Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 26 Października 2018
 
 
 
Robert Wardak nowym prezesem Ruchu, Artur Sierant oddelegowany do zarządu
 
Rada nadzorcza Ruchu na prezesa spółki powołała Roberta Wardaka oraz oddelegowała ze swojego składu do zarządu na trzy miesiące Artura Sieranta. Poprzednio prezesem spółki przez ponad pięć lat był Igor Chalupec. więcej
 
 
TOK FM zrezygnowało z audycji Sosnowskiego, Raczka, Passenta, Solskiej i Orlińskiego. Szykuje nowy program z udziałem słuchaczy
 
Do ramówki Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) nie wrócą już „Nasłuchiwanie” Jerzego Sosnowskiego oraz inne audycje z cyklu „Salon Radia TOK FM”. W ostatnim okresie w tym paśmie emitowano cykl „Usłysz swoje miasto”, a niebawem pojawi się tam nowy program z udziałem słuchaczy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Radio ZET na sprzedaż. ,,Zaczynają się rozmowy na ten temat"
 
Firma Czech Media Invest, która zaledwie kilka miesięcy temu kupiła Grupę Eurozet (nadawcy Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet), teraz chce ją sprzedać. więcej
 
 
W listopadzie nowy prezes Polskiego Radia. Ma nim zostać Andrzej Rogoyski
 
We wtorek 6 listopada mija termin oddelegowania Andrzeja Rogoyskiego, przewodniczącego rady nadzorczej na p.o. prezesa Polskiego Radia. Z naszych źródeł wynika, że okres tymczasowej prezesury ma zostać przedłużony, a najpoważniejszym kandydatem na stanowisko szefa publicznej rozgłośni jest właśnie Rogoyski. więcej
 
 
Piotr Kudzia nie jest już szefem ,,Teleexpressu", Jacek Kurski dementuje plotki o swojej dymisji
 
Piotr Kudzia w czwartek rozstał się z Telewizją Polską, w której przez prawie półtora roku był kierownikiem redakcji „Teleexpressu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnich dniach pojawiły się pogłoski o możliwym odwołaniu Jacka Kurskiego z funkcji prezesa TVP. Kurski je dementuje. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Katastrofa wizerunkowa LOT-u. ,,Najgorzej zarządzany kryzys w ostatnim czasie" więcej
 
Bez zmian oglądalność Polsat News po starcie nowej ramówki. "Liczę, że zaczniemy się piąć do góry" więcej
 
Tomasz Wybranowski pisze list otwarty do Rady Mediów Narodowych. ,,Wykrwawia się Polskie Radio" więcej
 
Joanna Lichocka: Duży wpływ na przebieg kampanii wyborczej w Polsce miały niemieckie media więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz (polski show biznes) Grupa ZPR Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor / redaktorka prowadząca Burda.pl Burda International Poland
Specjalista/specjalistka ds. mediów społecznościowych Burda.pl Burda International Poland
Programming Manager (Factual) Fox Networks Group Poland
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej Carlsberg Polska
Redaktor Serwisu z Informacjami Lokalnymi Grupa ZPR Media
Redaktor Naczelny Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej (PMP) Grupa ZPR Media
Junior Sales Manager Filmweb
Sales Manager Filmweb
Dyrektor Działu Konferencji i Szkoleń Gremi Media
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Senior PR Consultant / Senior account manager Big Picture
PR Consultant / PR account manager Big Picture
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Piotr Kudzia nie jest już szefem ,,Teleexpressu", Jacek Kurski dementuje plotki o swojej dymisji

Piotr Kudzia w czwartek rozstał się z Telewizją Polską, w której przez prawie półtora roku był kierownikiem redakcji „Teleexpressu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnich dniach pojawiły się pogłoski o możliwym odwołaniu Jacka Kurskiego z funkcji prezesa TVP. Kurski je dementuje. więcej

,,All Together Now" oglądało 1,3 mln widzów. Polsat przegrał z TVP1 i TVN

Nowy muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadził średnio 1,32 mln widzów, o 30 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miała „Supermodelka Plus Size”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 27,78 mln zł. więcej

TVP szykuje serial o podziemnej Solidarności. ,,Projekt na etapie developmentu"

Telewizja Polska pracuje nad serialem historycznym o podziemnej Solidarności - zapowiedział prezes TVP Jacek Kurski. Premiera planowana jest na wiosnę 2020 roku. więcej

UPC podnosi prędkość internetu do 150 Mb/s. ,,Rozwój sieci gigabajtowej"

Sieć UPC Polska podwyższyła prędkość internetu abonentom usługi Fiber Power 60 Mb/s do 150 Mb/s. - Dzięki temu programowi i stałym inwestycjom w rozwój sieci gigabitowej, klienci UPC mogą korzystać z coraz szybszego internetu - informuje portal Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska. więcej

97 tys. widzów ,,Polityki na ostro" w Polsat News

Nowy program Polsatu News „Polityka na ostro” ogląda średnio 97 tys. widzów. Audycja daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych. więcej

,,The story of my life 2" startuje w Polsacie. Katarzyna Montgomery: to uniwersalny program

W piątek, 26 października 2018 roku Polsat rozpocznie emisję drugiej edycji talk-show „The story of my life”. - Tak dobieramy nasze pary, abyśmy mogli pokazać różne odsłony miłości - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Montgomery, gospodyni talk-show. więcej

eTravel będzie obsługiwać przez dwa lata podróże służbowe Telewizji Polskiej

Firma eTravel wygrała przetarg Telewizji Polskiej na obsługę podróży służbowych jej pracowników. Z firmą tą nadawca będzie współpracować dwa lata. więcej

Stopklatka ze spadkiem wpływów i wzrostem straty w III kwartale br.

W trzecim kwartale br. Stopklatka zanotowała spadek wpływów sprzedażowych w skali roku z 5,9 do 5,76 mln zł oraz 1,69 mln zł straty netto (wobec 1,12 mln zł straty rok wcześniej). Natomiast od stycznia do września br. miała 18,72 mln zł przychodów ze sprzedaży i 3,39 mln zł straty netto. więcej

Patryk Mirosławski awansował w Eleven Sports Network na chief operating officera

Zarząd Eleven Sports Network powołał Patryka Mirosławskiego na stanowisko chief operating officera. Mirosławski nadal będzie pełnił obowiązki szefa redakcji i komentatora. więcej

Tomasz Konieczny wystąpi na ,,Scenie klasycznej" TVP Kultura

W czwartek 1 listopada br. stacja TVP Kultura wyemituje program muzyczny „Scena klasyczna”, w którym wystąpi bas-baryton Tomasz Konieczny. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TOK FM zrezygnowało z audycji Sosnowskiego, Raczka, Passenta, Solskiej i Orlińskiego. Szykuje nowy program z udziałem słuchaczy

Do ramówki Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) nie wrócą już „Nasłuchiwanie” Jerzego Sosnowskiego oraz inne audycje z cyklu „Salon Radia TOK FM”. W ostatnim okresie w tym paśmie emitowano cykl „Usłysz swoje miasto”, a niebawem pojawi się tam nowy program z udziałem słuchaczy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET na sprzedaż. ,,Zaczynają się rozmowy na ten temat"

Firma Czech Media Invest, która zaledwie kilka miesięcy temu kupiła Grupę Eurozet (nadawcy Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet), teraz chce ją sprzedać. więcej

 
W listopadzie nowy prezes Polskiego Radia. Ma nim zostać Andrzej Rogoyski

We wtorek 6 listopada mija termin oddelegowania Andrzeja Rogoyskiego, przewodniczącego rady nadzorczej na p.o. prezesa Polskiego Radia. Z naszych źródeł wynika, że okres tymczasowej prezesury ma zostać przedłużony, a najpoważniejszym kandydatem na stanowisko szefa publicznej rozgłośni jest właśnie Rogoyski. więcej

 
Marcin Kusy szefem muzycznym radiowej Jedynki, zastąpił Pawła Sztompke

Marcin Kusy przejął obowiązki szefa muzycznego Programu I Polskiego Radia. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Sztompke  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" i TOK FM bez akredytacji na zjazd ,,Solidarności". ,,Mamy prawo zapraszać, kogo chcemy"

Akredytacji na krajowy zjazd delegatów NSZZ „Solidarność” nie otrzymali przedstawiciele „Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM. - Mamy prawo zapraszać, kogo chcemy, i nie musimy się z tego tłumaczyć. Tak jak nie musimy tłumaczyć się z tego, jakich gości zapraszamy - tłumaczy Marek Lewandowski, rzecznik prasowy organizacji. więcej

 
RMF FM liderem we Wrocławiu w II i III kwartale. Trojka i Eska na podium

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Eska uruchomiło profil w serwisie TikTok, aplikacji dla młodych użytkowników smartfonów

Radio Eska (Grupa ZPR Media) uruchomiło konto na platformie TikTok, która skupia młodych użytkowników smartfonów i jest przeznaczona do prezentacji krótkich form wideo. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Słabe wyniki WPP. Kurs akcji w dół o 23 proc., największy spadek od 20 lat

Mark Read, CEO grupy reklamowej WPP zapowiedział „zdecydowane działania” po tym jak holding po trzech kwartałach br. zaprezentował słabe wyniki finansowe. Kurs akcji holdingu spadł o ponad 20 proc. więcej

Zysk agencji Hypermedia spadł z 4,71 mln zł do 2,08 mln zł

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Hypermedia zwiększyła w 2017 roku przychody ze sprzedaży do 57,92 mln zł wobec 54,28 mln zł rok wcześniej. Mimo to zysk netto agencji spadł z 4,71 mln zł do 2,08 mln zł. więcej

BMW po krytycznych komentarzach usuwa spot z samochodem ścigającym się z pociągiem. ,,To wymyślony, fikcyjny świat" (wideo)

Nowa reklama BMW pokazuje, jak samochód tej marki ściga się z pociągiem, żeby przejechać przed nim przez przejazd kolejowy. Skrytykowało to wielu internautów, a także PKP PLK. - To wymyślony świat, nie mający odzwierciedlenia w rzeczywistości. Wszystkie pokazane w nim wydarzenia mają wyłącznie fikcyjny charakter - tłumaczy BMW Polska. więcej

Robert Lewandowski promuje jesienno-zimową kolekcję Vistuli (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca nową kolekcję odzieży Vistula sygnowaną przez Roberta Lewandowskiego. Zdjęcia do reklam wykonał Mateusz Stankiewicz, a produkcją zajęła się firma Move Picture. więcej

Samsung pozywa swoja ambasadorkę za to, że publicznie używała iPhone'a

Koncern Samsunga pozwał Ksenię Sobchak, która jest ambasadorką smartfonów tej marki w Rosji o zapłatę odszkodowania w związku z tym, że publicznie pokazywała się z konkurencyjnym iPhonem. więcej

Bambino promuje ,,delikatne kosmetyki dla całej rodziny". W reklamie Michalina Grzesiak

Marka Bambino rozszerza portfolio o kosmetyki dla całej rodziny. Promuje to kampania reklamowa przygotowana przez IQ Marketing i OMD. więcej

Wpływy TalentMedia wzrosły o ponad 100 proc., Opinie.pl z 3,5 mln zł przychodów

Według szacunkowych danych holdingu Mediacap w trzecim kwartale br. przychody sieci partnerskiej TalentMedia zwiększyły się w skali roku o ponad 100 proc., platforma Plastream miała 360 tys. zł wpływów sprzedażowych, a Opinie.pl - 3,5 mln zł. więcej

Agora przygotowała kampanię zachęcającą specjalistów do przeprowadzki na Pomorze

Pracownia_EB, agencja należąca do GoldenLine (Grupa Agora) przygotowała kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną „Work-life balance? Pomorskie!", na zlecenie Agencji Rozwoju Pomorza i grupy lokalnych firm. więcej

Schulz brand friendly łączy działy new business i PR, na czele Michał Cieciak

Agencja Schulz brand friendly łączy działy PR i new business. Na czele nowej struktury stanął Michał Cieciak, który objął stanowisko new business&PR manager. Z firmy odchodzi Dominika Kozłowska. więcej

Dawid Podsiadło promował najnowszą płytę w "Małomiasteczkowym" kiosku (wideo)

W sieci pojawił się film dokumentujący pracę Dawida Podsiadło w kiosku. więcej

Kevin.Murphy stawia na opakowania w całości z plastiku odzyskanego z oceanu (wideo)

Marka kosmetyczna Kevin.Murphy zapowiedziała, że od 2019 r. wprowadzi na wszystkie rynki opakowania wyprodukowane z materiałów z recyklingu oceanicznych śmieci (OWP). więcej

24 listopada po raz szósty wraca Zimowy Narodowy

Płyta stadionu PGE Narodowy od 24 listopada po raz szósty zamieni się w Zimowe Miasteczko. Z atrakcji będzie można korzystać do 19 lutego przyszłego roku. więcej

Łukasz Urbański i Magdalena Feruś awansowali w Polsat Media

Łukasz Urbański awansował na nowe stanowisko business development directora w biurze reklamy Polsat Media. Awans na account managera/brand partnerships otrzymała Magdalena Feruś. więcej

Cube Group odpowiada za działania digital dla Uniqa Polska

Agencja digital marketingowa Cube Group rozpoczyna współpracę z firmą ubezpieczeniową Uniqa Polska. Odpowiada za działania promujące w internecie ofertę ubezpieczyciela. więcej

"Cold city" w digitalowej kampanii Sizeera

Pod hasłem "Cold city" oraz podhasłem „Gif me some snow" ruszyła digitalowa kampania odzieżowej marki Sizeer. więcej

Upside projektowo dla marki Jurajska

Agencja reklamowa Upside przygotowała projekt strony internetowej producenta wody Jurajska. Nowy serwis ma wzmacniać wizerunek produktu i podkreślać zmiany w komunikacji marki. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Robert Wardak nowym prezesem Ruchu, Artur Sierant oddelegowany do zarządu

Rada nadzorcza Ruchu na prezesa spółki powołała Roberta Wardaka oraz oddelegowała ze swojego składu do zarządu na trzy miesiące Artura Sieranta. Poprzednio prezesem spółki przez ponad pięć lat był Igor Chalupec. więcej

Edipresse Polska wydaje magazyn ,,Fort Royale" dla fanów gry ,,Fortnite" (wideo)

Do sprzedaży trafił premierowy numer miesięcznika „Fort Royale” wydawanego przez Edipresse Polska. Pismo jest skierowane do fanów gry wideo „Fortnite”. więcej

Wspólna oferta cyfrowa premium dla czytelników "Gazety Wyborczej" i słuchaczy Radia TOK FM

Od października br. czytelnicy „Gazety Wyborczej” i słuchacze Radia TOK FM mogą skorzystać ze wspólnej, cyfrowej oferty premium w niższej cenie. Agora promuje akcję hasłem: "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja". więcej

,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży. ,,Kraina Lodu" zyskała najwięcej

W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowało „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Kraina Lodu”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Twitter zaskakuje rynek przychodami i zyskiem. Traci 9 mln użytkowników, ale akcje zwyżkują o 17 procent

W III kwartale 2018 roku Twitter zanotował przychody wyższe o 29 procent, a zysk netto wyniósł 163 mln dolarów. Wyniki pozytywnie zaskoczyły inwestorów pomimo faktu, że kwartalnie z serwisu odpłynęło 9 mln użytkowników. W efekcie w czwartek akcje Twittera poszybowały na giełdzie w górę o 17 procent. więcej

Agnieszka Siuzdak dyrektorem pionu Gazeta.pl

Agnieszka Siuzdak objęła w Agorze nowo utworzoną funkcję dyrektora pionu Gazeta.pl. W firmie pracuje od 12 lat. więcej

Netflix realizuje pięć nowych niemieckich seriali

Netflix poinformował, że pracuje nad pięcioma nowymi niemieckimi serialami oryginalnymi. Nowe projekty w serwisie zaczną się pojawiać już w przyszłym roku. więcej

YouTube Kids startuje w Polsce z treściami od partnerów i kontrolą rodzicielską

YouTube wprowadził w Polsce lokalną wersję aplikacji YouTube Kids przeznaczoną dla dzieci. Platforma oferuje kanały i treści rekomendowane przez partnerów i algorytm YT, pozwala rodzicom na kontrolowanie materiałów dostępnych dla młodych widzów oraz czasu spędzanego przez nich przed ekranem. Aplikacja jest dostępna do systemów Android i iOS.   więcej

Wirtualna Polska zajmie się reklamą i marketingiem portalu PAP

Spółka Wirtualna Polska Media wygrała przetarg Polskiej Agencji Prasowej na reklamę i marketing anglojęzycznego portalu internetowego PAP. Pokonała w nim Faceaddicted i ClickAd Interactive. więcej

Ruszyły prace nad trzecim sezonem "Domu z papieru" Netflixa

Netflix rozpoczął prace przy trzecim sezonie hiszpańskiego serialu "Dom z papieru". Jego premierę zaplanowano na przyszły rok. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dzieci od słodyczy wolą urządzenia mobilne

73% rodziców zdaje sobie sprawę, że dają zły przykład spędzając za dużo czasu online. Ponad 1/3 została za to upomniana przez własne dzieci - wynika z badania Edelman Intelligence. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Synertime wypromuje markę Merrell

Agencja public relations Synertime zajmuje się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell. więcej

Icon Agency dla marki Levi's

Do grona klientów Icon Agency dołączyła firma odzieżowa Levi's. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play wprowadza ofertę Next jako subskrypcję w aplikacji mobilnej. Cena 45 złotych miesięcznie
Tesla zwiększa przychody i przynosi zysk. Model 3 w czołówce sprzedaży aut w USA
Mi Mix 3 - rozsuwany smartfon Xiaomi z 10 GB RAM-u (wideo)
Samsung pozywa swoja ambasadorkę za to, że publicznie używała iPhone'a
Dzieci od słodyczy wolą urządzenia mobilne
Netia miała 18,83 mln zł zysku netto, 23,13 mln zł zysku EBIT w III kw. 2018 r.
Volvo Cars inwestuje w FreeWire
Volvo Cars zaczyna współpracę z Nvidia w zakresie sztucznej inteligencji
Smartfony Huawei w promocji ,,Weekendowy strzał cenowy"
Xiaomi: nowy gamingowy smartfon Black Shark Helo z 10 GB RAM-u (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Tesla zwiększa przychody i przynosi zysk. Model 3 w czołówce sprzedaży aut w USA
Dzieci od słodyczy wolą urządzenia mobilne
Netia miała 18,83 mln zł zysku netto, 23,13 mln zł zysku EBIT w III kw. 2018 r.
Volvo Cars inwestuje w FreeWire
Kevin.Murphy stawia na opakowania w całości z plastiku odzyskanego z oceanu (wideo)
W październiku utrzymują się wysokie nastroje społeczne Polaków
Media Expert otworzyło w tym roku 27 nowych elektromarketów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix realizuje pięć nowych niemieckich seriali
CBS koproducentem izraelskiego serialu od twórców ,,Homeland" i ,,Faudy"
Ruszyły prace nad trzecim sezonem "Domu z papieru" Netflixa
Serialowy zawrót głowy na Netflixie - w listopadzie "1983", "House of Cards 6", "Narcos: Meksyk" [pełna lista]
Johnny Depp fotografem w filmie "Minamata"
Sandra Bullock i John Malkovich w filmie "Bird Box". Nowa produkcja Netflix
Eden Brolin, Liam Hemswortth i Vince Vaughn w filmie "Arkansas"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj