Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 19 Listopada 2018
 
 
 
W czwartek Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowego prezesa Polskiego Radia
 
Na najbliższy czwartek zaplanowano posiedzenie Rady Mediów Narodowych, podczas którego wybrany zostanie nowy prezesa Polskiego Radia. - Przed posiedzeniem Rady nie będę informował o zgłoszonych kandydaturach - mówi Krzysztof Czabański, przewodniczący RMN. więcej
 
 
Jimek własnym utworem promuje Play Next. ,,Nie zamierzamy zmieniać strategii reklamowej"
 
Play rozpoczął emisję spotu, w którym muzyk Radzimir Dębski znany pod pseudonimem Jimek skomponowanym przez siebie utworem promuje ofertę Play Next. Wcześniej w bożonarodzeniowej kampanii operatora wystąpiły Urszula Dudziak wraz z córkami. - Obecna strategia reklamowa świetnie się sprawdza, nie zamierzamy jej zmieniać - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sobolewski, nowy dyrektor marketingu Play. więcej
 
 
,,Sieci" i ,,Gazeta Polska" z największym spadkami w tym roku. Zyskał tylko ,,Tygodnik Powszechny"
 
W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Będzie lista mediów z zakazem reklam od państwowych spółek? KPRM żąda informacji o wydatkach
 
Szef KPRM Michał Dworczyk zażądał od spółek Skarbu Państwa przekazania informacji na temat mediów, którym zlecają działania marketingowe i promocyjne - podał portal Gazeta.pl. Według nieoficjalnych informacji w Kancelarii Premiera prawdopodobnie powstaje „czarna lista” mediów, a spółki dostaną wytyczne, że powinny reklamować się tylko w konkretnych tytułach. więcej
 
 
,,Twoja twarz brzmi znajomo 11" wiosną 2019 roku w Polsacie. Mateusz Ziółko wygrał 10. edycję
 
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce 2019 roku planuje pokazać jedenastą edycję programu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie zakończoną dziesiątą edycję show wygrał Mateusz Ziółko. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polskie Radio dramatycznie traci słuchaczy. ,,Dobra zmiana przyspieszyła ten proces" więcej
 
Serial ,,Odwróceni 2" wiosną w TVN więcej
 
Jedynka z najniższą słuchalnością w historii. Plus i Wawa z największymi wzrostami więcej
 
LOT zbierał pieniądze na naprawę samolotu wśród pasażerów. ,,Kompromitujące i zapisze się w historii 'fuck-up'ów' polskich firm" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
fundraiser / fundraiserka AGAINST GRAVITY
Radca Prawny KRRiT
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer
Digital Communications Planner Zenith
Digital Communications Planner Starcom
Marketing Coordinator BBC Studios
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości (ESKA) Grupa ZPR Media
Grafik Grupa ZPR Media
Journalist PAP
Redaktor Naczelny Medonet Ringier Axel Springer
Programmatic Sales Manager Ringier Axel Springer
Head of Marketing Code&Pepper
Senior Esport Projects Sales Manager Ringier Axel Springer
New Business Manager GetHero
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Będzie lista mediów z zakazem reklam od państwowych spółek? KPRM żąda informacji o wydatkach

Szef KPRM Michał Dworczyk zażądał od spółek Skarbu Państwa przekazania informacji na temat mediów, którym zlecają działania marketingowe i promocyjne - podał portal Gazeta.pl. Według nieoficjalnych informacji w Kancelarii Premiera prawdopodobnie powstaje „czarna lista” mediów, a spółki dostaną wytyczne, że powinny reklamować się tylko w konkretnych tytułach. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo 11" wiosną 2019 roku w Polsacie. Mateusz Ziółko wygrał 10. edycję

Telewizja Polsat w wiosennej ramówce 2019 roku planuje pokazać jedenastą edycję programu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie zakończoną dziesiątą edycję show wygrał Mateusz Ziółko. więcej

Finałowe odcinki ,,Masterchefa", ,,Mam talent" i ,,Kuchennych Rewolucji" najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN

W grudniu reklamodawcy zainteresowani emisją reklam na antenie TVN najwięcej zapłacą za spoty emitowane w blokach przy finałowych odcinkach programów „Masterchef”, „Mam talent” i „Kuchenne Rewolucje”. więcej

Siódmy sezon ,,Blondynki" od 2 grudnia w TVP1

W niedzielę 2 grudnia br. stacja TVP1 rozpocznie emisję siódmego sezonu serialu „Blondynka” z Natalią Rybicką w tytułowej roli. więcej

TVP Seriale liderem oglądalności. Stopklatka TV i Polsat Film na podium

W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Sci-Fi, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Oglądalność TVP Sport po wejściu na MUX-3 wzrosła o 281 proc.

TVP Sport w pierwszych 155 dniach po rozpoczęciu nadawania na MUX-3 oglądało średnio 102 tys. widzów. Było to o 281 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej i o 405 proc. więcej niż w dniach poprzedzających emisję tego kanału w DVB-T. więcej

Sąd nakazał Białemu Domowi przywrócić akredytację dziennikarzowi CNN, który sprzeczał się z Donaldem Trumpem (wideo)

Sąd stołecznego Dystryktu Kolumbia przychylił się do wniosku CNN, żeby w ramach zabezpieczenia powództwa wobec administracji Donalda Trumpa tymczasowo przywrócić dziennikarzowi tej stacji Jimowi Acoście akredytację do Białego Domu. więcej

Aktorzy o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": film uświadamia że społeczeństwo się zmienia, a do pewnych rzeczy się dojrzewa

W piątek, 25 stycznia odbędzie się kinowa premiera filmu „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3”. Na temat nowej produkcji oraz jej dwóch poprzednich części sprzed 30 lat rozmawiamy z Ewą Kasprzyk, Zdzisławem Wardejnem, Nikodemem Rozbickim i Aleksandrą Hamkało. więcej

Gala KSW 46 w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Mamed Khalidov- Tomasz Narkun walką wieczoru

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do gali KSW 46. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł. więcej

Dwa nowe azjatyckie seriale ,,Folklor" i ,,Miss Sherlock" od 1 grudnia w HBO GO

W sobotę, 1 grudnia 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera dwóch nowych azjatyckich seriali „Folklor” i „Miss Sherlock”. więcej

TVP Info wycięło z ,,Minęła 20" fragment pokazujący, jak Wojciech Cejrowski pali flagę UE (wideo)

W programie „Minęła 20” w TVP Info nie pokazano fragmentu wywiadu, w którym Wojciech Cejrowski podpala małą flagę Unii Europejskiej. Cejrowski pochwalił się tym na YouTubie, publikując nagranie całej rozmowy. więcej

Konrad Piasecki po telefonie od żony Zbigniewa Ziobry podał w ,,Kawie na ławie" dementi ws. afery KNF

W drugiej części „Kawy na ławę” w TVN24 Konrad Piasecki przedstawił dementi podanej przez niego krótko wcześniej informacji o znajomości ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro z radcą prawnym Markiem Chrzanowski zamieszanym w aferę KNF. Do redakcji programu zadzwoniła w tej sprawie Patrycja Kotecka, żona Zbigniewa Ziobry. więcej

Olechowski o materiałach ,,Wiadomości" nt. afery KNF: dziennikarze TVP informują o niej szeroko, nie ulegają histerii

Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, w odpowiedzi na krytycznie opinie zapewnił, że  programy informacyjne Telewizji Polskiej obszernie relacjonują zarzuty Leszka Czarneckiego wobec byłego szefa KNF. - Dziennikarze cytują fragmenty rozmowy i naświetlają jej tło. Badają szczegóły, nie ulegają histerii - stwierdził Olechowski. więcej

Dziennikarze spierają się o zdjęcia operatora TVN hailującego przy realizacji reportażu o urodzinach Hitlera

Serwis wPolityce.pl ujawnił zdjęcia operatora Piotra Wacowskiego wykonującego gest nazistowskiego pozdrowienia podczas przygotowywania reportażu o rocznicy urodzin Hitlera pokazanego w „Superwizjerze”. Dziennikarze aktywni na Twitterze spierają się, czy jest to przekroczenie granic dziennikarstwa wcieleniowego. więcej

Bogumiła Wander: żałuje, że tak wcześnie odeszłam z telewizji

Była prezenterka Bogumiła Wander przyznaje, że bardzo tęskni za telewizją, bo spędziła w niej najpiękniejsze chwile swojego życia. Przez lata była jedną z najpopularniejszych spikerek TVP. Zachwycała urodą, elegancją, wysoką kulturą osobistą i nienaganną dykcją. Teraz, na emeryturze dużo czasu spędza przed telewizorem, ma swoje ulubione programy, kibicuje młodszym koleżankom po fachu i z dużą nostalgią wspomina swoje początki w Łódzkim Ośrodku TVP. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W czwartek Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowego prezesa Polskiego Radia

Na najbliższy czwartek zaplanowano posiedzenie Rady Mediów Narodowych, podczas którego wybrany zostanie nowy prezesa Polskiego Radia. - Przed posiedzeniem Rady nie będę informował o zgłoszonych kandydaturach - mówi Krzysztof Czabański, przewodniczący RMN. więcej

 
RMF FM z największą słuchalnością nocą. Rośnie VOX FM, Trójka wyprzedza Jedynkę

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października br. w godzinach nocnych (22.00.00 - 4.59.59) zajęło RMF FM, które ex aequo z VOX FM pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Eska, która spadła na trzecie miejsce - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polskie Radio dramatycznie traci słuchaczy. ,,Dobra zmiana przyspieszyła ten proces"

Głównie rozgłośnie publicznego radia - Jedynka i Trójka - z miesiąca na miesiąc notują coraz gorsze wyniki słuchalności. - Wraz z rozwojem komercyjnych rozgłośni na nowo nie określono charakteru, formuły Polskiego Radia. Przez lata nie stworzono nowoczesnej przeciwwagi do znakomicie rozwijających się Radia Zet czy RMF FM. W niektórych pasmach czas zatrzymał się 30 lat temu - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. Jak dodają czarno widzą przyszłość publicznego nadawcy. więcej

 
Fratria, ZPR Media i Cyfrowy Polsat nie są zainteresowane kupnem Eurozetu."Próba wywołania zainteresowania rynku"

Cyfrowy Polsat, Fratria i Grupa ZPR Media - mimo medialnych doniesień - mają nie być zainteresowane kupnem Grupy Eurozet od Czech Media Invest. - Nie jesteśmy zainteresowani kupnem Eurozetu. Myślę, że to próba wywołania zainteresowania rynku zakupem tego radia - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Bierecki, senator PiS i większościowy udziałowiec spółki Fratria. W PiS ma jednak mówić się o tym, że transakcja jest dobrą okazją, by rozpocząć proces repolonizacji mediów. więcej

 
To stacje telewizyjne w pierwszej kolejności powinny być zainteresowane finansowaniem nowych badań telemetrycznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oczekuje od nadawców, reklamodawców i domów mediowych finansowego zaangażowania się w projekt Telemetria Polska związany z nowym pomiarem tele- i audiometrycznym rynku mediów. - To stacje tv są głównym finansowym beneficjentem telemetrii i to one powinny być na obecnym etapie podstawowym uczestnikiem tej dyskusji. Dopóki nie sprawdzimy nowych danych w praktyce, na pewno nie wejdziemy w ich finansowanie. Jeszcze mniej zainteresowani współfinansowaniem będą reklamodawcy - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub. więcej

 
Akcja ,,Mamy Niepodległą!" w Polskim Radiu. Słuchacze wysyłają kartki pocztowe

Do 23 listopada br. słuchacze Polskiego Radia mogą bezpłatnie wysłać najbliższym kartki pocztowe z okazji 100-lecia nadania depeszy notyfikującej odrodzenie Polski. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Jimek własnym utworem promuje Play Next. ,,Nie zamierzamy zmieniać strategii reklamowej"

Play rozpoczął emisję spotu, w którym muzyk Radzimir Dębski znany pod pseudonimem Jimek skomponowanym przez siebie utworem promuje ofertę Play Next. Wcześniej w bożonarodzeniowej kampanii operatora wystąpiły Urszula Dudziak wraz z córkami. - Obecna strategia reklamowa świetnie się sprawdza, nie zamierzamy jej zmieniać - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sobolewski, nowy dyrektor marketingu Play. więcej

Logo Centralnego Portu Komunikacyjnego pokazane na wizualizacji, do której nie pozyskano praw autorskich

Logo Centralnego Portu Komunikacyjnego pokazane na grafice, do której nie uzyskano praw autorskich. - W związku z powyższym wyciągniemy konsekwencje wobec naszego podwykonawcy - zapowiada zespół projektowy CPK. Agencja Podpunkt, która przygotowała logotypy, przeprasza za błąd. więcej

Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem ,,Sercem z naszymi" (wideo)

Marka słodyczy Milka (należąca do Mondelez Polska) została oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Będą to wspierać działania marketingowe pod hasłem „Sercem z naszymi”. więcej

Finałowe odcinki ,,Masterchefa", ,,Mam talent" i ,,Kuchennych Rewolucji" najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN

W grudniu reklamodawcy zainteresowani emisją reklam na antenie TVN najwięcej zapłacą za spoty emitowane w blokach przy finałowych odcinkach programów „Masterchef”, „Mam talent” i „Kuchenne Rewolucje”. więcej

Robert Górski i Mikołaj Cieślak ubierają choinkę w spocie Orange na Kartę (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Orange na Kartę z udziałem artystów kabaretowych Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka. Przygotowały i realizują ją firmy Leo Burnett, M5, Studio Orka i Initiative Media. więcej

Bożonarodzeniowe prezenty w reklamie Allegro Smart! (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!. Akcję przygotowały i realizują z działem marketingu Allegro firmy marketingowe 23Heroes, F25 i Starcom. więcej

Przedświąteczne zakupy reklamują Mini Ratkę w PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski zaczął bożonarodzeniową kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową Mini Ratka. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media. więcej

Bajkowe święta się wydarzą, jeśli będziemy się ,,lepiej widzieć" - przekonuje w świątecznej kampanii Empiku (wideo)

Niezwykła historia, pokazująca to, jak dziś w większości domów wygląda rodzinne życie, przedstawiona oczami kilkuletniej dziewczynki to główny motyw tegorocznej świątecznej kampanii sieci salonów Empik. więcej

,,Kler" w polskich kinach obejrzało 5 mln widzów

Film Wojciecha Smarzowskiego „Kler” w kinach w Polsce obejrzało już 5,01 mln widzów. Produkcja była hitem końca września i początku października, natomiast przez ostatnie trzy tygodnie sprzedano na nią 676 tys. biletów. więcej

Rainbow promuje ,,Twoje epickie wakacje" (wideo)

Biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię reklamującą ofertę Lato 2019. Akcję, realizowaną pod hasłem „Twoje epickie wakacje”, przygotowały firmy marketingowe Fat Baby, Lemon Film i Simple Frame. więcej

16 mln wyświetleń na Facebooku i prawie 5 mln na YouTube ma zakazana reklama Iceland Foods z orangutanem w roli głównej (wideo)

Zakazana w Wielkiej Brytanii reklama świąteczna brytyjskiej sieci supermarketów Iceland Foods z powodu tego, że jest zbyt polityczna ma po kilku dniach od emisji 16 mln wyświetleń na Facebooku, blisko 5 mln wyświetleń na YouTube, a petycję w jej obronie podpisało już ok. 670 tys. osób. więcej

Święty Mikołaj promuje pożyczkę w Provident Polska dla nieco mniej świętych (wideo)

Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa firmy pożyczkowej Provident Polska związana z Bożym Narodzeniem. Głównym bohaterem reklam jest Święty Mikołaj. więcej

,,Zadbaj o swój kawałek nieba" w kampanii ,,Czyste Powietrze - zdrowy wybór!" Ministerstwa Środowiska (wideo)

