|
|
|
|
|
|
|
,,Drogi wolności" miały o 970 tys. widzów mniej niż ,,Dziewczyny ze Lwowa" rok temu. 8,36 mln zł z reklam
Nowy historyczny serial „Drogi wolności” oglądało średnio 1,94 mln osób, o 970 tys. tys. widzów mniej niż drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,36 mln zł.
więcej
|
Multimedia i Vectra nadal rozmawiają o fuzji. "Bez względu na to, czy do transakcji dojdzie, czy nie"
Sieć Multimedia Polska - mimo wcześniejszych oficjalnych informacji - nadal ma prowadzić rozmowy w sprawie przejęcia przez Vectrę. - Zdecydowaliśmy się procedować dalej wniosek złożony w UOKiK bez względu na to, czy do transakcji dojdzie, czy też nie - przekazał Wirtualnemedia.pl Tomasz Żurański, prezes Vectry.
więcej
|
Ambasador USA w liście do Morawieckiego wytknęła politykom PiS krytykowanie TVN, Gowin odwołał spotkanie z nią
Georgette Mosbacher, ambasador USA w Polsce, w liście do premiera Mateusza Morawieckiego wytknęła politykom obozu rządzącego krytyczne opinie o reportażu TVN (stacja należy do amerykańskiego koncernu Discovery) na temat grupy neonazistów. We wtorek spotkanie z Mosbacher odwołał wicepremier Jarosław Gowin.
więcej
|
Startują zdjęcia do ,,Diagnozy 4". Emisja wiosną, Agnieszka Warchulska w obsadzie
We wtorek 27 listopada br. rozpoczną się prace na planie czwartego sezonu serialu TVN „Diagnoza”. W kolejnych odcinkach powróci Jan Englert, a nową postać zagra Agnieszka Warchulska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Serial emitowany jest na Ukrainie, a wkrótce obejrzy go węgierska widownia - mówi producentka Dorota Kośmicka.
więcej
|
,,W rytmie serca" straciło 440 tys. widzów. Polsat stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,89 mln widzów, o 440 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 26,84 mln zł.
więcej
|
1,1 mln widzów śledziło ,,Domowe rewolucje" w TVN. Stacja wiceliderem w 16-49
Trzeci sezon programu „Domowe rewolucje” pokazywany w TVN gromadził średnio 1,10 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,21 mln zł.
więcej
|
HFPC zaniepokojona ,,kreowaniem atmosfery" wokół materiału dziennikarzy ,,Superwizjera" TVN. RPO spyta o to prokuraturę i ABW
Helsińska Fundacja Praw Człowieka w otwartym stanowisku wyraziła „zaniepokojenie atmosferą, jaką kreuje Ministerstwo Sprawiedliwości, służby specjalne oraz partia rządząca” wokół dziennikarzy TVN, którzy opublikowali materiał na temat grupy neofaszystów świętujących urodziny Hitlera. Natomiast Rzecznik Praw Obywatelskcih Adam Bodnar zapowiedział, że spyta o sprawę prokuraturę i ABW.
więcej
|
Roman Giertych zapowiada kolejny pozew przeciwko TVP za "szkalowanie go jako rzekomego agenta Rosji"
Mecenas Roman Giertych w poniedziałek kolejny raz zapowiedział pozwanie Telewizji Polskiej. - Tym razem składam nowy pozew przeciwko TVP za szkalowanie mnie jako rzekomego agenta Rosji – napisał w poniedziałek na Twitterze. Chodzi o nagranie z Amber Room, udostępnione w niedzielę przez portal TVP.Info, w którym były szef MSZ Radosław Sikorski rozmawia z Janem Kulczykiem o Romanie Giertychu.
więcej
|
,,36,6" straciło 140 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Czwarty sezon programu „36,6” oglądało średnio 835 tys. widzów, o 141 tys. osób mniej niż druga edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,35 mln zł.
więcej
|
TVP1 liderem, ,,M jak miłość", PŚ w skokach i ,,Rolnik szuka żony" hitami. 420 tys. widzów Eurowizji Junior
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, transmisja PŚ w skokach narciarskich oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. 419 tys. widzów obejrzało finał Eurowizji Junior, który wygrała Roksana Węgiel. Wśród stacji w 4+ liderem była TVP1, a w grupie 16-49 na pierwszym miejscu umocnił się TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Druga część ,,The Walking Dead 9" od 11 lutego w FOX
W poniedziałek, 11 lutego 2019 roku na antenie FOX odbędzie się premiera drugiej części dziewiątego sezonu hitowego serialu „The Walking Dead”.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czart, S4, Fabryka Idei i Unlimited zajmą się obsługą reklamową Tauronu
Spółka Tauron Sprzedaż, dostawca energii rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową jej działań marketingowych. Do współpracy wybrała agencje Czart, S4, Fabrykę Idei oraz Unlimited, z którymi będzie pracować na podstawie umów ramowych - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KER: reklama Allegro Smart wprowadza w błąd, bo brakuje w niej istotnych informacji na temat usługi (wideo)
Telewizyjny spot reklamujący Allegro Smart narusza Kodeks Etyki Reklamy i może wprowadzać widzów w błąd , ponieważ nie zawiera wszystkich istotnych informacji na temat promowanej usługi - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Volvo w nowej kampanii dziękuje polskim strażakom (wideo)
Pod hasłem „Strażacy - dziękujemy!” rozpoczęła się wizerunkowa kampania Volvo Trucks Polska, która powstała we współpracy ze studiem Brown Sugar.
więcej
|
Dawid Posiadło promuje płytę nietypowym muralem
Płyta "Małomiasteczkowy" Dawida Podsiadły promowana jest muralem-łamigłówką w centrum Warszawy.
więcej
|
Volkswagen redukuje liczbę pracujących dla niego agencji reklamowych z 40 do 3
Koncern Volkswagena zapowiedział, że zmniejsza liczbę pracujących dla niego agencji reklamowych o 90 proc. - z obecnie pracujących dla niego 40 do 3. Liczy, że w ten sposób zwiększy efektywność komunikacji marketingowej bez zwiększania wydatków na media.
więcej
|
WPP łączy agencje Wunderman i JWT, na czele Mel Edwards
Holding reklamowy WPP zdecydował o połączeniu agencji Wunderman z J. Walter Thompson. W wyniku ich fuzji powstanie Wunderman Thompson.
więcej
|
Chajzer, Dereszowska, Wrona, Kukulska i Mecwaldowski w bożonoradzeniowym spocie SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęła kampanię pod hasłem „Rozjaśnij dzieciom święta”. Występują w niej aktorzy Anna Dereszowska i Wojciech Mecwaldowski, piosenkarka Natalia Kukulska, prezenter Zygmunt Chajzer oraz siatkarz Andrzej Wrona.
więcej
|
Zabawne "rytuały" w kampanii francuskiego Bouygues Telecom
Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom przygotował na święta zabawną reklamę, pokazującą, jak silne i ważne są w rodzinie nietypowe zwyczaje i tradycje.
więcej
|
Marka Reno zastąpi CCC na rynku niemieckim
Firma obuwnicza CCC chce sprzedać 100 proc. udziałów w swojej spółce CCC Germany GmbH, a w zamian za to zostanie właścicielem mniejszościowego pakietu w firmie HR Group Holding, która jest właścicielem dwóch marek sklepów z obuwiem: Reno i Hamm. Powodem są niesatysfakcjonujące wyniki polskiej spółki na niemieckim rynku.
więcej
|
Nowe ,,życie" starych przedmiotów w świątecznej reklamie IKEA (wideo)
Oddział IKEA w Kanadzie w świątecznej kampanii pod hasłem „Magic Man Holiday” pokazuje wielopokoleniową rodzinę i „nowe życie” starych mebli. Odpowiada za nią agencja Rethink.
więcej
|
Wawel z digitalową kampanią platformy komunikacyjnej Dobre Składniki
Pod hasłem „Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników” Wawel startuje z nową odsłoną kampanii promocyjnej. Tym razem działania prowadzone są w digitalu, a ich odbiorcami są młodzi konsumenci.
więcej
|
FC Barcelona pierwszym klubem z pensją 10 mln funtów dla każdego piłkarza. Zawodnicy polskiej Ekstraklasy zarabiają średnio 80,6 tys. funtów
FC Barcelona jest pierwszym na świecie klubem sportowym, w którym każdy z zawodników podstawowej kadry otrzymuje rocznie ponad 10 mln funtów - wynika z raportu Global Sports Salary Survey. Na kolejnych miejscach zestawienia znalazły się Real Madryt oraz koszykarska drużyna NBA Oklahoma Thunder. Najlepiej opłacani są piłkarze brytyjskiej Premier League, a w polskiej Ekstraklasie średnia zarobków wynosi 80,6 tys. funtów.
więcej
|
Paweł Borowski w Nest Warsaw
Do grona twórców reprezentowanych przez impresariat Nest Warsaw dołącza reżyser Paweł Borowski.
więcej
|
Konrad Szałkiewicz na czele zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej
Konrad Szałkiewicz, dyrektor generalny Herbalife Nutrition, został nowym przewodniczącym zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Zastąpił Ewę Kudlińską-Pyrz, dyrektor generalną Mary Kay Polska.
więcej
|
Firma obuwnicza CCC globalnym partnerem UNICEF
Grupa CCC , producent obuwia jako pierwsza polska spółka została globalnym partnerem UNICEF. Przez trzy najbliższe lata firma będzie przekazywać środki pieniężne na rzecz pomocy dzieciom na świecie.
więcej
|
Zdrofit w nowej kampanii przeciw sloganom (wideo)
Wystartowała kampania sieci klubów fitness Zdrofit przygotowana przez zespół marketingu firmy oraz agencję Social Art. Jej celem jest zmiana podejścia do aktywności fizycznej – zachęcenie do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą, bez ulegania społecznej presji.
więcej
|
Ewa Przyborowska account director w agencji Kamikaze
Ewa Przyborowska po ponad roku współpracy awansowała w agencji Kamikaze na stanowisko account director. Do tej pory piastowała stanowisko senior account managera.
więcej
|
Marta Krakowska-Sochacz awansowała w dziale obsługi klienta K2
Marta Krakowska-Sochacz awansowała w agencji K2 ze stanowiska account managera na account directora. Z firmą związana jest od ubiegłego roku.
więcej
|
Centrum Praw Kobiet w nowej kampanii pokazuje, jak ważną rolę pełni w społeczeństwie (wideo)
Fundacja Centrum Praw Kobiet rozpoczęła kampanię pod hasłem „Jesteśmy tu dla Was”, w której zwraca uwagę na to, jak ważną rolę w społeczeństwie pełnią organizacje takie jak Centrum, pomagające kobietom doznającym przemocy i ich dzieciom. W ramach kampanii prowadzona jest zbiórka funduszy na działalność Fundacji.
więcej
|
Jack Daniel's reklamowany na święta hasłem "Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty"
Wystartowała świąteczna kampania świąteczna marki whisky Jack Daniel's. Działaniom, przygotowanym przez Focus Media Group, towarzyszy hasło przewodnie „Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty. Niezmiennie od 1866".
więcej
|
UOKiK, ZUS, KRUS i Komenda Główna Policji z akcją edukacyjną dl seniorów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów we współpracy z Komendą Główną Policji, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozpoczynają akcję edukacyjną mającą zapobiegać oszustwom wobec seniorów.
więcej
|
AKE Robotics ma nowe logo od Kosciuschko design
Kosciuschko design, agencja specjalizująca się w realizacji projektów rebrandingowych dla firm, zrealizowała całościowy projekt zmiany dotychczasowego znaku firmowego wraz ze stworzeniem nowej identyfikacji wizualne firmy z branży automatyki przemysłowej - AKE Robotics.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" uruchamia Szkołę Redaktorów, na razie szkoli własnych dziennikarzy
Ruszyła pierwsza edycja Szkoły Redaktorów, programu edukacyjnego „Gazety Wyborczej” skierowanego dla dziennikarzy prasowych i internetowych. Zajęcia prowadzą doświadczeni dziennikarze „GW”, w drugiej edycji będą mogły uczestniczyć osoby spoza Agory.
więcej
|
,,Movie Star Planet" nowym liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych
W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował „Movie Star Planet”. Magazyn ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, z kolei najbardziej stracił miesięcznik „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarł Krzysztof Kopeć, przez 27 lat redaktor techniczny ,,Super Expressu"
W niedzielę w wieku 66 lat zmarł Krzysztof Kopeć, redaktor techniczny „Super Expressu” (Grupa ZPR Media), a wcześniej „Expressu Wieczornego”.
więcej
|
Pierwszy numer magazynu kulinarnego ,,Delikatesy", sieci sklepów Delikatesy Centrum
Na rynku pojawił się pierwszy numer magazynu kulinarnego dla sieci sklepów Delikatesy Centrum, za jego wydawanie odpowiada Valkea Media. W świątecznym numerze zaprezentowano przepisy kulinarne z różnych regionów Polski.
więcej
|
|
|