Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 8 Listopada 2018
 
 
 
Koniec miesięcznika ,,PC World", zostaje jego serwis internetowy. ,,Przesądziły ogólne tendencje w branży wydawniczej"
 
W grudniu br. ukaże się ostatni numer miesięcznika „PC World” o tematyce technologicznej (wydawanego przez IDG Poland) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Przesądziły ogólne tendencje w branży wydawniczej, przede wszystkim spadające czytelnictwo prasy drukowanej oraz ostatnie wydarzenia na polskim rynku dystrybucji prasy - uzasadnia Ludwik Krakowiak, redaktor naczelny pisma. więcej
 
 
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
 
W pierwszym półroczu 2018 roku na reklamę internetową w Polsce wydano prawie 2,2 mld zł - wynika z danych IAB Polska. To wynik 17 proc. lepszy w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. Wg prognoz ten rok może zamknąć się kwotą 4,6 mld zł, a w 2019 roku wydatki na internet mogą przewyższyć te na reklamę w telewizji. więcej
 
 
Ponad 90 mln zł na lokowanie produktu. Oto rynek product placement w Polsce
 
Na lokowanie produktu i branded content reklamodawcy wydadzą w tym roku 94 mln zł - wynika z raportu biura reklamy TVP. W ciągu trzech lat ta kwota przekroczy 100 mln zł. więcej
 
 
Vectra nie kupi Multimedia Polska, firmy nie dogadały się co do kluczowych warunków transakcji
 
Sieć Multimedia Polska nie zostanie przejęta przez Vectrę. W wyznaczonym terminie firmy nie ustaliły kluczowych warunków transakcji, a akcjonariusze większościowi i zarząd Multimediów zdecydowali się od niej odstąpić. więcej
 
 
Andrzej Rogoyski nadal pełni obowiązki prezesa Polskiego Radia
 
Wczoraj rada nadzorcza Polskiego Radia ponownie oddelegowała do pełnienia funkcji prezesa Andrzeja Rogoyskiego na kolejny okres - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. ,,Fakt" najchętniej kupowany więcej
 
Nowe studio TVP Info kosztowało 16 mln zł. ,,Najnowocześniejsze w całej Europie" więcej
 
,,Fakty" i ,,Wiadomości" zyskały widzów. ,,Teleexpress" stracił ponad 200 tys. więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" drożeje o 50 groszy. "Wyższe koszty papieru i prądu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programmatic Sales Manager Ringier Axel Springer
Head of Marketing Code&Pepper
Specjalista ds. Social Media i Komunikacji Online TVN
Senior Esport Projects Sales Manager Ringier Axel Springer
New Business Manager GetHero
Reżyser /Realizator B3 Films
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Programmatic & AdOps Analyst Grupa ZPR Media
Specjalista/specjalistka ds. mediów społecznościowych Burda.pl Burda International Poland
DJ / Prezenter Radiowy Grupa ZPR Media
Dziennikarz (polski show biznes) Grupa ZPR Media
Redaktor / redaktorka prowadząca Burda.pl Burda International Poland
Programming Manager (Factual) Fox Networks Group Poland
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Ponad 90 mln zł na lokowanie produktu. Oto rynek product placement w Polsce

Na lokowanie produktu i branded content reklamodawcy wydadzą w tym roku 94 mln zł - wynika z raportu biura reklamy TVP. W ciągu trzech lat ta kwota przekroczy 100 mln zł. więcej

Vectra nie kupi Multimedia Polska, firmy nie dogadały się co do kluczowych warunków transakcji

Sieć Multimedia Polska nie zostanie przejęta przez Vectrę. W wyznaczonym terminie firmy nie ustaliły kluczowych warunków transakcji, a akcjonariusze większościowi i zarząd Multimediów zdecydowali się od niej odstąpić. więcej

Tylko TVN24 i TVN24 BiS zwiększyły oglądalność w październiku. Polsat News 2 stracił najwięcej

W październiku br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Polsat News 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Amerykańskie media krytykują ,,Twoja twarz brzmi znajomo" za rasizm. Polsat zaskoczony

W półfinałowym odcinku programu „Twoja twarz brzmi znajomo 10” uczestnik Bogumił „Boogie” Romanowski wcielił się w czarnoskórego wokalistę Drake i zaśpiewał piosenkę „Hotline Bling”. Amerykańskie media skrytykowały występ. - Jesteśmy ogromnie zaskoczeni ilością komentarzy, polska edycja programu odbierana jako wzorcowa dla innych krajów - odpowiada Telewizja Polsat. więcej

Disney przejmie 50 proc. udziałów w Endemol Shine. Poszukiwania kupca wstrzymane

Po przejęciu 21st Century Fox koncern Disney znajdzie się w posiadaniu 50 proc. udziałów w firmie producenckiej Endemol Shine. Jej obecni właściciele wstrzymali wcześniejsze plany związane z poszukiwaniem kupca i sprzedażą spółki, której wartość miała wynosić od 2 do 2,5 mld euro. więcej

Telewizja przez 6 miesięcy bez opłat w Cyfrowym Polsacie

W świątecznej ofercie Cyfrowego Polsatu nowi abonenci otrzymają usługę telewizyjną bez opłat przez pół roku i opcję On The Go w cenie abonamentu. więcej

Nowy miniserial ,,Ucieczka z Dannemory" w HBO GO i HBO (wideo)

W poniedziałek, 19 listopada 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego miniserialu „Ucieczka z Dannemory”. Produkcja od 7 grudnia br. będzie emitowana również w linearnym HBO. więcej

Comedy Central ze specjalnymi spotami na setną rocznicę odzyskania niepodległości (wideo)

W czwartek, 8 listopada br. Comedy Central i Comedy Central Family - z okazji obchodów setnej rocznicy odzyskania niepodległości - rozpoczną emisję spotów o haśle „Polska… kraj w stanie wskazującym na niepodległość”. więcej

,,Zakręty wiary: Tydzień z sektami" w Crime+Investigation Polsat

Crime+Investigation weźmie udział w międzynarodowym wydarzeniu „Zakręty wiary: Tydzień z sektami”. W ramówce znajdzie się ponad 20 godzin nowych i oryginalnych treści programowych, kontynuacji znanych już serii, specjalny odcinek programu „Opowiem ci o zbrodni” oraz lokalna produkcja „Zakręty wiary”. więcej

Gospodarz ,,Jaka to melodia?" TVP1 poprowadzi w Polsacie koncert ,,Disco Attack"

W piątek 9 listopada br. w katowickim Spodku odbędzie się czwarta edycja koncertu „Disco Attack”. Muzyczne wydarzenie na żywo będzie można oglądać w Polsacie, a poprowadzi je m.in. Norbi. więcej

,,Chirurdzy 15" od 22 listopada w FOX

W środę, 14 listopada br. na antenie FOX odbędzie się premiera 15. sezonu serialu „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Andrzej Rogoyski nadal pełni obowiązki prezesa Polskiego Radia

Wczoraj rada nadzorcza Polskiego Radia ponownie oddelegowała do pełnienia funkcji prezesa Andrzeja Rogoyskiego na kolejny okres - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM liderem w Rzeszowie w II i III kwartale. Eska awansowała na podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w drugim i trzecim kwartale 2018 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"

W pierwszym półroczu 2018 roku na reklamę internetową w Polsce wydano prawie 2,2 mld zł - wynika z danych IAB Polska. To wynik 17 proc. lepszy w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. Wg prognoz ten rok może zamknąć się kwotą 4,6 mld zł, a w 2019 roku wydatki na internet mogą przewyższyć te na reklamę w telewizji. więcej

Ponad 90 mln zł na lokowanie produktu. Oto rynek product placement w Polsce

Na lokowanie produktu i branded content reklamodawcy wydadzą w tym roku 94 mln zł - wynika z raportu biura reklamy TVP. W ciągu trzech lat ta kwota przekroczy 100 mln zł. więcej

Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion pierwszy raz wspólnie promują adidasa

Ruszyła kampania reklamowa promująca kolekcję Statement adidas women. Po raz pierwszy wystąpiły w niej wspólnie trzy ambasadorki marki - trenerka Ewa Chodakowska oraz blogerki modowe - Jessica Mercedes i Maffashion. więcej

Niepraktyczny i trafiony prezent w świątecznej kampanii Plus na Kartę (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa taryfy Plus na Kartę. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum. więcej

"Pożeracz mediów", "zdigitalizowany", "fan YT" - którym konsumentem jesteś? [badanie]

Dom mediowy Mindshare Polska w swoim nowym badaniu wyłonił sześć charakterystycznych typów konsumenta mediów wśród użytkowników internetu. Analizę przeprowadzono w oparciu o dane uzyskane z badania dotyczącego korzystania z wideo online. więcej

Alior Bank reklamuje Konto Jakże Osobiste z wachlarzem korzyści (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamująca Konto Jakże Osobiste oferowane przez Alior Bank. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe PZL i Mets. więcej

Kamil Stoch w kampanii 4F "Każda historia ma swój początek"

Pod hasłem "Każda historia ma swój początek" ruszyła nowa kampania reklamowa 4F, promująca kolekcję sygnowaną nazwiskiem skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Akcję przygotowały Life on Mars (Brand New Galaxy), Papaya Films i Xantus. więcej

Volkswagen chce zmienić model sprzedaży aut, stawia na internet

Koncern Volkswagena planuje zmienić model sprzedaży swoich samochodów. Cały proces zakupowy - od wyboru, przez zakup, finansowanie, płatność i podpisanie umowy będzie docelowo realizowany przez internet. więcej

,,Nagrody na zimowy sezon od Nestlé" w sklepach Kaufland

Pod hasłem „Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” rozpoczęła się druga edycja loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland. Akcję przygotowała, wybrana w przetargu, agencja Unique One. więcej

Święta oczami Fina Mattiego w reklamie Euroloan (wideo)

Firma pożyczkowa Euroloan (należy do Mash Polska) zachęca świąteczną kampanią do skorzystania z pożyczki po fińsku w formie limitu odnawialnego. Za kreację i strategię działań odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. więcej

Rośnie sprzedaż samochodów osobowych w Polsce, liderem Skoda przed Toyotą, Volkswagenem i Oplem

W okresie od stycznia do października br. w Polsce zarejestrowano 443 392 samochody osobowe, prawie 12 proc. więcej niż w tym samym okresie roku ub. - wynika z raportu IBRM Samar na podstawie danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Pozycję lidera zajmuje Skoda. więcej

Bożena Nawara-Borek odpowiada za e-commerce w regionie CEEMEA w firmie Swarovski

Bożena Nawara-Borek objęła stanowisko e-commerce managera na Europę i region CEEMEA w firmie Swarovski - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Carrefour Polska. więcej

Teekanne zmienia wizerunek

Marka herbaty Teekanne przechodzi rebranding. Zmianie uległ logotyp brandu oraz opakowania, za które odpowiada firma Cocoon. więcej

Blogportal GREEN CANOE w kampanii wizerunkowej Parkiet Hajnówka

Parkiet Hajnówka stawia na współpracę z influencerami  oraz obecność w social media, aby umocnić swoją pozycję na rynku w grupie konsumentów w wieku 25-34. Jeden z czołowych producentów tradycyjnych podłóg drewnianych w kraju pierwszy raz tak wyraźnie akcentuje swoją obecność w Internecie. Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z Joanną Marciniak-Wróblewską z GREEN CANOE. więcej

Bret Leece przeszedł z Dentsu Aegis Network do Havas Media Group

Bret Leece objął nowo utworzone stanowisko global chief data&innivation officera w Havas Media Group. Ostatnio pracował w Dentsu Aegis Network. więcej

Grupa FLPR wydziela agencję 360 stopni Factory of Look

W Grupie FLPR powstała agencja Factory of Look. Pod tą marką specjaliści kierowani przez Annę Goławską i Marcina Chabiera zajmą się wsparciem kreatywnym marek. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Koniec miesięcznika ,,PC World", zostaje jego serwis internetowy. ,,Przesądziły ogólne tendencje w branży wydawniczej"

W grudniu br. ukaże się ostatni numer miesięcznika „PC World” o tematyce technologicznej (wydawanego przez IDG Poland) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Przesądziły ogólne tendencje w branży wydawniczej, przede wszystkim spadające czytelnictwo prasy drukowanej oraz ostatnie wydarzenia na polskim rynku dystrybucji prasy - uzasadnia Ludwik Krakowiak, redaktor naczelny pisma. więcej

Grzegorz Hajdarowicz: bezprawnie wykorzystano mój wizerunek w reklamach Bitcoin Formula

W reklamach platformy Bitcoin Formula bez zgody wykorzystano logo „Rzeczpospolitej” i wizerunek Grzegorza Hajdarowicza, głównego akcjonariusza wydawcy tego dziennika. - Przeciwdziałając takim nieuczciwym praktykom złożyłem do właściwych organów zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia oszustwa i zniesławienia i obecnie toczy się w tej sprawie postępowanie - poinformował Hajdarowicz. więcej

Cezary Gmyz musi przeprosić Leszka Szymowskiego w ,,Rzeczpospolitej"

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił odwołanie Cezarego Gmyza od wyroku sądu pierwszej instancji nakazującego mu przeproszenie dziennikarza Leszka Szymowskiego za zamieszczenie nieprawdziwych informacji w artykule „Próba zastraszenia w obronie nierzetelnej książki” z 2012 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wyrok jest prawomocny. więcej

,,Do Rzeczy" publikuje sprostowanie po tekście Cenckiewicza o książce ,,Macierewicz. Biografia nieautoryzowana"

W bieżącym wydaniu tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) opublikowano sprostowanie autorów książki „Antoni Macierewicz. Biografia nieautoryzowana”, w którym wyjaśniają oni nieścisłości w recenzji Sławomira Cenckiewicza. Jednym z autorów jest wicenaczelny „Wprost”, należącego - podobnie jak „Do Rzeczy” - do tego samego wydawcy. więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Blisko 300 zgłoszeń w konkursie o nagrodę im. Krzysztofa Millera

„Gazeta Wyborcza" otrzymała blisko 300 zgłoszeń do konkursu, w którym przyznana zostanie Nagroda im. Krzysztofa Millera "za odwagę patrzenia". Spośród nich wyłoniono siódemkę, która powalczy o miano najlepszego materiału fotograficznego 2018 roku. Ogłoszenie wyników 14 listopada. więcej

Michał Krzyżanowski w radzie nadzorczej PMPG Polskie Media

Do razy nadzorczej PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) został powołany Michał Krzyżanowski, prezes Wolfs Fundusz Private Equity. więcej

Bartosz Marczuk zrezygnował z funkcji wiceministra rodziny, pracy i polityki społecznej

Bartosz Marczuk złożył rezygnację ze stanowiska wiceministra rodziny, pracy i polityki społecznej, którą zajmował od grudnia 2015 roku. Wcześniej przez wiele lat pracował jako dziennikarz. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"

W pierwszym półroczu 2018 roku na reklamę internetową w Polsce wydano prawie 2,2 mld zł - wynika z danych IAB Polska. To wynik 17 proc. lepszy w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. Wg prognoz ten rok może zamknąć się kwotą 4,6 mld zł, a w 2019 roku wydatki na internet mogą przewyższyć te na reklamę w telewizji. więcej

Użytkownicy Messengera dostaną 10 minut na cofnięcie wysłanej wiadomości

Facebook planuje wprowadzenie w komunikatorze Messenger funkcji pozwalającej użytkownikowi na usuwanie wysłanych wiadomości tekstowych. Według nieoficjalnych informacji po pojawieniu się tej opcji nadawcy otrzymają limit 10 minut na usunięcie pomyłkowej korespondencji. więcej

Netflix pokazał zwiastun polskiego serialu ,,1983" (wideo)

Netflix udostępnił oficjalny zwiastun 9-odcinkowego serialu fabularnego „1983”. Produkcja pojawi się na platformie 30 listopada. więcej

Mapy Google będą ostrzegać przed radarami i wypadkami

Google testuje nowe funkcje do swojej aplikacji mapowej, dzięki którym kierowcy będą informowani o fotoradarach oraz niebezpiecznych sytuacjach na drodze. więcej

Właściciel Kupbilet.pl: wpływy wzrosły o 31 proc., 870 tys. zł zysku

W ub.r. firma Fincerto, zajmująca się m.in. drukiem biletów i dystrybucją ich w serwisie Kupbliet.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 30,7 proc. do 44,42 mln zł oraz 870,5 tys. zł zysku netto (wobec 310,3 tys. zł zysku rok wcześniej). więcej

Beata Żebrowska na czele wideo w Gazeta.pl, Anna Gumkowska odeszła

Beata Żebrowska przeszła z Ringier Axel Springer Polska do Agory, obejmując stanowisko dyrektora biznesu wideo Gazeta.pl. Zastąpiła w tej funkcji Annę Gumkowską, która odchodzi z firmy. więcej

Dorota Wróblewska gospodynią ,,Drzwi do stylu" na Onecie

W czwartek, 8 listopada o godz. 14.00 w Onecie zadebiutuje nowy program poświęcony modzie. „Drzwi do stylu" poprowadzi producentka pokazów mody i wydarzeń artystycznych - Dorota Wróblewska. więcej

Bożena Nawara-Borek odpowiada za e-commerce w regionie CEEMEA w firmie Swarovski

Bożena Nawara-Borek objęła stanowisko e-commerce managera na Europę i region CEEMEA w firmie Swarovski - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Carrefour Polska. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
"Pożeracz mediów", "zdigitalizowany", "fan YT" - którym konsumentem jesteś? [badanie]

Dom mediowy Mindshare Polska w swoim nowym badaniu wyłonił sześć charakterystycznych typów konsumenta mediów wśród użytkowników internetu. Analizę przeprowadzono w oparciu o dane uzyskane z badania dotyczącego korzystania z wideo online. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Partner of Promotion kolejny rok obsługuje komunikacyjnie szczyt klimatyczny ONZ

Partner of Promotion wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na obsługę public relations 24. Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24). Agencja obsługuje wydarzenie trzeci rok z rzędu. więcej

Karolina Szapiro w zespole agencji Szapiro/Schwann

Karolina Szapiro dołączyła do zespołu agencji Szapiro/Schwann Public Relations - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracowała w firmie farmaceutycznej Sanofi. więcej

Tomasz Matynia za Piotra Matczuka szefem Centrum Informacyjnego Rządu

Tomasz Matynia obejmie funkcję dyrektora Centrum Informacyjnego Rządu. Zastąpi na tym stanowisku Piotra Matczuka. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung pokazał składany telefon, premiera w 2019 roku. "Wizja nowej generacji smartfonów"
Niepraktyczny i trafiony prezent w świątecznej kampanii Plus na Kartę (wideo)
W Polsce rusza N26 - internetowy bank jako aplikacja w smartfonie
Wrocław stawiają na smart city dzięki Orange
Oppo prezentuje smartfony RX17 Pro i RX17 Neo w cenie 1500 i 2570 złotych
Play z nową promocją przenoszenia numerów, abonament za darmo i rabaty na smartfony
InPost postawi paczkomaty przy supermarketach Dino
Auchan Polska wprowadza aplikację mobilną dla dzieci
Sprzedaż smartfonów maleje. Samsung liderem, Huawei przed Apple
 
 
 
GOSPODARKA
 
W Polsce rusza N26 - internetowy bank jako aplikacja w smartfonie
Wrocław stawiają na smart city dzięki Orange
Rośnie sprzedaż samochodów osobowych w Polsce, liderem Skoda przed Toyotą, Volkswagenem i Oplem
InPost postawi paczkomaty przy supermarketach Dino
Niemal co trzeci Polak zapomina o płaceniu rachunków
Lewiatan: Wolne 12 listopada ustanowione z naruszeniem zasad państwa prawa
Karol Bach odpowiada za finanse studia Techland
Na początku 2019 roku bezrobocie może wzrosnąć
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix pokazał zwiastun polskiego serialu ,,1983" (wideo)
Nowy miniserial ,,Ucieczka z Dannemory" w HBO GO i HBO (wideo)
W grudniu premiera filmu "Anna and the Apocalypse"
Zobacz zwiastun animacji "Corgi, psiak Królowej"
James Wolk zagra w serialu HBO "Watchmen"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj