|
|
|
|
|
|
|
Koniec serwisu informacyjnego ,,24 godziny" w Nowa TV. ,,Produkcja trudna i kosztowna"
Z końcem listopada z ramówki Nowa TV znika serwis informacyjny „24 godziny”. Z kanałem żegna się cały zespół tworzący ten program. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl oceniają, że decyzja ta związana jest głównie z finansami firmy, gdyż programy informacyjne to jeden z najdroższych gatunków telewizyjnych.
więcej
|
Paweł Gajewski wiceszefem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Paweł Gajewski został powołany na zastępcę dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej TVP - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Od lutego br. pełnił on obowiązki wiceszefa TAI.
więcej
|
2,5 tys. widzów nowego kanału Polsat Games. MŚ League Of Legends 2018 hitem
Polsat Games po pierwszych 11 dniach emisji ogląda średnio 2,5 tys. osób. Największą widownię dotychczas zgromadziła relacja z MŚ w League Of Legends 2018. - Aż 62 proc. widzów, którzy zainteresowali się ofertą stacji to widzowie w wieku poniżej 20 lat (z czego większość w przedziale 16-17 lat). Takiej stacji w portfolio Polsatu brakowało - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jakub Radgowski, video planner buyer w Havas Media Group.
więcej
|
TVP będzie dalej łączyć rolników w pary. ,,Rolnik szuka żony 6" za rok
Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji reality-show „Rolnik szuka żony” w TVP1. Nadawca poszukuje już uczestników do szóstej edycji programu, która tradycyjnie trafi do jesiennej ramówki Jedynki.
więcej
|
650 tys. widzów ,,Magazynu 997". TVP1 wiceliderem rynku
Drugi sezon programu „Magazynu 997” ogląda średnio 648 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Warsaw Shore Bar" nowym programem Player.pl
W nocy z 28 na 29 października w Player.pl wystartował nowy program „Warsaw Shore Bar”, w którym imprezowicze znani z „Warsaw Shore” będą pracować. Materiał będzie można oglądać bez opłat.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" dogania ,,Dzień dobry TVN"
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w jesiennej ramówce br. notuje „Dzień dobry TVN”, ale program ten dogania notujące duży wzrost oglądalności „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Daniel Chaliński: z Nowa TV do ,,Czarno na białym" TVN24
Reporter Daniel Chaliński dołączył do redakcji „Czarno na białym” TVN24. Ostatnio pracował w programie „24 godziny” w Nowa TV.
więcej
|
Tomasz Kammel z nowym kanałem na LinkedIN, wydał książkę o technikach prezentacji ,,Moc w gębie"
Prezenter i dziennikarz Tomasz Kammel, który reklamuje się jako mówca, showman i inspirator założył nowy kanał na LinkedIN, w którym ma zamiar opowiadać o technikach wystąpień biznesowych.- To nowa idea. Nazwałem ją "KammIn na dwa oddechy". Tyle mniej więcej potrzeba, żeby obejrzeć film, a w nim podpowiedź dotyczącą wystąpień publicznych lub szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności, TVN24 i TVP Sport na czele kanałów tematycznych (top 150 stacji)
We wrześniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W UPC można zapłacić Google Pay
Blue Media wprowadza metodę płatności Google Pay do obsługiwanych przez siebie sklepów, serwisów internetowych i eBOK-ów masowych wystawców faktur. Pierwszą firmą, która korzysta z nowego rozwiązania jest UPC.
więcej
|
Koncert ,,Pejzaż bez Ciebie - Zbigniew Wodecki" w TVP1
W czwartek, 1 listopada 2018 roku TVP1 wyemituje koncert „Pejzaż bez Ciebie”, poświęcony twórczości Zbigniewa Wodeckiego.
więcej
|
Kevin Kay opuszcza Viacom
Kevin Kay, prezes Paramount Network, TV Land i CMT, żegna się z koncernem medialnym Viacom. To wynik restrukturyzacji firmy.
więcej
|
79 tys. widzów śledzi ,,Godziny szczytu" w Polsat News
Nowy program Polsatu News „Godziny szczytu” po ponad trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 79 tys. widzów. Audycja daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Megyn Kelly żegna się z NBC po krytyce jej słów o malowaniu twarzy na czarno (wideo)
Dziennikarka Megyn Kelly rozstaje się ze stacją NBC, po tym jak w swoim programie z aprobatą wyraziła się o przemalowywaniu twarzy na czarno z okazji Halloween. Kelly przeprosiła już za wypowiedź, którą część odbiorców uznała za niestosowne nawiązanie do rasistowskich zachowań.
