmy.
więcej
|
Powstanie ,,The Outpost 2". Emisja również w Polsce na Sci-Fi
W przyszłym roku Sci-Fi pokaże drugi sezon oryginalnego serialu „The Outpost”. Nowe odcinki będzie można oglądać również w Polsce.
więcej
|
,,Koncerty Stingray Qello" - nowy serwis SVOD w Toya
Sieć Toya wprowadziła do oferty nowy serwis SVOD „Koncerty Stingray Qello” z dostępem do kilkudziesie?ciu koncerto?w. Cena za miesiąc to 19,90 zł.
więcej
|
Ponad 50 klasyków polskiego kina i 6 nowych kanałów Kino Polska w Ipla Polonia
Pakiet Ipla Polonia powiększył się o kilkadziesiąt polskich filmów fabularnych oraz o 6 nowych kanałów telewizyjnych od Kino Polska TV.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dawid Podsiadło z audycją ,,Małomiasteczkowy program" w RMF FM
Od 19 października na antenie RMF FM zadebiutuje autorska audycja Dawida Podsiadło - „Małomiasteczkowy program”. Będzie nadawana w poniedziałki i piątki o 18.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Eurozet podpisał umowę z Emitelem na kolejne 10 lat emisji Radia ZET
Eurozet oraz Emitel podpisały nową, dziesięcioletnią umowę na usługę transmisji i emisji sygnału programu Radia ZET w całej Polsce.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie w II i III kwartale. Trójka w dół
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim i trzecim br. zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Fajnie, że jesteś, Polsko!" nowym cyklem Złotych Przebojów
W sobotę, 20 października br. Radio Złote Przeboje rozpocznie emisję nowego cyklu „Fajnie, że jesteś, Polsko!”, który zainauguruje włączenie się tej rozgłośni w obchody stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy w Polskim Radiu. Komentarze ekspertów, sondaże i wyniki głosowania
W niedzielę 21 października, w związku z wyborami samorządowymi, Polskie Radio zorganizuje wieczór wyborczy. Program będzie nadawany dla wszystkich anten Polskiego Radia, tworzony i realizowany przez Polskie Radio 24, przy udziale Jedynki i Trójki.
więcej
|
|
Radio Rekord FM ze zgodą KRRiT na nadawanie w Iłży
Podczas czwartkowego posiedzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji podjęto uchwałę o rozszerzeniu koncesji na nadawanie dla Radia Rekord FM. Stacja z siedzibą w Radomiu będzie nadawać także w Iłży.
więcej
|
|
|
|
Klub Producentów Reklamowych zapowiada kolejny rozdział Białej Księgi Komunikacji Marketingowej
Klub Producentów Reklamowych przedstawił w czwartek założenia rozdziału Białej Księgi Komunikacji Marketingowej, dotyczącego przetargów na produkcje reklamowe.
więcej
|
McDonald's z nową odsłoną oferty 2forU. W reklamie Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski
McDonald's uruchomił w swojej aplikacji mobilnej nową odsłonę oferty 2forU. Promocję wspiera kampania w telewizji i internecie w której biorą udział Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski, i Marcin Dubiel.
więcej
|
KER: reklama akcji ,,Miejsca ze smakiem" wódki Saska nie jest reklamą alkoholu
Internetowa reklama akcji „Miejsca ze smakiem”, którą dla marki Saska Wódka prowadzi w mediach społecznościowych Stock Polska nie jest reklamą alkoholu - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Nie zgodził się z tą decyzją jeden z członków zespołu orzekającego, Andrzej Garapich: - Spełnia przesłanki reklamy alkoholu. Mimo formalnego statusu i reklamy eventu, należy uznać, że event ma na celu reklamę alkoholu - stwierdził.
więcej
|
Muzeum Narodowe w Gdańsku promuje niezwykłym spotem "Sąd Ostateczny" Memlinga
Dzieło "Sąd Ostateczny" Hansa Memlinga można oglądać w gdańskim Muzeum Narodowym. Z tej okazji placówka we współpracy z Tofu Studio przygotowała promocyjny spot, nawiązujący do tematyki obrazu.
więcej
|
Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego z pierwszą kampanią reklamową
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego. Spoty będą wyświetlane w metrze na dużych ekranach Infoscreen.
więcej
|
Reklama Spotify z lalką bez twarzy zakazana w Wielkiej Brytanii (wideo)
W związku ze zbliżającym się Halloween Spotify przygotowało spot reklamowy będący parodią horroru z lalką bez twarzy w roli głównej. Organizacja ASA zakazała jej emisji uznając, że jest zbyt przerażająca.
więcej
|
Jeff's zastąpi plastikowe słomki papierowymi
Sieć restauracji Jeff's w Polsce zapowiedziała całkowite wycofanie ze swoich lokali plastikowych słomek podawanych do napojów. Zostaną zastąpione biodegradowalnymi słomkami z papieru.
więcej
|
OleOle.pl reklamowany na kanale youtube'owym ,,Olek i Olek" (wideo)
Ruszył kanał youtube’owy „Olek i Olek” promujący internetowy sklep OleOle.pl ze sprzętem RTV i AGD. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap).
więcej
|
Ewa Olszewska przeszła z Coty Polska do Danone
Ewa Olszewska dołączyła do działu marketingu firmy Danone Polska obejmując stanowisko media&communications managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracowała w firmie kosmetycznej Coty Polska.
więcej
|
Stefan Stefański: z nc+ na kierownika produkcji w F25
Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański, gdzie objął stanowisko kierownika produkcji. Ostatnio pracował w nc+.
więcej
|
Coca-Cola wraca jako sponsor do Formuły1
Koncern Coca-Cola został sponsorem zespołu McLarena w Formule 1. Kontrakt obowiązuje do końca bieżącego sezonu, a logo firmy pojawi się na bolidzie zespołu oraz na strojach jego zawodników.
więcej
|
W spocie Koalicji Obywatelskiej Warszawa wytyka Jakiemu wpadki, w spocie PiS Morawiecki na wiecach (wideo)
W nowym spocie wyborczym Koalicji Obywatelskiej do Patryka Jakiego mówi kobieta symbolizująca Warszawę. Z kolei w reklamie Prawa i Sprawiedliwości premier Mateusz Morawiecki jest pokazywany podczas spotkań z wyborcami na wiecach.
więcej
|
Monika Borecka: z Orchidea Creative Group do GetHero
Monika Borecka dołączyła do agencji kreatywnej GetHero, obejmując stanowisko account managera.
więcej
|
Sieć kin Multikino i MAM ze wspólną akcją obniżania rachunków
Sieć kin Multikino rozpoczęła wspólną kampanię z platformą do obniżania i opłacania rachunków MAM. W jej ramach każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach Multikina gwarantują klientom możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, internet i telewizję.
więcej
|
Natalia Hatalska przygotuje jeden numer kwartalnika mBanku
Magazyn mBanku "Business&More" zmienia formułę wydawania. Każdy numer będzie teraz poświęcony w całości innemu zagadnieniu. Redaktor naczelną numeru poświęconego innowacjom będzie Natalia Hatalska.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Czarna księga rządów PiS" sprzedawana wysyłkowo, bo z ,,Gazetą Wyborczą" rozeszła się szybko
„Czarna księga trzech lat rządów PiS”, dostępna w środę z „Gazetą Wyborczą”, cieszyła się tak dużą popularnością, że wielu czytelnikom nie udało się jej kupić. Dlatego Agora zaczęła sprzedaż wysyłkową publikacji.
więcej
|
,,Sieci" z rekordowym spadkiem sprzedaży. ,,Tygodnik Powszechny" wyprzedził ,,Gazetę Polską"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w sierpniu br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” i „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Onet na czele najbardziej opiniotwórczych mediów we wrześniu. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Serwis Onet znalazł się na czele najbardziej opiniotwórczych polskich mediów we wrześniu, wyprzedzając Wirtualną Polskę - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Natalia Hatalska przygotuje jeden numer kwartalnika mBanku
Magazyn mBanku "Business&More" zmienia formułę wydawania. Każdy numer będzie teraz poświęcony w całości innemu zagadnieniu. Redaktor naczelną numeru poświęconego innowacjom będzie Natalia Hatalska.
więcej
|
|
|
Serwisy o zdrowiu zyskują popularność. PoradnikZdrowie.pl i ABCzdrowie.pl na czele (TOP15)
PoradnikZdrowie.pl jest najpopularniejszy serwisem o tematyce zdrowotnej pod względem liczby odsłon, a ABCzdrowie.pl - pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez internautów. Zdecydowana większość witryn z czołówki zanotowała w skali roku duże wzrosty odwiedzalności.
więcej
|
Polska gospodarka traci setki miliardów na nielegalnych treściach w internecie
Z nielegalnych źródeł w internecie korzysta nawet co drugi internauta w wieku 15-75 lat. Prognozowana całkowita wartość konsumpcji pirackich źródeł w sieci w latach 2017-2024 może wynieść ponad 30 mld złotych. O skali piractwa internetowego i walce z nim rozmawiano na konferencji International Content Protection Summit w Warszawie.
więcej
|
Polacy przekazali 680 tys. zł na Wikipedię, Wikimedia Polska ma 132 członków
W ub.r. stowarzyszenie Wikimedia Polska, zarządzające polską wersją encyklopedii internetowej Wikipedia, zanotowało 682,4 tys. zł wpływów z działalności statutowej. Prawie 500 tys. zł pochodziło z 1 proc. podatku, a 180 tys. zł w darowizn.
więcej
|
Onet na czele najbardziej opiniotwórczych mediów we wrześniu. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Serwis Onet znalazł się na czele najbardziej opiniotwórczych polskich mediów we wrześniu, wyprzedzając Wirtualną Polskę - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eksperci o najważniejszych trendach w biznesie. Pierwsza konferencja Business Insider Inside Trends
18 października 2018 roku rozpoczęła się w Warszawie dwudniowa konferencja Inside Trends zorganizowana przez należący do Ringier Axel Springer Polska serwis Business Insider. W trakcie wydarzenia na kilku scenach pojawi się ponad 80 ekspertów, którzy omawiają najważniejsze trendy w takich dziedzinach jak fintech, life science czy digital business. - Chcielibyśmy, by Inside Trends stała się imprezą cykliczną organizowaną co roku - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska.
więcej
|
Koniec serialu "Orange is The New Black"
Platforma Netflix kończy produkcję serialu "Orange is the New Black". Premiera pożegnalnego, siódmego sezonu w przyszłym roku.
więcej
|
Netflix udostępnił oficjalny plakat i zwiastun ,,Narcos: Meksyk!" (wideo)
Netflix udostępnił oficjalny plakat i zwiastun nowego serialu „Narcos: Meksyk!”, będącego czwartą edycją cyklu „Narcos”. Premiera produkcji odbędzie się w piątek, 16 listopada br.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|