|
|
|
|
|
|
|
Bez zmian oglądalność Polsat News po starcie nowej ramówki. "Liczę, że zaczniemy się piąć do góry"
Polsat News po wprowadzeniu nowej ramówki ogląda średnio 64,4 tys. osób. Są to porównywalne wyniki względem analogicznego okresu rok wcześniej oraz okresu poprzedzającego. - Mamy bardzo dobrą pozycję wyjściową do tego, aby wzmacniać swoją pozycję rynkową przyciągając do siebie nowych widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
Trzynasty sezon serialu ,,Przyjaciółki" wiosną w Polsacie. Wystartowały zdjęcia
Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji „Przyjaciółek”. Trzynasty sezon serialu pojawi się w wiosennej ramówce stacji - dowiedział się portal Wirtuanemedia.pl.
więcej
|
TVN skompletował listę uczestników reality ,,Agent - Gwiazdy 4". Niedługo start zdjęć
Stacja TVN przygotowuje się do realizacji czwartej edycji reality-show „Agent - Gwiazdy”, w którym kolejny raz wystąpią znane osobowości. Prowadzącą będzie Kinga Rusin. Telewizja skompletowała listę uczestników, a zdjęcia rozpoczną się w listopadzie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat rozważa emisję nowych obligacji, żeby taniej spłacić obligacje za 1 mld zł
Cyfrowy Polsat planuje oszacować popyt na jego nowe obligacje oraz zaproponować warunki i harmonogram ich emisji. Chce taniej spłacić obligacje o nominalnej wartości 1 mld zł, które planowo ma wykupić w lipcu 2021 roku.
więcej
|
4fun Media kupuje Mustache.pl za 491,5 tys. zł, w 2019 roku chce mieć 15 mln zł z e-commerce
Firma 4fun Media poprzez swoją spółkę zależną kupiła za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw, do której należy m.in. odzieżowy sklep internetowy Mustache.pl. 4fun Media zapowiada, że w przyszłym roku w segmencie e-commerce osiągnie minimum 15 mln zł wpływów.
więcej
|
,,Mars 2" od 13 listopada w National Geographic. Komentatorami Elon Musk, Neil deGrasse Tyson i Bill Nye
We wtorek, 13 listopada 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję drugiego sezonu serii „Mars”. W roli komentatorów wystąpią m.in.: Elon Musk, Neil deGrasse Tyson czy Bill Nye.
więcej
|
Abonament nc+ Telefon za pół ceny dla przenoszących numer
Platforma nc+ przygotowała promocję na usługi telefoniczne nc+ Telefon dla abonentów pakietów telewizyjnych. W ramach oferty przenoszący numer zyskają obniżkę abonamentu przez 12 miesięcy.
więcej
|
Polsat Play kończy 10 lat. ,,Stacja niezmiennie ma swoich wiernych widzów"
6 października 2018 roku jubileusz 10-lecia nadawania obchodził lifestylowy kanał Polsat Play. - Konkurencja na rynku telewizyjnym jest ogromna. Otoczenie medialne ogromnie się zmieniło przez dekadę, ale Polsat Play niezmiennie ma swoich wiernych widzów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Radosław Sławiński, dyrektor stacji.
więcej
|
Toya uruchomiła interaktywny serwis fitness. Jest on dostępny dla abonentów operatora
Sieć kablowa Toya uruchomiła interaktywny serwis fitness - Qczaj Fitness. Jest on dostępny dla abonentów operatora w cenie 29,90 zł miesięcznie.
więcej
|
Agnieszka Więdłocha i Izabela Kuna w ,,Drunk History - Pół litra historii 2"
W obsadzie drugiego sezonu serialu „Drunk History - Pół litra historii” znajdą się jeszcze Agnieszka Więdłocha i Izabela Kuna, a raper Ten Typ Mes opowie historię złamania szyfru Enigmy.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witold Kołodziejski wybrany do sejmiku mazowieckiego, a Diduszko-Zyglewska i Jurkiewicz do rady Warszawy
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski uzyskał mandat radnego sejmiku województwa mazowieckiego, a do Rady Warszawy wybrani zostali publicystka „Krytyki Politycznej” Agata Diduszko-Zyglewska i członek zarządu Polskiej Fundacji Narodowej Cezary Jurkiewicz. Mandatów w stołecznej radzie nie uzyskali natomiast m.in. rzeczniczka prasowa KRRiT Teresa Brykczyńska i redaktor naczelny „Trybuny” Piotr Gadzinowski.
więcej
|
|
Andrzej Duda: media w Polsce są wolne, nie mam na nie wpływu
Podczas wizyty w Berlinie prezydent Andrzej Duda zapewnił, że media w Polsce cieszą się wolności, a on nie ma na nie wpływu. - W Polsce jest tak, że gdyby jakaś kobieta czy kobiety zostały zgwałcone, to na pewno media poinformowałyby o tym natychmiast, wskazując szczegóły, które byłyby do zdobycia, więc media w Polsce są wolne - powiedział Duda niemieckiemu dziennikarzowi.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu w II i III kwartale. Awans Eski na drugie miejsce
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajmuje FMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za II i III kwartał br.
więcej
|
|
|
|
Piłkarska Ekstraklasa: 190 mln zł wpływów w tym sezonie, kolejny wzrost dzięki nowej umowie telewizyjnej
Spółka Ekstraklasa, zarządzająca rozgrywkami piłkarskiej Lotto Ekstraklasy, prognozuje, że w sezonie 2018/2019 osiągnie 190 mln zł przychodów, o 8 proc. więcej niż rok wcześniej. - Biorąc pod uwagę toczące się rozmowy dotyczące sprzedaży praw mediowych do pokazywania rozgrywek Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 oraz 2020/2021 spodziewamy się kolejnego skokowego zwiększenia naszych wyników w tych latach - komentuje prezes spółki Marcin Animucki.
więcej
|
Agencje z Brand New Galaxy obsłużą e-commerce Duracella w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki
Duracell wybrał Pathfinder 23 ze wsparciem Synthrone (obie z platformy Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiedzialnego za działania e-commerce tej marki w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki.
więcej
|
Anna Mrożewska dyrektorem marketingu Herbapolu Lublin, Paweł Głowniak dyrektorem handlowym
Anna Mrożewska została nową dyrektor marketingu, a Paweł Głowniak - dyrektorem handlowym w Herbapolu Lublin, firmie produkującej herbaty, dżemy i syropy. Mrożewska przeszła z Coca-Coli, a Głowniak - z Bakallandu.
więcej
|
TalentMedia i Gameset partnerami strategicznymi
Sieć partnerska TalentMedia i agencja marketingu rozrywkowego Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo. Będą m.in. wzajemnie oferować usługi swoim klientom oraz współpracować przy rozwoju oferty na platformę Twitch.
więcej
|
X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie
W serwisie Pornhub rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego x-kom. Marka pod hasłem "Stop dyskryminacji leworęcznych" promuje myszki komputerowe, stworzone dla leworęcznych użytkowników.
więcej
|
Koniec plastikowych kubków, słomek i patyczków do uszów. Będą zakazane w Unii Europejskiej
Parlament Europejski przegłosował w środę większością głosów zakaz sprzedaży i używania plastikowych, jednorazowych przedmiotów, takich jak kubki, talerzyki, sztućce, patyczki do uszu. Zacznie on obowiązywać od 2021 roku.
więcej
|
Ballantine's z własnym serialem. W obsadzie Bołądź, Żurek i Siudym
Marka Ballantine's (Wyborowa Pernod Ricard) wyprodukowała własny, kryminalny serial internetowy „Kropla Prawdy - Angel’s Share”. Projekt zrealizowano we współpracy z MullenLowe Warsaw.
więcej
|
Polska Organizacja Turystyczna szykuje kampanię z udziałem polskich siatkarzy
Polska Organizacja Turystyczna planuje kampanię z udziałem reprezentacji Polski w piłce siatkowej, zarówno mężczyzn jak i kobiet - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lucyna Koba po 23 latach opuszcza MullenLowe MediaHub
Lucyna Koba, obecnie head of client success w domu mediowym MullenLowe MediaHub rozstaje się z agencją. Pracowała w niej od 23 lat.
więcej
|
Jacek Nowak po 18 latach żegna się z TVN Media. Przechodzi do Film Produkcja
Jacek Nowak objął stanowisko new business directora w domu produkcyjnym Film Produkcja. Przez ostatnie 18 lat związany był z Grupą TVN.
więcej
|
Gotowanie "dwa w jednym" w kampanii piekarników Samsung Dual Cook Flex
Samsung rozpoczął kampanię piekarników z linii Dual Cook Flex. Akcję przygotowały Cheil we współpracy z Film Produkcja oraz Starcom.
więcej
|
Adidas wybiera agencję do obsługi reklamowej Reeboka na siedmiu rynkach
Adidas rozpoczyna przetarg, w którym wyłoni agencję reklamową odpowiedzialną za działania reklamowe marki Reebok na siedmiu rynkach. Obecnie obsługą reklamową marki w Polsce zajmuje się Cut The Mustard.
więcej
|
Omnicom Media Group zajmie się globalną obsługą mediową koncernu Daimler AG
Sieć Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową koncernu motoryzacyjnego Daimler AG. Od stycznia 2019 roku będzie planować i kupować media dla takich marek, jak Mercedes Benz czy Daimler na ponad 40 rynkach na całym świecie.
więcej
|
Marieta Żukowska twarzą kampaii kosmetyków Parisian Cool L'Oréal Professionnel
Ruszyła kampania L’Oréal Professionnel promująca produkty do koloryzacji włosów z linii Parisian Cool. Ambasadorkami akcji zostały brytyjska modelka Alexa Chung i polska aktorka Marieta Żukowska. Kampanię z udziałem artystki przygotowała agencja Today.
więcej
|
Pięć agencji w przetargu reklamowym Empiku
Na shortliście przetargu reklamowego Empiku znalazło się pięć agencji. Marketer nie zdradza ich nazw.
więcej
|
Rolnicy i pracownicy cukrowni promują Cukier Królewski
W najnowszej kampanii Cukru Królewskiego (produkowanego przez Südzucker Polska) pod hasłem „Najlepsze jest blisko” wystąpili rolnicy zajmujący się uprawą buraków cukrowych oraz pracownicy cukrowni. Ich wizerunki znalazły się na opakowaniach produktu.
więcej
|
IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm
IKEA Polska o kolejny, trzeci już rok przedłuża współpracę z Hash.fm w zakresie influencer marketingu.
więcej
|
Thomas Crampton na stanowisku global chair of the digital practice w Edelman
Thomas Crampton, dotychczasowy global principal w agencji Ogilvy Consulting w Londynie dołączy z początkiem stycznia 2019 roku do zespołu agencji Edelman. Obejmie tam stanowisko global chair of the digital practice.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agnieszka Anielska wiceszefową porównywarek Grupy Bauer Media ds. strategii i rozwoju
Agnieszka Anielska awansowała w Grupie Bauer Media na nowo utworzone stanowisko wiceprezesa pionu porównywarek internetowych ds. strategii i rozwoju. W firmie pracuje od trzech lat, wcześniej była związana m.in. z Grupą ZPR Media i G+J Polska.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" na czele pism popularnonaukowych w lipcu, a ,,W Sieci Historii" - historycznych
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa Bauer Media kupuje resztę udziałów NetBrokers Holding
Grupa Bauer Media przejęła pozostałe udziały NetBrokers Holding, wydawcy internetowych porównywarek produktów w Czechach i na Słowacji. Nie ujawniono wartości transakcji.
więcej
|
Związkowcy w Agorze i TOK FM: sprzeciwiamy się represjom wobec strajkujących w PLL LOT
Władze Komisji Międzyzakładowej NSZZ „Solidarność” w Agorze i Inforadiu (ta druga nadaje Radio TOK FM) poparły protestujących pracowników PLL LOT i sprzeciwiły się „represjonowaniu związkowców i strajkujących poprzez groźby, zwolnienia dyscyplinarne, straszenie pozwami i uniemożliwienie prowadzenia strajku w godnych warunkach”.
więcej
|
Świat Prasy uruchomi 250 sklep w Polsce
26 października sieć saloników prasowych Świat Prasy otworzy swój 250 sklep w Polsce - znajdujący się w Koronowie w województwie kujawsko-pomorskim. Firma nie wyklucza kolejnych akwizycji jeszcze w tym roku.
więcej
|
Anna Pocenta managerem ds. reklamy w wydawnictwie Kukbuk
Anna Pocenta dołączyła do zespołu biura reklamy wydawnictwa Kukbuk, gdzie objęła stanowisko managera ds. reklamy. Będzie odpowiadać za sprzedaż wszystkich form reklamowych, jakie są dostępne w ofercie wydawnictwa, tj. druku, kanałów online, eventów, warsztatów oraz projektów specjalnych.
więcej
|
|
|
Polski rynek mobilny nasycony smartfonami. Rośnie rola smart-video i inteligentnych usług finansowych
Penetracja smartfonów wśród polskich internautów w 2018 r. osiągnie ok. 90 proc., a nasz rynek mobile staje się coraz bardziej dojrzałym ekosystemem - wynika z raportu IAB Polska. Dynamicznie rośnie aktywność użytkowników związana z oglądaniem wideo w telefonach oraz usługami finansowymi.
więcej
|
Szefowa YouTube'a: Nowe prawo autorskie zagraża europejskim twórcom
Susan Wojcicki, dyrektor wykonawcza YouTube’a w liście otwartym do twórców publikujących na tej platformie wezwała ich by sprzeciwili się wprowadzeniu nowych przepisów o prawie autorskim przygotowywanych przez Unię Europejską. - Ta regulacja stanowi zagrożenie zarówno dla waszej możliwości utrzymywania się, jak dzielenia się swoim głosem ze światem - przestrzega Wojcicki.
więcej
|
Google ułatwia kontrolę nad danymi wyszukiwania. Usuwanie historii możliwe z poziomu wyszukiwarki
Google wprowadził rozwiązanie pozwalające użytkownikom na łatwiejsze niż dotąd kontrolowanie ich danych gromadzonych przez internetową wyszukiwarkę. Za pomocą kilku kliknięć internauta może prześledzić hasła których szukał w sieci, a także za pomocą jednego przycisku usunąć część lub całą historię wyszukiwania na konkretnym urządzeniu.
więcej
|
4fun Media kupuje Mustache.pl za 491,5 tys. zł, w 2019 roku chce mieć 15 mln zł z e-commerce
Firma 4fun Media poprzez swoją spółkę zależną kupiła za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw, do której należy m.in. odzieżowy sklep internetowy Mustache.pl. 4fun Media zapowiada, że w przyszłym roku w segmencie e-commerce osiągnie minimum 15 mln zł wpływów.
więcej
|
Agencje z Brand New Galaxy obsłużą e-commerce Duracella w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki
Duracell wybrał Pathfinder 23 ze wsparciem Synthrone (obie z platformy Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiedzialnego za działania e-commerce tej marki w regionie Europy, Indii, Bliskiego Wschodu i Afryki.
więcej
|
X-kom "walczy" z dyskryminacją leworęcznych... na Pornhubie
W serwisie Pornhub rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego x-kom. Marka pod hasłem "Stop dyskryminacji leworęcznych" promuje myszki komputerowe, stworzone dla leworęcznych użytkowników.
więcej
|
Ballantine's z własnym serialem. W obsadzie Bołądź, Żurek i Siudym
Marka Ballantine's (Wyborowa Pernod Ricard) wyprodukowała własny, kryminalny serial internetowy „Kropla Prawdy - Angel’s Share”. Projekt zrealizowano we współpracy z MullenLowe Warsaw.
więcej
|
Google wprowadza w Polsce fotoksiążki w cenie 55,99 i 98,99 złotych
Google wprowadził na polski rynek nową usługę zamawiania fotoksiążek. Użytkownicy mogą skomponować online własny album złożony z wybranych zdjęć złożony maksymalnie ze 100 stron. W zależności od wersji za 20-stronicową fotoksiążkę trzeba zapłacić 55,99 lub 98,99 złotych.
więcej
|
Gang Słodziaków bez konkurencji na YouTube we wrześniu
Dwie reklamy akcji "Gang Słodziaków" Biedronki znalazły się na szczycie rankingu najpopularniejszych spotów wrześniowego YouTube Ads Leaderboard za wrzesień tego roku. Podium uzupełnia reklama Reserved z Joanną Kulig i Jeanne Damas.
więcej
|
Grupa Bauer Media kupuje resztę udziałów NetBrokers Holding
Grupa Bauer Media przejęła pozostałe udziały NetBrokers Holding, wydawcy internetowych porównywarek produktów w Czechach i na Słowacji. Nie ujawniono wartości transakcji.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
E-sport w Polsce: ,,FIFA" i ,,Wiedźmin" najpopularniejszymi grami, a Izak, Gimper i Pasha influencerami
Gry komputerowe, w które najchętniej grają Polacy, to „FIFA”, „Wiedźmin”, „Grand Theft Auto” i „Call of Duty” - wynika z badania SW Research.
więcej
|
Havas: Polak uważa, że większy wpływ społeczny mają jego decyzje przy kasie niż przy urnie wyborczej
60 proc. Polaków twierdzi, że na społeczeństwo wpływa bardziej jako konsument niż jako wyborca - pokazuje nowe badanie agencji Havas.
więcej
|
|
|