Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 24 Października 2018
 
 
 
Tomasz Wybranowski pisze list otwarty do Rady Mediów Narodowych. ,,Wykrwawia się Polskie Radio"
 
Tomasz Wybranowski - finalista ubiegłorocznego konkursu na prezesa Polskiego Radia - napisał list otwarty do Rady Mediów Narodowych. - Media publiczne są łupem politycznym i … tylko łupem. Ta karuzela sprawia, że najbardziej tracą słuchacze, suweren, który także jest płatnikiem Polskiego Radia - uważa Wybranowski. więcej
 
 
TVN będzie dalej swatać w reality ,,Ślub od pierwszego wejrzenia". Czwarty sezon za rok, startują castingi
 
Jesienią przyszłego roku TVN wyemituje czwarty sezon reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, w którym uczestnicy połączeni w pary spotykają się po raz pierwszy w Urzędzie Stanu Cywilnego i składają przysięgę małżeńską. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności i już szuka uczestników do nowej edycji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Rada Mediów Narodowych zgodziła się zmianę statutu PAP związku z połączeniem z PW ,,Rzeczpospolita"
 
Wczoraj odbyło się kolejne posiedzenie Rady Mediów Narodowych. Tym razem dyskutowano o zmianie statutu Polskiej Agencji Prasowej, który wymaga modyfikacji w związku z połączeniem z Przedsiębiorstwem Wydawniczym „Rzeczpospolita”. Członkowie RMN jednomyślnie zagłosowali za połączeniem obu podmiotów. więcej
 
 
Librus i Vulcan.net.pl przyciągają bardziej niż Wikipedia. Bryk.pl zyskał, w dół Sciaga.pl i Bab.la (top serwisów edukacyjnych)
 
Wśród witryn edukacyjnych zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Wikipedia, a pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez odwiedzającego liderem jest Librus.pl wyprzedający Vulcan.net.pl. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotował Bryk.pl, a spore spadki - Sciaga.pl, Bab.la i Edupage.pl. więcej
 
 
Facebook zapowiada nową wersję Messengera. Będzie prostszy w obsłudze, tylko 3 główne zakładki
 
Facebook zapowiedział wprowadzenie kolejnej wersji komunikatora Messenger oznaczonej numerem 4. Nowa odsłona aplikacji ma oferować przede wszystkim prostszą i wygodniejszą obsługę rozmów, liczba podstawowych zakładek zostanie ograniczona z  dziewięciu do najważniejszych trzech. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Joanna Lichocka: Duży wpływ na przebieg kampanii wyborczej w Polsce miały niemieckie media więcej
 
Przychylność TVP nie pomogła Patrykowi Jakiemu? Piotr Zaremba: był bohaterem pozytywnym telewizji publicznej więcej
 
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy więcej
 
Edward Miszczak: Ramówka idzie jak rakieta, sądzę że jesień będzie nasza więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programming Manager (Factual) Fox Networks Group Poland
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
Redaktor Serwisu z Informacjami Lokalnymi Grupa ZPR Media
Redaktor Naczelny Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej (PMP) Grupa ZPR Media
Junior Sales Manager Filmweb
Sales Manager Filmweb
Dyrektor Działu Konferencji i Szkoleń Gremi Media
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Senior PR Consultant / Senior account manager Big Picture
PR Consultant / PR account manager Big Picture
Administrator Aplikacji TVN
Młodszy Administrator Aplikacji TVN
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OPRACOWAŃ TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN będzie dalej swatać w reality ,,Ślub od pierwszego wejrzenia". Czwarty sezon za rok, startują castingi

Jesienią przyszłego roku TVN wyemituje czwarty sezon reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, w którym uczestnicy połączeni w pary spotykają się po raz pierwszy w Urzędzie Stanu Cywilnego i składają przysięgę małżeńską. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności i już szuka uczestników do nowej edycji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Najwięcej straciło TVP Info, rekordowy wzrost TV Puls i Nowa TV

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej we wrześniu br. nadal był Polsat, którego przewaga nad innymi stacjami się jednak zmniejszyła do minimum. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Nowa TV, a najwięcej straciło TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polska chce wiedzieć jak wygląda na tle konkurencji

Telewizja Polska zaczęła przetarg na sondaż o pozycjonowaniu jej kanałów na tle konkurencji. Wybrany instytut badawczy będzie pracować dla TVP do końca stycznia 2019 roku. Badanie ma zostać zrealizowane do połowy grudnia br. więcej

Netia i Nokia dostarczą internet kablowy o prędkości 1 Gb/s

Netia i Nokia zawarły umowę, w ramach której fiński koncern dostarczy rozwiązania pozwalające zmodernizować sieć kablową Netii w Warszawie i Krakowie. Dzięki temu klienci operatora będą mogli korzystać z dostępu do sieci o prędkości od 1 Gb/s wzwyż. Modernizacja rozpocznie się w IV kwartale 2018 roku. więcej

,,Pasjonaci czy wariaci" kolejną produkcją TLC Polska. Premiera 3 listopada

W sobotę 3 listopada br. stacja TLC rozpocznie emisję nowego cyklu dokumentalnego „Pasjonaci czy wariaci”, który przedstawia szokujące pasje ludzi. To kolejna lokalna produkcja TLC tej jesieni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy serial ,,Coroner" w 2019 roku w 13 Ulica

NBCUniversal International Networks zakupiło prawa do emisji serialu kanadyjskiego kanału CBC „Coroner”. Jego premiera zaplanowana została w przyszłym roku na antenie 13 Ulicy. więcej

History Vault rusza w RPA

History Vault, usługa VoD kanału History, została udostępniona w Republice Południowej Afryki. W ten sposób debiutuje ona poza rynkiem amerykańskim. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Tomasz Wybranowski pisze list otwarty do Rady Mediów Narodowych. ,,Wykrwawia się Polskie Radio"

Tomasz Wybranowski - finalista ubiegłorocznego konkursu na prezesa Polskiego Radia - napisał list otwarty do Rady Mediów Narodowych. - Media publiczne są łupem politycznym i … tylko łupem. Ta karuzela sprawia, że najbardziej tracą słuchacze, suweren, który także jest płatnikiem Polskiego Radia - uważa Wybranowski. więcej

 
Urszula Dudziak, Marek Napiórkowski i Barbara Wrońska z Mateuszami Trójki 2018

We wtorek 23 października br. przyznane zostały nagrody muzyczne Programu III Polskiego Radia. Mateusze Trójki w kategoriach jazzu i muzyki rozrywkowej otrzymali Urszula Dudziak, Kasia Pietrzko, Marek Napiórkowski, Barbara Wrońska, Błażej Król i Jan Kanty Pawluśkiewicz. więcej

 
KRRiT ma wolne częstotliwości. We Wrocławiu i Szczecinie po Radiu Bajka

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła listę wolnych częstotliwości, na które w najbliższym czasie rozpisze konkursy. Wolnych jest w sumie siedem częstotliwości radiowych, w siedmiu różnych województwach. Wśród zwolnionych znalazły się dwie po Radiu Bajka. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi w II i III kwartale. Eska na drugim miejscu

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi

O kierunkach rozwoju i wyzwaniach Klubu Twórców Reklamy rozmawiamy z nowym przewodniczącym zarządu organizacji, Maciejem Waligórą. - Bardzo ważnym zadaniem, nie tylko dla Klubu i konkursu, ale dla całej branży, jest bycie atrakcyjnym dla młodych ludzi, pokolenia absolwentów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Waligóra. więcej

Aflofarm, Unilever i Polkomotel z mniejszymi wydatkami na reklamę po trzech kwartałach (Top10)

Wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach wzrosły po trzech kwartałach br. - rok do roku - o 7,7 proc. Najbardziej zwiększyła je firma Natur Produkt Zdrovit. Budżety reklamowe na media zredukowali Aflofarm Farmacja Polska, Unilever Polska i Polkomtel. więcej

Orlen otworzył pierwszą stację w formacie drive through

PKN Orlen uruchomił we wtorek Orlen Drive pierwszą stację paliw w formacie drive through. Można tam zatankować, zamówić produkty gastronomiczne i zapłacić za wszystkie usługi bez konieczności wysiadania z auta. więcej

Ścieżki zakupowe Polaków. ,,Polskie firmy muszą dysponować całościową strategią w online i offline"

Polscy konsumenci płynnie poruszają się między światami online i offline w drodze do zakupu, więc sprzedawcy muszą dysponować całościową strategią obecności w obu kanałach, wynika z badania Ipsos dla Google dotyczących ścieżek zakupowych Polaków. więcej

Amazon otworzył w Londynie swój pierwszy pop-up store w Europie

Amazon, firma działająca w branży e-commerce otworzyła w Londynie swój pierwszy tego rodzaju pop-up store w Europie. Zostanie zamknięty po pięciu dniach. więcej

Reżyser reklamy ,,Orange is The New Black" z Magdą Gessler w impresariacie Nest Warsaw

Do grona twórców reprezentowanych przez impresariat Nest Warsaw, z końcem października dołącza reżyser Armin Kurasz. To autor viralowego wideo z Magdą Gessler, które w lipcu tego promowało nowy sezon serialu „Orange is The New Black” Netflixa. więcej

Sztuczna inteligencja mówi w reklamie smartfona Huawei Mate 20 Pro (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej smartfon Huawei Mate 20 Pro. Akcję przygotowała agencja DDB&tribal. więcej

Anna Lipińska przeszła z Codemedia do Booost

Anna Lipińska zaczęła pracę jako media director w agencji performance marketingu Booost (należącej do holdingu Mediacap). Wcześniej pracowała w Codemedia i Peugeot Polska. więcej

Credit Agricole z Dawidem Podsiadło reklamuje pożyczkę gotówkową ,,na małe i duże życzenia" (wideo)

W nowej kampanii reklamowej banku Credit Agricole, w której występuje piosenkarz Dawid Podsiadło, promowana jest pożyczka gotówkowa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Just, Cube Group, Performics i Arena Media. więcej

,,Są wybory, które łączą" w reklamach piwa Tyskie

Nowe reklamy outdoorowe piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazują slogan „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na Ty”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Zenith, Tailor Made PR i Gong. więcej

Agata Żyźniewska i Wojciech Portnicki w zespole kreacji Plej

Agata Żyźniewska objęła stanowisko copywritera w agencji Plej, będzie pracować w teamie z art directorem Maciejem Tilem. Wojciech Portnicki dołącza do zespołu jako senior digital designer. więcej

Social Sharks nowa agencja social media

W październiku na rynku zaczęła działać nowa agencja Social Sharks, specjalizująca się w komunikacji w social media. Na czele krakowskiej firmy stoi Konrad Syga. więcej

Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker

Gabriel Olszewski w firmie Diageo w Amsterdamie odpowiada za globalny marketing marki alkoholowej Johnnie Walker. Do firmy tej przeszedł z Jacobs Douewe Egberts. więcej

Mariusz Kaźmierczak na czele sprzedaży w Inteliwise

Mariusz Kaźmierczak objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży w Inteliwise, firmie dostarczającej oprogramowanie i usługi w chmurze oparte o algorytmy sztucznej inteligencji. więcej

Reprise będzie audytować kampanie internetowe

Agencja digitalowa Reprise (należy do IPG Mediabrands) wprowadziła do swojej oferty narzędzie do audytu kampanii online. Platforma Digital Experience Audit (DXA) pozwala na bieżącą analizę przebiegu działań reklamowych w internecie i wskazanie obszarów wymagających uwagi. więcej

Roche Dabetes Care Polska ,,ogarnia cukrzycę" (wideo)

Ruszyła kampania „Ogarnij cukrzycę!” od Roche Diabetes Care Polska przygotowana przez ASAP&ASAP Communication. Związana jest z debiutem rynkowym nowego produktu wspomagającego leczenie cukrzycy, glukometru Accu-Chek Instant. więcej

Marta Machnikowska i Waldemar Marczyk w Result Media

Marta Machnikowska i Waldemar Marczyk zostali nowymi account executive w Result Media. Do ich zadań należy obsługa klientów agencji i doradztwo w zakresie działań marketingu internetowego. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Rada Mediów Narodowych zgodziła się zmianę statutu PAP związku z połączeniem z PW ,,Rzeczpospolita"

Wczoraj odbyło się kolejne posiedzenie Rady Mediów Narodowych. Tym razem dyskutowano o zmianie statutu Polskiej Agencji Prasowej, który wymaga modyfikacji w związku z połączeniem z Przedsiębiorstwem Wydawniczym „Rzeczpospolita”. Członkowie RMN jednomyślnie zagłosowali za połączeniem obu podmiotów. więcej

Prawnicy Doroty Rabczewskiej i Emila Stępnia chcą pozwać Agorę za reportaż w ,,Dużym Formacie"

W poniedziałek w „Dużym Formacie” ukazał się artykuł „Jak firma Emila Stępnia i Doroty Dody Rabczewskiej zebrała pieniądze na film, którego nie produkowała” autorstwa Grzegorza Szymanika. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w najbliższym czasie reprezentujący firmę pary prawnik ma skierować do sądu powództwo o ochronę dóbr osobistych, w związku z publikacją artykułu. więcej

,,Tygodnik Solidarność" powiesił na swojej siedzibie plakat ,,Dekomunizacja", odpowiada na banner ,,Konstytucja" na Sądzie Najwyższym

Na siedzibie redakcji „Tygodnika Solidarność” umieszczono plakat z napisem „Dekomunizacja”. To odpowiedź na plakat „Konstytucja” powieszony na siedzibie Sądu Najwyższego. więcej

Kurski: podłości oportunistów z mediów narodowych zostaną zapamiętane. Karnowski: niemieckie media w Polsce coraz mocniejsze

- Hej, oportuniści, karierowicze, miernoty i lokaje władzy z prokuratur, sądów, KRS, administracji i tzw. narodowych mediów. Wasze podłości zostaną zapamiętane - napisał na Twitterze Jarosław Kurski, wicenaczelny „Gazety Wyborczej”. - Nie można skutecznie się wyrywać z niemieckiej dominacji i pozwalać, by niemieckie media sprawowały rząd dusz w kraju - ocenił Michał Karnowski z „Sieci”. Stwierdzenia obu publicystów zostały skrytykowane przez niektórych dziennikarzy. więcej

,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami w lipcu, ,,Kurier TV" stracił najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Librus i Vulcan.net.pl przyciągają bardziej niż Wikipedia. Bryk.pl zyskał, w dół Sciaga.pl i Bab.la (top serwisów edukacyjnych)

Wśród witryn edukacyjnych zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Wikipedia, a pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez odwiedzającego liderem jest Librus.pl wyprzedający Vulcan.net.pl. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotował Bryk.pl, a spore spadki - Sciaga.pl, Bab.la i Edupage.pl. więcej

Facebook zapowiada nową wersję Messengera. Będzie prostszy w obsłudze, tylko 3 główne zakładki

Facebook zapowiedział wprowadzenie kolejnej wersji komunikatora Messenger oznaczonej numerem 4. Nowa odsłona aplikacji ma oferować przede wszystkim prostszą i wygodniejszą obsługę rozmów, liczba podstawowych zakładek zostanie ograniczona z  dziewięciu do najważniejszych trzech. więcej

eObuwie.pl planuje wejście na giełdę, prawie połowę wpływów ma z zagranicy

Spółka eObuwie.pl (należąca do grupy kapitałowej CCC) zaczęła wstępne przygotowania do debiutu na warszawskiej giełdzie. Chce pozyskać ze sprzedaży akcji środki na dalszy rozwój. więcej

Netia i Nokia dostarczą internet kablowy o prędkości 1 Gb/s

Netia i Nokia zawarły umowę, w ramach której fiński koncern dostarczy rozwiązania pozwalające zmodernizować sieć kablową Netii w Warszawie i Krakowie. Dzięki temu klienci operatora będą mogli korzystać z dostępu do sieci o prędkości od 1 Gb/s wzwyż. Modernizacja rozpocznie się w IV kwartale 2018 roku. więcej

Ponad 84 proc. Polaków ma dostęp do internetu. Komputer w prawie 83 proc. gospodarstw domowych

77,5 proc. Polaków korzysta z internetu, a 95 proc. polskich firm posiada dostęp do szerokopasmowych łączy internetowych - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. Polacy coraz częściej korzystają z internetowego dostępu do usług administracji publicznej, w 2018 roku ich odsetek wzrósł do 35,5 proc. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Telewizja Polska chce wiedzieć jak wygląda na tle konkurencji

Telewizja Polska zaczęła przetarg na sondaż o pozycjonowaniu jej kanałów na tle konkurencji. Wybrany instytut badawczy będzie pracować dla TVP do końca stycznia 2019 roku. Badanie ma zostać zrealizowane do połowy grudnia br. więcej

Ścieżki zakupowe Polaków. ,,Polskie firmy muszą dysponować całościową strategią w online i offline"

Polscy konsumenci płynnie poruszają się między światami online i offline w drodze do zakupu, więc sprzedawcy muszą dysponować całościową strategią obecności w obu kanałach, wynika z badania Ipsos dla Google dotyczących ścieżek zakupowych Polaków. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Małgorzata Pietkun w departamencie komunikacji korporacyjnej PGE

Małgorzata Pietkun dołączyła do departamentu komunikacji korporacyjnej PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Objęła tam stanowisko zastępcy dyrektora tego departamentu – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Hill+Knowlton Strategies dla Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Agencja Hill+Knowlton Strategies zajmuje się komunikacją Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, inicjatywy działającej w ramach Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. Działania częściowo realizowane są pro publico bono. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus wprowadza oferty Internetowy Mix i Rozmowny Mix w cenie od 30 do 50 złotych
Ponad 84 proc. Polaków ma dostęp do internetu. Komputer w prawie 83 proc. gospodarstw domowych
CD Projekt Red wprowadza na rynek darmową grę ,,Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana" oraz ,,Wiedźmin: Wojna Krwi" w cenie 99,99 złotych
Millenium wprowadzi Apple Pay
Z aplikacji ,,Mój T-Mobile" korzysta 150 tys. użytkowników
Kruger&Matz: nowy smartwatch Style 2 za 299 zł
Sztuczna inteligencja mówi w reklamie smartfona Huawei Mate 20 Pro (wideo)
Nokia 7.1 w Polsce za 1499 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
eObuwie.pl planuje wejście na giełdę, prawie połowę wpływów ma z zagranicy
Orlen otworzył pierwszą stację w formacie drive through
Ścieżki zakupowe Polaków. ,,Polskie firmy muszą dysponować całościową strategią w online i offline"
Millenium wprowadzi Apple Pay
Amazon otworzył w Londynie swój pierwszy pop-up store w Europie
60 proc. polskich studentów pracuje, tylko dla 22 proc. z nich motywacją są pieniądze
Bezrobocie jeszcze spadnie w październiku i listopadzie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Julia Roberts w serialu "Homecoming". Wita żołnierzy powracających do domu
Artur Andrus pokazał "A jak patrzy się z Przehyby"
Dermot Mulroney zagra w "Trick". Nowy film Patricka Lussiera
Opóźniona premiera filmu "Wonder Woman 1984". O siedem miesięcy
W lutym premiera horroru "The Prodigy"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj