|
|
|
|
|
|
|
Ambasador USA do premiera, prezydenta i szefa MSWiA: wyrażam głęboki niepokój zarzutami wobec dziennikarzy i władz TVN i Discovery (cały list)
Ambasador USA w Polsce Georgette Mosbacher swój list dotyczący wypowiedzi polityków PiS o autorach reportażu „Superwizjera” TVN o neonazistach skierowała zarówno do premiera Mateusza Morawieckiego, jak też prezydenta Andrzeja Dudy i szefa MSWiA Joachima Brudzińskiego. - Chcę wyrazić mój głęboki niepokój ostatnimi zarzutami wyrażonymi przez członków rządu wobec dziennikarzy i kierownictwa TVN i Discovery - napisała.
więcej
|
,,Top model 7" zyskał 110 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49
Siódmą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,63 mln widzów, o 110 tys. więcej niż gromadziła emitowana dwa lata temu szósta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 28,80 mln zł.
więcej
|
Marcin Wolski od grudnia zostanie doradcą zarządu TVP
Marcin Wolski - do tej pory dyrektor agencji kreacji rozrywki - od grudnia zostanie doradcą zarządu Telewizji Polskiej. Jego poprzednie stanowisko obejmie - dotychczasowa dyrektor agencji kreacji oprawy i reklamy - Katarzyna Adamiak-Sroczyńska.
więcej
|
Internauta pozwie TVP za zablokowanie na Twitterze
Jeden z użytkowników serwisu Twitter zamierza wystąpić z pozwem przeciwko Telewizji Polskiej za to, że zablokowała mu możliwość komentowania wpisów TVP Info, zamieszczanych w tym serwisie.
więcej
|
,,Domowe rewolucje" Doroty Szelągowskiej wrócą do HGTV
Stacja HGTV zrealizuje czwarty sezon programu „Domowe rewolucje”, w którym Dorota Szelągowska nadzoruje remont mieszkania bohaterów. Cykl wnętrzarski wróci na antenę w 2019 roku.
więcej
|
TVN Media przejmuje sprzedaż reklam w Eurosporcie, a Polsat Media w Eleven Sports
Od początku 2019 roku za obsługę za sprzedaż czasu reklamowego w kanałach Eurosportu będzie odpowiadać TVN Media (zamiast Polsat Media), natomiast obsługę stacji Eleven Sports Network w tym zakresie od TVN Media przejmie Polsat Media.
więcej
|
1,4 mln widzów ,,Kabaretu na żywo według Paranienormalnych". Polsat zarobił z reklam 32,51 mln zł
Piąty sezon „Kabaretu na żywo” nazwany „Kabaret na żywo według Paranienormalnych” oglądało średnio 1,40 mln osób, o 360 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 32,51 mln zł.
więcej
|
Tomasz Szymborski nie jest już dyrektorem TVP3 Katowice
Maciej Wojciechowski objął stanowisko p.o. dyrektora katowickiego oddziału TVP3 po tym jak oddziałem przestał kierować Tomasz Szymborski.
więcej
|
Według ,,Wprost" Solorz bardziej wpływowy od Kurskiego, a Karnowscy, Mazurek i Rydzyk od Michnika
Na liście najbardziej wpływowych Polaków zamieszczonej we „Wprost” Zygmunt Solorz zajął 11. miejsce, wyprzedzając m.in. Jacka Kurskiego, Jarosława Kurskiego i Adama Pieczyńskiego. Michał i Jacek Karnowscy uplasowali się wyżej niż Robert Mazurek, o. Tadeusz Rydzyk i Adam Michnik.
więcej
|
Zdjęcia do nowych odcinków ,,Świata według Kiepskich" zaplanowane na styczeń. Emisja w wiosennej ramówce Polsatu
W styczniu we Wrocławiu rozpoczną się zdjęcia do 12 nowych odcinków serialu „Świat według Kiepskich”, które widzowie Polsatu zobaczą w wiosennej ramówce.
więcej
|
Discovery Channel na żywo zrelacjonuje wyprawę do jaskini Great Blue Hole
W niedzielę, 2 grudnia 2018 roku Discovery Channel będzie na żywo relacjonować wyprawę naukowców do jaskini Great Blue Hole.
więcej
|
Player+ BOX i pakiet Max za 99 zł na święta
Na święta Bożego Narodzenia platforma nc+ przygotowała ofertę zakupu dekodera Player+ BOX na własność razem z pakietem Max na 90 dni w cenie 99 zł.
więcej
|
Dziennikarze o liście ambasador USA ws. TVN: szarża dyplomatki czy kryzys zawiniony przez rząd?
Według części publicystów ambasador USA w Polsce Georgette Mosbacher, wytykając w liście do premiera Mateusza Morawieckiego krytykowanie TVN przez polityków PiS, wyszła poza swoją funkcję i nastawienie, jakie ma do mediów Donald Trump. Inni oceniają, że to kolejny zgrzyt w relacjach z USA wywołany działaniami polskiego rządu.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filip Fiedorow nowym dyrektorem marketingu Żabka Polska
Po dwóch latach na stanowisku dyrektora marketingu IKEA Retail, Filip Fiedorow żegna się z firmą. Od 1 lutego przyszłego roku stanie na czele działu marketingu sieci sklepów Żabka Polska.
więcej
|
TVN Media przejmuje sprzedaż reklam w Eurosporcie, a Polsat Media w Eleven Sports
Od początku 2019 roku za obsługę za sprzedaż czasu reklamowego w kanałach Eurosportu będzie odpowiadać TVN Media (zamiast Polsat Media), natomiast obsługę stacji Eleven Sports Network w tym zakresie od TVN Media przejmie Polsat Media.
więcej
|
Maciej Kurzajewski i Maciej Musiał promują ,,Pomaganie przez zbliżanie" w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski prowadzi akcję charytatywną opartą na płatnościach zbliżeniowych telefonami. Wspiera to kampania z udziałem aktora Macieja Musiała i dziennikarza sportowego Macieja Kurzajewskiego.
więcej
|
Orlen chce sprzedawać kawę marki własnej, szuka dostawców
PKN Orlen w ogłoszonym postępowaniu zakupowym szuka dostawców kawy mielonej i ziarnistej, które sprzedawane będą pod marką własną płockiego koncernu.
więcej
|
Smartfony Samsunga na święta z #FunkcjąDobroczynności
We współpracy z organizacją UNICEF ruszyła świąteczna kampania Sansunga - #FunkcjaDobroczynności. Akcję przygotowały VML, dfusion communication, Leo Burnett oraz dom mediowy Starcom.
więcej
|
Alior Bank spotem z gimnastyczką promuje bankowość internetową i mobilną
Alior Bank ruszył z nową kampanią digitalową, promującą bankowość w internecie i kanale mobile. Za akcję odpowiadają PZL i Film Poland Productions.
więcej
|
Niewidomy pisarz debiutuje za kierownicą w reklamie nowego BMW
W nowej reklamie marki BMW wystąpił Michael Fehr, pochodzący ze Szwajcarii niewidomy pisarz. Bohater spotu po raz pierwszy w życiu zasiadł za kierownicą auta, a w trakcie dynamicznie zaprezentowanego przejazdu zamiast wzrokiem posługiwał się wyłącznie zmysłem dotyku.
więcej
|
Ibum Zatoki Max reklamowany jako ,,podwójnie naładowany" (wideo)
Ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa leku bez recepty Ibum Zatoki Max (produkowanego przez Hasco-Lek). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Red8, Propeller Film i Havas Media.
więcej
|
Szef marketingu Coca-Coli: jeśli przestaniemy budować marki, zaczną rządzić e-detaliści
Javier Meza, nowy CMO Cola-Coli, twierdzi, że kluczem do sukcesu marek jest dziś budowanie lojalności klientów w taki sposób, w jaki robią to giganci e-commerce, tacy jak Amazon. - Kiedy przestaniemy budować nasze marki, w tym momencie zaczną rządzić e-detaliści - stwierdził szef marketingu Coca-Coli.
więcej
|
Multikino i Google Pay ze wspólną akcją promocyjną
Do końca roku potrwa wspólna akcja promocyjna Multikina i Google Pay, dzięki której widzowie będą mogli otrzymać darmowe vouchery do Multikina na dowolny film 2D.
więcej
|
KFC rozda dziś ponad 60 tysięcy darmowych kubełków
Z okazji otwarcia dwieście pięćdziesiątej restauracji KFC w Polsce, firma prowadzi specjalną akcję promocyjną. W każdym lokalu będzie można zdobyć jeden z 250 darmowych kubełków.
więcej
|
Film Produkcja tworzy dział digital wideo, na czele Kris Kotlarski
Studio Film Produkcja wyodrębniło dział zajmujący się tworzeniem treści wideo do digitalu. Na jego czele stanął Kris Kotlarski.
więcej
|
Christine Fang globalnym dyrektorem finansowym w MediaComie
Nowym dyrektorem finansowym sieciowego domu mediowego MediaCom będzie Christine Fang. Obejmie tę funkcję w marcu 2019 roku.
więcej
|
Diverse z kampanią "DakarSand Surfing"
Wystartowała kampania reklamowa “DakarSand Surfing”, promująca najnowsza? kolekcje? Diverse Extreme Team Dakar 2019. Za przygotowanie akcji odpowiada Media Ready (Group One).
więcej
|
Łukasz Hardek przeszedł z Freshmail do Semahead
Łukasz Hardek w agencji performance marketingowej Semahead (należącej do Grupy Interia) objął nowo utworzoną funkcję szefa pionu new business w dziale handlowym. Wcześniej pracował m.in. we Freshmailu, Grupie Onet i Interii.
więcej
|
Kampania ,,Sprawiedliwe sądy" niezgodna ze statutem Polskiej Fundacji Narodowej
Sąd Rejonowy w Warszawie orzekł, że realizowana jesienią ub.r. przez Polską Fundację Narodową akcja społeczna „Sprawiedliwe sądy” była niezgodna ze statutem PFN., natomiast nie naruszyła przepisów prawa. Sprawa była rozpatrywana przez sąd po skardze, którą złożyła prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
więcej
|
LINK4 Mama z nominacją do MIXX Awards
Kalkulatory LINK4 Mama z szasną na nagrodę MIXX Awards w kategorii User Experience. Jury doceniło przystępność i praktyczność tego rozwiązania. Wręczenie nagród już 28 listopada.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Miłada Jędrysik redaktor naczelną magazynu ,,Przekrój". Tomasz Niewiadomski zakłada fundację ,,Przekrój"
Wraz z końcem listopada za wydanie magazynu „Przekrój” będzie odpowiadała Fundacja „Przekrój”. Jej fundatorem będzie Tomasz Niewiadomski, dotychczasowy prezes spółki. Na stanowisku naczelnego pisma zastąpi go Miłada Jędrysik.
więcej
|
Michał Karnowski: nie ma szans na ustawową repolonizację mediów, trzeba zrobić porządek z domami mediowymi
- Nie da się zrobić ustawowej repolonizacji w tych warunkach, w których jesteśmy. Uważam, że to ślepa ścieżka i nic z tego dobrego nie będzie - ocenił Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. Jego zdaniem istotniejsza jest zmiana mechanizmów wydawania środków na reklamy za pośrednictwem domów mediowy.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Dobry Tydzień" stracił najwięcej
W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bob Sauerberg odchodzi z funkcji szefa Conde Nast. Wydawnictwo planuje restrukturyzację i szuka nowego CEO
Bob Sauerberg odchodzi ze stanowiska dyrektora wykonawczego koncernu wydawniczego Conde Nast. W ramach zaplanowanej restrukturyzacji wydawnictwa połączone zostaną jego amerykańska i międzynarodowa część, trwają poszukiwania nowego CEO.
więcej
|
|
|
Internauta pozwie TVP za zablokowanie na Twitterze
Jeden z użytkowników serwisu Twitter zamierza wystąpić z pozwem przeciwko Telewizji Polskiej za to, że zablokowała mu możliwość komentowania wpisów TVP Info, zamieszczanych w tym serwisie.
więcej
|
42 procent polskich internautów blokuje reklamy w sieci. ,,Przy bierności wydawców ten poziom będzie wzrastał"
W 2017 roku 8,8 mln internautów w Polsce blokowało reklamy na odwiedzanych stronach w sieci, a liczba użytkowników adblocków rośnie w tempie dwucyfrowym - wynika z raportu IAB Polska. Przybywa też internautów rozważających zainstalowanie w ich urządzeniach programów do blokowania reklam. - Wydawcy nadal niewiele robią, aby przebudować swoje rozwiązania reklamowe. Dominuje perspektywa celów krótkookresowych, i jeśli to się nie zmieni liczba użytkowników adblocków będzie rosła - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Maciek Wicha z firmy Eyeo, producenta Adblocka Plus.
więcej
|
Ponad 1,8 tysiąca próśb polskich władz do Facebooka o udostępnienie danych. Prawie połowa wniosków odrzucona
W okresie od stycznia do końca czerwca 2018 roku polskie instytucje państwowe skierowały do Facebooka ponad 1,8 tys. próśb o ujawnienie danych na temat konkretnych kont i użytkowników. Serwis przychylił do 54 proc. otrzymanych wniosków.
więcej
|
Google oskarżone o śledzenie użytkowników i łamanie przepisów RODO. Firma nie zgadza się z zarzutami
Organizacje konsumenckie w kilku krajów unijnych, w tym z Polski, oskarżyły Google o niedozwolone ich zdaniem praktyki śledzenia lokalizacji użytkowników za pomocą oferowanych przez siebie usług. Taka polityka Google ma być niezgodna z przepisami RODO chroniącymi prywatność mieszkańców UE. Koncern nie zgadza się z zarzutami i twierdzi że jego użytkownicy mają pełną kontrolę nad danymi przekazywanymi Google.
więcej
|
Wchodzi zakaz nieuzasadnionego geoblokowania. Zakupy bez ograniczeń w UE?
Od 3 grudnia br. w całej UE zaczną obowiązywać nowe przepisy w zakresie zakazu nieuzasadnionego blokowania geograficznego. Konsumenci uzyskają łatwiejszy dostęp do towarów i niektórych usług na terenie UE. Na jakie korzyści mogą liczyć konsumenci i czy regulacje rozwiążą wszystkie problemy? Sprawdziło to Europejskie Centrum Konsumenckie.
więcej
|
Użytkownicy Messengera dostają stare wiadomości od znajomych. Facebook przeprasza za błąd
W poniedziałek wielu użytkowników Messengera otrzymało powiadomienia o nieprzeczytanych wiadomościach, które dotyczyły starej korespondencji od znajomych i rozmów odbytych w przeszłości. Facebook przeprosił za zamieszanie i przyznał, że winą jest błąd techniczny działania komunikatora, który został już naprawiony.
więcej
|
Jak skutecznie walczyć z fake newsami? - Biuro Parlamentu Europejskiego w Polsce zaprasza na debatę poświęconą wpływowi Internetu na demokrację
W piątek 30 listopada br. z okazji wręczenia tegorocznej Nagrody Sacharowa Biuro Parlamentu Europejskiego oraz Akademia Leona Koźmińskiego organizują debatę pt. „Demokracja w epoce postprawdy. Czy grozi nam cyfrowa dyktatura?” poświęconą wyzwaniom coraz szybciej postępującej cyfryzacji.
więcej
|
Zakupy do góry nogami?! Tipli.pl płaci ludziom za zakupy
Lubisz zakupy i wciąż szukasz nowych sposobów na oszczędzanie? Koniecznie sprawdź ofertę nowego portalu cashbackowego Tipli.pl. To rewolucja w dziedzinie internetowych zakupów. Czym jest cashback i jak to działa? Zebraliśmy kilka praktycznych informacji na ten temat. Koniecznie dowiedz się, czym jest zarabianie przez kupowanie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|