|
|
|
|
|
|
|
Powrót ,,Big Brothera" to dobra decyzja TVN, odpowiedni casting i interaktywność kluczem do sukcesu (opinie)
Wiosną Grupa TVN Discovery pokaże kolejną edycję reality-show „Big Brother”, który tym samym wróci do polskiej telewizji po 11 latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - TVN7 jest pozycjowany jako kanał dla widzów z mniejszych ośrodków, czyli widowni bardziej powściągliwej, dlatego nowa edycja „Big Brothera” będzie miała klasyczne zasady. Ten format ma silną markę i dlatego TVN może liczyć na sukces - oceniają pytani przez nas eksperci.
więcej
|
Biuro Reklamy TVP zaczyna obsługę reklamową sześciu nowych kanałów. Eksperci: TVN Media i Polsat Media nadal dominują
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna od stycznia 2019 roku obsługę reklamową sześciu nowych kanałów tematycznych reprezentowanych przez Michał Winnicki Entertainment. Zdaniem ekspertów z domów mediowych przejście kilku stacji o niewielkiej oglądalności do TVP nie zmieni rynku, lecz będzie wyglądać nieźle „piarowo” i wskaże na aktywność brokerską Biura Reklamy publicznego nadawcy.
więcej
|
Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu
Polska Fundacja Narodowa i 19 czołowych spółek państwowych w latach 2015-2017 mocno ograniczyły nakłady reklamowe w stacjach TVN i tytułach prasowych Agory, a zwiększyły w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu, Polskim Radiu oraz „Sieciach” i „Gazecie Polskiej Codziennie” - wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli.
więcej
|
Emeryci w nowym reality show TVP1 ,,Sanatorium miłości". Prowadzącą Marta Manowska
W styczniu 2019 w Telewizji Polskiej pojawi się nowy program, będący połączeniem reality show z elementami dokumentu. „Sanatorium miłości” obok tematyki obyczajowej ma poruszać zagadnienia zdrowia, edukacji oraz poradnictwa. Program poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
1,6 mln widzów ogląda ,,Magazyn Ekspresu Reporterów". TVP2 liderem
Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” ogląda średnio 1,60 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+, a w 16-49 stacja zajmuje trzecie miejsce.
więcej
|
15. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat
W czwartek, 6 grudnia 2018 roku o godz. 18.45 już po raz piętnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
więcej
|
1,6 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 10". Polsat liderem rynku
Dziesiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,62 mln widzów, o 110 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program nadal dawał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,98 mln zł.
więcej
|
Historyczny serial ,,Okręt" od 26 listopada w Epic Drama (wideo)
W poniedziałek, 26 listopada 2018 roku Epic Drama rozpocznie emisję nowego serialu „Okręt”.
więcej
|
Wraca serial "Przystanek Alaska". Rob Morrow znów jako dr Joel Fleischman
Rob Morrow powróci jako dr Joel Fleischman w nowych odcinkach serialu "Przystanek Alaska" ("Northern Exposure").
więcej
|
,,Big Brother" wraca, nowa edycja wiosną w TVN7
Wiosną TVN7 pokaże kolejną edycję reality-show „Big Brother”, który tym samym wróci do polskiej telewizji po 11 latach przerwy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcją programu prawdopodobnie zajmie się Endemol Shine Polska.
więcej
|
Anke Schäferkordt rezygnuje z kierowania RTL Deutschland
Po kilkunastu latach z stacji RTL Deutschland odchodzi prezes Anke Schäferkordt. Na jej następcę wyznaczono Bernda Reicharta, obecnego szefa kanału Vox.
więcej
|
Nowa animacja ,,Obóz na wyspie" od 1 grudnia w Cartoon Network
Od 1 grudnia 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowej kreskówki „Obóz na wyspie”.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biuro Reklamy TVP zaczyna obsługę reklamową sześciu nowych kanałów. Eksperci: TVN Media i Polsat Media nadal dominują
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna od stycznia 2019 roku obsługę reklamową sześciu nowych kanałów tematycznych reprezentowanych przez Michał Winnicki Entertainment. Zdaniem ekspertów z domów mediowych przejście kilku stacji o niewielkiej oglądalności do TVP nie zmieni rynku, lecz będzie wyglądać nieźle „piarowo” i wskaże na aktywność brokerską Biura Reklamy publicznego nadawcy.
więcej
|
Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu
Polska Fundacja Narodowa i 19 czołowych spółek państwowych w latach 2015-2017 mocno ograniczyły nakłady reklamowe w stacjach TVN i tytułach prasowych Agory, a zwiększyły w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu, Polskim Radiu oraz „Sieciach” i „Gazecie Polskiej Codziennie” - wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli.
więcej
|
Nowelizacja zakazu handlu w niedziele uderzy w sklepy Żabki. ,,W sprzeczności z zasadami Konstytucji Biznesu"
Do Sejmu wpłynął projekt nowelizacji ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz niektóre inne dni. Na pierwszy rzut oka kosmetyczne zmiany uderzą przede wszystkim w sklepy, które do tej pory prowadziły działalność pocztową. Do nich należy sieć Żabka, według której zapowiadana nowelizacja to „postępowanie w sprzeczności z zasadami Konstytucji Biznesu”.
więcej
|
,,Przetarg na Produkcje Filmów Reklamowych" - to nowy rozdział Białej Księgi
W ramach prowadzonego przez SAR i PSML Dialogu Branżowego, do publikacji trafił kolejny rozdział Białej Księgi. „Przetarg na Produkcje Filmów Reklamowych” jest poświęcony dobrym praktykom przetargowym w obszarze produkcji filmów reklamowych.
więcej
|
Platige Image współtworzyło świąteczną reklamę Burberry z Naomi Campbell i M.I.A. (wideo)
W świątecznej kampanii domu mody Burberry „Close Your Eyes and Think of Christmas" wystąpili supermodelka Naomi Campbell z matką, Valerie Morris-Campbell, aktorzy Matt Smith i Kristin Scott Thomas oraz raperka M.I.A. W pracach nad klipem uczestniczyło polskie studio Platige Image.
więcej
|
Wzruszające przesłanie w świątecznej reklamie Apple (wideo)
Animowanym spotem "Share Your Gifts" promuje się w tym roku na Boże Narodzenie koncern technologiczny Apple.
więcej
|
Scenariusz reklamy Lexusa ,,Driven by intuition" napisała sztuczna inteligencja (wideo)
Marka Lexus rozpoczęła emisję pierwszego w świecie filmu reklamowego „Driven by intuition”, którego scenariusz w całości stworzyła sztuczna inteligencja autorstwa agencji The&Partnership London oraz firmy Visual Voice. Wyreżyserował go laureat Oscara Kevin Macdonald.
więcej
|
Wielopaki Carlsberga w opakowaniach bez folii
Grupa Carlsberg wprowadza Snap Pack - rozwiązanie, które zastąpi folię używaną do owijania wielopaków piwa. W ramach realizacji strategii Together Towards Zero firma chce zredukować ilość odpadów z tworzyw sztucznych na świecie o ponad 1 200 ton rocznie
więcej
|
Na polskim rynku debiutuje Coca-Cola cynamonowa
W ramach trwającej kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola wprowadza na polski rynek limitowaną edycję napoju o smaku cynamonowym. Akcję wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez McCann Worldgroup, Mediacom, Fortisn, LiquidThread oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
eKsięgowość dla firm w Santander Bank Polska wsparta kampanią (wideo)
Santander Bank Polska udostępnił przedsiębiorcom prowadzącym uproszczoną księgowość w bankowości elektronicznej Mini Firma usługę księgowości online. Właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych mogą wybierać spośród siedmiu dostępnych pakietów. Wspiera to kampania w telewizji, internecie i na outdoorze. Dostawcą usługi jest firma inFakt.
więcej
|
Orlen za 10 mln euro będzie sponsorować zespół z Robertem Kubicą w Formule 1
PKN Orlen zostanie sponsorem zespołu Williams, w którym w najbliższym sezonie będzie startował w Formule 1 Robert Kubica - dowiedziało się RMF FM. Na ten kontrakt firma ma przeznaczyć ok. 10 mln euro.
więcej
|
Majonez Kielecki tradycyjnie będzie reklamowany przed Bożym Narodzeniem
Od 1 grudnia rusza kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego produkowanego przez WSP „Społem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma wraca z jego reklamą jak zawsze w okresie przedświątecznym.
więcej
|
Brak możliwości rozwoju i niskie zarobki to najczęstsze powody zmiany pracy wśród brand managerów
W ciągu ostatniego pół roku 20 proc. brand managerów w działach marketingu polskich firm z sektora FMCG zmieniało pracę. Głównie z powodu braku możliwości dalszego rozwoju, a w drugiej kolejności z powodu niskich zarobków - wynika z raportu firmy doradztwa personalnego HRK.
więcej
|
Komenda Główna Policji zachęca kierowców do sprawdzenia oświetlenia w autach
„Twoje światła - Twoje bezpieczeństwo” - pod tym hasłem po raz trzeci ruszyła kampania społeczna Komendy Główna Policji i Instytutu Transportu Samochodowego. Akcja ma uczulić kierowców na stan i jakość oświetlenia w pojazdach.
więcej
|
Mariusz Przybylski zaprojektował dla Biedronki pościel
Od 26 listopada w sieci Biedronka będzie można kupić pościel zaprojektowaną przez Mariusza Przybylskiego. Kolekcję Urban Jungle tworzy pięć wzorów inspirowanych światem roślinnym i motywami geometrycznymi.
więcej
|
Media Data Mind zajmie się obsługą mediową spółki Fines
Należący do Grupy OMD dom mediowy Media Data Mind wygrał konkurs na porównanie ofert operatora bankowego Fines.
więcej
|
Anna Cieślak promuje nowy model Mitsubishi
Aktorka Anna Cieślak, ambasadorka Mitsubishi Motors w Polsce, promuje SUV-a ASX 2019 Black Edition.
więcej
|
Kamil Lonca: z Awin do Tradedoubler
Do zespołu Tradedoubler dołączył Kamil Lonca, obejmując stanowisko junior client development executive. Poprzednio związany był z Awin.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
CBA przeszukało siedziby Ruchu i Alior Banku, śledztwo dotyczy nieprawidłowości przy kredytach i obligacjach
Prokuratura Okręgowa w Krakowie podjęła śledztwo dotyczące m.in. nieprawidłowości przy przyznaniu kredytów spółce Ruch przez Alior Banku. W środę funkcjonariusze CBA na zlecenie prokuratury przeprowadzili przeszukania w siedzibach obu firm.
więcej
|
PMPG Polskie Media przy spadku wpływów osiągnęła wzrost zysku. Szykuje się do produkcji gier wideo
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media (wydawca m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 6,8 proc. do 34,02 mln zł oraz 4,66 mln zł zysku netto (wobec 3,33 mln zł zysku rok wcześniej). W samym minionym kwartale miała 11,13 mln zł przychodów i 129 tys. zł zysku netto. Obecnie przygotowuje się m.in. do wejścia w segment produkcji gier wideo.
więcej
|
Nowy dodatek ,,Przegląd Sportowy - Historia" o najważniejszych osobach i wydarzeniach w historii polskiego sportu
W czwartek 22 listopada w kioskach po raz pierwszy pojawi się dodatek „Przegląd Sportowy - Historia”. Cotygodniowa propozycja będzie poświęcona wydarzeniom i osobom, które na stałe wpisały się w historię polskiego i światowego sportu.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ,,Podróże" najbardziej w dół
W segmencie miesięczników podróżniczych w sierpniu br. liderem sprzedaży był „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|