Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 25 Października 2018
 
 
 
Katastrofa wizerunkowa LOT-u. ,,Najgorzej zarządzony kryzys w ostatnim czasie"
 
Od kilku dni trwa strajk części pracowników PLL LOT. Według władz spółki protest jest nielegalny - zdecydowano w związku z tym o zwolnieniu 67 pracowników w trybie dyscyplinarnym. Problemy wewnętrzne przewoźnika skutkowały natomiast odwołaniem kilkudziesięciu połączeń. Jak obecna sytuacja wpłynie na wizerunek LOT-u? Eksperci oceniają to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Bez zmian oglądalność Polsat News po starcie nowej ramówki. "Liczę, że zaczniemy się piąć do góry"
 
Polsat News po wprowadzeniu nowej ramówki ogląda średnio 64,4 tys. osób. Są to porównywalne wyniki względem analogicznego okresu rok wcześniej oraz okresu poprzedzającego. - Mamy bardzo dobrą pozycję wyjściową do tego, aby wzmacniać swoją pozycję rynkową przyciągając do siebie nowych widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej
 
 
Witold Kołodziejski wybrany do sejmiku mazowieckiego, a Diduszko-Zyglewska i Jurkiewicz do rady Warszawy
 
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski uzyskał mandat radnego sejmiku województwa mazowieckiego, a do Rady Warszawy wybrani zostali publicystka „Krytyki Politycznej” Agata Diduszko-Zyglewska i członek zarządu Polskiej Fundacji Narodowej Cezary Jurkiewicz. Mandatów w stołecznej radzie nie uzyskali natomiast m.in. rzeczniczka prasowa KRRiT Teresa Brykczyńska i redaktor naczelny „Trybuny” Piotr Gadzinowski. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat największą polską firmą prywatną. CD Projekt wyprzedził LPP i CCC
 
Polską firmą prywatną o największej wartości jest niezmiennie Cyfrowy Polsat. Na drugie miejsce awansował CD Projekt. Vectra jest wyceniania nieco wyżej niż Multimedia Polska, a Wirtualna Polska - niż Grupa Pracuj. więcej
 
 
Polski rynek mobilny nasycony smartfonami. Rośnie rola smart-video i inteligentnych usług finansowych
 
Penetracja smartfonów wśród polskich internautów w 2018 r. osiągnie ok. 90 proc., a nasz rynek mobile staje się coraz bardziej dojrzałym ekosystemem - wynika z raportu IAB Polska. Dynamicznie rośnie aktywność użytkowników związana z oglądaniem wideo w telefonach oraz usługami finansowymi. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tomasz Wybranowski pisze list otwarty do Rady Mediów Narodowych. ,,Wykrwawia się Polskie Radio" więcej
 
Joanna Lichocka: Duży wpływ na przebieg kampanii wyborczej w Polsce miały niemieckie media więcej
 
Przychylność TVP nie pomogła Patrykowi Jakiemu? Piotr Zaremba: był bohaterem pozytywnym telewizji publicznej więcej
 
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz (polski show biznes) Grupa ZPR Media
Redaktor / redaktorka prowadząca Burda.pl Burda International Poland
Specjalista/specjalistka ds. mediów społecznościowych Burda.pl Burda International Poland
Programming Manager (Factual) Fox Networks Group Poland
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej Carlsberg Polska
Redaktor Serwisu z Informacjami Lokalnymi Grupa ZPR Media
Redaktor Naczelny Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej (PMP) Grupa ZPR Media
Junior Sales Manager Filmweb
Sales Manager Filmweb
Dyrektor Działu Konferencji i Szkoleń Gremi Media
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Senior PR Consultant / Senior account manager Big Picture
PR Consultant / PR account manager Big Picture
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Bez zmian oglądalność Polsat News po starcie nowej ramówki. "Liczę, że zaczniemy się piąć do góry"

Polsat News po wprowadzeniu nowej ramówki ogląda średnio 64,4 tys. osób. Są to porównywalne wyniki względem analogicznego okresu rok wcześniej oraz okresu poprzedzającego. - Mamy bardzo dobrą pozycję wyjściową do tego, aby wzmacniać swoją pozycję rynkową przyciągając do siebie nowych widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

