Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 22 Listopada 2018
 
 
 
Powrót ,,Big Brothera" to dobra decyzja TVN, odpowiedni casting i interaktywność kluczem do sukcesu (opinie)
 
Wiosną Grupa TVN Discovery pokaże kolejną edycję reality-show „Big Brother”, który tym samym wróci do polskiej telewizji po 11 latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - TVN7 jest pozycjowany jako kanał dla widzów z mniejszych ośrodków, czyli widowni bardziej powściągliwej, dlatego nowa edycja „Big Brothera” będzie miała klasyczne zasady. Ten format ma silną markę i dlatego TVN może liczyć na sukces - oceniają pytani przez nas eksperci. więcej
 
 
Andrzej Rogoyski jedynym kandydatem na prezesa Polskiego Radia
 
W czwartek, podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych ma zostać wybrany prezes Polskiego Radia. Jedynym kandydatem na to stanowisko jest Andrzej Rogoyski - oddelegowany do pełnienia funkcji szefa rozgłośni, przewodniczący rady nadzorczej radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Umorzono proces karny wytoczony dziennikarzom Onetu przez Żandarmerię Wojskową po tekstach o mobbingu i molestowaniu
 
Sąd Okręgowy w Krakowie podtrzymał w całości orzeczenie sądu pierwszej instancji o umorzeniu postępowanie karnego wobec trójki dziennikarzy Onetu, którzy przygotowali artykuły o mobbingu i molestowaniu seksualnym kobiet służących w Żandarmerii Wojskowej. Przeciw dziennikarzom skierowany był prywatny akt oskarżenia z art. 212 Kodeksu karnego. więcej
 
 
Biuro Reklamy TVP zaczyna obsługę reklamową sześciu nowych kanałów. Eksperci: TVN Media i Polsat Media nadal dominują
 
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna od stycznia 2019 roku obsługę reklamową sześciu nowych kanałów tematycznych reprezentowanych przez Michał Winnicki Entertainment. Zdaniem ekspertów z domów mediowych  przejście kilku stacji o niewielkiej oglądalności do TVP nie zmieni rynku, lecz będzie wyglądać nieźle „piarowo” i wskaże na aktywność brokerską Biura Reklamy publicznego nadawcy. więcej
 
 
Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu
 
Polska Fundacja Narodowa i 19 czołowych spółek państwowych w latach 2015-2017 mocno ograniczyły nakłady reklamowe w stacjach TVN i tytułach prasowych Agory, a zwiększyły w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu, Polskim Radiu oraz „Sieciach” i „Gazecie Polskiej Codziennie” - wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wielopaki Carlsberga w opakowaniach bez folii więcej
 
Edipresse rezygnuje z ,,Be Active". Ewa Chodakowska chce przejąć tytuł więcej
 
,,Big Brother" wraca, nowa edycja wiosną w TVN7 więcej
 
Telewizja Polska miała 137,4 mln zł zysku po trzech kwartałach br. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisów Informacyjnych Ringier Axel Springer
Menedżer ds. Rozwoju Marki Telewizja Puls
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Brand Manager ELLE, ELLE DECO, ELLEMAN Burda International Poland
UI Designer TVN
fundraiser / fundraiserka AGAINST GRAVITY
Radca Prawny KRRiT
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer
Digital Communications Planner Zenith
Digital Communications Planner Starcom
Marketing Coordinator BBC Studios
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Grafik Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Powrót ,,Big Brothera" to dobra decyzja TVN, odpowiedni casting i interaktywność kluczem do sukcesu (opinie)

Wiosną Grupa TVN Discovery pokaże kolejną edycję reality-show „Big Brother”, który tym samym wróci do polskiej telewizji po 11 latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - TVN7 jest pozycjowany jako kanał dla widzów z mniejszych ośrodków, czyli widowni bardziej powściągliwej, dlatego nowa edycja „Big Brothera” będzie miała klasyczne zasady. Ten format ma silną markę i dlatego TVN może liczyć na sukces - oceniają pytani przez nas eksperci. więcej

Biuro Reklamy TVP zaczyna obsługę reklamową sześciu nowych kanałów. Eksperci: TVN Media i Polsat Media nadal dominują

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna od stycznia 2019 roku obsługę reklamową sześciu nowych kanałów tematycznych reprezentowanych przez Michał Winnicki Entertainment. Zdaniem ekspertów z domów mediowych  przejście kilku stacji o niewielkiej oglądalności do TVP nie zmieni rynku, lecz będzie wyglądać nieźle „piarowo” i wskaże na aktywność brokerską Biura Reklamy publicznego nadawcy. więcej

Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu

Polska Fundacja Narodowa i 19 czołowych spółek państwowych w latach 2015-2017 mocno ograniczyły nakłady reklamowe w stacjach TVN i tytułach prasowych Agory, a zwiększyły w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu, Polskim Radiu oraz „Sieciach” i „Gazecie Polskiej Codziennie” - wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli. więcej

Emeryci w nowym reality show TVP1 ,,Sanatorium miłości". Prowadzącą Marta Manowska

W styczniu 2019 w Telewizji Polskiej pojawi się nowy program, będący połączeniem reality show z elementami dokumentu. „Sanatorium miłości” obok tematyki obyczajowej ma poruszać zagadnienia zdrowia, edukacji oraz poradnictwa. Program poprowadzi  Marta Manowska. więcej

1,6 mln widzów ogląda ,,Magazyn Ekspresu Reporterów". TVP2 liderem

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” ogląda średnio 1,60 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+, a w 16-49 stacja zajmuje trzecie miejsce. więcej

15. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat

W czwartek, 6 grudnia 2018 roku o godz. 18.45 już po raz piętnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam. więcej

1,6 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 10". Polsat liderem rynku

Dziesiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,62 mln widzów, o 110 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program nadal dawał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,98 mln zł. więcej

Historyczny serial ,,Okręt" od 26 listopada w Epic Drama (wideo)

W poniedziałek, 26 listopada 2018 roku Epic Drama rozpocznie emisję nowego serialu „Okręt”. więcej

Wraca serial "Przystanek Alaska". Rob Morrow znów jako dr Joel Fleischman

Rob Morrow powróci jako dr Joel Fleischman w nowych odcinkach serialu "Przystanek Alaska" ("Northern Exposure"). więcej

,,Big Brother" wraca, nowa edycja wiosną w TVN7

Wiosną TVN7 pokaże kolejną edycję reality-show „Big Brother”, który tym samym wróci do polskiej telewizji po 11 latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcją programu prawdopodobnie zajmie się Endemol Shine Polska. więcej

Anke Schäferkordt rezygnuje z kierowania RTL Deutschland

Po kilkunastu latach z stacji RTL Deutschland odchodzi prezes Anke Schäferkordt. Na jej następcę wyznaczono Bernda Reicharta, obecnego szefa kanału Vox. więcej

Nowa animacja ,,Obóz na wyspie" od 1 grudnia w Cartoon Network

Od 1 grudnia 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowej kreskówki „Obóz na wyspie”. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Andrzej Rogoyski jedynym kandydatem na prezesa Polskiego Radia

W czwartek, podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych ma zostać wybrany prezes Polskiego Radia. Jedynym kandydatem na to stanowisko jest Andrzej Rogoyski - oddelegowany do pełnienia funkcji szefa rozgłośni, przewodniczący rady nadzorczej radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu

Polska Fundacja Narodowa i 19 czołowych spółek państwowych w latach 2015-2017 mocno ograniczyły nakłady reklamowe w stacjach TVN i tytułach prasowych Agory, a zwiększyły w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu, Polskim Radiu oraz „Sieciach” i „Gazecie Polskiej Codziennie” - wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. RMF FM i TOK FM na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od maja do października br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Zmarł dziennikarz muzyczny Jan Zagozda, przez 65 lat związany z Polskim Radiem

W wieku 88 lat zmarł dziennikarz muzyczny Jan Zagozda. Przez 65 lat był związany z Polskim Radiem, przede wszystkim prezentował polską muzykę z pierwszej połowy XX wieku. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Biuro Reklamy TVP zaczyna obsługę reklamową sześciu nowych kanałów. Eksperci: TVN Media i Polsat Media nadal dominują

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna od stycznia 2019 roku obsługę reklamową sześciu nowych kanałów tematycznych reprezentowanych przez Michał Winnicki Entertainment. Zdaniem ekspertów z domów mediowych  przejście kilku stacji o niewielkiej oglądalności do TVP nie zmieni rynku, lecz będzie wyglądać nieźle „piarowo” i wskaże na aktywność brokerską Biura Reklamy publicznego nadawcy. więcej

Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu

Polska Fundacja Narodowa i 19 czołowych spółek państwowych w latach 2015-2017 mocno ograniczyły nakłady reklamowe w stacjach TVN i tytułach prasowych Agory, a zwiększyły w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu, Polskim Radiu oraz „Sieciach” i „Gazecie Polskiej Codziennie” - wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli. więcej

Nowelizacja zakazu handlu w niedziele uderzy w sklepy Żabki. ,,W sprzeczności z zasadami Konstytucji Biznesu"

Do Sejmu wpłynął projekt nowelizacji ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz niektóre inne dni. Na pierwszy rzut oka kosmetyczne zmiany uderzą przede wszystkim w sklepy, które do tej pory prowadziły działalność pocztową. Do nich należy sieć Żabka, według której zapowiadana nowelizacja to „postępowanie w sprzeczności z zasadami Konstytucji Biznesu”. więcej

,,Przetarg na Produkcje Filmów Reklamowych" - to nowy rozdział Białej Księgi

W ramach prowadzonego przez SAR i PSML Dialogu Branżowego, do publikacji trafił kolejny rozdział Białej Księgi. „Przetarg na Produkcje Filmów Reklamowych” jest poświęcony dobrym praktykom przetargowym w obszarze produkcji filmów reklamowych. więcej

Platige Image współtworzyło świąteczną reklamę Burberry z Naomi Campbell i M.I.A. (wideo)

W świątecznej kampanii domu mody Burberry „Close Your Eyes and Think of Christmas" wystąpili supermodelka Naomi Campbell z matką, Valerie Morris-Campbell, aktorzy Matt Smith i Kristin Scott Thomas oraz raperka M.I.A. W pracach nad klipem uczestniczyło polskie studio Platige Image. więcej

Wzruszające przesłanie w świątecznej reklamie Apple (wideo)

Animowanym spotem "Share Your Gifts" promuje się w tym roku na Boże Narodzenie koncern technologiczny Apple. więcej

Scenariusz reklamy Lexusa ,,Driven by intuition" napisała sztuczna inteligencja (wideo)

Marka Lexus rozpoczęła emisję pierwszego w świecie filmu reklamowego „Driven by intuition”, którego scenariusz w całości stworzyła sztuczna inteligencja autorstwa agencji The&Partnership London oraz firmy Visual Voice. Wyreżyserował go laureat Oscara Kevin Macdonald. więcej

Wielopaki Carlsberga w opakowaniach bez folii

Grupa Carlsberg wprowadza Snap Pack - rozwiązanie, które zastąpi folię używaną do owijania wielopaków piwa. W ramach realizacji strategii Together Towards Zero firma chce zredukować ilość odpadów z tworzyw sztucznych na świecie o ponad 1 200 ton rocznie więcej

Na polskim rynku debiutuje Coca-Cola cynamonowa

W ramach trwającej kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola wprowadza na polski rynek limitowaną edycję napoju o smaku cynamonowym. Akcję wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez McCann Worldgroup, Mediacom, Fortisn, LiquidThread oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

eKsięgowość dla firm w Santander Bank Polska wsparta kampanią (wideo)

Santander Bank Polska udostępnił przedsiębiorcom prowadzącym uproszczoną księgowość w bankowości elektronicznej Mini Firma usługę księgowości online. Właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych mogą wybierać spośród siedmiu dostępnych pakietów. Wspiera to kampania w telewizji, internecie i na outdoorze. Dostawcą usługi jest firma inFakt. więcej

Orlen za 10 mln euro będzie sponsorować zespół z Robertem Kubicą w Formule 1

PKN Orlen zostanie sponsorem zespołu Williams, w którym w najbliższym sezonie będzie startował w Formule 1 Robert Kubica - dowiedziało się RMF FM. Na ten kontrakt firma ma przeznaczyć ok. 10 mln euro. więcej

Majonez Kielecki tradycyjnie będzie reklamowany przed Bożym Narodzeniem

Od 1 grudnia rusza kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego produkowanego przez WSP „Społem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma wraca z jego reklamą jak zawsze w okresie przedświątecznym. więcej

Brak możliwości rozwoju i niskie zarobki to najczęstsze powody zmiany pracy wśród brand managerów

W ciągu ostatniego pół roku 20 proc. brand managerów w działach marketingu polskich firm z sektora FMCG  zmieniało pracę. Głównie z powodu braku możliwości dalszego rozwoju, a w drugiej kolejności z powodu niskich zarobków - wynika z raportu firmy doradztwa personalnego HRK. więcej

Komenda Główna Policji zachęca kierowców do sprawdzenia oświetlenia w autach

„Twoje światła - Twoje bezpieczeństwo” - pod tym hasłem po raz trzeci ruszyła kampania społeczna Komendy Główna Policji i Instytutu Transportu Samochodowego. Akcja ma uczulić kierowców na stan i jakość oświetlenia w pojazdach. więcej

Mariusz Przybylski zaprojektował dla Biedronki pościel

Od 26 listopada w sieci Biedronka będzie można kupić pościel zaprojektowaną przez Mariusza Przybylskiego. Kolekcję Urban Jungle tworzy pięć wzorów inspirowanych światem roślinnym i motywami geometrycznymi. więcej

Media Data Mind zajmie się obsługą mediową spółki Fines

Należący do Grupy OMD dom mediowy Media Data Mind wygrał konkurs na porównanie ofert operatora bankowego Fines. więcej

Anna Cieślak promuje nowy model Mitsubishi

Aktorka Anna Cieślak, ambasadorka Mitsubishi Motors w Polsce, promuje SUV-a ASX 2019 Black Edition. więcej

Kamil Lonca: z Awin do Tradedoubler

Do zespołu Tradedoubler dołączył Kamil Lonca, obejmując stanowisko junior client development executive. Poprzednio związany był z Awin. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
CBA przeszukało siedziby Ruchu i Alior Banku, śledztwo dotyczy nieprawidłowości przy kredytach i obligacjach

Prokuratura Okręgowa w Krakowie podjęła śledztwo dotyczące m.in. nieprawidłowości przy przyznaniu kredytów spółce Ruch przez Alior Banku. W środę funkcjonariusze CBA na zlecenie prokuratury przeprowadzili przeszukania w siedzibach obu firm. więcej

PMPG Polskie Media przy spadku wpływów osiągnęła wzrost zysku. Szykuje się do produkcji gier wideo

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (wydawca m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 6,8 proc. do 34,02 mln zł oraz 4,66 mln zł zysku netto (wobec 3,33 mln zł zysku rok wcześniej). W samym minionym kwartale miała 11,13 mln zł przychodów i 129 tys. zł zysku netto. Obecnie przygotowuje się m.in. do wejścia w segment produkcji gier wideo. więcej

Nowy dodatek ,,Przegląd Sportowy - Historia" o najważniejszych osobach i wydarzeniach w historii polskiego sportu

W czwartek 22 listopada w kioskach po raz pierwszy pojawi się dodatek „Przegląd Sportowy - Historia”. Cotygodniowa propozycja będzie poświęcona wydarzeniom i osobom, które na stałe wpisały się w historię polskiego i światowego sportu. więcej

,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ,,Podróże" najbardziej w dół

W segmencie miesięczników podróżniczych w sierpniu br. liderem sprzedaży był „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Umorzono proces karny wytoczony dziennikarzom Onetu przez Żandarmerię Wojskową po tekstach o mobbingu i molestowaniu

Sąd Okręgowy w Krakowie podtrzymał w całości orzeczenie sądu pierwszej instancji o umorzeniu postępowanie karnego wobec trójki dziennikarzy Onetu, którzy przygotowali artykuły o mobbingu i molestowaniu seksualnym kobiet służących w Żandarmerii Wojskowej. Przeciw dziennikarzom skierowany był prywatny akt oskarżenia z art. 212 Kodeksu karnego. więcej

Allegro podwyższa dodatkową prowizję przy sprzedaży w wyróżnionych ofertach

Na platformie Allegro wprowadzono wyższą stawkę dodatkowej prowizji pobieranej przy sprzedaży produktów z wyróżnionych ofert. Dodatkowo opłata poszła w górę z 25 do 40 proc. standardowej prowizji. więcej

Mark Zuckerberg: Nie zrezygnuję z kierowania Facebookiem

Mark Zuckerberg, założyciel i szef Facebooka zaprzeczył doniesieniom o tym, że miałby zrezygnować z kierowania serwisem. Wykluczył także odejście z firmy Sheryl Sandberg i stwierdził, że ostatni krytyczny wobec Facebooka artykuł w „The New York Times” zawiera nieprawdziwe zarzuty pod adresem firmy. więcej

Dwie trzecie internautów nie skorzystała z żadnego prawa, jakie daje RODO

Niemal każdy internauta w Polsce słyszał o ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO) - wynika z badania IAB Polska. Nie koresponduje to jednak z korzystaniem z praw, jakie dają nam nowe przepisy. Aż 67 proc. osób nie skorzystało jeszcze z żadnego z nich. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Na tegoroczne święta wydamy prawie 1200 zł. Rośnie udział sprzedaży internetowej

Polacy wydadzą w tym roku na święta Bożego Narodzenia średnio 1168 zł. To o 6 proc. więcej niż w roku 2017 roku - prognozuje Deloitte. Coraz ważniejsze dla nas stają się zakupy internetowe. więcej

Dwie trzecie internautów nie skorzystała z żadnego prawa, jakie daje RODO

Niemal każdy internauta w Polsce słyszał o ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO) - wynika z badania IAB Polska. Nie koresponduje to jednak z korzystaniem z praw, jakie dają nam nowe przepisy. Aż 67 proc. osób nie skorzystało jeszcze z żadnego z nich. więcej

TGI Smart - nowa platforma do analityki big data od Kantara i EDL

Firma badawcza Kantar oraz spółka Energy Data Lab (EDL), będąca częścią Grupy Kapitałowej Atende, wspólnie stworzyły platformę do monitoringu zjawisk konsumenckich. TGI Smart pozwala na tworzenie wystandaryzowanych raportów analitycznych na temat kilkuset kategorii produktowych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Czerniejewska PR&marketing managerem w JVS Group

Anna Czerniejewska objęła stanowisko PR&marketing managera w JVS Group, firmie zajmującej się m.in. sprzedażą biletów na koncerty i inne wydarzenia kulturalne. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Bitcoin spadł 35 procent, jest bliski granicy 4 tys. dol. ,,Nowe oprogramowanie, obawy inwestorów i czysta gra rynkowa"
Galaxy S10 dostanie ekran 6,7 cala, 6 kamer i obsługę 5G
Scenariusz reklamy Lexusa ,,Driven by intuition" napisała sztuczna inteligencja (wideo)
W chińskim KFC można płacić dzięki systemowi rozpoznawania twarzy. Europa technologicznie w tyle za biometryczną potęgą Chin
Orange Polska przekazuje do Muzeum Historii Polski unikatową radiostację
 
 
 
GOSPODARKA
 
Bitcoin spadł 35 procent, jest bliski granicy 4 tys. dol. ,,Nowe oprogramowanie, obawy inwestorów i czysta gra rynkowa"
Nowelizacja zakazu handlu w niedziele uderzy w sklepy Żabki. ,,W sprzeczności z zasadami Konstytucji Biznesu"
Na tegoroczne święta wydamy prawie 1200 zł. Rośnie udział sprzedaży internetowej
Dwie trzecie internautów nie skorzystała z żadnego prawa, jakie daje RODO
Muzeum Gdańska utworzy Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie. Rusza pierwszy etap prac
Wielopaki Carlsberga w opakowaniach bez folii
W chińskim KFC można płacić dzięki systemowi rozpoznawania twarzy. Europa technologicznie w tyle za biometryczną potęgą Chin
Brakuje wolnych miejsc biurowych w Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Czynsze pójdą w górę
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Wraca serial "Przystanek Alaska". Rob Morrow znów jako dr Joel Fleischman
Muzeum Gdańska utworzy Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie. Rusza pierwszy etap prac
Peter Jackson nakręcił dokument o I wojnie światowej "They Shall Not Grow Old"
W styczniu premiera "Diablo. Wyścig o wszystko". Szybkie samochody i piękne kobiety Tomasza Włosoka i Mikołaja Roznerskiego
Anne Hathaway w filmie "Serenity" chce zabić męża
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj