|
|
|
|
|
|
|
Edward Miszczak Ramówka idzie jak rakieta, sądzę że jesień będzie nasza
W jesiennej ramówce wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 najwyższe wyniki oglądalności ma TVN. - Nasza ramówka idzie jak rakieta. Jak na razie jesteśmy stacją numer jeden na rynku, sądzę że jesień będzie nasza - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Jowita Buchman szefową programową Stopklatka TV, a Paweł Zająkała szefem Kino Polska
Dyrektor programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko dyrektora programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka - Marzena Mikłaszewicz.
więcej
|
Widzowie mieli zastrzeżenia do pokazywania przebiegu kampanii wyborczej przez TVP. Brak skarg na TVN i Polsat
Na pokazywanie kampanii samorządowej do KRRiT wpłynęło w sumie 8 skarg na Telewizję Polską i ani jednej na stacje komercyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pod powierzchnią" startuje w TVN. Edward Miszczak: dzisiaj widownia telewizyjna szybko się nudzi
W niedzielę, 21 października TVN rozpoczął emisję nowego obyczajowego serialu „Pod powierzchnią”. - Dziś widownia telewizyjna szybciej się nudzi. Dlatego tworzymy produkcje bardziej wymagające o skomplikowanej konstrukcji, ale za to w krótszych seriach po 6-8 odcinków - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Severski: Canal+ zekranizuje książkę ,,Zamęt"
Pisarz Vincent V. Severski poinformował, że stacja Canal+ zakupiła prawa do ekranizacji jego książki „Zamęt”, na podstawie której powstanie film kinowy.
więcej
|
Hirek Wrona poprowadzi kącik muzyczny w studiu Ligi Mistrzów
Muzyczny dziennikarz Hirek Wrona dołączy do studia Ligi Mistrzów, w którym poprowadzi kącik muzyczny.
więcej
|
Wojciech Chmielarz o programie CI Polsat: intrygujący projekt i ogromna przygoda (fragment odcinka)
- Praca nad „Opowiem ci o zbrodni” była ogromną przygodą, producenci i reżyser byli wyrozumiali, wykonali świetną robotę żebyśmy na planie czuli się pewnie - w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl pisarz Wojciech Chmielarz opowiada o wcieleniu się w prowadzącego nowy program stacji Crime+Investigation Polsat. Przybliża też kulisy sprawy kryminalnej, którą wybrał do opisania w swoim odcinku.
więcej
|
34 tys. widzów ,,24 godzin online.pl" w Nowa TV
Informacyjny serwis Nowa TV „24 godziny online.pl” od początku emisji ogląda średnio 34 tys. osób. W tym roku średnie miesięczne wyniki audycji wahają się od 36 tys. do 47 tys. widzów.
więcej
|
TVP ABC zdecydowanym liderem w 4-12. Stacja wyprzedziła Polsat
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych we wrześniu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Da Vinci. Z kolei najwięcej stracił teleTOON+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player z promocją dla studentów
Platforma Player przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla osób studiujących. Oferta jest promowana w internecie.
więcej
|
W USA główną przyczyną rezygnacji z kablówki jest jej cena
Prawie 8 na 10 abonentów telewizji kablowych w Stanach Zjednoczonych to równocześnie klienci serwisów streamingowych - pokazuje wspólne badanie platform Telaria i Adobe Advertising Cloud. Ponad 70 proc. osób, które zrezygnowały z telewizji kablowej, zrobiło to z uwagi na zbyt wysokie koszty.
więcej
|
Żarty dziennikarzy z sugestii, że psalm ze słowami ,,prawo i sprawiedliwość" może naruszać ciszę wyborczą (wideo)
W niedzielę w kościołach będzie śpiewany psalm, a którym pojawiają się słowa: „Pan miłuje prawo i sprawiedliwość”. W niektórych mediach zastanawiano się, czy może to naruszać ciszę wyborczą w czasie wyborów samorządowych, a dziennikarka Superstacji zapytała nawet o to przewodniczącego PKW. Inni dziennikarze żartowali z tej sytuacji.
więcej
|
Wieczory wyborcze w telewizji, internecie i radiu
TVN24, TVP Info i Polsat News szykują na niedzielę 21 października wieczory wyborcze. Specjalne programy zapowiadają też największe stacje radiowe i portale internetowe.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobrzyński, Niewęgłowski i Cronberg odchodzą z Play. Sobolewski nowym szefem marketingu
Z końcem br. z zarządu P4, operatora sieci telekomunikacyjnej Play, odejdą Hans Cronberg i Bartosz Dobrzyński, a z końcem stycznia 2019 roku - Jacek Niewęgłowski. Ich miejsca z początkiem listopada zajmą Michał Ziółkowski, Michał Sobolewski i Wojciech Danieluk, ponadto firma szuka nowego szefa strategii.
więcej
|
Golden Drum 2018: 180heartbeats + Jung v Matt najlepszą agencją niezależną, złota także dla BBDO Warszawa i McCann Worldgroup
W tegorocznym konkursie Golden Drum agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała tytuł najlepszej agencji niezależnej oraz kilka nagród, m.in. Grand Prix i Best of Good. Złote Bębny otrzymały też BBDO Warszawa i polski oddział McCann Worldgroup, a Srebrne Bębny - Grey Group Poland, Plej i Saatchi&Saatchi Poland.
więcej
|
SMG Poland ze spadkiem wpływów o 3 proc. i 12,3 mln zł zysku
Dom mediowy SMG Poland (należący do koncernu Publicis Groupe) w ub.r. zanotował 330,72 mln zł przychodów sprzedażowych (2,8 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 12,31 mln zł zysku netto (wobec 21,29 mln zł w 2016 roku).
więcej
|
Stołeczni radni chcą, żeby stadion Legii nazywał się Arena Warszawa. Klub jest tym zainteresowany
Komisja Sportu, Rekreacji i Turystyki miasta stołecznego Warszawa chce, żeby miasto było promowane w nazwie stadionu Legii Warszawa. - Praktycznie wszystkie kluby Ekstraklasy, poza Legią, płacą bardzo niski czynsz za stadion lub są z niego całkowicie zwolnione, dlatego bardzo się cieszymy, że pojawiła się wola rozwiązania tego problemu - komentuje Artur Adamowicz, dyrektor komunikacji i public affairs w Legii.
więcej
|
Orlen uruchamia pierwszą stację Orlen Drive
Koncern paliwowy PKN Orlen uruchomi we wtorek pierwszą stację benzynową typu Orlen Drive. Będzie zlokalizowana pod Wrocławiem.
więcej
|
Carrefour przejmuje dwa sklepy sieci Piotr i Paweł
Sieć marketów Carrefour Polska ma przejąć dwa sklepy obecnie działające pod szyldem Piotr i Paweł. Firmy prowadzą rozmowy dotyczące przejęcia kolejnych placówek.
więcej
|
Plushak z wieloma numerkami reklamuje Plush Abo (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamująca taryfę Plush Abo (oferowaną przez Polkomtel). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.
więcej
|
Szef marketingu L'Oreal: firmy, które sprzedają tylko produkty, nie odniosą sukcesu
Firma kosmetyczna L'Oreal poszerza swoją dotychczasową ofertę nie tylko o kolejne produkty, ale również usługi. - Firmy, które skupią się na sprzedaży tylko i wyłącznie produktów nie odniosą sukcesu - twierdzi Stéphane Bérubé , szef marketingu firmy w Europie Zachodniej.
więcej
|
Dawid Podsiadło osobiście sprzedawał swoją nową płytę w kiosku pod Pałacem Kultury
Dawid Podsiadło w związku z premierą swojej nowej, trzeciej płyty „Małomiasteczkowy” sprzedawał album osobiście. W zielonym kiosku ustawionym pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.
więcej
|
Vision Express promuje ofertę dla kierowców (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła promocję skierowaną do kierowców. Towarzyszy jej kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Walk i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
Brian Smith nowym chief operating officerem w Coca-Coli
Brian Smith, obecnie prezes Coca-Coli na region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) zostanie nowym chief operating officerem (COO) koncernu. W dotychczasowej roli zastąpi go Nikos Koumettis.
więcej
|
Nowa reklama Shiseido ma przypomnieć, że makijaż ma wiele więcej mocy, niż niektórzy sądzą (wideo)
Firma Shiseido, producent kosmetyków prowadzi w Japonii kampanię pod hasłem „The party bus”. Kilkuminutowy spot opowiada niezwykle romantyczną historię, która kończy się sceną z pocałunkiem dwóch młodych, pięknych kobiet.
więcej
|
Przychody Vizeum Polska górę o 18,6 proc., 3,26 mln zł zysku zamiast 4,72 mln zł straty
W ub.r. dom mediowy Vizeum Polska (wchodzi w skład Dentsu Aegis Network Polska) zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 18,6 proc. do 250,26 mln zł oraz 3,26 mln zł zysku netto (wobec 4,72 mln zł straty rok wcześniej).
więcej
|
Schronisko we Wrocławiu promuje zwierzęta jak kandydatów w wyborach
TOZ Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu prowadzi kampanię nawiązującą do wyborów samorządowych. Zwierzęta, które można przyjąć do domu, są w niej prezentowane niczym kandydaci w wyborach.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dziennikarze aluzyjnie podawali sondażowe wyniki przed końcem głosowania, ,,Newsweek" z nieaktualną okładką o Trzaskowskim i Jakim
W niedzielę dziennikarze i eksperci rynku badawczego w internecie w aluzyjny sposób podawali wybrane sondażowe wyniki wyborów samorządowych, przede wszystkich głosowania na prezydenta Warszawy. Natomiast okładka „Newsweek Polska” sugeruje, że w tym głosowaniu dojdzie do drugiej tury, podczas gdy Rafał Trzaskowski wygrał z Patrykiem Jakim w pierwszej.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ubolewa nad przedrukiem wywiadu bez zgody ,,W drodze"
Ponad tydzień temu w „Gazecie Wyborczej” (Agora) zamieszczono przedruk wywiadu z o. Wojciechem Giertychem opublikowany wcześniej w miesięczniku „W drodze”. W miniony weekend redakcja „GW” wyraziła ubolewanie, że nie uzgodniła tego z zespołem redagującym „W drodze”.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w sierpniu, ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w sierpniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem uplasowało się „Życie Podkarpackie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Surmacz zabiega o zmianę modelu finansowania PAP na wzór AFP
Polska Agencja Prasowa, podobnie jak Telewizja Polska, Polskie Radio i oddziały regionalne publicznych spółek radiowych otrzymuje dotację z budżetu państwa. Na 2018 rok wsparcie wyniosło 8 mln złotych. Według prezesa PAP to wciąż jednak za mało, by zaspokoić potrzeby agencji. Wojciech Surmacz zdradził, że zabiega by zmienić model finansowania spółki. Wzorem ma być Agence France Presse.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski" liderami sprzedaży e-wydań
W sierpniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z okładką inspirowaną plakatem ,,KonsTYtucJA"
Pierwsza strona sobotnio-niedzielnego wydania „Gazety Wyborczej” (Agora) nawiązuje do plakatu z napisem „KonsTYtucJA”. Ma zachęcać do głosowania w wyborach samorządowych.
więcej
|
Borys Budka z PO przeprasza za naruszenie na Facebooku ciszy wyborczej. Mariusz Szczygieł: mój wpis jest sprzed północy
Na profilu facebookowym posła Platformy Obywatelskiej Borysa Budki w sobotę na krótko został zamieszczony spot wyborczy. - Post pojawił się na skutek jakiegoś błędu systemu. Przepraszam - tłumaczy Budka. Natomiast reportażysta Mariusz Szczygieł zapewnia, że jego wpis instagramowy z informacją, na kogo będzie głosował, został opublikowany przed rozpoczęciem ciszy wyborczej.
więcej
|
Przedsiębiorcy przygotują wydanie specjalne ,,Dziennika Gazety Prawnej"
We wtorek 23 października br. ukaże się specjalne wydanie „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) przygotowane przez przedsiębiorców, których redakcja zaprosiła na kolegium redakcyjne.
więcej
|
|
|
Facebook, Pinterest, Google+ i GG tracą - w górę Wykop, WhatsApp i Musical.ly (top platform społecznościowych)
Wśród serwisów społecznościowych zdecydowanie najpopularniejszy jest Facebook, a wśród aplikacji - Messenger. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Wykop, WhatsApp, Musical.ly i Facebook Lite, na znaczące spadki zanotowały Pinterest, Google+, NK.pl oraz aplikacje GG.
więcej
|
Rzecznik Praw Obywatelskich chce walczyć z patostreamerami. ,,Trzeba ich odciąć od źródeł finansowania"
Rzecznik Prawo Obywatelskich (RPO) zorganizował „okrągły stół” dotyczący zjawiska patostreamingu, czyli publikowania w sieci treści o charakterze brutalnym i patologicznym. W dyskusji uczestniczyli przedstawiciele rządu, policji, organizacji walczących z hejtem w internecie oraz autorzy blogów i influencerzy. - Patostreaming ma swoje korzenie bardzo głęboko, trzeba z nim walczyć na kilku płaszczyznach, a jednym ze skutecznych sposobów jest odcięcie patostreamerów od źródeł dochodów - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uczestniczący w spotkaniu blogerzy i eksperci branży internetowej.
więcej
|
93 tys. polskich kont na Facebooku zaatakowanych przez hakerów. Ministerstwo Cyfryzacji radzi co robić
Ministerstwo Cyfryzacji ujawniło, że w efekcie niedawnego ataku hakerów na Facebooka wykradziono dane ponad 93 tys. polskich użytkowników serwisu. Resort informuje internautów jak sprawdzić czy ich dane zostały przejęte oraz jak powinny postępować ofiary ataku.
więcej
|
Mark Zuckerberg do dymisji? Tego chcą inwestorzy
Grupa czterech państwowych inwestorów Facebooka z USA zaapelowała do Marka Zuckerberga, szefa serwisu, o złożenie dymisji. Prośba ma związek z ostatnimi skandalami wokół Facebooka, dotyczącymi wycieku danych użytkowników serwisu.
więcej
|
Wojciech Patyna odszedł z zarządu Hubstyle, firma ze stratą wyższą od wpływów
Wojciech Patyna zrezygnował z funkcji wiceprezesa spółki Hubstyle, właściciela sklepu odzieżowego Sugarfree.pl. Był związany z firmą od połowy 2015 roku.
więcej
|
Nick Clegg, były wicepremier Wielkiej Brytanii szefem komunikacji Facebooka
Nick Clegg, który był wicepremierem w rządzie Davida Camerona objął stanowisko wiceprezesa zarządzającego globalnym zespołem komunikacji i polityki publicznej Facebooka.
więcej
|
Netflix rośnie, bo ma dobrą strategię. "Telewizje mogą spać spokojnie"
Netflix zaprezentował kwartalne wyniki finansowe, które pozytywnie zaskoczyły rynek i przerosły oczekiwania inwestorów. Serwis wciąż przyciąga nowych użytkowników i zamierza pompować kolejne miliardy dolarów we własne produkcje. - Górna granica wzrostów Netflixa jest odległa, a firma konsekwentnie realizuje obraną strategię. Z drugiej strony serwis jest wciąż dobrem luksusowym i na razie nie zagrozi w znaczącym stopniu tradycyjnym nadawcom telewizyjnym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku VOD.
więcej
|
Linki przy artykułach najlepiej z ilustracjami i na końcu tekstu. ,,Eksponowanie modułów reklamowych to błąd"
Linki zamieszczane przy artykułach w serwisach internetowych, aby skutecznie kierować czytelników do innych treści powinny być opatrzone ilustracjami, znajdować się na dole tekstu i dotyczyć tematyki nawiązującej do artykułu – wynika z badań Center for Media Engagement Uniwersytetu w Teksasie. - Każdy wydawca tworzy własny ekosystem, do którego przywykli odbiorcy. Największy błąd polskich mediów to umieszczenie przed linkami modułów reklamowych i komentarzy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci treści internetowych i social media.
więcej
|
Player z promocją dla studentów
Platforma Player przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla osób studiujących. Oferta jest promowana w internecie.
więcej
|
Bartosz Węglarczyk i Tomasz Lis gospodarzami wieczoru wyborczego Onetu, Newsweek.pl i Fakt24.pl
W niedzielę wieczorem w serwisach Onet, Newsweek.pl i Fakt24.pl (należą do Ringier Axel Springer Polska) będzie nadawany wspólny wieczór wyborczy. Jego gospodarzami będą dyrektor programowy Onetu Bartosz Węglarczyk i redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|