|
|
|
|
|
|
|
TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży reklam obowiązujące w 2019 roku. Próg wydatków rocznych uprawniających do indywidualnych rabatów podniesiono z 15 do 21 mln zł. Podwyżka cen reklam dla tv ma zamknąć się w przedziale 6-16 proc.
więcej
|
TVP2 w Nowy Rok rozpocznie emisję ,,The Voice Kids 2"
We wtorek, 1 stycznia telewizyjna Dwójka wyemituje pierwszy odcinek drugiej edycji talent-show „The Voice Kids” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Kolejne odcinki będą pokazywane w sobotnim prime-time.
więcej
|
Igor Brejdygant o pracy nad ,,Opowiem ci o zbrodni": potrzebna jest empatia żeby nie skrzywdzić ludzi już skrzywdzonych
- W „Opowiem ci o zbrodni” opisywałem prawdziwą historię, ale musiałem dodać od siebie akcję, przebieg, dramaturgię i jakąś puentę. Trzeba być czujnym i nie dopisać czegoś, czego nie było - motywacji w głowie zabójcy czy wydarzeń wokół śledztwa. Mieć dużo empatii, żeby nie skrzywdzić ludzi i tak już koszmarnie skrzywdzonych, na przykład rodziny zabitego - opowiada Wirtualnemedia.pl pisarz Igor Brejdygant, autor kryminałów i prowadzący program w CI Polsat.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia 3" hitem TVN. Będzie kolejna edycja
Trzeci sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,27 mln osób, o 30 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji show był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,51 mln zł.
więcej
|
Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media
Agnieszka Gajzler rozpoczęła pracę w biurze reklamy TVN Media na stanowisku dyrektor ds. strategii i rozwoju. Ostatnio pracowała w Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Justyna Kozłowska-Domagała i Tomasz Klimek w agencji kreacji oprawy i reklamy Telewizji Polskiej
W ramach agencji kreacji oprawy i reklamy Telewizji Polskiej utworzono dział kreacji. Jego szefową została Justyna Kozłowska-Domagał, do zespołu agencji dołączyli też m.in. producent Tomasz Klimek, fotograf Waldemar Kompała oraz graficy Paweł Górka, Agata Tyszka i Mariusz Pietrzak.
więcej
|
151 tys. widzów ,,Skandalistów". Hitem odcinek z byłymi Świadkami Jehowy
Czwarty sezon kontrowersyjnego programu „Skandaliści” gromadzi średnio 151 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów newsowych. Największą popularnością do tej pory cieszył się odcinek z byłymi Świadkami Jehowy.
więcej
|
Beata Ścibakówna, Lara Gessler, Olga Frycz i Adam Bielecki promują dokument BBC Earth ,,Dynastie"
W środę 21 listopada br. stacja BBC Earth rozpocznie na polskim rynku lokalną akcję promującą serię przyrodniczą BBC Studios „Dynastie”. W kampanii występują Adam Bielecki, Beata Ścibakówna, Lara Gessler, Olga Frycz oraz siostry Dominikanki z Broniszewic.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV z największym wzrostem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w październiku br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Vox Music TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CMWP SDP pyta prokuraturę o udział TVN w urodzinach Hitlera pokazanych w ,,Superwizjerze"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich poprosiło Prokuraturę Okręgową w Gliwicach o jej ustalenia dotyczące udziału spółki TVN w zorganizowanych przez grupę neonazistów urodzinach Hitlera. Na początku br. wydarzenie przedstawiono w „Superwizjerze” w TVN i TVN24.
więcej
|
Trener i komentator bokserski Andrzej Gmitruk nie żyje, zginął w pożarze
W wieku 67 lat zmarł Andrzej Gmitruk, trener bokserski występujący też jako ekspert w transmisjach z walk. Gmitruk zginął w pożarze domu w podwarszawskiej miejscowości Hipolitów.
więcej
|
Eutelsat wymienia satelity na pozycji Hotbird 13° E
Eutelsat Communications (NYSE Euronext: ETL) zamówił dwa nowe satelity od Airbus Defence and Space, aby zastąpić trzy istniejące satelity Hotbird na swojej flagowej pozycji 13° E. W pełni elektryczne satelity o dużej mocy będą gotowe do użycia w 2022 roku, obejmując swoim zasięgiem Europę, Bliski Wschód i Afrykę Północną.
więcej
|
Animacja ,,Chupi idzie do szkoły" od 3 grudnia w Polsat JimJam
Od 3 grudnia 2018 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „Chupi idzie do szkoły”.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży reklam obowiązujące w 2019 roku. Próg wydatków rocznych uprawniających do indywidualnych rabatów podniesiono z 15 do 21 mln zł. Podwyżka cen reklam dla tv ma zamknąć się w przedziale 6-16 proc.
więcej
|
Ponad połowa Polaków nie lubi reklam
Tylko 11 proc. Polaków lubi oglądać reklamy. 31 proc. ma zaś do nich stosunek ambiwalentny - pokazują badania domu mediowego Mindshare. Zdecydowana większość badanych uznaje, że reklamy są ważne, bo mogą pomóc potrzebującym, przypominać i informować o produktach czy edukować.
więcej
|
Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media
Agnieszka Gajzler rozpoczęła pracę w biurze reklamy TVN Media na stanowisku dyrektor ds. strategii i rozwoju. Ostatnio pracowała w Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
T-Mobile rozpoczyna przetarg na obsługę komunikacyjną. ,,Nie zmieniamy strategii reklamowej"
T-Mobile Polska skierował do wybranych agencji zaproszenie do przetargu na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną. Operator nie zamierza jednak zasadniczo zmieniać założeń swoich działań reklamowych. - Planujemy utrzymać podobną intensywność naszej komunikacji, ale dostrzegamy możliwości związane z nośnikami outdoorowymi i potencjał kanałów cyfrowych - zapowiada w rozmowie z nami Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką w T-Mobile.
więcej
|
Marcin Prokop pokazuje historie klientów w kampanii Warty (wideo)
Startuje kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Warta z udziałem dziennikarza TVN Marcina Prokopa. Akcja jest oparta na serwisie Dobrezakonczenia.pl.
więcej
|
Katarzyna Zielińska w reklamie margaryny Kasia zaprasza do ,,dzielenia się kawałkiem szczęścia"
Producent margaryny Kasia, Upfield Polska, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową pod hasłem „Podziel się kawałkiem szczęścia". Twarzą akcji jest aktorka Katarzyna Zielińska. Działania przygotowała agencja oS3, która wygrała przetarg na obsługę reklamową marki.
więcej
|
Magdalena Czaja odchodzi z San Markos
Szefowa rady nadzorczej agencji San Markos, Magdalena Czaja, żegna się z firmą. Skupi się na pracy jako coach i trenerka rozwoju osobistego.
więcej
|
Niepełnosprawny tenisista Kamil Fabisiak promuje odzież 4F
Kamil Fabisiak, jeden z najlepszych polskich tenisistów na wózkach i zawodnik kadry paraolimpijskiej, został ambasadorem marketingowym odzieży 4F (produkowanej przez spółkę OTCF).
więcej
|
UOKiK radzi, jak reklamować towar zakupiony w ramach Black Friday lub Cyber Monday
Wielkimi krokami zbliża się Black Friday (23 listopada) oraz Cyber Monday (26 listopada) – dni, kiedy sklepy przygotowują specjalne oferty i zniżki na zakupy w kraju i za granicą. Gdyby jednak klient rozmyślił się co do zakupionego towaru, nadal może go reklamować - przypomina UOKiK.
więcej
|
Agnieszka Chruściel w zespole Film Produkcji
Agnieszka Chruściel objęła stanowisko kierownika produkcji w studiu Film Produkcja.
więcej
|
Piotr Fronczewski opowiada czułe historie z Gwyneth Paltrow w reklamie Tous (wideo)
Firma Tous rozpoczęła nową odsłonę kampanii "Czułe Historie". Gwiazdą reklamy po raz kolejny jest Gwyneth Paltrow, a jako narrator w polskiej wersji występuje Piotr Fronczewski. Za obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM (grupa IPG Mediabrands).
więcej
|
Warszawski Nowy Świat najdroższą ulicą w Polsce, a Causeway Bay z Hongkongu - na świecie
Najdroższą ulicą handlową w Polsce jest, podobnie jak przed rokiem Nowy Świat w Warszawie. Z kolei na świecie pierwsze miejsce pod tym względem zajęła ulica Causeway Bay z Hongkongu, która na czele stawki znalazła się po raz pierwszy od pięciu lat, wyprzedzając Górną Piątą Aleję w Nowym Jorku - wynika z raportu firmy Cushman & Wakefield Main Streets Across the World.
więcej
|
Bonda, Schejbal i CrazyNauka w kampanii przeciw zmianom klimatu
Międzynarodowa fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi rozpoczęła kampanię społeczną "I CO2 dalej?", zwracającą uwagę na zmiany klimatu. W działania zaangażowały się m.in. pisarka Katarzyna Bonda, aktorka Magdalena Schejbal i oraz influencerzy Crazy Nauka. Za koncepcję oraz warstwę wizualną akcji odpowiada agencja oS3.
więcej
|
Szturm klientów i obniżek reklamuje Black Friday w Castoramie (wideo)
Sieć sklepów Castorama zaczęła kampanię reklamującą ofertę promocyjną z okazji Black Friday. Obsługą marketingową firmy zajmują się 2012 Agency i Mindshare Polska.
więcej
|
Henryk Dyjas odpowiada za rozwój Selectivv za granicą
Do zespołu firmy Selectivv zajmującej się analizą danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, wykorzystywanych m.in. w reklamie dołączył Henryk Dyjas. Objął stanowisko international sales directora.
więcej
|
Value Media wygrywa przetarg iSpot
Polski dystrybutor produktów Apple, iSpot, powierza obsługę reklamową w internecie Value Media (Group One). Dom mediowy wybrano w przetargu. Współpraca ma charakter długofalowy. Marketer powierzył też inne działania agencjom z Group One - SalesTube i Labconowi.
więcej
|
Huawei z promocjami na Black Friday
Od piątku 23 listopada Huawei oferuje smartfony i tablety w niższych cenach. Promocja z okazji Black Friday obejmie modele Huawei P20 Pro, P20 lite, Mate 10 Pro, Mate 10 lite, P Smart Plus i Y6 Prime 2018, a także tablety Huawei Mate 5 lite 10”.
więcej
|
Damian Ragan za Richarda Pareta w zarządzie banku Credit Agricole
Do zarządu banku Credit Agricole powołano Damiana Ragana. Zastąpi w nim Richarda Pareta, którego kilkuletni kontrakt w Polsce dobiega końca. Ragan będzie zarządzać siecią sprzedaży i rozwijać kanały dystrybucji.
więcej
|
Nivea zachęca do "pielęgnowania bliskości w Święta"
Pod hasłem „Pielęgnuj bliskość w Święta” ruszyła świąteczna kampania reklamowa marki Nivea. Działania realizuje GoldenSubmarine.
więcej
|
K2 Media prowadzi jesienną kampanię Eset
W wyniku wygranego przetargu agencja K2 Media prowadzi jesienną kampanię wizerunkową producenta rozwiązań antywirusowych Eset. Współpraca z marketerem trwa do końca roku.
więcej
|
Komputronik z loterią i kampanią przedświąteczną
Sieć elektromarketów Komputronik rozpoczyna świąteczną loterię "O! Choinka" z pulą nagród 100 tys. zł. To część działań promocyjnych przed Bożym Narodzeniem.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ewa Chodakowska negocjuje przejęcie magazynu ,,Be Active" od Edipresse
Firma Bebio, należąca do trenerki fitness Ewy Chodakowskiej i jej męża Lefterisa Kavoukisa, rozmawia z Edipresse Polska o przejęciu wydawania miesięcznika „Be Active. Dietetyka & fitness”, którego redaktor naczelną jest Chodakowska. - Magazyn nie zostanie zamknięty, ale na pewno zmieni się - zapewnia Lefteris Kavoukis.
więcej
|
Conde Nast rezygnuje z drukowanej wersji amerykańskiego ,,Glamour". Postawi na internet
Wydawnictwo Conde Nast zapowiedziało, że kończy z regularnym wydawaniem w Stanach Zjednoczonych tamtejszej edycji magazynu „Glamour”. Wydawca zamierza skupić się na rozwoju internetowej wersji tytułu, która wielokrotnie przerasta popularnością jego papierowe wydanie.
więcej
|
Agora rezygnuje z wydawców regionalnych ,,Gazety Wyborczej"
Wydawnictwo Agora do końca tego roku w ramach zmian modelu biznesowego zrezygnuje ze stanowisk wydawców regionalnych „Gazety Wyborczej” w siedmiu największych miastach w Polsce. Ma to być związane również z nową strategią rozwoju cyfrowego tytułu.
