Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 23 Listopada 2018
 
 
 
Andrzej Rogoyski wybrany na prezesa Polskiego Radia
 
W czwartek, podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych Andrzej Rogoyski - oddelegowany do pełnienia funkcji szefa rozgłośni, do tej pory przewodniczący rady nadzorczej radia został na stałe wybrany szefem publicznej rozgłośni. Był jedynym kandydatem na to stanowisko. - Stawiam na "bliską współpracę" z pracownikami. Chcę, aby poczuli, że tworzymy wspólnotę radiową, która się opiera różnego rodzaju podziałom - politycznym, społecznym, osobistym - stwierdził Rogoyski. więcej
 
 
Robert Kubicy wraca do Formuły 1, Orlen sponsorem Williamsa. ,,Wielkim wygranym Eleven Sports"
 
Robert Kubica wraca na tory Formuły1 jako zawodowy kierowca w barwach team'u Williamsa, którego sponsorem zostaje polska spółka PKN Orlen. Choć kierowca jest znakomitym sportowcem, zaczyna z pozycji zawodnika jednego z najgorszych zespołów więc nie ma łatwego zadania. Orlen dzięki zaangażowaniu w F1 wychodzi na międzynarodową arenę sportową. Dostaje szansę wpisania się w piękną historię sportową i wytyczania nowych szlaków marketingowych dla polskich marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej
 
 
Getin Bank i Idea Bank reklamują konto i lokatę z podwyższonym oprocentowaniem, walczą z odpływem klientów (wideo)
 
Getin Bank podniósł z 3 do 3,5 proc. wysokość oprocentowania w ramach promocji Konta Oszczędnościowego. To reakcja na problemy banku po ujawnieniu przez jego głównego akcjonariusza Leszka Czarneckiego nagranej rozmowy z szefem KNF i wpisania Idea Banku na listę alertów. Atrakcyjniejszą lokatę oferuje też Idea Bank. więcej
 
 
Black Friday po polsku - owczy pęd i moda zza oceanu. "Ważna strategia marki'
 
Black Friday to marketingowy „must have”, więc angażują się w niego niemal wszystkie marki i firmy. Służące jeszcze niedawno czyszczeniu magazynów „święto” przeistoczyło się w istne szaleństwo zakupów. Górę bierze żądza pieniądza - wszyscy obniżają ceny za wszystko, byle tylko skusić klienta. A konsument czuje się coraz bardziej atakowany i zobowiązany do zakupów w tym dniu. O tym, dlaczego marki angażują się w Black i co dzięki temu zyskują opowiadają serwisowi Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu. więcej
 
 
Polsat nie rezygnuje ze ,,Świata według Kiepskich", nowy sezon wiosną 2019 roku
 
Serial komediowy „Świat według Kiepskich” z Andrzejem Grabowskim w roli głównej nie znika z anteny Telewizji Polsat, a kolejna seria trafi na antenę już wiosną przyszłego roku. Stacja nie zamierza rezygnować z serialu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Powrót ,,Big Brothera" to dobra decyzja TVN, odpowiedni casting i interaktywność kluczem do sukcesu (opinie) więcej
 
Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu więcej
 
Edipresse rezygnuje z ,,Be Active". Ewa Chodakowska chce przejąć tytuł więcej
 
,,Big Brother" wraca, nowa edycja wiosną w TVN7 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Copywriter (Kraków) Heads Advertising
Redaktor Serwisów Informacyjnych Ringier Axel Springer
Menedżer ds. Rozwoju Marki Telewizja Puls
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Brand Manager ELLE, ELLE DECO, ELLEMAN Burda International Poland
UI Designer TVN
fundraiser / fundraiserka AGAINST GRAVITY
Radca Prawny KRRiT
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer
Digital Communications Planner Zenith
Digital Communications Planner Starcom
Marketing Coordinator BBC Studios
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Grafik Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat nie rezygnuje ze ,,Świata według Kiepskich", nowy sezon wiosną 2019 roku

Serial komediowy „Świat według Kiepskich” z Andrzejem Grabowskim w roli głównej nie znika z anteny Telewizji Polsat, a kolejna seria trafi na antenę już wiosną przyszłego roku. Stacja nie zamierza rezygnować z serialu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże ,,Kevina samego w domu". 30-sekundowy spot kosztuje ponad 80 tys. zł

W wigilijny wieczór Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł - to najwyższa cena w grudniowym cenniku stacji. Sporo trzeba zapłacić też za spoty przy serwisie sportowym i prognozie pogody 6 grudnia więcej

Kanały AXN przechodzą z TVN Media do Polsat Media

Sprzedażą czasu reklamowego w 4 kanałach AXN należących do Sony Pictures Television zajmie się od początku 2019 roku Polsat Media Biuro Reklamy. Tym samym nadawca kończy dotychczasową współpracę z TVN Media. więcej

Mecze Lotto Ekstraklasy w 4K HDR w nc+

W ten weekend platforma nc+ przeprowadzi pierwsze transmisje Lotto Ekstraklasy w 4K HDR. To kolejna po Premier League, Bundeslidze i LaLiga Santander piłkarska liga, której mecze będą transmitowane na platformie nc+ w tej technologii. więcej

760 tys. widzów widowiska ,,Wielki test" w TVP1. Hitem quiz ,,100 lat Niepodległości"

„Wielki test” w sezonie 2018/2019 ogląda średnio 757 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „100 lat Niepodległości”. więcej

TVP ABC zdecydowanym liderem w 4-12. Da Vinci zyskał najwięcej

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w październiku br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Da Vinci. Z kolei najwięcej stracił teleTOON+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Andrzej Rogoyski wybrany na prezesa Polskiego Radia

W czwartek, podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych Andrzej Rogoyski - oddelegowany do pełnienia funkcji szefa rozgłośni, do tej pory przewodniczący rady nadzorczej radia został na stałe wybrany szefem publicznej rozgłośni. Był jedynym kandydatem na to stanowisko. - Stawiam na "bliską współpracę" z pracownikami. Chcę, aby poczuli, że tworzymy wspólnotę radiową, która się opiera różnego rodzaju podziałom - politycznym, społecznym, osobistym - stwierdził Rogoyski. więcej

 
31 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. AntyRadio tuż za podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od maja do października br. więcej

 
Rzecznik Praw Obywatelskich pyta prezesa Polskiego Radia o obrażenie Bartoszewskiego w Trójce

Rzecznik Praw Obywatelskich poprosił prezesa Polskiego Radia o informacje, jakie działanie podjęto, żeby nie powtórzyła się taka sytuacja jak niedawne obrażenie Władysława Bartoszewskiego w audycji, którą prowadził Wojciech Reszczyński. więcej

 
Radio Elka z decyzją o rozszerzeniu koncesji na nadawanie w Wolsztynie

Podczas czwartkowego posiedzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdecydowano o rozszerzeniu koncesji dla Radia Elka, które uzyskało zgodę na nadawanie w Wolsztynie, w województwie wielkopolskim. więcej

 
Polskie Radio 24 zagra w Krośnie

Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję o uruchomieniu nadajnika Polskiego Radia 24 w Krośnie. Obecnie rozgłośnia wykorzystuje 51 nadajników. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Robert Kubicy wraca do Formuły 1, Orlen sponsorem Williamsa. ,,Wielkim wygranym Eleven Sports"

Robert Kubica wraca na tory Formuły1 jako zawodowy kierowca w barwach team'u Williamsa, którego sponsorem zostaje polska spółka PKN Orlen. Choć kierowca jest znakomitym sportowcem, zaczyna z pozycji zawodnika jednego z najgorszych zespołów więc nie ma łatwego zadania. Orlen dzięki zaangażowaniu w F1 wychodzi na międzynarodową arenę sportową. Dostaje szansę wpisania się w piękną historię sportową i wytyczania nowych szlaków marketingowych dla polskich marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

Getin Bank i Idea Bank reklamują konto i lokatę z podwyższonym oprocentowaniem, walczą z odpływem klientów (wideo)

Getin Bank podniósł z 3 do 3,5 proc. wysokość oprocentowania w ramach promocji Konta Oszczędnościowego. To reakcja na problemy banku po ujawnieniu przez jego głównego akcjonariusza Leszka Czarneckiego nagranej rozmowy z szefem KNF i wpisania Idea Banku na listę alertów. Atrakcyjniejszą lokatę oferuje też Idea Bank. więcej

Black Friday po polsku - owczy pęd i moda zza oceanu. "Ważna strategia marki'

Black Friday to marketingowy „must have”, więc angażują się w niego niemal wszystkie marki i firmy. Służące jeszcze niedawno czyszczeniu magazynów „święto” przeistoczyło się w istne szaleństwo zakupów. Górę bierze żądza pieniądza - wszyscy obniżają ceny za wszystko, byle tylko skusić klienta. A konsument czuje się coraz bardziej atakowany i zobowiązany do zakupów w tym dniu. O tym, dlaczego marki angażują się w Black i co dzięki temu zyskują opowiadają serwisowi Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu. więcej

IKEA likwiduje 7500 stanowisk pracy. Stawia na digitalizację i budowę kolejnych formatów w centrach miast

Grupa Ingka, do której należy sieć sklepów IKEA, rozpoczyna proces globalnej transformacji. Na całym świecie zostanie zlikwidowanych 7,5 tys. stanowisk pracy, z czego 50 w Polsce. Firma stawia też na rozwój digitalizację, nowe inwestycje i budowę kolejnych formatów w centrach miast. więcej

Abstrachuje pomocnikami Szymona Majewskiego w reklamach Plusa (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Plus zaczęła bożonarodzeniową kampanię promującą ofertę abonamentową. W reklamach Szymon Majewski wciela się w Świętego Mikołaja, a twórcy kanału youtube’owego Abstrachuje - w jego pomocników. więcej

Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże ,,Kevina samego w domu". 30-sekundowy spot kosztuje ponad 80 tys. zł

W wigilijny wieczór Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł - to najwyższa cena w grudniowym cenniku stacji. Sporo trzeba zapłacić też za spoty przy serwisie sportowym i prognozie pogody 6 grudnia więcej

Kanały AXN przechodzą z TVN Media do Polsat Media

Sprzedażą czasu reklamowego w 4 kanałach AXN należących do Sony Pictures Television zajmie się od początku 2019 roku Polsat Media Biuro Reklamy. Tym samym nadawca kończy dotychczasową współpracę z TVN Media. więcej

Święty Mikołaj imprezuje z elfami w reklamie Pepsi (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa napoju Pepsi. Za obsługę reklamową marki w Polsce odpowiadają firmy BBDO Warszawa, Artegence, Pink Pepper Media, Media Direction OMD i Questia. więcej

,,Lotteria Świąteczna" promuje gry losowe Totalizatora Sportowego (wideo)

Ruszyła „Lotteria Świąteczna” promująca gry losowe Totalizatora Sportowego, na czele z Lotto i Lotto Plus. Akcja potrwa do końca grudnia. więcej

Misie polarne też mają Święta z Cola-Colą w Brazylii

Coca-Cola w Brazylii przygotowała w ramach świątecznej kampanii animowany spot, którego głównymi bohaterami są niedźwiedzie polarne - symbol marki Coca-Cola. więcej

J. A. Baczewski reklamowany jako ,,Lwowska Szkoła Whisky" (wideo)

Pod hasłem „Lwowska Szkoła Whisky” startuje kampania whisky J.A. Baczewski produkowanej przez firmę Ambra. Za całość prac odpowiada agencja H2O Creative. więcej

Orlen wybiera trzy agencje do obsługi marki Anwil w internecie

PKN Orlen rozpoczął równolegle trzy różne przetargi, w których wybierze trzy agencje interaktywne obsługujące markę Anwil. więcej

Trwa kampania autoryzowanych serwisów Škody

Škoda prowadzi kampanię wizerunkową, poświęconą swoim autoryzowanym punktom serwisowym. Akcję przygotowały agencja Isobar Polska, Sputnik Studio oraz PHD Media Direction. więcej

Maciej Twardowski przewodniczącym jury Young Creatives Integrated na festiwalu Eurobest

Maciej Twardowski, executive creative director w agencji Ogilvy będzie w najbliższą niedzielę przewodniczył obradom jury Young Creatives Integrated na festiwalu reklamowym Eurobest 2018. więcej

Reserved i brytyjski "Vogue" ze wspólną kolekcją sylwestrową

Marka Reserved (LPP) nawiązała współpracę z brytyjską edycją magazynu "Vogue", czego efektem jest wspólna kolekcja sylwestrowa. Będzie sprzedawana w sklepie internetowym oraz w wybranych salonach stacjonarnych.  więcej

Sąd: McDonald's nie musi usuwać swoich reklam w Nysie

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu uznał za zasadną skargę na uchwałę krajobrazową gminy Nysa, na mocy której McDonald's Polska powinna usunąć z przestrzeni miejskiej swoje charakterystyczne złote łuki. Sąd orzekł, że firma nie musi tego robić. więcej

Robert Kubica wraca do Formuły 1 w zespole Williams, Orlen może być sponsorem przez dwa lata

Robert Kubica w nowym sezonie będzie ścigał się w Formule 1 w zespole Williams. Sponsorem teamu będzie Orlen, który ma opcję przedłużenia umowy na drugi sezon. więcej

IMS: 35,8 mln zł sprzedaży i 6 mln zł zysku netto po pierwszych trzech kwartałach br.

W pierwszych trzech kwartałach br. spółka marketingu sensorycznego IMS zanotowała 35,8 mln zł sprzedaży i 6 mln zł zysku netto roku na poziomie skonsolidowanym. To wzrost o odpowiednio 14  proc. i 36 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. więcej

Grupa Me & My Friends dla marki Paclan w Polsce

Grupa interaktywna Me & My Friends zajmie się obsługą mediową marki artykułów gospodarstwa domowego Paclan (Cedo). więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora otwiera kolejny lokal sieci Papa Diego, tym razem w Forum Gdańsk

W czwartek, 22 listopada br. Agora uruchomiła kolejny lokal sieci Papa Diego, tym razem w centrum handlowym Forum Gdańsk. Pierwszy wystartował w połowie listopada w Katowicach. W restauracji można zjeść dania kuchni meksykańskiej. więcej

,,Przegląd Sportowy" i Polsat ogłosili nominowanych w plebiscycie Najlepszy Sportowiec Polski 2018 Roku

Ogłoszono listę 20 nominowanych w tegorocznej odsłonie plebiscytu Najlepszy Sportowiec Polski, organizowanego przez „Przegląd Sportowy” (od dwóch lat wspólnie z Telewizją Polsat). Uroczyste ogłoszenie wyników zaplanowano na 5 stycznia 2019 roku. więcej

,,Działkowiec" liderem w sierpniu. Tylko ,,Mam Ogród" na plusie

W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Piękny Ogród”. Zyskał tylko „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Szósta rocznica obecności ,,Kukbuka" na rynku, nowa odsłona graficzna magazynu

W kioskach dostępne jest urodzinowe wydanie magazynu „Kukbuk”, które obchodzi szóstą rocznicę działalności. Numer ukazał się w nowej odsłonie graficznej, redakcja przygotowała także nowe rubryki tematyczne. więcej

Świąteczne ,,Moje gotowanie" w kioskach

W sprzedaży pojawiło się grudniowe wydanie magazynu „Moje gotowanie” (Burda Media Polska) z przepisami na potrawy świąteczne. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Były szef TVP Info Grzegorz Pawelczyk uruchomi CentrumMedialne. Wśród autorów Klaudiusz Pobudzin

Grzegorz Pawelczyk, który w swojej karierze był m.in. szefem TVP Info, obecnie jest redaktorem naczelnym portalu CentrumMedialne.pl. Serwis porusza głównie tematykę polityczną, pojawiają się w nim codzienne newsy z kraju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polscy youtuberzy i sieci partnerskie przeciw art. 13 dyrektywy o prawie autorskim. ,,Konsekwencje będą katastrofalne"

Kilkudziesięciu polskich twórców youtube’owych i menedżerów współpracujących z nimi firm marketingowych we wspólnym liście do posłów Parlamentu Europejskiego protestuje przeciw artykułowi 13 dyrektywy o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym. - W praktyce oznacza to znaczące ograniczenie możliwości publikacji treści w internecie i stanowi bezpośrednie zagrożenie dla artystów, ich widowni i skupionej wokół nich branży - oceniają. więcej

Nadawca Telewizji Trwam uruchomił witrynę Ostrzegamy.online, współfinansuje ją Ministerstwo Sprawiedliwości

Fundacja Lux Veritatis udostępniła serwis internetowy Ostrzegamy.online opisujący różnego rodzaju zagrożenia. Witryna jest współfinansowana z Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest minister sprawiedliwości. więcej

Świeże produkty sprzedają się coraz lepiej w internecie

Na przestrzeni ostatnich dwóch lat o 15 proc. wzrosła wartość zakupów online pakowanych i świeżych artykułów spożywczych - wynika z badań Nielsena. W tym okresie wartość handlu elektronicznego w branży FMCG wzrosła o 70 mld dolarów. więcej

Google zapowiada w Unii Europejskiej weryfikację nadawców reklam wyborczych. Informacje o nich będą dostępne dla użytkowników

Google zapowiedział wprowadzenie mechanizmów mających zapewnić w Unii Europejskiej bezpieczny przebieg kampanii wyborczych w internecie bez prób manipulowania internautami. Koncern będzie weryfikował nadawców politycznych reklam, a informacje na ich temat zostaną udostępnione wszystkim użytkownikom. więcej

Ad Pods - nowe rozwiązanie reklamowe na YouTube

Należący do Google serwis YouTube wprowadza rozwiązanie Ad Pods, dzięki któremu możliwe będzie emitowanie dwóch reklam z rzędu w trakcie filmu. więcej

Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy

Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Świeże produkty sprzedają się coraz lepiej w internecie

Na przestrzeni ostatnich dwóch lat o 15 proc. wzrosła wartość zakupów online pakowanych i świeżych artykułów spożywczych - wynika z badań Nielsena. W tym okresie wartość handlu elektronicznego w branży FMCG wzrosła o 70 mld dolarów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Robert Kubicy wraca do Formuły 1, Orlen sponsorem Williamsa. ,,Wielkim wygranym Eleven Sports"

Robert Kubica wraca na tory Formuły1 jako zawodowy kierowca w barwach team'u Williamsa, którego sponsorem zostaje polska spółka PKN Orlen. Choć kierowca jest znakomitym sportowcem, zaczyna z pozycji zawodnika jednego z najgorszych zespołów więc nie ma łatwego zadania. Orlen dzięki zaangażowaniu w F1 wychodzi na międzynarodową arenę sportową. Dostaje szansę wpisania się w piękną historię sportową i wytyczania nowych szlaków marketingowych dla polskich marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

Agencja 38PR & Content Communication wypromuje męską bieliznę Saxx

Na polskim rynku zadebiutowała marka bielizny męskiej Saxx Underwear, której wyłącznym dystrybutorem jest firma Red Bird. Jej wsparciem komunikacyjnym zajmie się agencja 38PR & Content Communication. więcej

Partner of Promotion wygrywa przetarg Instytutu Żywności i Żywienia

Agencja Partner of Promotion w ramach wygranego przetargu zrealizuje na rzecz Instytutu Żywności i Żywienia kampanię edukacyjną „Zrób pierwszy krok do zdrowia – pikniki edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej". więcej

Magdalena Gajek założyła agencję Blend PR

Na rynku działa nowa agencja komunikacji zintegrowanej Blend PR. Prowadzi ją jednoosobowo Magdalena Gajek. więcej

On Board Think Kong wypromuje markę Bravomoda

Do grona klientów agencji On Board Think Kong dołączył polski producent damskiego obuwia, właściciel marki Bravomoda. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Uber pozwala płacić gotówką za przejazdy
Apple wznowi produkcję iPhone'a X. To odpowiedź na brak sukcesu nowych smartfonów
T-Mobile Polska dostarczy karty SIM do liczników spółki Energa
 
 
 
GOSPODARKA
 
IKEA likwiduje 7500 stanowisk pracy. Stawia na digitalizację i budowę kolejnych formatów w centrach miast
Coraz większy konsumpcjonizm w Polsce. Black Friday i okres przed świętami szczególnie to pokazuje
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Polsat nie rezygnuje ze ,,Świata według Kiepskich", nowy sezon wiosną 2019 roku
Alessandro Nivola w "The Many Saints Of Newark" prequelu "Rodziny Soprano"
Nadciąga "Spider-Man Uniwersum" (wideo)
Margot Robbie w filmie "Birds of Prey" jako Harley Quinn
,,Na wylocie 3" oraz ,,W potrzebie 3" od 21 stycznia w HBO GO
Katy Perry, Taylor Swift i Beyoncé zarabiają najwięcej
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj