Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 21 Listopada 2018
 
 
 
Ewa Chodakowska negocjuje przejęcie magazynu ,,Be Active" od Edipresse
 
Firma Bebio, należąca do trenerki fitness Ewy Chodakowskiej i jej męża Lefterisa Kavoukisa, rozmawia z Edipresse Polska o przejęciu wydawania miesięcznika „Be Active. Dietetyka & fitness”, którego redaktor naczelną jest Chodakowska. - Magazyn nie zostanie zamknięty, ale na pewno zmieni się - zapewnia Lefteris Kavoukis. więcej
 
 
TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł
 
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży reklam obowiązujące w 2019 roku. Próg wydatków rocznych uprawniających do indywidualnych rabatów podniesiono z 15 do 21 mln zł. Podwyżka cen reklam dla tv ma zamknąć się w przedziale 6-16 proc. więcej
 
 
Ponad połowa Polaków nie lubi reklam
 
Tylko 11 proc. Polaków lubi oglądać reklamy. 31 proc. ma zaś do nich stosunek ambiwalentny - pokazują badania domu mediowego Mindshare. Zdecydowana większość badanych uznaje, że reklamy są ważne, bo mogą pomóc potrzebującym, przypominać i informować o produktach czy edukować. więcej
 
 
TVP2 w Nowy Rok rozpocznie emisję ,,The Voice Kids 2"
 
We wtorek, 1 stycznia telewizyjna Dwójka wyemituje pierwszy odcinek drugiej edycji talent-show „The Voice Kids” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Kolejne odcinki będą pokazywane w sobotnim prime-time. więcej
 
 
Gmail traci, ale nadal liderem. W górę Poczta.o2.pl (TOP serwisów poczty elektronicznej)
 
Najpopularniejszą platformą poczty elektronicznej w Polsce jest bez zmian Gmail, natomiast na najdłużej przyciągają internautów serwisy WP, Onetu, Interii i o2.pl. Ten ostatni w skali roku osiągnął spory wzrost odwiedzalności. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Telewizja Polska miała 137,4 mln zł zysku po trzech kwartałach br. więcej
 
,,Sieci" i ,,Gazeta Polska" z największym spadkami w tym roku. Zyskał tylko ,,Tygodnik Powszechny" więcej
 
Polskie Radio dramatycznie traci słuchaczy. ,,Dobra zmiana przyspieszyła ten proces" więcej
 
Fratria, ZPR Media i Cyfrowy Polsat nie są zainteresowane kupnem Eurozetu."Próba wywołania zainteresowania rynku" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
UI Designer TVN
fundraiser / fundraiserka AGAINST GRAVITY
Radca Prawny KRRiT
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer
Digital Communications Planner Zenith
Digital Communications Planner Starcom
Marketing Coordinator BBC Studios
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Grafik Grupa ZPR Media
Journalist PAP
Redaktor Naczelny Medonet Ringier Axel Springer
Programmatic Sales Manager Ringier Axel Springer
Head of Marketing Code&Pepper
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży reklam obowiązujące w 2019 roku. Próg wydatków rocznych uprawniających do indywidualnych rabatów podniesiono z 15 do 21 mln zł. Podwyżka cen reklam dla tv ma zamknąć się w przedziale 6-16 proc. więcej

TVP2 w Nowy Rok rozpocznie emisję ,,The Voice Kids 2"

We wtorek, 1 stycznia telewizyjna Dwójka wyemituje pierwszy odcinek drugiej edycji talent-show „The Voice Kids” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Kolejne odcinki będą pokazywane w sobotnim prime-time. więcej

Igor Brejdygant o pracy nad ,,Opowiem ci o zbrodni": potrzebna jest empatia żeby nie skrzywdzić ludzi już skrzywdzonych

- W „Opowiem ci o zbrodni” opisywałem prawdziwą historię, ale musiałem dodać od siebie akcję, przebieg, dramaturgię i jakąś puentę. Trzeba być czujnym i nie dopisać czegoś, czego nie było - motywacji w głowie zabójcy czy wydarzeń wokół śledztwa. Mieć dużo empatii, żeby nie skrzywdzić ludzi i tak już koszmarnie skrzywdzonych, na przykład rodziny zabitego - opowiada Wirtualnemedia.pl pisarz Igor Brejdygant, autor kryminałów i prowadzący program w CI Polsat. więcej

,,Ślub od pierwszego wejrzenia 3" hitem TVN. Będzie kolejna edycja

Trzeci sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,27 mln osób, o 30 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN w czasie emisji show był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,51 mln zł. więcej

Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media

Agnieszka Gajzler rozpoczęła pracę w biurze reklamy TVN Media na stanowisku dyrektor ds. strategii i rozwoju. Ostatnio pracowała w Dentsu Aegis Network Polska. więcej

Justyna Kozłowska-Domagała i Tomasz Klimek w agencji kreacji oprawy i reklamy Telewizji Polskiej

W ramach agencji kreacji oprawy i reklamy Telewizji Polskiej utworzono dział kreacji. Jego szefową została Justyna Kozłowska-Domagał, do zespołu agencji dołączyli też m.in. producent Tomasz Klimek, fotograf Waldemar Kompała oraz graficy Paweł Górka, Agata Tyszka i Mariusz Pietrzak. więcej

151 tys. widzów ,,Skandalistów". Hitem odcinek z byłymi Świadkami Jehowy

Czwarty sezon kontrowersyjnego programu „Skandaliści” gromadzi średnio 151 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów newsowych. Największą popularnością do tej pory cieszył się odcinek z byłymi Świadkami Jehowy. więcej

Beata Ścibakówna, Lara Gessler, Olga Frycz i Adam Bielecki promują dokument BBC Earth ,,Dynastie"

W środę 21 listopada br. stacja BBC Earth rozpocznie na polskim rynku lokalną akcję promującą serię przyrodniczą BBC Studios „Dynastie”. W kampanii występują Adam Bielecki, Beata Ścibakówna, Lara Gessler, Olga Frycz oraz siostry Dominikanki z Broniszewic. więcej

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV z największym wzrostem

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w październiku br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Vox Music TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

CMWP SDP pyta prokuraturę o udział TVN w urodzinach Hitlera pokazanych w ,,Superwizjerze"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich poprosiło Prokuraturę Okręgową w Gliwicach o jej ustalenia dotyczące udziału spółki TVN w zorganizowanych przez grupę neonazistów urodzinach Hitlera. Na początku br. wydarzenie przedstawiono w „Superwizjerze” w TVN i TVN24. więcej

Trener i komentator bokserski Andrzej Gmitruk nie żyje, zginął w pożarze

W wieku 67 lat zmarł Andrzej Gmitruk, trener bokserski występujący też jako ekspert w transmisjach z walk. Gmitruk zginął w pożarze domu w podwarszawskiej miejscowości Hipolitów. więcej

Eutelsat wymienia satelity na pozycji Hotbird 13° E

Eutelsat Communications (NYSE Euronext: ETL) zamówił dwa nowe satelity od Airbus Defence and Space, aby zastąpić trzy istniejące satelity Hotbird na swojej flagowej pozycji 13° E. W pełni elektryczne satelity o dużej mocy będą gotowe do użycia w 2022 roku, obejmując swoim zasięgiem Europę, Bliski Wschód i Afrykę Północną. więcej

Animacja ,,Chupi idzie do szkoły" od 3 grudnia w Polsat JimJam

Od 3 grudnia 2018 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „Chupi idzie do szkoły”. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
REKLAMA
 
TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży reklam obowiązujące w 2019 roku. Próg wydatków rocznych uprawniających do indywidualnych rabatów podniesiono z 15 do 21 mln zł. Podwyżka cen reklam dla tv ma zamknąć się w przedziale 6-16 proc. więcej

Ponad połowa Polaków nie lubi reklam

Tylko 11 proc. Polaków lubi oglądać reklamy. 31 proc. ma zaś do nich stosunek ambiwalentny - pokazują badania domu mediowego Mindshare. Zdecydowana większość badanych uznaje, że reklamy są ważne, bo mogą pomóc potrzebującym, przypominać i informować o produktach czy edukować. więcej

Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media

Agnieszka Gajzler rozpoczęła pracę w biurze reklamy TVN Media na stanowisku dyrektor ds. strategii i rozwoju. Ostatnio pracowała w Dentsu Aegis Network Polska. więcej

T-Mobile rozpoczyna przetarg na obsługę komunikacyjną. ,,Nie zmieniamy strategii reklamowej"

T-Mobile Polska skierował do wybranych agencji zaproszenie do przetargu na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną. Operator nie zamierza jednak zasadniczo zmieniać założeń swoich działań reklamowych. - Planujemy utrzymać podobną intensywność naszej komunikacji, ale dostrzegamy możliwości związane z nośnikami outdoorowymi i potencjał kanałów cyfrowych - zapowiada w rozmowie z nami Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką w T-Mobile. więcej