Ministerstwo Środowiska rozpoczęła kampanię społeczną „Czyste Powietrze - zdrowy wybór!” na rzecz poprawy jakości powietrza. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe WORD Media, Studio Produkcja i Webair. więcej

Anna Lewandowska chce stworzyć ogólnopolską sieć kawiarni

Trenerka fitness Anna Lewandowska otworzyła pierwszą własną kawiarnię Healthy Store by Ann na warszawskim Wilanowie. Zapowiada utworzenie ogólnopolskiej sieci lokali tej marki. więcej

,,Gang Słodziaków" w Biedronce: do klientów trafiło 6 mln maskotek i 400 tys. egz. książek

W ramach promocji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka kupili i otrzymali za naklejki zebrane za zakupy 6 mln maskotek i ponad 700 tys. egz. książek o przygodach tych bohaterów. Promocja właśnie dobiega końca. więcej

Lotos sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego przez kolejne cztery lata

Grupa Lotos przedłużyła o cztery lata umowę, w ramach której jest sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego oraz sponsorem głównym konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle i Zakopanem. Firma współpracuje z PZN od ponad 15 lat. więcej

Brytyjska ekscentryczność w świątecznej kampanii Burberry (wideo)

Pod hasłem „Close your eyes and think of Christmas” rozpoczęła się świąteczna, bożonarodzeniowa domu mody Burberry. W filmie Juno Calypso występują m.in. Kristin Scott Thomas, Matt Smith, Naomi Campbell i MIA. więcej

Szefowa Victoria's Secret odchodzi po wypowiedzi szefa marketingu, że bielizna tej firmy jest dla szczupłych kobiet

Jan Singer, od dwóch lat CEO firmy odzieżowej Victoria's Secret złożyła rezygnację z zajmowanego stanowiska. Przyczyną tej decyzji był wywiad szefa marketingu firmy, Eda Razka dla magazynu „Vogue”. więcej

Duracell rusza z globalnym przetargiem reklamowymn, obsługi broni Grey

Firma Duracell, producent baterii rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Klienta broni pracująca dla niego agencja Grey. więcej

W Polsce marki komercyjne nie angażują się w wybory, bo biznes boi się polityki

W Stanach Zjednoczonych komercyjne marki prowadziły specjalne kampanie związane z wyborami do Kongresu i Senatu, które odbyły się we wtorek 6 listopada. Dla brandów na tamtym rynku angażowanie się w takie kwestie jest oczywiste. W Polsce takich aktywności brakuje. Zdaniem rozmówców Wirtualnemedia.pl wynika to z tego, że u nas biznes boi się polityki. Jest również skutkiem gospodarczego pragmatyzmu - firmy chcą mieć klientów bez względu na poglądy polityczne, wyznanie czy kolor skóry. więcej

Magda Gessler, Katarzyna Bosacka, Szymon Hołownia, Rezigiusz i Krzysztof Ibisz przeciwko smogowi

„Pierwsza Doba bez Smogu” to nowa, antysmogowa kampania społeczna autorstwa Global Compact Network Poland2 oraz Grupy Walk. W akcję zaangażowało się wielu przedstawicieli świata mediów, m.in. ks. Adam Boniecki, Magda Gessler, Katarzyna Bosacka, Szymon Hołownia czy Krzysztof Ibisz. więcej

Elton John gwiazdą świątecznego spotu domu handlowego John Lewis

Elton John wystąpił w filmie reklamowym domów handlowych John Lewis, która od lat przeprowadza głośne kampanie reklamowe. Za udział w reklamie otrzymał 5 mln funtów. więcej

Akcja przywrócenia tęczy na placu Zbawiciela nagrodzona na konkursie Epica

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała trzy statuetki, dwie złote i srebrną, na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica. Nagrody przyznano za kampanię "Niezniszczalna tęcza" (The Unbreakable Rainbow) dla marki Ben & Jerry's (Unilever), Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości. więcej

Wizerunki Kory, Wandy Rutkiewicz i Jolanty Wadowskiej-Król na muralach w ramach akcji "Wysokich Obcasów"

Redakcja magazynu "Wysokie Obcasy" wraz z lokalnymi oddziałami „Gazety Wyborczej" – „Gazetą Wyborczą Katowice", „Gazetą Wyborczą Wrocław" oraz „Gazetą Stołeczną" zainaugurowała akcję "Kobiety na mury". W jej ramach powstanie szlak murali poświęconych wyjątkowym Polkom.  więcej

Media Data Mind z kampanią ,,Chmura Faktur" dla Tax Care

Agencja Media Data Mind (Grupa OMD) realizuje działania mediowe dla Tax Care, firmy dostarczającej usługę księgową połączoną z nowoczesnymi rozwiązaniami księgowości online. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Sieci" i ,,Gazeta Polska" z największym spadkami w tym roku. Zyskał tylko ,,Tygodnik Powszechny"

W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Rzeczpospolita" reklamuje prenumeratę na 2019 r. z pełnym dostępem do Rp.pl

Gremi Media rozpoczyna kampanię reklamującą ofertę prenumeraty „Rzeczpospolitej” na 2019 rok. Akcja będzie realizowana pod hasłem „#wyprzedzajowiedze”. więcej

Dorota Goluch zarządza biznesem stron internetowych "Gazety Wyborczej"

Dorota Goluch, dotychczasowa redaktor naczelna Wysokieobcasy.pl, została dyrektor biznesu serwisów internetowych "Gazety Wyborczej". Będzie odpowiadać za rozwój i linię biznesową Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Magazyn-kuchnia.pl oraz Logo24.pl. Nowe stanowisko łączy z dotychczasowymi obowiązkami. więcej

Agora otworzyła pierwszy lokal sieci Papa Diego

Firma Foodio Concepts, należąca do spółki Helios z Grupy Agora, otworzyła wczoraj w Galerii Libero Katowice pierwszy lokal z sieci Papa Diego oferującej kuchnię meksykańską. więcej

Wizerunki Kory, Wandy Rutkiewicz i Jolanty Wadowskiej-Król na muralach w ramach akcji "Wysokich Obcasów"

Redakcja magazynu "Wysokie Obcasy" wraz z lokalnymi oddziałami „Gazety Wyborczej" – „Gazetą Wyborczą Katowice", „Gazetą Wyborczą Wrocław" oraz „Gazetą Stołeczną" zainaugurowała akcję "Kobiety na mury". W jej ramach powstanie szlak murali poświęconych wyjątkowym Polkom.  więcej

 
 
 
INTERNET
 
1,5 mld fałszywych kont zlikwidowanych na Facebooku. 97 proc. agresywnych treści usunął algorytm

W pierwszym półroczu 2018 roku Facebook wykrył i zablokował 1,5 mld fałszywych kont działających w serwisie - wynika z najnowszego raportu transparentności opublikowanego przez firmę. Z platformy usunięto też 15,4 mln drastycznych treści, a 97 proc. z nich zostało zidentyfikowanych przy pomocy sztucznej inteligencji. więcej

RASP zawiesza dziennikarza z zarzutem posiadania narkotyków. ,,Bez przyzwolenia na łamanie prawa"

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zawiesiło współpracę z dziennikarzem Danielem Arciszewskim, którego tydzień temu zatrzymała policja w trakcie przygotowywania dla portalu Noizz.pl relacji z koncertu narodowców. Postawiono mu zarzuty posiadania marihuany. - Nie ma przyzwolenia na łamanie prawa przez naszych pracowników - informuje wydawca. więcej

Bożonarodzeniowe prezenty w reklamie Allegro Smart! (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!. Akcję przygotowały i realizują z działem marketingu Allegro firmy marketingowe 23Heroes, F25 i Starcom. więcej

Eska TV przed TVN24 i TVN na Facebooku, TVP Sport angażuje mocniej niż Eurosport (TOP 20)

Po ponad milion fanów mają na Facebooku trzy polskie stacje telewizyjne: Eska TV przed TVN24 i TVN. Ta druga we wrześniu najbardziej angażowała swoich użytkowników, a TVP Sport zanotował po tym względem wyższe wyniki od Eurosportu. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
To stacje telewizyjne w pierwszej kolejności powinny być zainteresowane finansowaniem nowych badań telemetrycznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oczekuje od nadawców, reklamodawców i domów mediowych finansowego zaangażowania się w projekt Telemetria Polska związany z nowym pomiarem tele- i audiometrycznym rynku mediów. - To stacje tv są głównym finansowym beneficjentem telemetrii i to one powinny być na obecnym etapie podstawowym uczestnikiem tej dyskusji. Dopóki nie sprawdzimy nowych danych w praktyce, na pewno nie wejdziemy w ich finansowanie. Jeszcze mniej zainteresowani współfinansowaniem będą reklamodawcy - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Joanna Gierak-Onoszko: z "Polityki" na szefową komunikacji kancelarii Dentons

Joanna Gierak-Onoszko, do niedawna dziennikarka związana z "Polityką", objęła stanowisko public relations & communications managera w kancelarii Dentons. To nowe stanowisko utworzone w firmie. więcej

Space PR dla marki sponsorującej Stefana Hulę

Do grona klientów agencji Space PR dołączyła marka 4TLab, która jest oficjalnym sponsorem skoczka narciarskiego Stefana Huli. więcej

Konrad Ciesiołkiewicz pokieruje Komitetem Dialogu Społecznego KIG

Prezydium Krajowej Izby Gospodarczej powołało Konrada Ciesiołkiewicza na funkcję przewodniczącego Komitetu Dialogu Społecznego KIG. więcej

H+K Strategies odpowiada za komunikację stowarzyszenia klimatycznego EIT Climate-KIC

Do grona klientów agencji H+K Strategies dołączyło stowarzyszenie klimatyczne EIT Climate-KIC. Klienta pozyskano w drodze przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Jimek własnym utworem promuje Play Next. ,,Nie zamierzamy zmieniać strategii reklamowej"
Robert Górski i Mikołaj Cieślak ubierają choinkę w spocie Orange na Kartę (wideo)
Składany Samsung Galaxy F w marcu 2019 roku. ,,Może pozostać zabawką dla zamożnych"
Triggo prezentuje polskie auto elektryczne. 100 kilometrów zasięgu i zmienna geometria podwozia
U kurierów InPostu można płacić Blikiem
13,3 mln funtów kary dla EE i Virgin Media za zawyżanie opłat od użytkowników
Roboty i sztuczna inteligencja zmienią sposób wykonywania pracy. Do 2030 roku wpłynie to na 800 mln miejsc pracy
 
 
 
GOSPODARKA
 
Triggo prezentuje polskie auto elektryczne. 100 kilometrów zasięgu i zmienna geometria podwozia
Anna Lewandowska chce stworzyć ogólnopolską sieć kawiarni
W kompleksie The Warsaw Hub będzie działać Biedronka
Polacy mają ponad 73 mld długów. ,,Wystarczyłyby na sfinansowanie programu 500+ przez 3 lata"
Roboty i sztuczna inteligencja zmienią sposób wykonywania pracy. Do 2030 roku wpłynie to na 800 mln miejsc pracy
Konrad Ciesiołkiewicz pokieruje Komitetem Dialogu Społecznego KIG
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Siódmy sezon ,,Blondynki" od 2 grudnia w TVP1
Aktorzy o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": film uświadamia że społeczeństwo się zmienia, a do pewnych rzeczy się dojrzewa
Dwa nowe azjatyckie seriale ,,Folklor" i ,,Miss Sherlock" od 1 grudnia w HBO GO
Elton John gwiazdą świątecznego spotu domu handlowego John Lewis
Hugh Grant mężem Nicole Kidman w filmie "Nie chciałaś wiedzieć"
Zwiastun filmu "Wszyscy wiedzą". Grają Penelope Cruz i Javier Bardem
18 stycznia premiera filmu "Glass". Grają Bruce Willis, James McAvoy, Anya Taylor-Joy i Samuel L. Jackson
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj