Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 6 Listopada 2018
 
 
 
Nowe studio TVP Info kosztowało 16 mln zł. ,,Najnowocześniejsze w całej Europie"
 
We wtorek, 6 listopada o godz. 5.35 TVP Info rozpoczęło nadawanie z nowego studia, które publicznego nadawcę kosztowało około 16 mln zł. Odświeżona została również oprawa stacji. - Korzystamy z tzw. renty technologicznej, z racji tego, że mamy dostęp do najnowocześniejszej i ciągle ulepszanej technologii. Kto robi ostatni, ten robi najnowocześniej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Katarzyna Dąbrowska nową naczelną ,,Glamour". ,,Wybór wspólnie z partnerem licencyjnym"
 
Katarzyna Dąbrowska objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Glamour” (Burda Media Polska). Dziennikarka zastąpiła Annę Jurgaś, która rozstała się z wydawnictwem. więcej
 
 
,,Fakty" i ,,Wiadomości" zyskały widzów. ,,Teleexpress" stracił ponad 200 tys.
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” TVN, które zanotowały minimalny wzrost widowni. Symboliczny wzrost (36 widzów) odnotowały „Wiadomości”, a najwięcej na głównych antenach stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
1,64 mln widzów ,,Pod powierzchnią" w TVN. Serial jest hitem Player.pl
 
Nowy serial „Pod powierzchnią” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,64 mln widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Na platformie Player.pl odcinki produkcji zgromadziły dotychczas niemal 1 mln wyświetleń. więcej
 
 
Uber Poland: wpływy o 9,4 mln zł w górę, 668 tys. zł zysku
 
W ub.r. Uber Poland zanotował 20,66 mln zł przychodów ze sprzedaży (83,9 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 668,5 tys. zł zysku netto (wobec 127,8 tys. zł zysku w 2016 roku). Firma zajmuje się realizacją usług marketingowych dla holenderskiej spółki Uber - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
W tym roku spadła oglądalność Polsatu i TVN, zyskały TVP1 i TVP2. ,,Widza przyciągają polskie seriale i sport" więcej
 
Gra ,,Red Dead Redemption 2" zarobiła w trzy dni 725 mln dol. "Wyznacza nowe standardy" więcej
 
Jacek Kurski przejdzie z Telewizji Polskiej do europarlamentu? Prezes TVP zaprzecza więcej
 
Lidl szykuje e-sklep w Polsce. Eksperci: to wejście w trudną branżę i odpowiedź na zakaz handlu w niedzielę więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programmatic Sales Manager Ringier Axel Springer
Head of Marketing Code&Pepper
Specjalista ds. Social Media i Komunikacji Online TVN
Senior Esport Projects Sales Manager Ringier Axel Springer
New Business Manager GetHero
Reżyser /Realizator B3 Films
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Programmatic & AdOps Analyst Grupa ZPR Media
Specjalista/specjalistka ds. mediów społecznościowych Burda.pl Burda International Poland
DJ / Prezenter Radiowy Grupa ZPR Media
Dziennikarz (polski show biznes) Grupa ZPR Media
Redaktor / redaktorka prowadząca Burda.pl Burda International Poland
Programming Manager (Factual) Fox Networks Group Poland
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowe studio TVP Info kosztowało 16 mln zł. ,,Najnowocześniejsze w całej Europie"

We wtorek, 6 listopada o godz. 5.35 TVP Info rozpoczęło nadawanie z nowego studia, które publicznego nadawcę kosztowało około 16 mln zł. Odświeżona została również oprawa stacji. - Korzystamy z tzw. renty technologicznej, z racji tego, że mamy dostęp do najnowocześniejszej i ciągle ulepszanej technologii. Kto robi ostatni, ten robi najnowocześniej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

,,Fakty" i ,,Wiadomości" zyskały widzów. ,,Teleexpress" stracił ponad 200 tys.

