|
|
|
|
|
|
|
1,06 mln widzów ,,Domowych rewolucji" w TVN
Trzeci sezon programu „Domowe rewolucje” pokazywany w TVN gromadzi średnio 1,06 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
470 tys. widzów FC Barcelona - Real Madryt w Eleven Sports 1 i Canal+
Transmisję meczu LaLigi Santander pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ w zeszłą niedzielę oglądało 470 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Niezwykłe stany Prokopa 2" od 4 listopada w Travel Channel (wideo)
W niedzielę, 4 listopada 2018 roku Travel Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Niezwykłe stany Prokopa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat wyprzedził TVN. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Organizatorzy nielegalnych wyścigów chcą pozwać ,,Uwagę!" TVN za prowokację dziennikarską z GPS-ami
W minionym tygodniu w „Uwadze!” TVN pokazano reportaż o nielegalnych wyścigach ulicznych z cyklu Warsaw Night Racing. Ich organizatorzy grożą autorom materiału pozwem za rozdawanie gadżetów z ukrytymi nadajnikami GPS i podanie odczytów zarejestrowanych przez nie prędkości.
więcej
|
Polsat koproducentem dokumentu ,,Niepodległość". Premiera 12 listopada, potem bezpłatnie w Ipli
12 listopada br. w Teatrze Wielkim w Warszawie odbędzie się premiera filmu dokumentalnego „Niepodległość”, którego koproducentem jest Telewizja Polsat. Obraz trafi do bezpłatnej oferty platformy Ipla.
więcej
|
Vestor DM: 20,5 zł za akcję 4fun Media, zysk spółki będzie rósł o 8-9 proc.
Vestor Dom Maklerski rozpoczął wydawanie rekomendacji dla spółki 4fun Media, ustalając cenę docelową na poziomie 20,5 zł za akcję.
więcej
|
Turner wprowadza aplikację do oglądania kreskówki ,,Niesamowity świat Gumballa"
Turner International EMEA uruchomi na polskim rynku aplikację Gumball VIP z odcinkami serialu animowanego „Niesamowity świat Gumballa”. Aplikacja będzie dostępna w I kwartale 2019 roku w App Store i Google Play.
więcej
|
Multimedia Polska wdraża upgrade oprogramowania dekoderów oraz systemów dostarczania treści wideo
Operator telekomunikacyjny Multimedia Polska zakończył wdrożenie w Koninie upgrade istniejącego oprogramowania dekoderów abonenckich oraz centralnych systemów dostarczania treści wideo.
więcej
|
Kolejne pokazy ,,KinoMagica" MiniMini+ w Multikinie
W listopadowe weekendy w wybranych Multikinach w całej Polsce odbędą się kolejne pokazy interaktywnego show pt. „Rybka MiniMini poznaje świat dzieci”, podczas których dzieci mogą porozmawiać na żywo z animowaną rybką na dużym ekranie kina. Projekt „KinoMagica” stacji MiniMini+ produkuje firma Verne Vision.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Effie Awards 2018: najwięcej nagród dla Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker, bez Grand Prix
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 55 nagród - w tym 13 złotych, natomiast żadnego Grand Prix. Wśród agencji najwięcej nominacji i wyróżnień otrzymała Saatchi & Saatchi IS, a wśród domów mediowych - Wavemaker.
więcej
|
Unilever przeprasza producenta Optimy za naruszającą prawo reklamę Flora ProActiv o obniżeniu cholesterolu (wideo)
W prasie ukazały się przeprosiny firmy Unilever Polska skierowane do Bunge Polska (producenta m.in. margaryny Optima) za naruszającą prawo reklamę tłuszczu roślinnego do smarowania Flora ProActiv.
więcej
|
Coraz mniej klientów odwiedza centra handlowe. Winny niedzielny zakaz handlu
W tym roku liczba osób odwiedzających centra handlowe w Polsce spadła o 3,07 proc.. To 9,16 mln mniej klientów w ponad 120 obiektach w kraju niż analogicznym okresie 2017 roku - pokazuje raport Retail Institute. Najmocniej spadły obroty kin i sklepów z kosmetykami.
więcej
|
,,Miliony kręcą każdego" - zabawne kulki w reklamach Lotto (wideo)
Zaczyna się nowy cykl reklam gry Lotto (oferowanej przez Totalizator Sportowy) pod hasłem „Miliony kręcą każdego”. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Red8, Starcom, Propeller i Human Ark.
więcej
|
Niedorzeczne sposoby na otwarcie piwa Łomża Jasne Pełne (wideo)
Łomża Jasne Pełne (Van Pur) reklamuje się dynamicznym spotem, pokazującym czym nietypowym można otworzyć butelkę piwa. Przygotowanie filmu „Cwancyk” nadzorowała agencja Crane.
więcej
|
Małgorzata Rdest i Pasha promują piwo Żywiec 0,0% (wideo)
W nowej reklamie bezalkoholowej wersji piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) występują kierowca rajdowy Małgorzata Rdest oraz gracz e-sportowy Pasha. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Film Produkcja. VML Poland, Starcom i Hope.
więcej
|
Mini stacja kosmiczna od AliExpress z okazji Globalnego Festiwalu Zakupów
AliExpress, międzynarodowa platforma e-commerce należąca do Alibaba Group, wystrzeli w przestrzeń mini stację kosmiczną oraz satelitę. Ma to być zapowiedzią tegorocznego Globalnego Festiwalu Zakupów, który przypada na 11 listopada. Oba urządzenia mają zapewnić klientom na całym świecie możliwość interakcji i wspólnego celebrowania festiwalu.
więcej
|
Mateusz Gessler reklamuje roboty kuchenne Bosch
Pod hasłem "Twoja przewaga w kuchni" ruszyła kampania marki Bosch, w której reklamowane są roboty kuchenne z linii Optimum. W billboardzie sponsorskim występuje Mateusz Gessler.
więcej
|
Teva nową kampanią promuje syrop Supremin na suchy kaszel (wideo)
Koncern farmaceutyczny Teva Pharmaceuticals Polska ruszył z kampanię reklamową promującą syrop Supremin. Za działania odpowiada agencja Eskadra.
więcej
|
Reckitt Benckiser przegląda oferty domów mediowych
Koncern Reckitt Benckiser, właściciel takich marek, jak m.in. Vanish, Air Wick, Lovela, Finish i Calgon, prowadzi przegląd ofert domów mediowych. Obecnie jego obsługą mediową na polskim rynku zajmuje się Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Paweł Kowalewski przez kolejną kadencję we władzach IAA Global
Paweł Kowalewski, założyciel i prezes agencji Communication Unlimited, przez kolejną kadencję pełni funkcję VP area director Europe w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global. Na drugą kadencję pozostaje również szefem organizacji w Europie.
więcej
|
Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera sklep stacjonarny we Wrocławiu
Firma HubStyle, do której należą internetowe sklepy z odzieżą kobiecą Sugarfree oraz ubraniami sportowymi dla kobiet Cardio Bunny, otwiera pilotażowo stacjonarny lokal we Wrocławiu. Sieć stacjonarna będzie dodatkiem do działalności w e-commerce.
więcej
|
ColorOffOn tworzy dział animacji 3D. Jego szefem Waldemar Woźniak
Studio postprodukcji filmowej ColorOffOn otworzyło dział animacji 3D i cyfrowych efektów specjalnych. Na jego czele stanął Waldemar Woźniak.
więcej
|
Jacek Szulecki po roku pracy odchodzi z Leo Burnett
Jacek Szulecki, który jesienią ub.r. dołączył do Leo Burnett Warszawa (grupa Publicis) na stanowisko executive creative directora, rozstaje się z agencją.
więcej
|
,,Marnując żywność, marnujesz planetę" - alarmują Banki Żywności (wideo)
Rozpoczęła się kampania Federacji Polski Banków Żywności pod hasłem „Marnując żywność, marnujesz planetę”. Ma zwrócić uwagę na skutki ekologiczne marnowania żywności, której w samej Polsce marnuje się tyle, ile wystarczyłoby do nakarmienia wszystkich mieszkańców Warszawy przez 10 lat.
więcej
|
EFL i Inter Cars ze wspólną promocją dla właścicieli warsztatów samochodowych
Pod hasłem „Promocja 3x1” rusza wspólna promocja Europejskiego Funduszu Leasingowego i firmy Inter Cars. Akcja twa do końca roku.
więcej
|
Piotr Szczeciński: z MrTarget do Tradedoubler
Do zespołu Tradedoubler dołączył Piotr Szczeciński, obejmując stanowisko junior partnership development managera. Poprzednio związany był z MrTarget.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z drugą częścią ,,Czarnej księgi rządów PiS"
Do wtorkowego wydania „Gazety Wyborczej” (Agora) została dołączona druga część dodatku „Czarna księga rządów PiS. Czarne jest czarne”. Dziennik z dodatkiem kosztuje 6,99 zł.
więcej
|
Daniel Křetínský, właściciel Radia ZET kupuje 49 procent udziałów w ,,Le Monde". Francuski minister kultury zaniepokojony
Daniel Křetínský, właściciel koncernu Czech Media Invest, do którego należy Radio ZET przejął 49 procent udziałów we francuskim dzienniku „Le Monde”. W planach ma też nieoficjalnie zakup magazynu „Elle”. Przejmowaniem francuskich mediów przez zewnętrzne podmioty jest zaniepokojony francuski minister kultury, a pracownicy „Le Monde” oczekują zachowania swojej niezależności.
więcej
|
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowany, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników (dane za lipiec)
Wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajmują pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należy do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień - top 36 tygodników za lipiec 2018 w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska za 75 mln zł kupuje serwis budowlany Extradom.pl
Wirtualna Polska Holding przejmuje 100 proc. udziałów w spółce Extradom.pl zajmującą się sprzedażą internetową projektów architektonicznych. Wartość transakcji to 75 mln zł.
więcej
|
Gemius z 22,5 mln zł wpływów i 2,5 mln zł zysku. Dwie trzecie przychodów z zagranicy
W ub.r. firma badawczo-technologiczna Gemius zanotowała 22,6 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście o 8,8 proc. w skali roku) oraz 2,54 mln zł zysku netto (wobec 2,53 mln zł zysku w 2016 roku). 67,2 proc. przychodów spółki pochodziło z zagranicy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska pozyskała kolejne 100 mln zł kredytu na inwestycje
Wirtualna Polska Holding zmieniła swoją umowę kredytową, zwiększając transzę kredytu CAPEX (na inwestycje) o 100 mln zł.
więcej
|
Silesion.pl i tuPolska ze wspólną ofertą reklamową. "Wszystkie scenariusze są możliwe"
Wydająca Silesion.pl spółka Coal Minders oraz tuPolska (wydawca serwisów Rybnik.com.pl, tuWodzislaw.pl, tuJastrzebie.pl i SlaskiBiznes.pl) przygotowały wspólną ofertę reklamową dla domów mediowych i klientów indywidualnych.
więcej
|
Pokolenie Z masowo kupuje w internecie, co trzeci raz w tygodniu
84% Polaków w wieku 18-24 lat (pokolenie Z) z dostępem do internetu kupuje online przynajmniej raz w miesiącu, a co trzeci ankietowany robi to co najmniej raz w tygodniu - wynika z badania SW Research.
więcej
|
CCC sfinalizowało przejęcie sklepu internetowego DeeZee
Właściciel sieci sklepów z obuwiem, firma CCC sfinalizowała zakup 51 proc. udziałów w sklepie internetowym DeeZee. Zapłaciła za nie 13 mln zł.
więcej
|
Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny otwiera sklep stacjonarny we Wrocławiu
Firma HubStyle, do której należą internetowe sklepy z odzieżą kobiecą Sugarfree oraz ubraniami sportowymi dla kobiet Cardio Bunny, otwiera pilotażowo stacjonarny lokal we Wrocławiu. Sieć stacjonarna będzie dodatkiem do działalności w e-commerce.
więcej
|
Facebook zapowiada serial "Queen America" z Catherine Zetą-Jones
Od 21 listopada będzie można oglądać serial platformy Facebook Watch "Queen America" z Catherine Zetą-Jones w roli głównej. W sieci pojawiła się pierwsza zapowiedź cyklu.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|