|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski przejdzie z Telewizji Polskiej do europarlamentu? Prezes TVP zaprzecza
Jacek Kurski wczesną wiosną 2019 roku ma przestać być prezesem Telewizji Polskiej i startować do Parlamentu Europejskiego - podał dziennik "Fakt". Informacje te dementuje Kurski. - Moją ambicja i zamiarem jest odbudowa siły i prestiżu telewizji publicznej w ramach pełnej kadencji prezesa zarządu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial TVP o podziemnej Solidarności nie opowie o Lechu Wałęsie. Znamy szczegóły fabuły
Nowy serial TVP „Oporni” o podziemnej Solidarności opowie o fikcyjnych bohaterach, a autentyczne wydarzenia i postaci takie jak Lech Wałęsa będą tylko tłem dla fabuły - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To serial obyczajowy o młodych ludziach z różnych środowisk, którzy reprezentują różne nurty podziemia - tłumaczy nam Maciej Muzyczuk, dyrektor Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP.
więcej
|
Katarzyna Puzyńska o programie CI Polsat: rola prowadzącej to zupełnie inny rodzaj pracy, bardziej stresujący
- Do tej pory zajmowałam się tylko pisaniem, a w „Opowiem ci o zbrodni” musiałam pojawić się w roli prowadzącej. To zupełnie inny rodzaj pracy, zdecydowanie bardziej stresujący. W historii zainteresował aspekt psychologiczny zbrodni, pojawia się tam patologiczna zazdrość, czyli syndrom Otella - w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl pisarka Katarzyna Puzyńska opowiada o nowym programie stacji Crime+Investigation Polsat.
więcej
|
,,Nie wpuściliśmy dziennikarzy TVN na konferencję, bo nie musieliśmy". PGZ odpowiada na pytania ws. braku akredytacji
Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do Zakładów Chemicznych Nitro-Chem SA (należących do Polskiej Grupy Zbrojeniowej) z prośbą o wyjaśnienie w sprawie braku akredytacji dla dziennikarzy TVN. Nie zostali oni wpuszczeni na konferencję prasową, dotyczącą działań spółki. - Nie wpuściliśmy dziennikarzy TVN na konferencję, bo nie musieliśmy - odpowiada firma.
więcej
|
2,9 tys. widzów ogląda Polsat Rodzina. ,,Ojcu Świętemu śpiewajmy razem" i ,,Pszczółka Maja" hitami
Nowy kanał Polsat Rodzina po pierwszych dniach nadawania ogląda średnio 2,9 tys. osób. Największą widownię dotychczas zgromadził koncert „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem” oraz kultowa animacja „Pszczółka Maja” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP produkuje film ,,Klecha". Kinowa premiera 1 marca
Właśnie zakończyły się zdjęcia do filmu „Klecha” opowiadającego historię niezwykle brutalnych działań powstałej w 1973 roku tzw. „Grupy D”. W produkowanym przez TVP projekcie grają m.in. Piotr Fronczewski, Artur Żmijewski i Danuta Stenka. Kinowa premiera została zaplanowana na 1 marca 2019 roku.
więcej
|
Akson Studio: 51,8 mln zł przychodów i 1,9 mln zł zysku w ub.r.
W ub.r. firma produkcyjna Akson Studio zanotowała minimalny wzrost wpływów sprzedażowych do 51,78 mln zł oraz 1,89 mln zł zysku netto (wobec 341,2 tys. zł zysku w 2016 roku).
więcej
|
National Geographic pokaże trzeci sezon cyklu ,,Kosmos". Premiera 3 marca 2019 roku
Od 3 marca 2019 roku National Geographic rozpocznie emisję trzeciej edycji hitowej serii dokumentalnej „Kosmos” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym razem prezentowane będą zaginione i nienarodzone jeszcze światy oraz układy słoneczne.
więcej
|
,,Skandal w angielskim stylu" z Hugh Grantem oraz Benem Whishawem od 2 listopada w HBO GO i HBO (wideo)
W piątek, 2 listopada 2018 roku w serwisie HBO GO i linearnym kanale HBO odbędzie się premiera nowego serialu „Skandal w angielskim stylu”.
więcej
|
Drugi sezon ,,9-1-1" od 6 listopada w FOX (wideo)
We wtorek, 6 listopada 2018 roku FOX rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „9-1-1”.
więcej
|
Joanna Jabłczyńska ambasadorką serialu ,,Rodzina Treflików" w TVP ABC
Ambasadorką 4. sezonu serialu „Rodzina Treflików, emitowanego w TVP ABC została aktorka Joanna Jabłczyńska. Emisja nowych odcinków ruszy od 6 grudnia.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMS będzie przez 2 lata dzierżawić wiaty przystankowe we Wrocławiu
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wygrała przetarg na dzierżawę 35 dwustronnych gablot reklamowych typu citylight ogłoszony przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu. Umowa będzie obowiązywała przez dwa lata od stycznia 2019 roku.
więcej
|
Miniserial ,,Szef Internetów" znów promuje OLX.pl (wideo)
Startuje kolejna kampania serwisu ogłoszeniowego OLX.pl pod hasłem „Szef Internetów”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25.
więcej
|
52 nominacje do dwunastej edycji Mixx Awards, najwięcej dla Showmax i Gong [lista]
IAB Polska ogłosiła listę nominowanych w konkursie Mixx Awards 2018. Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał Gong - sześć, wśród klientów zaś Showmax - cztery. Laureatów poznamy na gali 28 listopada.
więcej
|
,,Polska państwem wyznaniowym?" w akcji Fundacji Wolność od Religii
Fundacja Wolność od Religii prowadzi kampanię w internecie i na outdoorze pod hasłem „Polska państwem wyznaniowym?”.
więcej
|
Eos, Milka i Lego z najpopularniejszymi 6-sekundowymi reklamami na YouTube
YouTube opublikował po raz pierwszą polską wersję Bumper Ads Leaderboard – zestawienia najpopularniejszych 6-sekundowych reklam, których nie da się pominąć podczas oglądania treści w serwisie. Na czele listy znalazły się spoty marek Eos, Milka oraz Lego.
więcej
|
,,Poczet polskich wiedźm" w kampanii nowego serialu Netflixa (wideo)
Netflix w ramach akcji promujące serial „Chilling Adventures of Sabrina” udostępnił animacje o ważnych kobietach w historii Polski oraz spoty z aktorkami Zosią Zborowską, Olą Domańską i Aretą Szpurą.
więcej
|
Pierwsze dni życia maluszka z kremem Nivea
Nivea ruszyła z kampanią reklamową kremu dla niemowląt Nivea Baby. Działania przygotowały FCB Bridge2Fun, GoldenSubmarine i OMD.
więcej
|
Odra przekonuje, że "najlepiej razem"
Marka słodyczy Odra rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem "Najlepiej razem". Akcję przygotowała grupa kreatywna Coollective.
więcej
|
,,Wyjątkowi jak Ty" w reklamach kawy Woseba Mocca Fix Gold (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kawy Woseba Mocca Fix Gold (produkowanej przez P.P.U.H Woseba) prowadzona pod hasłem „Wolimy być wyjątkowi… wyjątkowi jak Ty”.
więcej
|
Havas Media przejmuje od Blue449 globalny budżet mediowy Pumy
Puma, producent odzieży i obuwia sportowego, wybrała dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) do globalnej obsługi mediowej. Wcześniej współpracowała w tym zakresie z Blue449 (Publicis Media).
więcej
|
Henkel zapowiada, że do 2025 roku opakowania jego produktów będą w pełni zdatne do recyklingu
Firma Henkel, właściciel takich marek, jak Persil, Silan, Somat, Syoss zobowiązała się, że do 2025 roku 100 proc. opakowań jej produktów będzie całkowicie nadawać się do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania. Opakowania produktów na rynku europejskim w 35 proc. wytwarzane będą z plastikowych odpadów.
więcej
|
Rzecznik Praw Dziecka patronuje kamapnii Hasbro
Ruszyła kampania producenta gier Hasbro, promująca planszówki jako kreatywną formę rozwoju, integracji i zabawy. Akcji patronuje Rzecznik Praw Dziecka.
więcej
|
Cyber Marian, Chwytak, Kamil Winnicki i Filip Nivette w akcji Movember zachęcają do badań prostaty (wideo)
Rozpoczęła się 5. edycja akcji Movember w Polsce, której celem jest zwiększanie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród mężczyzn. W ramach kampanii do sieci trafiła specjalna wersja klipu „Wąs, wąs, wąs”, w której występuje ambasador akcji – Cyber Marian. Zaangażowali się w nią też Chwytak, Kamil Winnicki oraz Filip Nivette.
więcej
|
Sodexo kończy współpracę z RTV Euro AGD
Firma Sodexo Benefits and Rewards Services z początkiem listopada br. kończy współpracę z siecią sklepów RTV Euro AGD . Oznacza to, że kuponami Sodexo nie będzie już można płacić w sklepach tej sieci.
więcej
|
Igor Tikhonov za Andrew Highcocka prezesem Kompanii Piwowarskiej
Igor Tikhonov został nowym prezesem Kompanii Piwowarskiej. Zastąpił Andrew Highcocka, który od poniedziałku jest prezesem koncernu spirytusowego Marie Bizard Wine & Spirits.
więcej
|
Dominika Majcher awansowała w dziale obsługi klienta oS3
Dominika Majcher objęła stanowisko account supervisor w dziale client service agencji oS3. Poprzednio pełniła w niej funkcję senior account managera.
więcej
|
Simon Gill chief experience officerem w agencji Isobar
Simon Gill, chief creative officer w agencji Isobar (należy do Dentsu Aegis Network) w Wielkiej Brytanii, został mianowany na stanowisko chief experience officera na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
więcej
|
Małgorzata Ciechanowicz i Aleksandra Bożek w Codemedia
Małgorzata Ciechanowicz dotychczas pracująca w agencji performance Sales&More i Aleksandra Bożek z Value Media dołączyły do zespołu domu mediowego Codemedia. Objęły stanowiska media planner/buyer.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Film na podstawie książki Ryszarda Kapuścińskiego ,,Jeszcze dzień życia" w kinach od 2 listopada
Od piątku, 2 listopada br. w kinach będzie można oglądać pełnometrażową animację na podstawie książki Ryszarda Kapuścińskiego, „Jeszcze dzień życia”. Produkcja w reżyserii Damiana Nenowa i Raúla de la Fuente jest nominowana do Europejskiej Nagrody Filmowej.
więcej
|
,,Tele Świat" najchętniej kupowanym tygodnikiem, duży awans ,,Przyjaciółki" (top 21)
W lipcu 2018 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”, a z szóstego na drugie miejsce awansowała „Przyjaciółka” - top 21 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Lidl szykuje e-sklep w Polsce. Eksperci: to wejście w trudną branżę i odpowiedź na zakaz handlu w niedzielę
Lidl Polska przygotowuje się do uruchomienia sklepu internetowego. Może to być odpowiedź firmy na stopniowe ograniczanie handlu w niedziele. Sprzedaż żywności przez internet to trudna branża z uwagi na wysokie wymagania logistyczne - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży e-commerce.
więcej
|
Facebook: przychód o 1/3 w górę, 2,27 miliarda użytkowników
W III kwartale 2018 roku Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 13,5 miliarda dolarów, a zysk netto wzrósł do ponad 5,1 miliarda dolarów. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,3 miliarda.
więcej
|
W Zalando sztuczna inteligencja doradzi klientom w co się ubrać
Platforma Zalando planuje wprowadzenie Algorytmicznego Asystenta Mody. Rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji ma podpowiadać użytkownikom na podstawie ich wcześniejszych zakupów w jaki sposób mogą skompletować całość stroju zgodnego z obowiązującymi obecnie trendami. Asystent zostanie wprowadzony także w polskiej wersji Zalando.
więcej
|
Gazeta.pl: Artur Birnbaum dyrektorem ds. badań i strategii, Ewelina Kościkiewicz kierownikiem działu analiz biznesowych
W zespole portalu Gazeta.pl (Agora) Artur Birnbaum objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. badań i strategii, a Ewelina Kościkiewicz została kierownikiem działu analiz biznesowych.
więcej
|
WP.pl robi serial komediowy ,,Pod włos" dla marki Biotebal. Grają Rafał Mohr i Katarzyna Kwiatkowska
Od 7 listopada Wirtualna Polska zacznie emisję 6-odcinkowego serialu komediowego „Pod włos” z Katarzyną Kwiatkowską i Rafałem Mohrem w rolach głównych. Serial wyprodukowano na zlecenie Polpharmy dla marki Biotebal.
więcej
|
52 nominacje do dwunastej edycji Mixx Awards, najwięcej dla Showmax i Gong [lista]
IAB Polska ogłosiła listę nominowanych w konkursie Mixx Awards 2018. Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał Gong - sześć, wśród klientów zaś Showmax - cztery. Laureatów poznamy na gali 28 listopada.
więcej
|
Serwis FrazPC zniknie z internetu od 2019 roku. ,,Stawiamy na rozwój Geekweek.pl"
Internetowy serwis FrazPC poświęcony komputerom i nowym technologiom będzie działał do końca 2018 roku, po czym zostanie zamknięty. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl spółka Cyfrowy Polsat, obecny właściciel strony zamierza skupić się na rozwoju innego serwisu technologicznego - Geekweek.pl.
więcej
|
Eos, Milka i Lego z najpopularniejszymi 6-sekundowymi reklamami na YouTube
YouTube opublikował po raz pierwszą polską wersję Bumper Ads Leaderboard – zestawienia najpopularniejszych 6-sekundowych reklam, których nie da się pominąć podczas oglądania treści w serwisie. Na czele listy znalazły się spoty marek Eos, Milka oraz Lego.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|