Marcin Prokop pokazuje historie klientów w kampanii Warty (wideo)

Startuje kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Warta z udziałem dziennikarza TVN Marcina Prokopa. Akcja jest oparta na serwisie Dobrezakonczenia.pl. więcej

Katarzyna Zielińska w reklamie margaryny Kasia zaprasza do ,,dzielenia się kawałkiem szczęścia"

Producent margaryny Kasia, Upfield Polska, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową pod hasłem „Podziel się kawałkiem szczęścia". Twarzą akcji jest aktorka Katarzyna Zielińska. Działania przygotowała agencja oS3, która wygrała przetarg na obsługę reklamową marki. więcej

Magdalena Czaja odchodzi z San Markos

Szefowa rady nadzorczej agencji San Markos, Magdalena Czaja, żegna się z firmą. Skupi się na pracy jako coach i trenerka rozwoju osobistego. więcej

Niepełnosprawny tenisista Kamil Fabisiak promuje odzież 4F

Kamil Fabisiak, jeden z najlepszych polskich tenisistów na wózkach i zawodnik kadry paraolimpijskiej, został ambasadorem marketingowym odzieży 4F (produkowanej przez spółkę OTCF). więcej

UOKiK radzi, jak reklamować towar zakupiony w ramach Black Friday lub Cyber Monday

Wielkimi krokami zbliża się Black Friday (23 listopada) oraz Cyber Monday (26 listopada) – dni, kiedy sklepy przygotowują specjalne oferty i zniżki na zakupy w kraju i za granicą. Gdyby jednak klient rozmyślił się co do zakupionego towaru, nadal może go reklamować - przypomina UOKiK. więcej

Agnieszka Chruściel w zespole Film Produkcji

Agnieszka Chruściel objęła stanowisko kierownika produkcji w studiu Film Produkcja. więcej

Piotr Fronczewski opowiada czułe historie z Gwyneth Paltrow w reklamie Tous (wideo)

Firma Tous rozpoczęła nową odsłonę kampanii "Czułe Historie". Gwiazdą reklamy po raz kolejny jest Gwyneth Paltrow, a jako narrator w polskiej wersji występuje  Piotr Fronczewski. Za obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM (grupa IPG Mediabrands). więcej

Warszawski Nowy Świat najdroższą ulicą w Polsce, a Causeway Bay z Hongkongu - na świecie

Najdroższą ulicą handlową w Polsce jest, podobnie jak przed rokiem Nowy Świat w Warszawie.  Z kolei na świecie pierwsze miejsce pod tym względem zajęła ulica Causeway Bay z Hongkongu, która na czele stawki znalazła się po raz pierwszy od pięciu lat, wyprzedzając Górną Piątą Aleję w Nowym Jorku - wynika z raportu firmy Cushman & Wakefield Main Streets Across the World. więcej

Bonda, Schejbal i CrazyNauka w kampanii przeciw zmianom klimatu

Międzynarodowa fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi rozpoczęła kampanię społeczną "I CO2 dalej?",  zwracającą uwagę na zmiany klimatu. W działania zaangażowały się m.in. pisarka Katarzyna Bonda, aktorka Magdalena Schejbal i oraz influencerzy Crazy Nauka. Za koncepcję oraz warstwę wizualną akcji odpowiada agencja oS3. więcej

Szturm klientów i obniżek reklamuje Black Friday w Castoramie (wideo)

Sieć sklepów Castorama zaczęła kampanię reklamującą ofertę promocyjną z okazji Black Friday. Obsługą marketingową firmy zajmują się 2012 Agency i Mindshare Polska. więcej

Henryk Dyjas odpowiada za rozwój Selectivv za granicą

Do zespołu firmy Selectivv zajmującej się analizą danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, wykorzystywanych m.in. w reklamie dołączył Henryk Dyjas. Objął stanowisko international sales directora. więcej

Value Media wygrywa przetarg iSpot

Polski dystrybutor produktów Apple, iSpot, powierza obsługę reklamową w internecie Value Media (Group One). Dom mediowy wybrano w przetargu. Współpraca ma charakter długofalowy. Marketer powierzył też inne działania agencjom z Group One - SalesTube i Labconowi. więcej

Huawei z promocjami na Black Friday

Od piątku 23 listopada Huawei oferuje smartfony i tablety w niższych cenach. Promocja z okazji Black Friday obejmie modele Huawei P20 Pro, P20 lite, Mate 10 Pro, Mate 10 lite, P Smart Plus i Y6 Prime 2018, a także tablety Huawei Mate 5 lite 10”. więcej

Damian Ragan za Richarda Pareta w zarządzie banku Credit Agricole

Do zarządu banku Credit Agricole powołano Damiana Ragana. Zastąpi w nim Richarda Pareta, którego kilkuletni kontrakt w Polsce dobiega końca. Ragan będzie zarządzać siecią sprzedaży i rozwijać kanały dystrybucji. więcej

Nivea zachęca do "pielęgnowania bliskości w Święta"

Pod hasłem „Pielęgnuj bliskość w Święta” ruszyła świąteczna kampania reklamowa marki Nivea. Działania realizuje GoldenSubmarine. więcej

K2 Media prowadzi jesienną kampanię Eset

W wyniku wygranego przetargu agencja K2 Media prowadzi jesienną kampanię wizerunkową producenta rozwiązań antywirusowych Eset. Współpraca z marketerem trwa do końca roku. więcej

Komputronik z loterią i kampanią przedświąteczną

Sieć elektromarketów Komputronik rozpoczyna świąteczną loterię "O! Choinka" z pulą nagród 100 tys. zł. To część działań promocyjnych przed Bożym Narodzeniem. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Ewa Chodakowska negocjuje przejęcie magazynu ,,Be Active" od Edipresse

Firma Bebio, należąca do trenerki fitness Ewy Chodakowskiej i jej męża Lefterisa Kavoukisa, rozmawia z Edipresse Polska o przejęciu wydawania miesięcznika „Be Active. Dietetyka & fitness”, którego redaktor naczelną jest Chodakowska. - Magazyn nie zostanie zamknięty, ale na pewno zmieni się - zapewnia Lefteris Kavoukis. więcej

Conde Nast rezygnuje z drukowanej wersji amerykańskiego ,,Glamour". Postawi na internet

Wydawnictwo Conde Nast zapowiedziało, że kończy z regularnym wydawaniem w Stanach Zjednoczonych tamtejszej edycji magazynu „Glamour”. Wydawca zamierza skupić się na rozwoju internetowej wersji tytułu, która wielokrotnie przerasta popularnością jego papierowe wydanie. więcej

Agora rezygnuje z wydawców regionalnych ,,Gazety Wyborczej"

Wydawnictwo Agora do końca tego roku w ramach zmian modelu biznesowego zrezygnuje ze stanowisk wydawców regionalnych „Gazety Wyborczej” w siedmiu największych miastach w Polsce. Ma to być związane również z nową strategią rozwoju cyfrowego tytułu. więcej

Agora w magazynach ,,Wysokich Obcasów" i ,,Tylko Zdrowie" promuje darmową prenumeratę cyfrową ,,Gazety Wyborczej" na trzy miesiące

W magazynach „Uroda i Zdrowie” oraz „Na narty” - będących specjalnymi wydaniami „Wysokich Obcasów” i „Na Zdrowie”, dodatków do „Gazety Wyborczej” (Agora) - czytelnicy są zachęcani do wykupienia za złotówkę prenumeraty cyfrowej „GW” na trzy miesiące. więcej

,,Moje Mieszkanie" liderem w sierpniu, ,,Dobre Wnętrze" najbardziej w dół

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Prokurator, od dziennikarza ,,Gazety Wyborczej" który zarzucił jej układ z podejrzanym, chce ujawnienia jego informatorów

Poznańska prokurator Agnieszka Nowicka, która umorzyła śledztwo dotyczące dwóch gwałtów (o które podejrzewano gangstera Pawła P., pseudonim „Ramzes”), złożyła wniosek o ujawnienie źródeł dziennikarza „Gazety Wyborczej” Piotr Żytnickiego. W lipcu br. Żytnicki zarzucił Nowickiej, że zawarła układ z Pawłem P. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Gmail traci, ale nadal liderem. W górę Poczta.o2.pl (TOP serwisów poczty elektronicznej)

Najpopularniejszą platformą poczty elektronicznej w Polsce jest bez zmian Gmail, natomiast na najdłużej przyciągają internautów serwisy WP, Onetu, Interii i o2.pl. Ten ostatni w skali roku osiągnął spory wzrost odwiedzalności. więcej

Polska w TOP 30 globalnego rankingu prędkości internetu mobilnego. Na czele Singapur i Norwegia

W październiku 2018 roku najszybszy internet stacjonarny na świecie posiadali użytkownicy w Singapurze, a najszybsza sieć mobilna dostępna była w Norwegii. Polska jest na 54. miejscu w rankingu prędkości internetu mobilnego oraz na 30. pozycji w wypadku sieci stacjonarnych - wynika z zestawienia Speedtest.net opublikowanego przez firmę Ookla. więcej

Wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 114 proc. do 460 mln zł. Głównie dzięki ograniczeniu handlu w niedziele

W pierwszych trzech kwartałach br. firma odzieżowa LPP 459,8 mln zł przychodów ze sprzedaży internetowej, o 114,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Ogółem zanotowała 5,67 mld zł wpływów sprzedażowych i 192,9 mln zł zysku netto. więcej

NASK: ponad 2,58 mln domen .pl, pierwszy wzrost od 2016 roku

Na koniec września 2018 roku w internecie utrzymywanych było ponad 2,585 mln aktywnych nazw w domenie .pl. Jest to pierwszy wzrost od drugiego kwartału 2016 roku - wynika z raportu NASK. Wzrosła też liczba nazw odnawianych w domenie .pl, a wskaźnik odnowień osiągnął poziom ponad 65 proc., najwyższy od ponad 9 lat. więcej

Allegro: Black Week z 400 tys. ofert

Do 26 listopada na Allegro będzie można skorzystać z ponad 100 tys. promocyjnych ofert, z cenami specjalnie obniżonymi z okazji Black Week. Dodatkowo dostępne będą hity sprzedażowe ostatnich miesięcy, nowe oferty przygotowane przez sklepy i oferty rabatowe przy zakupie kilku sztuk. W sumie będzie to 400 tys. specjalnych ofert dostępnych zarówno przez cały tydzień, jak i w krótkich seriach, pojawiających się o różnych porach dnia. więcej

Krzysztof Stanowski laureatem Nagrody Prezydenta RP ,,Dla Dobra Wspólnego" za akcję ,,#DobroWraca"

Dziennikarz sportowy Krzysztof Stanowski, założyciel i szef Grupy Weszło, otrzymał Nagrodę Prezydenta RP „Dla Dobra Wspólnego” za akcję charytatywną „#Dobrowraca” realizowaną głównie na Twitterze. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad połowa Polaków nie lubi reklam

Tylko 11 proc. Polaków lubi oglądać reklamy. 31 proc. ma zaś do nich stosunek ambiwalentny - pokazują badania domu mediowego Mindshare. Zdecydowana większość badanych uznaje, że reklamy są ważne, bo mogą pomóc potrzebującym, przypominać i informować o produktach czy edukować. więcej

David Kenny nowym szefem Nielsena, zastąpi odchodzącego Mitcha Barnsa

Z początkiem grudnia 2018 roku funkcję dyrektora wykonawczego firmy badawczej Nielsen obejmie David Kenny, który zastąpi na tym stanowisku Mitcha Barnsa. Wcześniej Kenny pracował między innymi w IBM, starał się też bez powodzenia o posadę szefa holdingu reklamowego WPP. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Enea SA wybiera agencję PR do półtorarocznej obsługi

Spółka Enea, dostawca energii rozpoczęła przetarg, w którym wybiera agencję do obsługi public relations - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez półtora roku od momentu zawarcia umowy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polska w TOP 30 globalnego rankingu prędkości internetu mobilnego. Na czele Singapur i Norwegia
Volkswagen wyda 44 mld euro na autonomiczne auta i nowe technologie
Smartfon Doogee BL5500 Lite z notchem w Polsce
Eutelsat wymienia satelity na pozycji Hotbird 13° E
 
 
 
GOSPODARKA
 
UOKiK radzi, jak reklamować towar zakupiony w ramach Black Friday lub Cyber Monday
Warszawski Nowy Świat najdroższą ulicą w Polsce, a Causeway Bay z Hongkongu - na świecie
Do 2025 roku cyfryzacja może przynieść polskiej gospodarce dodatkowe 275 mld zł
Hyundai: wersja N Line dla modeli i30 Hatchback i i30 Fastback (wideo)
Damian Ragan za Richarda Pareta w zarządzie banku Credit Agricole
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Peter Jackson prezentuje "Zabójcze maszyny". Oto cztery nowe zwiastuny
W styczniu 2020 roku premiera filmu "Birds of Prey"
Keanu Reeves w filmie "Replicas" kocha klona swojej żony
Chris Hemsworth i David Harbour w filmie "Dhaka"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj