|
|
|
|
|
|
|
Piotr Kudzia nie jest już szefem ,,Teleexpressu", Jacek Kurski dementuje plotki o swojej dymisji
Piotr Kudzia w czwartek rozstał się z Telewizją Polską, w której przez prawie półtora roku był kierownikiem redakcji „Teleexpressu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnich dniach pojawiły się pogłoski o możliwym odwołaniu Jacka Kurskiego z funkcji prezesa TVP. Kurski je dementuje.
więcej
|
,,All Together Now" oglądało 1,3 mln widzów. Polsat przegrał z TVP1 i TVN
Nowy muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadził średnio 1,32 mln widzów, o 30 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miała „Supermodelka Plus Size”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 27,78 mln zł.
więcej
|
TVP szykuje serial o podziemnej Solidarności. ,,Projekt na etapie developmentu"
Telewizja Polska pracuje nad serialem historycznym o podziemnej Solidarności - zapowiedział prezes TVP Jacek Kurski. Premiera planowana jest na wiosnę 2020 roku.
więcej
|
UPC podnosi prędkość internetu do 150 Mb/s. ,,Rozwój sieci gigabajtowej"
Sieć UPC Polska podwyższyła prędkość internetu abonentom usługi Fiber Power 60 Mb/s do 150 Mb/s. - Dzięki temu programowi i stałym inwestycjom w rozwój sieci gigabitowej, klienci UPC mogą korzystać z coraz szybszego internetu - informuje portal Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.
więcej
|
97 tys. widzów ,,Polityki na ostro" w Polsat News
Nowy program Polsatu News „Polityka na ostro” ogląda średnio 97 tys. widzów. Audycja daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
,,The story of my life 2" startuje w Polsacie. Katarzyna Montgomery: to uniwersalny program
W piątek, 26 października 2018 roku Polsat rozpocznie emisję drugiej edycji talk-show „The story of my life”. - Tak dobieramy nasze pary, abyśmy mogli pokazać różne odsłony miłości - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Montgomery, gospodyni talk-show.
więcej
|
eTravel będzie obsługiwać przez dwa lata podróże służbowe Telewizji Polskiej
Firma eTravel wygrała przetarg Telewizji Polskiej na obsługę podróży służbowych jej pracowników. Z firmą tą nadawca będzie współpracować dwa lata.
więcej
|
Stopklatka ze spadkiem wpływów i wzrostem straty w III kwartale br.
W trzecim kwartale br. Stopklatka zanotowała spadek wpływów sprzedażowych w skali roku z 5,9 do 5,76 mln zł oraz 1,69 mln zł straty netto (wobec 1,12 mln zł straty rok wcześniej). Natomiast od stycznia do września br. miała 18,72 mln zł przychodów ze sprzedaży i 3,39 mln zł straty netto.
więcej
|
Patryk Mirosławski awansował w Eleven Sports Network na chief operating officera
Zarząd Eleven Sports Network powołał Patryka Mirosławskiego na stanowisko chief operating officera. Mirosławski nadal będzie pełnił obowiązki szefa redakcji i komentatora.
więcej
|
Tomasz Konieczny wystąpi na ,,Scenie klasycznej" TVP Kultura
W czwartek 1 listopada br. stacja TVP Kultura wyemituje program muzyczny „Scena klasyczna”, w którym wystąpi bas-baryton Tomasz Konieczny.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOK FM zrezygnowało z audycji Sosnowskiego, Raczka, Passenta, Solskiej i Orlińskiego. Szykuje nowy program z udziałem słuchaczy
Do ramówki Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) nie wrócą już „Nasłuchiwanie” Jerzego Sosnowskiego oraz inne audycje z cyklu „Salon Radia TOK FM”. W ostatnim okresie w tym paśmie emitowano cykl „Usłysz swoje miasto”, a niebawem pojawi się tam nowy program z udziałem słuchaczy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio ZET na sprzedaż. ,,Zaczynają się rozmowy na ten temat"
Firma Czech Media Invest, która zaledwie kilka miesięcy temu kupiła Grupę Eurozet (nadawcy Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet), teraz chce ją sprzedać.
więcej
|
|
W listopadzie nowy prezes Polskiego Radia. Ma nim zostać Andrzej Rogoyski
We wtorek 6 listopada mija termin oddelegowania Andrzeja Rogoyskiego, przewodniczącego rady nadzorczej na p.o. prezesa Polskiego Radia. Z naszych źródeł wynika, że okres tymczasowej prezesury ma zostać przedłużony, a najpoważniejszym kandydatem na stanowisko szefa publicznej rozgłośni jest właśnie Rogoyski.
więcej
|
|
Marcin Kusy szefem muzycznym radiowej Jedynki, zastąpił Pawła Sztompke
Marcin Kusy przejął obowiązki szefa muzycznego Programu I Polskiego Radia. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Sztompke - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" i TOK FM bez akredytacji na zjazd ,,Solidarności". ,,Mamy prawo zapraszać, kogo chcemy"
Akredytacji na krajowy zjazd delegatów NSZZ „Solidarność” nie otrzymali przedstawiciele „Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM. - Mamy prawo zapraszać, kogo chcemy, i nie musimy się z tego tłumaczyć. Tak jak nie musimy tłumaczyć się z tego, jakich gości zapraszamy - tłumaczy Marek Lewandowski, rzecznik prasowy organizacji.
więcej
|
|
RMF FM liderem we Wrocławiu w II i III kwartale. Trojka i Eska na podium
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Eska uruchomiło profil w serwisie TikTok, aplikacji dla młodych użytkowników smartfonów
Radio Eska (Grupa ZPR Media) uruchomiło konto na platformie TikTok, która skupia młodych użytkowników smartfonów i jest przeznaczona do prezentacji krótkich form wideo.
więcej
|
|
|
|
Słabe wyniki WPP. Kurs akcji w dół o 23 proc., największy spadek od 20 lat
Mark Read, CEO grupy reklamowej WPP zapowiedział „zdecydowane działania” po tym jak holding po trzech kwartałach br. zaprezentował słabe wyniki finansowe. Kurs akcji holdingu spadł o ponad 20 proc.
więcej
|
Zysk agencji Hypermedia spadł z 4,71 mln zł do 2,08 mln zł
Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Hypermedia zwiększyła w 2017 roku przychody ze sprzedaży do 57,92 mln zł wobec 54,28 mln zł rok wcześniej. Mimo to zysk netto agencji spadł z 4,71 mln zł do 2,08 mln zł.
więcej
|
BMW po krytycznych komentarzach usuwa spot z samochodem ścigającym się z pociągiem. ,,To wymyślony, fikcyjny świat" (wideo)
Nowa reklama BMW pokazuje, jak samochód tej marki ściga się z pociągiem, żeby przejechać przed nim przez przejazd kolejowy. Skrytykowało to wielu internautów, a także PKP PLK. - To wymyślony świat, nie mający odzwierciedlenia w rzeczywistości. Wszystkie pokazane w nim wydarzenia mają wyłącznie fikcyjny charakter - tłumaczy BMW Polska.
więcej
|
Robert Lewandowski promuje jesienno-zimową kolekcję Vistuli (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca nową kolekcję odzieży Vistula sygnowaną przez Roberta Lewandowskiego. Zdjęcia do reklam wykonał Mateusz Stankiewicz, a produkcją zajęła się firma Move Picture.
więcej
|
Samsung pozywa swoja ambasadorkę za to, że publicznie używała iPhone'a
Koncern Samsunga pozwał Ksenię Sobchak, która jest ambasadorką smartfonów tej marki w Rosji o zapłatę odszkodowania w związku z tym, że publicznie pokazywała się z konkurencyjnym iPhonem.
więcej
|
Bambino promuje ,,delikatne kosmetyki dla całej rodziny". W reklamie Michalina Grzesiak
Marka Bambino rozszerza portfolio o kosmetyki dla całej rodziny. Promuje to kampania reklamowa przygotowana przez IQ Marketing i OMD.
więcej
|
Wpływy TalentMedia wzrosły o ponad 100 proc., Opinie.pl z 3,5 mln zł przychodów
Według szacunkowych danych holdingu Mediacap w trzecim kwartale br. przychody sieci partnerskiej TalentMedia zwiększyły się w skali roku o ponad 100 proc., platforma Plastream miała 360 tys. zł wpływów sprzedażowych, a Opinie.pl - 3,5 mln zł.
więcej
|
Agora przygotowała kampanię zachęcającą specjalistów do przeprowadzki na Pomorze
Pracownia_EB, agencja należąca do GoldenLine (Grupa Agora) przygotowała kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną „Work-life balance? Pomorskie!", na zlecenie Agencji Rozwoju Pomorza i grupy lokalnych firm.
więcej
|
Schulz brand friendly łączy działy new business i PR, na czele Michał Cieciak
Agencja Schulz brand friendly łączy działy PR i new business. Na czele nowej struktury stanął Michał Cieciak, który objął stanowisko new business&PR manager. Z firmy odchodzi Dominika Kozłowska.
więcej
|
Dawid Podsiadło promował najnowszą płytę w "Małomiasteczkowym" kiosku (wideo)
W sieci pojawił się film dokumentujący pracę Dawida Podsiadło w kiosku.
więcej
|
Kevin.Murphy stawia na opakowania w całości z plastiku odzyskanego z oceanu (wideo)
Marka kosmetyczna Kevin.Murphy zapowiedziała, że od 2019 r. wprowadzi na wszystkie rynki opakowania wyprodukowane z materiałów z recyklingu oceanicznych śmieci (OWP).
więcej
|
24 listopada po raz szósty wraca Zimowy Narodowy
Płyta stadionu PGE Narodowy od 24 listopada po raz szósty zamieni się w Zimowe Miasteczko. Z atrakcji będzie można korzystać do 19 lutego przyszłego roku.
więcej
|
Łukasz Urbański i Magdalena Feruś awansowali w Polsat Media
Łukasz Urbański awansował na nowe stanowisko business development directora w biurze reklamy Polsat Media. Awans na account managera/brand partnerships otrzymała Magdalena Feruś.
więcej
|
Cube Group odpowiada za działania digital dla Uniqa Polska
Agencja digital marketingowa Cube Group rozpoczyna współpracę z firmą ubezpieczeniową Uniqa Polska. Odpowiada za działania promujące w internecie ofertę ubezpieczyciela.
więcej
|
"Cold city" w digitalowej kampanii Sizeera
Pod hasłem "Cold city" oraz podhasłem „Gif me some snow" ruszyła digitalowa kampania odzieżowej marki Sizeer.
więcej
|
Upside projektowo dla marki Jurajska
Agencja reklamowa Upside przygotowała projekt strony internetowej producenta wody Jurajska. Nowy serwis ma wzmacniać wizerunek produktu i podkreślać zmiany w komunikacji marki.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Robert Wardak nowym prezesem Ruchu, Artur Sierant oddelegowany do zarządu
Rada nadzorcza Ruchu na prezesa spółki powołała Roberta Wardaka oraz oddelegowała ze swojego składu do zarządu na trzy miesiące Artura Sieranta. Poprzednio prezesem spółki przez ponad pięć lat był Igor Chalupec.
więcej
|
Edipresse Polska wydaje magazyn ,,Fort Royale" dla fanów gry ,,Fortnite" (wideo)
Do sprzedaży trafił premierowy numer miesięcznika „Fort Royale” wydawanego przez Edipresse Polska. Pismo jest skierowane do fanów gry wideo „Fortnite”.
więcej
|
Wspólna oferta cyfrowa premium dla czytelników "Gazety Wyborczej" i słuchaczy Radia TOK FM
Od października br. czytelnicy „Gazety Wyborczej” i słuchacze Radia TOK FM mogą skorzystać ze wspólnej, cyfrowej oferty premium w niższej cenie. Agora promuje akcję hasłem: "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja".
więcej
|
,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży. ,,Kraina Lodu" zyskała najwięcej
W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowało „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Kraina Lodu”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|