|
|
|
|
|
|
|
Będzie lista mediów z zakazem reklam od państwowych spółek? KPRM żąda informacji o wydatkach
Szef KPRM Michał Dworczyk zażądał od spółek Skarbu Państwa przekazania informacji na temat mediów, którym zlecają działania marketingowe i promocyjne - podał portal Gazeta.pl. Według nieoficjalnych informacji w Kancelarii Premiera prawdopodobnie powstaje „czarna lista” mediów, a spółki dostaną wytyczne, że powinny reklamować się tylko w konkretnych tytułach.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 11" wiosną 2019 roku w Polsacie. Mateusz Ziółko wygrał 10. edycję
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce 2019 roku planuje pokazać jedenastą edycję programu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie zakończoną dziesiątą edycję show wygrał Mateusz Ziółko.
więcej
|
Finałowe odcinki ,,Masterchefa", ,,Mam talent" i ,,Kuchennych Rewolucji" najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN
W grudniu reklamodawcy zainteresowani emisją reklam na antenie TVN najwięcej zapłacą za spoty emitowane w blokach przy finałowych odcinkach programów „Masterchef”, „Mam talent” i „Kuchenne Rewolucje”.
więcej
|
Siódmy sezon ,,Blondynki" od 2 grudnia w TVP1
W niedzielę 2 grudnia br. stacja TVP1 rozpocznie emisję siódmego sezonu serialu „Blondynka” z Natalią Rybicką w tytułowej roli.
więcej
|
TVP Seriale liderem oglądalności. Stopklatka TV i Polsat Film na podium
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Sci-Fi, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oglądalność TVP Sport po wejściu na MUX-3 wzrosła o 281 proc.
TVP Sport w pierwszych 155 dniach po rozpoczęciu nadawania na MUX-3 oglądało średnio 102 tys. widzów. Było to o 281 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej i o 405 proc. więcej niż w dniach poprzedzających emisję tego kanału w DVB-T.
więcej
|
Sąd nakazał Białemu Domowi przywrócić akredytację dziennikarzowi CNN, który sprzeczał się z Donaldem Trumpem (wideo)
Sąd stołecznego Dystryktu Kolumbia przychylił się do wniosku CNN, żeby w ramach zabezpieczenia powództwa wobec administracji Donalda Trumpa tymczasowo przywrócić dziennikarzowi tej stacji Jimowi Acoście akredytację do Białego Domu.
więcej
|
Aktorzy o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": film uświadamia że społeczeństwo się zmienia, a do pewnych rzeczy się dojrzewa
W piątek, 25 stycznia odbędzie się kinowa premiera filmu „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3”. Na temat nowej produkcji oraz jej dwóch poprzednich części sprzed 30 lat rozmawiamy z Ewą Kasprzyk, Zdzisławem Wardejnem, Nikodemem Rozbickim i Aleksandrą Hamkało.
więcej
|
Gala KSW 46 w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Mamed Khalidov- Tomasz Narkun walką wieczoru
Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do gali KSW 46. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł.
więcej
|
Dwa nowe azjatyckie seriale ,,Folklor" i ,,Miss Sherlock" od 1 grudnia w HBO GO
W sobotę, 1 grudnia 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera dwóch nowych azjatyckich seriali „Folklor” i „Miss Sherlock”.
więcej
|
TVP Info wycięło z ,,Minęła 20" fragment pokazujący, jak Wojciech Cejrowski pali flagę UE (wideo)
W programie „Minęła 20” w TVP Info nie pokazano fragmentu wywiadu, w którym Wojciech Cejrowski podpala małą flagę Unii Europejskiej. Cejrowski pochwalił się tym na YouTubie, publikując nagranie całej rozmowy.
więcej
|
Konrad Piasecki po telefonie od żony Zbigniewa Ziobry podał w ,,Kawie na ławie" dementi ws. afery KNF
W drugiej części „Kawy na ławę” w TVN24 Konrad Piasecki przedstawił dementi podanej przez niego krótko wcześniej informacji o znajomości ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro z radcą prawnym Markiem Chrzanowski zamieszanym w aferę KNF. Do redakcji programu zadzwoniła w tej sprawie Patrycja Kotecka, żona Zbigniewa Ziobry.
więcej
|
Olechowski o materiałach ,,Wiadomości" nt. afery KNF: dziennikarze TVP informują o niej szeroko, nie ulegają histerii
Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, w odpowiedzi na krytycznie opinie zapewnił, że programy informacyjne Telewizji Polskiej obszernie relacjonują zarzuty Leszka Czarneckiego wobec byłego szefa KNF. - Dziennikarze cytują fragmenty rozmowy i naświetlają jej tło. Badają szczegóły, nie ulegają histerii - stwierdził Olechowski.
więcej
|
Dziennikarze spierają się o zdjęcia operatora TVN hailującego przy realizacji reportażu o urodzinach Hitlera
Serwis wPolityce.pl ujawnił zdjęcia operatora Piotra Wacowskiego wykonującego gest nazistowskiego pozdrowienia podczas przygotowywania reportażu o rocznicy urodzin Hitlera pokazanego w „Superwizjerze”. Dziennikarze aktywni na Twitterze spierają się, czy jest to przekroczenie granic dziennikarstwa wcieleniowego.
więcej
|
Bogumiła Wander: żałuje, że tak wcześnie odeszłam z telewizji
Była prezenterka Bogumiła Wander przyznaje, że bardzo tęskni za telewizją, bo spędziła w niej najpiękniejsze chwile swojego życia. Przez lata była jedną z najpopularniejszych spikerek TVP. Zachwycała urodą, elegancją, wysoką kulturą osobistą i nienaganną dykcją. Teraz, na emeryturze dużo czasu spędza przed telewizorem, ma swoje ulubione programy, kibicuje młodszym koleżankom po fachu i z dużą nostalgią wspomina swoje początki w Łódzkim Ośrodku TVP.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W czwartek Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowego prezesa Polskiego Radia
Na najbliższy czwartek zaplanowano posiedzenie Rady Mediów Narodowych, podczas którego wybrany zostanie nowy prezesa Polskiego Radia. - Przed posiedzeniem Rady nie będę informował o zgłoszonych kandydaturach - mówi Krzysztof Czabański, przewodniczący RMN.
więcej
|
|
RMF FM z największą słuchalnością nocą. Rośnie VOX FM, Trójka wyprzedza Jedynkę
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października br. w godzinach nocnych (22.00.00 - 4.59.59) zajęło RMF FM, które ex aequo z VOX FM pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Eska, która spadła na trzecie miejsce - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio dramatycznie traci słuchaczy. ,,Dobra zmiana przyspieszyła ten proces"
Głównie rozgłośnie publicznego radia - Jedynka i Trójka - z miesiąca na miesiąc notują coraz gorsze wyniki słuchalności. - Wraz z rozwojem komercyjnych rozgłośni na nowo nie określono charakteru, formuły Polskiego Radia. Przez lata nie stworzono nowoczesnej przeciwwagi do znakomicie rozwijających się Radia Zet czy RMF FM. W niektórych pasmach czas zatrzymał się 30 lat temu - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. Jak dodają czarno widzą przyszłość publicznego nadawcy.
więcej
|
|
Fratria, ZPR Media i Cyfrowy Polsat nie są zainteresowane kupnem Eurozetu."Próba wywołania zainteresowania rynku"
Cyfrowy Polsat, Fratria i Grupa ZPR Media - mimo medialnych doniesień - mają nie być zainteresowane kupnem Grupy Eurozet od Czech Media Invest. - Nie jesteśmy zainteresowani kupnem Eurozetu. Myślę, że to próba wywołania zainteresowania rynku zakupem tego radia - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Bierecki, senator PiS i większościowy udziałowiec spółki Fratria. W PiS ma jednak mówić się o tym, że transakcja jest dobrą okazją, by rozpocząć proces repolonizacji mediów.
więcej
|
|
To stacje telewizyjne w pierwszej kolejności powinny być zainteresowane finansowaniem nowych badań telemetrycznych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oczekuje od nadawców, reklamodawców i domów mediowych finansowego zaangażowania się w projekt Telemetria Polska związany z nowym pomiarem tele- i audiometrycznym rynku mediów. - To stacje tv są głównym finansowym beneficjentem telemetrii i to one powinny być na obecnym etapie podstawowym uczestnikiem tej dyskusji. Dopóki nie sprawdzimy nowych danych w praktyce, na pewno nie wejdziemy w ich finansowanie. Jeszcze mniej zainteresowani współfinansowaniem będą reklamodawcy - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
Akcja ,,Mamy Niepodległą!" w Polskim Radiu. Słuchacze wysyłają kartki pocztowe
Do 23 listopada br. słuchacze Polskiego Radia mogą bezpłatnie wysłać najbliższym kartki pocztowe z okazji 100-lecia nadania depeszy notyfikującej odrodzenie Polski.
więcej
|
|
|
|
Jimek własnym utworem promuje Play Next. ,,Nie zamierzamy zmieniać strategii reklamowej"
Play rozpoczął emisję spotu, w którym muzyk Radzimir Dębski znany pod pseudonimem Jimek skomponowanym przez siebie utworem promuje ofertę Play Next. Wcześniej w bożonarodzeniowej kampanii operatora wystąpiły Urszula Dudziak wraz z córkami. - Obecna strategia reklamowa świetnie się sprawdza, nie zamierzamy jej zmieniać - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sobolewski, nowy dyrektor marketingu Play.
więcej
|
Logo Centralnego Portu Komunikacyjnego pokazane na wizualizacji, do której nie pozyskano praw autorskich
Logo Centralnego Portu Komunikacyjnego pokazane na grafice, do której nie uzyskano praw autorskich. - W związku z powyższym wyciągniemy konsekwencje wobec naszego podwykonawcy - zapowiada zespół projektowy CPK. Agencja Podpunkt, która przygotowała logotypy, przeprasza za błąd.
więcej
|
Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem ,,Sercem z naszymi" (wideo)
Marka słodyczy Milka (należąca do Mondelez Polska) została oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Będą to wspierać działania marketingowe pod hasłem „Sercem z naszymi”.
więcej
|
Finałowe odcinki ,,Masterchefa", ,,Mam talent" i ,,Kuchennych Rewolucji" najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN
W grudniu reklamodawcy zainteresowani emisją reklam na antenie TVN najwięcej zapłacą za spoty emitowane w blokach przy finałowych odcinkach programów „Masterchef”, „Mam talent” i „Kuchenne Rewolucje”.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak ubierają choinkę w spocie Orange na Kartę (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Orange na Kartę z udziałem artystów kabaretowych Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka. Przygotowały i realizują ją firmy Leo Burnett, M5, Studio Orka i Initiative Media.
więcej
|
Bożonarodzeniowe prezenty w reklamie Allegro Smart! (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!. Akcję przygotowały i realizują z działem marketingu Allegro firmy marketingowe 23Heroes, F25 i Starcom.
więcej
|
Przedświąteczne zakupy reklamują Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski zaczął bożonarodzeniową kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową Mini Ratka. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.
więcej
|
Bajkowe święta się wydarzą, jeśli będziemy się ,,lepiej widzieć" - przekonuje w świątecznej kampanii Empiku (wideo)
Niezwykła historia, pokazująca to, jak dziś w większości domów wygląda rodzinne życie, przedstawiona oczami kilkuletniej dziewczynki to główny motyw tegorocznej świątecznej kampanii sieci salonów Empik.
więcej
|
,,Kler" w polskich kinach obejrzało 5 mln widzów
Film Wojciecha Smarzowskiego „Kler” w kinach w Polsce obejrzało już 5,01 mln widzów. Produkcja była hitem końca września i początku października, natomiast przez ostatnie trzy tygodnie sprzedano na nią 676 tys. biletów.
więcej
|
Rainbow promuje ,,Twoje epickie wakacje" (wideo)
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię reklamującą ofertę Lato 2019. Akcję, realizowaną pod hasłem „Twoje epickie wakacje”, przygotowały firmy marketingowe Fat Baby, Lemon Film i Simple Frame.
więcej
|
16 mln wyświetleń na Facebooku i prawie 5 mln na YouTube ma zakazana reklama Iceland Foods z orangutanem w roli głównej (wideo)
Zakazana w Wielkiej Brytanii reklama świąteczna brytyjskiej sieci supermarketów Iceland Foods z powodu tego, że jest zbyt polityczna ma po kilku dniach od emisji 16 mln wyświetleń na Facebooku, blisko 5 mln wyświetleń na YouTube, a petycję w jej obronie podpisało już ok. 670 tys. osób.
więcej
|
Święty Mikołaj promuje pożyczkę w Provident Polska dla nieco mniej świętych (wideo)
Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa firmy pożyczkowej Provident Polska związana z Bożym Narodzeniem. Głównym bohaterem reklam jest Święty Mikołaj.
więcej
|
,,Zadbaj o swój kawałek nieba" w kampanii ,,Czyste Powietrze - zdrowy wybór!" Ministerstwa Środowiska (wideo)
Ministerstwo Środowiska rozpoczęła kampanię społeczną „Czyste Powietrze - zdrowy wybór!” na rzecz poprawy jakości powietrza. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe WORD Media, Studio Produkcja i Webair.
więcej
|
Anna Lewandowska chce stworzyć ogólnopolską sieć kawiarni
Trenerka fitness Anna Lewandowska otworzyła pierwszą własną kawiarnię Healthy Store by Ann na warszawskim Wilanowie. Zapowiada utworzenie ogólnopolskiej sieci lokali tej marki.
więcej
|
,,Gang Słodziaków" w Biedronce: do klientów trafiło 6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek
W ramach promocji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka kupili i otrzymali za naklejki zebrane za zakupy 6 mln maskotek i ponad 700 tys. egz. książek o przygodach tych bohaterów. Promocja właśnie dobiega końca.
więcej
|
Lotos sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego przez kolejne cztery lata
Grupa Lotos przedłużyła o cztery lata umowę, w ramach której jest sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego oraz sponsorem głównym konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle i Zakopanem. Firma współpracuje z PZN od ponad 15 lat.
więcej
|
Brytyjska ekscentryczność w świątecznej kampanii Burberry (wideo)
Pod hasłem „Close your eyes and think of Christmas” rozpoczęła się świąteczna, bożonarodzeniowa domu mody Burberry. W filmie Juno Calypso występują m.in. Kristin Scott Thomas, Matt Smith, Naomi Campbell i MIA.
więcej
|
Szefowa Victoria's Secret odchodzi po wypowiedzi szefa marketingu, że bielizna tej firmy jest dla szczupłych kobiet
Jan Singer, od dwóch lat CEO firmy odzieżowej Victoria's Secret złożyła rezygnację z zajmowanego stanowiska. Przyczyną tej decyzji był wywiad szefa marketingu firmy, Eda Razka dla magazynu „Vogue”.
więcej
|
Duracell rusza z globalnym przetargiem reklamowymn, obsługi broni Grey
Firma Duracell, producent baterii rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Klienta broni pracująca dla niego agencja Grey.
więcej
|
W Polsce marki komercyjne nie angażują się w wybory, bo biznes boi się polityki
W Stanach Zjednoczonych komercyjne marki prowadziły specjalne kampanie związane z wyborami do Kongresu i Senatu, które odbyły się we wtorek 6 listopada. Dla brandów na tamtym rynku angażowanie się w takie kwestie jest oczywiste. W Polsce takich aktywności brakuje. Zdaniem rozmówców Wirtualnemedia.pl wynika to z tego, że u nas biznes boi się polityki. Jest również skutkiem gospodarczego pragmatyzmu - firmy chcą mieć klientów bez względu na poglądy polityczne, wyznanie czy kolor skóry.
więcej
|
Magda Gessler, Katarzyna Bosacka, Szymon Hołownia, Rezigiusz i Krzysztof Ibisz przeciwko smogowi
„Pierwsza Doba bez Smogu” to nowa, antysmogowa kampania społeczna autorstwa Global Compact Network Poland2 oraz Grupy Walk. W akcję zaangażowało się wielu przedstawicieli świata mediów, m.in. ks. Adam Boniecki, Magda Gessler, Katarzyna Bosacka, Szymon Hołownia czy Krzysztof Ibisz.
więcej
|
Elton John gwiazdą świątecznego spotu domu handlowego John Lewis
Elton John wystąpił w filmie reklamowym domów handlowych John Lewis, która od lat przeprowadza głośne kampanie reklamowe. Za udział w reklamie otrzymał 5 mln funtów.
więcej
|
Akcja przywrócenia tęczy na placu Zbawiciela nagrodzona na konkursie Epica
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała trzy statuetki, dwie złote i srebrną, na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica. Nagrody przyznano za kampanię "Niezniszczalna tęcza" (The Unbreakable Rainbow) dla marki Ben & Jerry's (Unilever), Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości.
więcej
|
Wizerunki Kory, Wandy Rutkiewicz i Jolanty Wadowskiej-Król na muralach w ramach akcji "Wysokich Obcasów"
Redakcja magazynu "Wysokie Obcasy" wraz z lokalnymi oddziałami „Gazety Wyborczej" – „Gazetą Wyborczą Katowice", „Gazetą Wyborczą Wrocław" oraz „Gazetą Stołeczną" zainaugurowała akcję "Kobiety na mury". W jej ramach powstanie szlak murali poświęconych wyjątkowym Polkom.
więcej
|
Media Data Mind z kampanią ,,Chmura Faktur" dla Tax Care
Agencja Media Data Mind (Grupa OMD) realizuje działania mediowe dla Tax Care, firmy dostarczającej usługę księgową połączoną z nowoczesnymi rozwiązaniami księgowości online.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Sieci" i ,,Gazeta Polska" z największym spadkami w tym roku. Zyskał tylko ,,Tygodnik Powszechny"
W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" reklamuje prenumeratę na 2019 r. z pełnym dostępem do Rp.pl
Gremi Media rozpoczyna kampanię reklamującą ofertę prenumeraty „Rzeczpospolitej” na 2019 rok. Akcja będzie realizowana pod hasłem „#wyprzedzajowiedze”.
więcej
|
Dorota Goluch zarządza biznesem stron internetowych "Gazety Wyborczej"
Dorota Goluch, dotychczasowa redaktor naczelna Wysokieobcasy.pl, została dyrektor biznesu serwisów internetowych "Gazety Wyborczej". Będzie odpowiadać za rozwój i linię biznesową Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Magazyn-kuchnia.pl oraz Logo24.pl. Nowe stanowisko łączy z dotychczasowymi obowiązkami.
więcej
|
Agora otworzyła pierwszy lokal sieci Papa Diego
Firma Foodio Concepts, należąca do spółki Helios z Grupy Agora, otworzyła wczoraj w Galerii Libero Katowice pierwszy lokal z sieci Papa Diego oferującej kuchnię meksykańską.
więcej
|
Wizerunki Kory, Wandy Rutkiewicz i Jolanty Wadowskiej-Król na muralach w ramach akcji "Wysokich Obcasów"
Redakcja magazynu "Wysokie Obcasy" wraz z lokalnymi oddziałami „Gazety Wyborczej" – „Gazetą Wyborczą Katowice", „Gazetą Wyborczą Wrocław" oraz „Gazetą Stołeczną" zainaugurowała akcję "Kobiety na mury". W jej ramach powstanie szlak murali poświęconych wyjątkowym Polkom.
więcej
|
|
|
1,5 mld fałszywych kont zlikwidowanych na Facebooku. 97 proc. agresywnych treści usunął algorytm
W pierwszym półroczu 2018 roku Facebook wykrył i zablokował 1,5 mld fałszywych kont działających w serwisie - wynika z najnowszego raportu transparentności opublikowanego przez firmę. Z platformy usunięto też 15,4 mln drastycznych treści, a 97 proc. z nich zostało zidentyfikowanych przy pomocy sztucznej inteligencji.
więcej
|
RASP zawiesza dziennikarza z zarzutem posiadania narkotyków. ,,Bez przyzwolenia na łamanie prawa"
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zawiesiło współpracę z dziennikarzem Danielem Arciszewskim, którego tydzień temu zatrzymała policja w trakcie przygotowywania dla portalu Noizz.pl relacji z koncertu narodowców. Postawiono mu zarzuty posiadania marihuany. - Nie ma przyzwolenia na łamanie prawa przez naszych pracowników - informuje wydawca.
więcej
|
Bożonarodzeniowe prezenty w reklamie Allegro Smart! (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!. Akcję przygotowały i realizują z działem marketingu Allegro firmy marketingowe 23Heroes, F25 i Starcom.
więcej
|
Eska TV przed TVN24 i TVN na Facebooku, TVP Sport angażuje mocniej niż Eurosport (TOP 20)
Po ponad milion fanów mają na Facebooku trzy polskie stacje telewizyjne: Eska TV przed TVN24 i TVN. Ta druga we wrześniu najbardziej angażowała swoich użytkowników, a TVP Sport zanotował po tym względem wyższe wyniki od Eurosportu.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
To stacje telewizyjne w pierwszej kolejności powinny być zainteresowane finansowaniem nowych badań telemetrycznych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oczekuje od nadawców, reklamodawców i domów mediowych finansowego zaangażowania się w projekt Telemetria Polska związany z nowym pomiarem tele- i audiometrycznym rynku mediów. - To stacje tv są głównym finansowym beneficjentem telemetrii i to one powinny być na obecnym etapie podstawowym uczestnikiem tej dyskusji. Dopóki nie sprawdzimy nowych danych w praktyce, na pewno nie wejdziemy w ich finansowanie. Jeszcze mniej zainteresowani współfinansowaniem będą reklamodawcy - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
|
Siódmy sezon ,,Blondynki" od 2 grudnia w TVP1
|
Aktorzy o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": film uświadamia że społeczeństwo się zmienia, a do pewnych rzeczy się dojrzewa
|
Dwa nowe azjatyckie seriale ,,Folklor" i ,,Miss Sherlock" od 1 grudnia w HBO GO
|
Elton John gwiazdą świątecznego spotu domu handlowego John Lewis
|
Hugh Grant mężem Nicole Kidman w filmie "Nie chciałaś wiedzieć"
|
Zwiastun filmu "Wszyscy wiedzą". Grają Penelope Cruz i Javier Bardem
|
18 stycznia premiera filmu "Glass". Grają Bruce Willis, James McAvoy, Anya Taylor-Joy i Samuel L. Jackson
|
|
|