więcej
|
Agora w magazynach ,,Wysokich Obcasów" i ,,Tylko Zdrowie" promuje darmową prenumeratę cyfrową ,,Gazety Wyborczej" na trzy miesiące
W magazynach „Uroda i Zdrowie” oraz „Na narty” - będących specjalnymi wydaniami „Wysokich Obcasów” i „Na Zdrowie”, dodatków do „Gazety Wyborczej” (Agora) - czytelnicy są zachęcani do wykupienia za złotówkę prenumeraty cyfrowej „GW” na trzy miesiące.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem w sierpniu, ,,Dobre Wnętrze" najbardziej w dół
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prokurator, od dziennikarza ,,Gazety Wyborczej" który zarzucił jej układ z podejrzanym, chce ujawnienia jego informatorów
Poznańska prokurator Agnieszka Nowicka, która umorzyła śledztwo dotyczące dwóch gwałtów (o które podejrzewano gangstera Pawła P., pseudonim „Ramzes”), złożyła wniosek o ujawnienie źródeł dziennikarza „Gazety Wyborczej” Piotr Żytnickiego. W lipcu br. Żytnicki zarzucił Nowickiej, że zawarła układ z Pawłem P.
więcej
|
|
|
Gmail traci, ale nadal liderem. W górę Poczta.o2.pl (TOP serwisów poczty elektronicznej)
Najpopularniejszą platformą poczty elektronicznej w Polsce jest bez zmian Gmail, natomiast na najdłużej przyciągają internautów serwisy WP, Onetu, Interii i o2.pl. Ten ostatni w skali roku osiągnął spory wzrost odwiedzalności.
więcej
|
Polska w TOP 30 globalnego rankingu prędkości internetu mobilnego. Na czele Singapur i Norwegia
W październiku 2018 roku najszybszy internet stacjonarny na świecie posiadali użytkownicy w Singapurze, a najszybsza sieć mobilna dostępna była w Norwegii. Polska jest na 54. miejscu w rankingu prędkości internetu mobilnego oraz na 30. pozycji w wypadku sieci stacjonarnych - wynika z zestawienia Speedtest.net opublikowanego przez firmę Ookla.
więcej
|
Wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 114 proc. do 460 mln zł. Głównie dzięki ograniczeniu handlu w niedziele
W pierwszych trzech kwartałach br. firma odzieżowa LPP 459,8 mln zł przychodów ze sprzedaży internetowej, o 114,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Ogółem zanotowała 5,67 mld zł wpływów sprzedażowych i 192,9 mln zł zysku netto.
więcej
|
NASK: ponad 2,58 mln domen .pl, pierwszy wzrost od 2016 roku
Na koniec września 2018 roku w internecie utrzymywanych było ponad 2,585 mln aktywnych nazw w domenie .pl. Jest to pierwszy wzrost od drugiego kwartału 2016 roku - wynika z raportu NASK. Wzrosła też liczba nazw odnawianych w domenie .pl, a wskaźnik odnowień osiągnął poziom ponad 65 proc., najwyższy od ponad 9 lat.
więcej
|
Allegro: Black Week z 400 tys. ofert
Do 26 listopada na Allegro będzie można skorzystać z ponad 100 tys. promocyjnych ofert, z cenami specjalnie obniżonymi z okazji Black Week. Dodatkowo dostępne będą hity sprzedażowe ostatnich miesięcy, nowe oferty przygotowane przez sklepy i oferty rabatowe przy zakupie kilku sztuk. W sumie będzie to 400 tys. specjalnych ofert dostępnych zarówno przez cały tydzień, jak i w krótkich seriach, pojawiających się o różnych porach dnia.
więcej
|
Krzysztof Stanowski laureatem Nagrody Prezydenta RP ,,Dla Dobra Wspólnego" za akcję ,,#DobroWraca"
Dziennikarz sportowy Krzysztof Stanowski, założyciel i szef Grupy Weszło, otrzymał Nagrodę Prezydenta RP „Dla Dobra Wspólnego” za akcję charytatywną „#Dobrowraca” realizowaną głównie na Twitterze.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ponad połowa Polaków nie lubi reklam
Tylko 11 proc. Polaków lubi oglądać reklamy. 31 proc. ma zaś do nich stosunek ambiwalentny - pokazują badania domu mediowego Mindshare. Zdecydowana większość badanych uznaje, że reklamy są ważne, bo mogą pomóc potrzebującym, przypominać i informować o produktach czy edukować.
więcej
|
David Kenny nowym szefem Nielsena, zastąpi odchodzącego Mitcha Barnsa
Z początkiem grudnia 2018 roku funkcję dyrektora wykonawczego firmy badawczej Nielsen obejmie David Kenny, który zastąpi na tym stanowisku Mitcha Barnsa. Wcześniej Kenny pracował między innymi w IBM, starał się też bez powodzenia o posadę szefa holdingu reklamowego WPP.
więcej
|
|
|