|
|
|
|
|
|
|
Ponad 90 mln zł na lokowanie produktu. Oto rynek product placement w Polsce
Na lokowanie produktu i branded content reklamodawcy wydadzą w tym roku 94 mln zł - wynika z raportu biura reklamy TVP. W ciągu trzech lat ta kwota przekroczy 100 mln zł.
więcej
|
Vectra nie kupi Multimedia Polska, firmy nie dogadały się co do kluczowych warunków transakcji
Sieć Multimedia Polska nie zostanie przejęta przez Vectrę. W wyznaczonym terminie firmy nie ustaliły kluczowych warunków transakcji, a akcjonariusze większościowi i zarząd Multimediów zdecydowali się od niej odstąpić.
więcej
|
Tylko TVN24 i TVN24 BiS zwiększyły oglądalność w październiku. Polsat News 2 stracił najwięcej
W październiku br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Polsat News 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amerykańskie media krytykują ,,Twoja twarz brzmi znajomo" za rasizm. Polsat zaskoczony
W półfinałowym odcinku programu „Twoja twarz brzmi znajomo 10” uczestnik Bogumił „Boogie” Romanowski wcielił się w czarnoskórego wokalistę Drake i zaśpiewał piosenkę „Hotline Bling”. Amerykańskie media skrytykowały występ. - Jesteśmy ogromnie zaskoczeni ilością komentarzy, polska edycja programu odbierana jako wzorcowa dla innych krajów - odpowiada Telewizja Polsat.
więcej
|
Disney przejmie 50 proc. udziałów w Endemol Shine. Poszukiwania kupca wstrzymane
Po przejęciu 21st Century Fox koncern Disney znajdzie się w posiadaniu 50 proc. udziałów w firmie producenckiej Endemol Shine. Jej obecni właściciele wstrzymali wcześniejsze plany związane z poszukiwaniem kupca i sprzedażą spółki, której wartość miała wynosić od 2 do 2,5 mld euro.
więcej
|
Telewizja przez 6 miesięcy bez opłat w Cyfrowym Polsacie
W świątecznej ofercie Cyfrowego Polsatu nowi abonenci otrzymają usługę telewizyjną bez opłat przez pół roku i opcję On The Go w cenie abonamentu.
więcej
|
Nowy miniserial ,,Ucieczka z Dannemory" w HBO GO i HBO (wideo)
W poniedziałek, 19 listopada 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego miniserialu „Ucieczka z Dannemory”. Produkcja od 7 grudnia br. będzie emitowana również w linearnym HBO.
więcej
|
Comedy Central ze specjalnymi spotami na setną rocznicę odzyskania niepodległości (wideo)
W czwartek, 8 listopada br. Comedy Central i Comedy Central Family - z okazji obchodów setnej rocznicy odzyskania niepodległości - rozpoczną emisję spotów o haśle „Polska… kraj w stanie wskazującym na niepodległość”.
więcej
|
,,Zakręty wiary: Tydzień z sektami" w Crime+Investigation Polsat
Crime+Investigation weźmie udział w międzynarodowym wydarzeniu „Zakręty wiary: Tydzień z sektami”. W ramówce znajdzie się ponad 20 godzin nowych i oryginalnych treści programowych, kontynuacji znanych już serii, specjalny odcinek programu „Opowiem ci o zbrodni” oraz lokalna produkcja „Zakręty wiary”.
więcej
|
Gospodarz ,,Jaka to melodia?" TVP1 poprowadzi w Polsacie koncert ,,Disco Attack"
W piątek 9 listopada br. w katowickim Spodku odbędzie się czwarta edycja koncertu „Disco Attack”. Muzyczne wydarzenie na żywo będzie można oglądać w Polsacie, a poprowadzi je m.in. Norbi.
więcej
|
,,Chirurdzy 15" od 22 listopada w FOX
W środę, 14 listopada br. na antenie FOX odbędzie się premiera 15. sezonu serialu „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
W pierwszym półroczu 2018 roku na reklamę internetową w Polsce wydano prawie 2,2 mld zł - wynika z danych IAB Polska. To wynik 17 proc. lepszy w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. Wg prognoz ten rok może zamknąć się kwotą 4,6 mld zł, a w 2019 roku wydatki na internet mogą przewyższyć te na reklamę w telewizji.
więcej
|
Ponad 90 mln zł na lokowanie produktu. Oto rynek product placement w Polsce
Na lokowanie produktu i branded content reklamodawcy wydadzą w tym roku 94 mln zł - wynika z raportu biura reklamy TVP. W ciągu trzech lat ta kwota przekroczy 100 mln zł.
więcej
|
Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion pierwszy raz wspólnie promują adidasa
Ruszyła kampania reklamowa promująca kolekcję Statement adidas women. Po raz pierwszy wystąpiły w niej wspólnie trzy ambasadorki marki - trenerka Ewa Chodakowska oraz blogerki modowe - Jessica Mercedes i Maffashion.
