|
|
|
|
|
|
|
Dorota Gawryluk dementuje plotki o zastąpieniu Kurskiego w TVP. ,,Piramidalna bzdura"
Szefowa pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat Dorota Gawryluk zaprzecza jakoby miała przejść do Telewizji Polskiej i zastąpić Jacka Kurskiego na stanowisku prezesa. - To piramidalna bzdura - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP miała 137,4 mln zł zysku po trzech kwartałach
W pierwszych dziewięciu miesięcy br. TVP wypracowała 137,4 złotych zysku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,World of Dance - Polska" wypadło gorzej od ,,Wyspy przetrwania". 1,25 mln widzów i trzecie miejsce w rynku
Nowe taneczne widowisko „World of Dance - Polska” gromadziło średnio 1,25 mln widzów, o 80 tys. osób mnij niż gromadziła pokazywana rok temu w tym samym paśmie „Wyspa przetrwania”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 28,42 mln zł.
więcej
|
TVP.info ujawniło kolejny fragment podsłuchanej rozmowy. Pereira: mamy pełne nagranie, w ,,niezależnych" mediach polityczna zmowa milczenia
W niedzielę portal TVP.info udostępnił kolejny fragment podsłuchanej rozmowy sprzed pięciu lat z udziałem m.in. ówczesnego rzecznika rządu Pawła Grasia. Dlaczego redakcja publikuje tylko krótkie fragmenty tej rozmowy? - Praca dziennikarska to nie jest udostępnianie plików, tylko przekazywanie, ujawnianie ważnych dla opinii publicznej faktów i wypowiedzi. W podobny sposób przekazywaliśmy czytelnikom informacje i treść innych rozmów - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Samuel Pereira, redaktor naczelny TVP.info.
więcej
|
,,The story of my life" straciło 1,05 mln osób. Polsat wygrywa z konkurencją
Drugi sezon programu „The story of my life” gromadzi średnio 1,82 mln widzów, o 1,05 mln oglądających mniej niż pokazywany wiosną br. pierwszy sezon. Polsat w czasie nadawania talk-show jest stacją trzeciego wyboru w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
,,Bake Off Junior" w czwartki oglądało 600 tys. widzów, a w niedziele - 760 tys.
Nowy kulinarny teleturniej „Bake Off Junior” oglądało średnio 710 tys. osób. Pierwsze trzy odcinki w czwartkowym prime-time Dwójki miały 602 tys. widzów, a siedem emisji w niedzielne popołudnia miało 756 tys. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza nie tylko ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 2,75 mln zł.
więcej
|
HBO, HBO GO, Cinemax, FilmBox, Multi Man Pack, kolekcje VOD oraz Canal+ 4K Ultra HD bezpłatnie w świątecznej ofercie nc+
W ramach świątecznej promocji abonenci platformy nc+ mogą otrzymać w prezencie dostęp do takich pakietów, jak: Canal+ 4K Ultra HD, HBO, HBO GO, Cinemax, FilmBox, Multi Man Pack czy kolekcję Fox Play i National Geographic Play na cały okres obowiązywania umowy. Alternatywą jest opcja obniżki ceny abonamentu o połowę do pierwszych 6 miesięcy trwania umowy.
więcej
|
Janusz Daszczyński chce 202 tys. zł od Telewizji Polskiej za zwolnienie bez okresu wypowiedzenia
Poprzedni prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński pozwał firmę o 201,8 tys. zł odkodowania i świadczeń w związku z rozwiązaniem z nim umowy o pracę na początku 2016 roku. Sprawa wróciła właśnie do Sądu Okręgowego, po tym jak Sąd Najwyższy odmówił zajęcia stanowiska w niej.
więcej
|
UPC Polska: Bogdan Bucurei szefem marketingu, Jerzy Gołębiowski dyrektorem B2B
W sieci kablowej UPC Polska funkcję dyrektor marketingu objął Bogdan Bucurei, a dyrektora B2B - Jerzy Gołębiowski.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN. ,,M jak miłość", ,,Rolnik szuka żony" i PŚ w skokach hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz transmisja PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Media przez kolejny rok będzie sprzedawać reklamy w TV Puls
TVN Media, biuro sprzedaży reklamy tv podpisało z TV Puls nową umowę dotyczącą pośrednictwa w sprzedaży czasu reklamowego w 2019 roku. Tym samym będą kontynuować współpracę w tym zakresie rozpoczętą w 2011 roku.
więcej
|
Po 35 latach ARD zakończy serial ,,Lindenstrasse". Powodem spadająca oglądalność
ARD, niemiecki publiczny nadawca telewizyjny zapowiedział na 2020 rok zakończenie emisji serialu „Lindenstrasse”. Tytuł jest najdłużej nadawanym serialem w niemieckiej telewizji, jego koniec wiąże się ze spadającą od kilku lat liczbą widzów oraz koniecznością redukcji kosztów przez ARD.
więcej
|
Zmarł Andrzej Grembowicz, scenarzysta ,,Ekstradycji", ,,Rancza" i ,,Rodziny zastępczej"
W wieku 60 lat zmarł pisarz i scenarzysta Andrzej Grembowicz (znany też pod pseudonimem Robert Brutter). Jest współtwórcą seriali (m.in. „Ekstradycja”, „Ranczo”, „Rodzina zastępcza”, „Dziewczyny ze Lwowa”) i filmów, a także autorem powieści kryminalnych.
więcej
|
,,The Undoing" nowym miniserialem HBO. Nicole Kidman i Hugh Grant w obsadzie
HBO wyprodukuje nowy miniserial „The Undoing”, który powstanie na podstawie książki „You Should Have Known” autorstwa Jean Hanff Korelitz. W obsadzie produkcji znajdą się m.in. Nicole Kidman i Hugh Grant.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W przyszłym roku rynek reklamy programmatic będzie wart 84 mld dolarów
W przyszłym roku globalne wydatki na reklamę programatyczną mają wynieść 84 mld dolarów wobec 70 mld w tym roku. To 65 proc. sumy wydatków na promocję w internecie - pokazuje raport agencji mediowej Zenith.
więcej
|
Kuba Sagan i Łukasz Szczybelski założyli Feeders.agency. Wraz z 2012 Agency tworzy grupę reklamową
Na rynku powstała Feeders.agency, którą założyli Kuba Sagan, były szef kreacji K2 Internet oraz Łukasz Szczybelski, współzałożyciel Cut the Mustard. Wraz z 2012 Agency tworzy grupę reklamową.
więcej
|
LC Corp planuje zmianę nazwy, żeby nie kojarzyć się już z Leszkiem Czarneckim
Zarząd firmy deweloperskiej LC Corp proponuje, żeby zmieniła ona nazwę. Nie chce, żeby spółka była kojarzona z jej poprzednim większościowym akcjonariuszem Leszkiem Czarneckim oraz mylona z jedną z jego firma też nazywającą się LC Corp.
więcej
|
Na zakazie handlu zyskały stacje benzynowe i dyskonty, tracą hipermarkety
Na wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele zyskały głównie dyskonty, średnie sklepy spożywcze i stacje benzynowe, które zwiększyły swój udział w rynku. Spadek sprzedaży dotknął hipermarkety - wynika z analizy branży handlowej przygotowanej przez firmę badawczą Nielsen.
więcej
|
Karol Żbikowski prezesem Platige Image
Rada nadzorcza domu produkcyjnego Platige Image na stanowisko prezesa powołała Karola Żbikowskiego. Funkcja ta była nieobsadzona w firmie przez ostatni rok.
więcej
|
HBO, HBO GO, Cinemax, FilmBox, Multi Man Pack, kolekcje VOD oraz Canal+ 4K Ultra HD bezpłatnie w świątecznej ofercie nc+
W ramach świątecznej promocji abonenci platformy nc+ mogą otrzymać w prezencie dostęp do takich pakietów, jak: Canal+ 4K Ultra HD, HBO, HBO GO, Cinemax, FilmBox, Multi Man Pack czy kolekcję Fox Play i National Geographic Play na cały okres obowiązywania umowy. Alternatywą jest opcja obniżki ceny abonamentu o połowę do pierwszych 6 miesięcy trwania umowy.
więcej
|
UPC Polska: Bogdan Bucurei szefem marketingu, Jerzy Gołębiowski dyrektorem B2B
W sieci kablowej UPC Polska funkcję dyrektor marketingu objął Bogdan Bucurei, a dyrektora B2B - Jerzy Gołębiowski.
więcej
|
TVN Media przez kolejny rok będzie sprzedawać reklamy w TV Puls
TVN Media, biuro sprzedaży reklamy tv podpisało z TV Puls nową umowę dotyczącą pośrednictwa w sprzedaży czasu reklamowego w 2019 roku. Tym samym będą kontynuować współpracę w tym zakresie rozpoczętą w 2011 roku.
więcej
|
UOKiK wszczął postępowanie dot. firmy ACS Medica dzwoniącej z ofertami marketingowymi bez zgody odbiorców
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wobec firmy ACS Medica ze Śremu, której przedstawiciele bez pozyskania wcześniejszej zgody odbiorców dzwonili pod numery z ogólnopolskiej książki telefonicznej z zaproszeniami na pokazy handlowe.
więcej
|
Bayer do 2020 roku będzie kupować media cyfrowe we własnym zakresie
Niemiecki koncern farmaceutyczny zapowiedział, że do 2020 roku będzie planować i kupować media cyfrowe do swoich kampanii in-house, czyli we własnym zakresie, bez udziału agencji mediowej.
więcej
|
Agnieszka Radwańska po zakończeniu kariery może być dalej atrakcyjna marketingowo. "Kojarzy się z sukcesami i nie ma następczyń"
Koniec kariery Agnieszki Radwańskiej to według ekspertów od marketingu sportowego przede wszystkim ogromna strata dla polskiego tenisa, bo jak na razie nie ma godnej następczyni polskiej sportsmenki. Uważają, że przez te wszystkie lata mocny wizerunek Radwańskiej nie był zbyt nadmiernie eksploatowany marketingowo i reklamowo. Ich zdaniem, to czy tenisistka utrzyma się w tej „reklamowej grze”, zależy tak naprawdę od niej samej.
więcej
|
,,Odkryj magię oczekiwania na Święta" w kampanii Milki
Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka (produkowanych przez Mondelez Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na Święta”, odpowiadają firmy marketingowe Carat, Sarigato, Event Factory, Liquid Thread i Big Picture.
więcej
|
Lubella po raz pierwszy reklamuje mąkę Puszystą (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa kategorii mąki Lubella Puszysta (Maspex). Akcję w ramach platformy komunikacyjnej "Najlepsze ze zboża" przygotowały agencja GDP i dom mediowy Starcom.
więcej
|
Klip "Kartel" Pezeta promuje w Polsce "Narcos: Meksyk"
W ramach promocji serialu "Narcos: Meksyk" Netflix zaprosił do współpracy rapera Jana Pawła Kaplińskiego - Pezeta. Muzyk nagrał piosenkę i teledysk "Kartel".
więcej
|
IKEA pokazuje, że święta da się spędzić nawet w windzie
Włoski oddział DDB przygotował dla IKEI spot, który pokazuje, że prawdziwą świąteczną magię można znaleźć nawet w najbardziej nietypowym miejscu.
więcej
|
Kampania ,,Możesz inaczej" ma uświadomić problem przemocy tym, którzy ją stosują (wideo)
Stowarzyszenie na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Możesz inaczej”. Zwraca się w niej do tych, którzy stosują przemoc wobec swoich bliskich.
więcej
|
Pathfinder 23 zdobywa w przetargu obsługę marek Danone Nutricia
Agencja Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) wygrała przetarg na kompleksową obsługę Danone Nutricia w e-commerce. Będzie obsługiwać w tym obszarze brandy Bebilon, BoboVita, Bebiko.
więcej
|
Pianie z zachwytu reklamuje przeciery pomidorowe Łowicz (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz, produkowanego przez Maspex Wadowice. Przygotowały ją agencje Brasil i Starcom.
więcej
|
Celine Dion promuje neutralne płciowo ubranka dziecięce (wideo)
Célinununu to nowa linia ubranek dla dzieci, sygnowana nazwiskiem kanadyjskiej ikony muzyki Celine Dion. Diwa wystąpiła w spocie reklamowym brandu, w którym wciela się w bardzo nietypową dla siebie rolę.
więcej
|
PayPal z międzynarodową kampanią świąteczną
Operator płatności PayPal rusza ze świąteczną kampanią reklamową na 15 rynkach w Europie.
więcej
|
Brytyjski supermarket uwalnia się od plastiku
Brytyjska sieć supermarketów Thornton’s Budgens rozpoczyna wprowadzanie stref bez plastiku. To działy, w których produkty opakowane są tylko w naturalne tworzywa i materiały.
więcej
|
Bartek Gołębiowski z Gong jurorem festiwalu Eurobest 2018
W jury tegorocznego festiwalu Eurobest zasiądzie Bartek Gołębiowski, strategy&creative director agencji kreatywnej Gong (Group One). Jako jedyny przedstawiciel polskich agencji oceni prace w kategorii digital, mobile&digital craft.
więcej
|
Justyna Mądro odpowiada za marketing DevaGroup
Justyna Mądro objęła nowe stanowisko marketing managera w agencji DevaGroup.
więcej
|
Monika Kuc odpowiedzialna za relacje z influencerami w Tradedoubler
Do zespołu agencji Tradedoubler dołączyła Monika Kuc, obejmując stanowisko influencer partnership managera. Przeszła z działu PR firmy Garmin.
więcej
|
Marek Cichy w impresariacie Gifted
Reżyser Marek Cichy dołączył do grona twórców reprezentowanych przez niezależny impresariat Gifted.
więcej
|
Konferencja Mindshare Huddle for Good
20 listopada w warszawskim centrum Arkadia odbędzie się konferencja dla specjalistów z branży marketingu Huddle for Good, organizowana przez Mindshare Polska.
więcej
|
Paweł Bielak account managerem w Neon Shake
Paweł Bielak wzmocnił zespół agencji Neon Shake Advertising obejmując stanowisko account managera. Poprzednio pracował m.in. w agencji Lemon Sky JWT.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
1,18 mln zł wyda KPRM na ogłoszenia w ,,Rzeczpospolitej", ,,Gazecie Polskiej Codziennie" i ,,Naszym Dzienniku"
Przez najbliższych 18 miesięcy ogłoszenia, nekrologi i kondolencje Kancelarii Prezesa Rady Ministrów będą publikowane w trzech dziennikach: „Rzeczpospolita”, „Gazeta Polska Codziennie” i „Nasz Dziennik” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. KPRM wyda na to blisko 1,18 mln zł.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I półroczu. ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszych trzech kwartałach br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kasa Krajowa SKOK pozwie ,,Gazetę Wyborczą" za teksty o lokacie w Getin Banku. ,,To pomówienie narażające na utratę zaufania"
Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa zapowiedziała, że pozwie „Gazetę Wyborczą” (Agora) w związku z niedawnymi artykułami o środkach ze SKOK-ów przekazanych Fundacji Grzegorza Biereckiego Kocham Podlasie. Dziennikarze „GW” zapewnili, że mają dokumenty potwierdzające odmowę otworzenia lokaty dla tej fundacji w Getin Banku.
więcej
|
Iwona Szczęsna nadal członkiem zarządu IFABC
Iwona Szczęsna, będąca dyrektorem Związku Kontroli Dystrybucji Pracy, już po raz kolejny została członkiem International Federation of Audit Bureaux of Certification.
więcej
|
|
|
W przyszłym roku rynek reklamy programmatic będzie wart 84 mld dolarów
W przyszłym roku globalne wydatki na reklamę programatyczną mają wynieść 84 mld dolarów wobec 70 mld w tym roku. To 65 proc. sumy wydatków na promocję w internecie - pokazuje raport agencji mediowej Zenith.
więcej
|
Rafał Madajczak dyrektorem kreatywnym w Grupie naTemat, pozostanie szefem ASZdziennika
Założyciel i redaktor naczelny serwisu ASZdziennik.pl Rafał Madajczak obejmie w Grupie naTemat nowo utworzoną funkcję dyrektora kreatywnego oferty naTemat360. Natomiast redaktorem prowadzącym ASZdziennik.pl będzie teraz Łukasz Jadaś.
więcej
|
Szef Google News: Nie chcemy by w całej Europie powtórzył się hiszpański scenariusz
Richard Gingras, szef platformy Google News z obawą traktuje wprowadzenie przez Unię Europejską nowego prawa autorskiego przewidującego m.in. „podatek od linków”. - Najważniejsze w jaki sposób przepisy będą wyglądały w praktyce. Nie chcemy by w całej Unii powtórzyło się to co w Hiszpanii, skąd Google News musiał się wycofać - podkreśla Gingras.
więcej
|
Orange testuje światłowód o prędkości do 5 Gb/s. Oferta tylko dla firm, cena 299 złotych netto
Orange rozpoczął testy usługi Biznes Pakiet XGS-PON w ramach której użytkownicy za 299 zł netto miesięcznie mogą korzystać z asymetrycznego łącza światłowodowego o prędkości do 5 Gb/s lub symetrycznego o przepustowości do 2 Gb/s. Pilotaż obejmuje wyłącznie firmy działające w Warszawie, testy zaplanowano na pół roku.
więcej
|
"Plagi Breslau" 14 grudnia na Showmax
Nowy film sensacyjno-kryminalny Patryka Vegi "Plagi Breslau" trafi na platformę Showmax.com w piątek 14 grudnia. W rolach głównych Małgorzata Kożuchowska i Daria Widawska.
więcej
|
YouTube oferuje za darmo filmy kinowe w zamian za oglądanie reklam
Serwis YouTube w ramach prób udostępnił w ograniczonym zakresie pełnometrażowe filmy kinowe, które użytkownicy mogą oglądać za darmo. W trakcie projekcji są emitowane reklamy, na razie w ofercie znalazło się kilkadziesiąt tytułów. W Polsce opcja darmowych filmów nie jest dostępna.
więcej
|
Facebook sfinansuje 80 miejsc pracy dla lokalnych dziennikarzy w Wielkiej Brytanii
Facebook zamierza przeznaczyć 4,5 mln funtów na szkolenie 80 lokalnych dziennikarzy w Wielkiej Brytanii. W założeniach mają oni w przyszłości dostarczać wysokiej jakości materiały z regionów, które straciły lokalne tytuły prasowe.
więcej
|
Klip "Kartel" Pezeta promuje w Polsce "Narcos: Meksyk"
W ramach promocji serialu "Narcos: Meksyk" Netflix zaprosił do współpracy rapera Jana Pawła Kaplińskiego - Pezeta. Muzyk nagrał piosenkę i teledysk "Kartel".
więcej
|
20 proc. zniżki na Black Friday w Zalando
Platforma zakupowa Zalando organizuje na 17 rynkach akcje promocyjne w ramach Black Friday. Użytkownicy w Polsce będą mogli zrobić zakupy z 20-procentową zniżką.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|