|
|
|
|
|
|
|
Joanna Lichocka: Duży wpływ na przebieg kampanii wyborczej w Polsce miały niemieckie media
Przez ostatnich kilka tygodni media głównie zdawały relacje z przebiegu kampanii do wyborów samorządowych. Monitoringiem ewentualnych nieprawidłowości zajmuje się KRRiT, ale głos w tej sprawie może zabrać także Rada Mediów Narodowych. Jej członkowie są podzieleni, co do sposobu relacjonowania kampanii i jej nieprawidłowości. Joanna Lichocka uważa, że wpływ na przebieg wyborów miały "niemieckie media".
więcej
|
Przychylność TVP nie pomogła Patrykowi Jakiemu? Piotr Zaremba: był bohaterem pozytywnym telewizji publicznej
Rafał Trzaskowski pokonał Patryka Jakiego w pierwszej turze wyborów samorządowych w Warszawie i ma zostać prezydentem tego miasta - wynika z sondażowych danych Ipsos. - Patryk Jaki był bohaterem pozytywnym telewizji publicznej, a Trzaskowski TVN-u. Nie chodzi tylko o telewizję publiczną, a o całą kampanię PiS-u - ocenia Piotr Zaremba, publicysta.
więcej
|
1,1 mln widzów ,,Lepiej późno niż wcale". Polsat stacją trzeciego wyboru
Nowy program „Lepiej późno niż wcale” gromadził średnio 1,08 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,33 mln zł.
więcej
|
Polsat News zamienia miejscami ,,Politykę na ostro" i ,,Interwencję Extra". Dorota Gawryluk: Tak to było już od początku zaplanowane
Od poniedziałku, 5 listopada Polsat News zamieni miejscami programy „Polityka na ostro” i „Interwencja Extra”. - Tak to było już od początku zaplanowane, aby „Interwencję Extra” pokazywać o godz. 21.00. Emisja programu o 20.00 w październiku wynika z problemów technicznych związanych z remontem studia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
1,71 mln widzów debiutu serialu ,,Pod powierzchnią" w TVN
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Pod powierzchnią” oglądało średnio 1,71 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
6,9 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów w telewizji. Najwięcej w TVP1
Łącznie 6,88 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników wyborów samorządowych, które miało miejsce w niedzielę wieczorem. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1, ale liderem całego rynku w tym paśmie był TVN pokazujący „MasterChefa” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Miniseria ,,Dynastia Kimów - trzy pokolenia" w National Geographic
W piątek, 16 listopada 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję czteroodcinkowego cyklu „Dynastia Kimów - trzy pokolenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karolina Szostak prowadzi kącik kulinarny w Polsat Sport Premium
Karolina Szostak prowadzi kącik kulinarny „Kuchnia Mistrzów” w Polsat Sport Premium, który wystartował na początku października br. - Od przepisu do gotowego dania w ciągu 90 minut, czyli takie gotowanie na dystansie czasu gry meczu piłkarskiego - opisuje nam formułę cyklu Marian Kmita, dyrektor ds. sportu Telewizji Polsat.
więcej
|
Discovery uruchomi serwis streamingowy Golf TV, w Polsce transmisje z PGA Tour od 2020 roku
Z początkiem stycznia 2019 roku ruszy internetowy serwis streamingowy Golf TV, tworzony przez Discovery we współpracy z organizatorem cyklu turniejów golfowych PGA Tour.
więcej
|
,,Nasz nowy dom", ,,Przyjaciółki" i pasmo filmowe ,,Mega Hit" najdroższe w cenniku Polsatu
W listopadzie w ramówce Polsatu najwyższe ceny będą miały reklamy emitowane przy programie „Nasz nowy dom”, serialu „Przyjaciółki” i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
TVN liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz mecze reprezentacji Polski z Ligi Europy z Włochami i Portugalią. Wśród stacji nowym liderem został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2649 podróży zagranicznych pracowników TVP, którzy nie są dziennikarzami
Telewizja Polska w odpowiedzi na interpelację posła Bartosza Jóźwiaka ujawniła, ile podróży odbyli pracownicy TVP, którzy nie są dziennikarzami, ani członkami ekip realizacyjnych.
więcej
|
Szefowa wPolityce: największe miasta w wyborach utrwaliły najgorszy stereotyp Polaka. Ekspert TVP Info: winna propaganda TVP
- Warszawa, Poznań, Łódź czy Legionowo utrwaliły dziś najgorszy stereotyp Polaka - cwaniaka, złodzieja i kombinatora. Na szczęście Polska to nie tylko największe miasta - napisała o wynikach wyborów samorządowych Marzena Nykiel, publicystka „Sieci” i redaktor naczelna wPolityce.pl. Natomiast politolog prof. Kazimierz Kik, często wypowiadający się jako ekspert w TVP Info, ocenił, że do porażki Patryka Jakiego przyczyniła się propaganda Telewizji Polskiej.
więcej
|
Richard Parsons przestaje kierować tymczasowo stacją CBS, zastąpi go Strauss Zelnick
Richard Parsons, który pod odejściu Lesa Moonvesa sprawował funkcję tymczasowego prezesa stacji CBS zapowiedział odejście ze stanowiska z powodów zdrowotnych. Na jego miejsce ma się pojawić Strauss Zelnick, doświadczony menedżer branży medialnej i rozrywkowej. Nadal trwają poszukiwania odpowiedniego kandydata do stałego kierowania CBS.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciej Waligóra z DDB&tribal przewodniczącym zarządu KTR
Maciej Waligóra, dyrektor kreatywnyo DDB&tribal, został nowym przewodniczącym zarządu KTR. Ustępujący Przemysław Bogdanowicz będzie dalej zasiadał w zarządzie organizacji.
więcej
|
Ikea otwiera sklep w Blue City. Takiego formatu jeszcze nie było
Dziś sieć Ikea otwiera swój nowy sklep w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Jest to jednak z pierwszych placówek w takim formacie na świecie. Ma mniejszą powierzchnię niż dotychczasowe sklepy i oferuje klientom wiele technologicznych nowinek.
więcej
|
Mateusz Morawiecki pokaże Polskę w ,,The Royal Tour" w telewizji PBS
Gospodarzem odcinka programu podróżniczo-edukacyjnego „The Royal Tour” w PBS dotyczące Polski będzie premier Mateusz Morawiecki. Zapewniła to Polska Fundacja Narodowa.
więcej
|
,,Wiem, czym oddycham" - Aviva ostrzega przed skutkami smogu w mieszkaniach (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Aviva zaczęła telewizyjną odsłonę drugiej edycji kampanii „Wiem, czym oddycham”. Akcja zwraca uwagę na problem powietrza w mieszkaniach zanieczyszczonego wskutek smogu. Spot na potrzeby kampanii przygotowała agencja Y&R, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Blue 449.
więcej
|
Edyta Maciejewska: z The Digitals do Gong
Edyta Maciejewska objęła stanowisko social media & director w agencji kreatywnej Gong (Group One). Poprzednio związana była z The Digitals (Grupa S/F).
więcej
|
,,Nasz nowy dom", ,,Przyjaciółki" i pasmo filmowe ,,Mega Hit" najdroższe w cenniku Polsatu
W listopadzie w ramówce Polsatu najwyższe ceny będą miały reklamy emitowane przy programie „Nasz nowy dom”, serialu „Przyjaciółki” i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
,,Kler" ma już 4,14 mln widzów, wyprzedził ,,Avatara"
Po ponad trzech tygodniach od premiery, „Kler" Wojciecha Smarzowskiego osiągnął frekwencję dokładnie 4 144 061 widzów. Tym samym przebił wynik „Avatara", najpopularniejszego zagranicznego filmu w polskim box office.
więcej
|
Nowy program lojalnościowy Coffee Club zastąpi w Costa Coffee dotychczasowe karty i stempelki
Sieć kawiarni Costa Coffee wprowadziła program lojalnościowy Coffee Club, którego aplikacja pozwala na tworzenie spersonalizowanych promocji. Zastąpi on dotychczas stosowane karty i stempelki.
więcej
|
Prima Finezja reklamowana jako ,,więcej niż kubek kawy" (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa kawy Prima Finezja (produkowanej przez Jacobs Douwe Egberts Polska). Jest realizowana pod hasłem „Więcej niż kubek kawy”.
więcej
|
Gala Bestsellery Empiku 2017 transmitowana w TVN nominowana do nagród World Best Events
Gala rozdania nagród Bestsellery Empiku uzyskała nominację w konkursie World Best Events. Gala organizowana przez Empik oraz agencję Allegro była transmitowana na żywo na antenie TVN w lutym br. Jury nominowało 9 najlepszych wydarzeń kulturalnych na świecie, nagrody zostaną rozdane 23 listopada br. w ramach BEA World Festival.
więcej
|
KUPS ruszyła z VIII edycją kampanii ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęła VIII edycję kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Obecne działania będą wspierać konsumentów w zmianie postaw żywieniowych. Za ich realizację odpowiada agencje PR Hub i Rebel Media.
więcej
|
Warszawa promuje się roślinami wyrastającymi ze słupów reklamowych
Firma Warexpo na zlecenie Zarządu Zieleni miasta Warszawy realizuje niestandardową kampanię outdoorową. W jej ramach z trzech słupów reklamowych tej firmy wyrosły rośliny.
więcej
|
Katarzyna Radecka i Maciej Piątek w zespole V&P
W agencji V&P (Grupa V&P) Katarzyna Radecka objęła nowe stanowisko business development managera, a Maciej Piątek - art directora.
więcej
|
Kajetan Kajetanowicz ambasadorem Pirelli
Włoski dostawca opon homologowanych Pirelli nawiązał współpracę z polskim kierową rajdowym, Kajetanem Kajetanowiczem. Ambasador wystąpi w kampanii poświęconej bezpiecznej jeździe samochodem.
więcej
|
Dziecięce figle w reklamie odkurzaczy bezprzewodowych Bosch
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), promująca linię odkurzaczy bezprzewodowych Athlet.
więcej
|
Wedel w reklamie pokazuje, jak brzmi czekolada (wideo)
Lotte Wedel zaczął kampanię nowej linii czekolad premium, E. Wedel. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Geometry Global, Film Fiction Adrian Pawłowski i CORD Poland.
więcej
|
Pomidory "nasycone kolorem i dopieszczone słońcem" w reklamie soków Tymbark (wideo)
W nowej reklamie soków pomidorowych Tymbark (Grupa Maspex) podkreślana jest zawartość potasu i błonnika. Kreację przygotowała agencja Bardzo, za zakupem mediów zajął się Starcom.
więcej
|
Burger King serwuje "koszmarogenne" burgery przed halloween
Nightmare King to nowa kanapka Burger Kinga, po której zjedzeniu zwiększa się prawdopodobieństwo występowania koszmarów nocnych. Burger sprzedawany będzie tylko do 1 listopada.
więcej
|
Hasło na reklamie easyJet można odczytać jedynie na tafli wody
Linie lotnicze easyJet niestandardowo wykorzystały billboard do własnej promocji. Hasło na nim umieszczono do góry nogami. Można je odczytać jedynie w tafli wody, która znajduje się obok budynku, na którym zawisła reklama.
więcej
|
Sieć Dentsu Aegis przejmuje firme Namics AG
Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network podpisała ostateczną umowę przejęcia agencji cyfrowej Namics AG działającej w Szwajcarii i Niemczech. Akwizycja ta ma pomóc należącej do Dentsu agencji Merkle zwiększyć możliwości i zasięg geograficzny oraz umocnić pozycję w regionie EMEA.
więcej
|
Microsoft niestandardowo promuje się w warszawskim ZOO
Microsoftus Precisionus Mouseus to nowy gatunek myszy, który na potrzeby kampanii Microsoft "zamieszkał" w warszawskim ogrodzie zoologicznym. To część niestandardowej promocji sprzętu firmy.
więcej
|
Olga Bołądź, Maja Ostaszewska, Kamil Nosel i inni w teledysku Leszka Stanka promują adopcję zwierząt (wideo)
Leszek Stanek w teledysku do piosenki „Lost boy" promuje adopcję zwierząt. Wystąpili w nim m.in. tym Olga Bołądź, Maja Ostaszewska, Agata Buzek, Kamil Nosel i Olga Frycz. Projekt wspiera działania Fundacji Viva!.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Bartosz Węglarczyk promował biletowaną imprezę o alkoholu
W zeszły weekend 19-20 października br. w Warszawie odbywał się Festiwal Wódki i Zakąski, czyli coroczna impreza, której celem jest - jak podają organizatorzy - propagowanie tradycji gorzelniczych w Polsce. Imprezę reklamował i prowadził Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
Daniel Křetínský, właściciel Radia ZET chce kupić udziały w ,,Le Monde"
Daniel Křetínský, właściciel koncernu Czech Media Invest, do którego należy Radio ZET prowadzi rozmowy w sprawie wykupienia mniejszościowych udziałów we francuskim dzienniku „Le Monde” - wynika z nieoficjalnych doniesień. Křetínský jest też zainteresowany zakupem magazynu modowego „Elle”.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. ,,Twoje Imperium" na plusie
W sierpniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
"SNL Polska - Weekend Update" od 27 października w Showmax, dzień później w Telewizji WP
W sobotę, 27 października Showmax rozpocznie emisję rozrywkowego show "SNL Polska - Weekend Update" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program dzień później obejrzą widzowie Telewizji WP.
więcej
|
Netflix wyda dodatkowe 2 miliardy dolarów na produkcję oryginalnych treści
Netflix zapowiedział że zamierza zwiększyć o 2 mld dolarów budżet przeznaczony na produkcję własnych filmów i programów oraz zakup licencji na treści pochodzące od partnerów. Pieniądze na sfinansowanie tych wydatków mają pochodzić z kredytu.
więcej
|
Marcin Łukasik przeszedł z Polsatu do Wirtualnej Polski, prowadzi ,,Money. To się liczy"
Marcin Łukasik dołączył do redakcji Money.pl (Grupa Wirtualna Polska), gdzie m.in. prowadzi program „Money. To się liczy”. Poprzednio był związany z Telewizją Polsat, a wcześniej m.in. z Radiem Kolor i Radiem PiN.
więcej
|
Brendan Iribe, współtwórca Oculusa odchodzi z Facebooka. W tle koniec projektu Oculus Rift 2
Brendan Iribe, współtwórca i były szef firmy Oculus zapowiedział swoje odejście z Facebooka, do którego przeszedł wraz z firmą 4 lata temu. Iribe planuje kolejny etap w swoim życiu, jednak jego odejście zbiega się z rezygnacją przez Facebook z projektu gogli Oculus Rift 2.
więcej
|
Anna Sztejter: z Bridge2Fun do newonce.media
Anna Sztejter zaczęła pracę jako dyrektor rozwoju biznesu w newonce.media. Poprzednio była związana z Bridge2Fun, a wcześniej m.in. z Grey Group Poland, Cohn&Wolfe i TestardoRedCell.
więcej
|
Japonia wzywa Facebook do lepszej ochrony użytkowników. 100 tysięcy Japończyków dotknął skandal z Cambridge Abalytica
Władze Japonii zaapelowały do Facebooka o większą staranność w ochronie danych użytkowników oraz lepszym niż dotąd informowaniu ich o kwestiach dotyczących bezpieczeństwa na platformie. To reakcja na ostatnią kradzież informacji o użytkownikach Facebooka oraz wcześniejszą aferę z Cambridge Analytica, która dotknęła ponad 100 tys. internautów w Japonii.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
więcej
|
Netflix oskarżony o dzielenie widzów według koloru skóry. ,,Nie pytamy użytkowników o ich rasę"
Netflix został posądzony przez użytkowników o to, że promując swoje treści w serwisie pokazuje inne materiały graficzne czarnoskórym i białym użytkownikom. Ma to być zabieg marketingowy przyciągający do filmów i seriali większą liczbę odbiorców według koloru skóry. Netflix zaprzecza i wyjaśnia, że nie gromadzi informacji na temat rasy swoich użytkowników.
więcej
|
Krystyna Pawłowicz: czas na opcję zero w mediach. Dziennikarze: to skutek szoku i poczucia klęski
- Teraz jednak CZAS NA MEDIA! Moim zdaniem OPCJA ZERO na rynku RTV! Dość zewnętrznych partii TVN czy Onet! - zapowiedziała w poniedziałek rano posłanka PiS Krystyna Pawłowicz. Część dziennikarzy oceniła to jako wyraz niezadowolenia po wyniku partii rządzącej w wyborach samorządowych.
więcej
|
Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku
Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.
materiał partnerski
więcej
|
|
|