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” TVN, które zanotowały minimalny wzrost widowni. Symboliczny wzrost (36 widzów) odnotowały „Wiadomości”, a najwięcej na głównych antenach stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,64 mln widzów ,,Pod powierzchnią" w TVN. Serial jest hitem Player.pl

Nowy serial „Pod powierzchnią” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,64 mln widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Na platformie Player.pl odcinki produkcji zgromadziły dotychczas niemal 1 mln wyświetleń. więcej

Filmy wytwórni 20th Century Fox Film na wyłączność w Canal+. ,,Unikalna oferta 4K"

Platforma nc+ odnowiła umowę o współpracy z 20th Century Fox Television Distribution, na mocy której najnowsze filmy amerykańskiej wytwórni będą dostępne na wyłączność w Canal+ i ofercie płatnej Player+. więcej

Telewizja Republika uruchomiła anglojęzyczny serwis PolandDaily.com

Wystartował anglojęzyczny serwis informacyjny PolandDaily.com, uruchomiony przez spółkę związaną z Telewizją Republika. To rozwinięcie dwóch programów emitowanych w tej stacji od wiosny br. więcej

TVP Sport będzie transmitować piłkarski Puchar Włoch. Szkolnikowski: zamiast Pucharu Niemiec i Francji

Telewizja Polska pozyskała prawa do transmisji przez najbliższe trzy sezony Pucharu Włoch w piłce nożnej. - Gra tam wielu reprezentantów Polski. Ponadto są to ciekawe rozgrywki fantastycznych klubów - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport. więcej

,,Debata Grzegorza Łaguny" nowym programem Superstacji

W niedzielę 11 listopada Superstacja rozpocznie emisję nowego programu „Debata Grzegorza Łaguny”, w którym dziennikarz Grzegorz Łaguna będzie rozmawiał z gośćmi. więcej

TVN wyprzedził Polsat, udany tydzień TV4 i TV Puls. ,,Teleexpress" przed ,,Wiadomościami"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Inea: symetryczny internet dla wszystkich klientów FTTH

Sieć Inea wprowadziła do oferty łącza symetryczne, które są udostępniane bezpłatnie klientom korzystającym z technologii FTTH. więcej

4,6 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów w telewizji, najwięcej w TVP1

Łącznie 4,60 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników drugiej tury wyborów samorządowych, które miało miejsce w niedzielę wieczorem. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1, ale liderem całego rynku w tym paśmie był TVN pokazujący „MasterChefa” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Pilot nowego serialu ,,Ziuk. Młody Piłsudski" 11 listopada w TVP1. Jaka ramówka na dzień niepodległości?

Telewizja Polska w dniu 11 listopada będzie mieć specjalną ramówkę, dzięki której publiczny nadawca włączy się w obchody 100-lecia odzyskania niepodległości. Tego dnia dwukrotnie TVP1 pokaże pilot nowego serialu historycznego „Ziuk. Młody Piłsudski”.   więcej

Wieczór wyborczy w TVP Info: niestety Płażyński przegrał, wyniki Trzaskowskiego i Jakiego z więzień

Na wieczór wyborczy Kacpra Płażyńskiego, kandydata PiS na prezydenta Gdańska, nie mogli wejść dziennikarze „Gazety Wyborczej”, Radia TOK FM i Radia Eska. Natomiast w programie TVP Info po drugiej turze wyborów pokazywano wyniki głosowania w stołecznych zakładach karnych w pierwszej turze na prezydenta Warszawy, a współprowadząca Edyta Lewandowska stwierdziła, że Kacper Płażyński niestety przegrał. więcej

Josh Whitehouse i Naomi Watts zagrają w "The Long Night" prequelu "Gry o tron"

Josh Whitehouse dołączył do Naomi Watts w obsadzie projektu "The Long Night", prequelu "Gry o tron". Nowy serial HBO pojawi się w 2020 roku. więcej

HBO zapowiada trzeci sezon serialu "Detektyw". Mahershala Ali od 14 stycznia

W sieci pojawił się zwiastun trzeciego sezonu serialu "Detektyw", który od stycznia będzie można oglądać w HBO. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ewa Podolska, Michał Janczura i Paweł Sulik prowadzącymi "Mikrofon radia Tok FM"

Wczoraj na antenie radia Tok FM zadebiutował nowy wieczorny program “Mikrofon radia Tok FM”, który zastąpił emitowany dotychczas w tym paśmie “Salon radia Tok FM”. Audycję poprowadzą Ewa Podolska, Michał Janczura oraz Paweł Sulik. więcej

 
Patrycja Wanat odchodzi z Tok FM. Prowadziła audycje "Kultura osobista" i "Do zobaczenia"

Prowadząca codzienną “Kulturę osobistą” oraz sobotni magazyn filmowy “Do zobaczenia” Patrycja Wanat z końcem roku odchodzi z Tok FM. Obecna szefowa działu kultury pracuje w rozgłośni od 15 lat. więcej