więcej
|
Niepraktyczny i trafiony prezent w świątecznej kampanii Plus na Kartę (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa taryfy Plus na Kartę. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum.
więcej
|
"Pożeracz mediów", "zdigitalizowany", "fan YT" - którym konsumentem jesteś? [badanie]
Dom mediowy Mindshare Polska w swoim nowym badaniu wyłonił sześć charakterystycznych typów konsumenta mediów wśród użytkowników internetu. Analizę przeprowadzono w oparciu o dane uzyskane z badania dotyczącego korzystania z wideo online.
więcej
|
Alior Bank reklamuje Konto Jakże Osobiste z wachlarzem korzyści (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamująca Konto Jakże Osobiste oferowane przez Alior Bank. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe PZL i Mets.
więcej
|
Kamil Stoch w kampanii 4F "Każda historia ma swój początek"
Pod hasłem "Każda historia ma swój początek" ruszyła nowa kampania reklamowa 4F, promująca kolekcję sygnowaną nazwiskiem skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Akcję przygotowały Life on Mars (Brand New Galaxy), Papaya Films i Xantus.
więcej
|
Volkswagen chce zmienić model sprzedaży aut, stawia na internet
Koncern Volkswagena planuje zmienić model sprzedaży swoich samochodów. Cały proces zakupowy - od wyboru, przez zakup, finansowanie, płatność i podpisanie umowy będzie docelowo realizowany przez internet.
więcej
|
,,Nagrody na zimowy sezon od Nestlé" w sklepach Kaufland
Pod hasłem „Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” rozpoczęła się druga edycja loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland. Akcję przygotowała, wybrana w przetargu, agencja Unique One.
więcej
|
Święta oczami Fina Mattiego w reklamie Euroloan (wideo)
Firma pożyczkowa Euroloan (należy do Mash Polska) zachęca świąteczną kampanią do skorzystania z pożyczki po fińsku w formie limitu odnawialnego. Za kreację i strategię działań odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.
więcej
|
Rośnie sprzedaż samochodów osobowych w Polsce, liderem Skoda przed Toyotą, Volkswagenem i Oplem
W okresie od stycznia do października br. w Polsce zarejestrowano 443 392 samochody osobowe, prawie 12 proc. więcej niż w tym samym okresie roku ub. - wynika z raportu IBRM Samar na podstawie danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Pozycję lidera zajmuje Skoda.
więcej
|
Bożena Nawara-Borek odpowiada za e-commerce w regionie CEEMEA w firmie Swarovski
Bożena Nawara-Borek objęła stanowisko e-commerce managera na Europę i region CEEMEA w firmie Swarovski - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Carrefour Polska.
więcej
|
Teekanne zmienia wizerunek
Marka herbaty Teekanne przechodzi rebranding. Zmianie uległ logotyp brandu oraz opakowania, za które odpowiada firma Cocoon.
więcej
|
Blogportal GREEN CANOE w kampanii wizerunkowej Parkiet Hajnówka
Parkiet Hajnówka stawia na współpracę z influencerami oraz obecność w social media, aby umocnić swoją pozycję na rynku w grupie konsumentów w wieku 25-34. Jeden z czołowych producentów tradycyjnych podłóg drewnianych w kraju pierwszy raz tak wyraźnie akcentuje swoją obecność w Internecie. Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z Joanną Marciniak-Wróblewską z GREEN CANOE.
więcej
|
Bret Leece przeszedł z Dentsu Aegis Network do Havas Media Group
Bret Leece objął nowo utworzone stanowisko global chief data&innivation officera w Havas Media Group. Ostatnio pracował w Dentsu Aegis Network.
więcej
|
Grupa FLPR wydziela agencję 360 stopni Factory of Look
W Grupie FLPR powstała agencja Factory of Look. Pod tą marką specjaliści kierowani przez Annę Goławską i Marcina Chabiera zajmą się wsparciem kreatywnym marek.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Koniec miesięcznika ,,PC World", zostaje jego serwis internetowy. ,,Przesądziły ogólne tendencje w branży wydawniczej"
W grudniu br. ukaże się ostatni numer miesięcznika „PC World” o tematyce technologicznej (wydawanego przez IDG Poland) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Przesądziły ogólne tendencje w branży wydawniczej, przede wszystkim spadające czytelnictwo prasy drukowanej oraz ostatnie wydarzenia na polskim rynku dystrybucji prasy - uzasadnia Ludwik Krakowiak, redaktor naczelny pisma.
więcej
|
Grzegorz Hajdarowicz: bezprawnie wykorzystano mój wizerunek w reklamach Bitcoin Formula
W reklamach platformy Bitcoin Formula bez zgody wykorzystano logo „Rzeczpospolitej” i wizerunek Grzegorza Hajdarowicza, głównego akcjonariusza wydawcy tego dziennika. - Przeciwdziałając takim nieuczciwym praktykom złożyłem do właściwych organów zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia oszustwa i zniesławienia i obecnie toczy się w tej sprawie postępowanie - poinformował Hajdarowicz.
więcej
|
Cezary Gmyz musi przeprosić Leszka Szymowskiego w ,,Rzeczpospolitej"
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił odwołanie Cezarego Gmyza od wyroku sądu pierwszej instancji nakazującego mu przeproszenie dziennikarza Leszka Szymowskiego za zamieszczenie nieprawdziwych informacji w artykule „Próba zastraszenia w obronie nierzetelnej książki” z 2012 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
,,Do Rzeczy" publikuje sprostowanie po tekście Cenckiewicza o książce ,,Macierewicz. Biografia nieautoryzowana"
W bieżącym wydaniu tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) opublikowano sprostowanie autorów książki „Antoni Macierewicz. Biografia nieautoryzowana”, w którym wyjaśniają oni nieścisłości w recenzji Sławomira Cenckiewicza. Jednym z autorów jest wicenaczelny „Wprost”, należącego - podobnie jak „Do Rzeczy” - do tego samego wydawcy.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Blisko 300 zgłoszeń w konkursie o nagrodę im. Krzysztofa Millera
„Gazeta Wyborcza" otrzymała blisko 300 zgłoszeń do konkursu, w którym przyznana zostanie Nagroda im. Krzysztofa Millera "za odwagę patrzenia". Spośród nich wyłoniono siódemkę, która powalczy o miano najlepszego materiału fotograficznego 2018 roku. Ogłoszenie wyników 14 listopada.
więcej
|
Michał Krzyżanowski w radzie nadzorczej PMPG Polskie Media
Do razy nadzorczej PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) został powołany Michał Krzyżanowski, prezes Wolfs Fundusz Private Equity.
więcej
|
Bartosz Marczuk zrezygnował z funkcji wiceministra rodziny, pracy i polityki społecznej
Bartosz Marczuk złożył rezygnację ze stanowiska wiceministra rodziny, pracy i polityki społecznej, którą zajmował od grudnia 2015 roku. Wcześniej przez wiele lat pracował jako dziennikarz.
więcej
|
|
|
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
W pierwszym półroczu 2018 roku na reklamę internetową w Polsce wydano prawie 2,2 mld zł - wynika z danych IAB Polska. To wynik 17 proc. lepszy w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. Wg prognoz ten rok może zamknąć się kwotą 4,6 mld zł, a w 2019 roku wydatki na internet mogą przewyższyć te na reklamę w telewizji.
więcej
|
Użytkownicy Messengera dostaną 10 minut na cofnięcie wysłanej wiadomości
Facebook planuje wprowadzenie w komunikatorze Messenger funkcji pozwalającej użytkownikowi na usuwanie wysłanych wiadomości tekstowych. Według nieoficjalnych informacji po pojawieniu się tej opcji nadawcy otrzymają limit 10 minut na usunięcie pomyłkowej korespondencji.
więcej
|
Netflix pokazał zwiastun polskiego serialu ,,1983" (wideo)
Netflix udostępnił oficjalny zwiastun 9-odcinkowego serialu fabularnego „1983”. Produkcja pojawi się na platformie 30 listopada.
więcej
|
Mapy Google będą ostrzegać przed radarami i wypadkami
Google testuje nowe funkcje do swojej aplikacji mapowej, dzięki którym kierowcy będą informowani o fotoradarach oraz niebezpiecznych sytuacjach na drodze.
więcej
|
Właściciel Kupbilet.pl: wpływy wzrosły o 31 proc., 870 tys. zł zysku
W ub.r. firma Fincerto, zajmująca się m.in. drukiem biletów i dystrybucją ich w serwisie Kupbliet.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 30,7 proc. do 44,42 mln zł oraz 870,5 tys. zł zysku netto (wobec 310,3 tys. zł zysku rok wcześniej).
więcej
|
Beata Żebrowska na czele wideo w Gazeta.pl, Anna Gumkowska odeszła
Beata Żebrowska przeszła z Ringier Axel Springer Polska do Agory, obejmując stanowisko dyrektora biznesu wideo Gazeta.pl. Zastąpiła w tej funkcji Annę Gumkowską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
Dorota Wróblewska gospodynią ,,Drzwi do stylu" na Onecie
W czwartek, 8 listopada o godz. 14.00 w Onecie zadebiutuje nowy program poświęcony modzie. „Drzwi do stylu" poprowadzi producentka pokazów mody i wydarzeń artystycznych - Dorota Wróblewska.
więcej
|
Bożena Nawara-Borek odpowiada za e-commerce w regionie CEEMEA w firmie Swarovski
Bożena Nawara-Borek objęła stanowisko e-commerce managera na Europę i region CEEMEA w firmie Swarovski - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Carrefour Polska.
więcej
|
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami
Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.
materiał partnerski
więcej
|
|
|