więcej
|
,,24 godziny" za miesiąc znikają z Nowa TV, odchodzi cały zespół programu
Z końcem listopada z ramówki Nowa TV znika serwis informacyjny „24 godziny”. Z kanałem żegna się cały zespół tworzący ten program.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Właściciel Radia Zet na sprzedaż. ,,Rząd może realizować wizję repolonizacji mediów"
Firma Czech Media Invest, która zaledwie kilka miesięcy temu kupiła Grupę Eurozet (nadawca Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet) chce ją sprzedać. Wśród zainteresowanych kupnem mają być trzy polskie spółki medialne. - Kwota 73 mln euro jest absolutnie absurdalna i nikt takich pieniędzy nie zapłaci - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Kozyra, były redaktor naczelny i prezes Radia Zet.
więcej
|
|
Juliusz Braun: trzeba sprawdzić zgodność z prawem możliwości przedłużenia kadencji p.o. prezesa Polskiego Radia
Członek Rady Mediów Narodowych i były prezes TVP Juliusz Braun chce, aby Rada sprawdziła, czy możliwe jest oddelegowanie przewodniczącego rady nadzorczej Polskiego Radia Andrzeja Rogoyskiego na kolejne 3 miesiące, na stanowisko p.o. prezesa rozgłośni.
więcej
|
|
Rada programowa Polskiego Radia chce zmian w koncepcji ,,Lata z radiem"
Rada programowa Polskiego Radia przyjęła krytyczną uchwałę w sprawie oceny poziomu i jakości tegorocznego „Lata z radiem”. Zastrzeżenia budzą „ograniczenie audycji z bezpośrednim udziałem słuchaczy oraz rezygnacja z elementów programu, które cieszyły się dużą popularnością”.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy w II i III kwartale
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do rocznej obsługi
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na jego obsługę reklamową - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Może w nim wybrać kilka agencji, z którymi podpisze tzw. umowy ramowe. Chce z nimi współpracować przez rok, ale nie wyklucza też, że w tym okresie nie zleci im żadnych zadań. W tej sytuacji nie będą miały prawa do jakichkolwiek roszczeń.
więcej
|
19 Południk będzie promować elektromobilność Lotosu
Agencja 19 Południk wygrała w przetargu na promocję projektu rozwoju elektromobilności w sieci Lotos - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Blowek, Izak, Rezi, Leh i Nervarien promują ofertę Play dla graczy (wideo)
Ruszyła kampania promująca ofertę Play skierowaną dla fanów gier wideo. W reklamach występują najpopularniejsi polscy youtuberzy gamingowi: Blowek, Izak, Rezi, Leh i Nervarien.
więcej
|
Carat Polska kupuje media dla Selgros Cash&Carry
Dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska) pracuje dla Transgourmet Polska. Planuje i kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
więcej
|
Nowa aplikacja Samsunga ułatwia niedowidzącym naukę gry na gitarze (wideo)
Samsung we współpracy z agencją Cheil stworzył aplikację, która ułatwia osobom niedowidzącym naukę gry na gitarze. Rozwiązanie wprowadzono w Brazylii.
więcej
|
Gwiazdor lat 80. tresuje koparki Volvo (wideo)
Do najnowszej kampanii swoich koparek Volvo zatrudniła Dolpha Lundgrena, gwiazdora kina akcji w latach 80.
więcej
|
,,Loteria pełna złotych" promuje płatki Nestlé (wideo)
Rozpoczęła się „Loteria pełna złotych” promująca płatki śniadaniowe Nestlé (produkowane przez Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Za obsługę akcji odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
Allegro Brand Experience Agency w miejsce Allegro Smart Communications
Działająca dotychczas pod nazwą Allegro Smart Communications agencja zmienia nazwę na Allegro Brand Experience Agency. Nowa nazwa i towarzyszący jej rebranding finalizuje proces zmian strategicznych w agencji.
więcej
|
Cukierki Michałki skracają nazwę do M!
Wawel rozpoczyna kampanię reklamową cukierków Michałki, komunikującą skrócenie nazwy produktu do litery M. Akcję przygotowały Pigeon Studio, Schulz Brand Friendly i Mets.
więcej
|
,,Kler" wyprzedził ,,Quo vadis": 4,34 mln widzów, 87 mln zł wpływów
Przez cztery tygodnie „Kler” w kinach w Polsce obejrzało 4,34 mln widzów, zapewniając 87 mln zł z biletów. Dzięki temu film Wojciecha Smarzowskiego wyprzedził „Quo vadis” i stał się największym hitem kinowym od 2000 roku.
więcej
|
Film ,,7 uczuć" hitem Marka Koterskiego. Ponad 450 000 widzów
W dwa tygodnie wyświetlania nowy film Marka Koterskiego „7 uczuć” obejrzało już 453 152 widzów, dzięki czemu zanotował on wynik lepszy nawet niż „Dzień świra”. Kultowe dzieło z Markiem Kondratem w roli głównej przyciągnęło do kin 418 843 widzów.
więcej
|
Neonet z jubileuszowym konkursem
Z okazji swoich piętnastych urodzin, sieć elektromarketów Neonet organizuje specjalny konkurs dla klientów. Do wygrania wycieczki i bony na zakupy.
więcej
|
Grupa Kerris tymczasowo przenosi się do Portugalii
Od 2 listopada grupa marketingowo-technologiczna Kerris zmienia siedzibę biura, przenosząc ją z Warszawy do Lizbony. 33 pracowników firmy przez 11 dni będzie przebywać w stolicy Portugalii.
więcej
|
Linie Emirates z taneczną kampanią ,,Fly Better"
Linie lotnicze Emirates na początku listopada rozpoczną akcję reklamową pod hasłem "Fly Better". Reklamę wyreżyserował Michael Gracey.
więcej
|
Brand Kolektyw wygrywa przetarg Wyborowej Pernod Ricard
Agencja Brand Kolektyw zajmie się obsługą w mediach społecznościowych komunikacji employer brandingowej Wyborowej Pernod Ricard.
więcej
|
PR-owcy premiera odcinają się od spotu PiS przeciw uchodźcom, RPO zawiadomił o nim prokuraturę
Rzecznik Praw Obywatelskich skierował wniosek, aby prokuratura z urzędu wszczęła śledztwo w sprawie spotu wyborczego PiS-u krytykującego przyjmowanie uchodźców. Według Wirtualnej Polski reklamę wymyślili Anna Plakwicz i Piotr Matczuk odpowiadający za komunikację w kancelarii premiera. – Bzdura, spin nieprzychylnych nam osób - skomentowała to Plakwicz.
więcej
|
MBridge wypozycjonuje portal kulinarny Unilevera
Agencja marketingowa MBridge - Marketing Experts rozpoczęła obsługę komunikacji portalu kulinarnego Przepisy.pl, należącego do grupy Unilever.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Rzeczpospolita" broni współpracującego z nią sędziego, który ma zarzut po symulacji rozprawy na Pol'and'Rock Festivalu
Redakcja „Rzeczpospolitej” skrytykowała postawienie zarzutu dyscyplinarnego sędziemu Arkadiuszowi Krupie za przeprowadzenie na tegorocznym festiwalu Pol'and'Rock Festival symulacji rozprawy sądowej. - W tej sprawie jest jasne, że nie o godność sędziowskiej togi i łańcucha chodzi, ale o nielubiany przez władze festiwal, na którym ową symulację zorganizowano. Oraz o satyryczne rysunki sędziego, cieszące się sporą popularnością w prawniczym środowisku - uważa zespół dziennika.
więcej
|
Aldona Sosnowska-Szczuka nie jest już zastępcą redaktor naczelnej ,,Gali". Będzie nowy wicenaczelny
Dziennikarka Aldona Sosnowska-Szczuka odeszła z Wydawnictwa Burda, gdzie przez ponad 4 lata pełniła funkcję zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala”. W ciągu kilku dni wydawca powoła nowego wicenaczelnego - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Najstarszy dziennik w Malezji kończy z drukowaną wersją. Od grudnia będzie dostępny tylko online
„The Malay Mail”, najstarszy dziennik ukazujący się w Malezji zapowiedział koniec wydawania drukowanej wersji. Od 1 grudnia 2018 roku gazeta będzie dostępna wyłącznie w internecie. Przyczyną tej decyzji jest sukcesywny spadek sprzedaży dziennika w druku, efektem zmiany będzie restrukturyzacja wewnątrz wydawcy.
więcej
|
Cezary Gmyz: podszyłem się pod studentkę, żeby korzystać z ,,Gazety Wyborczej" w internecie
Korespondent Telewizji Polskiej w Niemczech Cezary Gmyz stwierdził na Twitterze, że wygenerował numer PESEL studentki, żeby skorzystać z darmowego dostępu do serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”. - Nie mam żadnych wyrzutów sumienia z tego powodu. Uważałem, że wyłudzanie PESELi w ten sposób jest co najmniej kontrowersyjne. Sama „Gazeta” jest owocem zwykłego złodziejstwa. Ukradziono ją Solidarności - zaznaczył.
więcej
|
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w lipcu (top 100)
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W papierowej ,,Gazecie Wyborczej" kod z darmowym dostępem do Wyborcza.pl
W sobotnio-niedzielnym wydaniu „Gazety Wyborczej” (Agora) zamieszczono kod dający darmowy dostęp przez 14 dni do serwisów dziennika na czele z Wyborcza.pl.
więcej
|
|
|
YouTube dominuje wśród serwisów z wideo do internautów, w dół Vimeo
Zdecydowanie najpopularniejszym w Polsce serwisem z treściami wideo zamieszczanymi przez internautów pozostaje YouTube. Vimeo zanotowało w skali roku duży spadek odwiedzalności i zostało wyprzedzone przez Dailymotion.
więcej
|
Allegro podwyższa prowizje od sprzedaży produktów spożywczych, rowerów i militariów
Od 31 października na Allegro będą obowiązywać nowe prowizje w kilku kategoriach. Przy sprzedaży produktów spożywczych trzeba będzie płacić 9 proc., a przy sprzedaży rowerów - 6 proc. (maksymalnie 100 zł).
więcej
|
Google zwolni 48 pracowników w związku z oskarżeniami o molestowanie seksualne
Google zostanie oskarżony w formie pozwu zbiorowego o finansowe dyskryminowanie jego pracownic ze względu na płeć. To rozwinięcie sprawy zgłoszonej do sądu we wrześniu 2017 roku, które może dotyczyć ponad 8 tysięcy kobiet. Po ujawnieniu afery z odejściem Andy Rubina, twórcy Androida Google zapewnił, że od 2016 roku zwolnił 48 pracowników z powodu oskarżeń o molestowanie.
więcej
|
Snapchat z rosnącymi wpływami i topniejącą stratą. Maleje liczba użytkowników
W III kwartale 2018 roku spółka Snap, właściciel aplikacji Snapchat zwiększyła swoje przychody o 43 procent rok do roku i zmniejszyła stratę netto do ponad 325 mln dolarów. Jednocześnie serwis odnotował kolejny kwartalny odpływ użytkowników, obecnie korzysta z niego 186 mln internautów na całym świecie.
więcej
|
Twitch wprowadza opcję obserwowania wielu graczy i tryb karaoke
Należący do Amazona społecznościowy serwis Twitch przeznaczony dla komputerowych graczy zapowiedział kilka nowości. Wśród nich jest opcja podglądu kilku użytkowników prowadzących streaming tej samej gry, tryb karaoke oraz dodatkowe narzędzia przeznaczone dla moderatorów.
więcej
|
Facebook traci użytkowników, korzysta z niego 36 proc. amerykańskich nastolatków. ,,To inny organizm niż kiedyś"
Młodzi Amerykanie do 16. roku życia coraz rzadziej korzystają z Facebooka, do używania serwisu przyznaje się obecnie 36 proc. tamtejszych nastolatków - wynika z raportu firmy PiperJaffray. - Dzisiaj Facebook służy głównie do komunikacji czy wymiany newsów, a nastolatki później zaczynają z niego korzystać. Do wyrażania własnej ekspresji służą obecnie takie platformy jak Instagram - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Berezowski, szef NapoleonCat.
więcej
|
Alphabet ze wzrostem wpływów o 21 proc. Google ma 29 mld dol. z reklam
W III kwartale 2018 roku holding Alphabet zwiększył swoje przychody o 21 proc., a zysk netto przekroczył 9 mld dolarów. Motorem wzrostów jest głównie należący do Alphabet koncern Google, który w ciągu kwartału osiągnął ponad 33,5 mld przychodu, z czego większość z reklam.
więcej
|
Paweł Kukiz przeprasza za wulgaryzmy na Twitterze: to odreagowanie po ciężkiej kampanii
Odreagowanie po ciężkiej kampanii, odejście posła Jakuba Kuleszy i knucia wewnątrz klubu trochę mnie przerosły; bardzo przepraszam za wulgaryzmy, to nie powinno mieć miejsca - napisał w niedzielę na Facebooku lider Kukiz'15 Paweł Kukiz, odnosząc się do wpisów na Twitterze.
więcej
|
Sprzedajemy.pl ze wzrostem wpływów o 47 proc., inwestuje w mobile
W ub.r. wydawca serwisu ogłoszeniowego Sprzedajemy.pl zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 46,6 proc. do 3,17 mln zł oraz 222,9 tys. zł zysku netto (wobec 1,19 mln zł zysku w 2016 roku). Firma spodziewa się w br. ok. 4,5 mln zł przychodów.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|