Trzynasty sezon serialu ,,Przyjaciółki" wiosną w Polsacie. Wystartowały zdjęcia

Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji „Przyjaciółek”. Trzynasty sezon serialu pojawi się w wiosennej ramówce stacji - dowiedział się portal Wirtuanemedia.pl. więcej

TVN skompletował listę uczestników reality ,,Agent - Gwiazdy 4". Niedługo start zdjęć

Stacja TVN przygotowuje się do realizacji czwartej edycji reality-show „Agent - Gwiazdy”, w którym kolejny raz wystąpią znane osobowości. Prowadzącą będzie Kinga Rusin. Telewizja skompletowała listę uczestników, a zdjęcia rozpoczną się w listopadzie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat rozważa emisję nowych obligacji, żeby taniej spłacić obligacje za 1 mld zł

Cyfrowy Polsat planuje oszacować popyt na jego nowe obligacje oraz zaproponować warunki i harmonogram ich emisji. Chce taniej spłacić obligacje o nominalnej wartości 1 mld zł, które planowo ma wykupić w lipcu 2021 roku. więcej

4fun Media kupuje Mustache.pl za 491,5 tys. zł, w 2019 roku chce mieć 15 mln zł z e-commerce

Firma 4fun Media poprzez swoją spółkę zależną kupiła za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw, do której należy m.in. odzieżowy sklep internetowy Mustache.pl. 4fun Media zapowiada, że w przyszłym roku w segmencie e-commerce osiągnie minimum 15 mln zł wpływów. więcej

,,Mars 2" od 13 listopada w National Geographic. Komentatorami Elon Musk, Neil deGrasse Tyson i Bill Nye

We wtorek, 13 listopada 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję drugiego sezonu serii „Mars”. W roli komentatorów wystąpią m.in.: Elon Musk, Neil deGrasse Tyson czy Bill Nye. więcej

Abonament nc+ Telefon za pół ceny dla przenoszących numer

Platforma nc+ przygotowała promocję na usługi telefoniczne nc+ Telefon dla abonentów pakietów telewizyjnych. W ramach oferty przenoszący numer zyskają obniżkę abonamentu przez 12 miesięcy. więcej

Polsat Play kończy 10 lat. ,,Stacja niezmiennie ma swoich wiernych widzów"

6 października 2018 roku jubileusz 10-lecia nadawania obchodził lifestylowy kanał Polsat Play. - Konkurencja na rynku telewizyjnym jest ogromna. Otoczenie medialne ogromnie się zmieniło przez dekadę, ale Polsat Play niezmiennie ma swoich wiernych widzów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Radosław Sławiński, dyrektor stacji. więcej

Toya uruchomiła interaktywny serwis fitness. Jest on dostępny dla abonentów operatora

Sieć kablowa Toya uruchomiła interaktywny serwis fitness - Qczaj Fitness. Jest on dostępny dla abonentów operatora w cenie 29,90 zł miesięcznie. więcej

Agnieszka Więdłocha i Izabela Kuna w ,,Drunk History - Pół litra historii 2"

W obsadzie drugiego sezonu serialu „Drunk History - Pół litra historii” znajdą się jeszcze Agnieszka Więdłocha i Izabela Kuna, a raper Ten Typ Mes opowie historię złamania szyfru Enigmy. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Witold Kołodziejski wybrany do sejmiku mazowieckiego, a Diduszko-Zyglewska i Jurkiewicz do rady Warszawy

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski uzyskał mandat radnego sejmiku województwa mazowieckiego, a do Rady Warszawy wybrani zostali publicystka „Krytyki Politycznej” Agata Diduszko-Zyglewska i członek zarządu Polskiej Fundacji Narodowej Cezary Jurkiewicz. Mandatów w stołecznej radzie nie uzyskali natomiast m.in. rzeczniczka prasowa KRRiT Teresa Brykczyńska i redaktor naczelny „Trybuny” Piotr Gadzinowski. więcej

 
Andrzej Duda: media w Polsce są wolne, nie mam na nie wpływu

Podczas wizyty w Berlinie prezydent Andrzej Duda zapewnił, że media w Polsce cieszą się wolności, a on nie ma na nie wpływu. - W Polsce jest tak, że gdyby jakaś kobieta czy kobiety zostały zgwałcone, to na pewno media poinformowałyby o tym natychmiast, wskazując szczegóły, które byłyby do zdobycia, więc media w Polsce są wolne - powiedział Duda niemieckiemu dziennikarzowi. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu w II i III kwartale. Awans Eski na drugie miejsce

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajmuje FMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za II i III kwartał br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Piłkarska Ekstraklasa: 190 mln zł wpływów w tym sezonie, kolejny wzrost dzięki nowej umowie telewizyjnej

Spółka Ekstraklasa, zarządzająca rozgrywkami piłkarskiej Lotto Ekstraklasy, prognozuje, że w sezonie 2018/2019 osiągnie 190 mln zł przychodów, o 8 proc. więcej niż rok wcześniej. - Biorąc pod uwagę toczące się rozmowy dotyczące sprzedaży praw mediowych do pokazywania rozgrywek Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 spodziewamy się kolejnego skokowego zwiększenia naszych wyników w tych latach - komentuje prezes spółki Marcin Animucki. więcej

Agencje z Brand New Galaxy obsłużą e-commerce Duracella w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki

Duracell wybrał Pathfinder 23 ze wsparciem Synthrone (obie z platformy Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiedzialnego za działania e-commerce tej marki w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki. więcej

Anna Mrożewska dyrektorem marketingu Herbapolu Lublin, Paweł Głowniak dyrektorem handlowym

Anna Mrożewska została nową dyrektor marketingu, a Paweł Głowniak - dyrektorem handlowym w Herbapolu Lublin, firmie produkującej herbaty, dżemy i syropy. Mrożewska przeszła z Coca-Coli, a Głowniak - z Bakallandu. więcej

TalentMedia i Gameset partnerami strategicznymi

Sieć partnerska TalentMedia i agencja marketingu rozrywkowego Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo. Będą m.in. wzajemnie oferować usługi swoim klientom oraz współpracować przy rozwoju oferty na platformę Twitch. więcej

X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie

W serwisie Pornhub rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego x-kom. Marka pod hasłem "Stop dyskryminacji leworęcznych" promuje myszki komputerowe, stworzone dla leworęcznych użytkowników. więcej

Koniec plastikowych kubków, słomek i patyczków do uszów. Będą zakazane w Unii Europejskiej

Parlament Europejski przegłosował w środę większością głosów zakaz sprzedaży i używania plastikowych, jednorazowych przedmiotów, takich jak kubki, talerzyki, sztućce, patyczki do uszu. Zacznie on obowiązywać od 2021 roku. więcej

Ballantine's z własnym serialem. W obsadzie Bołądź, Żurek i Siudym

Marka Ballantine's (Wyborowa Pernod Ricard) wyprodukowała własny, kryminalny serial internetowy „Kropla Prawdy - Angel’s Share”. Projekt zrealizowano we współpracy z MullenLowe Warsaw. więcej

Polska Organizacja Turystyczna szykuje kampanię z udziałem polskich siatkarzy

Polska Organizacja Turystyczna planuje kampanię z udziałem reprezentacji Polski w piłce siatkowej, zarówno mężczyzn jak i kobiet - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Lucyna Koba po 23 latach opuszcza MullenLowe MediaHub

Lucyna Koba, obecnie head of client success w domu mediowym MullenLowe MediaHub rozstaje się z agencją. Pracowała w niej od 23 lat. więcej

Jacek Nowak po 18 latach żegna się z TVN Media. Przechodzi do Film Produkcja

Jacek Nowak objął stanowisko new business directora w domu produkcyjnym Film Produkcja. Przez ostatnie 18 lat związany był z Grupą TVN. więcej

Gotowanie "dwa w jednym" w kampanii piekarników Samsung Dual Cook Flex

Samsung rozpoczął kampanię piekarników z linii Dual Cook Flex. Akcję przygotowały Cheil we współpracy z Film Produkcja oraz Starcom. więcej

Adidas wybiera agencję do obsługi reklamowej Reeboka na siedmiu rynkach

Adidas rozpoczyna przetarg, w którym wyłoni agencję reklamową odpowiedzialną za działania reklamowe marki Reebok na siedmiu rynkach. Obecnie obsługą reklamową marki w Polsce zajmuje się Cut The Mustard. więcej

Omnicom Media Group zajmie się globalną obsługą mediową koncernu Daimler AG

Sieć Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową koncernu motoryzacyjnego Daimler AG. Od stycznia 2019 roku będzie planować i kupować media dla takich marek, jak Mercedes Benz czy Daimler na ponad 40 rynkach na całym świecie. więcej

Marieta Żukowska twarzą kampaii kosmetyków Parisian Cool L'Oréal Professionnel

Ruszyła kampania L’Oréal Professionnel promująca produkty do koloryzacji włosów z linii Parisian Cool. Ambasadorkami akcji zostały brytyjska modelka Alexa Chung i polska aktorka Marieta Żukowska. Kampanię z udziałem artystki przygotowała agencja Today. więcej

Pięć agencji w przetargu reklamowym Empiku

Na shortliście przetargu reklamowego Empiku znalazło się pięć agencji. Marketer nie zdradza ich nazw.  więcej

Rolnicy i pracownicy cukrowni promują Cukier Królewski

W najnowszej kampanii Cukru Królewskiego (produkowanego przez Südzucker Polska) pod hasłem „Najlepsze jest blisko” wystąpili rolnicy zajmujący się uprawą buraków cukrowych oraz pracownicy cukrowni. Ich wizerunki znalazły się na opakowaniach produktu. więcej

IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm

IKEA Polska o kolejny, trzeci już rok przedłuża współpracę z Hash.fm w zakresie influencer marketingu. więcej

Thomas Crampton na stanowisku global chair of the digital practice w Edelman

Thomas Crampton, dotychczasowy global principal w agencji Ogilvy Consulting w Londynie dołączy z początkiem stycznia 2019 roku do zespołu agencji Edelman. Obejmie tam stanowisko global chair of the digital practice. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agnieszka Anielska wiceszefową porównywarek Grupy Bauer Media ds. strategii i rozwoju

Agnieszka Anielska awansowała w Grupie Bauer Media na nowo utworzone stanowisko wiceprezesa pionu porównywarek internetowych ds. strategii i rozwoju. W firmie pracuje od trzech lat, wcześniej była związana m.in. z Grupą ZPR Media i G+J Polska. więcej

,,Świat Wiedzy" na czele pism popularnonaukowych w lipcu, a ,,W Sieci Historii" - historycznych

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa Bauer Media kupuje resztę udziałów NetBrokers Holding

Grupa Bauer Media przejęła pozostałe udziały NetBrokers Holding, wydawcy internetowych porównywarek produktów w Czechach i na Słowacji. Nie ujawniono wartości transakcji. więcej

Związkowcy w Agorze i TOK FM: sprzeciwiamy się represjom wobec strajkujących w PLL LOT

Władze Komisji Międzyzakładowej NSZZ „Solidarność” w Agorze i Inforadiu (ta druga nadaje Radio TOK FM) poparły protestujących pracowników PLL LOT i sprzeciwiły się „represjonowaniu związkowców i strajkujących poprzez groźby, zwolnienia dyscyplinarne, straszenie pozwami i uniemożliwienie prowadzenia strajku w godnych warunkach”. więcej

Świat Prasy uruchomi 250 sklep w Polsce

26 października sieć saloników prasowych Świat Prasy otworzy swój 250 sklep w Polsce - znajdujący się w Koronowie w województwie kujawsko-pomorskim. Firma nie wyklucza kolejnych akwizycji jeszcze w tym roku. więcej

Anna Pocenta managerem ds. reklamy w wydawnictwie Kukbuk

Anna Pocenta dołączyła do zespołu biura reklamy wydawnictwa Kukbuk, gdzie objęła stanowisko managera ds. reklamy. Będzie odpowiadać za sprzedaż wszystkich form reklamowych, jakie są dostępne w ofercie wydawnictwa, tj. druku, kanałów online, eventów, warsztatów oraz projektów specjalnych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polski rynek mobilny nasycony smartfonami. Rośnie rola smart-video i inteligentnych usług finansowych

Penetracja smartfonów wśród polskich internautów w 2018 r. osiągnie ok. 90 proc., a nasz rynek mobile staje się coraz bardziej dojrzałym ekosystemem - wynika z raportu IAB Polska. Dynamicznie rośnie aktywność użytkowników związana z oglądaniem wideo w telefonach oraz usługami finansowymi. więcej

Szefowa YouTube'a: Nowe prawo autorskie zagraża europejskim twórcom

Susan Wojcicki, dyrektor wykonawcza YouTube’a w liście otwartym do twórców publikujących na tej platformie wezwała ich by sprzeciwili się wprowadzeniu nowych przepisów o prawie autorskim przygotowywanych przez Unię Europejską. - Ta regulacja stanowi zagrożenie zarówno dla waszej możliwości utrzymywania się, jak dzielenia się swoim głosem ze światem - przestrzega Wojcicki. więcej

Google ułatwia kontrolę nad danymi wyszukiwania. Usuwanie historii możliwe z poziomu wyszukiwarki

Google wprowadził rozwiązanie pozwalające użytkownikom na łatwiejsze niż dotąd kontrolowanie ich danych gromadzonych przez internetową wyszukiwarkę. Za pomocą kilku kliknięć internauta może prześledzić hasła których szukał w sieci, a także za pomocą jednego przycisku usunąć część lub całą historię wyszukiwania na konkretnym urządzeniu. więcej

4fun Media kupuje Mustache.pl za 491,5 tys. zł, w 2019 roku chce mieć 15 mln zł z e-commerce

Firma 4fun Media poprzez swoją spółkę zależną kupiła za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw, do której należy m.in. odzieżowy sklep internetowy Mustache.pl. 4fun Media zapowiada, że w przyszłym roku w segmencie e-commerce osiągnie minimum 15 mln zł wpływów. więcej

Agencje z Brand New Galaxy obsłużą e-commerce Duracella w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki

Duracell wybrał Pathfinder 23 ze wsparciem Synthrone (obie z platformy Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiedzialnego za działania e-commerce tej marki w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki. więcej

X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie

W serwisie Pornhub rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego x-kom. Marka pod hasłem "Stop dyskryminacji leworęcznych" promuje myszki komputerowe, stworzone dla leworęcznych użytkowników. więcej

Ballantine's z własnym serialem. W obsadzie Bołądź, Żurek i Siudym

Marka Ballantine's (Wyborowa Pernod Ricard) wyprodukowała własny, kryminalny serial internetowy „Kropla Prawdy - Angel’s Share”. Projekt zrealizowano we współpracy z MullenLowe Warsaw. więcej

Google wprowadza w Polsce fotoksiążki w cenie 55,99 i 98,99 złotych

Google wprowadził na polski rynek nową usługę zamawiania fotoksiążek. Użytkownicy mogą skomponować online własny album złożony z wybranych zdjęć złożony maksymalnie ze 100 stron. W zależności od wersji za 20-stronicową fotoksiążkę trzeba zapłacić 55,99 lub 98,99 złotych. więcej

Gang Słodziaków bez konkurencji na YouTube we wrześniu

Dwie reklamy akcji "Gang Słodziaków" Biedronki znalazły się na szczycie rankingu najpopularniejszych spotów wrześniowego YouTube Ads Leaderboard za wrzesień tego roku. Podium uzupełnia reklama Reserved z Joanną Kulig i Jeanne Damas. więcej

Grupa Bauer Media kupuje resztę udziałów NetBrokers Holding

Grupa Bauer Media przejęła pozostałe udziały NetBrokers Holding, wydawcy internetowych porównywarek produktów w Czechach i na Słowacji. Nie ujawniono wartości transakcji. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
E-sport w Polsce: ,,FIFA" i ,,Wiedźmin" najpopularniejszymi grami, a Izak, Gimper i Pasha influencerami

Gry komputerowe, w które najchętniej grają Polacy, to „FIFA”, „Wiedźmin”, „Grand Theft Auto” i „Call of Duty” - wynika z badania SW Research. więcej

Havas: Polak uważa, że większy wpływ społeczny mają jego decyzje przy kasie niż przy urnie wyborczej

60 proc. Polaków twierdzi, że na społeczeństwo wpływa bardziej jako konsument niż jako wyborca - pokazuje nowe badanie agencji Havas. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katastrofa wizerunkowa LOT-u. ,,Najgorzej zarządzony kryzys w ostatnim czasie"

Od kilku dni trwa strajk części pracowników PLL LOT. Według władz spółki protest jest nielegalny - zdecydowano w związku z tym o zwolnieniu 67 pracowników w trybie dyscyplinarnym. Problemy wewnętrzne przewoźnika skutkowały natomiast odwołaniem kilkudziesięciu połączeń. Jak obecna sytuacja wpłynie na wizerunek LOT-u? Eksperci oceniają to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Paweł Jurek nowym rzecznikiem Ministerstwa Finansów

Paweł Jurek, do tej pory zatrudniony w wydziale prasowym Ministerstwa Finansów, awansował na stanowisko rzecznika resortu. więcej

Mateusz Marczyński PR managerem Levi's. Koniec współpracy z Aliganza Fashion Agency

Od listopada Mateusz Marczyński obejmie stanowisko PR managera Estern Europe firmy Levi's. Marka kończy tym samym 10-letnią współpracę z Aliganza Fashion Agency. więcej

Bogna Wojciechowska account managerem w United PR

Bogna Wojciechowska objęła stanowisko account manager w agencji public relations United PR. Ostatnio pełniła funkcję redaktora oraz wydawcy portalu gospodarczego Spedycje.pl. więcej

24/7 Communication prowadzi kampanię employer brandingową Toyoty

Agencja 24/7Communication w ramach rozpoczętej współpracy z Toyota Motor Manufacturing Poland realizuje kampanię employer brandingową dla fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach. więcej

Cztery marki Grupy Empik obsługiwane przez Bright Agency

Agencja Bright rozpoczęła stałą obsługę PR czterech marek digital z Grupy Empik. Są to sklep internetowy Empik.com, serwis fotograficzny Empikfoto.pl, aplikacja mobilną do słuchania audiobooków i czytania e-booków EmpikGO oraz księgarnia internetowa Livro.pl. więcej

Ahava PR rozpoczyna współpracę z SCSF Concept Store

Agencja Ahava PR zajmuje się obsługą SCSF Concept, butiku w warszawskim Centrum Praskim Koneser, założonego przez Klaudię Gołębiowską i Agnieszkę Oleszczyk. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cyfrowy Polsat największą polską firmą prywatną. CD Projekt wyprzedził LPP i CCC
Orange z większym zyskiem i rosnącą bazą abonentów. Liczba użytkowników światłowodu w górę o 84 procent
W 2019 roku Apple z serwisem VoD w stu krajach na świecie. Oryginalne produkcje za darmo w iPhone'ach i iPadach
E-sport w Polsce: ,,FIFA" i ,,Wiedźmin" najpopularniejszymi grami, a Izak, Gimper i Pasha influencerami
Pyszne.pl rozszerza usługę szybkich dostaw o Wrocław
 
 
 
GOSPODARKA
 
Cyfrowy Polsat największą polską firmą prywatną. CD Projekt wyprzedził LPP i CCC
Koniec plastikowych kubków, słomek i patyczków do uszów. Będą zakazane w Unii Europejskiej
Linie Swiss zaczną latać z lotniska w Gdańsku
Havas: Polak uważa, że większy wpływ społeczny mają jego decyzje przy kasie niż przy urnie wyborczej
Pyszne.pl rozszerza usługę szybkich dostaw o Wrocław
Dodatkowy dzień wolny od pracy 12 listopada. Przedsiębiorcy zszokowani
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Emily Blunt w filmie "Mary Poppins powraca". Premiera 25 grudnia
Film ,,7 uczuć" podbija kina. Blisko 370 000 widzów w 10 dni
"Dlaczego jesteśmy kreatywni?"- opowiadają o tym Angelina Jolie, Quentin Tarantino i David Bowie
Whoopi Goldberg w filmie "Nobody's Fool" nie chce rozmawiać z Tiffany Haddish
Katie Holmes w sequelu horroru "The Boy"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj