|
|
|
|
|
|
|
Nowe studio TVP Info kosztowało 16 mln zł. ,,Najnowocześniejsze w całej Europie"
We wtorek, 6 listopada o godz. 5.35 TVP Info rozpoczęło nadawanie z nowego studia, które publicznego nadawcę kosztowało około 16 mln zł. Odświeżona została również oprawa stacji. - Korzystamy z tzw. renty technologicznej, z racji tego, że mamy dostęp do najnowocześniejszej i ciągle ulepszanej technologii. Kto robi ostatni, ten robi najnowocześniej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Fakty" i ,,Wiadomości" zyskały widzów. ,,Teleexpress" stracił ponad 200 tys.
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” TVN, które zanotowały minimalny wzrost widowni. Symboliczny wzrost (36 widzów) odnotowały „Wiadomości”, a najwięcej na głównych antenach stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,64 mln widzów ,,Pod powierzchnią" w TVN. Serial jest hitem Player.pl
Nowy serial „Pod powierzchnią” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,64 mln widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Na platformie Player.pl odcinki produkcji zgromadziły dotychczas niemal 1 mln wyświetleń.
więcej
|
Filmy wytwórni 20th Century Fox Film na wyłączność w Canal+. ,,Unikalna oferta 4K"
Platforma nc+ odnowiła umowę o współpracy z 20th Century Fox Television Distribution, na mocy której najnowsze filmy amerykańskiej wytwórni będą dostępne na wyłączność w Canal+ i ofercie płatnej Player+.
więcej
|
Telewizja Republika uruchomiła anglojęzyczny serwis PolandDaily.com
Wystartował anglojęzyczny serwis informacyjny PolandDaily.com, uruchomiony przez spółkę związaną z Telewizją Republika. To rozwinięcie dwóch programów emitowanych w tej stacji od wiosny br.
więcej
|
TVP Sport będzie transmitować piłkarski Puchar Włoch. Szkolnikowski: zamiast Pucharu Niemiec i Francji
Telewizja Polska pozyskała prawa do transmisji przez najbliższe trzy sezony Pucharu Włoch w piłce nożnej. - Gra tam wielu reprezentantów Polski. Ponadto są to ciekawe rozgrywki fantastycznych klubów - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
,,Debata Grzegorza Łaguny" nowym programem Superstacji
W niedzielę 11 listopada Superstacja rozpocznie emisję nowego programu „Debata Grzegorza Łaguny”, w którym dziennikarz Grzegorz Łaguna będzie rozmawiał z gośćmi.
więcej
|
TVN wyprzedził Polsat, udany tydzień TV4 i TV Puls. ,,Teleexpress" przed ,,Wiadomościami"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Inea: symetryczny internet dla wszystkich klientów FTTH
Sieć Inea wprowadziła do oferty łącza symetryczne, które są udostępniane bezpłatnie klientom korzystającym z technologii FTTH.
więcej
|
4,6 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów w telewizji, najwięcej w TVP1
Łącznie 4,60 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników drugiej tury wyborów samorządowych, które miało miejsce w niedzielę wieczorem. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1, ale liderem całego rynku w tym paśmie był TVN pokazujący „MasterChefa” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pilot nowego serialu ,,Ziuk. Młody Piłsudski" 11 listopada w TVP1. Jaka ramówka na dzień niepodległości?
Telewizja Polska w dniu 11 listopada będzie mieć specjalną ramówkę, dzięki której publiczny nadawca włączy się w obchody 100-lecia odzyskania niepodległości. Tego dnia dwukrotnie TVP1 pokaże pilot nowego serialu historycznego „Ziuk. Młody Piłsudski”.
więcej
|
Wieczór wyborczy w TVP Info: niestety Płażyński przegrał, wyniki Trzaskowskiego i Jakiego z więzień
Na wieczór wyborczy Kacpra Płażyńskiego, kandydata PiS na prezydenta Gdańska, nie mogli wejść dziennikarze „Gazety Wyborczej”, Radia TOK FM i Radia Eska. Natomiast w programie TVP Info po drugiej turze wyborów pokazywano wyniki głosowania w stołecznych zakładach karnych w pierwszej turze na prezydenta Warszawy, a współprowadząca Edyta Lewandowska stwierdziła, że Kacper Płażyński niestety przegrał.
więcej
|
Josh Whitehouse i Naomi Watts zagrają w "The Long Night" prequelu "Gry o tron"
Josh Whitehouse dołączył do Naomi Watts w obsadzie projektu "The Long Night", prequelu "Gry o tron". Nowy serial HBO pojawi się w 2020 roku.
więcej
|
HBO zapowiada trzeci sezon serialu "Detektyw". Mahershala Ali od 14 stycznia
W sieci pojawił się zwiastun trzeciego sezonu serialu "Detektyw", który od stycznia będzie można oglądać w HBO.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bank Millennium kupi Euro Bank za 1,8 mld zł, zniknie marka eurobank
Bank Millennium uzgodnił kupno od spółki zależnej Société Générale prawie 100 proc. akcji Eurobanku za 1,83 mld zł i spłatę 4,4 mld zł zobowiązań przejmowanego banku. Liczy, że w 5 lat po zrealizowaniu transakcji osiągnie ok. 650 mln zł synergii, m.in. dzięki rezygnacji z marki eurobank.
więcej
|
Joanna Jędrzejczyk reklamuje kolekcję odzieży House z Myszką Miki (wideo)
Ambasadorką marketingową Mickey Mouse, nowej kolekcji odzieży House (produkowanej przez LPP) inspirowaną wizerunkiem Myszki Miki, jest zawodniczka UFC Joanna Jędrzejczyk.
więcej
|
Mela Koteluk i Paweł Domagała wyśpiewują opinie o firmach dla ING Banku Śląskiego
Ruszyła nowa aktywacja digitalowa ING Banku Śląskiego, przygotowana przez agencję Gong (Group One). W akcji “Dobry Głos dla Firm” internauci piszą opinie na temat firm, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zmieniają je w piosenki.
więcej
|
Aflofarm ruszył z przetargiem mediowym, budżetu broni Starcom
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska przegląda oferty domów mediowych pod kątem obsługi mediowej kampanii zlecanych do telewizji. Budżetu klienta broni należący do Publicis Media dom mediowy Starcom.
więcej
|
Świąteczna magia w kampanii Ceneo
Ruszyła świąteczna kampania serwisu e-commerce Ceneo. Jej główną bohaterką jest Zosia, która wystąpiła także w ubiegłorocznej odsłonie akcji. Działania przygotowała agencja ASAP&ASAP Communication.
więcej
|
Wpływy reklamowe Jedynki i Trójki wzrosły bardziej niż RMF FM i Radia Zet (top10)
W ciągu trzech pierwszych kwartałów br. radio zarobiło na reklamach 12,2 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem roku ub. Większość rozgłośni miało w tym okresie dynamikę przychodów wyższą procentowo niż RMF FM czy Radio Zet.
więcej
|
Urszula Dudziak w starciu z budowlańcami w nowej reklamie Biovitalu (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania promująca suplement diety Biovital, produkowany przez Egis Polska. Podobnie jak wcześniej, w spocie wystąpiła Urszula Dudziak, wieloletnia ambasadorka marki.
więcej
|
WPP wstrzymuje zatrudnianie nowych osób do początku 2019 roku
Holding reklamowy WPP wstrzymuje zatrudnianie nowych osób do swoich agencji (m.in. GroupM, Ogilvy, VMLY&R) przynajmniej do początku przyszłego roku. Powodem tych decyzji są gorsze od spodziewanych wyniki finansowe firmy po trzech kwartały i słabsze prognozy dotyczące przychodów w całym br.
więcej
|
MC Silk rapuje w kampanii "Blik, klik płacisz w internecie w mig"
Wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. Akcję pod hasłem "Blik, klik płacisz w internecie w mig" przygotowała agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Blue 449. Twarzą akcji jest raper MC Silk.
więcej
|
Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku
Dom mediowy Mindshare Polska w wyniku przeglądu ofert został ponownie wybrany do obsługi budżetu mediowego mBanku. Współpraca marketera z agencją trwa od 2013 roku.
więcej
|
Format unpackingu przeniesiony do reklamy Grześków Tyci
Colian rozpoczął kampanię reklamową mini wafelków Grześki Tyci - nowości w portfolio. Akcję pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” przygotowały Just i Initiative.
więcej
|
Zwycięskie starcie z grypą w kampanii Febrisanu (wideo)
Pod hasłem „Febrisan. Weź, bo działa!" rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Febrisan (Takeda Polska). Za działania odpowiadają oS3, Sputnik, Głośno, Post Studio i OMD.
więcej
|
LPP rusza na podbój Kazachstanu. W planach ma Finlandię, Bośnię i Hercegowinę
Firma odzieżowa LPP, właściciel takich marek, jak Reserved, Cropp, House, Mohito otworzyła swój pierwszy sklep w Kazachstanie. Planuje otwarcie kolejnych salonów w tym kraju w przyszłym roku.
więcej
|
Digital influencerzy wspierają akcję firmy Wawel "Serce rośnie"
Wawel rusza z drugą edycją CSR-owej akcji "Serce rośnie". Do współpracy zaproszono youtuberów z kanałów LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3jxiom z ekipą Fantasy i Billie Sparrow.
więcej
|
Gutenberg Networks Warszawa będzie przygotowywać gazetki reklamowe dla MediaMarkt
Agencja Gutenberg Networks Warszawa (należąca do DDB&Tribal Warszawa) wygrała przetarg za przygotowywania drukowanych materiałów marketingowych (m.in. gazetek) dla sieci sklepów MediaMarkt. Poprzednio zajmowała się tym Redblue Marketing GmbH, wewnętrzna agencja koncernu MediaMarktSaturn Retail Group.
więcej
|
Młodzi ludzie odważnie dążący do celu w pierwszej polskiej reklamie Honor 8X (wideo)
W kinach i w social mediach pojawił się spot reklamowy promujący nowy smartfon Honor 8X, produkowany przez Huawei. Pierwszą polską reklamę tego modelu przygotowała agencja McCann, a wyreżyserował ją Tomasz Chrapusta, zdobywca Grand Prix tegorocznej edycji Papaya Young Directors.
więcej
|
Oshee obniża zawartość cukru w swoich produktach
Firma Oshee, producent napojów funkcjonalnych i przekąsek o tej samej nazwie, w ramach wdrażanego programu ulepszania składów oferowanych produktów, zdecydowała się na obniżenie w nich zawartości cukru.
więcej
|
KLM zamienia się w restaurację, bank i stację radiową, aby Niemcy dowiedzieli się, że w rzeczywistości to linie lotnicze (wideo)
Linie lotnicze KLM prowadzą w Niemczech kampanię reklamową, którą chcą zwrócić uwagę na to, że są przewoźnikiem lotniczym, a nie bankiem czy restauracją. Za jej kreację odpowiada agencja DDB&Tribal Amsterdam.
więcej
|
Powstał klub Champions of Change wspierający kobiety i różnorodność w biznesie
Prezesi m.in. Mastercard, BGŻ BNP Paribas, Coca-Coli I Microsoftu podpisali się pod deklaracją powołującą do życia Champions of Change, klub działający na rzecz wspierania kobiet i różnorodności w biznesie. Inicjatorem projektu jest Fundacja Sukces Pisany Szminką.
więcej
|
Bosch startuje z ,,perfekcyjnie doprasowaną promocją"
Bosch prowadzi ogólnopolską akcję, w której za zakup wybranych modeli żelazek i stacji pary klienci mogą otrzymać zwrot podatku VAT.
więcej
|
Krawcowa promuje pożyczki dla przedsiębiorców w nowej kampanii Aforti Finance (wideo)
Aforti Finance, spółka udzielająca pożyczek pozabankowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Jej główną bohaterką jest krawcowa. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają Prospero, Wavemaker oraz dział marketingu i PR firmy.
więcej
|
Miasteczko z horrorów promowało Peugeota Riftera
Peugeot Polska w związku z promocją najnowszego modelu marki – Peugeot Riftera postawił na dziedzińcu Hali Koszyki w Warszawie Miasteczko Peugeot nawiązujące do najsłynniejszych amerykańskich horrorów. Za koncepcję i realizację eventu odpowiadała agencja
JJ Communications.
więcej
|
Agencja pośrednictwa pracy People odświeża wizerunek na 20. urodziny
Z okazji 20. rocznicy istnienia na rynku, agencja pośrednictwa pracy People zmienia logo, identyfikację wizualną oraz odświeża stronę internetową.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Katarzyna Dąbrowska nową naczelną ,,Glamour". ,,Wybór wspólnie z partnerem licencyjnym"
Katarzyna Dąbrowska objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Glamour” (Burda Media Polska). Dziennikarka zastąpiła Annę Jurgaś, która rozstała się z wydawnictwem.
więcej
|
,,Party" na czele dwutygodników people. ,,Show" najbardziej w dół
W sierpniu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Chrome 71 zablokuje reklamy na stronach z agresywnymi banerami
Google zapowiedział, że nadchodząca przeglądarka Chrome 71 będzie automatycznie blokowała wszystkie reklamy na stronach, które uporczywie wyświetlają użytkownikom agresywne banery i wyskakujące okna prowadzące do podejrzanych usług lub prób oszustwa. Właściciele witryn będą mieli szansę na dostosowanie się do standardów wymaganych przez Google.
więcej
|
Telewizja Republika uruchomiła anglojęzyczny serwis PolandDaily.com
Wystartował anglojęzyczny serwis informacyjny PolandDaily.com, uruchomiony przez spółkę związaną z Telewizją Republika. To rozwinięcie dwóch programów emitowanych w tej stacji od wiosny br.
więcej
|
Górski: Czwarty sezon "Ucha prezesa" najprawdopodobniej będzie ostatnim
Na nadchodzącym, czwartym sezonie, najprawdopodobniej zakończy się internetowy miniserial kabaretowy "Ucho prezesa".
więcej
|
Allegro Smart!: znika limit dostaw, pojawiła się opcja miesięczna
W ramach usługi Allegro Smart! zniesiono limity dostaw. Ponadto wprowadzono wariant miesięczny, który kosztuje 8,99 zł.
więcej
|
Świąteczna magia w kampanii Ceneo
Ruszyła świąteczna kampania serwisu e-commerce Ceneo. Jej główną bohaterką jest Zosia, która wystąpiła także w ubiegłorocznej odsłonie akcji. Działania przygotowała agencja ASAP&ASAP Communication.
więcej
|
Na przyszłość rozrywki w największym stopniu wpłynie superszybki internet. Doceniamy formaty wideo
Immersive experiences, czyli zanurzenie w świecie cyfrowej rozrywki, to jeden z trendów, który w najbliższych latach będzie zyskiwać na znaczeniu dzięki rozwojowi ultraszybkiego internetu, sztucznej inteligencji oraz wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Technologie na nowo zdefiniują cyfrową rozrywkę, która wkroczy także w takie obszary życia jak zdrowie czy edukacja – wynika z najnowszego raportu opracowanego przez infuture hatalska foresight institute we współpracy z UPC Polska. Eksperci wskazują, że technologia zapoczątkuje w rozrywce nową erę i przeniesie doświadczenia użytkowników na wyższy poziom.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|