 
Wpływy reklamowe Jedynki i Trójki wzrosły bardziej niż RMF FM i Radia Zet (top10)

W ciągu trzech pierwszych kwartałów br. radio zarobiło na reklamach 12,2 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem roku ub. Większość rozgłośni miało w tym okresie dynamikę przychodów wyższą procentowo niż RMF FM czy Radio Zet. więcej

 
Eska rozpoczęła nadawanie w Kraśniku. To 41 stacja rozgłośni

W poniedziałek, 5 listopada br. w Kraśniku na częstotliwości 92,8 MHz wystartowała Eska. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności w II i III kwartale, Radio ZET wyprzedziło RMF FM

Liderem rynku radiowego w Szczecinie w drugim i trzecim kwartale br. było Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i  RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Bank Millennium kupi Euro Bank za 1,8 mld zł, zniknie marka eurobank

Bank Millennium uzgodnił kupno od spółki zależnej Société Générale prawie 100 proc. akcji Eurobanku za 1,83 mld zł i spłatę 4,4 mld zł zobowiązań przejmowanego banku. Liczy, że w 5 lat po zrealizowaniu transakcji osiągnie ok. 650 mln zł synergii, m.in. dzięki rezygnacji z marki eurobank. więcej

Joanna Jędrzejczyk reklamuje kolekcję odzieży House z Myszką Miki (wideo)

Ambasadorką marketingową Mickey Mouse, nowej kolekcji odzieży House (produkowanej przez LPP) inspirowaną wizerunkiem Myszki Miki, jest zawodniczka UFC Joanna Jędrzejczyk. więcej

Mela Koteluk i Paweł Domagała wyśpiewują opinie o firmach dla ING Banku Śląskiego

Ruszyła nowa aktywacja digitalowa ING Banku Śląskiego, przygotowana przez agencję Gong (Group One). W akcji “Dobry Głos dla Firm” internauci piszą opinie na temat firm, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zmieniają je w piosenki. więcej

Aflofarm ruszył z przetargiem mediowym, budżetu broni Starcom

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska przegląda oferty domów mediowych pod kątem obsługi mediowej kampanii zlecanych do telewizji. Budżetu klienta broni należący do Publicis Media dom mediowy Starcom. więcej

Świąteczna magia w kampanii Ceneo

Ruszyła świąteczna kampania serwisu e-commerce Ceneo. Jej główną bohaterką jest Zosia, która wystąpiła także w ubiegłorocznej odsłonie akcji. Działania przygotowała agencja ASAP&ASAP Communication. więcej

Wpływy reklamowe Jedynki i Trójki wzrosły bardziej niż RMF FM i Radia Zet (top10)

W ciągu trzech pierwszych kwartałów br. radio zarobiło na reklamach 12,2 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem roku ub. Większość rozgłośni miało w tym okresie dynamikę przychodów wyższą procentowo niż RMF FM czy Radio Zet. więcej

Urszula Dudziak w starciu z budowlańcami w nowej reklamie Biovitalu (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania promująca suplement diety Biovital, produkowany przez Egis Polska. Podobnie jak wcześniej, w spocie wystąpiła Urszula Dudziak, wieloletnia ambasadorka marki. więcej

WPP wstrzymuje zatrudnianie nowych osób do początku 2019 roku

Holding reklamowy WPP wstrzymuje zatrudnianie nowych osób do swoich agencji (m.in. GroupM, Ogilvy, VMLY&R) przynajmniej do początku przyszłego roku. Powodem tych decyzji są gorsze od spodziewanych wyniki finansowe firmy po trzech kwartały i słabsze prognozy dotyczące przychodów w całym br. więcej

MC Silk rapuje w kampanii "Blik, klik płacisz w internecie w mig"

Wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. Akcję pod hasłem "Blik, klik płacisz w internecie w mig" przygotowała agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Blue 449. Twarzą akcji jest raper MC Silk. więcej

Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku

Dom mediowy Mindshare Polska w wyniku przeglądu ofert został ponownie wybrany do obsługi budżetu mediowego mBanku. Współpraca marketera z agencją trwa od 2013 roku. więcej

Format unpackingu przeniesiony do reklamy Grześków Tyci

Colian rozpoczął kampanię reklamową mini wafelków Grześki Tyci - nowości w portfolio. Akcję pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” przygotowały Just i Initiative. więcej

Zwycięskie starcie z grypą w kampanii Febrisanu (wideo)

Pod hasłem „Febrisan. Weź, bo działa!" rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Febrisan (Takeda Polska). Za działania odpowiadają oS3, Sputnik, Głośno, Post Studio i OMD. więcej

LPP rusza na podbój Kazachstanu. W planach ma Finlandię, Bośnię i Hercegowinę

Firma odzieżowa LPP, właściciel takich marek, jak Reserved, Cropp, House, Mohito otworzyła swój pierwszy sklep w Kazachstanie. Planuje otwarcie kolejnych salonów w tym kraju w przyszłym roku. więcej

Digital influencerzy wspierają akcję firmy Wawel "Serce rośnie"

Wawel rusza z drugą edycją CSR-owej akcji "Serce rośnie". Do współpracy zaproszono youtuberów z kanałów LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3jxiom z ekipą Fantasy i Billie Sparrow. więcej

Gutenberg Networks Warszawa będzie przygotowywać gazetki reklamowe dla MediaMarkt

Agencja Gutenberg Networks Warszawa (należąca do DDB&Tribal Warszawa) wygrała przetarg za przygotowywania drukowanych materiałów marketingowych (m.in. gazetek) dla sieci sklepów MediaMarkt. Poprzednio zajmowała się tym Redblue Marketing GmbH, wewnętrzna agencja koncernu MediaMarktSaturn Retail Group. więcej

Młodzi ludzie odważnie dążący do celu w pierwszej polskiej reklamie Honor 8X (wideo)

W kinach i w social mediach pojawił się spot reklamowy promujący nowy smartfon Honor 8X, produkowany przez Huawei.  Pierwszą polską reklamę tego modelu przygotowała agencja McCann, a wyreżyserował ją Tomasz Chrapusta, zdobywca Grand Prix tegorocznej edycji Papaya Young Directors. więcej

Oshee obniża zawartość cukru w swoich produktach

Firma Oshee, producent napojów funkcjonalnych i przekąsek o tej samej nazwie, w ramach wdrażanego programu ulepszania składów oferowanych produktów, zdecydowała się na obniżenie w nich zawartości cukru. więcej

KLM zamienia się w restaurację, bank i stację radiową, aby Niemcy dowiedzieli się, że w rzeczywistości to linie lotnicze (wideo)

Linie lotnicze KLM prowadzą w Niemczech kampanię reklamową, którą chcą zwrócić uwagę na to, że są przewoźnikiem lotniczym, a nie bankiem czy restauracją. Za jej kreację odpowiada agencja DDB&Tribal Amsterdam. więcej

Powstał klub Champions of Change wspierający kobiety i różnorodność w biznesie

Prezesi m.in. Mastercard, BGŻ BNP Paribas, Coca-Coli I Microsoftu podpisali się pod deklaracją powołującą do życia Champions of Change, klub działający na rzecz wspierania kobiet i różnorodności w biznesie. Inicjatorem projektu jest Fundacja Sukces Pisany Szminką. więcej

Bosch startuje z ,,perfekcyjnie doprasowaną promocją"

Bosch prowadzi ogólnopolską akcję, w której za zakup wybranych modeli żelazek i stacji pary klienci mogą otrzymać zwrot podatku VAT. więcej

Krawcowa promuje pożyczki dla przedsiębiorców w nowej kampanii Aforti Finance (wideo)

Aforti Finance, spółka udzielająca pożyczek pozabankowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Jej główną bohaterką jest krawcowa.  Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają Prospero, Wavemaker oraz dział marketingu i PR firmy. więcej

Miasteczko z horrorów promowało Peugeota Riftera

Peugeot Polska w związku z promocją najnowszego modelu marki – Peugeot Riftera postawił na dziedzińcu Hali Koszyki w Warszawie Miasteczko Peugeot nawiązujące do najsłynniejszych amerykańskich horrorów. Za koncepcję i realizację eventu odpowiadała agencja JJ Communications. więcej

Agencja pośrednictwa pracy People odświeża wizerunek na 20. urodziny

Z okazji 20. rocznicy istnienia na rynku, agencja pośrednictwa pracy People zmienia logo, identyfikację wizualną oraz odświeża stronę internetową. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Katarzyna Dąbrowska nową naczelną ,,Glamour". ,,Wybór wspólnie z partnerem licencyjnym"

Katarzyna Dąbrowska objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Glamour” (Burda Media Polska). Dziennikarka zastąpiła Annę Jurgaś, która rozstała się z wydawnictwem. więcej

,,Party" na czele dwutygodników people. ,,Show" najbardziej w dół

W sierpniu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Chrome 71 zablokuje reklamy na stronach z agresywnymi banerami

Google zapowiedział, że nadchodząca przeglądarka Chrome 71 będzie automatycznie blokowała wszystkie reklamy na stronach, które uporczywie wyświetlają użytkownikom agresywne banery i wyskakujące okna prowadzące do podejrzanych usług lub prób oszustwa. Właściciele witryn będą mieli szansę na dostosowanie się do standardów wymaganych przez Google. więcej

Telewizja Republika uruchomiła anglojęzyczny serwis PolandDaily.com

Wystartował anglojęzyczny serwis informacyjny PolandDaily.com, uruchomiony przez spółkę związaną z Telewizją Republika. To rozwinięcie dwóch programów emitowanych w tej stacji od wiosny br. więcej

Górski: Czwarty sezon "Ucha prezesa" najprawdopodobniej będzie ostatnim

Na nadchodzącym, czwartym sezonie, najprawdopodobniej zakończy się internetowy miniserial kabaretowy "Ucho prezesa". więcej

Allegro Smart!: znika limit dostaw, pojawiła się opcja miesięczna

W ramach usługi Allegro Smart! zniesiono limity dostaw. Ponadto wprowadzono wariant miesięczny, który kosztuje 8,99 zł. więcej

Świąteczna magia w kampanii Ceneo

Ruszyła świąteczna kampania serwisu e-commerce Ceneo. Jej główną bohaterką jest Zosia, która wystąpiła także w ubiegłorocznej odsłonie akcji. Działania przygotowała agencja ASAP&ASAP Communication. więcej

Na przyszłość rozrywki w największym stopniu wpłynie superszybki internet. Doceniamy formaty wideo

Immersive experiences, czyli zanurzenie w świecie cyfrowej rozrywki, to jeden z trendów, który w najbliższych latach będzie zyskiwać na znaczeniu dzięki rozwojowi ultraszybkiego internetu, sztucznej inteligencji oraz wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Technologie na nowo zdefiniują cyfrową rozrywkę, która wkroczy także w takie obszary życia jak zdrowie czy edukacja – wynika z najnowszego raportu opracowanego przez infuture hatalska foresight institute we współpracy z UPC Polska. Eksperci wskazują, że technologia zapoczątkuje w rozrywce nową erę i przeniesie doświadczenia użytkowników na wyższy poziom. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Uber Poland: wpływy o 9,4 mln zł w górę, 668 tys. zł zysku
Doogee S80 - pancerny smartfon z cyfrowym walkie talkie (wideo)
Młodzi ludzie odważnie dążący do celu w pierwszej polskiej reklamie Honor 8X (wideo)
Boring Company kończy kopanie tunelu pod Los Angeles. Elon Musk zapowiada otwarcie 10 grudnia 2018 roku
Polska branża kosmiczna największe szanse ma w aplikacjach satelitarnych i nanosatelitach
 
 
 
GOSPODARKA
 
WPP wstrzymuje zatrudnianie nowych osób do początku 2019 roku
LPP rusza na podbój Kazachstanu. W planach ma Finlandię, Bośnię i Hercegowinę
Oshee obniża zawartość cukru w swoich produktach
Jedna trzecia polskich kierowców prowadziła auto pod wpływem alkoholu. Powodem krótki dystans do pokonania i brak zmiennika za kierownicą
Brexit zniechęca Polaków do emigracji na Wyspy
Polska branża kosmiczna największe szanse ma w aplikacjach satelitarnych i nanosatelitach
Na przyszłość rozrywki w największym stopniu wpłynie superszybki internet. Doceniamy formaty wideo
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Ridley Scott zapowiada kontynuację filmu "Gladiator"
Clark Duke robi film "Arkansas" o mafii
Hugh Grant zagra w filmie "Toff Guys" Guya Ritchiego
Josh Whitehouse i Naomi Watts zagrają w "The Long Night" prequelu "Gry o tron"
HBO zapowiada trzeci sezon serialu "Detektyw". Mahershala Ali od 14 stycznia
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj